You are currently viewing הת'אנדר והנאגטס ינסו לסגור סדרות והסלטיקס ינסו להתקרב לכך בפריוויו ליל שני / רותם אלרן

הת'אנדר והנאגטס ינסו לסגור סדרות והסלטיקס ינסו להתקרב לכך בפריוויו ליל שני / רותם אלרן

2:30 – מיאמי היט (1) VS בוסטון סלטיקס (2)

המשחק שיפתח את הלילה יגיע אלינו היישר מפלורידה, והוא המשחק היחיד שישוחק הלילה אשר לא מחזיק בפוטנציאל לסגור את הסדרה שבמסגרתה ישוחק.

ללא ג'ימי באטלר, הציפיות ממיאמי היו שתודח ללא יותר מדי בעיות, מה שמתבטא בכך שבוסטון מחזיקה בפער מצטבר של 30 נקודות על פני מיאמי בסדרה עד כה, אך במשחק השני ההיט הוכיחו שהם ללא ספק מסוגלים לעשות לסלטיקס צרות, כשהגבילו את בוסטון ל-101 נקודות בלבד והצליחו לנצח בפער של 10 נקודות. למרות המשחק השני המבריק, עצם כך שבוסטון מחזיקה בסגל איכותי פי כמה וכמה מזה של מיאמי וסיימה עם המאזן הטוב ב-NBA במהלך העונה הסדירה, בנוסף למה שראינו מהשתיים בסדרה עד כה, מציגים לנו תמונה ברורה למדי לקראת המשחק שיתרחש הלילה. לזכותה של מיאמי ייאמר כי היא עושה עבודה הגנתית טובה ככל שניתן מול הסלטיקס עד כה בסדרה, כשבוסטון מסיימת עם 106.3 נקודות לערב לאחר שהחזיקה ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר בליגה במהלך העונה הסדירה. גם ללא באטלר, מיאמי מוכיחה שהיא מסוגלת לספק יכולת הגנתית מהטובות בליגה, אך לצד זאת, הסדרה הוכיחה שזה כנראה לא יספיק לה. אף על פי שמדובר במשחק בית עבור ההיט, לא נוצר יתרון עצום כתוצאה מכך, כפי שראינו במשחק הקודם בסדרה וכפי שראינו מכך שמאזן החוץ של הקבוצה במהלך העונה היה טוב ממאזן הבית שלה. לא משנה איך נסתכל על זה, מצבה של מיאמי ללא באטלר הוא עגום, וקשה להאמין שהמצב ישתנה הלילה מול בוסטון, קבוצת החוץ השנייה בטיבה בליגה במהלך העונה הסדירה.

בוסטון תגיע למשחק בסגל מלא לחלוטין, בעוד מיאמי תשחק ללא באטלר וטרי רוזייר, בנוסף לדלון רייט שמוגדר כ-GTD. כשהיא בריאה, לבוסטון יש את הסגל המוביל החזק והשלם ביותר בליגה כולה, כך שאפילו עם תפקוד לא אידיאלי של טייטום ואחרים במשחקים מסוימים אנו רואים אותה מצליחה להתגבר על המכשולים ולגבור על מיאמי. ההיט אמנם מסוגלים להאט מעט את התקפת הסלטיקס בנקודות כאלה ואחרות, אך ההפך הוא הנכון, והאפקט שלו משמעותי הרבה יותר בסדרה. מיאמי סיימה את העונה הסדירה במקום ה-21 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, וזאת כשבאטלר בריא באופן יחסי ומשחק במרבית המשחקים. ללא באטלר, להיט אין היררכיה, יציבות וסדר בהתקפה, ומשחקים שבהם סיימו עם 94 ו-84 נקודות בסדרה הראו זאת באופן ברור למדי. מיאמי, שמלכתחילה אינה קבוצת התקפה טובה, פוגשת כאן את אחת מקבוצות ההגנה החזקות ביותר ב-NBA, ואחרי מה שראינו מהשתיים במשחק הקודם בפלורידה, קשה לי להאמין שהמשחק הזה יילך לטובת ההיט.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסלטיקס ב-13.

3:30 – ניו אורלינס פליקנס (0) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3)

הלילה אוקלהומה סיטי תקבל את ההזדמנות להיות הקבוצה השנייה שתנצח בסוויפ בפלייאוף הנוכחי, לאחר שאמש מינסוטה חתמה את הסדרה שלה מול פיניקס בארבעה משחקים.

לפי מה שראינו עד כה בסדרה, אין סיבה להאמין כי הת'אנדר לא יבואו כפייבוריטים גם הלילה – המשחק הקודם, אשר התרחש בניו אורלינס, נגמר בהפרש 21 נקודות לטובת אוקלהומה סיטי, כאשר הפליקנס מתקשים להראות יכולת התקפית מרשימה וקולעים 85 נקודות בלבד. ללא זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס מעמידה פחות מ-90 נקודות לערב בסדרה, כאשר אף שחקן בקבוצה לא קולע מעל 17 נקודות למשחק. הת'אנדר הציגו הגנה מצוינת לאורך העונה, ובסדרה זו הם לא צריכים להתאמץ יותר מדי לאור החיסרון של וויליאמסון בניו אורלינס, מה שהופך את העבודה שלהם לקלה למדי וגורם לפער העצום שאנו רואים בסדרה זו.

אוקלהומה סיטי נהנית מהחיסרון של וויליאמסון והחולשה של ניו אורלינס ללא הכוכב המוביל שלה, ולצד המיומנות ההגנתית שחונקת את התקפת הפליקנס, גם ההתקפה של הת'אנדר עצמם מצליחה להיראות מצוין, דווקא מול ההגנה המצוינת של ניו אורלינס. כל חמשת שחקני החמישייה של אוקלהומה סיטי מעמידים ממוצע נקודות דו ספרתי בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה, כשאת המערכה מובילים שאיי גילג'ס אלכסנדר וג'יילן וויליאמס, אשר כל אחד מהם מעמיד צפונה ל-20 נקודות למשחק. ספסל הקבוצה דווקא מקבל דקות מועטות מאוד, כשאף שחקן בו לא עובר את סף 19 הדקות למשחק, אך לא נראה שאוקלהומה סיטי סובלת מהרוטציה הקצרה, כשמארק דייגנולט (שאמש קטף את תואר מאמן העונה) מנהל באופן מצוין את סגל הקבוצה. הפער בין שתי הקבוצות גדול מדי, ואף על פי שהפליקנס מסוגלים לתת פייט כלשהו בזכות ההגנה, הסדרה הזו הראתה שהת'אנדר עדיפים על הפליקנס פי כמה וכמה, ואני מאמין שנראה זאת גם הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הת'אנדר ב-11.

5:00 – דנבר נאגטס (3) VS לוס אנג'לס לייקרס (1)

המשחק שיחתום את הלילה, ואולי את הסדרה שבמסגרתה ישוחק, יגיע אלינו מקולורדו, שם הנאגטס ינסו לסגור עניינים אחרי שנכשלו בכך במשחקם האחרון.

אחרי שספגו הפסד לא אופייני במשחק האחרון, אשר התקיים בלוס אנג'לס, הנאגטס חוזרים לביתם ונראים כפייבוריטים הברורים לקראת המשחק הלילה – במהלך העונה הסדירה הם הפסידו רק ב-8 משחקים ששוחקו באולמם הביתי, כשגם בסדרה זו ניצחו בשני המשחקים שהתקיימו בדנבר, בעוד הלייקרס החזיקו במאזן חוץ שלילי בעונה הסדירה. אחת הסיבות העיקריות לניצחון של הלייקרס במשחק הרביעי בסדרה הייתה התפקוד של חמישיית הקבוצה, כשארבעה (לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס, אוסטין ריבס ודיאנג'לו ראסל) מחמשת השחקנים הפותחים סיימו עם 20 נקודות ומעלה במשחק, דבר אשר מהווה אנומליה שקשה להאמין שתחזור על עצמה. לצד התפקוד העילאי של חמישיית הלייקרס, הם גם נהנו מחוסר התפקוד של ג'מאל מארי בנאגטס, אשר קלע ב-9/23 מהשדה בלבד, ומחוסר תפקוד של הספסל של דנבר, אשר השחקנים שעלו ממנו קלעו במשותף 5 נקודות בלבד. דנבר קבוצה חזקה מכדי לאפשר לכל הדברים האלה לחזור על עצמם הלילה, במיוחד באולמה הביתי, כך שברור למדי כי הלייקרס נהנו משלל מרכיבים שלא צפויים לקרות שוב במשחק החמישי בסדרה.

כמובן שניצחון של הנאגטס הוא לא מובטח, במיוחד לאור כך שלוס אנג'לס החזיקה בשליטה בחלקים מסוימים מהסדרה, גם אם שליטה זו לא הסתיימה בניצחונות ברוב המקרים. לא מדובר בפער שלא ניתן לגשר עליו, כפי שראינו במשחק האחרון, אך מדובר בפער מספיק גדול על מנת שהנאגטס יוכלו לנצח בנוחות במידה שלא יחזור על עצמו מצב בו רוב חמישיית הלייקרס תקלע 20 נקודות ומעלה. ראסל וריבס טרם הוכיחו שניתן לסמוך עליהם באופן קבוע ולצפות מהם שיספקו תפוקה יציבה ויעילה לאורך זמן, והתצוגה הזוועתית של ראסל במשחק השלישי בסדרה מחזקת את הטענה הזו עוד יותר. לוס אנג'לס אמנם זכתה באליפות עוד בעשור הזה ושני הכוכבים שלה נראים מצוין באופן קבוע במהלך הסדרה, אך יתר האקס פקטורים של הקבוצה לא היו מספיק אמינים במהלכה, ואין סיבה להאמין שיהיה ניתן לסמוך עליהם באופן עיוור הלילה. ללא תצוגות יוצאות דופן מריבס וראסל, קשה לראות את הלייקרס גונבים עוד משחק בסדרה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הנאגטס ב-9.

Subscribe
Notify of
402 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
השור
השור
17 days ago

היום ווד בפנים ואולי גם וונדרבליט. אולי זה יוסיף עוד שניקל (שהיה חסר במשחק השני אצלם בבית).

עגל
עגל
17 days ago
Reply to  השור

ווד יכול לתת דקות מנוחה חשובות לדיוויס, אבל לך תדע באיזה כושר הוא ועד כמה סומכים עליו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17 days ago

תודה רבה ויאללה סלטיקס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17 days ago

תודה על הפריוויו. הכישלון של פניקס בשילוב עם הסגל הקצר של אוק' + עומס בחירות הדראפט שלה יכול להחזיר את הקאפקייק הביתה לניסיון אחרון לטבעת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 days ago

הכנסתי על כך דיון באחד הפריוויואים האחרונים. אוק זה בדיוק המקום בשבילו לקחת עוד אליפות או שתים. הם מכירים אותו מצויין והוא מכיר אותם. מה גם שנראה לי שיהיה להם כסף בשבילו בשנה הבאה. תבדוק, אני לא בטוח. מתפנה החוזה של הייווארד ויש להם חוזים על 103 מליון בלבד. יוכלו לחרוג לדעתי בשביל להביא אותו. יש לו עוד שנתיים בחוזה. שנה הבאה 51 מליון…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון אוק דנבר

יאללה דנבר בצאת החג לבער את השקץ מתוכנו. בלי תקלות, להיזהר מהפרשים באפור

השור
השור
17 days ago

אתה ממשיך להבטיח לי גדולות ונצורות על אודות 4 פרשי אפוקליפסה שיצילו ללברון את העונה וכל זה בפיקודו של הקרח האולטימטיבי. בינתיים הגאולה שאתה מבטיח לא מגיעה ואני מוצא עצמי כמו הנחקרים של פסטינגר ממשיך להמתין להם.
https://en.wikipedia.org/wiki/When_Prophecy_Fails

NFS
NFS
17 days ago
Reply to  השור

אתה מקשיב לנבואות של שמעון??
הנה מה שהוא הימר על משחקי אתמול –
פילי, מאבס, אינדי, סאנס
למזלו מילווקי כל כך גרועים שלא יצא לו 0/4
.
שמעון באמת מוכשר – תקשיב למה שהוא מנבא, זה יצא הפוך בדיוק.

אור
אור
17 days ago
Reply to  NFS

🙂

Berch
17 days ago

תודה על הפרוויו
הבנתי שבפניקס השיט מתחיל להתעופף….
נראה מה יהיה
🤷🏻‍♂️

Don
Don
17 days ago

אני מהמר:
1. מיאמי תיקח היום
2. OKC יקחו כי הם הרבה יותר טובים
3. דנבר ישחטו בלפחות 15 הפרש

Don
Don
17 days ago
Reply to  Don

דנבר ישחטו א ת הלייקרס
ולא ישחטו ע"י הלייקרס

The Pro
The Pro
17 days ago

השחקן הכי טוב בסידרה והכי מרשים בדנבר הוא פורטר ג'וניור שאפילו לא מוזכר כאן בסיקור.
בעצם הוא האופציה הרביעית בהתקפה של דנבר כשהוא עולה על כל אחד שלא קוראים לו לברון או דיוויס בלייקרס.
בלי היכולת שלו התוצאה היום לפחות 2-2.

המפתח של הלייקרס תהיה להשאיר את לברון עם אוויר לחצי השני,
כדי שזה יקרה ראסל יצתרך להביא יום קליעה שלא נשאר על ה-0.

השור
השור
17 days ago
Reply to  The Pro

קראתי התייחסות מעניינת שבכלל שמה את כל הפוקוס על הריבאונדים. כאשר נטען שהמפתחות במשחק האחרון היה המספר הפסיכי של הריבאונדים אותם קטף AD והדבר כנראה נעשה בזכות בוקסינג אאוט נכון של שאר הקבוצה. לפי אותו מקור – במשחקים הקודמים, לא נעשתה עבודה דומה במחצית השניה/דנוור הצליחו לשבור את הבוקסינג אאוט. כך שאפילו שהאצ'ימורה, פרינס או הפצועים והחוזרים יוכלו לקחת עוד ריבאונדים ואפשר להטות את הכף. .

עגל
עגל
17 days ago
Reply to  The Pro

הניצחון על הריבאונד באמת היה קריטי לניצחון של הלייקרס.
.
הערה ל PRO – נכון שמייקל פורטר מצוין בסדרה אבל השחקן הכי טוב של דנבר הוא עדיין יוקיץ'. . . .

גיא הירוק
Admin
17 days ago

יש המון נקודות לדיון לפני המשחק בין הנאגטס ללייקרס –
ריבאונד, קליעה מבחוץ, הגנת הצבע של הנאגטס.
.
לטעמי, הכל קם ונופל על אחד יוקיץ'. השחקן הטוב בעולם.
אם הוא יהיה באחד מאותם ימים בהם הוא מעיף שלשות מעל ידיו של דייויס (קלע 47% פסיכיים בסדרה בשנה שעברה. השנה הוא "רק" עם 38%) לצד האחוזים האדירים שלט פחות או יותר מכל מקום אחר על הפרקט,
אין ללייקרס סיכוי.
היכולת שלו להשתלט על משחקים ברבע השלישי והרביעי היא כמו של הגדולים ביותר,
ואת זה, עד כה, לא ראינו שהלייקרס יודעים לעצור (למה לעצור? אפילו לא להאט. משהו).
.
היה ויצליחו הלייקרס להאט את יוקיץ' (דורש נקודת מפתח #1 : ריבאונד הגנה + נקודת מפתח #2 : לתקוף את הצבע ולעייף את הענק הלוחש),
לטעמי,
הלייקרס יצליחו לגנוב את המשחק רק אם השחקנים המשלימים נותנים משחק מצוין.
הלייקרס חייבים קצת יותר שלשות, בעיקר בדקות לברון ומחליפים בארבעים 3-4, מה שיאפשר לשם שינוי לנצח את הדקות הקריטיות הללו.
.
מה הסיכוי שכל אלו יתרחשו?
לא משהו.
סביר יותר שלראשונה נראה מבול שלשות (באחוזים, לא בהכרח בכמות) דווקא מצד הקבוצה הביתית.

שי אבן צור
17 days ago

יאללה, הולך לישון עוד חצי שעה כדי להיות רענן בלילה
בוסטון, ת'אנדר, נאגטס (אינשאללה)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 days ago

הלילה אנחנו משתחררים משני שיקוצים וגבון.
גווווווו אוקייסי
גווווווו דנבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 days ago

גוווווו ירוק ששחררו את ג'ימי לים

בוגי
בוגי
17 days ago

תודה רבה רותם!

מישו יודע עם מארי משחק הלילה?
ב365 הוא questionable
למרות שהוא לא בשיאו הוא כן די חשוב בשביל לנצח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 days ago
Reply to  בוגי

בכדור הכתום דיווחו שהוא בחוץ

Yosi Berkeley
Editor
17 days ago

בוסטון
אוקלהומה
והסדרה האחרונה, למרות שהיא ב- 1 – 3 נראית צמודה, בלי מארי, יכול להיות פה שינוי מומנטום (חס וחלילה), אבל נלך עם הלב, השכל והיוקיץ.

thetroll
thetroll
17 days ago

קראתי את מה שכתבתם למעלה ידיעה מזעזעת לגבי מארי (שהוא לא משחק וזה מזעזע כי זה נותן ללייקרז סיכוי). אבל אני סומך על לברון שישתנק ודייוויס שיעלם הצימורה שירדם וראסל שיהיה ברצף הרגיל משחק טוב שניים גרועים אז עכשיו תורה הרע.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17 days ago

רזי שיר לילה לכבוד הירוקים

Smiley
Editor
17 days ago

דריק וויט לא בהכרה. הסל כמו אוקיינוס עבורו

וניל טרופי
וניל טרופי
17 days ago
Reply to  Smiley

דיברו על החוסן המנטלי של בוסטון, למיאמי יש את אותה בעיה כל פעם שוויט עם הכדור והוא מנצל את זה

Klay Thompson
Klay Thompson
17 days ago

סוף רבע ראשון 10:0 בעונשין לבוסטון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago
Reply to  Klay Thompson

שיפוט בהחלט לא נראה לי הוגן

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

בוסטון לא מרשימים בשום צורה. אין להם בשר בצבע ושיטת המשחק שלהם זה חדירה והוצאה. בהגנה קצת יותר טובה וכשהשלשות לא יכנסו אין להם יותר מידי מה למכור. לא מרגיש שזאת קבוצה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

דירק ווייט תפש יום יוצא מהכלל, לפחות בינתיים השלשות משתלשלות. הוא עם 22 נקודות שהן כמעט חצי מכל מה שהסלטיקס שמו.
סוףסוף הגיע לסדרה

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

איזה משחק משעמם. זה לא כדורסל. מיאמי לא ברמה ובוסטון 50% מההתקפות שחקן פשוט זורק ל3 (אפילו בלי תרגיל לקלעי) ו50% מההתקפות הם חודרים ומקבלים שריקה. ההתקפה של בוסטון תמיד מתחילה בחסימה שהיא לא באמת חסימה, "החוסם" מתגלגל לסל, השחקן עם הכדור או מוסר לו או חודר, אם החדירה לא הצליחה הוא מוציא כדור לקלעי, אם הקלעי לא פנוי הוא חודר ושוב מוציא כדור החוצה וכן הלאה. הבידודים חוגגים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

מאזו חייב להוציא עכשיו את פרוזינגס שצולע. אם הוא לא עושה את זה זו יכולה להיות מכה קשה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

הפרשי האיכויות בין הקבוצות עצומים, מיאמי לא מצליחים לקלוע כבר 3+ דקות . הערב קליעה במשחק 2 היה חד פעמי, יהפוך לבלואוט נוסף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

לדעתי אין יותר פרוזינגס במשחק הזה אולי בכל הסדרה אולי אולי בכל הפלייאוף.

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

דוקטור עשית הסבה לאורטופדיה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אויי ג'רו הולידיי, איזו עקיתה שם שם על גרוסבאק.
עקץ חזק את הסלטיקס. החוזה שקיבל פשוט לא פרופורציונלי לתרומתו בהתקפה.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
16 days ago

חכה עד סוף הפלייאוף הזה. אני חושב שתרומתו לאליפות של מילווקי לא מוערכת מספיק, ואם נצליח לזכות באליפות, יהיה לו גם פה משקל חשוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

אמן
אם יהיה חלק מרכזי באליפות אחת אז היה שווה את הכסף.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
16 days ago

בדיוק. אני חושב שההחתמה שלו הייתה צעד משמעותי לאליפות שתגיע בעז"ה העונה.

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

אתמול הארט לא קלע בכלל, נראה לך שהוא לא תרם? דווקא היום הולידיי נותן משלק מעולה בהגנה וגם בהתקפה לא חוסך. תנשום קצת ותהנה כי אם לא מה שווה אליפות אם אתה סובל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אני סובל כשהוא משאיר שחקן מיאמי לשלשה פנוייה.

Smiley
Editor
16 days ago

בוסטון פשוט טובים מדי, התקפית והגנתית הם כמה רמות מעל הסגל הפצוע של מיאמי.
יש גבול לכמות הניסים שספולסטרה יכול לעשות עם הסגל המוגבל שלו, בטח ששניים מתוך השלושה, באטלר ורוזייר, שהיו אמורים לסחוב את הנטל ההתקפי פצועים.
אני עדיין לא מצליח להתלהב מיוביץ' שכל הזמן מדברים עליו בתור הצעיר עם הפוטנציאל לטרייד עבור שחקן טוב יותר.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
16 days ago

בסך הכל סמיילי אתה צודק. בלי באטלר זה לגמרי לא כוחות. פשלה של בוסטון ששמטו משחק, זה לא יקרה יותר. עכשיו הכי חשוב לשמור על פורזי שנקווה שיחזור לסדרה הבאה.

Smiley
Editor
16 days ago
Reply to  Zvika Bar-Lev

https://x.com/KevinOConnorNBA/status/1785106155972514090
זה נראה כמו איזו מתיחה חשודה כמו שיאניס קיבל ואז זאת בעיה לא קטנה עבור הסלטיקס.

Smiley
Editor
16 days ago
Reply to  Smiley

Chris Haynes
@ChrisBHaynes
·
Follow
Boston Celtics center Kristaps Porzingis (right calf tightness) is doubtful to return tonight against the Miami Heat.

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

לא מצליח להבין את ההתלהבות מבוסטון. מה אני מפספס? השאירו את מיאמי למלא זריקות פנויות. זאת לא הגנה טובה. כל קבוצה אחרת הייתה בורחת להם כבר.

Smiley
Editor
16 days ago
Reply to  Klay Thompson

פול ג'ורג' סיפר באחד הפודקאסטים שלו על רגע שבו "נפל לו האסימון" באחת השנים הראשונות שלו באינדיאנה, אז דני גריינג'ר היה הכוכב.
באחד המשחקים, שהם יורדים לפסק זמן, אחרי שג'ורג' זורק לא מסוגל לפגוע בסל…
ג'ורג' מספר שגריינג'ר צורח עליו "תפסיק לזרוק!!!"
והוא עונה "אבל אני פנוי לגמרי!"
אז גריינג'ר אומר לו "למה אתה חושב שהם כל הזמן משאירים אותך פנוי?!?!"
.
ואז ג'ורג' אומר שפה הוא הבין שהוא קלעי גרוע והיריבות משאירות אותו לזרוק, ולאחר מכן כל קיץ הוא התאמן על הקליעה שלו מרחוק.
.
רוצה לומר… שאתה מתכונן למשחק יש לך סקאוטינג מול היריבה, במקרה הזה מיאמי, שמלבד אולי הירו, הם לא ממש קלעים גדולים מרחוק, ככה שאין בעיה מבחינת הסלטיקס שימשיכו לזרוק.

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago
Reply to  Smiley

מסכים שזאת תוכנית המשחק של בוסטון אבל עדיין יש יותר מידי זריקות פנויות. ההגנה הזאת לא מרשימה והיא לא אינדיקציה למשהו. ככה לי זה נראה.

c webb
c webb
16 days ago
Reply to  Smiley

סיפור מצויין
דני גריינג׳ר, ביום אחד פשוט נעלם

Smiley
Editor
16 days ago
Reply to  c webb

הייתה לו פציעה מסיימת קריירה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

סלטיקס צריכים להשבית את הלטבי עד לסרה הבאה. גם כיווצים זו בעייה. שיאכל הרבה בננות, המלצת הרופא לכדורי מגנזיום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

פעמיים ברצף, תרגיל של הסלטיקס נגמר באיבוד, בראון ואחריו ווייט
אבל טוב שטייטום חונק את באם.

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

השופטים נכנסים לפעולה כדאי ליצור עניין

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

כן מנסים לאזן לצד השני. העבירה הכי ברורה בכל המשחק לא נשרקה.

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

השחקן שהכי כיף לראות בסלטיקס זה וייט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago
Reply to  Klay Thompson

היום כן

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

הוא תמיד החביב עליי

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

השחקן שהכי כיף לראות במיאמי זה ליאו מסי

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

חחחחחחחחח +1

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

אוקיי חזרו לשרוק רגיל. כבר דאגתי

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

מסי נכנס לאצטדיון וזה היה הרגע היחידי שהאוהדים במיאמי התלהבו ממנו היום או אולי במשך כל העונה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

זה אומר הכל, זה והקרחות באיצטדיון שהולכות וגדלות.
לא מגיע לאוהדים האלה קבוצה כזו עם מאמן כזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אם מאזו לא יעשה טעויות, המשחק הזה גמור.

Klay Thompson
Klay Thompson
16 days ago

לילה מקסים לכולם. נקווה שלפחות דנבר תעשה את העבודה ונקום לעולם קצת טוב יותר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago
Reply to  Klay Thompson

אני דווקא אשמח שנקבל עוד כמה משחקים בסדרה עד שדנוור יקחו.

שי אבן צור
16 days ago

בקיצור, לא כוחות
כמו שאמרתי במהלך המשחק השני – סטטיסטיקות מתיישרות
המשחק הזה היה סטייה ומאז דברים חזרו למסלולם

Smiley
Editor
16 days ago

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
ESPN Sources: Denver Nuggets star Jamal Murray (calf strain) is expected to play in Game 5 vs. the Lakers tonight. Murray is averaging 21.5 points in this opening-round series that Denver leads, 3-1.

Smiley
Editor
16 days ago

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
Boston Celtics center Kristaps Porzingis (right calf) will undergo imaging on Tuesday but early indications are that he hasn’t sustained an Achilles injury, sources tell ESPN.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אויי ג'רו ג'רו, איזו עקיצה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

מאזו צריך פסק זמן, לא לחכות שיורידו מיאמי ל 16 או 14

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

מיאמי במומנטום ואין פס"ז.
מה יהיה עם איש הזה על הקווים של הסלטיקס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

מצחיק ששני סלים וספולס לוקח את הטיימאאוט שמאזו היה צריך לקחת.
לפחות המרגרינה הכניס שם את טייטום שהביא את השינוי.

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

ג'ילן בראון צריך צמיד אלקטרוני שיחשמל אותו כל פעם שהוא נכנס למוד של שטויות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

לא יעזור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

אתה תהרוג אותו ב100%

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

הנה מאזו חיכה שמיאמי יורידו ל 13.
והנה הכל שוב נפתח. לא מגיבים בזמן וחוטפים על הראש. משחק שהיה כבר בהובלה של 28 קוצץ ביותר מחצי ולא בפעם השלישית השנה. הוא עוד עשוי להפסיד את המשחק הזה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

מאזו מרגרינה הלילה?
הכל בסדר דוק.

שי אבן צור
16 days ago

אם עדיין לא הבנת, אליבא דרזי, מאזו גם לא יודע כמה זה אחד ועוד אחד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

הוא מוגבל בהחלט חחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אדביו נכנס שם למרחב הנחיתה של טייטום. 3 זריקות מתחייבות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אבל לא פלגרנט

שי אבן צור
16 days ago

איזו שטות של באם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

מאוד אוהב את בוסטון,
הם מוגבלים
ומאזו קבע את התקרה, והיא נמוכה ממה שצריך להיות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

אין תרגילים להכנסת כדורים, פאק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

עכשיו טיימאאוט באמצע מתפרצת?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

דרק וויט בתפקיד וולטר וויט, מבשל את מיאמי

IDO
IDO
16 days ago

ענק.
ג'סי לטס קוק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

קמתי להשמדת הבבון והגבוני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

איףףףףףףףףףףףףףףףףף, איזה קהל מגעיל…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

גווווווווו דנבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

למנה העיקרית
בבון ברוטב גראס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

ילה שיהיה יום טוב לכולם. אני אראה את דנוורס לייקרס ברכבת ואחרי כן במשרד או במעבדה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

האם נראה כמו מונגו עם ניתוח גרוע

NFS
NFS
16 days ago

מה יש לשופט לשרוק עבירה שלא קיימת על שחקן שזורק לשלוש? בזבוז זמן עם צ'אלנג', טיים אאוט וכל הבולשיט הזה.
ברור שהלייקרס יזכו בצ'אלנג'.

גיא הירוק
Admin
16 days ago
Reply to  NFS

התבלבל.
חשב שזה שחקן לייקרס שזרק ל-3

שי אבן צור
16 days ago

פתיחה ממש חלשה לדנבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

גוואלד דנבר

גיא הירוק
Admin
16 days ago

מתי שהוא יחליטו להפסיק להפציץ מבחוץ,
ויוקיץ' ייקח את העניינים לידיים.

שי אבן צור
16 days ago

האצ'ימורה מאבד את עולמו במשחק הזה

NFS
NFS
16 days ago

האצ'ימורה לא מסוגל לקלוע שלשות פנויות למזלה של דנבר.

אשך טמיר המקורי

תחילת המשחק, ניסיתי לראות בינתיים פתחתי שידור פעמיים ישר למעבר לפרסומות.
יש לי שעה ואני חייב לנטוש.
יאללה לדרוס

אשך טמיר המקורי

הג'מיל משחק אחרי ההפחדה

אשך טמיר המקורי

KCP נפצע

אשך טמיר המקורי

מארי חם

שי אבן צור
16 days ago

יוקיץ' חושך עד עכשיו

Don
Don
16 days ago

רג'י ג'קסון חושך

אשך טמיר המקורי
Reply to  Don

כרגע אמרו שמשחק עם נקע בקרסול

Don
Don
16 days ago

מי? רגי?
פאק מי
ק.ס.פ נקע את הרגל
גם רגי? זה לא טוב

אשך טמיר המקורי
Reply to  Don

רג'י במשחק הקודם כבר אמרו ששיחק עם נקע

Don
Don
16 days ago

דנבר לא במשחק
מישהו חייב להתעורר

אשך טמיר המקורי

פופ עם קרסול, ג'קסון עם קרסול, מארי משחק עם פציעה

אשך טמיר המקורי

בראון ופייטון חיוניים היום.
צריכים לתת תרומה ואנרגיה

Smiley
Editor
16 days ago

לברון ברוגז עם הסל שהוא לקח רק שתי זריקות

Don
Don
16 days ago

רגי התעורר

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

מארי החליט להגיע למשחק

שי אבן צור
16 days ago

פורטר!

Don
Don
16 days ago

יופי רגי

אשך טמיר המקורי

כל השלשות שלא נכנסו לדנבר בסדרה היום נכנסות

שי אבן צור
16 days ago

איך לא שרקו לשקץ צעדים על הדבר הזה???

אשך טמיר המקורי

זה קפיצת גורילה, זה מותר

שי אבן צור
16 days ago

🤣🤣🤣

גיא הירוק
Admin
16 days ago

ללברון?

שי אבן צור
16 days ago

כן

גיא הירוק
Admin
16 days ago

בהנחה שזה התכוונת –
כי לא היו צעדים.

שי אבן צור
16 days ago

איך לא?
כידרר, תפס בשתי ידיים, נחת על שתי רגליים
ואז
קפץ עם שתי הרגליים ונחת שוב
ואז זרק

IDO
IDO
16 days ago

הוציאו לו את הכדור מהיד בין בקפיצות.

גיא הירוק
Admin
16 days ago

יד באמצע של גורדון על הכדור מסיימת את 2 הצעדים המותרים ב-"גג".

Don
Don
16 days ago

גם אני לא ראיתי צעדים
איך לברון הצליח לקלוע את זה כשעליו פורטר, גורדון ועוד איזה אחד?

IDO
IDO
16 days ago

סופר כרשוב. אין על שידורים ברוסית. לא מנסים להיות מאוזנים

אשך טמיר המקורי

הרבה איבודים לדנבר היום

IDO
IDO
16 days ago

קטסטרופה

NFS
NFS
16 days ago

לברון ודיוויס מנקנקים את דנבר.

IDO
IDO
16 days ago
Reply to  NFS

לא מודאגת. מול הרכב מחליפים

NFS
NFS
16 days ago
Reply to  IDO

מאוד מודאגת.

IDO
IDO
16 days ago
Reply to  NFS

אצלנו כבר שתיים עשרה בצוהרים. יכולה לקחת משקה נחמד, מורידה דאגות.

Don
Don
16 days ago

הלייקרס פשוט משחקים נכון
מהצד השני מארי לא פוגע בכלום
דנבר זקוקים לשנות קצת אסטרטגיה וללכת על חסימות לפורטר גוניור

IDO
IDO
16 days ago

אף אחד לא טורח לראות את אוקסי?? צודקים אתם, חוסר עניין מוחלט בסדרה הזו

שי אבן צור
16 days ago

וואי וואי
דנבר כ"כ רעים עד עכשיו
יש סכנה אמיתית שהסדרה חוזרת ל LA

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

אוקיסי מזכירה את בוסטון של לפני חמש שנים, מאמן צעיר ומוכשר שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל לאולסטאר וים בחירות. מקווה שלא יעשו את הטעויות של אינג' שלא ישמרו בחירות ויבזבזו אותן על קיירי והיוורד (דוראנט). חייבים להמשיך לבנות בחוכמה והרבה סבלנות.

IDO
IDO
16 days ago

לברון מאד כועסת. שופטים לא שורקת.

אשך טמיר המקורי

דייוויס נותן אקסטרה מאמץ היום.
.
בצעקות כדי לקבל שריקות אוויר.

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

מטאטא נוסף במערב

שי אבן צור
16 days ago

המטאטא הזה היה צפוי כמו הזריחה

IDO
IDO
16 days ago

יאפ. הברקט מתקדם כצפוי.

אשך טמיר המקורי

אמת

שי אבן צור
16 days ago

הלייקרס ינצחו היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום מבערים שקץ מקרבנו

IDO
IDO
16 days ago

חג המימונה!!

IDO
IDO
16 days ago

המשחק הזה כמו קומדיה של צ'רלי צ'פלין. קומדייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח רגי גקסון צחוקים

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

פליקאנס חייבת לחזור לעשות את מה שהיא הכי טובה בו, טנקינג מאסיבי

IDO
IDO
16 days ago

הטנק (ציון) במוסך

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago
Reply to  IDO

שיעברו לצבא קטן וחכם כי הטנק הזה לא יסיע אותם לשום מקום

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

דיוויס הסדרה נותן פייט ליוקיץ, הוא מעניש את הענק כל הזמן בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ בהגנה זה סביבון. בהתקפה הוא מסובב סביבונים

אשך טמיר המקורי

אז לוקה בהגנה עפיפון ובהתקפה רודף העפיפונים? (רודף אחרי מגינים לקבלת שריקות אוויר)

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

דורט ממשיך את ההגנה שלו מהעונה הרגילה.
עונת שיא בשבילו.

אבל מי שהופך לחזיר שמשתלט על כל חלקה טובה בהגנה ובהתקפה זה ג׳יילן וויליאמס.
כוכב של המשחק נולד מול העיניים של כולם.

ההגנה של אוקייסי שחטה את הפליקנס אצליהם בבית.
תענוג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצא לי לראות 2 משחקים של אוק אני קצת חושש שהם מוגבלים והם פחות טובים ממה שחשבתי.

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

הם לא ילכו עד הסוף. זו הקבוצה הכי צעירה בליגה אם שכחתם.
אבל הם לא טרף קל והם מסוגלים לסגור פערים במהירות.

זו קבוצה שרצה, יודעת להגן, יודעת לקלוע, יודעת ללכת לסל, שומרת פרימטר מדהים.
הסדרה הבאה תהיה עבורם שיעור חשוב בחספוס, גם אם יודחו.

העולם ורוד שם. אני שנתיים כמעט לא פספסתי משחק שלהם.

IDO
IDO
16 days ago

זה כמו עץ שנופל ביער ואף אחד לא יודע. זו הייתה הסדרה הסודית

שי אבן צור
16 days ago

מדהים שאחרי מחצית כזאת זה רק 3 ללייקרס

אשך טמיר המקורי

דנבר מאבדים ומפוזרים אבל השלשות נכנסות

IDO
IDO
16 days ago

דנבר חצי כח

אשך טמיר המקורי

בקצב הזה דייוויס ייפצע במיתרי הגרון

שי אבן צור
16 days ago

ממש!
אם הייתי שחקן דנבר הייתי צורח עליו SHUT THE FUCK UP!!

IDO
IDO
16 days ago

גורדון פאפאדייע (קולע הרוסיות)

Smiley
Editor
16 days ago

הפליקנס לפחות נתנו משחק תחרותי בהפסד הזה.
אינגרם בכלל לא הופיע לפלייאוף הזה. פשוט סדרה נוראית עבורו, בהמשך לפלייאין הלא טוב שהיה לו.

IDO
IDO
16 days ago
Reply to  Smiley

ראית???

Smiley
Editor
16 days ago
Reply to  IDO

פתוח במסך הקטן ליד דנבר-לייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

על לברון נגמרו כבר הסופלרטיבים הילד בן 40, ועדיין אחד מהטובים בעולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח קליר פאת ראית איך הוא עומד,שעה ליד החצי ומחכים לו על העונשין?

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

שמעון כשזה מגיע ללברון אתה מאבד את זה. עדיין יש לו צעד ראשון מהיר ועדיין יש לו יתרון פיזיות כמעט על כל שחקן בליגה. דרך אגב כשיוקיץ על המגרש אתה לא יכול להפעיל הגנה חונקת על מגרש שלם

NFS
NFS
16 days ago

חחח..
יפה ברוך שיש לך עוד כוח לענות לשמעון הקוביסט (על משקל ביביסט).
מזמן הפך לבדיחה עם הקליר פאת' האוטומטי בכל פעם שלברון מוזכר 😄

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

הבעיה של הלייקרס שהיא קבוצה לחצי משחק לרוב. השליטה ברבאונד היא המפתח לניצחון של הלייקרס, השלושות בסוף יכנסו. ההבדלים בין הקבוצות קטנים מאוד.

אשך טמיר המקורי

נאלץ לנטוש
גווו דנבר
כיף לחילוף עם פופרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

קיבלתי

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

אני שואל את עצמי אם הטרייד על דיוויס היה ניצחון מוחץ של הלייקרס או הנהלה כושלת של הפליקאנס.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לא היה לפליקאנס ברירה אולי יכלו להוציא עוד בחירה מהלייקרס אבל דיוויס היה עוזב ככה או ככה .שיש טרייד על כוכב בסדר גודל כזה בשיאו הגופני ובגיל הנכון מדובר בהפסד. בכללי גריפין בנה את הקבוצה באופן נוראי לאחר הטרייד, ולצערם של הפליקאנס הם נפלו עם השמן

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

דיוויס רצה לייקרס השאלה היא מה לעזאזל הפליקאנס עשו עם כל הבחירות והשחקנים שקיבלו. ,סופו של דבר נשארו עם אינגראם בזמן שרנדל והארט משתוללים בניו יורק. לדעתי היו יכולים להוציא יותר מקבוצה אחרת אבל זה מה יש, שיחזרו לטנקינג

דה שוט
דה שוט
16 days ago

וויי וויי הלייקרס ממש מאמינים, מדהים! מעניין כמה דלק נשאר ללברון במיכל

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago
Reply to  דה שוט

לדעתי הוא משחק כבר על האדים של האדים הוא בן 40 ללייקרס אין ספסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

דה שוטיייייייייי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

שהבבון ילך לקנקון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

יצא לי חרוז

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

ה-ללל חוגג הלילה
סוגדים לMVP דה שוט
https://giphy.com/gifs/scorpiondagger-art-baby-W8ZI6u6XkwyNW

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכה זה רק אחרי המשחק

שי אבן צור
16 days ago

ממה דייויס עשוי?

חתוליו
חתוליו
16 days ago

אנתוני "גלאס" דייוויס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

דייויס יצא גבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

דייויס התעוור מהגבות

NFS
NFS
16 days ago

נו באמת

MBK
Editor
MBK
16 days ago

אנשים פה לא רצינים
בנו בובת וודו של דייוויס במקום של לפלופ
כשל רציני בתפעול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago
Reply to  MBK

הכל למען המטרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס מנסה לעשות איי לשופט כפורצלן

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

דיוויס הולך לחנות חרסינה ונשבר , לברון מכניס את פורטר לטבעת

IDO
IDO
16 days ago

דיוויס לא היה שורד שנייה בתיכון שלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטר בדיחה שעה נותן ללברון להאיץ ואז חעבור אותו כמו קונוס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

מה קרה ליוקיץ'?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

שובר את הטבעת

IDO
IDO
16 days ago

נותן קצת פור. שיהיה יותר מעניין

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לייקרס חייבת לקלוע שלושות פנויות, אפשר וצריך לנצח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

לאלאלא הבבון הולך לקנקון הלילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם יוקיץ שומר על האצימורה ופופ על השקץ למה דיאנגלו היה לבד? מי הלך לישון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם דנבר לא ינצחו היום הם בידי הפרשים באפור למשחק הבא מותר מהרגיל כדאי להם לא לעשות שטויות יוקיץ חלש רצח

NFS
NFS
16 days ago

הלייקרס לא צריכים את השופטים, כמו שאתה בעצמך.
עד עכשיו פשוט יותר טובים המשחק הזה.
לדנבר היה הרבה מזל שניצחו את משחק 2 אחרת כל הסדרה היתה בסכנה.

NFS
NFS
16 days ago
Reply to  NFS

*רואה בעצמך
*במשחק הזה

#ציפורנדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ראית ריבס קיבל ממתק ילך ויתגבר

MBK
Editor
MBK
16 days ago

מזלו של דייויס שהוא כדורסלן ולא חבר בכנופייה

שי אבן צור
16 days ago

מה קרה ליוקיץ'?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השדר דיי קולד טרוולינג אין דה nba? חחחח
יוקיץ ניסה להתנגש בריבס הקיר זז יותר מידי🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לריבס 3 זריקות חינם

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

הייתה עבירה בזריקה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לליקרס רועדות הידיים לא יאמן

MBK
Editor
MBK
16 days ago

אסור ללייקרס לתת ליוקיץ לחזור למשחק
יש להם הזדמנות לקפוץ ל 10-12 לקראת סוף הרבע
חבל על הפספוסים מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין הגנה על השקץ עומד מכוון שעתיים וזורק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ הכניס אגרוף לפנים של יוקיץ ומתלונן

IDO
IDO
16 days ago

קלאסיק ג'יימס ❤️❤️❤️❤️

IDO
IDO
16 days ago

חאצימורה פפאדיי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

שקץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חייב לציין שהוא שחקן גדול. אין מה להגיד. שקץ בן שיקציים ועדיין אחד מ 7 הגדולים בהיסטוריה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

איכסה עלייך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

גם יוקיץ יודע…

MBK
Editor
MBK
16 days ago

הלייקרס ישלמו פה בענק
דנבר לא במשחק וזה רק 4

TRIP
TRIP
16 days ago

לייקרס עייפים. דיוויס צריך לצאת לא פקטור

חתוליו
חתוליו
16 days ago

הכל קשה לדנבר היום

IDO
IDO
16 days ago
Reply to  חתוליו

שיישימו מרכך

חתוליו
חתוליו
16 days ago
Reply to  IDO

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם האצי חוגג על יוקיץ בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטררררררררר 3 אנד 1

IDO
IDO
16 days ago

פאפיוצו

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

אי אפשר לנצח בלי שלישות

חתוליו
חתוליו
16 days ago

פורטר ג'וניור יששששששש

דה שוט
דה שוט
16 days ago

אם פי ג׳יי הקלף הסודי כל הסדרה

TRIP
TRIP
16 days ago

פורטר משחק כמו אופציה מספר 2 בסדרה הזו. דנבר חייבים אותו בשביל סיכוי לאליפות

IDO
IDO
16 days ago
Reply to  TRIP

האליפות שלהם תלוייה רק באווטאר שלך. גו קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לפני כל זריקת עונשין יש 5 דק הפסקה היה לפני כמה דק עבירה על פורטר רק עכשיו זרק מהקו חחח נותנים מנוחות לברון מפטפט עם השופט בזמן המנוחה

IDO
IDO
16 days ago

קלאסיק שמעון. הכל בגלל לברון

שי אבן צור
16 days ago

נראה שמארי נחת לא טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יה בייבי 3 יתרון יאללה לדרוס לרמוס לנגב

דה שוט
דה שוט
16 days ago

תמא 38

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

אידיוט ההאם הזה נותן לדנבר לרוץ 14-2 בלי טיים אאוט.
אחלה, אפשר לקפל.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לברון גמור, הצוות המסייע שלו ושל דיוויס פשוט זבל זה ההבדל העיקרי בינם לבין דנבר, לברון דיוויס לא נופלים מיוקיץ מארי בסדרה

IDO
IDO
16 days ago

גדול. הרגת אותי מצחוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago
Reply to  IDO

הכוונה בגמור שנגמר לו הגז הוא לא נח דקה, הילד בן 40 עדיין מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם

IDO
IDO
16 days ago

לא זה, לא זה….

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

אנשים דואגים כאילו יוקיץ׳ לא הולך להתעורר ברבע הרביעי ולהכנס לגוד מוד הרגיל שלו.

MBK
Editor
MBK
16 days ago

לפלופ חירב את המשחק
הריצה של דנבר הייתה רשומה על הרי הרוקי
דרווין האם זה מאמן עם IQ של דור שלישי לילד שההורים שלו אחים
היה חייב לתת לדייויס מנוחה אחרי הפציעה שלו ולא לתת ללפלופ לרכז

חתוליו
חתוליו
16 days ago

התפוררות של הלייקרס בשתי הדקות האחרונות, לא ברור למה אבל הכדורים של דנבר פתאום נכנסים והלייקרס לא יכולים לקנות סל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

כשלא נותנים לשקץ את כל הפאולים הוא עדיין גדול אבל פחות….
פחות פחות.
האמת שהוא עייף. רואים את כל ההחטאות בליאפים שפעם היו רובם אנד וואן וואם פם בדם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח בדיחה לברון מתנגש בפופ ובמקום תוקף אנד וטאן חחחח אחכ יגידו השופטים לא עוזרים 🤣

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לברון לא ייאמן , את ראסל הייתי דורס עם האוטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אבל אם זה הייז שורקים

IDO
IDO
16 days ago

בראבו לברון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

אם כזו הגנה הלייקרס לא יכולים לנצח

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

אם דיוויס לא חוזר לברון מזייף פציעה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגי גקסון איבד כל בטחון מפחד להרים זריקות לבד לחלוטין פורטררר השקץ מנסה להוציא שריקות אוויר בפראות ומתלונן לשופטים חחחל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון מזייף פציעה לקחת מנוחות חח

דה שוט
דה שוט
16 days ago

אם פי ג׳יי!!! וג׳יימס מדהים אין מילים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

הנה שלשה שסגרה את העסק

MBK
Editor
MBK
16 days ago

לברון שיפר את כישורי המשחק שלו מאז ספייס גיים 2

חתוליו
חתוליו
16 days ago

לברון מחטיא לייאפ במתפרצת והתקפה אחר כך תופס קרסול בנפילה. זה לא התרגיל זה הגיל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

השקץ, מלך הדרמה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

בדיוק הרתחתי את הבובת וודו של הבבון על האש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דהבר מחטיאים כבר דאנק שני סעמק

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

למה ראסל על המגרש עדיף להכניס את הקמע

דה שוט
דה שוט
16 days ago

😂😂😂😂

IDO
IDO
16 days ago

גורדון אוי יו יי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה כולם מוזמנים לביעור שקץ לרבע האחרון. הפרשים ינסו להרוס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

לא חושב

דה שוט
דה שוט
16 days ago

בינתיים הם עם דנבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הפוך הטראקרס מקבלים שריקות אוויר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

לדרוסססססס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

איכסה עליי
אני בגמילה מהצנטרישוט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

בושה וחרפה,
אם תמשיך ככה אני מעלה את דה שוט לעגלה הירוקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חתוליו
חתוליו
16 days ago

איזה כיף של משחק!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווטסוןןןן

דה שוט
דה שוט
16 days ago

חחחח מאלון מסביר מה הם עשו ומתחתיו יש כיתוב שזה הכל כי דיוויס יצא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רגי גקסון חושך הmvp של הלייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לא יאמן לא קולעים מהקו לא שלושות מה נשאר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

שוברים את הטבעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גמייילללללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר על דיוויס שצעק עד לפה בדיחה

סוסמעץ
סוסמעץ
16 days ago

21 פאולים לשלייקרס
הכל למען הלפלופ

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

מה ראסל עושה על המגרש, אפשר להשתמש בו להקפיא את הגלידות. זה שחקן NBA ?

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

ללייקרס רועדות הידיים, היחיד זה לברון שפשוט מדהים. דיוויס מאז המכה בכתף כמעט לא קיים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

האם לחוץ

דה שוט
דה שוט
16 days ago

ג’קסון הדביל על מעל שחורה ונעל לבנה איך יקלע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מחרב לדנבר חבלז

MBK
Editor
MBK
16 days ago

אפשר להניף תחתון לבן
הלייקרס לא ינצחו בלי דיוויס אפקטיבי
זה 4 על 5 בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השומר של האצימורה כל הזמןמרדום חותך על הבייס ליין ומטביע

NFS
NFS
16 days ago

לברון עושה הכל ללייקרס כרגע – שלשות, אסיסטים. מדהים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

גווווו יוקיץ',לבעוט בגופה

שי אבן צור
16 days ago

דנבר לא מצליחים לברוח
אם הם לא גומרים את זה היום יהיה עוד משחק בדנבר

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

לברון לא ייאמן, איזה שחקן חד פעמי, עדיין שולט במשחק בגיל 40

MBK
Editor
MBK
16 days ago

ללא ספק
כיישורי המשחק שלו בשיא
ציון 8 על החיקוי של יוקיץ
ציון 9.5 על זיוף הפציעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר על פופ נקי בכדור טו ביג טו סטרונג חחח

השור
השור
16 days ago

מחזיקים ללברון את היד והוא עדיין קולע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  השור

איזה יד חחח נקי בכדור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

🤣🤣🤣

שי אבן צור
16 days ago

איזה החטאה של גורדון יא אללה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה מהיה עם גורדון מחטיא לליאפים וודאנקים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

אוי וויז מיר
https://giphy.com/gifs/3h3K6PtjwTGrC

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

לג'מאס נגמר הכח

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

דיאנג׳לו כזה ג׳יהאדיסט.
אלוהים ישרוף אותו חי.
כמה עוד ימי פליאוף של 2 מ-200 מ-3 צריך כדי שמישהו כבר ידרוס אותו עם קומביין?

TRIP
TRIP
16 days ago

פורטר צריך לקבל תרגילים אין מישהו שיכול לעצור אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מי שומר את ריבס

TRIP
TRIP
16 days ago

מארי ברבע הרביעי קלאץ כמעט ברמה של קיירי

שי אבן צור
16 days ago

איזה משחק הזיה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

אני רץ לקחת כדור הרגעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרח בורידים

איצקו
איצקו
16 days ago

דנבר קולעים ב40 אחוז לשלוש
לייקרס פחות מ30
ועדיין צמוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של דיוויס שם לו יד על הגב אבל בגג עצמו לא היה פאול היה רק בכדור

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

נקי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

נקי כמו שלשול טרי

דה שוט
דה שוט
16 days ago

מבחן לפרשים באפור חחחח שמעון בתפקיד סטיב ג׳אבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח עבירה ברורה שם עליו עד מאחור ועוד משך לו בחולצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שיהיה ביניים למרות יד על הגב שהיה עבירה ברורה

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

העבירה נשרקה על הבלוק, יוקיץ נכנס עם כתף חדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח כתף חדה חח מותר להיכנס ככה תשאל את לברון שנכנס ככה על פורטר וקיבל 2 זריקות ופורטר בהיגוד לדיוויס לא נגע בו דיוויס משך לו גופיה מאחורה ביד השנייה קומיקאי אתה ברוך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

חחחחחחחח הגנת מעילי רוח

חתוליו
חתוליו
16 days ago

פאול ברור של דיוויס, לא הבנתי על מה הם מבזבזים את הצ'אלנג'

חתוליו
חתוליו
16 days ago
Reply to  חתוליו

אוקיי הבנתי, כיפת ברזל בפעולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  חתוליו

מגן שמיים

שי אבן צור
16 days ago

הצ'אלנג' יצליח למרות שהיתה עבירה של דייויס עוד קודם

TRIP
TRIP
16 days ago

איך לא היה פאול?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

הזוי אימאימא של העבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח היה ככ צפוי וברור הםרשים יודעים את העבודה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

בני זונות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

קוס אימא של הליגה המכורה הזאת

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

הצוות המסייע של הלייקרס פח אשפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

בלי בושה🤢🤢🤢

MBK
Editor
MBK
16 days ago

אוסטין ריבס!!!!!!!
איזה ביצים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

דה שוט תחזיק לי את היד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

קשה קשה

MBK
Editor
MBK
16 days ago

אין ללייקרס טיימאאוט
ואין להם איטלגנצית משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת על פורטר חרפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

אני מיייייייית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה מורי waaw

NFS
NFS
16 days ago

איזה ווינר מארי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישששדששששששש השקץ בוער מקרבנו

TRIP
TRIP
16 days ago

מארי נגד הלייקרס זה כמו קיירי נגד גולדן סטייט

ברוך רובין
ברוך רובין
16 days ago

מארי נועץ את המסמר בארון הקבורה של הלייקרס

thetroll
thetroll
16 days ago

ביי ביי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס המפגרים במקום להוציא כדור מהיד של מורי נותנחם לו שוב 1 על 1

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

שהבולבוס של לברון יפול

חתוליו
חתוליו
16 days ago

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

MBK
Editor
MBK
16 days ago

איזה קבוצה טיפשה
היה ללייקרס פאול לתת
פשוט לא יאמן איזה פיגור של קבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

המלצר מדמשק שולח אתכם לקנקון

MBK
Editor
MBK
16 days ago

עצוב
זית סורי דפק אותנו כהוגן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שהשקץ ימשיך למכור לנו סיפורי האדרה אחרי שהשופטים ניסו בכל הכוח לתת לו את המשחק

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

לברון שוב ברח בלי ללחוץ ידיים, אולי שחקן גדול אבל אדם קטן

TRIP
TRIP
16 days ago

השדרים רוצים למות

הייט אשברי
הייט אשברי
16 days ago

יש !!!
ביי ביי בכיין.
כל השריקות הלכו לשלייקרס בדקות האחרונות וגם זה לא עזר להם.

MBK
Editor
MBK
16 days ago

🤣🤣🤣
וזה ממישהו שמבין קצת משריקות שהולכות לקבוצה שלו

הייט אשברי
הייט אשברי
16 days ago
Reply to  MBK

ווטאבאוטיזם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

ישששששששששששששששששששששששששששששש

דה שוט
דה שוט
16 days ago

איזה ג’מיל איזה ווינר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אסור לתת לו לקחת זאיקה אחרונה הוא תמיד קולע חייב להוציא לו כדור בכל מחיר

thetroll
thetroll
16 days ago
Reply to  דה שוט

כן אבל לא אולסטאר. חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

כי הוא לא משחק ברמת אולסטאר בעונה הרגילה אבל הוא השחקן הכי קלאץ בליגה כבר כמה שנים. פעם שהוא היה רוקי או שנה ב לא זוכר עשיתי פה פוסט עליו וראו את הקרח בורידים שלו. הוא השחקן מס 1 בליגה שאני רוצה כדור אחרון בידיים שלו במצב שיוויון לזריקה אחרונה. זה כבר כמה עונות ככה

thetroll
thetroll
16 days ago

מסכים . בכל מקרה אין אחד שאני בוחר מעליו לאולסטאר חוץ מססטף ולפני דונקיץ 😉😉

MBK
Editor
MBK
16 days ago

שוב פעם המלצר גמר עליינו
לא יאמן איזה קבוצה טיפשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

מארי נתן פה משחק גדול ברבע הזה

NFS
NFS
16 days ago

ועכשיו נקבעה ה-סידרה של הסיבוב השני וולבס-נאגטס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago

לך לקנקון יבבון
פחות שיקוץ

חתוליו
חתוליו
16 days ago

האם זה המשחק האחרון של לברון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  חתוליו

נראה לך הוא מרפד סטט מנסה להגיע לסקורינג שלא ישבר ישחק עוד 3 שנים לפחות בקליר פאת של הליגה

שי אבן צור
16 days ago

משחק רע מאוד של דנבר ועדיין ניצחון

Guy d
Guy d
16 days ago

דנבר 16/38 לשלוש הלייקרס 10/35.

שי אבן צור
16 days ago
Reply to  Guy d

מזל שהלייקרס לא היו טובים יותר…

רן הנרגן
רן הנרגן
16 days ago

כל הדרמה ומה שיזכרו בעוד שנה זה גנטלמנ'ס סוויפ של דנבר

Guy d
Guy d
16 days ago

מה זה משנה מה יזכרו עוד שנה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago
Reply to  Guy d

+1966

סוסמעץ
סוסמעץ
16 days ago

תם הטקס

k_700 the original
k_700 the original
16 days ago

מארי אחד האנדרייטדים הגדולים בליגה הזאת.
כוכב עליון.
מעט מאוד שחקנים בליגה אני אשים להם את הכדור ביד לפניו בקלאץ׳ להכנס לסל לאיזה פלואטר.
רווח נקי לנבחרת הקנדית.

בוגי
בוגי
16 days ago

מארי עם דקות קלאצ' מדהימות
הוא די הכרחי להם וסחטיין עליו ששיחק למרות הפציעה

וניל טרופי
וניל טרופי
16 days ago

בבראקט כרגע כתוב שהלייקרס ניצחו את הסדרה בחמש…. טעות פרוידיאנית כנראה

TRIP
TRIP
16 days ago

רק על העובדה שהלייקרס נשארו בלי טיים אאוט בסוף מגיע להאם לעוף

שי אבן צור
16 days ago
Reply to  TRIP

הוא "ביזבז" את הטיים אאוט האחרון על צ'אלנג' מוצלח שאלמלא היה נלקח המשחק היה נגמר עוד קודם

Yinon Yavor
Editor
16 days ago

האמת שלא צריך לגבות מהמאמן פסק זמן אם הוא צודק בערעור.
בכל מקרה, כבר הייתי מוכן לכתוב בחגיגיות שזו ההחלטה שהצילה ללייקרס את המשחק ואת העונה: גם הפכו החלטה וקיבלו כדור, וגם הרוויחו עבור לברון והסגל שהיה מאוד עייף עוד עצירה כדי לנשום.
לדעתי, חלק מהניצחון של הנאגטס זה העייפות בסוף של הלייקרס, וה-החלטה של המשחק היתה של מלון לא לקחת פסק זמן לפני ההתקפה האחרונה, כדי לא לתת ללייקרס לנשום לפני פוזשן הגנתי מאתגר מאוד.

שי אבן צור
16 days ago
Reply to  Yinon Yavor

מסכים לגמרי
החוקים החדשים בליגה לא תמיד עושים שכל ולא מעט פעמים מנוגדים להיגיון הבסיסי של הצופים

עידו גילרי
Admin
16 days ago

ההגיון הבסיסי הוא לא להוסיף הפסקות למשחק. משהו שאנשים מתלוננים עליו כאן בלי סוף. יש לך שבעה טיממאוטים? הרוב שומרים 2 לשתי הדקות האחרונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי אהבתי במשחק את 2 השלשות האחרונות שהשקץ זרק,שבר את הקרשים טילי חמאס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16 days ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

26 ביוני 2018 גמאל מורי
https://hoops.co.il/?p=120354

Guy d
Guy d
16 days ago

בנאגטס פורטר וגורדון שיחקו היום 46 דקות יוקיץ' 41 דקות ומוריי 40 דקות.
לא סתם יוקיץ' אמר עונה שעברה שהסדרה הכי קשה שלהם הייתה נגד הלייקר, ירקו דם אבל השתלם להם.
כל הכבוד

IDO
IDO
16 days ago

הסדרה נגמרה מהר מידי. שתי אלו מוציאות את המיטב זו מזו. יאללה מיניסוטה לדרוס!!!!;!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

זו הסידרה שהייתה ברמה הכי גבוהה בסיבוב הראשון
במקום ה2 זה פילי ניקס וגם שם זה יגמר ב5😉

MBK
Editor
MBK
16 days ago

דרווין האם צריך להזהר
לברון עלול לזרוק אותו מהמטוס מעל הרי הרוקי בטיסה חזור

עגל
עגל
16 days ago
Reply to  MBK

דעתי על האם די השתפרה אחרי המשחק האחרון. הסדרה הזאת היתה יכולה להיות גמר המערב