אינדיאנה תתארח אצל הקליפרס, הסלטיקס יגיעו לאטלנטה ועוד בפריוויו ליל שני של 11 משחקים! / רותם אלרן

מנת השף

4:30 – לוס אנג'לס קליפרס (26-44) VS אינדיאנה פייסרס (32-40)

המשחק הבולט של הלילה יגיע אלינו מלוס אנג'לס, שם הקליפרס הדועכים יארחו את אינדיאנה למשחק קריטי במאבקי המיקומים של השתיים באיזורים השונים.

הקליפרס יבואו למשחק כשווסטברוק ופי ג'יי טאקר נמצאים בספק אליו, אך פרט לשני אלה הם מגיעים בסגל מלא הערב, מה שיהיה משמעותי בניסיון ההתאוששות שלהם מההפסד שנחלו לפילדלפיה נטולת אמביד אמש. לאחר שבמהלך רוב העונה הציגו כדורסל מרהיב והתקרבו לפסגת המערב, לאחרונה הקליפרס נמצאים בירידה חדה ביכולת, מה שמתבטא בכך שהפסידו ב-8 מ-15 משחקיהם האחרונים. במהלך רצף משחקים זה ההתקפה שמרה על האיכות שלה והרייטינג ההתקפי של הקבוצה אף דורג במקום השביעי בליגה, אך ההידרדרות הדרסטית היא ללא ספק זו ההגנתית, כאשר הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההגנתי ה-26 בטיבו ב-NBA במהלך אותם 15 משחקים, מה שבתורו מוביל לכך שהקבוצה מחזיקה בנט רייטינג שלילי בתקופה זו. הלילה הם מגיעים כפייבוריטים בשל יתרון הביתיות ובשל חסד נעורים על היכולת שהפגינו במהלך רוב העונה, אך לא מדובר ביתרון מוחץ וקל להאמין שיהיה כאן משחק צמוד שיוכרע בדקותיו האחרונות.

מנגד, אינדיאנה תגיע בסגל מלא כמעט לחלוטין (פרט לבנדיקט מאת'ורין שגמר את העונה) וכשהיא מחזיקה ב-8 ניצחונות ב-15 משחקיה האחרונים, כאשר בתקופה זו היא מחזיקה בנט רייטינג העשירי בטיבו ב-NBA, לעומת הקליפרס אשר ממוקמים במקום ה-17 בלבד. טייריס האליברטון לא נמצא בשיאו בתקופה האחרונה, כאשר ב-15 המשחקים האלה הכוכב של הפייסרס מספק רק 15.9 נקודות לערב ומדייק רק ב-22.8% מהזריקות שלו מעבר לקשת. אינדיאנה תצטרך יכולת חזקה בהרבה מזו מצד האליברטון אם היא רוצה להכניע את הקליפרס באולמם הביתי, ונראה שעל כך יקום וייפול המשחק עבור הפייסרס הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הקליפרס ב-5.

שאר המשחקים

1:00 – קליבלנד קאבלירס (28-43) VS שארלוט הורנטס (53-17)

משחק שעל הנייר אמור להיות חד צדדי יגיע אלינו מאוהיו הלילה, שם קליבלנד, המדורגת במקום השלישי במזרח, תארח את ההורנטס, אשר מגיעים מהמקום ה-13 באיזור.

הקאבלירס יבואו הלילה לאחר שהפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים, כאשר האחרון מהם היה המשפיל ביותר ונגמר בהפסד בהפרש 37 נקודות למיאמי. עבור הקאבס שארלוט היא בדיוק מה שהמליץ הרופא, כשללא לאמלו בול, מארק וויליאמס, סת' קרי וקודי מרטין הפצועים ההורנטס יגיעו עם רוטציה קצרצרה שבקושי כוללת שחקני NBA של ממש. קליבלנד אמנם ממוקמת במקום מכובד במזרח, אך היא מחזיקה ביתרון זעום של חצי משחק על פני הניקס במקום הרביעי ומשחק בודד מעל המג'יק במקום החמישי באיזור, כך שניצחון הלילה הוא חיוני עבורה לשמירה על יתרון הביתיות שלה לקראת הפלייאוף המתקרב בצעדי ענק.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של קליבלנד ב-16.

1:30 – אטלנטה הוקס (39-31) VS בוסטון סלטיקס (14-57)

ההוקס יגיעו למשחק זה כקבוצה הביתית, אך קשה להאמין שאפילו יתרון הביתיות יצליח לסייע להם מול הסלטיקס – אטלנטה מגיעה ללא טריי יאנג, אונייקה אוקונגו, איי ג'יי גריפין, ג'יילן ג'ונסון וסאדיק ביי, כאשר החיסורים צפויים להמשיך להשפיע עליה דרסטית גם הלילה. אחת התופעות המעניינות בתקופה האחרונה הייתה שהקבוצה דווקא מפגינה כדורסל איכותי ללא יאנג הפצוע, כשהיא מנצחת במחצית מ-14 המשחקים האחרונים שלה (אשר שיחקה בלעדיו) ומחזיקה בנט רייטינג ה-11 בטיבו ב-NBA במהלך אותם משחקים. הקבוצה מדורגת במקום ה-11 הן במדד הרייטינג ההתקפי והן במדד הרייטינג ההגנתי בתקופה זו, כאשר הסגל המשלים מצליח לבלוט ולהוכיח את עצמו גם ללא יאנג, אך עם כמות ההיעדרויות באטלנטה הלילה וזהות הקבוצה שניצבת מולה, קשה להאמין שהיא תצליח לצאת עם הניצחון ביד גם הלילה.

בוסטון תשחק הלילה ללא ג'רו הולידיי הפצוע, כאשר מעבר אליו גם דריק וייט וזאבייר טילמן נמצאים בספק למשחק הלילה. למרות ההיעדרויות הפוטנציאליות, אין ספק שהיא העדיפה משתי הקבוצות במשחק זה – מאזן החוץ של הסלטיקס (11-25) חזק באופן ניכר ממאזן הבית של ההוקס (17-17), ובהובלת טייטום, בראון ופורזינגיס לבוסטון יש בבירור את היתרון בגזרת הכוכבים ורמת הכישרון. אטלנטה אמנם מפגינה יכולת לא רעה גם ללא יאנג, אך באותם 14 משחקים בוסטון מחזיקה ב-12 ניצחונות ומעמידה נט רייטינג נפלא של 18.5, 8.5 נקודות ל-100 פוזשנים מעל הפליקנס במקום השני. מעטות הקבוצות שיכולות להכניע את בוסטון בכושרה הנוכחי, ואטלנטה היא בוודאות לא אחת מאותן קבוצות.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסלטיקס ב-28.

1:30 – ניו יורק ניקס (28-42) VS דטרויט פיסטונס (59-12)

משחק נוסף שצפוי להיות חד צדדי יגיע אלינו מהמדיסון סקוור גארדן, שם הניקס יגיעו מהמקום הרביעי במזרח ויארחו את הפיסטונס, המחזיקים במקום ה-15 באיזור והנמצאים בתחרות צמודה עם הוויזארדס בקרב על תואר הקבוצה החלשה במזרח.

הניקס יגיעו למשחק לאחר ניצחון משכנע למדי מול הנטס במשחקם האחרון, והלילה יעמוד מולם אתגר עוד פחות קשה מזה שהציבה להם ברוקלין. כתמיד, רנדל, מיצ'ל רובינסון ואנונובי ייעדרו הלילה משורות הניקס, אך מול קבוצה ברמתה של דטרויט זו לא צפויה להוות בעיה, במיוחד לאור רשימת הנעדרים הפוטנציאליים של הפיסטונס, אשר כוללת את קנינגהאם, דורן, פונטקיו וגריימס. הניקס עדיפים על הפיסטונס בכל היבט, בין אם מדובר בהתקפה, הגנה, ריבאונד או משחק קבוצתי, ויש סיבה שכל אחת מהקבוצות נמצאת במקום בו היא נמצאת בשלב זה של העונה. החלק האחרון של העונה יהיה קריטי עבור ניו יורק ומאבקה על ההחזקה ביתרון הביתיות בפלייאוף הקרוב, והמשחק הזה הוא הזדמנות לחזק את המאזן אשר מוגשת על מגש כסף.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הניקס ב-13.

1:30 – טורונטו ראפטורס (48-23) VS ברוקלין נטס (45-26)

משחק אשר יחזיק בחשיבות אפסית עבור שתי הקבוצות יגיע אלינו מקנדה הלילה, שם המדורגות במקומות ה-11 וה-12 במזרח ייפגשו בסגלים חלקיים מאוד.

הראפטורס ישחקו הלילה ללא סקוטי בארנס, יאקוב פלטל, אר ג'יי בארט, כריס בושה, עימנואל קוויקלי וג'ונטיי פורטר בעוד ברוקלין תגיע ללא קמרון ג'ונסון, דניס סמית' ג'וניור, בן סימונס (שגמר את העונה) וקייטה בייטס דיופ, ובמצבן הנוכחי מדובר במשחק מיותר מאוד עבור השתיים. עם 11 משחקים לעונה עבור כל אחת מהשתיים, סיכוי ההגעה לפלייאין כמעט לא קיים, כאשר הנטס נמצאים במרחק 5.5 משחקים מאטלנטה במקום העשירי במזרח בעוד הראפטורס נמצאים בפער של 8.5 משחקים מההוקס. שתי הקבוצות לא מציגות כדורסל איכותי במיוחד, שתיהן משחקות ללא חלק נכבד מסגלן ושתיהן לא צפויות לאיים על הפלייאין בשלב זה של העונה, כך שמדובר במשחק שתוצאתו לא מחזיקה בחשיבות כלשהי, ללא קשר לזהות המנצחת. התוצאה כאן תיקבע על סמך זהות השחקנים הבריאים, וברוקלין בהובלת מיקאל ברידג'ס, קלקסטון וקאם תומאס צפויה לנצח בקרב הזה ללא תחרות משמעותית מדי מצד טורונטו.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הנטס ב-11.

2:00 – שיקגו בולס (37-34) VS וושינגטון וויזארדס (58-13)

כפי שצפוי בשלב זה של העונה וכפי שראיתם בפריוויו זה עוד קודם, הלילה יכלול לא מעט משחקים חד צדדיים ואף מיותרים, והמשחק הזה הוא ללא ספק דוגמה מושלמת למשחק מסוג זה.

הבולס, המגיעים מהמקום התשיעי במזרח, אמנם לא נמצאים בשיא הבריאות ויגיעו למשחק ללא לאבין ופטריק וויליאמס (אשר גמרו את העונה), בנוסף לקארוסו וקובי וייט, אשר נמצאים בספק למשחק, אך אין ספק ששיקגו היא הפייבוריטית החד משמעית הלילה. וושינגטון היא אחת מהקבוצות החלשות בליגה ומפגינה כדורסל קשה לצפייה, מה שגם מתבטא במספרים היבשים, כשהיא מחזיקה ברייטינג ההגנתי החלש ביותר ב-NBA וברייטינג ההתקפי השישי בחולשתו העונה. גם היא תגיע עם חיסורים משלה, כשקוזמה, טיוס ג'ונס, קוליבאלי ושאמט ייעדרו בעוד ג'ורדן פול נמצא בספק למשחק. חיסורים אלה מדגישים עוד יותר את הפער העצום בין שתי הקבוצות במשחק זה, ולא נראה ששיקגו תיתקל ביותר מדי בעיות מול וושינגטון בכושר אותו היא מציגה במהלך העונה כולה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הבולס ב-17.

2:00 – סן אנטוניו ספרס (56-15) VS פיניקס סאנס (29-42)

הספרס יגיעו למשחק הזה כשהם ללא ספק החלשים יותר משני המועדונים במצ'אפ ביניהם, כאשר הם יבואו מהמקום האחרון במערב בעוד פיניקס מגיעה מהמקום השישי באיזור.

סן אנטוניו אמנם מחזיקה במספר שחקנים מבטיחים, כולל השחקן המבטיח ביותר בליגה כולה בדמות ויקטור וומבניאמה, אך היא עדיין לא קבוצה טובה, ובוודאי לא מספיק טובה על מנת להכריע את פיניקס הלילה. בשלב מוקדם יותר של העונה ראינו את סן אנטוניו מנצחת את פיניקס פעמיים ברצף, אך מאז עברו הרבה מים בנהר, פיניקס החלה להפגין יכולת משכנעת בהרבה והספרס נחלשו משמעותית, מה שגם התבטא במשחק האחרון של שתי הקבוצות, בו הסאנס הביסו את סן אנטוניו בהפרש 25 נקודות. הספרס עשויים לשחק הלילה ללא וומבניאמה בעוד הסאנס מגיעים בסגל מלא לחלוטין (פרט לדמיון לי הפצוע), ולאור יחסי הכוחות הנוטים גם כך לטובת הסאנס, היא אמורה להיות הקבוצה שתצא מטקסס עם הניצחון ביד הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של פיניקס ב-7.

2:00 – יוסטון רוקטס (35-35) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (52-19)

כאמור, הלילה נקבל לא מעט משחקים שבהם זהות המנצחת כמעט ידועה מראש, והמשחק הזה ללא ספק נכנס לקטגוריה הנ"ל.

המשחק הזה ללא ספק משמעותי עבור יוסטון משהוא משמעותי עבור הטרייל בלייזרס – הרוקטס מתחרים על מקום בפלייאין המערבי ונמצאים במרחק משחק בודד מהווריורס במקום העשירי, בעוד פורטלנד מבלה לה בניחותא במקום ה-14 במערב, כאשר היא מפסידה בששת משחקיה האחרונים ומשחקת בסגל חלקי בלבד. הרוקטס גם הם מגיעים פצועים למדי, כאשר ללא אלפרן שנגון, קאם וייטמור וטארי איסון הם משחקים ללא מספר שחקנים משמעותיים ברוטציה, אך אין ספק שמצבם עדיף על זה של פורטלנד, שתגיע ללא שארפ וברוגדון הפצועים, בנוסף לאייטון, סיימונס, ת'ייבול וגראנט הנמצאים בספק למשחק. כמעט ואין קבוצות חלשות מפורטלנד בליגה העונה, ולאור היכולת שראינו מהשתיים קל למדי להניח שהרוקטס מחזיקים ביתרון עצום על פני הטרייל בלייזרס, כך שגם כאן אנו לא צפויים לקבל משחק צמוד או מרתק במיוחד.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון תשיעי ברציפות של הרוקטס ב-10.

3:00 – יוטה ג'אז (42-29) VS דאלאס מאבריקס (29-41)

המשחק התשיעי של הפריוויו יספק לנו מפגש בין שתי קבוצות המחזיקות במאזנים כמעט הפוכים זה לזה, כאשר הג'אז, המגיעים מהמקום ה-12 במערב, יארחו את המאבריקס, אשר יבואו מהמקום השמיני באיזור.

יוטה תגיע למשחק כשלאורי מרקנן, ג'ורדן קלארקסון ועומאר יורצבן עשויים להיעדר ממדיה, וההיעדרויות הפוטנציאליות הללו צפויות להעמיק אף יותר את הנחיתות שלה לעומת דאלאס הלילה – המאבריקס אמנם כרגע נמצאים בפלייאין, אך הם גם נמצאים במרחק נגיעה ממקום מובטח בפלייאוף, כאשר ביניהם ובין הסאנס מפריד חצי משחק נכון להיום. יוטה הראתה יכולת מרשימה לפרקים העונה, אך בתקופה האחרונה היא לא הוכיחה שהיא מסוגלת לכך, כאשר עם 5 הפסדים רצופים היא רק הולכת ומתדרדרת במיקומים במערב. דאלאס מגיעה בסגל כמעט מלא הלילה, ובהובלת דונצ'יץ' וקיירי אין ספק שהיא מחזיקה ביתרון עצום בגזרת הכוכבים, כשליוטה אין את הכלים המתאימים לעצור או אף להאט את שני הגארדים הנפלאים בצד ההתקפי של הפארקט. דאלאס אמנם לא קבוצת הגנה מרשימה במיוחד, אך יוטה לא צפויה להעמיד בדרכה יותר מדי מכשולים בהיבט זה, כך שגם כאן מדובר במשחק שהתוצאה בו צפויה למדי.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של המאבריקס ב-15.

3:00 – דנבר נאגטס (21-50) VS ממפיס גריזליס (47-24)

משחק נוסף בעל איזון מפוקפק ביותר יגיע אלינו מקולורדו הלילה, שם הדנבר, המחזיקים במקום הראשון במערב, יארחו את הגריזליס, המדורגים במקום ה-13 באיזור.

דנבר תגיע כשיוקיץ' ומארי בספק למשחק, אך אין ספק שמצבה עדיף על זה של ממפיס, אשר צפויה להגיע ללא קנארד, ווטאנבה, רוז, זאיר וויליאמס ומרכוס סמארט, כאשר ביין, קלארק, קונצ'אר ועוד נמצאים בספק למשחק. הפציעות הן ללא ספק הבעיה המרכזית של הגריזליס במהלך העונה הנוכחית, כאשר החל מג'ה מוראנט שגמר אותה ועד לשלל ההיעדרויות שציינתי קודם לכן, הקבוצה התקשתה להישאר בריאה ולשחק בסגל מלא בשלב כלשהו העונה. היעדרויות אלו יהוו בעיה גם הלילה, ואפילו אם דנבר תגיע ללא יוקיץ' ומארי, מייקל פורטר ג'וניור לבדו עשוי להכניע את הגריזליס במצבם השברירי. מדובר במשחק מרובה פציעות שלא צפוי להיות יפה במיוחד, אך גם במקרה זה היתרון נמצא בצד של דנבר.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של דנבר ב-14.

4:00 – סקרמנטו קינגס (29-41) VS פילדלפיה סיקסרס (32-39)

המשחק שיחתום את הפריוויו יגיע אלינו מסקרמנטו, שם הקינגס יארחו את הסיקסרס נטולי אמביד למפגש קריטי עבור השתיים, הנמצאות בסיטואציות דומות למדי בנקודת הזמן הנוכחית.

שתי הקבוצות מתחרות כרגע על מקום בפלייאוף, כל אחת באיזורה, כאשר פילדלפיה ניצבת במקום השמיני במזרח במרחק חצי משחק מהפייסרס במקום השישי בעוד הקינגס נמצאים במקום השביעי במערב ובמרחק חצי משחק מפיניקס השישית. 12 המשחקים שנשארו לסקרמנטו ו-11 המשחקים שנשארו לסיקסרס יהיו קריטיים עבור השתיים, כשאף אחת מהן לא תרצה להישאר בפלייאין ולהסתכן בהדחה עוד לפני שיתחיל הפלייאוף, מה גם שעבור פילדלפיה מדובר במצב מסוכן בהרבה לאור מצב הבריאות של ג'ואל אמביד. פציעה זו של אמביד תבוא באופן טבעי לכדי ביטוי גם במשחק הלילה ותוביל לכך שסקרמנטו תהיה הפייבוריטית הברורה בו, כאשר אני בספק אם טייריס מקסי יספיק עבור הסיקסרס לניצחון במשחק חוץ שיהווה את המשחק השני בבק טו בק עבור הקבוצה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של סקרמנטו ב-12.

לפוסט הזה יש 135 תגובות

  1. יאללה כמה היילייטס ממשחק טראקרס אינדי מהלילה (אין כמו צפייה בפליי ביי פליי)

    מערכת מעיל רוח מופעלת לראשונה
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=62&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Turner%20S.FOUL%20(P1.T3)%20(M.Davis)

    השופט מסביר לטופין-העזת להפריע לו

    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=172&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Toppin%20S.FOUL%20(P1.T4)%20(G.Petraitis)

  2. לאחר רבע ראשון רגוע יחסית עם 2 שריקות אוויר השופטים בלחץ שאינדי מובילה

    נייסמית מה אתה מציק למלך תגיד לא לימדו אותך קליר פאת? מה אתה רוקי?
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=207&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nesmith%20S.FOUL%20(P1.T1)%20(G.Petraitis)

    גקסון ביקשנו ממך לזוז הצידה מה לא ברור? מתעקש הבחור לעשות לנו חיים קשים

    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=242&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Jackson%20S.FOUL%20(P1.T2)%20(G.Petraitis)

    1. הלו דאמ הד התקרבת יותר מידי למלך מה אתה לוחץ בכלל באזור? זה אזור אסור לכניסה

      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=290&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nembhard%20P.FOUL%20(P2.T4)%20(M.Davis)

      נו מארק כמה פעמים נגיד להם זוזו אסור לטראקרס להדרדר למטה

      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=292&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nesmith%20S.FOUL%20(P2.PN)%20(M.Myers)

      1. קולקציה חדשה מטעם הליגה משרוקיות אייר קולס-יפנקו אותך בעת צרה (הליברטון לא מבין שנפל קורבן לפרסומת)

        https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=299&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Turner%20S.FOUL%20(P2.PN)%20(M.Davis)

        הכי טוב עד כה- נייסמית אתה מעז להילחם עם המלך על מיקום? אין לך בושה? קבל עונש too big too strong

        https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=320&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nesmith%20P.FOUL%20(P3.PN)%20(M.Myers)

        1. טרנר מה לא ברוןר זוז משם-אוויר מס 3 לטרנר אישית (הכנה לתת לדיוויס לתת סטט אם לא הבנתם)- שחקני אינדי לא רואים טוב הם בצרי פיקינג

          https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=339&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Turner%20S.FOUL%20(P3.PN)%20(G.Petraitis)

          הלו מארק לא עשינו אנדר אובר? בוא נשרוק יש לנו יעד

          https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=371&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Jackson%20OFF.Foul%20(P2)%20(M.Myers)

          1. רבע שני המהלך הושלם השופטים מסיימים את המחצית ביתרון

            ממשיכים לרבע 3

            לואי דה פינס-דונהי הרים טלפון יש ליין !!!!

            https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=409&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nesmith%20OFF.Foul%20(P4)%20(G.Petraitis)

            חייבים להגיע לליין יותר מהר לא להסתכן חחח-ככה נראה הטיית ליין לילדים שגולשים בהופס תלמדו

            https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=419&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Siakam%20OFF.Foul%20(P2)%20(M.Davis)

            1. נייסמית נענש שהעז לשמור על המלך במהלכים הקודמים יש לדלל אותו לקראת רבע אחרון שלא יהיו הצקות

              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=428&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nesmith%20P.FOUL%20(P5.T1)%20(M.Davis)

              מה לא ברור זוזו הצידה איייייייייייייייייייייייייייי

              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=432&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Siakam%20S.FOUL%20(P3.T2)%20(G.Petraitis)

            2. יש לחץ ליין גם ורטיקל מהסרטים לא מספיק טוב- תספרו כמה זמן האצימורה חונה בצבע בלי קשר
              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=444&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Sheppard%20S.FOUL%20(P1.T3)%20(M.Davis)

              אולי אני צריך משקפיים והראייה חלשה אבל לא משנה כמה קלוז אאוטים עשיתי אני לא מצליח לראות מגע פה-מי ראה?

              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=459&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Sheppard%20S.FOUL%20(P2.T4)%20(M.Myers)

            3. דילול רועי צאן-איזה רועה צאן עומד למלך בדרך? שימו לב לשריקה אחרי שהשופטים רואים שהמלך שלהם לא קולע. אסור לשמור או להתנגד TOO BIG TOO STRONG

              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=483&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Sheppard%20S.FOUL%20(P3.PN)%20(M.Davis)

              חחחח לא הבינו החבר'ה חייבים לתת קליר פאת לא מספיק ידיים למעלה לא רודפים אחרי זקן -שימו לב לתגובת סיאקם אחרי כל השנים בליגה מצופה ממנו לחייך. כבר נגמרו לאינדי השחקנים אז נדביק גם למקדרמוט

              https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=505&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=McDermott%20S.FOUL%20(P1.PN)%20(M.Davis)

            4. הרגת…
              אתה כל כך בעמוק עם ה-Ctrl c – Cntrl v עד שלא שמת לב שהקישור האחרון הוא של עבירה שהמגן עשה בכוונה בשביל לעצור שעון…
              .
              יחי הנרטיב!

            5. גיא אני מלא הערכה
              לשבת ולראות כמות כזאת של סרטונים של עבירות ולנתח אותם מראה על סיבולת גבוהה.
              כל הכבוד

            6. תראה,
              מצד אחד –
              אני האחרון שיכול להרשות לעצמו להלין על אובססיה של מישהו אחר,
              מצד שני –
              ראה צד א

            7. יש פה הרבה טובים, אבל זה מעולה (השני).
              שחקן רץ לו במגרש ומישהו שולח אליו ידיים והעבירה שלו…
              משחק מכור לחלוטין וסגור מראש לאחר צפייה בלואולייטים.

  3. תודה על הפריוויו. צה שצטריד מאוד זו כמות הפציעות המבהילה ששוררת בליגה. רבוצות רבות משחקות עם הרכבי טלאים ועיתים נדמה שמה שיקבע את גורלה של קבוצה זו לא אחוזי השלשות אלא כמה פעמים שחקני מםתח יסובבו את הקרסול או לא. חייבים להפחית את מספר המשחקים כי גם ככה רובם פשוט זניחים ולא מעניינים איש

  4. עכשיו, שים קישורים של עבירות שנשרקו לטובת הפייסרס,
    ואז –
    מצא את ההבדלים…
    .
    א. חביבי, הייתי מנסה להעביר לך איזה קורס מזורז לגבי הכללים בליגה,
    אבל זה מעבר לכוחותיי (תודה, עידו).
    ב. וואלה, דווקא על המשחק הזה אתה נתפס? בדיוק המשחק שהולך כנגד לא מעט מהנרטיבים.
    ג. חביבי, נסה לצפות במשחקים מלאים.
    זה משפר את הפרספקטיבה.

      1. עכשיו שדאגנו לנצחון אחרי 3 רבעים יש לנו עוד ליין חבר'ה-אינדי יעזרו לנו קצת כי חייבים אבל גם שלא יהיה נשרוק לאטיש לא יהיה אכפת

        https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=710&GameID=0022301032&Season=2023-24&flag=1&title=Nembhard%20P.FOUL%20(P4.PN)%20(M.Myers)

        אז…. שלא יעבדו עליכם….
        .
        את זה אתה כתבת.
        עבירה שהפייסרס עשו בכוונה בשביל לעצור שעון…
        שמעון,
        יש לך רגעים גדולים מהחיים!
        .
        (בגלל ששעשעת כל כך, טיפ. חינם:
        על הגריל צולים. על הכיריים מטגנים)

        1. מה אמרנו? חבל חבל על הזמן…
          (דרך אגב תאשים את אח שלי בזה שהם למדו שאפשר ללכת לפליי ביי פליי, הוא ממש התעקש ללמד אותם את זה …).

        1. במיוחד בשביל המשקפיים העשורים הכנתי סרטון עם זום אין שייקל לך על חוויית הצפייה.
          שנייה 24 בסרטון.
          זה הכלל:
          .
          Contact initiated by the defensive player guarding a player with the ball is not legal. This contact includes, but is not limited to, forearm, hands, or body check.
          .
          אפילו מבעד למשקפי ההייטר רואים את המגן עם היד על הגב של שחקן הלייקרס.
          .
          נו,
          קיבלת שיעור בבישול,
          מעכשיו שיעור על כללי השיפוט בליגה.
          אתה יכול לראות בזה משלוח המנות האישי שלי במיוחד עבורך…
          חג שמח, שמעון.

          1. חחחח הכל זה עבירות לפי הפרשנות שלך גיא לא הבנת שכל החוקים האלה שאתה מצטט ריקים מתוכן והם נועדו לאפשר שריקות על מה שבא להם כדי להכתיב איך יראה המשחק?
            מזכיר את ביידן קצת

            עבירה שם לא הייתה לא משנה איזה חוק תביא לי גם אם תצטט שעמידה מטר מהמתקיף מהווה עבירה

            1. לא, לא "פרשנות". הכללים.
              האמת, אני לא מאמין שאתה באמת חושב שזו לא עבירה,
              סתם מתעקש.
              כל מי שעיניים בראשו רואה איך המגן עושה עבירה.
              מה גם, הוא עשה אותה בכוונה…

  5. תודה על הפריוויו!
    למה כולם טוענים שלברוקלין אין על מה לשחק? הפער מאטלנטה על הכרטיס האחרון לפלייאין הוא לא בלתי מחיק, בטח בהתחשב בפציעות של אטלנטה. כל קבוצה בכירה שתפגוש את הנטס צריכה להיזהר.

  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מצחיק לראות את הוויכוח הזה בין טנ"ש לשש"י מצד אחד מצעד הבלרינות וצד שני, כדורסל זה משחק של מגע אז שחקו ואל תשרקו כל הזמן.
    הסלטיקס שמו 44 נקודות ברבע הראשון מול האין הגנה של ההוקס והם עם 20 הפרש לסיום רבע ראשון. לאטלנטה פשוט לא מגיע להיות בפלייאין. ם לא אתגר כרגע לקבוצה הטובה באין BA.

  7. מה שקורה עכשיו באטלנטה זה לא פחות מהבעייה הכי גדולה של הסלטיקס….
    בזוקה ג'ו. אין פלאן B, אין פלאן C. האיש לא יודע לאמן על הקוים. לא מספיק הכישרון של השחקנים.
    כשמאמן מאבד יתרון של 30 נקודות ותוך כעשר דקות יורד ל 3 זו קריסה וזה אדם שאיבד לגמרי את העשתונות…
    גם אם הסלטיקס מנצחים הנפילה הזו מעידה על החולשה של בוסטון בעמדת המאמן.

  8. אבל משחק שהיה סגור וגמור הפך למשחק פתוח לגמרי כי האף של מאזולה צריך לקבל אגרוף שירד קצת למטה. הוא מטייל בגבהים ולא רואה מה קורה למטה. הוא עדיין לא מגיב בזמן.

  9. לא ייאמן שהסלטיקס הפסידו את המשחק הזה אחרי שהובילו ב 30.
    הפסד כזה כולו על המאמן שאין לו את זה.
    אין לו שום יכולת להתמודד עם מאלון שגדול ממנו פי 10!
    סלטיקס מול דנוור זה ניצחון ברור לדנוור אם יוקיץ מארי גורדון ופורטר בריאים.

    1. לא ראיתי אותם כבר מלא זמן.
      בכלל, לא קם בלילות כבר הרבה זמן בחסות השלפוחית. ישן טוב.
      אבל לא מפתיע אותי שהניצחון הגיע כשהקרקס של וומבי בצד.
      בחיים לא הייתי נותן רוקי העונה לשחקן עם אחוזים כאלה ושום אימפקט על ניצחונות.
      עם כל הפוטנציאל וההיילייטס.
      פופ מקריב את העונה עבור הקרקס, גם לא נראה לי שוומבי לומד משהו מזה חוץ מהרגלים רעים.
      פופ דמנטי וחסר תחרותיות וצריך לפרוש.

            1. איפה חותמים, כי מה שהוא שכח מאזו מעולם לא ידע.

            2. מאזו מקובע אבל לפחות צעיר ורוצה לנצח.
              אתה תקבל ערבי בינגו בגארדן.
              פופ שכח כבר מה המטרה של המשחק, בשבילו זה תחביב פרישה להעביר את הזמן.

            3. 🙂
              ילה תביא את הבינגו

  10. הקבאנוס עם עוד טריפל
    איזה שחקן, איזו פריצה השנה.
    זה דריימונד גרין משודרג פי 3 ובלי כל הטרלול שמגיע עם פגוע הנפש הזה.

  11. POOK ג'ורג זה חתיכת נזק.
    הוא ואמדדה (שם אפריקאי זמני) ואבו זקן וראס איל שטן זו רביעיית ההרס העצמי.
    אם אני באלמר, הייתי מתריד את כולם ואוסף בחירות דראפט שוות, מציע חוזה גדול לסטיבנס שיבוא כמאמן במשכורת של 15 מליון לשנה ופיצוי לגרוסבאק. מאמין שתוך שנה שנתיים הם חוזרים לפלייאוף. סטיבנס מאמן מעולה לקבוצה בבנייה.

  12. הקבאנוס, אחד הסנטרים הכי קבוצתיים שראיתי.
    הוא לא טוב כמו יוקיץ, רחוק ממנו אבל אני חייב להגיד שנראה לי שהסטט פחות מעניינת אותו מאשר את יוקיץ. לקח 13 ריבאונד, 5 בהתקפה. זה חסימה ואסיסט במהלך אחד.
    מתי יכניסו את החסימות המוצלחות לסטט? לדעתי יש מקום לפונקציה הזאת.

      1. אין אישור להתפטר!
        תפקידך להסיע את טנש האהובים ולעשות תלמה ולואיז.
        אחרי זה תכנס לשבתון לצנטרישוט למנוחה.
        ווינק ווינק

          1. אני כבר הזמהתי טיטולים משומשים.
            למיני אנטי שילשול
            לקליפרז גוף מלא כולל ראש שהסירחון ישאר בפנים.
            לסאנס סוג ב' סיני שיקרע על המגרש.
            לך,כוכב ה-ללל אתה מקבל לאפ דאנסינג וWATER GAMES דשופרא לצנטרישוט.

  13. מפתיע אותי שסטיבנס לא נכנס בצוות האימון\מאזולה ומיישר אותם.
    הירוקים לא יקחו גביע אבל הם אחלה קבוצה עם שני כוכבים שאני לא אוהב במיוחד
    אחד מוגבל והשני מוסלמי

  14. "אטלנטה (39:32) – בוסטון (15:57) 118:120
    אחד המשחקים הגדולים של העונה ואחד הקאמבקים המטורפים בתולדות ה-NBA. אטלנטה נקלעה לפיגור 30 מול מוליכת המזרח מבוסטון, 68:38, אבל הצליחה להשלים מהפך מהסרטים לעיני הקהל שלה ולהמם את ג'ייסון טייטום וחבורתו שנכנעו לאחר תשעה ניצחונות רצופים והפכו לקבוצה העשירית אי פעם שאיבדה פיגור 30."
    איזה ציטוט אומלל ומסביר כמה הכדורסל מעפן היום.
    איזה משחק גדול ואיזה קאמבאק?
    מאמן מוגבל ושחקנים לא חכמים.
    קאמבק נעשה עם דם זיעה ודמעות.
    ג'ייסון טייטום לא היה המום!
    הוא המום מלידה, מוגבל בשפת שבר.

    1. 🙂
      טייטום אינו מנהיג, ידענו את זה מזמן.
      עם זאת, הסלטיקס עדיין יכולים להפתיע. קיים גם סיכוי שדנוור לא תצליח להגיע לגמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט