28 קבוצות במשחקי שליש האחרון של העונה הרגילה / אהרן ברלין

כשהניצוץ כבה.

אבקש את רשותכם לחרוג מעט מכללי המשחק ולשתף על חוויית הצפייה והכתיבה המפוקפקת של חצי השנה האחרונה. כשראיתי שהיום יהיה יום שלישי האחרון של העונה הרגילה מלמלתי לעצמי בשקט "סוף סוף". הצפייה והכתיבה על ה NBA בחצי השנה האחרונה היו פעולות קשות שלוו בחוסר סבלנות ולא פעם גם קהות חושים חריפה. אתה יושב מול המסך, מחכה בחוסר סבלנות שהכדור יעבור מצד לצד, הזריקה תישלח מעבר לקשת השלוש או בתוך הצבע והכדור ייכנס, או שלא, רק כדי להעביר אותו לקבוצה השנייה שתעשה פחות או יותר אותו הדבר. לא פעם שמעתי את עצמי צועק למסך "מה פסק זמן עכשיו?" למרות שידעתי שיש למאמן את כל הסיבות של העולם לקחת אותו ולבזבז לי עוד 8 דקות מהחיים על פרסומות ל state farm. בעונה הזאת, למרות שהייתה מהתחרותיות והמעניינות של השנים האחרונות, משהו כבה. ההתרגשות מהקסמים של יוקיץ', ההתלהבות מההגנה של אורלנדו, הדחף לזכור את השמות של כולם, לעקוב באובססיביות אחרי השחקנים שאתה אוהב (סאבוניס, ווגנר, עימכם הסליחה) ולשמוח לאידם של קבוצות ושחקנים שיסיימו את העונה שלהם בבושת פנים, כל אלה היו בעונה הזאת רגשות מרוחקים, כמעט נוסטלגיים.

כעס, פחד, דאגה, בלבול, תסכול, ייאוש, חרדה, השלימו את החסר. סל הרגשות של הישראלים בעונת 23/4 היה כבר עמוס לעייפה ברגשות ורק עכשיו נפל לי האסימון שלא היה שום סיכוי שהספורט יוכל גם הוא להיכנס לשם. כשהאנשים הקרובים ביותר נמצאים מרחק יריקה מהתופת, כשמספרי הנופלים עולים על בסיס יומי ושבועי וגורלם של 133 חטופים לוט בערפל אני מתחיל להבין שלאחר 6 שנים של צפייה אובססיבית בליגה הטובה בעולם הגיעה נקודה שבה הספורט כבר לא הצליח לספק את הבריחה והריגוש אליהם הורגלתי כל כך. הוא נשאר צל כהה של תחושות ומחשבות שלפחות נכון לרגע זה כבר לא נמצאות בראש סדר העדיפויות. מה עושים כשאהבה מתה, או לפחות גוססת לה לאיטה ומשאירה אותך ללא תחליף ראוי? איך ממשיכה הכתיבה כשההתלהבות ממושאה נשארה בגדר זיכרון רחוק? האם זה ראוי להמשיך לשפוך מילים ולנסות לספק לאחרים את מה שבתקופה הזאת אתה מתקשה להיות חלק ממנו? אין לי תשובה. הופס כבר הפך להיות בית הרבה מעבר לספורט, קהילה שכוחה נמשך אל מעבר לדיונים על שריקות אוויר ורייטינג התקפי. כשאהבה מתה נותרים האנשים, אלה שבמסך הבית שלהם נמצא קישור אוטומטי ל hoops.co.il והם כבולים בעבותות של קסם לפלא הזה. הם שנותנים כח להמשיך ולכתוב על מה שכבר מעניין הרבה פחות, בתקווה גדולה שיחזור להיות מרכזי ומשמעותי בחיים מלאי התלאות של יושבי הארץ הזאת. הספורט אולי כבר פחות חי אבל הוויתור עליו מבהיל את המחשבה ולא נמצא על סדר היום. אולי בפלייאוף, או בעונה הבאה, או בזאת שאחריה, יחזור הניצוץ להרעיד את הנשמה וסל בשנייה האחרונה או פעולה הגנתית מתוחכמת יחזירו את החיוך המוכר כל כך.

ועכשיו – כדורסל. שתי קבוצות בלבד לא תשחקנה הלילה. מה שמשאיר אותנו עם שאלה אחת – מתי שתי הקבוצות שלא משחקות הערב נפגשו לאחרונה בפלייאוף? רמז – שני הכוכבים של קבוצה אז יעלו על הפרקט הלילה.

02:00     שארלוט הורנטס (59-19) – דאלאס מאבריקס (30-48)

בעוד פחות משבוע נפרדים משארלוט שבניגוד לחברותיה בתחתית הטבלה של הליגה לא החזיקה באיזה פרוספקט מעניין במיוחד (מילר אולי היה כזה אם וויקטור לא היה קיים) ולחילופין לא שברה שיאי ביזיון על ימין ועל שמאל (וושינגטון ודטרויט אני מדבר עליכם) כך שאפשר להעתיק את המיקום והמאזן של הקבוצה ולהדביק כבר לעונה הבאה. חבל על המאמץ של כולם.

דאלאס עם הפסד בודד ב 11 המשחקים האחרונים ושניים ב 16 האחרונים ובשביל לאבד את המקום החמישי היא תצטרך להפסיד לפחות שלושה משחקים מתוך הארבעה שנשארו לה, כששניים מתוכם מול שארלוט ודטרויט. יש לקבוצה עוד סיכוי קלוש לעבור את הקליפרס ולהשיג מולה ביתיות כבר בסיבוב הראשון אבל סביר יותר שהיא תישאר במקום החמישי והמכובד ותקווה שמינסוטה תישאר ראשונה כדי לפגוש אותה בסיבוב השני. הלילה לוקה וקיירי יבואו לחגוג וגם לנוח לקראת פלייאוף לא פשוט בכלל.

עוצרים בווגאס: דאלאס ב 22.

02:00     פילדלפיה 76'ס (35-44) – דטרויט פיסטונס (65-13)

עוד משחק קצוות בין פילי שחייבת את הניצחון לדטרויט שתשמח לתת לה אותו. לפילי נשארו שלושה משחקים בלבד לסיום העונה והיא נמצאת משחק אחד מאחורי הפייסרס שבמקום השישי כך שאם היא לא רוצה להיגרר למשחק פלייאין מול מיאמי היא תהיה חייבת לתת פוש אחרון וגם קצת מזל. הבעיה של השחקנים היא שהם מגיעים מותשים ועם יום מונחה אחרי המותחן המיותר מול סן אנטוניו שסגר חמישה ניצחונות רצופים, כולל שניים על אוקלהומה ומיאמי מיודעתנו.

דטרויט של השנה הייתה קרובה מאוד להיות הקבוצה עם המאזן הגרוע בהיסטוריה של הליגה אבל הצליחה לשמור על כבודה ומעכשיו אין לה על מה לשחק.

עוצרים בווגאס: הולך להיות ערב של לא מעט הימורים בטוחים. פילי ב 20.

02:00     טורונטו ראפטורס (53-25) – אינדיאנה פייסרס (34-45)

סיאקם פוגש את האקסית המיתולוגית שכבר איבדה כל סיכוי לפלייאוף די מזמן ותרצה אולי בשביל העיקרון להרוס לסיאקם וחבריו את החלום לפגוש את אורלנדו בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הפייסרס ממשיכים לרכב על ההתקפה שלהם ונותנים לקבוצות כמו שיקגו להתפוצץ מולם כך שירידה למקום השביעי יכולה להיות הרת אסון. ההגנה עדיין נמצאת בתחתית של התחתית למרות שיש שם כמה שחקנים שבהחלט יכולים לעשות הגנה ואם תהיינה התאמות הכרחיות של ריק קרלייל הן יקרו כנראה רק בעונה הבאה. השאלה המרכזית לקראת המשחקים האחרונים והפלייאוף היא היכולת של האליברטון לקחת על עצמו את תפקיד הכוכב שהכרחי לכל קבוצה שרוצה להצליח בפלייאוף. לפי המשחקים האחרונים הוא ממש לא בכיוון. נקווה שהפלייאוף יהיה טבילת האש המיוחלת.

טורונטו כאמור בעיצומה של הבנייה מחדש כאשר 15 ההפסדים הרצופים של הקבוצה נעצרו בניצחון על מילווקי (לא פחות) ועוד אחד על וושינגטון (לא יותר). לאחר המשחק מול אינדיאנה הערב היא תפגוש את ברוקלין במשחק שבו מחירי הכרטיסים כנראה ימריאו (מי יודע, אולי לארי דייויד יבוא לצפות) ואז יהיה לה מפגש כפול מול מיאמי. האם השחקנים יבואו בגישה שתנסה להנחיל אכזבות לקבוצות שחייבות ניצחון? קשה לי להאמין, אבל לפחות חלק מהשחקנים בטורונטו אוהבים לשחק כדורסל אז אולי גם יהיה מעניין. הלילה יש לקבוצה סיכוי קלוש לעקוץ אבל ההגנה שלה גרועה אפילו יותר מזאת של אינדיאנה אז קשה לי להאמין שזה יקרה.

עוצרים בווגאס: פייסרס ב 12.

02:30     אטלנטה הוקס (42-36) – מיאמי היט (35-43)

המשחק המעניין הראשון של הלילה יפגיש בין שתי הקבוצות שבעיקר רוצות ביתיות במשחק הראשון של הפלייאין. מהצד של אטלנטה שני הכוכבים שהולכים לקבל הזדמנות אחרונה בהחלט להוכיח שהם יכולים לעבוד יחד (אם זה עבד בין לוקה לקיירי, למה שלא טריי ומארי?) לפני שאחד מהם מקבל כרטיס טיסה ליעד הבא שלו. ההגנה של אטלנטה במקום ה 27 בליגה וההתקפה עשירית, היא קולעת באחוזים סבירים מכל הטווחים ומשחקת מהר מאוד והיא הולכת לפגוש הלילה, ואולי גם בפלייאין, קבוצה שהפוכה ממנה ב 180 מעלות כך שמי שתכריח את הקצב שלה על היריבה יהיה לה ייתרון משמעותי במשחק הלילה.

מיאמי כהרגלה נמצאת איכשהו על סיפו של הפלייאוף כאשר מוקדם עדיין לדעת האם טרי רוזייר יצליח למלא את התפקיד שהקבוצה צריכה אנושות בכל שנה. ג'ימי באטלר שוב מחזיק בסטטיסטיקה שיש לעוד כמה עשרות שחקנים בליגה (אחד מהם הוא טיילר הירו), באם אדבאיו בעונת שיא בריבאונדים והירו עם מספרים יציבים ורק נותר לשאול מי יהיה הקלייב מרטין והגייב ווינסנט של הפלייאוף הנוכחי. מחכים לספו.

עוצרים בווגאס: מיאמי ב 7.

02:30     מילווקי באקס (31-47) – בוסטון סלטיקס (16-62)

חוזרים לעוד משחק שהולך להיות חד צדדי. ייתכן מאוד שנראה את שתי הקבוצות האלו מתכתשות בפלייאוף אבל הלילה אני מעריך שמאזולה לא יסכן את הכוכבים וייתן הרבה יותר דקות לספסל מול מילווקי שאולי תחסר את יאניס אבל תהיה מספיק מוכנה כדי לקבל את הניצחון על מגש. המשחק בין הקבוצות במרץ הבטיח וקיים לא מעט אבל הלילה נשאיר את המילים המיותרות לפריוויו לסדרת הפלייאוף בין השתיים, במידה ומילווקי תשרוד את פילי או מיאמי.

עוצרים בווגאס: מילווקי ב 15.

03:00     שיקגו בולס (41-37) – ניו יורק ניקס (32-46)

Maybe things will be better in Chicago. טום ווייטס שר פעם את המילים האלה ואני לא חושב שהוא התכוון לבולס, שמתחילים להיות קבוצת פלייאין קבועה שלא עולה לפלייאוף. הבולס כבר מזמן היו צריכים לפרק את הטריו שמוביל לכלום ושום דבר כאשר כל אחד משלושת השחקנים שם יכול להשתלב יפה בקבוצות אחרות אבל יחד ועם הספסל הנוראי זה פשוט לא מצליח לעבוד. בארבעת המשחקים שנותרו הקבוצה תפגוש את הניקס פעמיים ועוד שתי נמושות כך שיתרון הביתיות שלה בחצי התחתון של הפלייאין צפוי להישמר והידיעה על זהות היריבה זמן רב מראש יכולה להיות ייתרון. מול הניקס הלילה זה לא יספיק.

אני בדעה שהפציעה של רנדל חיסלה את היכולת של הניקס להמשיך מעבר לסיבוב השני אך הלוואי ואתבדה. חמישה הפסדים מתוך שבעת המשחקים האחרונים לקבוצה שנמצאת בדבוקה הצפופה במאבק על המקום השלישי או השני שהמשמעות המרכזית שלו היא מפגש עם בוסטון בגמר הקונפרנס ולא קודם. כל ארבעת המשחקים הקרובים של הקבוצה יכולים להיות ההבדל בין פלייאין לבין מקום שני כך שהמפגש הכפול מול שיקגו (היום ובמחזור האחרון) הוא עניין של חיים ומוות.

עוצרים בווגאס: ניו יורק ב 18.

03:00     ממפיס גריזליס (61-27) – סן אנטוניו ספרס (59-19)

שתי קבוצות בכיוונים מנוגדים – אחת בנפילה חופשית ואחת שמשתכשכת כבר כמה שנים טובות במים הרדודים של הלוטרי בשביל לשחק נורא עוד עונה ולקבל אליה שחקן לא רע בכלל ותשומת לב של קונטנדרית. הקרקס הנודד ושמו וויקטור וומבניאמה מסיים את תפקידו בקרוב, בדרך לזכות בתואר רוקי העונה ועם ציפיות בלתי אפשריות להמשך הקריירה. ממפיס תהיה בסוף העונה הזאת בצומת דרכים ותצטרך להבין האם יש לה עוד מה להמר על מוראנט או שנדרשת חשיבה מחודשת ובנייה סביב סגל שממש לא רע בכדורסל. הלב בעיקר כואב על מרכוס סמארט שייתכן מאוד שיראה מהבית את הקבוצה בה השקיע את כולו לוקחת אליפות בלעדיו, דווקא השנה.

עוצרים בווגאס: ספרס ב 10.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (24-54) – וושינגטון וויזארדס (64-15)

מאבקי הקצוות ממשיכים עם משחק בין מינסוטה שנמצאת כעת בשוויון עם דנבר במקום הראשון במערב ועשויה לפגוש את הלייקרס או הווריירס כבר בסיבוב הראשון אם תצליח לשמור על הצמרת. הלילה זאת לא שאלה בכלל כשוושינגטון כבר קבעה את השיא השלילי לכמות ניצחונות בעונה עבור המועדון וגם איבדה את הסיכוי להגיע למקום האחרון כך שהגישה של השחקנים לא צפויה להיות שונה מהמשחקים הקודמים. חידת מינסוטה תעסיק אותנו עמוק בתוך הפלייאוף אבל הלילה יש משחק והוא מול וושינגטון.

עוצרים בווגאס: מינסוטה ב 23.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (25-53) – סקרמנטו קינגס (33-45)

מכירים את זה שאתם הולכים להופעה, שומעים את השירים הראשונים של הזמר ולא בדיוק מבינים מה קורה, עד שהזמר או הלהקה שרים את השיר האהוב עליכם, מחממים מנועים ומכניסים אתכם לאירוע? אז המשחק הזה. אוקלהומה של השנה עמדה בציפיות ואף עלתה עליהם, החזיקה בצמרת המערב לתקופה אבל נפילת מתח במחזורים האחרונים הוריד אותה למקום השלישי, מרחק משחק אחד בלבד מהמקום הראשון. היא צפויה לשחק מול סקרמנטו הלילה, מול סן אנטוניו ואז מול מילווקי ודאלאס, לו"ז קשוח במידה והדברים לא יתבהרו בשני הקונפרנסים. אוקלהומה של השנה הייתה קבוצה עם חסרונות מועטים ומנטליות צעירה שבכמה פעמים במהלך העונה הלכה לרעתה. הבחירה בצ'ט התבררה כפגיעה בול בפוני (נכון לעכשיו לא הייתי מחליף אותו אפילו בוויקטור) כאשר הוא והקבוצה מצליחים לשמור על הצבע יפה מאוד מלבד העבודה ההתקפית המשובחת ממילא. הלילה מול סקרמנטו שמנסה לצאת מהפלייאין בכל מחיר יהיה לה קשה מאוד.

הקינגס בעמדה בעייתית ובנפילה קטנה מהעונה שעברה. כל קבוצות הפלייאין השנה יכולות להדיח את סקרמנטו כך שגישור הפער של המשחק בינה לבין פיניקס ודאלאס הוא על גבול ההכרחי. מבחינת המספרים היבשים של השחקנים לא השתנה הרבה בין הקבוצה שהלהיבה את הליגה בעונה הקודמת לקבוצה הסולידית עכשיו אלא שהשנה גם ההתקפה וגם ההגנה התייצבו באמצע הטבלה והחזירו את סקרמנטו לגודלה הטבעי. סאבוניס יהיה חייב לנצל את העובדה שאוקלהומה קבוצת ריבאונד גרועה מאוד ולסדר לעצמו ולאחרים (הוא כבר ממש לא חייב שמישהו אחר ינהל את ההתקפה ) ניסיונות נוחים לייצר נקודות. הת'אנדר ראשונים בליגה באחוזים לשלוש ומקום שלישי באחוזים מהשדה כך שהזדמנויות מרובות של יריבתה הערב יובילו לכאב ראש רציני.

עוצרים בווגאס: סקרמנטו ב 9.

03:00     יוסטון רוקטס (40-38) – אורלנדו מג'יק (32-46)

04:00     יוטה ג'אז (49-29) – דנבר נאגטס (24-54)

עוד משחק שאפשר לדלג עליו אלא אם אתם לא יכולים לוותר על מנת היוקיץ' שלכם. יוטה בעונה חלשה כצפוי וכמה ניצחונות מפתיעים והרואיים אבל הסגל המלא של הקבוצה משחק עכשיו במכללות או בליגה הקולומביאנית כך שהזמן הוא שיכריע האם הוויתור על גובר (שהטרייד עליו נעשה פחות ופחות מופרך ככל שעובר הזמן) ומיטשל (שעדיין נשארו לו כמה קופים על הגב) השתלם בטווח הארוך.

מתוך שלוש הקבוצות שנאבקות על ראשות המערב נראה שדנבר הכי פחות לחוצה להגיע לשם. הקבוצה היחידה שבוודאות לא תשחק נגד הנאגטס בפלייאוף הקרוב (בין אלה שעלו) נמצאת בתקופה חלשה קצת ונראה שהורידה את הרגל מהגז. הלילה יהיה רק מבוא למפגש המסקרן מול מינסוטה במחזור הבא כאשר רק לפני כמה שנים שתי הקבוצות שיחקו במחזור האחרון על העפלה לפלייאוף. איך שהזמן עובר.

עוצרים בווגאס: דנבר ב 17.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (34-45) – גולדן סטייט ווריירס (35-43)

המשחק של הערב, המפגש שכמעט כולם חיכו לו והמבוא למשחק הצפוי בתחתית הפלייאין בין שני מעצבי הכדורסל של העשור הקודם והנוכחי. הלייקרס בעמדה שכבר מוכרת להם חלקית מהעונה הקודמת אז הם עשו את כל הדרך מהפלייאין אל גמר המערב. לברון ודייויס בספק כמובן אבל קשה לי להאמין שלא ישחקו הלילה כשכל כך הרבה על הכף וסקרמנטו עם סיכויים לא קטנים להפסיד לאוקלהומה. ההבדל המרכזי הוא שבשנה שעברה הלייקרס כמו נורתה מלוע של תותח אחרי האולסטאר אז והייתה לפרקים הקבוצה הטובה בליגה. השנה זאת לא התחושה (למרות מאזן לא רע בכלל – שני הפסדים ב 11 המשחקים האחרונים) והעובדה שהיא כנראה תצטרך לשחק שני משחקים כדי להגיע לפלייאוף לא מוסיפה.

האם זאת תהיה ההזדמנות האחרונה לראות את סטף קרי ברגעים החשובים באמת? ילד הפלא שכבר נהיה די מבוגר מוביל את הקבוצה שלו להמשיך ולהתעקש על הבלתי אפשרי, כאשר ניצחון על הלייקרס הלילה יוריד את ההפרש בין הקבוצות לחצי נקודה. ממש כמו היריבה שלה הערב הווריירס חווה תחייה מחודשת לקראת סוף העונה עם הפסד בודד ב 8 משחקים (וגם הוא די צמוד על דאלאס) כאשר קליי ווויגינס מתחילים להזכיר את היכולות שלהם לפני שנעלמו כל אחד לחור שלו. למרות הייתרון המובנה של הלייקרס במשחק והעובדה שאין לווריירס סנטר יש מצב שנראה הפתעה מכיוונם של הלוחמים שלא ממש אוהבים לשחק בקריפטו. לחובבי נוסטלגיה.

עוצרים בווגאס: בפלייאין עצמו זה יהיה של הלייקרס, הלילה דווקא הווריירס ב 9.

05:00     פיניקס סאנס (32-46) – לוס אנג'לס קליפרס (28-50)

אחד הדברים היפים בקבוצות כוכבים היא העובדה שיום אחד הם מתפרקים ואז שני שחקני על ששיתפו פעולה משחקים אחד נגד השני. דוראנט והארדן, שני שפני ניסויים שכבר עברו כמה קבוצות כוכבים יעלו על הפרקט במשחק שיהיה חשוב בעיקר לראשון. פיניקס כרגע במקום השישי ובשוויון עם הפליקנס שבמקום השביעי כאשר המרחק שלה מדאלאס הוא שני משחקים, לא מעשי כל כך בהתחשב בלו"זים של שתי הקבוצות. קשה מאוד להעריך על סמך עונה רגילה מופרעת כל כך עד כמה ניסוי כזה או אחר הצליח וההכרעה בעניין הזה יכולה ליפול על משחק אחד או שניים וחוסר מזל משווע. ההגנה של פיניקס ירדה אמנם קצת מאשר בעונה שעברה (בכל זאת, נורקיץ' זה לא אייטון) עדיין מדובר בקבוצת בידודים שיכולה לשחק בקצב משתנה, מחזיקה במקום החמישי באחוזים אפקטיביים ומול לא מעט קבוצות תהיה תלויה רק בעצמה וכזאת שתהווה כאב ראש לכמעט כל קבוצה מערב.

הקליפרס הוסיפו השנה שמן למדורה ויצא טעים כאשר המקום הרביעי יהיה מובטח לה כמעט בוודאות אם תנצח את אחד המשחקים מול פיניקס, הלילה או מחר. ההתקפה של הקליפרס היא השלישית בטיבה בליגה אחרי בוסטון ואינדיאנה והנוסחה הפשוטה שבה שמים שלושה שחקנים שיכולים לקלוע מכל מקום וגם למסור לאחרים מוכרת לי מאיפשהו. הקבוצה מגיעה עם הרבה ביטחון אחרי שישה ניצחונות ב 7 משחקים כולל אחד על האלופה היוצאת במשחק מרתק ותנסה לסגור את הסיפור של המקום הרביעי כבר במשחק הקרוב. הבעיה היא שלמרות שהקליפרס מחזיקים בשני שחקני הגנה מעולים עד "מהטובים בליגה" ההגנה שלה לא מדורגת גבוה מאוד. אני מעריך שזה ישתנה לגמרי בפלייאוף כשקוואי יפגוש את לוקה.

עוצרים בווגאס: קליפרס ב 11.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (57-21) – ניו אורלינס פליקנס (32-46)

פלופ הנדרסון וחברים סוגרים עונה עם הר של שאלות ורשימה ארוכה של שחקנים שיצטרכו למצוא לעצמם בית חדש. משחק מתנה לניו אורלינס.

הפליקנס נושפים בערפה של פיניקס לה יש לוח לא קל בכלל והמשחק הקרוב קריטי לסיכויים שלהם להיחלץ מהפלייאין. לאחר המשחק הלילה הקבוצה תפגוש את סקרמנטו, גולדן סטייט והלייקרס, שלוש קבוצות ששתיים מתוכן היא עשויה לפגוש בפלייאין הקרוב אם לא תצליח לעבור את פיניקס. זאת הייתה עונה מצויינת לזאיון וחבריו שההגנה שלהם הייתה החמישית בטיבה בליגה וההתקפה הייתה מספיק יציבה והגיעה מכל הכיוונים האפשריים – שלשות (מקום 6 בליגה, למרות שהקבוצה לוקחת מעט מאוד), נקודות בצבע (מקום 9) ומאיבודים (מקום 5). השאלה היא מי ייקח על עצמו לספק נקודות ברגעים המכריעים, שם הקבוצה לא מצליחה לספק את הסחורה ולא יודעת מה לעשות אם היא נתקעת. מדובר בקבוצה שהשנה אולי תעשה סיבוב שני אבל יכולה לדבר חזק בעתיד כשהפתעות, כמו תמיד בספורט, יתקבלו בברכה.

עוצרים בווגאס: פליקנס ב 22.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. מזדהה עם המון ממה שכתבת,
    מה שרק מגדיל את הכובע והשאפו שהרווחת ביושר!
    .
    יחד עם זאת,
    ימים לא קלים של ציפורניים כסוסות ולילות לבנים צפויים באגודת אוהדי הסאנס סניף דרום מזרח נשר.

  2. תודה רבה אליהו! בתור מי שסיקר את ימי שלישי במשך 5 או 6 שנים (וואלה לא זוכר במדויק) אני יודע עד כמה זה לא טריוויאלי
    אם מוסיפים לזה את מה שכתבת בפתיח (שותף למה שכתבת) אז באמת שמגיע לך כל הכבוד כפול מאה
    מאמין ומקווה שנחזור ליהנות מספורט במאה אחוז כמו פעם

  3. תודה אהרון על כל ימי שלישי עם פרוויו לרביעי לפנות בוקר.
    זרוקר
    בלוכר
    לגמרי מסכים שהיום מילווקי לוקחים. הסלטיקס לטעמי צכים לתת לחמישייה לעלות לרבע ראשון ואחרי כן לתת למחליפים להתמודד.
    יפסידו אבל ירכשו ניסיון מול שחקנים טובים, אלא אם כן מילווקי לא רוצים לפגוש את מיאמי והסיקסרס בסדרה הראשונה שלהם…

  4. כשהמציאות נותנת לך בעיטה בפרצוף קצת קשה לברוח ממנה אז זה מובן וטבעי. אפשר היה להרגיש בזה עם המוזיקה שנעלמה לה מהפריוויו. אבל תן לזמן לעשות את שלו – או שהריגוש יחזור או שלא…

  5. ממליץ על שימוש ב VPN מיפן, שם השידורים ללא פרסומות!

    העונה הייתה קשה גם כי היא לוותה במלחמה כמו שציינת וזה גם מגביר את חוסר הסבלנות למשחק איטי. אגב אם אני צופה במשחקים של גולדן סטייט בעיקר שם השופטים לא שורקים לעבירות, לפחות לא עבור קבוצה אחת.

    מה שכן הליגה השתפרה מאז הפסקת האול-סטאר ואפשר להרגיש שהליגה איזנה קצת את כמות השריקות

  6. תודה רבה אהרון. פריוויו לעילא ולעילא.
    אתם מריחים את זה? הפלייאוף מתקרב בצעדי ענק!!!
    תקוו לניצחון של הלייקרס הלילה. גם מי שלא אוהב אותו יודע שאיתו הפלייאוף הרבה יותר צבעוני ומעניין.

  7. מצטרף למה שכתבת אהרון…)לרגע חשבתי שזו הודעת פרישה)
    זה נראה כמו דנבר-קליפרס/דאלאס במערב
    בוסטון תפסיד גם ככה מול כל אחת מהם…
    פריכים !

  8. תודה על הפריוויו אחרון. ותודה שאתה ממשיך לכתוב גם בזמנים לא פשוטים אלה.

    קליבלנד לא משחקים היום (זוכר שהם משחקים מחר, אז לכן). לא בדקתי אבל מי הקבוצה השנייה, בטח עוד קבוצה מהמזרח שלברון נהנה לחסל בפלייאוף

  9. כתבת יפה אהרון. גם לי לא היה ראש ל ועניין בליגה השנה. כמו גם עם מוזיקה, סדרות וסרטים, הכל הפך לתפל. נקווה שיחזרו החטופים, תגמר המלחמה, יעוף הקיסר, ויחזור הטעם לחוויית הליגה הטובה בעולם.

  10. לפי דו"ח הפציעות של ממפיס, הגריזליס יעלו הלילה עם שישה שחקנים מתפקדים בלבד:
    ברנדון קלארק שחזר לפני 5 משחקים מפציעת אכילס, ג'י ג'י ג'קסון – רוקי שהתחיל על חוזה טו-ווי ונותן עונה מפתיעה לטובה שהביאה לחוזה רגיל, טימי אלן – רוקי על חוזה 10 ימים ששיחק רק משחק אחד. ושלושת שחקני הטו-ווי: גודווין, סקוטי פיפן וטריי ג'מיסון.
    יאללה וומבי – תתפרע.

    1. חצי סגל של ממפיס המאמן לא הכיר נראה לי בפתיחת העונה. די מדהים שבעונה מלאת פציעות של כל השחקנים המרכזיים מלבד טריפל J הם הגיעו איכשהו לאזור 30 נצחונות ולא הוציאו את חילות השריון. אולי אפילו הרוויחו לעונה הבאה כמה שחקני רוטציה נוספים. בעיניי מגיע לארגון ולג'נקינס מילה טובה על כך.

    2. טוב , הליגה נתנה לממפיס שתי החתמות הארדשיפ לאור המצב ולפיכך זייביר סימפסון וג'ק וויט זוכים לחוזי עשרה ימים עד סוף העונה.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            כל ה J וה X ייייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
            האמריקאים אצלם גיי ו-קסה

    3. ג׳י ג׳י ג׳קסון אדיר.
      לדעתי ביחס לבחירה שלו זו ההפתעה של הדראפט.
      כשרון התקפי גדול מאוד.

      אני עליו מפברואר.

  11. תודה רבה אהרון.
    משחק מעניין מאוד בין השף לשקץ, בקרבות ההשתחלות לפלייאוף.
    "אם לוקה וקיירי הצליחו למה שלא טריי ודז'ונטה?" – מקווה שבאטלנטה לא בונים על זה. גם לוקה וקיירי על אף החיבור עוד לא הוכיחו את עצמם כצמד לאליפות או לקונטנדריות, ובכל מקרה כל אחד משניהם טוב מהצמד באטלנטה, לוקה רחוק מאוד משניהם וגם קיירי טוב מיאנג וטוב בהרבה מדז'ונטה

  12. תודה אהרון. מזדהה מאוד עם פסקת הפתיחה. אם כל מה שציינת עשית את המיטב מדי שלישי והוצאת יופי של פריוויו וסיקורים וזה לא ברור מאליו.

    1. מה זה ככה מהר גולים, רק עכשיו הצטרפתי

      הייתי במשחק של ET מול קבוצת הטופ בליגה שמפרקים ומנגבים כל דבר שזז עם 40-50 הפרשים. יש להם קליר פאת לגמרי 🙂
      הפעם הפסידו מתחת ל40 (שיפור מפעם קודמת שהיה מעל 50)
      איזה בובאן מאריאנוביץ אצלם טחן בצבע שיחק פולו עם עצמו והביא בסביבות ה30 סוכריות (או שזה בונבונים אני כבר לא זוכר איך מנחם קרא לזה) בהערכה גסה

      לפחות ET הביא את הילייט אוף דה גיים בחסות בראול סטארס

      https://www.youtube.com/shorts/RkkZcSg1X9U

      גם שלשה הייתה 🙂
      https://www.youtube.com/shorts/RkkZcSg1X9U

      יאללה גו קרליטו גו סיטי זה שקצים על מלא

      1. מוב יפה אחלה דריבל ודרייב דרך האמצע
        ריאל זה הקבוצה הכי קבוצתית בעולם תמיד, רוח המועדון, אבל אני גם אוהב את סיטי… כל שנה מסדרים לי מפגש ביניהן, אנטישמים

        1. פעם דיברו על פלורנטינו והמעטפות אבל מאז ריאל מקבלת את ההגרלות הכי קשות ואיכשהו מנצחת את כולן בתוספת הזמן

            1. ככה זה כשאתה בעד איזה 7 קבוצות במקביל

  13. סיכמת יפה את התחושות של רבים מאיתנו בחצי השנה האחרונה. כשאנשים יושבים בשבי כבר חצי שנה, היכולת להכניס את הכדור לסל קצת מאבדת מזוהרה.
    תודה רבה אהרון ויאללה סלטיקס, תנוחו

  14. איזה משחק מטורף במדריד, וגם בלונדון כדורגל נהדר. מחר וגם בשבוע הבא זה ממשיך, והגומלינים יהיו אש ותמרות עשן

    1. לא יותר מדי אש לצערי סיטי יעשו מריאל קציץ בשר היום דה בריינה היה חולה אז האלאנד לא הורגש (מדהים!) במנצ׳סטר יהיה טבח (הלוואי שאני טועה). גם במינכן יהיה טבח (ופה אני לא טועה🙂)

      1. תשמע שוט ההימורים שלך הם התרחישים הסבירים יותר. אבל ריאל זו ריאל ותמיד יכולה לנצח(בעיקר בצ'מפיונס), וגם בלי קשר היא קבוצה חזקה.
        באיירן ארסנל זה מורכב, כי לכאורה זה טבח בפוטנציה, אבל באיירן בעונה חלשה וארסנל בראש הפרמייירליג. בקיצור אני נשאר עם האש. שני המשחקים האחרים חלשים יותר לדעתי.

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    רבע ראשון ולוקה עם שני שליש מהנקודות של דלאס…
    21 ברבע, הוא רוצה לשבור את השיא של צמברלין? נראה לי יותר בדרך לקובי 2.

  16. טוב, הסלטיקס בלי הורפורד והזינגר מפסידים למילווקי בהרכב מלא.
    היה צפוי. מקווה שמאזו יוריד את שחקני החמישייה מהר. ממילא למשחק אין בכלל משמעות אז שחקני ספסל זה טוב.

  17. ריברס אולי לא מספיק טוב אבל יודע מצוין מתי לקחת פסקי זמן, אף פעם לא באתי אליו בטענות בנוגע לעצירת מומנטום ולמרות זאת לא סבלתי אותו בבוסטון.

  18. גיילן בראון אולי עם המחצית הכי גרועה שראיתי ממנו בשנים האחרונות. ביום כזה עדיף שיהיה בחוץ. בכלל נראה שהסלטיקס לא ממש בחשק לשחק. לא ברור מדוע מאזו לא מוריד את החמישייה ומשחק יותר עם המחליפים?

  19. השופטים לא נותנים עונשין לאף קבוצה.
    עברו מקיצוניות אחת לשניה.
    האמריקאים מטוטלים. או שנותנים הכל או שנותנים אצבע
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  20. עם המנוחה שאוקייסי נתנו לג׳יי דאב ושיי הם גרמו לאפקט רע מאוד.
    הוציאו את הקבוצה מהקצב שהיא הייתה רגילה לשחק בו.
    קבוצות מנוסות עם וטרנים מזדקנים יכולות להנות מהמנוחה הזאת, באוקייסי כדי לכפות על המחסור בגובה וריבאונד היה צריך קבוצה שיכולה לשחק הגנה קשוחה עם קליעה אדירה 48 דקות.
    בינתיים מחצית רעה מאוד מול הקינגס(שגם קולעים 14 שלשות ב40 ומשהו אחוז).
    חרא טיימינג לפני הפליאוף.

  21. טייטום בחצי השני של העונה מראה שהוא לא בחמישייה הראשונה בליגה. לא שחקן ששמים את הכדור אצלו בידיים בסוף כשהכסף על השולחן

  22. מטורף שדאג'לו ראסל נכנס בקומינגה תוך כדי כאילו זריקה מהחצי (!!) והמשרוקיות שורקות 3 זריקות. חזרנו לשנה שעברה. פאק

  23. כל יום שאני שומע את 2 הדבילים ביידן ובלינקן אני חושב,שדוריס ברק סבבה לגמרי 🤣🤣🤣
    2 הדבילים לא מבינים שיגרמו שוב לבחירתו של ביבי.
    אף אחד לא רוצה את גנץ לפיד או ביידן פה כראשי ממשלה אנשים יבחרו רק לא ביידן. זה השמועות ברחוב. אם לא יגיע מישהו חדש ביבי יבחר גם בבחירות הבאות.
    ותבינו ביבי זה מוליד ומייסד הקונספציה.

    1. ממש
      ואם אתה בענייני משפט, תכין פופקורן. כורש ברנור על האש ונשרף חזק…
      נתניהו ינצח במלחמה הזו מול החמאס, הוא רק צריך להיכנס חזק ברפיח לתמונות "ניצחון" ולחסל את הגדודים שנשארו.
      חצי עזה הפכו למשתפים שלנו ולכן יש מודיעין טוב היכן נמצאים החשובים.
      מניח שבקרוב תהיה כניסה ובקרוב גם נגמר פרק התביעה במשפט.
      יצאו לפגרה של מעבר לפרק ההגנה והשופטים ידונו בענייני הגנה מן הצדק וחוסר הצלחה של הפרקליטות להוכיח אשמה.
      אולי בתיק הפרחים של שרה נהנתניהו?
      מוכר לך התיק הזה שנסגר בזוטי דברים?
      רצו להגיש נגדה תלונה על שהכניסה פרחים מסידורי הפרחים שבלפור קיבלו בתוך ספרים שקראה…
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      1. לצערי עם עזה נישאר ככה גם אם נהרוג להם עוד מחבלים הם יחזרו לשם שוב כי יתנו להם ויחפרו שוב ושוב זוהי מטרתם של העכברושים.
        שם זה מחייב,טיפול טוטאלי וביבי לא האיש להחלטות כאלה.
        לצערי המסר שהשכנים רואים שכדאי לבצע מתקפה על ישראל מקסימום יפציצו ביניינים ואמלח שאחכ יממנו לנו אותם שוב. אם ב8 באוקטובר היית מוחק מיליון עזתים בבעל הבית השתגע החמאס כבר מזמן היה מושמד וההרתעה הייתה אימתנית וגם העולם היה מכיל באותו הרגע תוך נזיפות נו נו נו אסל שאתה מושך מלחמה של חודש לשנה אתה בבעיה ואין לך ביצים גם להחליט מה קורה עם עזה אז אתה נותן לכל מיני ביידנים לפטפט יותר מידי וחהכתיב לך מלחמה ושלבים ועצימות נמוכה ועוד מילים שמזכירות לי שיפוט wwe מהסוג של ורטיקל.
        אנחנו נלחמים ורטיקלית בשכונה הוריזונטלית 🤣🤣🤣
        אני יכול להגיד לך שהרבה אנשים שאני מכיר ושונאים את ביבי אמרו לאחרונה דווקא נבחר בביבי מחנה רק לא ביידן גדול ממחנה רק לא ביבי זה מה שאמריקאים המפגרים לא מבינים.

        1. אני אומר לך שהפעם זה לא יקרה.
          אנחנו נעזוב אבל לדעתי יגיע גורם אחר שיפקח על עזה (לא חמאס ולא הראשות) וזה יהיה בשיתוף פעולה עם ישראל והצבא. אני חושב גם שתתחיל הגירה המונית מעזה לאירופה כפי שהיה עם פליטי סוריה. אנשים שביתם חרב לא יגורו כל הזמן באוהלים. בעזה יש חורבן ענק, אנשים איבדו הכל!
          וכן אני יודע שלחלק מרל"ב נמאס מאנשי ה PC. לא יודע אם יבחרו ליכוד (נתניהו צריך ללכת הביתה אבל לא חושב שזה יקרה כי למה אני כן והם לא?) אבל צריך פה שינוי.

  24. בלוכר טוב לכל רפי ההבנה בהופס קו איי אל
    הלילה נשבר שיא אין BA.
    בוסטון סלטיקס, הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הליגה(?) שלא קיבלה זריקה אחת מהקו במשך 48 דקות….
    מי שלח את הממו?
    יש כל כך חוסר אחידות בשיפוט שזה ממש לא ייאמן!
    כי אמביד, למשל, עמד הלילה 10 פעמים על הקו…

    1. יש ימים שהם נכנסים לו מצוין…
      תירד ממנו בקטע של שחקן. בלעדיו אין אליפות אחת לסטף.
      אני אומר ברצינות, אל תצחק.
      זה שהוא פופ מסריח כאדם לא מעיד על מה שהוא כן נותן בצד החיובי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט