13 משחקים ביום ראשון גדוש! / פתיבר, יהלי ועמיחי

שבוע טוב לכל אוהדי הנבא בארץ הקודש. העונה מתקרבת לסיומה כשבזכות הפלייאין וחוק ה65 להרבה קבוצות וכוכבים יש על מה לשחק מה שטוב מאוד עבורנו כי זה אומר יותר משחקים טובים ומעניינים. כל יום ראשון הוא חגיגה אבל הפעם הוא הגזים שרק 4 קבוצות מקבלות היום מנוחה. בכדי להתמודד עם השפע ובהשראה מתורת המשחק של פיל ג'קסון , הבאנו לעזרה את הMVP של האתר, הלא הוא עמיחי קטן האחד והיחיד. יאללה לעסק!

יהלי:

22:30 – דאלאס מאבריקס (30-47) מול יוסטון רוקטס (38-39):

הדרבי האחרון של טקסס העונה יגיע אלינו מהאמריקן איירליינס סנטר. הקבוצה הביתית תגיע להתמודדות אחרי המפגש הדרמטי מול גולדן סטייט בשישי, כשהאורחים מיוסטון, ובכן, שיחקו מול הווריורס בעצמם בחמישי.

דאלאס פשוט רושפים אש לאחרונה. עם 13 ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים, המאבס ניצבים כעת במקום החמישי במערב, מרחק יריקה מהסאנס והפליקנס הנושפות בעורפיה (עוד עליהן מאוחר יותר) ועם סיכוי קטן ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון, כי הקליפרס נמצאים רק 2 משחקים מעליהם. בקיצור, המערב העונה כאוטי מאי פעם אך הקבוצה יכולה לחייך קצת לנוכח העובדה ששחקן פלייאוף נדיר כמו דונצ'יץ' משחק אצלה. כדי שהוא ימשיך ללבוש את המדים של דאלאס לשנים ארוכות, הארכת הסופרמקס שתוגש לו בקיץ 2025 לא תספיק. צריך גם קבלות. אבל אם אתם אוהדי המאבס, המשחק האחרון מול הלוחמים הוא סיבה למסיבה, כשפי.ג'יי וושינגטון התפוצץ עם 32 נקודות ויחד עם קיירי ושאר המשלימים, רשמו ניצחון צמוד ונאה על קבוצה נפיצה ומסוכנת.

גם הרוקטס התפוצצו בחודש האחרון, ברצף שכפה מאבק עיקש על הכרטיס האחרון לפליי-אין, אך נראה שהם יצטרכו לשמור את התחמושת האמיתית שלהם לעונה הבאה. יש להם סיכוי מצוין להמשיך בקו השיפור: קודם כל, אלפי שנגון המדהים יחזור להנהיג את ההתקפה, שתשתפר רק בזכות המשכיות אפשרית, אם קברניטי הקבוצה ירצו בכך. כל שחקני הרוטציה (חוץ מאארון הולידיי) חתומים על חוזה/אופציית קבוצה ל-2024/25 והמהלך הפשוט ביותר יהיה להחזיר את כולם לעוד עונה. אם ירצו להמר על הז'יטונים הגדולים, חבילה של כמה מהצעירים שלהם והבחירות הנחשקות של ברוקלין (טופ 10 השנה) יכולה להביא להם איזה אולסטאר כאן ועכשיו (היו דיבורים על מיקאל ברידג'ס בדדליין). כל מה שנותר זה לבחור ולהגיד "2, 3, ש-גר".

המלצת צפייה עבור: לוקה וקיירי מול שומרי כנף כמו ברוקס, סמית' ואמן זה תענוג של מיני-משחק בתוך המשחק והשעה הנוחה הופכת את ההתמודדות לממתק אמיתי.

דו"ח מצב: לייבלי וג'וש גרין ייעדרו, לוקה וקלבר בסימן שאלה. בצד השני, שנגון, איסון, טייט ואדאמס בחוץ, אמן כנראה ישחק.

הימור: דאלאס ב-12.

1:00 – טורונטו ראפטורס (53-24) מול וושינגטון וויזארדס (63-15):

משחק מסקרן במירוץ לבחירה גבוהה בלוטרי הקרוב. הקנדים חוזרים הביתה אחרי טיול קצר שהסתיים במילווקי בשישי, המכשפים חוצים את הגבול לאחר שאירחו את פורטלנד באותו היום.

בדומה ליוסטון שלמעלה, גם לטורונטו יש מספר פרוספקטים מעניינים לעתיד. בעקבות ההחלטה (הצפויה) לבנות את הקבוצה מחדש, שהגיעה לפני הטרייד דדליין, יוג'ירי אסף שחקנים צעירים בטריידים כמו בארט, קוויקלי ואוצ'אי אבאג'י כדי להתחיל את התהליך. התחנה הבאה שלהם תהיה הדראפט ביוני, אם אלוהי הכדורסל והלוטרי יחליט שהבחירה שלהם, מוגנת טופ 6, תישאר אצלם ולא תעבור לספרס (כלומר, הראפטורס רוצים בחירת טופ 6). רצף ההפסדים (שנגמר זה עתה בניצחון על הבאקס) עשה רק טוב לסיכויים שלהם לשמור עליה, שעומדים על 45.8% כעת. לא רע בכלל בשביל בחירה גבוהה, שמחלקת פיתוח השחקנים האדירה של הקנדים תוכל להפוך לשחקן שחקן.

וושינגטון לחצה על כפתור הריסטארט שנה וחצי לפני טורונטו ובשבועות האחרונים מתחילה להיווצר אצלה תנועת צעירים אנרגטית. בראשה עומד דני שלנו, שהולך יותר למגע ולקו והזריקה שלו נראית טוב גם אחרי 71 משחקים מעייפים. לצידו קורי קיספרט הפך לאחלה רול פלייר בעונתו השלישית בליגה (65.2% לשתיים!) והמצטרפים החדשים- טריסטן ווקצ'ביץ' וג'ארד באטלר (השחקן האהוב עלי עוד מתקופתו בביילור) מראים ניצוצות בעמדות חשובות לקבוצה. אנת'וני גיל, הוטרן שהושאר על הספסל, משחק לאחרונה ונראה אינטליגנטי וסולידי כהרגלו. אפילו ג'ורדן פול (ירדן בריכה בשפת העם) מזכיר במעט את השחקן ההוא מגולדן סטייט מאז שירד לספסל. אל תשכחו את הווינג המבטיח בילאל קוליבאלי (שנפצע לא מזמן) והגבוהים, באגלי והולמס, שעשו את עבודתם נאמנה עד שנפצעו גם הם ולוושינגטון עשויה להיות קבוצה קצת יותר טובה בשנה הבאה. מה זה אומר לשאר הליגה? לא הרבה, אבל דברים טובים לוקחים זמן והוויזארדס מתקדמים צעד אחר צעד בדרך לקבוצה הטובה הבאה שלהם. סבלנות היא המפתח.

המלצת צפייה עבור: רק בשביל דני.

דו"ח מצב: טורונטו ללא בארנס, פולטל ובושיי, כשטרנט וברוס בראון בסימן שאלה. וושינגטון בלי ג'ונס, קוליבאלי, באגלי ושאמט, קוזמה והולמס בסימן שאלה.

הימור: וושינגטון ב-10.

2:00 – מילווקי באקס (30-47) מול ניו יורק ניקס (32-45):

מפגש צמרת מזרחי, שיכול להיות פריוויו לסדרת סיבוב שני נהדרת. הצבאים באים אחרי ההתמודדות מול טורונטו בשישי והחבורה מהתפוח הגדול שיחקה בשיקגו בשישי.

מעניין אם יאניס הרגיש בודד בתקופה האחרונה. אולי השבוע, כשמילווקי שלו הפסידה לוושינגטון, ממפיס וטורונטו בזו אחר זו אחר זו. 3 קבוצות שהמשחק המשמעותי האחרון שלהן היה כשג'ה עוד ריחף באוויר מתישהו באמצע העונה. לילארד החמיץ את שני הראשונים וחזר בהופעה דואלית מול הראפס, שמעלה תהיות נוספות לגבי סיכויי האליפות של הקבוצה בעונה שכל כך התאפיינה באותן תהיות וספקות. הכל מתנקז לשאלה אחת: האם מילווקי קונטנדרית אמיתית? עמימות היא לא דבר רע (תשאלו את פופ כשהוא עשה לדאנקן לואד מנג'מנט לפני שזה היה באופנה), אולם, התשובה לשאלה הזו עדיין איננה ידועה. למזלנו, נקבל אותה בחודשיים הקרובים.

התחושה במחנה של ניו יורק ברורה יותר. לאוהדים במכה של הכדורסל יש, סוף כל סוף, קבוצה להזדהות איתה. כזאת עם זהות, פייטרית עד השנייה האחרונה, שרק השבוע חזרה מפיגור 21 מול הקינגס והקהל הביתי ב-MSG. ברנסון בעונת קריירה עם 30 חיצים פר 75 (5 בליגה) ב-58.8% טרו שוטינג, מעמיס את הנטל ההתקפי על הגב בהיעדרו של רנדל. חבריו מוילאנובה מתעלים לצידו: דיווינצ'נזו עם 40% מדאונטאון בווליום גבוה וג'וש הארט (אנדרייטד נצחי), עם סגנון משחק שמאוד מזכיר את דני אבדיה, כפורוורד חזק שעושה הכל. שלושת אלו, יחד עם הארטנשטיין שמקבל את הבמה הראויה לשחקן מסוגו, אננובי שחזר שלשום ודוס מקברייד שסופסוף רואה דקות מביאים כיף ונחת עצומים לעיר המפורסמת בעולם. תחושות כאלו, היא לא חוותה כבר שנים רבות.

המלצת צפייה עבור: משחק פיזי וקשוח בין שתי קבוצות שיתנו את הבאמפ בחדירה, את המרפק בסגירה לריבאונד וישאירו הכל על המגרש בקרב חשוב לקראת הפלייאוף.

דו"ח מצב: בוצ'אמפ היחיד שיעדר בודאות בשורות הצבאים, בברלי והגריק פריק בסימן שאלה. רנדל, שסיים את העונה, כמובן לא זמין להיום ובוגדנוביץ' מוגדר בסימן שאלה עבור תום ת'יבודו.

הימור: תלוי ביאניס. אני מאמין שישחק ומילווקי תיקח ב-5.

3:30 – גולדן סטייט ווריורס (35-42) מול יוטה ג'אז (48-29):

הלוחמים חוזרים הביתה אחרי ביקור בדאלאס בשישי, הנגנים מגיעים למפרץ אחרי שהתארחו באל.איי אצל הקליפרס באותו היום.

בעור שיניה, גולדן סטייט תפסה את המקום האחרון בפליי-אין, אבל הקרבות האמיתיים רק מתחילים. השושלת הדועכת תיאלץ לנצח שני משחקי חוץ מול יריבות קשוחות רק כדי להיכנס לטנגו הפלייאוף עם דנבר או מינסוטה. יש מצב שיש להם מה שדרוש כדי לקחת את הטי-וולבס ב-7 משחקים ללא טאונס, אך כשנגיע לגשר (הזהב?) נעבור אותו.

יוטה הלכה לים מזמן ותתמקד בצעירים המעניינים שלה: ג'ורג', טיילור הנדריקס וברייס סנסבאו. 3 בחירות סיבוב ראשון מהדראפט הקרוב שיכולים לשחק יחד, כשג'ורג' הוא פליימייקר וסקורר מעמדת הרכז, סנסבאו משיג את הסלים כווינג והנדריקס הוא 3&D שתורם בהגנת הטבעת סטייל רוברט קובינגטון בשיאו. יקח לזה עוד כמה שנים, אבל שמעתי שמורמונים סבלניים. חוץ מזה, אתם יודעים מה מציעים על השחקנים של הג'אז כשדני איינג' אומר "אני הולך!".

המלצת צפייה עבור: מי שאוהב התקפות יפות וזורמות- זה המשחק בשבילכם.

דו"ח מצב: סטף וסאריץ' לא יעמדו לרשותו של סטיב קר, וויגינס וקומינגה בסימן שאלה, גארי פייטון כנראה ישחק. וויל הארדי יחסר את מארקנן, קלארקסון, קולינס וקסלר, קריס דאן בסימן שאלה.

הימור: גולדן סטייט ב-17.

עמיחי:

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (49- 28) – קליבלנד קאבלירס (46- 32):

אם סופרים לפי כמות הקבוצות המצטברת, אז שני המשחקים הטובים ביותר של הלילה הם שני המשחקים שיתקיימו באותו מקום – זה של הקליפרס שפותח את הערב וזה של הלייקרס שסוגר את הלילה. שתי הקבוצות קצת גמגמו לאחרונה, אך הקליפרס הרגישו את לוקה דונצ'יץ' נושף באחוריהם ומגיעים עם 2 ניצחונות רצופים, כשהם קרובים להבטחת יתרון הביתיות, ואילו קליבלנד, שקיוו להיאבק עם מילווקי על מקומות 2-3 במזרח, נמצאים כעת בסיכון לאבד אפילו את יתרון הביתיות אם המומנטום השלילי ימשיך.

המלצת צפייה עבור: מי שהשעה נוחה לו, לוקה דונצ'יץ' אם הוא יחליט לנוח נגד יוסטון ולהניח שהוא יפגוש שוב את הקליפרס בפלייאוף ומי שתוהה לעצמו האם אחת משתי הקבוצות האלה יכולה להיות משמעותית גם בפלייאוף.

דו"ח מצב: קוואי לא ישחק היום, דניאל ת'ייס בסימן שאלה.

הימור: הקליפרס ב-12.

0:00 אינדיאנה פייסרס (44- 34) – מיאמי היט (43- 34):

המשחק הזה הוא מועמד לגיטימי לתואר המשחק החשוב ביותר של הלילה, והוא גם כנראה החשוב ביותר עבור 2 הקבוצות שנאבקות על המקום הישיר בפלייאוף. למיאמי יש יתרון בשובר השוויון בין הקבוצות, כך שניצחון שלהם יעלה אותם למקום השישי, ואולי גם ירמז על כך שאלופת המזרח המכהנת נכנסת ל"פלייאוף מוד" שלה, ואילו נציגת המזרח בגמר טורניר אמצע העונה עוד לא שכנעה שהיא יכולה לתת פייט אמיתי גם בפלייאוף, ולא רק לתת עונה סדירה עם תצוגות התקפיות מרשימות.

המלצת צפייה עבור: כולם בגדול. קרב סגנונות, קרב ישיר על מקום בפלייאוף ותקווה למשחק צמוד ומעניין.

דו"ח מצב: רק ג'וש ריצ'רדסון לא יתלבש במיאמי. אינדי ללא מאת'ורין, כשהאלי וג'יילן סמית' בסימן שאלה.

הימור: נלך הכי דרמטי שיש. מיאמי בנקודה אחרי הארכה.

1:00 שארלוט הורנטס (19- 58) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (52- 25):

אחת מהקבוצות מגיעה אחרי ניצחון והאחרת אחרי 3 הפסדים רצופים, אך החלק המפתיע הוא למי לשייך איזה חלק של המשפט. הת'אנדר התחילו לתת מנוחות לשיי שעבר את רף 65 המשחקים, והם משלמים מחיר של 3 הפסדים רצופים, אולי בדרך למאצ'-אפ קשה יותר בפלייאוף, ואילו שארלוט הפתיעו את אורלנדו שלשום במשחק שהבטיח להם סופית ורשמית את המקום ה-13 במזרח, שיפור קל על פני המקום ה-14 במזרח בעונה שעברה, למרות שיש להם כרגע 3 הפסדים יותר מאשר בכל העונה שעברה ו-8 ניצחונות פחות.

המלצת צפייה עבור: הסובלים מנדודי שינה, אוהדי שארלוט אם רק תמצאו כאלה, והמלצת צפייה בבוקס סקור למי שיכתוב את הסיקור מחר בבוקר.

דו"ח מצב: ההורנטס בלי לאמלו, מארק וויליאמס, קודי מרטין וסת' קרי, ניק ריצ'רדס בסימן שאלה. האורחת תסתדר ללא SGA, גורדון היוורד בסימן שאלה ואייזיה ג'ו כנראה ישחק.

הימור: אוקלהומה ב-17.

1:00 בוסטון סלטיקס (61- 16) – פורטלנד טרייל בלייזרס (21- 56):

פורטלנד עם 2 ניצחונות רצופים על שארלוט והוויזארדס, אבל אפילו הם לא באמת חושבים שניצחון בבוסטון זה תרחיש ריאלי.

המלצת צפייה עבור: אוהדי בוסטון שירצו להתלהב מניצחון גדול בהרכב חסר מאוד.

דו"ח מצב: הדקו חגורות. פורטלנד עם רשימת פצועים כאורך הגלות: סיימונס, שארפ, ברוגדון, רוב וויליאמס, ת'ייבול וקמארה יעדרו היום, איבו באדג'י בסימן שאלה, ג'רמי גראנט בספק. טייטום ובראון בסימן שאלה בבוסטון.

הימור: בוסטון ב-30.

פתיבר

1:00 פיניקס סאנס (40-37) – ניו אורלינס פליקנס (35-45):

משחק על 6 נקודות הערב בפיניקס. אם נראה לכם שכבר ראיתם משחק כזה, זה מכיוון שהפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו היית לפני פחות משבוע, זה קרה בBIG SMOTHIE אראנה בניו אורלינס (הקופירייטר שהביא את הפליקנס עשה זאת שוב), במפגש שהיווה אינדיקטור ליכולות הקבוצות בישורת האחרונה לעונה.

במשחק ההוא למרות יכולת מעולה של זאיון הסאנס נכנעו לתצוגת קליעה עילית של בוקר שהמטיר 52 על הראש שלהם עם 6 קליעות עונשין בלבד, פחות מה9 אסיסטים שהוא הספיק לחלק. מבחינתם של הפליקנס ההפסד לסאנס היה ההפסד השני הרצוף הראשון שלהם מזה חודש, וסימן הדרדרות שכבר עומדת על ארבעה הפסדים רצופים ונפילה למקום השביעי והפלייאין, מקום שלא היו בו כבר חודשים. מבחינתם של הסאנס הניצחון ההוא היה סיפתח לרצף של שלושה ניצחונות, שביחד עם הקריסה של הפליקנס איפשר להם לתפוס להם את המקום השישי.

על כן צפוי לנו משחק אש הלילה. שילוב של דרמה, יצר נקם וחשיבות לשתי הקבוצות. שווה להצטרף.

המלצת צפייה עבור: מי שיכול להרשות לעצמו

דו"ח מצב: הפליקנס מגיעים מקוצצי כנפיים שברנדון אינגרם לא יתלבש הערב וייתכן שאף זאיון שעוד מתאושש מחבלת אצבע ומוגדר DTD. הסאנס כיאה למעמד מגיעים בהרכב מלא מינוס דמיון לי אם יש לכם אותו בפאנטזי

הימור: פצועים + מגמה = פיניקס ב8

1:00 שיקגו בולס (40-37) – אורלנדו מג'יק (35-45):

אני אישית לא כלכך ידעתי את זה עד להיום, אבל יש הרבה מאוד אנשים דגולים שאבותיהם ממונטנגרו אבל נולדו גדלו וחונכו במקומות אחרים. ניקולה טסלה שנמצא בהר ראשמור של הממציאים, האמנית הנועזת ושוברת המוסכמות מארינה אברמוביץ', השחקן שעליו נעשה סרט שהוא מימ והפך לאנלוגיה, ג'ון מולקוביץ' ואפילו בליגה שלנו יש אחד כזה, אם אי פעם שאלתם את עצמכם מאיפה הוביץ' של פופ מגיע.

מה הקשר מונטנגרו עכשיו?, כי גם אורלנדו וגם הבולס הם כנראה הקבוצות שמוכרות הכי הרבה גופיות במונטנגרו, מכיוון שהם קבוצת ההווה או קבוצת העבר של השחקן המונטנגרי המצליח ביותר בהיסטוריה של הליגה, ווצ'ביץ'. נכון, לא מדובר בלברון מול קליבלנד זה נכון, אבל שימו לעצמכם בראש שפיקנטריה וסיפורי ספורט זה עניין יחסי, וכנראה שבמדינה קטנה בבלקן המשחק הזה יהיה בכותרות של כל מדורי הנבא.

לגבי המשחק עצמו, לבולס בגדול נשאר רק לשחק על מי תהיה הקבוצה הביתית במשחק הפלייאין מול אטלנטה. אולי גם לנסות להגיע למאזן חצוי יהיה נחמד. אורלנדו לעומתם נמצאים במאני טיים, שלמרות תקופה בינונית הם מצליחים להאחז במקום גבוה במרכז הטבלה המזרחית ונמצאים במרחק שווה ומזערי של שני משחקים הן מהפלייאין והן מסגנות הקונפרנס.

המלצת צפייה עבור: בעלי מוצא מונטנגרי

דו"ח מצב: באורלנדו קיילב חוסטאן יש בחוץ זה עצוב מאוד. בבולס מלבד הפצועים הרגלים גם קארוסו, קרייג וקובי וויט האדיר נמצאים בDTD.

הימור: אורלנדו צריכים את הW יותר באופן משמעותי והם גם הקבוצה היותר טובה אורלנדו ב14

2:00 סן אנטוניו ספרס (58-19) – פילדלפיה 76סרס (35-43):

ציר זו מילה עם הרבה משמעויות. ציר בבישול זה תמצית של טעמים. ציר תנועה זה הדרך שאליה מנותבים אנשים שעוברים ממקום למקום. ציר במובן ההנדסי זה הנקודה שסביבה זזים דברים. הערב יפגשו שתי הקבוצות שהתמצית שלהן, הדרך שלהן וההישענות שלהן על שחקני הציר שלהן היא ככל הנראה הגדולה ביותר בנבא.

בפינה המערבית מדובר כמובן בקרקס הצרפתי. המופע של וומבי. החייזר שהדיון לגביו השתנה לאורך העונה מהאם ראוי לתת לו את פרס רוקי השנה להאם ראוי לתת לו או לנפיל הצרפתי השני את פרס שחקן ההגנה. היי, ואפילו הם משחקים די טוב לאחרונה שבשישה המשחקים האחרונים הם ניצחו שלושה משחקים ברציפות (בינהם את פיניקס ואת הניקס). הפסידו במעט לווריוורס המתקבקים ולדנבר (קבוצת הציר השלישית) וניצחו את הפליקנס.

בפינה המזרחית מדובר בקרקס הצרפתי האמריקאי של אמביד. חזרתו של אמביד לפני כשלושה משחקים ייצבה את הספינה של פילדלפיה ועכשיו הם כבר עומדים על 4 נצחונות רצופים ואורבים למיאמי ואינדיאנה במלחמה על לא להשתתף בפלייאין. אמביד כן חזר קצת מפוזר שהצליח לאבד 8 כדורים במשחק האחרון ונראה עם הוא יספיק להיכנס לכושר הMVP שהיה בו בתחילת העונה לפני הריקוד הגדול

מבחינת המצ'אפ בין הקבוצות. בפעם האחרונה שנפגשו שני הצירים שלנו זה נגמר בניצחון מוחץ של הקמרוני שקלע על וומבי את שיא הקריירה הנוכחי שלו, לא פחות מ70 נקודות, תצוגת הקליעה ה10 בהיסטוריה של הנבא. האם גם הערב אמביד יראה לוומבי מה הוא פספס כפרטנר לנבחרת?, או שוומבי בהעדר שחקני כדורסל סביבו היום יעשה תצוגה הפוכה?

המלצת צפייה עבור: חובבי צירים

דו"ח מצב: במבה,האריס,קובינגטון ומלטון בחוץ לפילי, סוהאן, עוסמן, ווסל וג'ונסון בחוץ לספרס

הימור: פילי ב20

2:30 סקרמנטו קינגס (33-44) – ברוקלין נטס (47-31):

הקינגס נמצאים בדישדוש שבמערב המטורף של סוף העונה שקול לצניחה. הם כבר נמצאים במקום התשיעי ממנו צריך לפחות שני ניצחונות בפלייאין כדי להיכנס בפלייאוף והמשחק הזה מול ברוקלין, אחת הקבוצות העצובות וחסרות התקווה בליגה שבאופן רישמי סיימה את העונה שלה, מגיע כמו אוויר לנשימה

המלצת צפייה עבור: מלכים שרוצים לראות את הקבוצה שלהם מוציאה תסכול ברשתות מסכנות

דו"ח מצב: הספסל של הקינגס בחוץ כשהוראטר ומונק פצועים. אצל הנטס למי אכפת אבל כן חשוב להזכיר את בן סימונס שלמד מפרסונס והחליט לשדרג.

הימור: סקרמנטו ב25

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (33-45) – מיניסוטה טימברוולבס (24-53):

עוד משחק חם ומשמעותי הערב בין מיניסוטה לקבוצת העבר של מיניסוטה.

הלייקרס פתחו מבערים בדיוק בשלב הנכון של העונה (מסורת של הלייקרס פוסט האליפות) וניצחו 9 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלהם מה שאפשר להם לעקוף לאחרונה את סקרמנטו הקורסים לעמדה טובה יותר בפלייאין ויכולים ביום טוב ובקצב הזה אולי אף לברוח מהקאדר שבמשחקי העלייה לפלייאוף.

גם מיניסוטה שמו מבערים לקראת סוף העונה וניצחו 8 מ11 המשחקים האחרונים שלהם. אצלם לעומת זאת בשונה מהמסורת לא מדובר על מאבקי סף פלייאוף אלא על מאבקי פסגה, שלצד הפציעות של שג"א וJ-DUB ככל הנראה המירוץ לפסגת המערב הפך לדו ראשי. מיני מול הצ'ילבה מהרי הרוקי.

מעבר לאינטרסים האישיים של כל אחת מהקבוצות יש גם קצת דם רע בין שתי הקבוצות שבעונה שעברה הלייקרס ניצחו את מיניסוטה במשחק הפלייאין וארגנו לעצמם דרך לגמר המערב בעוד למיניסוטה הם ארגנו מפגש מהיר עם האלופה הנכנסת וחופשה קצת ארוכה.

המלצת צפייה עבור: משקימי קום שאוהבים משחקים מצויינים

דו"ח מצב: אצל הלייקרס זה רק וואנדרבליט וווד. אצל מיניסוטה הפצוע העיקרי זה החתול הגדול קארל אנתוני טאונס שכולנו מאחלים לו החלמה מהירה לפלייאוף מוצלח

הימור: לייקרס ב3

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. תודה לכולם מנה עיקרית שלי אינדיאנה – מיאמי הסתכלתי בלוח המשחקים שלהם ושל פילי (האחרונה אמורה לנצח עד הסוף)
    וזה אולי המשחק שיכריע את זהות העולה הישירה ללא פליאוף .

  2. מחצית ראשונה מעולה בגמר מכללות נשים.
    49-46 לדרום קרולינה על איווה.
    קלארק עם 21 נקודות, היו לה 18 ברבע הראשון עם 14 נקודות רצופות, אבל קרוליינה הידקו את ההגנה ונראות פשוט חיות.

  3. חבייאר טילמן מתגלה כשחקן מעולה בדיפנס. מצליח לעצור את לא חוזה מקס כמעט כל פעם ברבע הרביעי.
    בכלל הסלטיקס התחילו מהמשחק הקודם בטרנד חמישייה שניה מול החמישייה הראשונה של היריבה ושלישית ומנוחה לחמישייה הראשונה. זה בינתיים עובד לא רע.
    נראה אם יצליחו לנצח גם היום.

    1. מישהו התעורר עם פיצול אישיות?
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      גם מצברוח טוב בסתלבט אבל אני חזרתי לשון עוד שעתיים.
      מותר אחרי שראיתי את הדרבי של גלזגו, מנצסטר מול ליברפול וגם את מחליפי הסלטיקס מנצחים את חמישיית אוריגון.

  4. ינעלול,רזי,
    חסמו אותי מלהגיב לפני שבוע.
    בלי הסבר ובלי סיבה.
    שלחתי אימייל לשאול את עמיחי ודר לס למה ומדוע.
    עד היום לא קיבלתי תשובה.
    האתר הזה מתנהל בריקבון.
    יש פה כמה רקבונות לא קטנים.

  5. אם אותי חסמו
    חצי מהאתר צריך להיות חסום.
    יש פה משהוא אישי.
    אני גם חושב שאני יודע מי חסם אותי.
    הוא פחדן שמתחבא

  6. תגיד אתה מפגר.
    איך תרגיש עם יחסמו אותך מלהגיב דר רזי?
    ואז אתה שואל למה ואף אחד לא מסביר או מודה שהתבצעה חסימה.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אני קצת יותר אזהר. נדמה לי שגם אותי חסמו פעם אבל הזיכרון לא כמו של ה G ליג.

  7. יואל אחרי בדיקה – אף אחד לא חסם אותך. המשתמש הקודם שלך עדיין זמין. מקווה שתמצא את היושרה להתנצל בפני הצוות כאן.

    1. ואם להיות יותר ספציפי – המערכת זיהתה את התגובות שלך כספאם אחרי שהעלית תגובה עם מספר לינקים.
      תשתדל להימנע מזה בעתיד ואם הבעיה חוזרת על עצמה תשלח מייל לכתובת של האתר.

  8. 1. לא הספקתי לקרוא את הפתיח קודם, אז אני אציין שאני חושב שחוק ה-65 משחקים הוא חוק רע שמגדיל את כמות הפציעות והשחקנים שיעלו לשחק כשהם לא באמת כשירים.
    2. לגבי נושא התגובות – אף אחד מאנשי האתר לא חסם אף אחד מהגולשים. אם מישהו נתקל בבעיה, אפשר לפנות למייל של האתר.
    3. תגובה שיש בה יותר מ-2 לינקים הולכת אוטומטית לספאם, אז תשתדלו להימנע מזה ולשים לינקים בתגובות נפרדות.

    1. אם גם מהמייל של האתר אין תשובה, אפשר לפנות למייל הפרטי שלי: jhpvcbanv2 בג'ימייל. לדעתי עדיף למייל של האתר בנושאים טכניים, כי יש ליותר אנשים גישה אליו ורק לי יש גישה למייל שלי (אני מקווה…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט