פריוויו לצמד משחקי הפליי-אין המערביים / אהרן ברלין

האתר הרשמי של הפליקנס

2:30 ניו-אורלינס פליקנס – לוס אנג'לס לייקרס:

מאזן בין הקבוצות: 1-3 ללייקרס.

הביתית:

ברוכים הבאים למלכוד 15 – המשחק שבו גם המנצחת וגם המפסידה מפסידות. זאת שתקלע יותר נקודות הלילה תקבל את הכבוד לעוף בסיבוב הראשון על ידי יוקיץ' ומארי ואילו זאת שתפסיד תסתכן בהדחה מהפלייאוף על ידי גולדן סטייט או סקרמנטו. מה עושים?

הפליקנס היו יכולים להימנע מכל הטוב הזה אם רק היו משכילים לנצח את הלייקרס במחזור האחרון של העונה אבל קרסו לחלוטין מול כדורסל מאלף של לברון, דייויס ושאר השחקנים. ניו אורלינס מגיעה למשחק הקרוב כשההתקפה שלה מדורגת במקום ה 11 בליגה (שישית במערב) וההגנה במקום 6 (שלישית בקונפרנס), נתונים שבכל שנה רגילה היו מבטיחים לה פלייאוף. אלא שהשנה הזאת לא הייתה שנה רגילה והשקנאים, שכאמור החזיקו במקום 6 ממש עד הישורת האחרונה, יצטרכו למצוא פתרון לכדורסל הנהדר שהלייקרס מראים בתקופה שלאחר האולסטאר. הקבוצה מאוזנת ויציבה בכל הגזרות אבל חסר לה שחקן או אלמנט שובר שוויון שאפשר לבנות עליו כשהמערכת לא מצליחה לתפקד או שחקנים פצועים. זאיון עם מספרים שמזכירים יותר את עונת הרוקי שלו מאשר את שתי העונות הקודמות, אינגראם גם הוא בירידה די חדה בכמות הנקודות.

מה השתנה במהלך האחרונה? בעיקר בחירת הזריקות והדיוק מהטווחים השונים. בשנה שעברה הקבוצה הייתה במקום ה 17 באחוזים אפקטיביים ואילו השנה היא עלתה למקום ה 11, אך השינוי הגדול יותר היה דווקא בקליעה לשלוש שם הקבוצה קפצה מהמקום ה 15 (36.1%) למקום הרביעי (38.3%). במשחק הקרוב מול הגנת הצבע של דייויס היא תהיה חייבת להכניס את השלשות ולהגביר את ווליום הזריקה שלהם היות והקבוצה לא תקבל נקודות קלות בצבע. עוד משימה של הפליקנס תהיה להאט את הקצב של הלייקרס שפשוט גמר את השחקנים במשחק האחרון ולא אפשר להם את המשחק המבוקר שהם רגילים אליו. וזה עוד לפני שניגשים לשאלה איך עוצרים את המסירות של לברון (את הקליעה שלו הוא ישיג) ואת הנוכחות של דייויס בצבע. בהצלחה.

האורחת

הלייקרס חוזרים למשבצת המוכרת שבשנה שעברה הובילה אותם עד לגמר המערב אלא שהשנה הסיפור שלהם יכול להסתיים מוקדם מהצפוי. כפי שראינו הפליקנס מגיעים למשחק כשהם מחזיקים בהתקפה במקום ה 11 ובהגנה במקום ה 6, אלא שהלייקרס עם התקפה פחות טובה (מקום 15) והגנה עוד הרבה פחות טובה (17) הגיעו פחות או יותר לאותה הנקודה עם שני הפסדים יותר. היכולת של הלייקרס העונה נותרה תעלומה – לעתים היא נראתה ממש כמו הקבוצה המשכנעת של השנה שעברה שמקשה על יריבותיה בשני צידי המגרש ולפרקים ההגנה קרסה וההתקפה השברירית לא הייתה מספיק טובה לחפות עליה.

המאזן שלה מול סקרמנטו וגולדן סטייט יחד העונה הוא ניצחון בודד בשתי הארכות מול 7 הפסדים כך שגם אם היא תפסיד היא תפגוש כנראה יריבה שיודעת לנצל את החולשות שלה, ולא חסרות כאלה בלייקרס מודל 2024. המשחק האחרון היה אמנם הצהרת כוונות מול היריבה שלה הלילה אבל עם הצהרת כוונות לא עולים לפלייאוף ובטח שלא עוברים את דנבר. הלייקרס של העונה הזאת הפסיקו לזרוק לשלוש ולפני האולסטאר ניצבו במקום האחרון בליגה בכמות הזריקות משם (בסוף העונה הם עלו ל 28) וכל זה למרות אחוזים לא רעים מהטווח. הקבוצה מתבססת כמעט בעיקר על כניסה לצבע אבל הפליקנס ניצבים במקום החמישי בליגה בהגנה על האזור הזה כך שהשלשות יצטרכו להגיע כך או כך ומוטב שיבואו מתוך תכנון מראש ולא מתוך הכרח. הספסל של הלייקרס לא מבריק בלשון המעטה והקבוצה מסתמכת בעיקר על החמישייה שלה שתחסר שני שחקנים חשובים, מה שמשאיר את הכל על הכתפיים העצומות של שני הכוכבים. האם זה יספיק? מול הפליקנס סביר שכן, מול דנבר…

ייעדרו: הפליקנס בהרכב מלא. ווד ווונדרבליט בחוץ, לברון ודייויס בספק (כן בטח).

עוצרים בווגאס: לא חושב שאחת הקבוצות תנסה להפסיד בכוונה, הסיכון גדול מדי. לייקרס ב-12 ושחזור חלקי של המשחק הקודם.

5:00 סקרמנטו קינגס – גולדן סטייט ווריורס:

מאזן בין הקבוצות: 2-2.

הביתית:

בעונה צמודה שכזאת קשה מאוד להעריך יכולות של קבוצה על פי המיקום שלה, ועדיין ירידה מהמקום השלישי במערב למקום התשיעי היא די דרסטית. אחרי שההתקפה הרצחנית של העונה הקודמת נרגעה קצת וגם נלמדה על ידי היריבות סקרמנטו מצאה את עצמה עם כוכב שלוקח על עצמו יותר (ויש שיגידו יותר מדי), מכונת דאבל דאבלים יעילה ועוד לא מעט שחקנים לא רעים בעלי קליעה לא יציבה. סקרמנטו הייתה בשנה שעברה במקום השני בליגה באחוזים אפקטיביים, השנה? מקום 14 ולא מחמיא לקבוצה שנמצאת במקום השלישי בכמות הזריקות לשלוש (ומקום 16 באחוזים משם). המצב החדש דורש יותר משני הכוכבים ומפיל יותר משקל על הנעת הכדור הטובה של הקבוצה שמחזיקה בשנתיים האחרונות ביחס אסיסטים-איבודים גבוה ותלויה יותר מתמיד בניהול המשחק של סבוניס. הקינגס יבואו למשחק עם זיכרון חד מאוד של הסיבוב הראשון של הפלייאוף בשנה שעברה וינסו לגבור על הקבוצה שמייצרת עבורם לא מעט בעיות במצ'אפים. סבוניס יהיה חייב להגיע חד יותר מאשר בסדרה ההיא.

האורחת:

זאת עלולה להיזכר כשירת הברבור של השושלת מהמפרץ שתנסה לעשות הכל בשביל עוד סיכוי קלוש לפגוש את אוקלהומה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הלוחמים סיימו את העונה הזאת בכושר נהדר עם שני הפסדים מתוך 12 המשחקים האחרונים ותחייה מחודשת של קליי תומפסון ואנדרו וויגינס שכבר נראות כצלליות חיוורות של העבר המפואר שלהן. גם סטף התחיל לחזור לעצמו לקראת סוף העונה הזאת וכריס פול חזר מהפציעה מה שאומר שלפחות מבחינת בריאות הקבוצה המבוגרת מגיעה לשלבים המכריעים ללא חיסורים משמעותיים. הנשק המשמעותי של הקבוצה היה ועודנו הקליעה לשלוש שבמידה והיא נכנסת לשחקנים המרכזיים קשה מאוד לעצור אותה. הבעיה היא שלווריירס אין כל כך תכנית ב' כאשר האחוזים משאר הטווחים לא מדהימים ואי אפשר להסתמך על הצבע כשהקבוצה נמוכה כל כך. אפרופו גובה, הלוחמים במקום השני בליגה בריבאונדים השנה במאמץ קבוצתי ראוי לציון כאשר המאבק על הכדורים החוזרים מול סבוניס יהיה אחד המפתחות של המשחק הלילה.

ייעדרו: הרטר ומונק בסקרמנטו. גארי פייטון בווריירס.

עוצרים בווגאס: נלך עם המומנטום. ווריירס ב 5 בעוד משחק לפנתאון ואז הפסד לפליקנס שישלח אותם גם הביתה.

לפוסט הזה יש 198 תגובות

  1. המלך יקבל קליר פאת.
    פאפי קיקי לינק…
    מחר בבוקר מצפה מהאשף ושות ללינקים לקליר פאתים ולהתנגשויות הטיטאן.
    אחרת זה לא הופס רו אורג.
    לייקרס
    ג"ס

        1. אנחנו ב-ללל עשינו מחקר מעמיק ודוחה על הנרקסיסיות של הבולבוס.
          לפני המשחק האם יגיד לכולם לקפוץ על העגלה המפורקת של דה שוט.
          לקפוץ מהצוק ולהקשיב לג.מ בולבוס כל הדרך להפסד בכוח כדי להמנע מדנבר.
          חחחחחח הלילה אני נכנס עם הגנות כפולות ובובות וודו לראות משחק של צחוקים
          הבטטה המקרטעת בלי הגנה של פרעוש אפור מול בולבוס מהלך עם הגנה אפורה טופ 2 בודום

  2. קשה קשה הערב.משחק שני תוך יומיים מול אותה קבוצה במגרש הביתי שלה .נקווה שבכל זאת נצליח.הלייקרס אמנם תלויה לחלוטין ב2 סופרסטארים שלה אבל ההבדל בין לייקרס טובה ללייקרס בינונית במקרה הטוב זה בעיקר תלוי בראסל,שהוא בכושר הלייקרס כמעט לא עצירים שהוא לא בכושר אנחנו בדרך כלל נראים הרבה הרבה פחות טוב

  3. לצערי יש לי חשש שהמשחק הראשון יהיה פחות תחרותי (מהכיוון של הלייקרס). הלוואי ואתבדה. בכל אופן, לא נותרה ברירה אלא לראות את הקינגס מפסידים לג״ס. תודה על הפריוויו ובהצלחה לכולם

          1. מקווה שפופ לא יברח הוא היה בטראש טוק גדול כל העונה בעקבות ה"הצלחה" שלהם (אגב הם סיימו בדיוק במקום בו חזיתי לפני פתיחת העונה).
            עכשיו שהוא יודע שאין בדרך את סאק מיני והפליקנס לעבור….נראה אם הביצים שלו רועדות או לא😁

            1. חחחחח פופ זה מהמורעלים שמלאים רוע וכעס.
              הוא יופיע כמו גדול עד שהבית זקנים שלו יהיו לפני הטבעה ואב יברח

    1. שימון הקשקשן הבלתי נלאה סומך על הזיכרון הקצר של כולם ( וביננו מי בכלל זוכר מה שני אידיוטים דיברו לפני חצי שנה) אז אין לי ברירה אלא לחזור על העובדות כהווייתם: אי שם בתחילת העונה אחרי המעבר של הארדן כאשר הקליפרס הפסידו 6 רצופים, שימון הגאון יצא באחת התגובות עם שחיטה כשרה על הקליפרס וטען שהם לא יגיעו לפלייאוף . אני כשקראתי את זה אי שם בשבוע השני או השלישי של הליגה ושונא את הסגנון המטנף המוכר שלו הצעתי לו התערבות שבה אני מנצח אם הקליפרס עולים לגמר, ושימון ינצח אם לא ייכנסו לפלייאוף.. מה שבאמצע יחשב כתיקו….כחומר בהצעה שלי כבר אין לי סיכוי להפסיד רק לנצח, שימון החכם כמובן סרב לעמוד מאחרי דבריו כי זו כל מהותו – קשקשן מדופלם וטיפש יהיר, ועכשיו הוא מציע לי הימור שלא יגיעו לגמר המזרח …וואלה שימון, אתה אמיץ מאין כמוך ומבין את המשחק יותר מכולנו, אין לי מושג איך השתבצת למשבצת האידיוט השימושי של הופס בלבד, חביבם של כל אוהבי הטינופים באתר ולא קבלת משרה כאנליסט באיזו קבוצת נבא בכירה או לפחות בווגאס..

      1. חחח השקרים ממשיכים אמרתימשלא יפתיע אם לא יגיעו לפלייאוף ואם בכלל יגיעו…
        עכשיו עזוב תירוצים יש התערבות או לא? רועדות לך הביצים שאתה יודע שאין פליקנס סאק ומיני ובדרך? אמרתי לך שלפני הפלייאוף נתערב. זה הזמן לבדוק אם הביצים שלך גדולות כמו הפה שלך או שאתה מקשקש לנו. יאללה התערבות של 2 רפי הבנה אולי נצליח להפוך אותך ליור התאחדות נטולי ההבנה

        1. טענת שלא יגיעו בכלל לפלייאוף ועל זה הייתי מוכן להתערב איתך, אבל יאללה אני מוכן להתערב על הגמר, שיהיה מעניין יותר לחכות לתוצאות, על מה אתה מציע להתערב יא קשקש?

            1. אוקי, ואתה מחליף ל- הזנב שמקשקש של כלבי הLLL

            2. לכמה זמן מחליפים את הכינוי? עד סוף הפלייאוף? שלא תצא נקניקון כמו הנביא עידו שהציע התערבות עד סוף הפלייאוף ואחרי שבוע סידר לעצמו פטור

            3. מה עם פופרס? לא רוצה להתערב על משהו? יש לי אחלה כינוי בשבילו – הלשון החומה של כלבי הLLL…מה אתה אומר פופסי ? זרוק איזו התערבות שיהיה מעניין

  4. 100% פלקינס מנצחת,
    הבבון והשליקקרז ימנעו מדנבר כמו מאש, זריקת משחק משעשעת הלילה.(חותם)
    הבבון מתעורר עם זיעה קרה כל לילה מדנבר.
    מה שחסר לפליקנס זה דרג,דרג וחצי ופרעושים באפור לעזרה.
    ולהפוך את ציון הדבה לשחקן מקצועי.
    ג"ס לוקחת

  5. מבחינתי זה בכלל לא נתון לשיקול.
    ללייקרס יש מאצ אפ טוב מול סקרמנטו וג״ס והיא תשחט מול יוקיץ׳.
    היום מפסידים ובעוד כמה ימים מנצחים את ג״ס.

      1. בסגל הנוכחי שלכם בלי שני קלעים חשובים ל-3 ועם התוספות שהלייקרס קיבלה בשבועות האחרונים- כן.

        אין סיכוי מול יוקיץ׳.
        אני אגב לא חושב שאתם עוברים את ג״ס.
        אופתע אם כן.

  6. תודה אהרן.
    שני משחקים אש. בעיקר ג"ס-סקרמנטו עם זכרון השנה שעברה.
    אני מקווה שסאק יחזרו לעצמם, לא יודע מה קרה להם השנה.

    1. יכול להיות שאתה צודק.
      הלילה יש שתי אופציות ל-ללל – שלייקרס מפסידים זאת תמיד סיבה למסיבה, שלייקרס מנצחים והם הולכים כצאן לטבח לדנבר.
      win-win

      1. תיקון –
        הלילה 2 נרטיבים מנצחים ל-ללל – שהלייקרס מפסידים ואז הם הפסידו בכוונה כי הם מפחדים מדנבר ובסיבוב הבא מובטחת כזאת השופטים, שהלייקרס מנצחים בגלל קליר פאת' ועזרת השופטים.
        win-win

  7. תודה רבה נקודת ההנחה שאף אחד לא בא להפסיד לא ברורה לי דיו
    האמת היא שג.ס בכושר מפחיד וזה סיכון גדול לשחק נגדה בנוסף לסיכון הרגיל
    אני חושב שאם הלייקרס הייתה בטוחה שזו סקרמנטו היא הייתה לוקחת את הסיכון
    אבל היא לא
    מה שכן אני חושב שלייקרס לא תבוא להתאבד על זה וניו אורלינס כן
    ולכן אני הולך על ניו אורלינס שלא איכפת לה מי היריבה העיקר להגיע לפליאוף
    במשחק השני
    קרב מעניין סקרמנטו ביתית
    ג.ס בכושר טוב ומנוסה אני הולך על ג.ס

  8. אף בר דעת לא מגיע להפסיד בכוונה במשחק פלייאין.
    במשחק שאחרי כך, התמודדות במשחק בודד winner takes all
    זה הימור וסיכון גדולים מדי.
    לא צריך להרחיק יותר מאשר הניצחון האחרון של גולדן על הלייקרס.
    כמה היו שם? 26 שלשות באחוז פסיכי?
    ביום נתון כל קבוצה בליגה יכולה לתפוס יד ולנצח כל קבוצה.
    מה גם, שהלייקרס לא ממש מצליחים לנצח לאחרונה את גולדן והקינגס.

  9. לייקרס וגולדן סטייט עולות, ואני מגדיל ומתפרע ואומר שהן גם ישחקו בגמר המערב.
    בגמר ליגה נוסטלגי הלייקרס ינצחו את סלטיקס.
    😉

  10. תודה רבה. פריוויו נפלא!!!
    בעקבות הדילמה של הלייקרס, העלתי את שייקספיר בסיאנס כדי לכתוב מחזה התואם את הבחירה הקשה.
    שם המחזה: "הימלט" (מדנבר).
    מילים: וויליאם שייקספיר וnba בדם.
    לחן: עממי.
    פזמון:
    להפסיד או להפסיד זאת השאלה
    אולי כך נדחה את הקץ הנורא
    אבל כמו שאמרו חכמינו חז"ל
    חביבי, לעולם אל תשחק בגורל
    בית ראשון:
    מדנבר הלייקרס מאוד פוחדים
    לברון מהם קם כל לילה עם זיעה בתחתונים
    אולי עדיף מול הפלקינס לשחק בחצי כח
    ומהמקום השביעי המסוכן לברוח
    פזמון:
    בית ב:
    ואם נרד למקום השמיני
    איכות היריבה בסיבוב הבא תשתנה באופן תהומי
    אוקלהומה זה ממש לא דנבר
    ואפשר לראות את השלב הבא ממש מעבר
    צ'ט זה ממש לא הג'וקר
    רק שזה לא יעלה לנו ביוקר
    פזמון:
    בית ג:
    חברים, הגיע העת להכריע
    לאיזה מקום עדיף להגיע
    האם לקחת את הסיכון על משחק אחד
    או לפגוש את יוקיץ' שבא עם הסכין החדה ביד
    הפסד הוא ניצחון
    וניצחון הוא הפסד
    יוצא שמכל תוצאה בסוף לא אתעודד😔😔😔

  11. "לברון ג'יימס אמר שזה קצת כואב שהוא מעולם לא זכה בשחקן ההגנה."
    חחחחחחחחח
    יקקר מהלך,קודם תעשה הגנה,איש דוחה ורקוב

  12. הרחקה של אראוחו בדקה ה-30 גמרה את המשחק. החוק גרוע. צריך להיות: הרחקה רק בפציעה או בחצי השני. השאר – מותר להחליף

  13. שאלת תם
    🙂
    מה עדיף? טבעת או MVP ?
    כדי לחדד נקח לדוגמה את לוקה – השנה ממש עכשיו יתנו לו לבחור – טבעת או אמ וי פי?
    במה יבחר?

  14. Report: Clippers' Kawhi Leonard to Get Final USA Roster Spot for 2024 Paris Olympics
    .

    Hoop Central
    @TheHoopCentral
    ·
    Follow
    FINAL ROSTER:

    LeBron James
    Stephen Curry
    Kevin Durant
    Joel Embiid
    Jayson Tatum
    Devin Booker
    Jrue Holiday
    Anthony Davis
    Anthony Edwards
    Bam Adebayo
    Tyrese Haliburton
    Kawhi Leonard
    .
    בסוף הכל תלוי בדוראנט שעדיין בלתי עציר ובלתי מנוצח ברמה הבינלאומית

      1. מניח שהוא לא יהיה היחיד שיפספס את פריז 2024….
        הלי בורטון עם הפציעת המסטרינג שלו צריך יותר לנוח מאשר לשחק, וצריך לראות איך אמביד יסיים את הפלייאוף מבחינה בריאותית

  15. במעבה היער בטנזניה
    שני גורילות סילבר בק נפגשו
    פתחו טמבלוויזיה לראות אין BA
    הסתכלו על השחקנים המתרוצצים
    והנה הגורילה ציון עושה שריר
    מנופף לשלום לחברים באפריקה המולדת הישנה.
    מפה כבר שכחתי…

  16. מקולום מזכיר את ימי הפליאוף הטובים… בפורטלנד
    הוא לא מסוגל לתת משחק התעליות אמיתי בפלייאוף.
    המשחק הזה של לייקרס.

  17. נראה כאילו תמ"א טקס.
    כפי שציפיתי, לייקרס עושים את העבודה.
    עכשיו נשאר לראות אם גם ג"ס מסוגלים.

  18. הבעייה של ציון?….
    הוא לא לקח קורסים בהיתקלות אמנותית אצל לואי דה פינס.
    הוא צריך להתאמן עם טמביד בקיץ על ההתנגשויות, זריקות ידיים וראש ובעיקר על הנפילות.

  19. הבעיה המרכזית של הפליקנס בהתקפה היא היעדר תנועה עם/בלי כדור הכל במהלכי 1 על 1 קשים.
    בהגנה בגלל שהם מתרכזים בשמירה בצבע על דיוויס ולברון הם חוטפים גשם של שלשות.
    אין מצב שהם מנצחים.

  20. זאיון וקצת הרב ג'ונס מול הלייקרס. אינגרם ומקולום מחרבים את המשחק.
    אם הפליקנס לא מגיעים לפלייאוף הם יכולים להתחיל לחשב מסלול מחדש כי הציוות זאיון-אינגרם פשט לא עובד

  21. הדבר הכי טוב שהפליקנס יכולים לעשות לעצמם זה לפרק את החבילה כמה שיותר מהר ועבור כמה שיותר נכסים.

    1. בחייאת השנה היא לא 2020. מה דיוויס יכול לעשות נגד דנבר?

      מי שרואה אותנו באמת מבין שאין לו מה למכור מול הטופ דוגס של הצבע.
      תתן לי הפסד מכובד ב-5.

  22. הפליקנס הפסידו את המשחק בהגנה על קו השלוש.
    בעיקר בחצי פינה השמאלית של ה-3.
    חטפה משם בקלות 6-7 שלשות פנויות לחלוטין של הלייקרס.

  23. מישהו חושב שכדאי את הפלייאין להפוך לסדרה קצרה? נגיד הטוב מ-3?
    במשחק אחד הכל יכול להיות.
    הלייקרס ניצחו. אני אשלח מייל ליוקיץ ואתחנן בפניו שלא ישחט 4-0 את הלייקרס כמו שנה שעברה (זה היה סוויפ נכון, או שבגיל 52 הזכרון שלי כבר משחק איתי?), פדוט כי תושבי עיר המלאכים לא יתמודדו עם זה פעם שנייה ותיהיה התאבדות המונית…
    במשחק הבא – גולדן לוקחים בלי בעיות, כי אי אפשר לנצח בלי מאליק מונק.

  24. לא סובל את קומינגה ולא יודע מי הם האנשים שמנסים למכור לי אותו ככוכב בהתהוות אבל אני הייתי פותח איתו בחמישיה ומוריד את קליי לעלות מהספסל.

    זה לא יעבוד יותר הספלאש בראדר ביחד. אף אחד מהם לא נראה טוב ביחד.
    גם הגירסה המתבגרת של סטף קצת כואבת לעיניים.
    הראש רוצה לעשות את הזריקות המטורפות של פעם, הגוף קצת לא מאפשר.

    לג״ס יש מספיק עומק לעבור פה את הקינגס אבל לא בחמישיות האלה.

  25. בקשר לפליקנס.
    אני מנסה בכל הכוח להכשיר את זאיון אם אני הם רק כדי שיכנס לפליאוף ויוסיף את זה לרזומה.
    משם אני מנסה מהקיץ להטיס אותו לכל המרבה במחיר ואיתו את אינגרם.
    אין לקבוצה הזאת עתיד עם שחקן כזה שברור שלא יגיע לגיל 28 כשחקן בלבלים האלה ואינגרם זה לא שחקן לפליאוף.
    זה שחקן שצריך לרפד סטט׳ בפורטלנד.
    אם אפשר להרוויח עליהם משהו זה הזמן.

  26. 20 הדקות הראשונות של ג"ס היו כל כך גרועות שאני בכלל לא בטוח שיש לי ענין שינצחו. סקרמנטו ממשמלא משהוא אבל ג"ס שיחקו באאאא

  27. אחלה פריווי, תודה!
    כותב בזמן המחצית של הקינגס, מעניין לראות שהיו פה כאלה שהיו בטוחים שהלייקרס יתנו את המשחק.
    לצערי אני מהמר על גס מול הקינגס.

  28. הקינגס צעירים יותר, נמרצים יותר ומהירים יותר. הווריורס לא עומדים בקצב.
    קיגן מורי נותן היום משחק ששולח את בארנס לשוק הטריידים.
    נשאר לראות עם קארי יעשה עוד קסם ברבע הרביעי כדי למשוך עוד משחק לקראת הפלייאוף.
    .
    הסיפור של הווריורס זה בעיקר אותה הנהלת "שנות אור לפני כולם" שניסתה לרקוד על 2 חתונות עם וותיקים וצעירים ובסוף יצא לא זה ולא זה.
    ושנה הבאה המערב יהיה עוד יותר קשוח. הווריורס יצטרכו לטלטל את הספינה.

  29. ויפסידו לאוקייסי.
    קניתי, זה המאצ אפ הטוב לאוקייסי, בטח בלי מונק והורטר.

    קיגן מרי לא יקלע ככה במשחקי חוץ באוקלהומה והאליס הזה נותן משחק כזה פעם בחודש.

  30. אחרי 2 החמצות מ 3 של וויגינס, הפנים של סטף אומרות הכל.
    הוא לא יכול להושיע….
    צריכים לפרק את ג"ס ולצאת לבנייה מחדש.
    לעשות תריידים רציניים ולרכוש המון בחירות דראפט מסביב לציפי בחוזה מינימון.

            1. זה בדיוק מה שג"ס תרצה.

      1. אני ראיתי הרבה ערבים כאלה, שקשה לו. הנקודות באות בקושיף בבחירת זריקות רעה, אחרי יריקת דם וכשאין להן כמעט חשיבות.
        וטרן מזדקן מאוד לפנינו.

  31. תומפסון עם 0 נקודות בכמעט 30 דקות… וויגינס רק 12 (ומאז אותו פלייאוף ואליפות הוא ירד דרסטית)… הווריורס זה קארי והתעויוט…

  32. אחלה משחק. קיון אליס הוא לא הפתעה וזה לא משחק טוב בודד,הוא משחק ככה חודש וחצי מאז שהארטאר נפצע. לדעתי מייק בראון עושה טעות עם וזנקוב,הוא יכול לתת לו את הבוסט מהספסל שחסר כל כך כשמונק לא משחק.

    1. היה חלש מול ברוקלין, פליקנס, בוסטון וזה רק מהשבועיים האחרונים.
      אין פה באמת מישהו שיכול לדפוק לך את ה-15 נקודות ביציבות שמונק היה שם אותם.

      היו לו כמה משחקים ממש טובים אבל זה בטח לא אי של יציבות.
      אני אופתע מאוד אם הוא יתן סדרה טובה ויציבה מול אוקייסי שלא תתן לו רבע אינץ' בהתקפה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט