5 על 5 של פגרת האולסטאר / צוות הופס

ויקיפדיה

חודש רביעי מאז תחילתה של העונה כבר עבר, חודשיים בלבד נותרו לעונה הסדירה, ואנחנו מקבלים כעת פגרת אולסטאר, כלומר זמן טוב לדיון 5 על 5 נוסף. בעיקרון תכננו להעלות את הכתבה הזאת לפני משחק האולסטאר ולא הספקנו, מה שהופך את השאלה האחרונה לחכמת הבדיעבד. הפעם, נמצאים איתנו בצוות נועם לב, רועי ויינברג, האחים שקד ומתן יעקובי ועמיחי קטן.

שאלה 1: את המעבר הקלנדרי לשנת 2024 הניקס עשו עם מאזן 17- 15 וטרייד טרי על אנונובי, אך מאז מדובר אולי בקבוצה הטובה בליגה שגם התחזקה עוד יותר בטרייד דדליין. האם כבר אפשר להסתכל על הניקס בתור קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף או שעדיין חסר להם משהו?

נועם: הניקס חד משמעית יכולים ללכת עד הסוף. אני מאוד מאמין במשפט "התקפה מנצחת משחקים, הגנה זוכה באליפויות". מאז הטרייד על אנונבי הניקס היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, וכשיש לך כוכב כמו ברונסון, שאני מאמין שבפלייאוף הקרוב יוכיח שהוא כוכב מהשורה הראשונה בליגה, אז גמר מזרח לפחות ואולי אפילו גמר או אליפות זו לא מילה גסה.

רועי: אני לא חושב שהניקס הקבוצה הטובה בליגה כרגע, אבל הם בהחלט קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף. הם השיגו את הסקורר שהיה חסר להם בדדליין, יש להם מספר 1 שיכול להוביל לאליפות ובעיקר סוג של "קאלצ'ר", איזה DNA קבוצתי של קשיחות שגורם לך להאמין בהם. השילוב של ברנסון-או.ג'י-רנדל נראה מדהים ביחד, אבל צריך בשבילו את רנדל. אם כולם בריאים הם יכולים להדיח כל אחת במזרח ובגמר אלוהים גדול, אז לגמרי קונטנדרים. בטח אם מיץ' רוב יחזור לפלייאוף, אפילו אם שם זה יהיה בתור שחקן ספסל בהתחשב ביכולת הטובה של איזייאה הארטנשטיין. אין אף קבוצה שבאמת נראית מעל הליגה (אולי חוץ מדנבר), אז בטיר שמתחת לנאגטס הניקס יכולה לקחת כל אחת בסדרה. ולכו תדעו אם דנבר תהיה בריאה לחלוטין ביוני.

שקד: הניקס קבוצה מצויינת שנבנתה עם השנים, אבל זה עוד לא מספיק. בתור אחד שמלווה את הניקס ב-5 שנים האחרונות זאת בהחלט הקבוצה הכי טובה שלהם שראיתי עד היום. שג'יילן ברונסון נראה כמו ה-Real Deal הרבה יותר מכוכבים אחרים שמקבלים קרדיט, הוא נראה תמיד מוכן, תמיד חדור, תמיד שם, ואף פעם לא משתפן, בשונה מהמון כוכבים. אני חושב שהניקס זו הקבוצה הכי טובה בליגה שיש לה רק אולסטאר אחד או שחקן All NBA אמיתי, כשלצערי ג'וליוס רנדל לא נספר בעיניי כי הוא נבחר מפאת עמדות ולא מרמת משחק. לכן, אני באמת חושב שהניקס יכולים לעבור סיבוב ראשון בהחלט, אם זה לא מיאמי בטעות, אני מאמין שבמאצ'-אפ נכון יכולים גם לגרור סדרה עם מילווקי או בוסטון למשחק 7 והם מרחק פציעה אחת מגמר מזרח או חס וחלילה פרידה בסיבוב הראשון, אבל עוד לא קונטנדרים של ממש.

מתן: אני חושב שעדיין לא. לניקס יש פחות ניסיון פלייאוף מאשר לקבוצות כמו מילווקי, בוסטון או פילדלפיה למשל, כשהניקס לא עברו את הסיבוב השני של הפלייאוף מאז 2000. כל זה עוד לא מתייחס לפערי הרמות, כי על אף מקצה השיפורים של הניקס, בוסטון נמצאת רמה אחת מעלה הניקס וקשה לראות את הניקס מפתיעים אותם, או גם את מילווקי שלמרות הקשיים עדיין בצמרת הגבוהה של המזרח והליגה.

עמיחי: כן. הקבוצה הכי טובה במאה ה-21 בתפוח הגדול היא לא המועמדת הראשונה או השנייה ללכת עד הסוף, אבל היא עומדת בכל דרישות הסף המינימליות. יש לניקס הגנה טובה, מספיק אפשרויות התקפיות ובעיקר את ג'יילן ברונסון שב-14 משחקי פלייאוף כשחקן המוביל של הקבוצה שלו עומד על ממוצע נהדר של 28.7 נקודות ב-51.2% מהשדה ו-56.6% אפקטיבי, כולל 38 ו-41 נקודות ב-2 משחקי ההדחה נגד מיאמי בעונה שעברה. בוסטון יותר טובים וכנראה גם את מילווקי ואולי קליבלנד או פילדלפיה אני אקח קודם במזרח כרגע, אבל צריך לקחת בחשבון גם את הניקס.

שאלה 2: וומבניאמה או הולמגרן. מי לדעתך המועמד המוביל לתואר רוקי העונה נכון לרגע זה?

נועם: אני מאמין שהצלחה קבוצתית תמיד חשובה יותר בספורט מהצלחה אישית. לכן אבחר בצ'ט הולמגרן הנפלא שקבוצתו נמצאת כרגע במקום השני במערב ונלחמת גם על המקום הראשון. הולמגרן הוא חלק משמעותי מאוד מקבוצה מצוינת ותחרותית והמספרים שלו העונה הם 16.7 נק' (שלישי בקבוצה) 7.6 ריב' (ראשון בקבוצה) 2.7 אס' (רביעי בקבוצה) 2.6 חסימות (ראשון בקבוצה ורביעי בליגה) ו-1.6 איבודים (וומבי מאבד יותר מכפול 2 ממנו). את כל זה הוא תורם באחוזים מעולים של 53.5% מהשדה, 39.3% לשלוש ו-77.3% מהקו, כך שהיעילות והניצחונות מעניקים לו את היתרון.

רועי: וומבי. ההתקדמות שלו מחודש לחודש מעניקה לו את הפרס, שמראש לא מבוסס על הצלחה קבוצתית אלא בעיקר על מספרים. ב-2024 הוא עם 22.6 נק' (50.1% מהשדה, 35.9% מהשלוש), 9.7 ריב', 3.5 אס' ו-3.3 חסימות למשחק לעומת 15/7/3/2.5 של צ'ט, שאחלה לגמרי אבל אופציה שנייה או שלישית ולא השחקן הטוב ביותר של הקבוצה שלו. וומבי כבר עכשיו זה פרנצ'ייז פלייר והספרס צריכים להעמיד סביבו קבוצה תחרותית כבר עכשיו. יש מצב שהוא אפילו טופ 20 ב-NBA כרגע. צ'ט לא.

שקד: צ'אט שחקן ענק שרק ימשיך וישתפר המשחק שלו לצד שחקנים צעירים, כישרוניים, חדורים עזר לו להידבק בחיידק הת'אנדר וללחוץ על הגז הכי חזק מה שנתן לו המון במה, המון נגיעות בכדור ומיקום בצמרת טבלת המזרח. מהצד השני וומבי, החייזר מצרפת שנפל על המאמן מהטובים בהיסטוריה שהחליט מסיבה שעוד לא ברורה לכל לשחק עם מוביל כדור שלא יודע להוביל ולא יודע לשחק עם הכדור. האם זה בכוונה כדי לאתגר את וומבי? לבחון מטאלית את הקבוצה בהפסדים? להפסיד בכוונה כדי לקבל עוד בחירות בדראפט? להתחיל הכי נמוך כדי שנגיד תראו מאיפה באנו ולאן הגענו בעתיד? אין לדעת. מה שכן אפשר לדעת זה שמאז שיש שני מובילי כדור "נורמלים" על המגרש Wemby is unleashed. הצרפתי סוף סוף מקבל את הכדור ודואג לחבריו לשורה סטטיסטית נהדרת בעמודת האסיסטים, כשהוא מסיים כמעט כל דבר וסוף סוף נראה דומה למה שציפינו. בסופו של דבר זה יהיה וומבי, אין מה לעשות הליגה הזו צריכה כסף באז.

מתן: וומבי יבחר רק בגלל ההייפ, אבל מגיע יותר לצ'ט שהוא השחקן ה-3 בטיבו בקבוצה מהצמרת העליונה של המערב. יש שיגידו שהוא נבחר לסיטואציה יותר נוחה וקבוצה יותר טובה, אבל זה לא מוריד מזה שהולמגרן הוא חלק מקבוצה שמצליחה יותר מהציפיות המוקדמות, ויש לו חלק משמעותי בכך בתור השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה שקולע די הרבה וביעילות גבוהה.

עמיחי: רועי הביא את הנתונים הרלוונטיים בהתקפה, אבל ויקטור וומבניאמה הוא פשוט שחקן מוביל, ולדעתי שחקן שהיה נבחר לאולסטאר בצדק אם היה קצת פחות צפוף בקו הקדמי המערבי. בהגנה שווה לשים לב לכך שהרייטינג ההגנתי של הספרס בדקות של וומבניאמה הוא 112.5, נתון שהיה שם אותם במקום השישי, ואילו בדקות בלעדיו הם עם 119.9, נתון שהיה שם אותם במקום ה-28. מבחינתי הוא אפילו מועמד לגיטימי לשחקן ההגנה של העונה אם הספרס טיפה משתפרים בצד האפור של המגרש, אז כרוקי העונה הוא המועמד שלי, ובפער די משמעותי.

שאלה 3: איזו קבוצה היא המרוויחה הגדולה של חלון הטריידים?

נועם: אני חושב שהניקס היא המנצחת הגדולה. אך בגלל שדיברתי עליהם כבר אבחר בקבוצה השנייה שהרוויחה מאוד מחלון הטריידים שזו דאלאס. המאבס עשו 2 מהלכים מצוינים עם הבאת גאפורד ופי ג'יי וושינגטון. גאפורד משלים להם 48 דקות של סנטר שמשחק מעל הטבעת עם לייבלי, וזה סוג הסנטר המתאים ביותר לשחק עם לוקה וקיירי. פיי ג'יי וושינגטון הגיע במקום גרנט וויליאמס שלא התחבר טוב לקבוצה וזו עוד החתמה נהדרת מבחינתם, כשהוא יוסיף להם גובה, אתלטיות וכוח מתפרץ. וויליאמס הביא הגנה וקליעה משלוש אבל הוא נמוך לעמדה שלו ולא אתלטי במיוחד וזה התאמה פחות טובה ליד לוקה וקיירי. בשני המקרים מדובר בשחקן ששיחק בקבוצה חלשה ואולי אפילו יכול לתרום עוד יותר במערכת בריאה ומנצחת יותר.

רועי: אוקלהומה סיטי. הם לא ויתרו על אף אחד משמעותי וקיבלו את גורדון היוורד שיכול להיות התאמה בול בשבילם, עם יכולת ניהול משחק, קליעה וניסיון בפלייאוף. שחקן שישי מעולה ואולי החתיכה החסרה שהייתה חסרה להם, מי שיכול להיות איגודלה של השושלת הזאת וחוזה נגמר. זה חלק מהקטע – הם פינו מקום בתקרת השכר ולא ויתרו על אף בחירה, ככה שגם אם הם ירצו לעשות טרייד ענק בקיץ כל הנכסים אצלם. כרגע לא נראה בכלל שהם צריכים. יש מצב שהם לא צריכים בכלל.

שקד: יש כאלו שיגידו ניקס כי הם סוף סוף שלחו את בארט, פורנייה, עוד נספחים לדרכם וסוף סוף בסגל מאוזן ורצים קדימה. יש כאלו שיגידו שה-Dark horse של הליגה זו בכלל אינדיאנה עם ההתקפה המשוגעת, והגעתו של סיאקם היא מה שרק חיכינו כדי לראות את האליבארטון בשיאו. אל מול כל אלו, הקבוצה שהשלימה את החלקים החסרים בצורה הטובה ביותר היא דווקא דאלאס. כמה שלוקה במשך שנים שיווע לסנטר אתלט, אגרסיבי, ואנרגטי שנלחם על כל כדור ומשאיר הכל על המגרש, והנה היישר מידיו של דני הגיע דניאל גאפורד. גאפורד הוא אחד הסנטרים הכי אנדרייטדים בליגה, כמו נאז ריד כזה שכל קבוצה צריכה.בנוסף לגאפורד, כמו שההיט הצליחו לעקוץ את רוז'יר מההורנטס, המחטף האמיתי היה פי.ג'יי וושינגטון. לא בטוח אם הוא סטרץ' 4, אבל זה כלל לא משנה כשהוא מוסיף גובה, חוסן, הגנה וקליעה לקבוצה משוועת לכך. וושינגטון הוא בעצם כל מה שכריסטיאן ווד היה אמור להיות רק בלי ההייפ, הלחץ והפעם באמת נראה שדאלאס יכולה ללכת הכי רחוק.

מתן: המרוויחה הכי גדולה זו אוקלהומה. הת'אנדר הצליחו לחזק את הקבוצה בשחקן מנוסה וטוב בדמותו של גורדון היוורד בלי לוותר על הרוטציה העמוקה שלהם וכשהאפשרויות עדיין פתוחות לחיזוק משמעותי בעתיד או הרבה מהלכים קטנים אם יהיה צורך.

עמיחי: בפוסט קודם שלי הזכרתי את הניקס ודאלאס כמנצחות, כל אחת עם המהלכים שלה, אך אם אני צריך לבחור אחת מהן זו תהיה הניקס. לאון רוז הצליח לזהות בדיוק מה חסר לקבוצה שלו, מה הוא יכול לתת בלי לוותר על יותר מדי ועל מה הוא רוצה לוותר לפני שיאבד ערך, והצליח להביא בתוך חודש וחצי 4 שחקנים בכירים לרוטציה של ת'יבודו, ועל מה יקרה אם הניקס יצליחו להגיע בריאים לפלייאוף כבר דיברנו בשאלה קודמת.

שאלה 4: איזו קבוצה הייתה צריכה לעשות שינוי משמעותי לפני הדדליין ולא עשתה את זה?

נועם: הלייקרס. למרות שזה אותו סגל שעשה גמר מערב בלי יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף שעבר, אני בספק אם הם יוכלו לשחזר את ההשיג הזה גם העונה. ההתקפה של הלייקרס לא עובדת טוב ודיאנג'לו ראסל פשוט לא מספיק טוב לקבוצה ששואפת להגיע עד הסוף. גם בשנה שעברה בפלייאוף היו לא מעט משחקים שהוא לא קיבל בהם דקות, בעיקר בגמר המערב נגד דנבר, אז הוא התקשה מול מארי. הוא לא יציב התקפית והגנתית קשה לו להסתדר עם גארדים בטופ של הליגה, כך שטרייד עליו פשוט היה מתבקש. הלייקרס כנראה בכל מקרה התחזקו בספנסר דינווידי ואולי הוא יגרום לשינוי האנרגיות שם, אך כרגע זה לא נראה טוב מספיק.

רועי: אטלנטה. השילוב של דז'ונטריי לא עובד ולא קרוב, ויש גם כפילות בעמדת הסנטר. בתחילת העונה הימרתי על אוקונגו כ-MIP בערוץ הספורט כי הייתי בטוח שהם יפטרו מקפלה, זה לא קרה. יש שם יותר מדי שחקנים שדורכים אחד על השני, מאמן שלא משפיע וקבוצה פחדנית. בשונה משיקגו שתאבד שחקנים לא מדהימים בחינם, אטלנטה לדעתי הולכת לאבד שחקן שמגיע לפרנצ'ייז פעם בעשור וחצי (טריי יאנג) בקיץ. יפתח את 2024/25 בקבוצה אחרת.

שקד: האופציה הברורה היא כנראה הלייקרס אבל האמת ששאר הקבוצות שלא עשו טריידים כנראה עשו זאת לטובה. הווריורס למשל באמת מאמינים בסגל שלהם, ועכשיו אחרי שהעננה של מי ילך הביתה באמצע העונה עברה כולם התחילו לשחק באופן יותר משוחרר. עוד דוגמא היא ההיט, כולם כבר כמה שנים מצפים לשיפצור הסגל ושוב ריילי החליט ללכת על Home Made. עם כל זה, כנראה ששיקגו היא הקבוצה המדשדשת בליגה. אין קבוצה שנמצאת בשלב ביניים ותקועה יותר מהבולס שבזכות שינוי מבנה הפלייאוף מתחבאים במקומות 9-12 כבר כמה שנים ועובדים על עצמם בעיניים. האם היו להם הצעות מתאימות על השולחן? לא בטוח. האם הם חייבים לפרק את החבילה? כנראה לפני שנתיים.

מתן: מיאמי. ההיט היו חייבים להביא עוד שחקן לספסל, כי ברגע שהעבירו את לאורי על רוזיר הם ויתרו על הספסל בשביל החמישייה. המהלך ההוא היה בסדר גמור, אבל כתוצאה ממנו אבל חסר למיאמי מוביל כדור אמיתי בספסל. חוץ מזה, חסר להם סנטר עם גובה אמיתי בספסל, כשראינו בגמר שעבר כמה הדקות בלי אדבאיו היו מאתגרות עבורם מהסיבה הזאת.

עמיחי: שיקגו ופורטלנד מתאימות שתיהן לדעתי, אבל שיקגו לפחות יהיו בפליי-אין ועם סיכוי סביר להגיע לפלייאוף, מה שיכול להעלות ערך לכמה מהשחקנים המנוסים שלהם ולתת לאוהדים עוד קצת סיבות לשמוח בדרך. לעומת זאת, פורטלנד לא רלוונטיים במרוץ לפלייאוף זו עונה שלישית ברציפות, ואחרי הטרייד על לילארד בקיץ שעבר גם אין טעם להעמיד פנים שיש צורך בשחקנים טובים. בקיצור, הבלייזרס זו הקבוצה שהכי אכזבה אותי בכך שהיא לא עשתה טריידים משמעותיים או בכלל.

שאלה 5: איזו קבוצה תנצח לדעתך במשחק האולסטאר ומי יהיה ה-MVP?
(בואו נראה מי היה בכיוון ומי לא כל כך…)

נועם: המערב חייב לנצח. כמות הכישרון שיש במערב בלתי נתפסת ופערי הרמות ברורים (רנדל לא היה נבחר במערב גם לא באנקרו). אני מקווה שה-MVP יהיה לוקה. הוא נותן עונה אדירה אבל לא יזכה ב-MVP של העונה. אז לפחות שיזכה באולסטאר.

רועי: נוטה להמר על המערב, גם כי הוא מוכשר יותר, גם כי הוא ניצח ב-3 המשחקים האחרונים לפני עידן הקפטנים וגם כי דוק ריברס לא מנצח משחקי כדורסל. מי יהיה ה-MVP? שחקן שירגיש שיש לו משהו להוכיח ושמתאים לשואו הזה. טירייס הליברטון באול-סטאר ביתי, פותח לראשונה בחייו והשילוב בין האסיסטים שלו ליאניס וטייטום יכול להיות מלהיב מאוד. אני לגמרי רואה אותו עושה 20-20 ולוקח את ה-MVP של המשחק הזה, סטייל 52 הנקודות של דייויס באול-סטאר הביתי של ניו אורלינס ב-2017.

שקד: אני שמח ששינו את שיטת המשחק, אבל עדין צריך Incentive קצת יותר מעניין למשחק. מה למשל? הצד שמנצח מקבל את הביתיות בגמר הNBA, קונספט מוכר שכבר עבד במקומות אחרים. בכל רבע סוג זריקה אחר נותן מספר אחר של נקודות, למשל ברבע השלישי שלשות שוות 4 נקודות, ברבע השני דאנקים שווים 3, ברבע הרביעי כל שחקני החמישיה חיבים לגעת בכדור בהתקפה כדי שהסל יחשב. כל אלו כמובן רק דוגמאות מהראש שלי שכנראה את רובן לא אהבתן אבל הנקודה היא ברורה, צריך עניין במשחקי האולסטאר! שורה תחתונה המערב ינצח וה-MVP יהיה שיי.

מתן: מערב, שיי או לוקה ילכו על הסטטיסטיקה וינסו לקחת את זה.

עמיחי: (נכתב בראשון בלילה בשעה 00:27) כולם הלכו על המערב, אז אני אלך על המזרח. ב-MVP אני אלך עם דמיאן לילארד שיקווה להמשיך את כושר הקליעה מאליפות השלשות, בה הוא זכה בפעם השנייה ברציפות.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה חברים.
    ניקס הכי התחזקה והמרוויחה הגדולה של הדד ליין (דבר שהופך אותה למועמדת לגיטימית לאליפות).
    וומבי כרגע מוביל על צ'ט בגלל שהוא התחיל להפציץ וצ'ט קצת נחלש.
    אוקייסי הייתה צריכה לעשות את השינוי הכי משמעותי.
    ברגע שיש לך 200 בחירות וכוכב בשל, חבל על כל רגע.

  2. הניקס לא יכולים ללכת עד הסוף כי יש להם מאמן בינוני מינוס שחשף במערומיו בפלייאוף. ואת רנדל הבלוף הקלינגר.
    הייתי הולך על צ'ט, כי הוא יעיל ותורם לקבוצתו בנצחונות.
    ניקס הכי התחזקה.
    שאלה 4 – יש יותר מדי כאלה. ממש מפתיע.

    1. יחסית למאמנים של הליגה תיבס בסדר גמור. לפחות אצלו אין שכונה. רנדל הוא אוברייטד ככוכב, אבל כשחקן חמישייה הוא סביר ביותר. יש מספיק כח אש כדי לא להסתמך עליו יותר ממה שצריך (מאוד מזכיר את מקרה הארדן בקליפרס).

  3. הערכות שלי:
    ניקס לא יכולים ללכת עד הסוף , בקושי יגיעו לאמצע.חסר להם בנוסף לברנסון עוד שחקן על אחד לפחות.
    רוקי השנה – ויקטור , כי כל חודש רואים עוד שיפור,כמו הרבה דברים בחיים , זוכרים מה עשית לאחרונה.
    המרוויחה בדד ליין היא הניקס . אם ניקח בחשבון את כל החודש האחרון בו רכשו את אנונובי, הם זכו בגדול.הפורום הזה עד לפני חודש לא היה מציב שאלה בדבר האפשרות של הניקס ללכת עד הסוף.אוק לא מועמדת שלי ההפך,המאכזבת שלי , מחזיקה טונות של בחירות דראפט ובינתיים לא עושה איתם כלום.היא גם התשובה שלי לשאלה 4.
    בחרתי בשאלה 4 באוק , אבל יש לי הערה בשביל לרכוש צריך גם היצע טוב.ולא היה היצע כזה . אולי התשובה הנכונה אפס מאכזבות.
    לשאלה 5 אין טעם שאענה ,ולו לא ידעתי את התוצאה, הייתי אומר שזה מעניין את הסבתא שלי.
    אז אצור שאלה משלי מי מבין משתתפי הפורום הוא המצטיין בדיון?
    אין אחידות דעות וזה בסדר גמור.ציון טוב פלוס לכל חברי הפורום.

  4. תודה חברים, דיון מעניין!
    אני יודע שאני יותר בפוקוס עליהם כי אני מסקר אותם, אבל הייתי מוסיף את הקינגס לרשימת הקבוצות שהיו צריכות לעשות טרייד. כמובן לא כל טרייד, אבל בלי טרחיד הם שידרו החלטה של "אנחנו יודעים שזומעונה בינונית מינוס ולא נגיע רחוק". לא בריא. טרייד טוב היה ממשיך את המומטום משנה שעברה. בלי זה, סימן השאלה לגבי המגמה שלהם לשנים הבאות גדול מאוד. כמובן שייתכן שיעשו טרייד טוב בקיץ, אבל אנחנו מדברים על החלון הנוכחי, ואם לא יקרה משהו מפתיע מאוד הם חיסלו את העטנה שלהם כבר בפברואר (או שהשאיפות שלהם נמוכות. אני חושב שעם חיזוק נכון הם היו יכולים להגיע לגמר המערב בלי שזה יהיה הפתעה).

  5. ניקס יחנקו בפלייאוף. ברונסון שחקן מעולה אבל רנדל הורס להם עם השטויות שלו בקביעות ואין להם כזה כח אש בהתקפה. סיבוב שני בפלייאוף ואיזה מילווקי גומרים אותם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט