פריוויו פלייאוף 2024: סיבוב שני מערב – דנבר מול מינסוטה / אבי טרכטמן

פריוויו פלייאוף 2024: סיבוב שני מערב – דנבר מול מינסוטה / אבי טרכטמן

יותר מכל סדרה אחרת, נדמה לי שיהיה כאן recency bias של ממש , כלומר הטייה פסיכולוגית בשל דברים שקרו לאחרונה – וכשאני מדבר על דברים שקרו, הרבה יותר משאני מדבר על הסוויפ הג׳נטלמני של דנבר את קבוצת הזקנים של הלייקרס אני מדבר על ההשפלה של מינסוטה את קבוצת העוד יותר זקנים של פניקס. אבל עוד חזון למועד ועוד נדבר על זה. אבל קודם כל:

מאזן בין הקבוצות השנה – 2:2

במשחק הראשון שנערך עוד ב-2023, מינסוטה בריאה הביסה דנבר בריאה ב-21 הפרש. אנט, קאט, קונלי וריד קלעו בין 16 ל 24 נקודות כ״א, וגובר נתן את שלו בריבאונד, מנגד יוקיץ׳ נתן משחק ״בסדר״, מארי נתן משחק ״כמעט בסדר״ וכל השאר נתנו משחק ״ממש לא בסדר״.

שלושת המשחקים הבאים בין הקבוצות נערכו באותן שלושה שבועות לקראת סוף העונה (אמצע מרץ – אמצע אפריל). בראשון מבין המשחקים האלה דנבר לא נתנה למינסוטה ששיחקה ללא שלושת הגבוהים המובילים שלה לחזור, כשהיא מובילה בקצת לאורך כל המשחק, ונמנעת משלשה שהיתה יכולה ליצור שוויון של אנט עם הבאזר. יוקיץ׳ היה גדול עם 35 נק׳, פורטר קלע 26 וגם מארי וגורדון היו בסדר גמור כשמנגד אנט עם 30, מקדניאלס עם 26 ודאבל פיגרים גם לקייל אנדרסון וקונלי לא הספיקו.

שבוע וחצי אחר כך, שוב מינסוטה מנצחת בקלות מפתיעה בלי קאט אבל שוב עם גובר וריד, כשהתוצאה קצת משקרת, ולמעשה היה כאן בלואו-אאוט (דנבר חזרה קצת ברבע האחרון). אנט, גובר וקונלי קלעו קצת יותר מ 20 כ״א, מקדניאלס קצת פחות וממול הסרבי אמנם היה טוב עם 32, אבל מארי לא שיחק ורג׳י ג׳קסון, גורדון ופורטר לא הספיקו. וגם לא דיאנדרה קשישא ג׳ורדן שקלע 11.

ולבסוף, שבוע וחצי נוספים עוברים, וסוף סוף דנבר מנצחת משחק קצת יותר קל. לא ממש קל, כי מינסוטה מובילה במחצית, אבל מחצית שניה טובה של דנבר מספיקה, יוקיץ׳ אדיר עם 41 נק׳. מארי ופורטר מוסיפים 38 ביחד והפעם לא צריך את דיאנדרה ג׳ורדן. במינסוטה עדיין ללא קאט, אדוארדס הוביל כרגיל עם 25. קונלי קלע 19, ודאבל דאבלים היו לריד ולגובר

מסקנה: מינסוטה למרות מאזן שווה, היתה בסופו של דבר קצת יותר טובה במשחקים ביניהם. אבל במשחק בו היא חסרה את כל הגבוהים שלה, היא כמעט ניצחה, ופעמיים היא אף הביסה. מצד שני, גובר לא באמת עצר את יוקיץ׳ (אחרי הכל, הוא לא וומבניאמה).

מה היה לנו שנה שעברה:

זה אולי לא רלוונטי, אבל בכל זאת, שתי הקבוצות בהרכב מאד דומה שיחקו האחת נגד השניה בפלייאוף, בסיבוב הראשון. כך שלפחות הפעם, זה כן רלוונטי. דנבר ניצחה 1-4 למקרה שתהיתם. יוקיץ׳ ומארי היו דומיננטיים לגמרי (מארי) ולמדי (הסרבי), פורטר תרם, גורדון תרם אבל קצת פחות, ברוס בראון שלא יהיה גם עשה דאבל פיגר בממוצע, ובגדול, לא היתה לדנבר בעיה רצינית לנצח את אנט בסדרה גדולה, קאט בסדרה לא גדולה (25 אחוז מהשלוש), גובר שעשה את שלו בשני הצדדים , פחות או יותר, ו… נאז ריד שלא שיחק. האם זה אומר משהו על מה שיהיה השנה? לא בטוח בכלל, בכל זאת הילדים התבגרו בשנה.

אז מה היה לנו עד הלום:

בסופו של דבר, מינסוטה ודנבר היו שתיים מתוך שלוש קבוצות שנלחמו על בכורת המערב עד הרגע האחרון, לצד אוקייסי (שניצחה את כולן…) . האלופה אמנם ניצחה משחק אחד יותר מאשר מינסוטה, אבל משחק אחד זה לא הרבה במיוחד כשמצד אחד היא האלופה, ומצד שני, קבוצה שמדשדשת כבר שנים.

דנבר היא דנבר, לא הרבה השתנה מאז השנה שעברה פרט לכך שיוקיץ׳ עוד יותר גאון, וברוס בראון הלך לרעות בשדות (ברבים!) זרים. אבל מינסוטה שבשתי העונות הקודמות אמנם הגיעה לפלייאוף אך יצאה כלעומת שבאה בקול ענות חלושה, הראתה לעולם שאולי בכל זאת יש שם משהו, כשמה שבעיקר השתנה, זה היררכיה אמיתית – לא עוד אנט וקאט, אלא אנט ורק אחר כך, קאט. (בטח עם הפציעה שלו באמצע העונה). קבוצת צמרת אמיתית וראויה.

וככזאת היא הגיעה לפלייאוף מול הקבוצה עם העתיד הכי עצוב בליגה (בחיי, יש להם עכשיו שנתיים לפחות עם אפס סיכוי לפלייאוף) – הפניקס סאנס. אישית, האמנתי שמינסוטה תביס, אבל זה לא היה ברור. מנגד משחקים בוקר שכבר עשה גמר נ.ב.א אחד, ובפלייאוף הקודם נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם. דוראנט, שהוא אולי קאפקייק, אבל עדיין דוראנט, ו… בראדלי ביל, השחקן שאני הכי לא מבין איך מישהו אי פעם העריך אותו. בכל מקרה, לא שמות קטנים. אבל כן שחקנים קטנים שהובסו ללא תנאי.

דנבר מצידה הגיעה ללייקרס אחרי שהיא ניצחה אותה איזה 9 פעמים ברציפות. הוסיפה עוד שלושה כאלה (והייתי באחד מהם בשביל לסקר אותו עבורכם), ואז הפסידה אחד וגם ניצחה עוד אחד. המשחקים אמנם היו ברובם צמודים, אבל בחיי שהיה נדמה שדנבר משחקת עם האוכל שלה, משל היו לביאה עם אנטילופה קטנה.

האנטילופה זה לברון, למקרה שהיה ספק

כנראה שלא לימדו את יוקיץ׳ דברים שם בסרביה…

בכל מקרה, לא זאת נלחמה קשה מדי, ולא זאת נלחמה קשה מדי. אבל יש לי תחושה שזה הולך להשתנות ושתהיה כאן סדרה לפנתיאון. לא פחות.

אז מה דנבר צריכה לעשות בשביל לנצח:

אם יש דבר אחד שברור לכולי עלמא, ולכל מי שקרא את מה שכתבתי למעלה – גובר, כמו שאר העולם, פרט לוומבי בעונה הקרובה (וקצת בעונה האחרונה) לא מספיק טוב בשביל לשמור על יוקיץ׳. הוא גבוה וזה, אבל יוקיץ׳ גם יותר בריון, גם יותר חכם, וגם באופן כללי יותר. ואתם יודעים מה, אפילו אם איכשהו גובר יחסום אותו כמה פעמים, יוקיץ׳ פשוט ימסור מיליון אסיסטים לכל השטח הריק שגובר לא יכסה. אז לא חבל?

בקיצור, מה שדנבר צריכה לעשות עם יוקיץ׳ זה לתת לו להיות יוקיץ׳, ובעיקר לתת לו להתיש את גובר ולנסות לגרום לו להתמקד עליו. יש מצב אמנם שפינץ׳ יהיה חכם יותר וישים עליו את קאט, אבל על כך מאוחר יותר. מזל נוסף של דנבר הוא שאמנם ג׳מאל מורי הוא שחקן לא רע בימים כתיקונם, אבל כפי שהוא מוכיח שנה אחר שנה, הוא שחקן בן ז**נה בפלייאוף כתיקונו. הוא אמנם יראה מולו שועל קרבות ותיק (בחיי, שאין לי מושג איך קונלי שמבחינתי היה נראה זקן גם ליד רנדולף ומרק גאסול עדיין משחק כדורסל, אבל שיהיה), אבל בואו – לא שועל הקרבות הזה הוא מי שיעצור את מארי, ואין ספק שיש כאן יתרון מסוים לדנבר.

מה שמשאיר את שני הפורוורדים כסימני שאלה. מצד אחד גורדון הוא בריון שאוהב להתבריין והוכיח את זה פעם אחר פעם. מצד שני, קבוצה של קאט, גובר וריד היא לא קבוצה שמתבריינים עליה. בטח ובטח כשגם מקדניאלס ואפילו קייל אנדרסון בתמונה. כלומר, כן מתבריינים עליה אם אתה יוקיץ׳ ואולי אפילו אם אתה אמביד שקלע עליה 51 נקודות העונה (אבל רק אמביד של העונה הרגילה, מן הסתם. כי אמביד של הפלייאוף… פחחח), אבל בגדול, לא מתבריינים עליה. וגורדון, הוא לא יוקיץ׳, ועובדה – הוא לא באמת היה טוב במיוחד מול מינסוטה השנה. ובשביל קבוצה ללא ספסל, זה די חשוב שגם גורדון יהיה די טוב כי הפיזיות שלו היא גורם משמעותי.

יש עוד סיכוי לגורדון לתרום משהו גם אם בהתקפה יהרגו אותו – הוא צריך להיות חשוב מאד בהגנה. בסופו של דבר, למינסוטה יש המון כלים שיהרגו אותך, והוא לא האיש שירוץ אחרי אנט. אבל אם הוא יוציא את ריד וקאט קצת מהמשחק, זה בהחלט יכול לשחק לטובת הקבוצה, וזה יהיה חשוב מאד. כי בואו – זה לא שיוקיץ׳ יהפוך את הקבוצה לקבוצת ההגנה הגדולה בתבל, וקיי.סי.פי (שמבחינתי הוא סוג של ״האיש הבלתי נראה״ של דנבר) הוא כנראה האיש שיצטרך לשמור על אנט, בתקווה שיעשה את זה בהצלחה חלקית. אבל גורדון צריך לנטרל את אחד הגבוהים ההתקפיים או לפחות להגביל אותם.

פורטר לעומתו דווקא כן נתן משחקים טובים מול מינסוטה השנה. למקדניאלס יש אמנם מצ׳ אפ טוב איתו, אבל פורטר מספיק מוכשר בשביל לעשות דברים גם עם מצ׳ אפ טוב.

את הספסל של דנבר אני לא מזכיר כי כריסטיאן בראון זה לא ספסל.

בקיצור ולסכם:

יתרונות – השחקן הטוב בעולם. הרכז הטוב בעולם בזמן הפלייאוף ויופי של סקורר גבוה בדמותו של פורטר

סימן שאלה – גורדון, האם יש לו שני משחקים טובים לפחות ועוד 3-4 משחקים סבירים או שאין סיכוי? והאם הוא יצליח לשמור על ריד וקאט. ואם כבר, האם קיי.סי.פי יצליח להצר במעט את צעדיו של אנט.

חסרונות – אין ספסל. פשוט אין.

אז מה היא צריכה לעשות? דנבר בשביל לנצח צריכה להפוך את סימן השאלה של גורדון לסימן תשובה. איתו, יש לה יתרון. בלעדיו, לא. זה למען האמת עד כדי כך פשוט. אבל כן, גם שמארי של הפלייאוף ימשיך להיות מארי של הפלייאוף ולא מארי של העונה הרגילה (או לחילופין אמביד של הפלייאוף), וגם שיוקיץ׳ יעשה דברים יוקיצ׳יים. שזה אמנם נתון מובן מאליו, אבל זה עדיין די נדרש. ובהגנה, אם כל משחק אחד מהשניים שהם גורדון וקיי.סי.פי יעשו את שלהם על אנט, קאט וריד, אז הם עשו את שלהם.

מה מינסוטה צריכה לעשות?

בתחילת העונה חשבתי שבוקר לאחר הפלייאוף העצום של העונה הקודמת הוא הסקנד גארד הטוב ביקום. אני עדיין חושב שהוא סווינגמן טוב מאד מאד , אבל בואו – הסקנד גארד הטוב ביקום (בהנחה שלוקה הוא פוינט, וטייטום הוא סמול פורוורד), הוא האיש והחיוך – אנט הפך להיות סופרסטאר. זה לא אומר שאין לו כמה משחקי נפל פה ושם (בניגוד ליוקיץ׳) – כמו למשל רק 27 נקודות במצטבר בשני המשחקים האחרונים שלו העונה, אבל בגדול – אין עליו. הוא הפך להיות קלעי שלשות סביר לגמרי (36%), והוא כמובן חודר בחסד עליון, שהוא עדיין השחקן שהכי מזכיר בעולם את דווין וויד (שמצידו היה השחקן שהכי מזכיר את ג׳ורדן שלפני הבייסבול. בעוד קובי הזכיר את ג׳ורדן שאחרי הבייסבול), וזה כיף לראות אותו עושה הכל עם חיוך. כאמור, עד העונה לא היה ברור מי האלפא בקבוצה. השנה זה ברור – מינסוטה היא הקבוצה של אנט שגם נתן שלושה משחקים אדירים מתוך ארבעה בסוויפ על הדוראנטים.

לפני שנדבר על שחקנים אחרים, צריך לדבר על מינסוטה באופן כללי, ובעיקר על העובדה שהיא היתה, ובקלות, קבוצת ההגנה הכי טובה השנה בליגה. ההפרש ברייטינג ההגנתי בינה לבין הקבוצה מס׳ 2 העונה (אורלנדו) הוא כמו ההפרש בין אותה אורלנדו לבין הקבוצה מס׳ 11 (פילדלפיה) שזה די מטורף. מקדניאלס, קונלי, אלכסנדר-ווקר, קייל אנדרסון וכמובן רודי גובר הבלתי נגמר גרמו לקבוצה הזאת להיות פשוט קבוצת הגנה מטורפת. כאמור, ההגנה המטורפת הזאת לא תוכל ליוקיץ׳ ויהיה לה גם די קשה מול מארי בפלייאוף, אבל גורדון הוא עדיין מושא התמקדות ראוי, ומקדניאלס גם צריך להצר את צעדיו של פורטר לפחות חלק מהזמן. אני גם מניח שנראה הרבה דקות של אלכסנדר-ווקר על חשבון קונלי הקצת זקן, בשביל לשמור בכל זאת קצת יותר על מארי, בטח ובטח שבחצי הדקה האחרונה של המשחק, כדי שההיסטוריה שכבר חזרה על עצמה לא תחזור על עצמה שוב.

בעיניי, גם קאט הוא שחקן שצריך לתת סדרה טובה. אחרי הכל, אנט הוא אולי הכוכב, אבל קאט (עדיין בעיניי אחד מהגבוהים הכי מוכשרים ששיחקו את המגרש, שחקן שיש לו הכל – כולל פוסט אפ, יופי של התקפה עם הפנים לסל, וקליעה מהשלוש) צריך לתת משחקי ביצים, ולא כפי שקורה לו יותר מדי לאורך הרבה משחקי פלייאוף בקריירה – משחקי שקשוק ביצים. הוא היה לא יותר מאשר בסדר מול קבוצת ההגנה החלשה שהיא הפניקס סאנס, והיה פחות מבסדר מול דנבר שנה שעברה.

תראו, אני חושב שמינסוטה יכולה לנצח את זה, אבל היא תנצח את הסדרה הזאת בתנאי אחד – שהברומטר הזה שהוא קאט ישחק כמו שקאט יודע לשחק, שיקלע יותר מאשר 25 אחוז מהשלוש, שיתן משחק אחד לפנתיאון (לא שישים נקודות, אבל 35 לא יזיקו), שייתן גם ליוקיץ׳ וגם לגורדון סיבות לחשוב שהם לא יכולים לשמור עליו, ושיתרום בהגנה לצד גובר ומקדניאלס על יוקיץ׳ וגורדון. ההבדל בין סדרה טובה של קאט לסדרה לא טובה של קאט, עשויה להיות ההבדל בין ניצחון של האלופה, לניצחון של האלופה שבדרך (סתם, אין לי מושג, נגיע לזה בפריוויו הבא, למרות שאני כן חושב שהמנצחת כאן תגיע לגמר הליגה).

בקיצור ולסכם:

יתרונות: אנט היה אדיר שנה שעברה מול דנבר, ימשיך להיות אדיר. אלכסנדר-ווקר יכול להצר במעט את צעדיו של מארי.

סימני שאלה – בעיקר בעיקר קאט. בעיניי, האיש שעליו תקום ותיפול הסדרה.

חסרונות? ניסיון, אני מניח. שקשוק ביצים לאור מה שקרה בין הקבוצות בעונה הקודמת, אני גם מניח. ובאופן כללי, זאת פאקינג מינסוטה, אחת הלוזריות הגדולות של הנ.ב.א לדורותיו. אחרי הכל זה לא כאילו שהקליפרס אי פעם הצליחה להשתחרר מהסטיגמה (למרות שיצוין שדאלאס כן…).

אז מה יהיה?

התחושה העיקרית שלי היא שהולכת להיות כאן סדרה גדולה מאד. שישה או שבעה משחקים. כאמור, קאט הוא סוג של ברומטר, ואולי גם מארי וגורדון בצד השני. קשה לי מאד מאד להמר נגד האלופה, אז ניתן לדנבר את היתרון הקטן, אבל בחיי שמדובר ביתרון קטן מאד, ויש מצב שהם יזלזו יותר מדי, ושקאט יהיה טוב יותר מדי (ואנט יהיה ממש טוב יותר מדי) ומינסוטה תנצח. אם אני צריך להגדיר את הסיכויים אז משהו כמו 53% לדנבר, 46% למינסוטה ואחוז אחד לכך שגובר עוד פעם ידביק את כל הליגה בקורונה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
20 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Eldad Ben-Moshe
03/05/2024 9:52:39

אחלה פריווי, תודה!
אני לא סגור על למה אני אומר את זה, אבל הניחוש שלי שיהיה פחות צמוד ממה שכתבת, ודנבר יעלו. לפחות ככל שמארי ימשיך בשלו.

asaf
03/05/2024 10:05:02

פריוויו מעולה אבי לסדרה שבעיניי היא המעניינת ביותר בסיבוב השני. מהמר על סדרה צמודה שתגמר ב-6 משחקים לטובת דנבר.

captain beefheart
captain beefheart
03/05/2024 11:09:56

פריוויו מעולה.
הספסל של דנבר הוא צרה צרורה והאיום הכי ממשי לריפיט. לצערי עד כדי שאתן לזה (הדחה במיני>אוקייסי>בוסטון) סיכוי של 67.3%.
המצב חמור יותר ממה שנראה לעין. זה לא רק "חמישיה שניה בינונית מינוס" אלא צבא שהוא סיירת מטכ"ל ללא מילואים. פציעה משביתת משחק/שניים אפילו אצל KCP, והסיפור גמור (אצל כל אחד מהאחרים – גמור וגזור).
נכון לעכשיו נראה לי שבוסטון תנצח את מיני בגמר.

NBA בדם
03/05/2024 11:19:06

פריוויו נהדר. תודה
מיני ב 6. קבוצה שכאילו נולדה להתמודד מול דנבר. אין שחקן שיכול לעצור ממש את הנמלה, רק הוא יכול לעצור את עצמו. מקדניאלס/ווקר/אדוארדס יעשו עקירת שיניים ללא הרדמה למארי. גובר/טאונס/ריד ייתישו את יוקיץ' הגנתית והתקפית.
מפתחות לסדרה: היציבות של אדוארדס ושל קאט ותרומה מהספסל של דנבר, שאם לא תגיע הם יהיו בצרות.

עמיחי קטן
03/05/2024 12:52:59

תודה אבי. הבראקט שלי אומר דנבר ב-5, אבל מינסוטה הרשימו אותי יותר בפלייאוף, אז אני נותן להם עוד משחק והולך על דנבר ב-6

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מצוין, תודה רבה אבי.
.
מסכים לגמרי עם הניתוח – האין ספסל של דנבר מול סימן השאלה סביב קאט. מאמין שקאט יפשל, שהספסל יספיק ושדנבר תמשיך הלאה.

Don
Don
03/05/2024 13:40:30

קשה להמר
שתי קבוצות שאחת מהן תיהיה אלופה לדעתי.
בכל זאת, אהמר על דנבר ב6 משחקים.
למה? בגלל יוקיץ ומארי

ד"ר פופרס
03/05/2024 13:43:58

וואו
מדהים.
בדה שוט ננוחם,
מפרק העגלות הסדרתי.
גווווו דנבר

ירושלמי
ירושלמי
03/05/2024 13:54:28

פריויוו מעולה.
ממס מסכים עם הrecency bias,לפני חודש אף אחד לא היה נותן למינסוטה סיכוי בסדרה.
כל עוד אין פציעות אני לא מודאג מהספסל,בסופו של דבר 2-3 שחקנים שיחזיקו כמה דק מחינה הגנתית זה מספיק ולנאגטס לגמרי יש את זה.
חוסר הקליעה של גובר יעזור ליוקיץ בהגנה בפיקאנדרולים ויאפשר לו להישאר הרבה בצבע,לדעתי הוא ישחק בצד הזה הרבה יותר טוב מבסדרה נגד הלייקרס למרות שאנט כן יהיה דומיננטי בצבע.
גורדון בשנה שעברה מאוד הקשה על קאט ולדעתי אין סיבה שלא יקרה שוב.
כמו תמיד היציבות של מארי הוא סימן השאלה הגדול,מאמין שישחק יותר טוב אבל עדיין יהיה לו משחקי נפל.
בסוך הכל הולכת להיות סדרה כיפית,מאמין שיגמר ב5/6 לנאגטס.
תודה רבה

מנחם לס
03/05/2024 15:30:35

תודה אבי.פריוויו מעולה. אבל אתה משתמש יותר מדי ב'טוב ביקום'.

וניל טרופי
וניל טרופי
03/05/2024 16:24:08

תודה על פריוויו מדויק. קשה להמר נגד האלופה ונגד יוקיץ' למרות שפציעה כלשהי (בלי לנחס) תקשה עליה מאוד. מינסוטה גם מלמדת את מגיבי הופס למיניהם מהי ענווה אחרי השחיטה שעברה בעקבות הטרייד על גובר כאשר כרגע היא מועמדת לאליפות. לדעתי שהסדרה הזו תתן תמורה לאגרה ודנבר בשבע.

zenmaster
zenmaster
03/05/2024 16:28:27

בתור מגיב הופס ששחט את הטרייד על גובר – לא מתחרט אפילו לא קצת. תמורה גבוהה בהרבה ממה שגובר שווה, על אף ההצלחה שחווים איתו. היא אפשר או: א. להשיג את גובר בפחות
ב. אם זה לא אפשרי להשיג תמורה רבה יותר על מה שנתנו.

רק תזכורת:
וולקר קסלר
פטריק בברלי
ג'ארד ואנדרבליט
בחירות סיבוב ראשון ב23,25,27,29
החלפת בחירות ב26

תגיד לי שגובר שווה את כל זה/שמיני לא הייתה טובה באותה רמה אם לא יותר עם טרייד אחר או אפילו עם קסלר ואנדו ובברלי בלי הבחירות חחחחח

וניל טרופי
וניל טרופי
03/05/2024 17:34:02
הגב ל  zenmaster

זה לא מה שמינסוטה נתנה, זה מה שהיא שמרה לעצמה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מועמדת לאליפות? הטרייד של גובר אחד הגרועים בהיסטוריה. גם בלי גובר הם היו נראים ככה. נאז,ריד הרבה יותר טוב. כולה ניגבו את פחי הסאנס עכשיו יש מולם קבוצה רצינית.

Yosi Berkeley
03/05/2024 17:25:46

מקווה שהסדרה תעמוד בציפיות שיש ממנה (ויש!), בבראקט יש לי דנבר בשש (על פיניקס…), אז אלך על זה, למרות שלא אהיה מופתע אם מיני תנצח

בוגי
בוגי
03/05/2024 17:31:31

תודה רבה אבי!!
אין ספק שתהיה סדרה מעניינת
דווקא לדעתי אבל הטי-וולבס מגיעים בלי שקשוק ביצים מהסדרה הקודמת כי הם הצליחו מאוד להקשות על דנבר והם רק השתפרו פלאים מאז, אם אני לא טועה יוקיץ' או מארי אמרו שזה הייתה הסדרה הכי קשה שלהם שנה שעברה למרות הסוויפ הג'נטלמני
לפי השכל- דנבר ב6 אבל אלך שוב עם הלב ומיני ב6

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דנבר ב5 או 6

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
03/05/2024 20:52:41

עד עתה , מיניסוטה הרשימו אותי הכי הרבה מכל קבוצות הליגה.
חמישיה חזקה מאוד ועוד שלושה אבעה שחקנים טובים שעולים מהספסל.
הרבה יותר עמוקים מדנבר ואין על זה ויכוח.
יהיה קשה מאוד לדנבר בסידרה הזאת .
לדעתי סדרה של 50/50 ..לא הפתעה אם מיניסוטה עוברים.
מקדניאלס שחקן מפתח , הוא יכול לחסל את MPJ .. אלכסנדר ווקר מהספסל גם שחקן הגנה מעולה ובערב נתון יכול לתת 20 נקודות.
בקיצור , GAME7

Shahar Sharon
04/05/2024 15:15:02

תודה רבה על הסיקור, אני משוכנע השנה שמיניסוטה השנה אלופים! אדוורדס מוכן לקחת קבוצה אל הטופ ויוקיץ׳ נהדר אך פגיע בהגנה. והצוות סביבו לא ברמה של מיניסוטה.

ירון, החלום
ירון, החלום
05/05/2024 8:49:59

בס"ד
תודה רבה.
סדרה מצויינת.
מאד תלוי צד אחד בחתול, ועוד יותר במארי.
מארי לא יציב בפלייאוף. יש לי פלייאופים מדהימים. וגם נפילות קשות.
וכמובן, יש בעיה לא קטנה עם הרוטציה הקצרה של דנבר, במיוחד מול קבוצה פיזית.