שני משחקי 4 ביום ראשון! / פתיבר ויהלי אולמר

שני משחקי 4 ביום ראשון! / פתיבר ויהלי אולמר

שני משחקי 4 ביום ראשון! / פתיבר ויהלי אולמר

22:30 – אינדיאנה פייסרס (1) מול ניו יורק ניקס (2):

שוב הגיע יום ראשון, שוב הNBA פרגן ליושבים בציון במשחק פלייאוף מעולה בשעה נוחה. לרוע מזלנו בכל מובן המילה, לוח הזמנים הלאומי השנה הטיל שפטיו ספציפית בימי ראשון. יתרה מזו, מיותר לציין את הקושי והמורכבות שמתלווים השנה ליום הזיכרון שהוא הכל מלבד שגרתי. ובכל זאת עבור מי שמתכנן לצפות במשחק, הנה 6 סיבות למה כל אחת מהקבוצות תנצח בסדרה הקרובה (12 סה"כ, כמו היום):

ניו יורק מכנסונים –

  1. כי ברונסון הפלייאוף לא מאמין בשני משחקים גרועים. לברונסון העונה היו רק פעם אחת שהוא היה "גרוע" שני משחקים רצוף. בתחילת הסדרה מול פילי הוא קלע 22 ו24 בפחות מ40% מהשדה. במשחק הקודם ברונסון קלע 26 בפחות מ40% מהשדה. אז יש שני אפשרויות, הוא שהוא ישחק מדהים (איזור ה40 נק'), או שהוא יהיה "גרוע" שוב והניקס ינצחו. בניו יורק מוכנים לקבל כל אחת מהאפשרויות.
  2. יש לניקס את השחקן הטוב בסדרה. ג'יילן ברונסון העונה מקבל 700 אלף דולר לנקודת פלייאוף. הכי מעט לכל שחקן שהוא לא רוקי ב24 שחקנים הראשונים בנקודות. יתרה מזו, לברונסון האגדי, שהימר על עצמו וברח מצילו של הקוסם הסלובני יש קייס לא רע לגבי היותו השחקן הטוב בפלייאוף העונה, עם תצוגות קלאצ' בסדרות הכי צמודות בשני הסיבובים עד כה, הכי הרבה נקודות למשחק בכל הפלייאוף, שמונה אסיסטים למשחק וסחיבה של אחת הקבוצות הכי מרגשות של הניקס בהיסטוריה. את הפלייאוף מנצחים שחקנים ואין ספק שהשחקן הטוב במגרש לובש כחול וכתום.
  3. עוד קלישאה על משהו שמנצח פלייאוף, זה הגנה. לאורך העונה הדיפנסיב של הניקס עמד על 112.4 והמקום התשיעי המכובד. זה לא רע בכלל אבל האמת זה לא שההגנה של הניקס היא ראויה לציון במיוחד, אלא שההגנה של הפייסרס ראויה לגנאי. ב20 שנה האחרונות לאלופה היה דיפנסיב רייטינג טופ 10, של הפייסרס העונה היה 24. אולי בפלייאוף כשהכסף על השולחן שחקני הפייסרס יתאמצו יותר וישנסו מותנייהם?. שלילי חברים, לפייסרס ההגנה השנייה הגרועה מכל קבוצות הפלייאוף העונה והגרועה ביותר מבין הקבוצות שנשארו.
  4. כי רוחו של קובי נחה על דונטה דיוונצ'נזו. אחד הדברים היפים בפלייאוף בNBA זה שכיאה לרגעי הכרעה הוא רווי בסיפורים מעולים על אכזבות והפתעות. אבל אכזבות זה מבאס אז נתרכז בזה שאיכשהו כל פלייאוף יש איזה שחקן אלמוני שפתאום לתקופה קצובה בפלייאוף הכל מתחבר אצלו ונראה כמו כוכב ברגעים הקריטיים של העונה. שנה שעברה זה היה קיילב מרטין ששלח את הסופרטים הבוסטונאי הביתה, העונה זה האורנג' ממבה מהתפוח הגדול. דאבל D. דונטה דיוונצ'נזו. דיוונצ'נזו, שחקן עם ממוצע של עשר נקודות למשחק בקריירה, המטיר עד כה על האין הגנה של הפייסרס 29 נקודות למשחק. 6 שלושות כל משחק אבל גם 11 נקודות שהם לא שלשות. חמישי מבין כל השחקנים בפלייאוף בשלושת המשחקים האחרונים, זה ג'ינג'י זה?
  5. כי רוחו של צ'ארלס בארקלי נחה על ג'וש הארט. הפסקה האחרונה כפול 2. 193, זה לא כמות קריאות הבוז שעדן קיבלה בארווזיון, אלא זה כמות הסנטימטרים של ג'וש הארט, שעם שני סנטימטרים יותר מבני גנץ' קוטף בסדרה עד כה 15.4 ריבאונדים למשחק. ראשון מבין השחקנים בליגה בשלושת המשחקים האחרונים, ממוצע כללי של 13.3 ריבאונדים למשחק שזה מקום שני אחרי יוקיץ' מבין השחקנים בסיבוב השני. נכס זהב לניקס בהווה, פרט טירוויה אדיר לעתיד.
  6. כי חלאס גם לניקס מגיע קצת נחת.

אינדיאנה מכתיבי הקצב:

  1. כי ביתם הוא מבצרם. הפייסרס עד עכשיו לא הפסידו בבית. את שלושת המשחקים שהיו להם בבית מול הבאקס הם ניצחו וגם את המשחק הקודם מול הניקס. נחשו איפה מתקיים המשחק הלילה.
  2. כשמם כן הם, מכתיבים את הקצב. שתי הקבוצות קולעות מעל 115 נקודות למשחק הסדרה. במזרח. בפלייאוף. מדובר באירוע יחסית חריג. לאורך כל העונה הפייסרס הצטיינו במשחקים בקצב גבוה. ששיטת המשחק שלהם הייתה RUN&PASS&GUN, מעין טיקי טקה כדורסלני כזה. המקטרגים של הפייסרס לאורך כל העונה אמרו בפלייאוף זה לא יחזיק מים, ההגנות מתהדקות, הטבעות מצטמצות, והקבוצה עם הכישרון, שיודעת לייצר לעצמה היא זו שמנצחת. הנחה זה עד כה מתבדת בפלייאוף שכל המשחקים של הפייסרס היו בקצב גבוה ובסקור גבוה. וכשהקצב הוא כזה, אינדיאנה יכולה להסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה.
  3. כי יש עוד עוד קצב שמכתיב את הטוםן. טום ת'יבדו, הקצב דל השיער, שלא מזמן זכה בסקר השחקנים בתואר המופקפק, המאמן שהכי פחות היו רוצים לשחק אצלו, מעולם לא דגל ברוטציות רחבות. אך הפלייאוף הזה הפלייאוף הזה הוא התעלה על עצמו. 38, 43!,46!!,38 אלו כמות הדקות למשחק הסדרה שת'יבס נותן לשחקני החמישייה הפותחת שלו שעוד נשארו על הרגליים. ואלו לא דקות רגילות, מדובר באינטנסיביות של פלייאוף של דקה מרגישה כמו שעה וטוחנת את הגוף, בטח כשהמשחקים עד כה כלכך צמודים. זה לא מסמן טובות על היכולת של הניקס לשמור על רמה גבוה לאורך זמן.
  4. וושינגטון ג'וניור, בוגדנוביץ',אננובי,רנדל,רובינסון. לא זו לא חמישייה של הקבוצה התשיעית בטיבה במזרח שהשתחלה לפלייאוף דרך הפלייאין, אלא דו"ח הפצועים של הניקס. בהמשך לנקודה הקודמת, כמשחקים באש נכווים, ושיטת המשחק התובענית של ת'יבדו לאורך העונה והפלייאוף מראה אותותיה על השחקנים היותר שבירים שלו. ככה קשה להגיע רחוק.
  5. כי טייריס האליברטון מצא את המוג'ו שלו. את הפלייאוף הראשון שלו עם הפייסרס האלי התחיל באופן בינוני. בהמשך ישיר לחצי העונה השחונה שעברה עליו, טייריס קלע מעל 20 נקודות רק משחק אחד משבעת המשחקים הראשונים שהוא שיחק בפלייאוף הזה. בשני המשחקים האחרונים לעומת זאת? 34, 35 נקודות, באחוזים מעולים, עם לפחות 6 שלשות למשחק, התחפש לדיוונצ'נזו זה. אולם בניגוד לממבה הכתומה אצל האליברטון אפשר לחשוב שמדובר במגמה, כי הרי הכישרון נמצא שם, ורק היה צריך למצוא את הדרך למגרש.
  6. כי ההיסטוריה חוזרת ורג'י מילר מוסר דש.

דו"ח מצב: אצל הניקס כאמור זה אננובי, רובניסון,רנדל ובוגדנוביץ' שבחוץ. אצל הפייסרס למי שישן מת'ורן בחוץ והאליברטון DTD אבל יעלה בדוק.

הימור: מגיע לצופים סדרה אגדית, פייסרס ב5.

3:00 – מינסוטה טימברוולבס (2) מול דנבר נאגטס (0):

ההגנה של מינסוטה אדירה. בכל קנה מידה. לא רק בזכות המאצאפ' המושלם שלה עם האלופה, אלא בעיקר בזכות הרוטציות/החיפויים ההגנתיים בפרימטר ובצבע וידיים נהדרות של מה שמרגיש כמו כל השחקנים שלהם. תכף נראה את כולם בפעולה, אבל קודם, תראו את המהלך הזה:

זה הכדורסל של הנאגטס בימים כתיקונם: הנה פיקנ'רול הפוך עם מארי כחוסם ויוקיץ' כמחזיק הכדור. הג'וקר חולף על פני הלחץ של ג'יילין וויליאמס, מכריח את הולמגרן להגיע לעזרה ומגיש אלי-הופ על מגש של כסף לאארון גורדון, שחותך מאחורי הרוקי. הכל מבוצע בקלאס באפס מאמץ, כמעט קל מדי.

אבל ימי הפלייאוף אינם ימים כתיקונם והשומרים של הטימברוולבס אינם ככל השומרים:

זאת ההגנה של הוולבס בימינו אנו, ימים של פלייאוף והכרעות. כדי להוציא את התבלין הסודי מההתקפה ההרמונית של חטיפי העוף, מינסוטה דואגת לערוף את ראש הנחש בכל פוזשן. כלומר, ללחוץ על מאריוקיץ' ככל הניתן ולהוציא אותם מהקצב שלהם. דנבר מתכוננת כאן להיי-לואו בין גורדון לג'וקר, כשרודי גובר מתעלם לחלוטין מהראשון ומוכן לסייע ולתת עזרה בכל תרחיש. נאז ריד, משום מה, מתייצב לפני יוקיץ' אך רודי מחפה עליו מעולה ומסיט כדור שהופך לדאנק קל של השחקן השישי של העונה. היתקלות ברוטציות/עזרות/חיפויים/וואטאבר כמו אלו הם עניין שבשגרה עבור כוכבי דנבר – והם עושים מהם קציצות. אך לא כך הדבר בתחילת הסדרה, כי ההגנה הגדולה והארוכה של כריס פינץ' הוציאה (לרוב) את העוקץ משניהם.

וכשראש הנחש לא מתפקד, הזנב שלו לא מכיש אותך:

המהלך מתחיל עם טאונס ששומר על ג'מאל עם הפנים כלפיו ומונע ממנו לקבל את הכדור, כי הזאבים רוצים שהרול פליירס של דנבר ינצחו אותם. במקביל, ניקיל אלכסנדר-ווקר דוחק את גורדון לקו הבסיס ועובד יפה מול שני הקרוסאוברים הראשונים. AG שולף אס עם הקפצה מאחורי הגב בדרך לסבסוב שמנער את NAW, רק כדי לפגוש את ג'יידן מקדניאלס (הנפלא!) בטבעת. קשה וקר שם בחוץ, בין יער הידיים הארוכות והזריזות של הוולבס.

ההתקפה של דנבר כל כך טובה בזכות המשחק בין שניים של ה-MVP הטרי וחברו הקנדי, שמייצר יתרונות שנהפכים לסלים קלים של החברים שלהם בזכות יכולת המסירה המופלאה של שניהם. השחקנים המשלימים, כמו KCP, פורטר ג'וניור וגורדון קולעים את הזריקות הפנויות שלהם באחוזים נהדרים בדרך כלל, מה שהופך את כל החבילה לבלתי ניתנת לעצירה. אבל במשחקים 1 ו-2 הכדור לא נכנס (במקרה הטוב) או, כמו שראינו קודם, לא הייתה זריקה פנויה (במקרה הרע) – בזכות הלחץ, הפיזיות והידיים הטובות של הוולבס, במיוחד על צמד הכוכבים:

הידיים של יוקיץ' מהירות ומדויקות בצד ההגנתי, אבל עכשיו תורו לאכול את הדייסה שהוא מבשל ליריביו: ריד חוסם נקי פעם ראשונה, קונלי שולח יד פעם שנייה ונאז משלים את המלאכה עם קצת גוף ויד מורמת שכופה את ההחטאה מניקולה. העירנות, האקטיביות והאינטנסיביות שלהם, יחד עם כל האלמנטים שציינו מעלה, מרכיבים את ההגנה המטורפת שלהם.

עד כאן על ההגנה של מינסוטה. עכשיו נדבר על האלופה, שמגיעה למשחק הרביעי היום במומנטום חיובי לאחר הניצחון (ועוד איזה ניצחון) הראשון שלה בסדרה בטארגט סנטר בשישי. ההתקפה שלה חזרה לגדולתה והרבה בזכות מארי, שהגיע אחרי 3 ימי מנוחה לקרסול הדואב. משהו בו השתחרר באותם ימים והוא חזר להיות פלייאוף ג'מאל:

הוידאו מתחיל עם אדווארדס שנצמד למארי בחצי שלו, אך האחרון מייצר ממנו מרווח יפה. הג'וקר מגיע לחסום לו, כשקא"ט ואנט משאירים לו נתיב חדירה לאמצע (אולי כדי לבחון את האקספלוסיביות שלו). ג'מאל לוקח את הנתיב בין השומר שלו לבין קונלי, טאונס לא חושב בכלל על לעזור מהגאון הסרבי והגארד הקנדי מסיים לייאפ חצי שנייה לפני שהסטייפל טאוור מוריד אותו. לקרסול שלום.

וכשהראש חוזר לחיים, גם הזנב פתאום מכיש כרגיל:

שוב אנט על מארי ושוב האחרון משתחרר ממנו בקלילות (הפעם ללא הכדור), היישר להאנד-אוף עם הבלקני שאוהב סוסים. ג'מאל מושך אליו את קא"ט, אך אדווארדס משתהה מאחור ופותח חלון מסירה קצר לניקולה. רודי עוזר בזמן אבל מסירה יוקיצ'ית מובילה לדאנק טיפוסי של AG. בשולי הדברים, מייק קונלי לא יכול לחפות מאחור בגלל הגודל שלו ובזכות תרגיל חכם של מייק מאלון, שממקם את האיש של קונלי (KCP) בפינה של הצד החלש.

בקיצור, האלופה עדיין כאן ועם ג'מאל מארי בריא (אמן כן יהי רצון), היא דורשת מהוולבס הגנת עילית במשך כל 48 הדקות. כל חצי שנייה של עצלנות, רוטציה מוזגמת או סתם הימור שלומיאלי תיגמר בזריקה טובה (במינימום) של הסרבי הגדול, הקנדי הקטן-ענק או השאר. מינסוטה יכולה לעמוד באתגר: משחק 2 היה דוגמה מופתית לאינטנסיביות ולאגרסיביות ההגנתית שלהם. מצד שני גם אם יש להם עוד הופעה כזו בקנה, ה-5 אאוט של חטיפי העוף, עם גורדון שזורק בביטחון או כריסטיאן בראון החצוף והפיזי עשוי להוציא את גובר וחבריו משיווי משקל.

ועוד לא דיברנו על הג'ורדניות של אנט, הקליעה של גבוהי מיני (שמצידה מוציאה את יוקיץ' החוצה) ועל החיוך שאלכסנדר-ווקר חשף לרגע באחד מהפוזשנים ההגנתיים בגיים 2. הסדרה הזו יכולה ללכת לכל כך הרבה כיוונים ובכל כך הרבה צורות ולכן היא תענוג לכל חובב, עכבר או חולדת כדורסל. רק שיתנו לנו עוד מכל הטוב הזה.

דו"ח מצב: הזאבים בסגל מלא. מארי, קולדוול-פופ ורג'י ג'קסון בסימן שאלה אצל מייק מאלון.

הימור: הפעם יהיה לנו משחק צמוד יותר. דנבר ב-9.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.
Subscribe
Notify of
219 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
nba1000
nba1000
12/05/2024 17:31:11

דנבר שוב ינצחו , לא כמו פעם שעברה אבל גם יתנו את הטון היום

Berch
12/05/2024 18:07:51

סדרות לפנתאון
מהמר על 2-2 בשני המקרים

NBA בדם
12/05/2024 18:22:37

תודה רבה יהלי.
משחק גורלי מיני-דנבר. עוד ניצחון חוץ ודנבר על הסוס.
נראה אם המשחק לפני יומיים היה חד פעמי או שהיא משתלטת על הסדרה אחרי שכולנו קברנו אותה.
אינדי תנצח בקלות עם תקווה של הניקס לאננובי כשיר במשחק מס' 5.

חתוליו
חתוליו
12/05/2024 18:38:01

תודה על הפריוויו 🙏🏽
אני מהמר על הפתעה בשני המשחקים.
חוץ מזה, בכותרת של מיני-דנבר נפלה טעות, לדנבר יש נצחון אחד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 18:43:29

לחסל את דה שוט ,
גוווווו דנבר(בפחד רב)
ניקס בגלל הבראקט

Air Canada
Air Canada
12/05/2024 19:09:41

המשחק היום בין דנבר למיני קריטי
אם מינסוטה מנצחת היא תיקח את הסדרה (לדעתי דנבר לא חוזרת מ1-3)
אם דנבר מנצחת לא יהיה דבר שיעצור את המומנטום שלה והיא תיקח את הסדרה
לדעתי המשחק היום יכול להיות אחד הטובים של הפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Air Canada

אמת יהיה צמוד. גמיל יכריע

Air Canada
Air Canada
12/05/2024 19:10:45

מיני ואינדי היום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מעולה תודה רבה חברים. אין לי מושג מי תיקח הלילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי ודנבר

הייט אשברי
הייט אשברי
12/05/2024 20:50:47

גם אני הולך על אינדי ומיני. שתי הביתיות.

niv b
niv b
12/05/2024 21:09:44

מתקיים הדרפט הלילה?

Mishka
Mishka
12/05/2024 21:13:44
Reply to  niv b

רק הגרלת הלוטרי

Mishka
Mishka
12/05/2024 21:15:43

שתי קבוצות בחוץ היום
אינדי לא ברמה, מאומנת על פנים
דנבר זה דנבר אם יוקיץ מחליט שהוא לא מפסיד אז הוא לא מפסיד

מנחם לס
12/05/2024 21:23:39

יהלי, שלח לי מייל כיצד הצלחת להעלות תמונה עם הפוסט

etayef
etayef
12/05/2024 22:24:05

שאלות חשובות בקשר לדנבר -מיני:
האם מארי יתן משחק שני רצוף טוב? היתה לו הרבה מנוחה לפני המשחק הקודם,, ועכשיו פחות.
האם השופטים יתנו לשחק הגנה?
במשחק השלישי ראינו חזרה למשרוקיות באוויר על כל נגיעה או זריקת ראש. סגנון כזה משחק לטובת דנבר הפחות פיזית.
האם אנט יעשה התאמות?
חנקו אותו בדאבל טים פשוט במשחק הקודם, והוא הלך כל פעם למקום הלא נכון. אמנם לא איבד, אבל לא ידע לנצל את הדאבל ולקרוא את ההגנה ועיכב את המשחק השוטף.
הכי חשוב: עניין של אימון. דנבר הפתיעה את מיני עם עצירה של אנט, האם הטימברוולף יכולים לשלוף טריק חדש ואולי לשחרר יותר את נאז ריד לשלשות שנכנסו בשני המשחקים הראשונים?
הזדמנות כזו לא מקבלים כל שנה, להיות בעמדת יתרון על האלופה.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/05/2024 22:31:56

הלוטרי מראה כמה זה רע לעשות טרייד על בחירות עתידיות בלי הגנה
יוסטון קפצו לבחירה השלישית מאחת הבחירות שקיבלו מהנטס תמורת הארדן.
טורונטו עשו טרייד מטומטם על פולטלי תמורת בחירת סיבוב ראשון והספרס עכשיו עם הבחירה השמינית.
אני רק מתאר לעצמי מה יקרה לקליפרס ב 2028 שבו הם נתנו לפילי בחירה בלי הגנה תמורת הארדן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:32:05

דוריס הורידה את המשקפיים וצבעה לבלונד?
מנסה להיות מילפית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:39:02

דה שוט שומר כוחות לאקשן.
מתאמן חזק הרוצח
https://giphy.com/gifs/vC2hIDeImcwVO

NBA בדם
12/05/2024 22:41:50

😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:42:02

דה שוט, ברונסון עם נעליים בצבע ירוק צהוב,מה הפסק דין?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:43:08

דה שוטי מסיק עם הלואד בוא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:46:16

לאינדי אין הגנה,מחוררים כמו מסננת WTF.
על מה קרלייל עובד כל העונה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:47:02

הניקס שוברים את הטבעות יוואראדי

NFS
NFS
12/05/2024 22:48:04

נראה שכרגע אינדיאנה יותר טובים מהניקס

NBA בדם
12/05/2024 22:51:24

התקפה גדולה של אינדי עם שלשה חופשית של האליברטון. יש לה את המשחק הכי אסתטי ובעל מרווחים שממש מזכיר את גולדן סטייט של קרי וקליי מודל 2015-2016.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:53:34
Reply to  NBA בדם

מקונול מדהים
קרלייל הדיוט

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 22:54:32

אינדיאנה בפתיחה קטלנית, הליברטון מנגב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:55:06

איזה אונס רץ באינדי

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 22:55:06

הניקס לא הגיעו למשחק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:56:31

שי אתה מפספס מעשים מגונים בשוחט

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:06:15

לא פספסתי הפעם

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 22:57:22

מקונל התקווה הלבנה של האשך מתגשמת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:57:23

אני משער שהניקס עם הלשון בחוץ מהשוחט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:58:13

מקונול נדבק לברונסון כמו קרציצה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 22:59:05

למה השוחט לא עוצר את המפולת?
אין לניקס תוכנית ב'.

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:05:33

אין לה גם תוכנית א

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 22:59:11

אינדיאנה קולעת הכל , המשחק נגמר

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2024 23:00:07

23 הפרש שילכו לים ניקס, אינדיאנה גמרה את המשחק האהבל השוחט נותן לאינדיאנה לרוץ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:00:19
NBA בדם
12/05/2024 23:00:29

לניקס נגמרה הסוללה. בלי אננובי משחק הבא הסדרה של אינדיאנה.

NBA בדם
12/05/2024 23:01:10

שחיטה לא כשרה מתבצעת כאן.

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:03:01

איזה חיה מקונל. בשני הצדדים.
זוכר את הימים שקראו לי הזוי כשאמרתי שהוא טוב מסימונס.

שי אבן צור
12/05/2024 23:08:54

הייתי איתך אז אבל היינו מיעוט מבוטל
ההייפ היה גדול מדי

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:13:41

חשבו שאני מסתלבט או הזוי או הייטר כשפשוט אמרתי מה שראיתי – סימונס בלון מלא בהייפ ומקונל תותח.

שי אבן צור
12/05/2024 23:18:35

לא רצו לשמוע
הראיתי את זה – https://youtu.be/t6UZvdYzzrY?si=OfBCMGsAalXJljkl

לא עזר כלום

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:21:55

זה הרבה אחרי. הייתי עליו מתחילת עונת הרוקי. כל מה שאמרתי התממש בסידרה ההיא מול בוסטון. והדפוס של מקונל נותן עבודה ובראון מייבש אותו.

שי אבן צור
12/05/2024 23:59:23

תכל'ס👍

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:04:04

תיבס שוב זיין את קבוצתו.
מאמן מוגבל מקובע ובינוני עם תקרה ברורה בפלייאוף.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:06:40

קרלייל ימפגר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:07:39

קרלייל מעלה לי את הסעיף

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:08:10

שריקה מחרידה בנוהל

natinati
natinati
12/05/2024 23:11:55

מקונול הוא בדיוק השחקן שאנשים מתיימרים לראות בווסטברוק כשאומרים שהוא משאיר הכול על המגרש
להבדיל,מזכיר לי את עצמי בכדורגל השכונתי

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:15:58
Reply to  natinati

100+

שי אבן צור
12/05/2024 23:10:28

דייל דיוויס היה אחלה שחקן

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:11:23

נראה שהסדרה תמה.
העקרב עוקץ והשוחט שוחט.
תזכורת הוא אפילו לא נתן דקות לבוגדנוביץ לפני שנפצע.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:11:55

שי, חייבים הגנה הלילה מדה שוט.
חיסול מהיר?
לאפדאנס בצנטריפוגה שלא יצא?

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:18:37

צריך לתת לו להשתולל שיחסל את מיני.
נתקע אותו בסוס ונשלח להם מתנה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:20:57

👌👌👌

natinati
natinati
12/05/2024 23:15:40

גם שפרט שחקן חרוץ בשני צידי המגרש

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:17:19

נמהארד הוא ווינר מלידה.

natinati
natinati
12/05/2024 23:19:03

ראיתי את הלחץ שאינדיאנה ובעיקר מקונול עשו על מילווקי על כל המגרש והתלהבתי ולא הבנתי למה הם לא עושים את זה גם מול הניקס
שיערתי שאולי יש פה עניין של מצאפים
והנה הם עושים לחץ ושוחטים
אני מאמין שבעתיד לא יהיה דבר כזה שנותנים ליריבה לעבור את החצי בנחת
בשביל מה יש סגלים של 17 שחקנים

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:30:30
Reply to  natinati

הקבעונות האמריקאיים

trusttheprocess
trusttheprocess
12/05/2024 23:19:08

מקובל הוא לא שחקן שיכול לשחק בתור שחקן חמישייה כמו שהוא משחק מצוין מהספסל.
דבר ראשון הוא לא יכול ללכת 110 אחוז כל הזמן , סה"כ טוב ל 20 דקות מהספסל לא לפותח שמשחק 35 דקות.
הוא יצטרך להיות פחות אגרסיבי בהגנה אחרת הוא יהיה בבעיה עבירות כל הזמן.
אם הוא ישחק כל כך הרבה דקות קבוצות יעשו עליו טרגט בהגנה, יעשו עליו סוויצ עם שחקן גבוה ויותר חזק כמו שבוסטון אוהבים לעשות ויקחו אותו מתחת לסל.
הוא כרגע בתפקיד שמתאים לו

שי אבן צור
12/05/2024 23:22:15

16 דקות
28 הפרש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:22:16

לשוחט יצאו טחורים מרוב לחץ

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:25:44

לטחורים שלו יצאו טחורים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:23:28

שי ראית את דוריס?
עשתה שיפוץ?

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:24:41

לא. אבל או שהזדקנתי או שהתעוורתי כי כבר זמן מה פתאום חשבתי שהיא לא רעה

שי אבן צור
12/05/2024 23:46:16

היא הבינה שזה לגיטימי להעביר ביקורת מושחזת זה לגיטימי ורצוי
ועדיין, היא עושה את זה בנימוס😂

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:23:46

מקונל הוא מה שנקרא בעגה המקצועית שד משחת.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:25:01

הרטשטיין\ברונסון בדרך לפירוק.
השוחט חיסל את הקו הקדמי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:25:47

שוחט מטומטם ועקשן הרסת לי את הבראקט

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:28:23

הלכתי פייסרס. היה נראה שהלך כשניקס ומיני דרסו אבל עבר החייאה.

שי אבן צור
12/05/2024 23:47:13

מתי הניקס דרסו?
ה 2 שלהם היו קשים

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:26:39

על תיבודו גיבשתי דעה ברורה כשבלאט עשה לו בית ספר מול שיקגו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:29:12

אני מתעב את טיבודו מאז שחיסל את רוז.
כל פעם שהוא עושה פרצוף עצבן עם מלא זיעה,בא לי לכסות לו את הראש בשקית נייר.
כלכך עצבן אותי לראות אותו בתור ג.מ ומאמן במיני. הוא היה מחריד כמו ג'קל והייד

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:32:50

הוא באמת נוראי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:31:54

מחר יום העצמאות ?

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:33:13

יפ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:34:23

גוד כמה שאני לא קשור למדינת ישראל

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:39:45

לא מפסיד כלום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:41:26

יודע.
אני מגיע ביוני לעשרה ימים לישראל לביזניס (בחלחלה), ובורח חזרה לשקט ושלווה

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:43:22

כיף לך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:48:30

עליתי לישראל מקנדה בגיל 5.
שאלתי מלא שנים את ההורים, ל-מ-ה עלינו?
התשובה היתה ציונות. שמח שההורים שלי לא בחיים לראות מה קרה עם "הציונות שלהם"
34 שנים חייתי בישראל עד שלקחתי את עצמי ועפתי משם.
כל המשפחה שלי שם או בקנדה.הזוי

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:51:16

😪

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:54:07

עדיין יש לנו גשם פה 15 מעלות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:36:41

אני באמת מאמין ששחקני הניקס קרועים.
נגמר להם הכוח.
אין רוטציה וחצי מהקבוצה פצועה.
זרוק דגל לבן ותן לפצועים לנוח שוחט.
תן צ'אנס לספסל, שחיסלת דביל

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:41:42

גם אין לו שום תוכנית משחק חוץ מלהגיד לחמישה שחקנים תתאמצו עד שתתפוצצו. שיטת המשחק זה תנו כדור לברונסון ובהצלחה.
גאון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:38:15

פאאאאק אין לניקס חצי תרגיל
99% זה ברונסון מחזיק ורץ.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:39:58

אם הרטשטיין\ברונסוןנפצעים במשחק הזה.
הייתי מוציא להורג את טיבודו.

שי אבן צור
12/05/2024 23:48:21

זה ייגמר בבכי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:50:18

דוקי רז ושמעון איך אתם שייכים לשבר וחושבים שטיבודו מאמן טוב?
פתחו עיניים. הוא מחסל שחקנים כמו שארנבים דופקים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2024 23:52:44

הסאנס החתימו את בודי על 50 מליון ל5 שנים חחחחחחחח
הסאנס מחוסלים לעשור,בלי צחוק.
אחרי עונה הבאה תראו את שלושת היוצמחים צועקים הצילו ומתחננים לטרייד החוצה

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:54:08

🤣

שי אבן צור
13/05/2024 0:01:26

בודי?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 0:28:48

מייק בודנהולזר מתמנה למאמן ראשי של פניקס

שי אבן צור
13/05/2024 1:22:18

אה
הם כתבו שהגיע מאמן עם צ'אמפיננשיפ פדיגרי
גם ווגל היה כזה חחח

אשך טמיר המקורי
12/05/2024 23:53:32

יאללה לילה טוב

שי אבן צור
13/05/2024 0:03:26

בד"כ בגרבאג' כזה אני חותך – במיוחד שיש משחק עוד 3 שעות
הפעם הזאת לא. הולך לקרות משהו רע בעליל

שי אבן צור
13/05/2024 0:06:12

מה ישכנע את תיבס שהמשחק גמור? מינוס 40?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 0:27:30

🤣🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2024 0:12:47

תיבודו מטומטם
למה כל החמישייה על המגרש ב 30 הפרש
עוד מעט נגמר הרבע השלישי

שי אבן צור
13/05/2024 0:17:23

טופין נראה כמו אחד שיש לו משהו לומר לניקס😂

Florida man
Florida man
13/05/2024 0:20:58

רמת נגרות שכזו – אפילו מיאמי לא הגיעה

k_700 the original
k_700 the original
13/05/2024 0:54:03

בלי הליטופים מהשופטים על ברונסון במשחק השני במדיסון אנחנו ב3-1 עכשיו לפייסרס במקום 2-2.

אני מקווה שהפייסרס לא שרפו את כל הדלק במיכל היום ויביאו את אותם אנרגיות בהתקפה ובהגנה גם להמשך הסדרה הזאת.
בסוף לשחיטה שתיב׳ עושה לחמישיה שלו יש מחירים כבדים.
החשבון מוגש לעיון בשני משחקים האחרונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:10:06

איזה כניסה של אדוארדס לטבעת, טאונס שומר יפה על יוקיץ בהגנה , יוקיץ הטוב בעולם אבל טאונס צמוד עליו כמו קרציה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:12:57

מינסוטה קולעת הכל, אדוארס כמו ג׳ורדן בזמנו מעופף לטבעת על 3 ונשאר עם השהייה באוויר איזה שחקן

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:20:49

יוקיץ כזה חזק טאונס עף שני מטר מהכניסה שלו. אדוארד כזה מהיר ואקפלוסיבי

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:23:49

יוקיץ לא יאמן, מינסוטה בניגוד למשחק קודם נכנס השלושות

פיני
13/05/2024 3:26:38

ההגנה של מיני נשארה בהרים

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:29:09

טאונס בהתקפה נוראי היום, הבחירת זריקות שלו רעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:30:05

השופטים מוכרים את מינסוטה, צד אחד לא שורקים עבירה, צד שני עבירת תוקף ברורה נותנים סל ועבירה

פיני
13/05/2024 3:36:47

פוסטר נותן הופעה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:31:55

מה טאונס האהבל הזה עושה, מחסל את מינסוטה

פיני
13/05/2024 3:36:23

טאונס פתטי ומביך. מחרב למיני בשני צידי המגרש.
יוקיץ' מנגד מבריק בשני הצדדים. יופי של עבודה של גורדון על טאונס שמשחק כמו האיש הכי טיפש ביקום

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 3:37:36
Reply to  פיני

+++

פיני
13/05/2024 3:38:38

הנאגטס ליטרלי חיים מהטיפשות של הוולבס. הקו הקדמי של הזאבים עסוק בליילל, הקו האחורי שכח איך לשמור

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:41:17

22-4 ריצה לנאגטס, לא מבין את ההרכב של פינץ 5 נגדיל על המגרש, אנדרסון אסור לי לראות דקות

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:41:59

26-4, תכניס את אדואדס. זה עלה עם חמישה של נגרים.

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 3:42:30

הנאגטס נראים טובבבב

פיני
13/05/2024 3:44:56
Reply to  ירושלמי

זה מיני שמשחקת גרוע. מדוברה על ההרכב השני של הנאגטס מהספסל המושמץ (בצדק גמור)

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 3:54:14
Reply to  פיני

זה המשחק הראשון מאז תחילת הפלייאוף שיוקיץ משחק אגרסיבי עם הפנים לסל.
כשהוא משחק ככה זה כבר לא תלוי במינסוטה

פיני
13/05/2024 3:43:57

זוכרים שפעם דיברו על זה שמינסוטה שומרת?

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 3:44:03

גורדון מחזיק את דנבר משני הצדדים
פשוט מלך

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:48:02

השחקן הטוב בעולם הגיע לפלייאוף, מינסוטה יכולה לקנות כרטיסים לקנקון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 3:48:10

דה שוט מקבל לפדאנס בצנטרישוט.
הרוצח עסוק

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:49:50

דנבר קולעת כל דבר

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:52:37

הייתי מנסה חמישייה בלי גובר, גם ככה הוא לא מאט את יוקיץ. חוקי
קולע כמה שרוצה על מי שרוצה

פיני
13/05/2024 3:57:17

רודי גובר DPOY מגוחך. מן הסתם הופעת שחקן ההגנה הכי גרועה שהייתה עם החזרה מהלידה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:00:25
Reply to  פיני

הוא לא יכול לעשות כלום יוקיץ חזק מדי

פיני
13/05/2024 4:09:55

הם האטו אותו יופי במשחק השני כשלחצו אותו נון סטופ ובסוף ההתקפה הוא קיבל את טאונס או ריד. ומנגד, הריצו אותו בהתקפות מהירות בצד השני

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 3:59:19

יוקיץ מכניס את מינסוטה לסל, טאונס זה מחבל

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:03:15

טאונס עם 1-10 הבחירת זריקות הכי גרועה שראיתי. יוקיץ בלתי עציר ומוציא את העוקץ מהבגט הצרפתי שטוב בהגנת דרופ דאון בלבד. יוקיץ חזק מדי בשבילו.
.
בצד השני אדארדס בלתי עציר ומשאיר את מינסוטה במשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:04:57

כאלה מפגרים מינסוטה, מנסים התקפת מעבר , 2 איבודים ו5 נקודות קלות . מארי קולע מהחצי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:05:25

פאאאאאאאאאאאק

שי אבן צור
13/05/2024 4:05:52

מה קרה כאן עכשיו???

פיני
13/05/2024 4:05:59

איבוד ראש מדהים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:06:15

מיני קישטה לים,חזרו לגודל הטבעי שלהם

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 4:06:24

יואוווווו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:06:45

דה שוט בלואד חחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:07:28

אנט וטאונס חחחחחחח
ליטל בריין ורכיכה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:08:06

אסור לתת לדנבר את הנקודות הקלות האלה. גם ככה יש להם את השחקן הטוב בעולם

גיא הירוק
13/05/2024 4:09:04

טוב, ככה סוגרים מחצית.
דבר כזה יכול לגמור קבוצה.

שי אבן צור
13/05/2024 4:17:12

עכשיו נראה ממה הם עשויים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דנבר ביום שהכל הולך לה, מיניסוטה, חוץ מאנט, ההפך. הדקות האחרונות של המחצית עם קצב מדהים היו פשוט תענוג.

פיני
13/05/2024 4:13:13

דנבר ביום נדיר. מינסוטה משחקת הכי גרוע שאפשר ורק מחצית חריגה של אנט, איכשהו שומרת אותה במשחק

שי אבן צור
13/05/2024 4:16:42

במקום לרדת למחצית במינוס 8 או 10, הם במינוס 15
יא אללה

גיא הירוק
13/05/2024 4:18:16

כאשר גורדון ויוקיץ' תוקפים חזק את הצבע עם הפנים לסל, מנצלים כל אחד את יתרון הגודל והכוח שלו,
קשה מאוד למינסוטה.
שינוי מרענן בצורת המשחק של דנבר.
הבעיה –
צריך בשביל לשחק ככה 48 דקות הרבה חמצן,
ולדנבר אין עומק.

שי אבן צור
13/05/2024 4:23:53

אחד המשחקים!

ofiry
ofiry
13/05/2024 4:24:48

יש קישור בבקשה?

Don
Don
13/05/2024 4:32:49
Reply to  ofiry
ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:28:35

הבעיה של אדוארדס זה שהוא לבד, אני במקומו דורס את טאונס עם האוטו סוף משחק. דנבר קולעת הכל

פיני
13/05/2024 4:30:41

בואו נדבר על זה שארון גורדון לא החטיא זריקה אחת הלילה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:33:21

שני הגלמים של מינסוטה נופלים זה על זה. הדאנק של גורדון על הנכה הצרפתי היה סמלי. שניהם שחקנים משלימים על חוזים שונים אין ספק מי יותר טוב

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:34:00

מה טאונס החמור הזה עושה סבוטאג
, הוא מנסה לזרוק על 4. חתיכת נכה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:34:32

גובר עגל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:34:51

טאונס גם עגלה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:37:13

אדוארדס בלתי עציר מזכיר את ג׳ורדן, הבעיה שהסגל שלידו זה נכים ואין דרך להתחזק, מינסוטה נתנה הכל על הזבל הצרפתי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 4:40:10

צוות שבר בלואד מוחלט,בושה וחרפה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משחק אדיר. כדורסל ברמה הגבוהה ביותר. אנט באמת נראה כמו ג'ורדן הצעיר נגד האימפריות של זמנו. זה לא הספיק אז וכנראה לא יספיק גם כיום, אבל עדיין, סחטיין.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:48:38

אדוארדס לא ייאמן איזה אקפלוסיביות.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:51:35

אדוארדס משאיר את מינסוטה איכשהו בחיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:54:57

מה טאונס עושה הוא הורס את המשחק המפגר

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:55:34

יוקיץ קבר בשלישה הזאת את מינסוטה

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 4:58:29

הבעיה של מינסוטה שאין לה כלום סביב אדוארדס, הוא במשחק אלוהי השאר פרט לריד מחרבים את המשחק, כשיש שני עגלים על חוזה סופר מקס.
בצד השני יוקיץ במשחק פנטסטי אבל לצידו יש את אריק גורדון ואת מארי שנותנים משחק מצויין

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:04:57

דנבר זה קבוצה איזה סל של בראון

גיא הירוק
13/05/2024 5:15:55

החטאה ראשונה של גורדון הלילה.
אני בספק אם זה יעזור במשהו למינסוטה…

ירושלמי
ירושלמי
13/05/2024 5:16:47

גובר זה בדיחה מהלכת
לא סתם שהמשחק הכי טוב של מיני בסדרה היה בלעדיו

nba1000
nba1000
13/05/2024 5:16:56

מינסוטה אם תגיע למשחק 7 זה הישג אבל אין להם מה לסוע למשחק 7 בחוץ
רוב הסיכויים שזה יגמר ב 4-2 דנבר

Don
Don
13/05/2024 5:21:09

יוקיץ פשוט גאון
מנצח על התזמורת

Smiley
13/05/2024 5:25:48

Nuggets back to their championship mode

גיא הירוק
13/05/2024 5:26:40

יוקיץ' שוב במיטבו,
ולמרות מחצית ראשונה אדירה (ובכלל, משחק מצוין) של אדוארדס,
קשה מאוד לעצור את דנבר כאשר היא משחקת ככה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:30:15

מדוייק

גיא הירוק
13/05/2024 5:27:56

כל מה שמינסוטה צריכים זה לשחזר את סיום המחצית הראשונה…
(שדרך אגב, זה פחות או יותר ההפרש בסיום)

Don
Don
13/05/2024 5:29:03

30 שניות לסיום המשחק
6 הפרש
פסק זמן
נראה מה מייקל מלון מתכנן

Don
Don
13/05/2024 5:29:59

פאק מי
יוקיץ

Florida man
Florida man
13/05/2024 5:30:13

גובר צריך היה לשבת על הספסל ברבע האחרון ובמקומו נאז ריד. איבודי כדור והחטאות עונשים שלו הם יותר מדי

גיא הירוק
13/05/2024 5:30:37

איזה X פאקטור זה גורדון.
מנצל יתרון פיזי אדיר ואת תשומת הלב שמושך יוקיץ' בשביל לתת משחק קריירה.

Smiley
13/05/2024 5:31:07

KAT 5 from 18. unacceptable
T-Wolves' bench didn't show up

שי אבן צור
13/05/2024 5:59:45
Reply to  Smiley

יאפ

Don
Don
13/05/2024 5:31:47

כנראה שדנבר היו צריכים לקבל בראש כמו במשחק 2 כדי לחזור לרמתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי פציעות דנבר תמריא פה לאליפות דורסנית אחרי חזרה מ2 הפסדים בבית אין מי יעצור אותם

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:32:23

לא היה לשנייה ספק מי ינצח ומי הקבוצה הטובה יותר, יוקיץ הגיע לפלייאוף, הוא יודע שהוא השחקן הכי טוב בעולם ושהוא מסוגל לקלוע כמה שהוא רוצה על הנכה הצרפתי או על כל שחקן אחר, סביבו יש סגל פנטנסי.
.
מסביב לאדוארדס חורבה, האסון טאונס הנכה הצרפתי שבשבילו נתנו את כל העתיד, איך הקבוצה מתחזקת מפה אין לי מושג

Don
Don
13/05/2024 5:35:16

אבל אנטמן פשוט מפחיד
היכולת שלו משתפרת כל הזמן

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:42:31
Reply to  Don

כן אבל לאן הוא יכול להגיע לבד? אפילו יוקיץ צריך צוות מסייע סביבו כדי לקחת אליפות.

מינסוטה היו בדרך למעלה, ואז מישהו שם השתגע והחליפו הכל על הנכה הצרפתי. יכלו לעשות טרייד ברבע מחיר על האלבירטון, ולהשאר אם כמויות של בחירות

אשך טמיר המקורי
13/05/2024 5:44:43

100+

גיא הירוק
13/05/2024 5:33:49

הדבר שחסר הלילה למינסוטה –
מחליף ראוי בעמדת הגארד.
ריצה בדקות ללא אדוארדס במחצית הראשונה חפרה את הבור ממנו מינסוטה לא יצאה.
אין לקבוצה שחקן יוצר איכותי נוסף לדקות בהן אדוארדס נח.

Zvika Bar-Lev
13/05/2024 5:34:03

יוקיץ אדיר. אבל שימו לב לזה – דנוור לא ניצחה אף משחק בפלייאוף בלי התעלות של מארי.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:37:51
Reply to  Zvika Bar-Lev

מארי לא התעלה המשחק נתן משחק בינוני , גם בסדרה מול לייקרס הוא היה זוועה

גיא הירוק
13/05/2024 5:39:18
Reply to  Zvika Bar-Lev

הלילה מעבר ליוקיץ' האדיר,
זו ההחלטה לתת לגורדון לתקוף בכדרור כל מי ששמו עליו.

thetroll
thetroll
13/05/2024 5:35:16

גובר היה נוראי ברבע האחרון. 3 איבודים בהתקפה. החטאה של 2 רצופות מהקו ברגעים הכי קריטיים. חלפה שנה ועוד שנה וכלום לא השתנה. אותו סיפור כמו ביוטה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חבל על הזמן, פשוט חבל על הזמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:36:49

למינסוטה אין גם ספסל קייל אנדרסון לא ברמה של הליגה הישראלית, הוא לא מסוגל לכדרר לקלוע או לקחת ריבאונד. הבן דוד הפחות מוצלח של SGA הוא חמוד אבל היה לו ערב זוועתי.

Smiley
13/05/2024 5:38:26

דה שוט חוזר למציאות…
comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 5:45:52
Reply to  Smiley

אימאימא של המציאות
דה שוט בהיי
https://giphy.com/gifs/hFsWlFJwY84jm

המשגיח
13/05/2024 5:40:03

כל הכבוד לדנבר. לא מעט כבר הספידו אותה על סמך התצוגה של מיני

גיא הירוק
13/05/2024 5:40:33

כן, דה שוט חזר למציאות.
שוב הוא נושא על גבו חוב של חצי ליטר בירה.

אשך טמיר המקורי
13/05/2024 5:42:45

מינסוטה מתפללים שיוולד לגובר עוד בן, ובמהרה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/05/2024 5:46:10

🤣🤣🤣🤣🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:50:49

ולחדשות נוספות מסתבר שהשריטות על הגב של יוקיץ זה קעקוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/05/2024 5:52:46

ענק!!!! דה שוט בפלייאוף
https://giphy.com/gifs/fail-kid-mom-DbbHysLg3LCF2

אשך טמיר המקורי
13/05/2024 5:54:08

😂

captain beefheart
captain beefheart
13/05/2024 8:50:16

קרעת אותי על הבוקר טסטקל 😉 חייב אפידורל להירגע

שי אבן צור
13/05/2024 6:01:26

לא יודע אם זה יגמר ב 6 או 7 אבל זאת סדרה לפנתיאון
לא זוכר מתי ראיתי דבר כזה

nba1000
nba1000
13/05/2024 6:06:06

למינסוטה עדיף להפסיד ב 6 , ב 7 בחוץ זאת תהיה תבוסה וחבל על הנסיעות

שי אבן צור
13/05/2024 6:11:04
Reply to  nba1000

מבטיח לך שאם תעמיד בפניהם שתי אופציות – להפסיד ב 6 או ב 7 – הם יבחרו באופציה השניה

nba1000
nba1000
13/05/2024 6:23:20

שייבחרו במה שהם רוצים , העירו את האריות לאס וגאס והפרשנים כבר אמרו סוויפ למינסוטה , הפרשנים עשו למינסוטה לא מעט נזק שגרמו לאריות לקום מהשינה שהם היו

שי אבן צור
13/05/2024 6:33:04
Reply to  nba1000

יש מצב
לא זוכר אם ראיתי את יוקיץ' בווייב כזה אי פעם

איזה שחקן יא אולוהים
אגב, לא אכפת לי אם זאת היתה סדרה של הטוב מ 15 – היא עד כדי כך טובה!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לגמרי, אבחנה גאונית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חנקתם בבלוג חחח. בלי פציעות מפה דנבר תצא כאלופה לא מאמין שיפסידו עוד בסידרה. הימי מנוחה הגדולים בין משחק 2 ל3 איפס אותם.

לכל מספידי הניקס הסידרה הזאת מדוייקת בינתיים כמו שחשבתי ניקס ינצחו 2 בבית ראשונים ויפסידו 2 בחוץ.
לפי הבראקט שלי אינדי ניצחו את המשחק האחרון העונה. שמתי ניקס ב6.
הם ימצאו את הכוחות לנצח. מקווה שאננובי יחזור במהרה למרות שנראה חי שלא נראה אותו בסידרה הזאת. דיאגנוזה של רופא אליל עוד בגיים 2

שי אבן צור
13/05/2024 6:36:16

המנוחה בטח לא הזיקה😏
אחרי שני המשחקים באינדי נראה לי שזה יהיה שלהם בסוף

גיא הירוק
13/05/2024 6:31:57

קטע, אנחנו מסכימים…
המנוחה הארוכה בין משחק 2 ל-3 הייתה בדיוק מה שדנבר הזדקקו לו.
ותודה למורי קלאץ'…

דה שוט
13/05/2024 6:38:59

אוי מיני מיני שנה שנייה שהם עושים ממני צחוק
גיא אתה שוב מוביל בבירה, דוקי פופרס משתולל עם הגיפים כאילו אין מחר, הייתה לי ריצה יפה, לפחות נהניתי.
בלי קשר דנבר הפתיעו אותי הייתי בטוח שהם גמורים, מארי בא חד למשחק 3 והפך בחזרה את הכיוון של הסדרה. לא רואה איך מיני יוצאת מזה, הזחיחות במשחק 3 עלתה ביוקר, שאננות תמיד הייתה האויב מספר 1
נשארתי עם דאלאס, מעניין מתי העגלה הזאת תעוף מהצוק…

שי אבן צור
13/05/2024 6:43:04
Reply to  דה שוט

בסיבוב הבא נגד דנבר/מיני

דה שוט
13/05/2024 6:50:09

עם ההצלחות שלי השנה בליגה לא אתפלא אם אוק סיטי יעיפו אותם
🙂

שי אבן צור
13/05/2024 6:51:38
Reply to  דה שוט

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אוק משווים היום

NFS
NFS
13/05/2024 6:49:14

משחק ענק! איזה יופי