5 על 5 לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה / צוות הופס

האתר הרשמי של ה-NBA

ארבעה שבועות נותרו עד לסיום העונה הסדירה, ובעוד חודש כבר יתחיל הפליי-אין ובעקבותיו הפלייאוף, וזו הזדמנות ל-5 על 5 נוסף. מי שרוצה להשתתף בפעמים הבאות מוזמן לפנות למייל של האתר או לעורך הראשי. איתנו בצוות היום – NBA בדם, פתיבר, דן רוזנבלום, מתן יעקובי ושחר שרון.

שאלה 1: נתחיל בגנות – מי לדעתך הקבוצה הכי גרועה העונה – וושינגטון, דטרויט או קבוצה אחרת?

NBA בדם: וושינגטון. קוזמה סקורר סביר מינוס במקרה הטוב. ג'ורדן פול שחקן שאקטין-א-פול במשרה מלאה ורק דני באמת ברמה של שחקן בכיר בקבוצה שתורם לניצחונות, כשקוליבלי עוד בוסר וטיוס ג'ונס וקיספרט נחמדים אך לא הרבה מעבר. כשהשחקנים הטובים ביותר שלך בקבוצה עם קוזמה ופול, בתוספת הניהול הכושל של הארגון הזה, כנראה שאתה הקבוצה הגרועה בליגה, מבלי לשנמך את דני כלל שנותן אחלה עונה.

פתיבר: בגלל שיש לנו שוויון של סירחון בין וושינגטון לדטרויט נתחפש שובר שוויון. לשתיהן לא היה פציעות או נסיבות שמצדיקות את האיכסה שקורה אצלן על המגרש, אז נשתמש במבחן הציפיות. מרגיש לי שבגלל שאיתרע מזלו של הישראלי הטוב בליגה דני אבדיה לשחק בוושינגטון אז אנחנו יותר רגישים לכמה שהם גרועים, אבל האמת שזה היה צפוי שהם יהיו ממש ממש גרועים, גם אם לא ככה. מאמן אלמוני, קבוצה בלי כישרון שהייתה אמורה להיות מובלת על ידי שני קלעי נקודות ריקות, למעשה, הם קיבלו את ההימור על כמות הניצחונות הנמוך ביותר בליגה בווגאס, אז הכתובת הייתה על הקיר. בדטרויט לעומת זאת, הרבה צעירים כישרוניים בגיל שבו הם אמורים לעשות קפיצה, מאמן עם קבלות, בעולם מקביל הם היו יכולים להיות משהו דומה לאורלנדו של השנה, לכן למרות שהמאזן שלהם טוב במעט משל וושינגטון העונה, הוא לא מספיק רחוק ממנו כדי להציל אותם מתואר הקבוצה הגרועה ביותר העונה.

דן: הקבוצה הגרועה ביותר, או העונה הגרועה ביותר? עם כל הפח שיוצא מדי.סי. והפיסטונס, לדעתי "העונה הגרועה" ביותר, שייכת לממפיס, קבוצה שרק לפני שנה רצה בצמרת הליגה כמועדון עולה ומרקיע שחקים, אך היום מדשדשת בתחתית, בעיקר בגלל פציעות. קודם קלארק גמר את העונה. אחרי זה ג'ה, אחרי זה אדאמס, אחרי זה ביין, טרייד לטילמן וברוקס שהתחיל את העונה ביוסטון. במשחקם הבא, שימו לב, אף יחסירו את: סמארט, ג'קסון ג'וניור, וואטאנבה, רוז, וויליאמס, אלדאמה, סטיבנס ודרק רוז! סגל שלם! מאחת הקבוצות העולות והנוסקות בליגה, פתאום ממפיס בתהליך של בנייה מחדש כקבוצת תחתית. וושינגטון ודטרויט היו גרועות שנה שעברה וימשיכו להיות גרועות בעונה הבאה, אבל מה שממפיס חוותה בעונה הזו, זו המפולת הכי כבדה לכל מועדון בליגה.

מתן: לדעתי זה פורטלנד בכלל, הם היו אמורים להיות הרבה פחות גרועים בסגל הקיים, שאמנם כולל כמה צעירים, אבל גם שחקנים מנוסים שהיו אמורים להוביל את הקבוצה גבוה יותר, כמו גרנט, ברוגדון, סיימונס ואייטון. הבלייזרס שמרו על השחקנים שאמורים לחזק אותם בהווה ולא הביאו צעירים או בחירות בטריידים, אבל לא התחזקו בהווה כתוצאה מכך.

שחר: נראה שמאז הציוץ של קייל קוזמה “don't be that team”, הקבוצה שלו וושינגטון הפכה להיות הקבוצה הזו לגמרי. קייל עצמו שחקן מצוין, אך כשהכוכב שהקבוצה הביאה לא ראוי אפילו לעלות מהספסל זה בהחלט בעיה. במקרה הזה אני אלך עם הטבלה ונכון לכתיבת שורות אלו וושינגטון אחרונים כשאפילו דטרויט עברו אותם לאחרונה. חוץ מזה, יש להם רק 4 ניצחונות בית העונה, וזה נתון היסטורי ולא בקטע חיובי.

שאלה 2: יש פער גדול בטבלה בין 8 הראשונות במזרח, שמחזיקות כולן במאזן חיובי, ובין שיקגו ואטלנטה במקומות 9-10 וברוקלין וטורונטו שעדיין קרובות יחסית למאבק הפליי-אין. מישהי מהן יכולה לדעתך להפתיע ולהשתחל לפלייאוף דרך הפליי-אין?

NBA בדם: הייתי בוחר באטלנטה. הכישרון של ההוקס בראשות טריי יאנג ודז'ונטה מארי שווה פלייאוף, ובמידה ואורלנדו הבוסריים ייסיימו בפלייאין, הסיכויים לכך טובים. כמו שראינו בשנתיים הקודמות, יש לאטלנטה ניסיון מוצלח בפליי-אין והם יכולים לנצל אותו מול יריבה חסרת ניסיון במשחקי הכרעה.

פתיבר: לשיקגו ואטלנטה יש קייס לא רע. שתי הקבוצות הן קצת אנדר אצ'יבריות, ויש להן יותר כישרון ממה שמשתקף במאזן שלהן, מה שהופך אותן לנפיצות בפליי-אין. יתר על כן, לכל אחת מהן יש סיבה להאמין שהן יכולות לנצח כל אחת מ-8 המובילות במשחק נתון. לאטלנטה זו מסורת הפלייאין המפוארת שלה. לא יודע מה נדלק בטריי יאנג במשחקי הפלייאין אבל יכול להיות שהוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הפלייאין, שבשתי העונות האחרונות הוא הוביל את הקבוצה שלו ל3/3 במשחקים האלו. שיקגו אמנם נכשלו בפעם היחידה שניסו לעלות מהפלייאין (בעונה שעברה), אבל הם מחזיקים באמתחתם את אחד משחקני הקלאצ' הטובים בליגה בכלל והעונה. שיקגו ניצחו 22 מהניצחונות שלהם העונה בקלאצ' כשבדקות של דמאר על המגרש בזמנים האלו הם פלוס 76. בפורמט שמבוסס על משחק אחד, שחקני קלאצ' גדולים עושים את ההבדל

דן: למרות שהנתונים מעידים אחרת, בוודאי שקיים סיכוי. כפי ש"ניבאתי" (מי לא ראה את זה בא?), הפציעות ימשיכו להיערם עבור מגוון הקבוצות בליגה ובעקבות הפציעות המאזן התחרותי והמאצ'-אפ ישתנה. כאשר כוכב אחד או אחר ייעלם מן התחרות, יפתחו אפשרויות עבור יריביהם. בישורת האחרונה של העונה, אנחנו נראה גם קבוצות ושחקנים רבים שיעלו הילוך וישפרו את המשחק שלהם. בקיצור, הסיכויים להפתעות לדעתי תלויים בעיקר בפציעות.

מתן: אם יש קבוצה שיכולה לעשות את העלייה הזאת מהפליי-אין זו אטלנטה שיכולה להפתיע ועם התפוצצות של יאנג הם יכולים לנצח את כל האחרות שם ואף להפתיע בפלייאוף עצמו. זו ההזדמנות להזכיר שההוקס הם הטובים ביותר בפורמט הפליי-אין בשנים המעטות בהן הוא נערך, כשבשנתיים הקודמות הם עלו דרכו לפלייאוף והם היחידים שניצחו 3 משחקי פליי-אין.

שחר: נבואה ניתנה לשוטים, אבל כרגע נראה שהרבה תלוי בשאלה אילו שחקנים יבריאו ומתי. בסיטואציה שבה פילי יורדת למקום ה-7 או דרומה, ואם אמביד עדיין פצוע או לא בכושר משחק מספק. אני יכול להאמין שאטלנטה עם טריי יאנג (גם פצוע וספק אם יחזור לפליי-אין) או שיקגו יכולים להדיח אותם. אינדיאנה גם כן קצת איבדו גובה אך עדיין כקבוצה הם מרגישים יותר שלמים משאר הקבוצות בתמונה. מיאמי כבר בנתה לעצמה מוניטין כקבוצת פליי-אין קלאסית כך שקשה יהיה להמר נגדם. בכל מקרה כמובן במשחק אחד הכל אפשרי כמובן אבל גם נראה שהטבלה בצדק לא משקרת כשפילי היא היוצאת מן הכלל במקרה שהיא בלי אמביד לשלב הזה של העונה.

שאלה 3: אוקלהומה היא אחת מהקבוצות המוכשרות והטובות ביותר העונה משני צידי המגרש, אך היחידה ללא ניסיון פלייאוף בצמרת המערבית. כמה רחוק אתה חושב שהם יכולים להגיע?

NBA בדם: די אופתע במידה ואוקייסי יגיעו לגמר המערב. חוסר הרצון של סם פרסטי לחזק באופן רציני את הקבוצה בדד ליין בסנטר עב בשר ובסקורר משני מוכח שם את אוקלהומה תחת תקרה מקצועית מסוימת שלא תאפשר לה להתמודד ברצינות על הגעה לגמר. קבוצות עם שחקני פנים מסיביים, כמו יוקיץ', דיוויס או גובר, ישלטו במאצ'-אפ מולם. למרות ששיי שחקן מדהים, בלי עזרה נוספת הוא וחבריו יודחו באחד משני הסיבובים הראשונים.

פתיבר: אוקלהומה מאוד הרשימה העונה ולפרקים נראתה כמו הכוכב שלה, בלתי עצירה. אני חושב שיש לה מספיק כישרון בדמות שיי, J-DUB וצ'אט כדי לייצר מול הגנות של פלייאוף, וזה לרוב המקום שבו קבוצות עונה רגילה נופלות בפלייאוף. אני כן חושב שחוסר הניסיון של הקבוצה בפלייאוף יורגש בעיקר ביכולת שלהם להתאים את עצמם ליריבות ספציפיות ויהפוך אותם ליותר תלויים במאצ'-אפ שהם יקבלו. עם כמה שאוקלהומה שיחקו טוב העונה יש להם חולשה אחת מאוד גדולה וברורה. הצבע. נתוני הריבאונד והספיגה שלהם בצבע ממש לא טובים, וחוסר הגודל שלהם מהווה נקודת תורפה מרכזית. אז אם נחזור לשאלה אני מאמין שמצד אחד אפשר לדמיין אותם מגיעים לגמר המערב, ובהינתן מצ'אפ אולי אפילו לגמר הכללי, ומצד שני אם הם יפגשו בסיבוב הראשון קבוצה "גדולה" כמו הלייקרס, לא אתפלא לראות אותם מודכים אה-לה ממפיס כבר בסיבוב הראשון

דן: אני סבור שהתקרה של אוקלהומה העונה זה גמר מערב. בשל גילם הצעיר ונקודות נוספות שאותם האיר מנחם בנוגע לחולשה ניכרת בריבאונד והיעדר גובה בקו הקדמי, אני סבור שהפלייאוף יתחיל והם ישחקו מול קבוצות בוגרות ומנוסות יותר, עם קצת Bully Ball והם יתקשו לנצח, בעיקר במשחקי חוץ. זו קבוצה שאין להספיד אותה או להקל בה ראש, אך היא עוד צעירה וחסרה עוד חלק או שניים כדי להיות איום אמיתי על התואר.

מתן: התקרה של אוקלהומה כרגע היא סיבוב שני ויש מצב שאפילו את הסיבוב הראשון הם לא יעברו אם יפגשו יריבה קשה כמו הלייקרס או דאלאס. SGA שחקן מוכשר מאוד, אבל אני לא חושב שהוא יצליח להרים אותם לגמר מערב השנה, כי הם צריכים עוד שנה להתפתח ולצבור ניסיון פלייאוף שאין להם בכלל, כי בעונה שעברה הם הפסידו למינסוטה בפליי-אין.

שחר: כשאני מסתכל על תמונת הפליי-אין במערב אני בהחלט חושב שאוקלומה היא החוליה החלשה. בסדרה מול בוקר דוראנט וביל, לוקה וקיירי, לברון איי די ודי לו, או סטף ו.. (שמישהו כבר יביא לבחור עזרה כמו שצריך) אני בהחלט רואה אותם מפסידים. בשביל שזה יקרה צריך לראות באיזה מקום יסיימו והאם הקבוצה שמגיעה מולם הצליחה להתעלות ברגע הנכון. במידה וזה קורה אני בהחלט חושב שהם יכולים לצאת כבר בסיבוב הראשון, ואם דווקא בסיבוב השני מול הפליקנס או הקינגס או אפילו מיניסוטה לאחר שאיבדו את טאונס אני דווקא יכול לראות אותם עוברים. כנראה שמול הקליפרס, אם קוואי יהיה בריא, או דנבר אני חושב שהם פחות עדיפים. שורה תחתונה, גמר מערב זה הכי אופטימי שלי עבורם.

שאלה 4: הקדנציה של דוק ריברס במילווקי נפתחה רע, אבל לאחרונה חל שם שיפור, בעיקר בצד ההגנתי. מה דעתך על המצב של הבאקס לקראת הפלייאוף?

NBA בדם: העונה של הבאקס מאוד מאכזבת ומדאיגה. לילארד בעונה לא טובה ויציבה, מידלטון משחק ברבע כח ונעדר לא מעט וההגנה לא משתפרת בצורה משמעותית. חילופי המאמנים לא עשו את השינוי שקיוו לו עד כה, ועדיין, הקבוצה הזו תימדד רק בפלייאוף. אי אפשר לפסול קבוצה שהשחקן הכי טוב במזרח נמצא אצלה ושלילארד הוא כוכב המשנה שלה. במידה ומידלטון יספק 15-20 נק' לערב באחוזים סבירים ויתפקד ככינור שלישי ראוי, מילווקי תהיה בעלת סיכוי לא גבוה במיוחד, אך עדיין ריאלי, לצאת מהמזרח.

פתיבר: לדעתי הבאקס מגיעים במצב ממש אחלה לפלייאוף, לילארד השתלב, בטוח התקפית, כשעכשיו כמו שצויין בשאלה הבאקס מתחילים להבין איך עובדים איתו מבחינה הגנתית. המיקום שלהם בטבלה הוא ממש מספק בהינתן העונה הפסיכית שבוסטון נותנים, והם נמצאים בעמדה טובה להגיע לגמר המזרח לפחות. מצד שני קבוצה שיש לה את יאניס לא מסתפקת בגמר מזרח, ומכוונת כל שנה לדבר אחד בלבד, גביע לארי אובריין. הבאקס נראים רחוקים מהפירמה של מובילת המזרח, ולמרות שבמאזן בינהן הן חצויות, זה לא נראה מבטיח מבחינתם. חוץ מזה הם הביאו את דוק אז אין על מה לדבר בהקשרי כל מה שיותר רחוק מסיבוב שני.

דן: ה"שיפור" הזה שמדברים עליו, לדעתי נעלם עם מסע משחקי החוץ האחרון שלהם. הם הפסידו ארבעה משחקים רצוף ובשלב זה, לא מאיימים או מפחידים אף אחד. דוק הוא לא "הגואל" ולא הולך להצעיד אותם לאליפות. דיים לא יציב ונראה במשחקים רבים כמו גארד ממוצע בליגה. הבלוק של דינווידי עליו בשנייה האחרונה הראה לכולם שהוא לא הסופרסטאר שהוא בנה עצמו להיות במועדון חלש כמו פורטלנד, בו נתנו לו את הכדור-48 דקות במשחק לעשות ככל העולה על רוחו. הוא לא ניחן ביכולות ניהול קלאסיות על הפרקט ולמעשה לא גורם לחבריי קבוצתו להיות טובים יותר. בשל הפציעה של אמביד, הבאקס במצבם היום עלולים לעוף כבר בסיבוב הראשון. אך אם בכל זאת יגלו יכולת לוחמה וירחיקו עד גמר המזרח, שם ייעצרו ע"י המועמדת מס.1 לתואר העונה, הבוסטון סלטיקס.

מתן: מילווקי עדיין קונטנדרית וכנראה היחידה שיכולה לתת לבוסטון פייט במזרח כפי שזה נראה כרגע. לילארד עושה את שלו התקפית ומתקשה בהגנה ויאניס עדיין בלתי ניתן לעצירה, בזמן שהאחרים פחות או יותר נותנים את המצופה מהם, חוץ ממידלטון שמתאושש מפציעות, אבל הם צריכים אותו בריא בפלייאוף ולא קודם לכן. אין סיבה שהם לא יגיעו לפחות לגמר המזרח.

שחר: זכיתי לראות את מילווקי מול גולדן סטייט בתחילת המסע שלהם במערב שהם חוזרים ממנו עם ניצחון אחד מ-4 משחקים, כולל 2 תבוסות של ממש. אני פשוט לא תופס מריברס כמאמן וגם לא מתגעגע אליו כפרשן. אני חושב שבמזרח כרגע הם מסוגלים לעשות ריצה יפה אך קשה לי לראות אותם מדגדגים את בוסטון בשביל להגיע לגמר, וגם שם הם כנראה יפסידו לכמעט כל קבוצה מהמערב.

שאלה 5: איזו סדרת פלייאוף היית רוצה במיוחד לראות השנה?

NBA בדם: דנבר-פילדלפיה. הסיכוי לסדרת גמר כזו היא לא גבוהה. אמביד עוד פצוע וספק רב אם יחזור לכושר שהיה בתחילת העונה, וגם זה לא הופך את פילדלפיה לבעלת הסיכויים המרביים לצאת מהמזרח, אבל מפגש בין שני הסנטרים המוכשרים שידע הדור הנוכחי מצית את הדמיון לכל חובב NBA. מאז אולאג'ואן ושאק לא היה קרב אימתני כזה בין שני סנטרי על. 30 שנה זה יותר מדי זמן. אולי השנה.

פתיבר: אני אהיה בנאלי. סלטיקס-נאגטס. הקבוצה הכי טובה בליגה מול השחקן הכי טוב בליגה. שתי קבוצות שמשחקות העונה כדורסל סינרגי שוטף ויפה, קבוצות מנוסות שרצות ביחד כבר שנים, עתירות בניסיון פלייאוף ורעבות להישגים (מי שנראה לו שהג'וקר מסתפק באחד לא ראה אותו עולה על שולחנות במועדונים סרבים). אני חושב שאם הן יפגשו בגמר זו תהיה חגיגה אמיתית ואני מת שזה יקרה.

דן: דנבר מול הלייקרס. סתם כך, כי אני אוהד שרוף של לברון ואשמח לראות אילו תשובות הוא והלייקרס יוכלו להביא אל הכדורסל הגאוני והמלוטש של האלופים המכהנים. לבטח יהיו סדרות יותר מותחות או מעניינות, אך מבחינת כדורסל, היא המסקרנת ביותר עבורי. האם הלייקרס יצליחו לקרוא עליהם תיגר או יעופו בסוויפ? כל אלו יכתיבו את העתיד של לברון, הכדורסל והליגה כולה. סדרה שעבורי מדברת יותר על "פניי הכדורסל לאן". האם דנבר היא רק אפיזודה חולפת שניתן להביס, או שמא יניפו טבעת שנייה ברציפות ויגרמו לכל שאר הליגה, לנסות ולחקות את הנהלים שלהם לנצחון. הסדרה הזו, מבחינתי, תדבר היטב על החפיפה הבין דורית בכדורסל ותוכל להניב לנו האוהדים והאנליסטים הרבה חומר למחשבה וניתוח.

מתן: יש שתי סדרות עיקריות שמסקרנות אותי, והן הקליפרס נגד דנבר ובוסטון נגד מילווקי. בחרתי בשתי הסדרות האלה, גם כי אני חושב שאלו צריכים להיות הגמרים האזוריים, וגם כי אלו שתי סדרות בין שתי קבוצות עם שיטות משחק שונות לגמרי שהתנגשות ביניהן יכולה להיות מטורפת ולהביא כדורסל איכותי מאוד.

שחר: בתור אוהד גולדן הייתי שמח לראות אותם מול אולוהומה. בשביל זה גולדן יצטרכו לטפס למקום 8 ולנצח את המשחק הראשון, דבר שאני לא כל כך רואה קורה במיוחד כקרי פצוע. בתור אוהד כדורסל כמובן שאת בוסטון-דנבר, האלופה עם השחקן הטוב בליגה מול הקבוצה הכי שלמה ועם המאזן הטוב ביותר בליגה.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה רבה.
    ניתוחים טובים.
    הגרועה : ווש – כי מי שבנה על ג'ורדן וקוזמה- קיבל מהם את המקסימום שלהם. (וגם כי בגלל דני סבלתי לראות אותם יותר מאשר את דטרויט)
    פלייאין -לאטלאנטה יש סיכוי – תלוי במצ'אפ. כי יש להם ספיק כישרון לנצח משחק אחד, גם אם לא סדרה.
    אוקלהומה – אם היו מביאים סנטר מסיבי אולי הייתי מאמין בהם יותר העונה. כרגע זה נראה נחמד אבל הם רכים מדי… וגם חסרי נסיון. מקוה שישתפרו, קבוצה סימפטית.
    באקס – מי שהביא את ריברס לאמן אותם כנראה לא ראה עד עכשיו NBA אז אני אעדכן אותו – מאמן גרוע שלא מביא שום ניהול משחק ולא מוציא את המקסימום מהקבוצות שלו. אז לא, לדעתי לא יגיעו לגמר. וגם ההגנה בלי הולידיי ואלן לא מספיק טובה.
    הסדרה : בוסטון – דנבר. כי מישהו צריך לשחק מול יוקיץ …

  2. אישית, בלי התייחס לשם דוק ריברס, העובדה שמילווקי ניצחה בלי יאניס את פיניקס בהרכב מלא, כאשר פיניקס הרבה יותר צריכה את הנצחון כדי להבטיח פליי-אוף ולהנצל מהפליי-אין מאשר מילווקי שנראה בכל מקרה תצליח להישאר במקום 2, אומרת הרבה על מילווקי. יש לה סוללת קלעים מטורפת, פורטיס, מידלטון לילארד, ביזלי ולופז וקראודר, יש להם פנים מצויין של לופז ויאניס, ויש להם קו אחורי של ליארל וביזלי עם פיין ובברלי כדי להחליף ולתמרן.
    מעשית אין להם גיבוי למידלטון וולופז. אבל אם הם בריאים ומשחקים כמו שהם משחקים עכשיו – מילווקי יכולה לנצח כל קבוצה בסדרה.

  3. פוסט מצויין, מחכים ומעורר מחשבה, ובכל זאת, כמה תשובות שלי:
    הקבוצה הכי גרועה בליגה – זה קל. הספרס. עם הרוקי הכי טוב ביקום ואולי בהיסטוריה, עם חבורת צעירים מוכשרת לפני פריצה ועם 22 נצחונות בשנה שעברה, זאת היתה אמורה להיות שנת התחשלות. מאבק והפסד על הפליאין לפני בחירות דראפט איכותיות שיתנו לה את מה שחסר להפוך ל- OKC בעוד שנתיים ולבוסטון בעוד 5.
    במקום זה, אנחנו צופים בהירובול שנערך על הריסות הפרנצייז הטוב בהסטוריה. הכל מתחיל ונגמר במאמן שאיבד את זה. כמו דון נלסון בשנים האחרונות שלו. המאמן לא קשור יותר למשחק. הוא מתעב שלשות, הוא מתעב את הליגה הזאת והוא מתעב כל רגע שהוא לא עם כוס יין במסעדה.
    מי יכולה להפתיע במזרח בפליאין?
    אף אחת. כי קודם פערי האיכות והביתיות גבוהים מדי ושנית בטח לא אטלנטה מכיוון שדז'ונטה מעולם לא הצליח לנצח שהכסף היה על השולחן וטרה יאנג כבר עם חצי רגל בטרייד.
    האם מילווקי יכולה ללכת עד הסוף? לא. היא לא. עם לילארד ודוק התקרה היא גמר המזרח, יכול להיות שהיא תהיה הרבה יותר נמוכה.
    קשה לחשוב על הנהלה שעשתה יותר ממה שעשתה זאת של מילווקי כדי להשאיר את יאניס. זה לא יעזור לה, יאניס ילך לשוק גדול בסוף העונה הזאת או זאת שאחריה.
    הסדרה שמעניינת אותי, זאת סדרת הגמר – דנוור מול בוסטון. הסדרה שהיתה אמורה להיות בשנה שעברה וכנראה תהיה גם בשנה הבאה.

  4. מילווקי לא יצאו מהמזרח בחיים. ריברס מאמן גרוע וההגנה שלהם נוראית. הסיבה היחידה שבוסטון לא תגיע לגמר היא פציעה או הספסל החלש שלהם.
    המערב מפחיד ביותר כי גם קבוצות הפלייאין שם גמו פניקס ודאלאס יכולות שם לכסח קבוצות ברביעיה הראשונה בקלות. עם זאת אני לא רואה את מיני, אוקלהומה וניו אורלינס עוברות סיבוב שני (מקס) אלא אם יהיה להם מץ' אפ חלומי.

  5. אחלה ניתוח, מרתק לקריאה ונתן לי הזדמנות לשני סנט משלי
    הגרועה וושינגטון קל, לדטרויט יש עתיד, לפורטלנד יש פוטנציאל, לממפיס זה זמני ואז נשארים עם שארלוט שגרועים וווש שמחפירים ורק מחמירים את מצבם בינתיים.
    גם הבולס וגם ההוקס עלולים לפרוח בפלייאין אבל בכל מקרה מי שתעלה משם תעוף בסיבוב הראשון אלא אם מדובר במיאמי אז מה זה משנה.
    אוק טובים אבל בפלייאוף זאת אופרה אחרת והם בהחלט עלולים בטעות להגיע לגמר המערב אבל זאת בהחלט התקרה שלהם.
    הבאקס לעומת זאת טובים ומנוסים ובסיבוב הראשון זה יראה טוב אבל הבעיה תגיע בסיבוב השני שם לצערם הסיפור ייגמר וכנראה במשחק 7 בבית.
    הסדרה מיאמי נגד מילווקי, בין אם גאולת מילווקי והנקמה על עונה שעברה ובין אם ההתפוצצות השנתית של באטלר וההיחנקות הצפויה של ריברס וכי אני אוהד מיאמי, כך או כך, יהיה כיף

  6. תודה לכל המשתתפים. אני אביא את התשובות שלי גם:
    1. וושינגטון. כמה שאני אוהב את דני וחושב שיש לו פוטנציאל להיות אולסטאר, בשלב הזה של הקריירה הוא לא אמור להיות השחקן השני או שלישי בטיבו של קבוצת NBA. מהספרס ציפיתי ליותר, אבל זה בגלל שציפיתי שהם יתחזקו קצת במהלך העונה, וזה עוד לא קרה.
    2. שיקגו מאוד מסוכנים, אטלנטה קצת פחות לדעתי, ועדיין המנצחת ביניהן תוכל להפתיע.
    3. מבין הטופ 10 המערבי, אני חושב שלרוב הקבוצות יש מאצ'-אפ נוח יחסית מול אוקלהומה ויתרון בצבע. הם יצטרכו התפוצצויות של שג"א על בסיס יומי כדי להצליח, והוא אולי הכוכב הכי יציב בליגה, אבל גם פחות סביר שנראה ממנו הופעות מהסוג שהת'אנדר יצטרכו ממנו לדעתי. סיבוב אחד הם יעברו אם יצליחו להתאים את עצמם למעמד, אבל קשה לי לראות אותם עושים מעבר לזה כרגע.
    4. כתבתי כבר שמילווקי צלחו מזמן את העונה הסדירה, וכבר מתחילת העונה הם בשאלות מה יעבוד בפלייאוף ומה לא. כמה שאנחנו יורדים על ריברס, ובצדק, יש לו הרבה ניסיון ויתרונות כמאמן, ויש למילווקי פוטנציאל להבליט את היתרונות שלו יותר. קשה לסמן מישהי עדיפה עליהם במזרח חוץ מבוסטון ואולי מיאמי.
    5. בוסטון נגד מילווקי – שתי הקבוצות בנו את עצמן להתמודדות הזאת, אחת מהן נגד מיאמי שאיכשהו כמעט תמיד מפתיעה, ובמערב מינסוטה וההגנה הטובה בליגה נגד דנבר, או דאלאס נגד הקליפרס בסדרה שבה הארדן עשוי להיות חיסרון הגנתי כל כך גדול שהדקות שלו יפחתו.

  7. אחלה ניתוחים ודיון מצוין.
    1.הגרועה- וושינגטון חד משמעית, לדטרויט עוד יש איזה אופק עתידי ווש לעומת זאת תקועים עם פול (וכרגע גם קוזמה) + מאמן פחות טוב משל דטרויט.
    2. אף אחת מהקבוצות 9-12 במזרח בעיניי לא תפתיע את 7-8 בפלייאין שיהיה הרבה יותר צפוי מזה שהולך להיות במערב.
    3. חושב שהתקרה של אוקלהומה בנתיים זה סיבוב שני בפלייאוף .
    4. יש שיפור מסוים בבאקס אבל הבעיות ההגנתיות עדיין שם ובעיקר חייבים את הצלע השלישית של מידלטון בשביל סיכוי לעבור את בוסטון.
    5. בוסטון- דנבר / דנבר- קליפרס.

  8. 1) וושינגטון כי את השאר לא ראיתי והם ממש ממש גרועים
    2) אין הפתעות. אטלנטה ושיקאגו לא ימצו את הכישרון דוקא בפלייאין
    3) אור עפה סיבוב ראשון. תסתכלו מול מי הם יתמודדו. כולם רושמים הם לא יעברו את דאלאס הלייקרס וכו ואז יעברו סיבוב, מול מי?
    4) קשנ לדעת לפי העונה הרגילה, אבל בוסטון כל כך טובים שקשה להאמין שמישהו יגרד אותם
    5) דנבר בוסטון. גמר לפנתיאון. נראה כאילו כל העונה מיותרת ואפשר לדלג לגמר

  9. אהבתי ביותר
    הקטע המשעשע זה שבפרס הקבוצה הגרועה כולכם צודקים
    🤣
    בקשר לממפיס אני לא יודע אם לשמוח או להתעצב מהקריסה המפוארת שלהם כי כשהיו בטופ הייתה לי תכנית לנסוע לאיזור ממפיס בפסח הקרוב🙏 וחלמתי לסקר מהמשחק, לראות את ג'ה ואדאמס….
    אבל יחד עם ההתדרדרות שלהם בטבלה כך הלכה והתבטלה התכנית, באותו קצב מהיר.
    כיום פחות מעניין אותי לראות אותם למרות שלפי מצב הסגל אולי אראה מישהו ששיחק אתי בהפועל חולון ילדים.
    ואני גם לא נוסע לשם.
    אז יש נחמה בזה שהם מתמודדים ראויים על הקבוצה הגרועה בליגה.
    🙏

  10. כתבה טובה.
    מאחר וניתנו הערכות סבירות ביותר ע"י הממשתפים , כל אחד כמובן לפי טעמו האישי. נותרתי עם הערה בודדת
    ממפיס לא יכולה להיות ברשימה של הגרועות.גארן גקסון נותן יכולת טובה מאוד, גרגורי גקסון הפתעה של ממש, כך שאפילו לא הייתי אומר שזו שנה מבוזבזת.לממפיס ב או אפילו ג מאזן טוב מווש,פיסטונס, ספארס, פורטלנד.
    גם על נושא ממפיס יש התיחסות בכתבה.כך שהערה של ממש אין לי.

  11. 1-ווש, זה קרקס לא כדורסל. לאוהבי הבידורסל הם טובים.
    2. אף אחת מהן
    3. עם הגרלה טובה גמר מערב. במקרה הפחות טוב סיב 2
    4. הבאקס במצב חרבנה לפלייאוף (סיב 1 תלוי מי תקבל)
    5. פילי דנבר (אבל יהיה בוסטון דנבר אם הכוכבים לא יפצעו)

  12. מילווקי עוברת עונה סיוטית – חילופי מאמן, הבאת כוכב התקפי שלא שומר, פציעה של מידלטון ומה לא. ההתקפה שלהם היתה אחד הדברים המכוערים בליגה. המזל שלהם שהכל קרה מוקדם בעונה והיה להם הרבה זמן לתקן. פתאום הם נראים הרבה יותר טוב. אם מידלטון יחזור לכושר ובובי פורטיס ידלק בפלייאוף (אני אוהב את השחקן הזה), הולידיי יהדק את ההגנה (אה, הוא כבר לא שם), עם הניסיון שלהם, הם יכולים לדבר חזק, אפילו גמר מזרח.
    את בוסטון הם לא יצליחו לעבור השנה כי יש גבול כמה אפשר לזייף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט