מאבקי מיקום קריטיים לכל רוחב הגזרה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מאבקי מיקום קריטיים לכל רוחב הגזרה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (58-18) – אורלנדו מג'יק (31-45):

המג'יק ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים כדי לייצב את הספינה, והם חצי משחק מקליבלנד השלישית, שני משחקים ממילווקי השניה, ובשוויון עם הניקס החמישית, והטוויסט הוא שכעת עם הפציעה של רנדל הניקס נראים הרבה יותר פגיעים בסדרה.

ההורנטס לעומתם עם 4 הפסדים רצופים, והמג'יק יוכלו להשלים סוויפ עונתי מול קבוצה שפשוט לא ייאמן שיש לו פחות משתי קבוצות גרועות ממנה במזרח.

הימור: אורלנדו ב-10

2:00 אינדיאנה פייסרס (34-43) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-52):

אוקלהומה תנסה להתאושש מהתבוסה ב-35 הפרש לבוסטון שעשתה את זה שני הפסדים רצופים לת'אנדר הצעירים, והשאלה שתישאל היא האם הגיעו לשיא מוקדם מדי, האם קבוצות בשלות כאלה הן פשוט יותר מדי לקבוצה צעירה כזאת או שאלה פשוט שני משחקים בעונה הסדירה ואין צורך לייחס להם משמעות מוגזמת.

הפייסרס מתקשים מאוד מאז פגרת האולסטאר, והם מובילים רק בחצי משחק על מיאמי ומשחק על פילדלפיה, כך שקשה להאמין שלא נראה אותם נזרקים לפלייאין מהמקום ה-7 או ה-8.

הימור: אוקלהומה ב-8

2:00 וושינגטון וויזארדס (62-15) – פורטלנד טרייל בלייזרס (56-20):

הדבר המעניין היחיד במשחק הזה, ולא רק מהזווית הישראלית, הוא האם דני יחזור אחרי המרפק מלברון.

הימור: וושינגטון ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (16-60) – סקרמנטו קינגס (32-44):

מפחיד כמה הסלטיקס טובים. אחרי שני ההפסדים הביזאריים לאטלנטה, באו 3 נצחונות רצופים דו ספרתיים שניים מהם מול ניו אורלינס ואוקלהומה החזקות. הלילה הם יפגשו עוד יריבה מערבית עם שאיפות בפלייאוף – סקרמנטו קינגס, שהפסידו 3 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם.

הסלטיקס הבטיחו מזמן מעשית את המקום הראשון בליגה כולה, הקינגס נמצאים משחק מהמקום ה-6 אבל גם חצי משחק בלבד מעל הלייקרס הלוהטים כשהם עלולים להתדרדר למקום 9-10 בפלייאין שמצריך שני נצחונות על מנת לעלות.

הימור: בוסטון ב-10

3:00 שיקאגו בולס (40-36) – ניו יורק ניקס (31-45):

עד שהקהל החבוט של הניקס חווה רגע של עדנה עם הקבוצה הלוחמנית והמנצחת שנבנתה שם על ידי ליאון רוז, הניקס קיבלו את החדשות על הפציעה וסיום העונה של רנדל, ועם החדשה הזאת ו-3 הפסדים רצופים הציפיות של הניקס התדרדרו באופן מהיר.

הלילה הם יפגשו את שיקאגו שתשחק בפלייאין במקום ה-9 או ה-10, בתקווה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף גם אם הדיבורים על גמר מזרח כבר העונה במדיסון סקוור גרדן נרגעו לאחרונה.

הימור: ניו יורק ב-7

3:00 יוסטון רוקטס (38-38) – מיאמי היט (34-42):

עוד קבוצה שחוותה עדנה ולאחר מכן התאמת ציפיות מהירה היא היוסטון רוקטס. יוסטון הפסידה את 3 משחקיה האחרונים, כאשר ההפסד לגולדן סטייט כנראה חרץ את גורלה והיא אלא תהיה בפלייאין השנה, גם אם היא קיבלה לא מעט חוויות שמייצרות אופטימיות לפרנצ'ייז הזה שנמצא בחלק הלא נכון של טבלת הליגה כבר הרבה מאוד זמן.

ההיט ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם, אבל יתכן שדווקא ההפסד לפילי עם אמביד מייצג יותר קבוצה שאף שמספר פעמים בשנה האחרונים השיגה ביתר בפלייאוף, העונה נראה שפשוט אין לה מספיק.

הימור: מיאמי ב-7

3:00 ממפיס גריזליס (50-26) – דטרויט פיסטונס (63-13):

ממפיס עוד מצליחה להראות קצת כבוד עצמי לאחרונה וניצחה את 2 משחקיה האחרונים כולל השפלה גדולה של מילווקי, דטרויט היא הקבוצה המביכה בליגה.

הימור: ממפיס ב-15

3:00 מילווקי באקס (29-47) – טורונטו רפטורס (53-23):

הזדמנות למילווקי להתאושש מול טורונטו שעושה את אחד הטנקינגים המפוארים בתולדות הליגה בחצי העונה האחרונה, הבאקס נמצאים במשבר מחריד והפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, וזה ממשיך להיראות כאילו דוק פשוט לא מצליח ליישר את הספינה.

הימור: מילווקי ב-12

3:00 ניו אורלינס פליקנס (31-45) – סן אנטוניו ספרס (58-18):

אלוהים מדי כבר ציון נגד וומבי יהיה קרב עלע המערב ולא משחק בין קבוצת פלייאין לקבוצה טנקינג?

הפליקנס הפסידו את 3 משחקיהם האחרונים והם 5-5 בעשרה האחרונים מה שהוריד אותם למקום ה-7, והכל אפשרי עבורם כאשר הם בשוויון מאזן עם פיניקס, משחק אחד אחרי דאלאס ה-5, ומשחק אחד בלבד מעל סקרמנטו ה-8.

הספרס מחכים לסיים את העונה.

הימור: ניו אורלינס ב-15

3:30 דאלאס מאבריקס (30-46) – גולדן סטייט ווריורס (34-42):

הווריורס השיגו ניצחון מרשים והם כבר עם 6 נצחונות רצופים, האם הקבוצה המנצחת והוותיקה בליגה בעשור האחרון חוזרת? האם יש בחברה' האלה עוד ריצה אחת? קשה להאמין אבל לפחות בפלייאאין הם יהיו, שם הם יצטרכו לנצח פעמיים בבית מטבחיים שהוא הפלייאוף במערב.

המאבס נמצאים גם הם בכושר טוב עם 8 נצחונות בעשרה האחרונים, זאת הגרסה היציבה והטובה של קיירי שראינו מאז קליבלנד ואם אכן הפלייאוף יסדר לנו סדרה מול הקליפרס זאת עשויה להיות אחת הצמודות המרתקות והצמודות בסיבוב הראשון.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 פיניקס סאנס (31-45) – מיניסוטה טימברוולבס (23-53):

עוד קבוצה וותיקה עם הרבה שחקנים מנצחים היא פיניקס וגם היא נראית לא רע לקראת הישורת האחרונה של העונה עם 2 נצחונות רצופים ו-7 בעשרה האחרונים. הם המצאים בשוויון עם הפליקנס שבמקום ה-6 ומשחק אחד אחרי המאבס וכל משחקק הוא קריטי עבורם.

גם עבור הזאבים המשחק הוא קריטי כשהם חצי משחק מעל דנבר ומשחק מעל אוקלהומה במאבק על 3 המקומות הראשונים במערב, מי היה מאמין.

הימור: מיניסוטה ב-5

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (28-48) – יוטה ג'אז (47-29):

הקליפרס ממשיכים להיות לא יציבים באופן יציב עם 6 נצחונות בעשרה המשחקים האחרונים שלהם, ונראה שהמקום ה-4 יהיה שלהם, הלילה יש להם הזדמנות להתבסס בו עם משחק של יוטה שגמרה את העונה מזמן.

הימור: הקליפרס ב-12

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. דור, שכחת לציין שווריורס ניצחו את מאבס השבוע (הייתי שם והיה מדהים!)
    מאבס ניצחו המון לאחרונה אבל הכל נגד קבוצות טאנקינג או קבוצות שהורידו הילוך.

    אני אגב מהמר גם על הספארס היום. והאמת הייתי שמח לראות את הפליקנס במשחק פליי-אין. בלי אינגרם הם נראים פגיעים

  2. ערב של משחקי מיקום ומשחקי תחתית
    יש לי הרגשה שמיאמי ואינדי יפסידו, אבל אולי זה ווישפול ט'ינקינג.
    והתמונה של ציון בראש הטור תמיד משעשעת אותי. מראים אותה לא מעט.
    נראה במבט ראשון שיש לו עגילי זהב ארוכים כאלה…. אבל אולי זה רק אני
    🤣

  3. אני דווקא חושב שיוסטון ואנדיאנה ינצחו היום . לגבי דאלאס אני הימרתי עליהם בתחילת העונה שהם ירוצו חזק וגם ראיתי כמה משחקים שלמים שלהם השנה – יופי של קבוצה אבל אחד הפורוורדים שלהם ממש חלש לכן אם קומינגה עולה היום הווריוס לוקחים לדעתי

  4. למי שלא עוקב באדיקות אחרי ההרכב של ג"ס, בחמשת המשחקים האחרונים קמינגה סבל מפציעה בברך ולא שיחק. זה הביא את קר לפתוח עם TJD בסנטר וגרין ב 4. הרייטינג ההגנתי של שניהם יחד הוא 96. קר התאהב בקומבינציה והודיע שהיא תשאר. קמינגה כשיר ועולה השאלה מי יפתח. הוא או וויגינס. אני מאמין בשניהם אבל קר פחות. הוא רוצה את קלי או לפחות פודזמסקי ליד קרי כדי "לקווח".
    .
    יש מצב שוויגינס לא ישחק בגלל שעיקם את הקרסול וידחה את כאב הראש של קר ביומיים.

  5. ההפרש בסיום מרמה.
    הסאנס שלטו במשחק הלילה,
    כאשר (שוב) הם מציגים הגנה לא רעה בכלל.
    זה, דרך אגב, הדבר שהכי צריך להדאיג את היריבות במערב –
    עם הגנה טובה, הם בכל ערב נתון מרחק התפוצצות של אחד הכוכבים מניצחון, לא משנה מי היריבה.
    הלילה זה היה דוראנט שכבר את מינסוטה עם מיד ריינג' אחרי מיד ריינג',
    במשחק הקודם זה היה בוקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט