דנבר פוגשת את מינסוטה בקרב ישיר על המקום השני, עוד קבוצות ינסו לשחק כדורסל בשלישי / אהרן ברלין

אתר הליגה

01:00     אורלנדו מג'יק (28-40) – שארלוט הורנטס (51-17)

הביתית

שני הפסדים בלבד בעשרת המשחקים האחרונים (שהיו בעיקר מול נמושות למען ההגינות) ואורלנדו ממשיכה להחזיק במקום החמישי במזרח, חצי משחק מאחורי ניו יורק הרביעית. בתקופה הזאת ההגנה שלה שנייה בליגה (אחרי ניו יורק מיודעתנו) וההתקפה עדיין ממשיכה להשאיר את הראש של הקבוצה מעל המים. גם הנקודות שהקבוצה כן קולעת היא משיגה באמצעות איבודים של היריבה (מקום שני בליגה) או לחילופין מהזדמנויות שניות (מקום 7). אורלנדו היא המייצגת לכך שהעונה, אולי אפילו יותר מעונות קודמות, ההגנה היא מדד להצלחה לא פחות מאשר ההתקפה. יש לקבוצה שחקן אחד בלבד שקולע מעל 40% לשלוש (שאגס, בקושי) וכשהפלייאוף יגיע ואיתו המחמאות המוקדמות למג'יק הקבוצה תצטרך איכשהו למצוא את הקליעה מבחוץ כשקבוצות יתחילו לצופף את השורות ליד הסל יהיה קשה לקבוצה שזורקת הכי מעט מחוץ לקשת (לא כולל קבוצות שקוראים להם הלייקרס). הלילה תיגמר החגיגה עם ניצחון צפוי על שארלוט שכבר סיימה את העונה כנראה, אחריו הקבוצה תצא לרצף משחקי חוץ במערב שחלקם לא פשוטים בכלל.

האורחת

כתמונת מראה ליריבה שלה הלילה, שארלוט עם שני ניצחונות בודדים מתוך 11 המשחקים האחרונים, על ממפיס וברוקלין, לא משהו לבוא איתו להורים. הקבוצה עם הנט רייטינג הכי גרוע בליגה לא מצליחה אפילו לא לתרגם את זה למאזן מזעזע ודורכת לעצמה על האצבעות במקום. או איך שלא אומרים את זה.

ייעדרו: אייזק בספק אצל אורלנדו. סת' קרי, קודי מרטין ומארק וויליאמס בחוץ, לאמלו בספק.

עוצרים בווגאס: אורלנדו חייבת את הניצחון הזה, שארלוט די צריכה להפסיד. מג'יק ב 7 ומשחק שלא יעבור את ה 100 נקודות לאף קבוצה.

01:00     וושינגטון וויזארדס (57-11) – יוסטון רוקטס (35-32)

הביתית

לא לגמרי ברור מי יעלה לקבל בראש מיוסטון הערב והקבוצה שהמצב שלה נראה בדיוק כמו הפוליטיקה שלה (גם שם אף אחד לא מצליח לחבר משהו אחד קוהרנטי) ממשיכה בדהרה שלה לעבר הדראפט בו היא כמובן תעשה את הבחירה הלא נכונה. ויש גם משחק הלילה ואפילו מול יוסטון לא צפויה להיות הפתעה. 11 נשאר 11.

האורחת

העונה של יוסטון עוד לא הלכה פייפן והיא צריכה להיות מרוכזת בכל משחק בשביל סיכוי להגיע לפלייאוף. כרגע הקבוצה נמצאת במקום ה 11, שלושה וחצי משחקים מאחורי הלייקרס ואחרי עונה מבולגנת וחסרת אופי מובהק העפלה לפלייאוף תהיה סנסציה ותעיד על כך שהרוקטס נמצאים בכיוון הנכון. יוסטון מחזיקה בהגנה השמינית בטיבה בליגה וכבר סופרת חמישה ניצחונות רצופים (כולל על סקרמנטו וקליבלנד) ונראה שההיעדרות של שנגון לא פוגעת בדינמיקה הקבוצתית המוזררה של יודוקה. הלילה הטילים מקבלים משחק במתנה בו הם חייבים לנצח כי בתחילת אפריל מחכה להם רצף משחקים לא פשוט. בכל מקרה הלו"ז של יוסטון נוח ועם מעט מזל (או פציעה של שחקן מפתח מג"ס או הלייקרס) יש לה אפילו סיכוי להראות את הפרצוף שלה בפלייאין. קבוצה סבבה לגמרי.

ייעדרו: כולם בערך בספק אצל וושינגטון. שנגון ואדאמס בחוץ ביוסטון, כידוע.

עוצרים בווגאס: יוסטון ב 15.

01:30     ברוקלין נטס (42-26) – ניו אורלינס פליקנס (26-41)

הביתית

קיירי עם סל ניצחון משוגע על דנבר, פיניקס עם דוראנט בעמדה לא רעה להיכנס לפלייאוף והקליפרס עם הארדן נמצאים במקום הרביעי והמכובד. קבוצתם לשעבר לעומת זאת (חמושה בשחקן שמעלה את התהייה הפילוסופית – אם יש כזה דבר סימונס ואף אחד לא ראה אותו, האם זה אומר שיש דבר כזה סימונס?) נמצאת בדיוק במקום הכי גרוע שיכול להיות בליגה – מרחק ארבעה משחקים מאטלנטה העשירית. הנטס הספיקו בשבועות האחרונים להפסיד לדטרויט ולשארלוט ולנצח את הקאבס ופילי אלא שהלילה ההתקפה האיטית שלהם הולכת לפגוש אופרה אחרת לגמרי. הבינוניות השולטת בכל האספקטים הכדורסלניים של הנטס תפגוש קבוצה טופ 10 בליגה בהגנה ובהתקפה והיא לא צפויה להוות תחרות. פרט טריוויה – דיארון שארפ ולוני ווקר עם נט רייטינג חיובי. רק אומר.

האורחת

הפליקנס בתקופה טובה עם הפסד בודד בשבעת המשחקים האחרונים כולל ניצחון על הקליפרס שהיה כל כולו הצהרת כוונות. איזון הוא שם המשחק של החמישית במערב שמציגה כדורסל יעיל בשני צידי המגרש ונמצאת בחלק העליון של הטבלה בכל ההיבטים הסטיסטיים. השקנאים במקום החמישי בליגה באחוזים לשלוש למרות שימוש יחסית מועט בנשק הזה, מה שאומר שהיא מוצאת את הדרכים להגיע לצבע      לזריקות נוחות יותר מבלי להכריח יותר מדי מחוץ לקשת. בניגוד לעונה שעברה בה על ניהול המשחק היו מופקדים מקולום ואינגראם, העונה נראה שגם זאיון מוצא את הדרכים לחלק מתנות לאביונים והוא מאפשר עוד אופציות בהתקפה הסולידית של הפליקנס. הלילה מול הגנה גרועה וקבוצה שלא תעשה הרבה בעיות נ"א תבוא להשיג את ה W החשוב שיכול להיות הבדל בין פלייאוף ללא ביתיות לביתיות בסיבוב הראשון.

ייעדרו: סימונס בחוץ, תיראו מופתעים. הרברט ג'ונס ולארי נאנס בספק אצל הפליקנס.

עוצרים בווגאס: יום קל למהמרים. פליקנס ב 17.

02:00     סן אנטוניו ספרס (53-15) – דאלאס מאבריקס (29-39)

הביתית

הספרס ופורטלנד כבר קיבלו את הבשורה שאת הפלייאוף הקרוב הם יראו מהבית ומכאן נותר רק ליהנות כל הדרך לדראפט. גם הקרב על ה ROY די הוכרע כך שפופ הזקן כנראה יושיב את הבלוקר הבכיר של הליגה דקות נוספות.

האורחת

ההגנה שלה עדיין טעונה שיפור אבל משחק הצהרת הכוונות של דאלאס מול דנבר לא תישכח בקרוב. למרות התוצאה הצמודה היה ברור בחלקים גדולים מהמשחק שהמאבס עדיפים ושבמידה והשתיים תיפגשנה בפלייאוף (לפי המאזנים כרגע וההנחה שדאלאס מנצחת את המשחק הראשון בפלייאין, זה יקרה כבר בסיבוב הראשון או השני) הולכת להיות סדרה לא רעה בכלל. יש לדאלאס את אחד הלו"זים הקלים ביותר עד סוף העונה והיא נמצאת חצי משחק מסקרמנטו השישית. הקבוצה מסתמכת בעיקר על קליעה משלוש והיכולת של לוקה וקיירי לחולל קסמים כאשר היא כמעט ולא מגיעה לצבע (מקום 26) ומשחקת הרבה הרבה יותר מהר מאשר בעונות הקודמות (בעונה שעברה – מקום 28 בקצב משחק, העונה – מקום 9). יחד עם בעיית ריבאונד לא פשוטה ומעט מאוד אסיסטים נראה שהמספרים היבשים לא הולכים לטובתו של הדואו המלהיב אבל עם תוצאות קשה להתווכח ואלה של דאלאס מרשימות מאוד.

ייעדרו: אין נעדרים בספרס. דאלאס יעלו בלי ג'וש גרין.

עוצרים בווגאס: סן אנטוניו יתחילו חזק בגלל האופוריה אבל דאלאס תצא עם ידה על העליונה. מאבס ב 10.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (21-46) – דנבר נאגטס (21-47)

הביתית

המשחק המעניין היחיד של הערב בין מקומות 2 ו 3 יפגיש בין הסנטר ההתקפי הטוב בליגה לזה ההגנתי. מינסוטה קצת מגמגמת לאחרונה עם ארבעה הפסדים מתוך תשעת המשחקים האחרונים ואין כמו שני משחקים רצופים מול יוטה כדי להחזיר את הביטחון ולפגוש את האלופה בראש מורם. מינסוטה ממש כמו הפליקנס קולעת נפלא מחוץ לקשת אבל לא משתמשת בנשק הזה מספיק כאשר המשחק האיטי שלה מאפשר הגעה למצבי קליעה נוחים גם קרוב לטבעת. אין הרבה מה להוסיף על המשחק המשעמם (והיפהפה!) של ההגנה הבכירה בליגה והלילה היא הולכת לקבל חתיכת שיעור מיוקיץ' וחבריו. שתי הקבוצות, שלהן אותו המאזן, ייפגשו גם בעוד כשבוע וחצי, מה שאומר שהתחזית אומרת שעשוי להתבהר בימים הקרובים.

האורחת

דנבר ממשיכה לשייט והמכה הקלה בכנף עם ההפסד לדאלאס לא אמור להדליק אף נורה אדומה. אפשר אפילו להגיד בזהירות שהקלות שבה דנבר חזרה מהפיגור במשחק הייתה על גבול המרגיזה ומרגשת כך שמייקל מאלון יכול להיות מרוצה, בטח במשחק שבו יוקיץ' החליט שאין לו כוח לזוז יותר מדי. המשימה המרכזית של האלופה, שתהיה פייבוריטית מול כל אחת במערב, היא לשמור על סגל בריא ולהישאר בטווח מקומות 1-3. אפשרי בהחלט. הלילה היא תפגוש לפיתת חנק שתחייב את השחקנים לנצל את הפוזשנים שהם מקבלים ובעיקר לקלוע גם את השלשות עם היד על הפרצוף. השעה מאוחרת, הרחובות ריקים מאדם, לכו לראות דנבר-מיני.

ייעדרו: במיני קא"ט עדיין לא חוזר, גובר, אנדרסון ומונטה מוריס בספק. דנבר בהרכב מלא.

עוצרים בווגאס: דנבר ב-6.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. המאבס והרוקטס במצב שכל ניצחון קובע, והיום משחקים שחובה לנצח עבורן. דאלאס מכוונת לפלייאוף ולהצלת קמפיין הMVP של הבייבי, ומול המעבדה של הפופ בכיכוב וומבי החייזר אמורים לקחת את הW.

    ליוסטון מול המכשפים אני לא דואג חחחחחחחחח

  2. ההגנה של הניקס אכן איכותית השנה,
    אבל הם ממש לא ההגנה הטובה בליגה.
    בתואר הזה מחזיקה מינסוטה.
    מה שהם כן, זו הקבוצה משחקת הכי לאט בליגה (ולכן גם סופגת הכי פחות נקודות).
    בחישוב נק' למהלך, הם במקום ה-7 (אורלנדו במקום ה-4)
    .
    יש לי תחושה (מהמעט שראיתי) שיוקיץ' הוריד קצב לאחרונה. יהיה מעניין לראות אותו במשחק באמת משמעותי.
    רק להזכיר, מינסוטה בשנה שעברה היו אולי הקבוצה היחידה שעוררה מינימום קשיים לדנבר. 4 מ-5 המשחקים הסתיימו בהפרש חד ספרתי,
    אז לביתיות אפשרית בפלייאוף יש משקל.
    .
    אחלה פריוויו, תודה!

  3. תודה אהרן.
    לנו פאני, גם אני נועז – אורלנדו, יוסטון, פליקנס, דאלאס, דנבר (הייתי הולך עם מיני אבל מבין שקרמיט לא משחק)

  4. אוסף הבושיט הרגיל מרחבי הWWE
    -לברון בפודקאסט החדש אמר שסטף קרי לא רק אחראי למהפכת השלשות אלא גם ל"שום יתרון לא בטוח."
    לברון רוצה לגייס את קרי.
    -הליגה עובדת עם סוכנויות הימורים להכניס הימורים בלייג לתוך האפליקציה והשידורים.
    סילבר יגחבה רקובה, זה הסוף של הWWE.
    -ניקולה יוקיץ' על לוקה דונצ'יץ': "אני חושב שמגיע לו ה-MVP"

  5. תודה על הסיקור המשובח
    לדעתי מה שעשה את השינוי ביוסטון מקבוצה מפסידה לקבוצה עם גוד וייברישז זו ההגעה של אדאמס
    האקווה מן משרה ביטחון…
    🤷🏻‍♂️🤣

  6. אדוארדס לא מוותר אבל קאט לא משחק, זה מה שפוגע במיני!
    יתרה מכך, גם רודי גובר איננו אז אדוארדס לבד מול יוקיץ מארי גורדון ופורטר זה פשוט לא כוחות!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט