יוקיץ' מול לוקה ושחזור גמר 2021 ביום ראשון של 7 משחקים! / פתיבר ויהלי אולמר

(SI)

אלו ימי הכלב של עונת האנביאיי, שמגיעים לשיאם היום, יום ראשון השלישי של חודש מרץ, שבאמריקה ידוע כ-"סלקשיין סאנדיי" המסורתי בו נבחרות 68 הקבוצות שיתחרו על אליפות ליגת המכללות, הלוא היא מרץ המשוגע. חובבי הקולג'ים ביניכם ודאי ישמחו לשמוע שמיטב כתבינו שוב יתנו סיקור וצבע מסביב לאחד מאירועי הספורט הטובים ביותר של השנה (והכי רנדומלי וכאוטי שבהם) ויעשו זאת החל ממחר. עד אז, היום משוחקים 7 משחקים בליגה של הגדולים, 3 מהם מוקדמים, 2 מהם מסקרנים ואחד מהם הוא וואחד בומבה. יהלי כתב על 3 המוקדמים כאמור, פתיבר על 4 המאוחרים ורוב תודות לעורך הראשי שהזכיר לנו ששכחנו לכתוב מה עשה מי ומי עשה מה.

ואחרי כל זה, נתחיל:

19:00 – מילווקי באקס (24-43) מול פיניקס סאנס (28-39):

ליל המשחקים יפתח עם התמודדות מסקרנת בין אלופת 2021 וסגניתה. הצבאים מגיעים אחרי משחק מול פילדלפיה, כשהשמשות הגיעו לעיר הגבינה משארלוט, שם שיחקו בשישי.

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל יש כאלה ששוות גם 50,000.

מצטער על האיכות, אבל התכלס כאן זה הכמות. כמות השנים ברזומה של שחקני הרוטציה הבכירים של מילווקי. 3 שחקני חמישייה – לילארד, מידלטון ולופז – בני 32+. הרול פליירס שלהם הם שחקני NBA מוכחים כמו ביזלי, פורטיס ובברלי אך גם הגיל הממוצע שלהם עובר את ה-30. הצעירים שבחבורה, כמו בוצ'אמפ, אנדרה ג'קסון ואיי.ג'יי גרין יכולים להיות שחקני רוטציה מועילים בכסף קטן בעתיד, אך הם לא מקבלים את ההזדמנות להתפתח לכאלו העונה. מעל כולם עומד לו הפריק היווני, יאניס, ששבר 29 צלחות ביום הולדתו לפני כמה חודשים. אליפות נוספת תהיה קריטית כל כך למורשת שלו, במיוחד במצב הליגה שפתוחה יותר מ-AM:PM השנה. הניסיון העצום של כולם (בעיקר בפלייאוף) יכול להביא אותם עד לבאר ולשתות ממנה, אבל הגיל שלהם מסמן, אולי, שהשנה תהיה ההזדמנות האחרונה של הקונטנדרית הותיקה ללכת עד הסוף.

קונטנדרית ותיקה אחרת היא יריבתם להערב, הסאנס. כולנו יודעים מה החבורה של פרנק ווגל מביאה לשולחן: 3 סקוררים עילאיים שלצידם ריווח מקסימלי וכמה בריונים ארוכים בצבע כמו נורקיץ', יובנקס ובול בול. אך למרות זאת, אני עדיין לא יודע איך לאכול אותם. אפשר לשחק בנדמה לי ובכל כך הרבה תרחישים, כי פיניקס תהיה בעיית מאצ'אפ מהלכת מול כל יריבה, אם כי גם ההפך נכון. אולי הפציעה של קא"ט הופכת אותם לפייבוריטים מול מינסוטה בסיבוב הראשון אם וכאשר, אבל הכאוס השורר בטבלת המערב יכול לסדר להן צ'ילבות ותיקות כמו דנבר או דאלאס. על כל פנים, מוקדם לשרוף את התקוות של השמשות, על אחת כמה וכמה כקבוצה עם פוטנציאל לסיים את העונה שלהם בכל תוצאה אפשרית – מהפסד המקום בפלייאין עד לתליית באנר על גג האולם.

המלצת צפייה עבור: יאניס מול דוראנט, בוקר מול דיים, מידלטון מול ביל, רול פליירס מבוגרים מול רול פליירס בגילאי הביניים. משחק שהוא מיקרוקוסמוס לעונה של הקבוצות – יכול ללכת לכל כיוון.

דו"ח מצב: אנטטקומפו, ביזלי ובוצ'אמפ בסימן שאלה אצל דוק ריברס. השמשות בלי אוקוגי ודמיון לי.

הימור: משחק מעניין יגמר בניצחון של פיניקס ב-8.

21:00 – דטרויט פיסטונס (54-12) מול מיאמי היט (30-36):

שידור חוזר של המשחק ביום שישי, בו ההיט ניצחו 108-95 בחוץ. 22 נקודות של אדאביו הובילו את ההיט, פונטקיו היה הסקורר המצטיין במשחק עם 24.

תרימו את היד אם ידעתם שהבוכנות מחזיקות במאזן חצוי, תיקו תיקו שוויון 4-4 בשמונת המשחקים האחרונים שלהם (לפני ההפסד הנ"ל).לפני שבועיים דיברנו על הקליעה המשודרגת שלהם, אז הפעם נתמקד בהגנה, שהשתפרה מדירוג הגנתי של 118.6 לפני הדדליין ל-112.6 מאז. להצלחה אבות רבים ואחד מהם זה סימונה פונטקיו, שעם 2.03 המטרים שלו מביא קשיחות גאווה ותשוקה איטלקית מול הווינגים הגדולים של הליגה. תוספת אחרת מחלון ההעברות החורפי היא קוונטין גריימס, שאם תראו משחקים של מכללת יוסטון (שממנה הגיע לליגה) בטורניר ה-NCAA שמתחיל השבוע, תבינו מנין האינטנסיביות והאגרסיביות שלו בשמירה על מובילי כדור. מי שהיה שם מתחילת העונה הוא אוסאר ת'ומפסון, מפלצת של מגן כנף עבור רוקי ואחד מהטובים בליגה בתחום כבר עכשיו וג'יילן דורן, שלמד הרבה בשנתיים הראשונות שלו בליגה וממשיך להשתפר עוד לפני שחגג 21 חורפים. יש שמועות שההגנה שוב באופנה מאז פגרת האולסטאר (ממליץ על פרק 257 בפודקאסט של בן טיילור, Thinking basketball באנגלית ועל פרק 172 של עושים NBA בעברית להרחבה בנושא) והיסטורית, הפיסטונס הם המועדון המזוהה ביותר עם קשיחות, לחימה והגנה. רק שימשיך ככה.

מיאמי, כראוי ללוגו שלה, מחממת מנועים לקראת הפלייאוף. בשבועות האחרונים הם החתימו כמה שחקני בייאאוט כמו דלון רייט ופאטי מילס, שכאוהד ספרס אני עדיין תוהה איך הוא בגד בנו בפנים וערק לסאות' ביץ'? סתם, פאטי בחור איכותי ואיש וייבים אדיר, אז נאחל לו כל טוב בקבוצתו החדשה. כאחד שמשתדל לעקוב אחרי התופעה בניהולו של פאט ריילי כל השנה, אני כבר מצפה ליום שבו כולם ידברו על מיאמי. אבל עד שזה יקרה, תזכרו את האחים ספלאש של המזרח, טיילר הירו ודאנקן רובינסון שטסים לשלשות בתנועה. תזכרו את האקז הרוקי ולאב הותיק, שחקני פוסטאפ אינטליגנטיים. תזכרו את באם שמתבשל לאט לשחקן שהוא מעדן ואת האמביציות של קיילב מרטין שכמעט הביאו לו את תואר ה-MVP של הקונפרנס המזרחי אתשקד (סיבה מספיק טובה לקנות חולצה שלו, לפחות בשבילי). וכמעט שכחתי, אז תזכרו את ג'ימי פ@קינג באטלר.

המלצת צפייה עבור: מי שנהנה מקבוצה קבוצתית ואינטיליגנטית ואנשים שמחכים לראש בראש של קייד וג'ימי המחושבים. יש משחקים טובים יותר מבחינת הסטאר פאוור, אבל אם אתם אוהבים את מה שיש כאן, בצירוף השעה הנוחה, זכיתם.

דו"ח מצב: הבוכנות ללא אוסאר וגריימס, קייד כנראה ישחק. אצל מיאמי, הירו, ריצ'רדסון, לאב ויוביץ' על אזרחי, כשבאטלר בסימן שאלה.

הימור: האם הברק מכה פעמיים ב-3 ימים? דטרויט עברה דברים גרועים יותר העונה. מיאמי ב-17.

21:30 – דאלאס מאבריקס (38-29) מול דנבר נאגטס (20-47):

פריוויו אפשרי לסדרת סיבוב ראשון מהחלומות יתרחש הערב בדאלאס, כששני עילויים אירופאים וכנראה גם השחקנים הטובים בליגה נפגשים בפעם השלישית העונה. המאבס חוזרים הביתה מטיולון לאוקלהומה בחמישי, חטיפי העוף נשארים בטקסס לאחר ארוחת שישי אצל השף הצרפתי והיינן המזדקן בסאן אנטוניו.

אם בייננים (אנשי יין) עסקינן, אז רועי ויינברג שלנו כתב לאחרונה טור נהדר על המאבס. בזכות העובדה שדאלאס משחקים היום, אשמח לשתף אתכם במחשבות שלי: אני מסכים עם רועי שהדרך להפוך אותם לקבוצה טובה יותר היא להוריד עומס מלוקה ולתת את הכדור לקיירי, אקסום, הארדווי, גרין ושות'. אף על פי הקו הקדמי המגוון שלה, הכוח של הדונצ'י'צים מגיע, ובכן, מהקו האחורי – האיום ההתקפי המשמעותי הכי גבוה שלהם הוא מספר 77 עצמו, 2.01 מטר ביום בהיר (וגם שאר שחקני הקו האחורי שלהם הם 1.93 מטר לפחות, חוץ מקיירי). בקונפרנס עם צ'ט, הג'וקר, טאונס, ג'ורג' וקוואי כצמד חמד בפורוורד, בולדוזר חסר עמדה כמו זאיון, סאבוניס, דוראנט ודייויס, לכל הקבוצות במקומות 1-9 יש שחקן קו קדמי (AKA פורוורד או סנטר) ושחקן קו אחורי שכל אחד מהם מהווה איום התקפי משמעותי. לעומתן, דאלאס (וגם לגולדן סטייט, שאפילו אצלה קומינגה מתפתח כעת לכזה) מסתמכת רק על הגארדים שלה בהתקפה וזה עשוי ליצור מיסמאצ'ים קשים בפלייאוף, לטובתה או לרעתה.

שכינה אלוהית. חיבוק גדול וארוך מאמא או אבא. חתונה עם אהבת חייך. לראות את הקבוצה האהובה עליך מניפה תואר. להשיג את עבודת החלומות שלך. שיחת נפש לאורך כל הלילה. מה משותף לדברים האלה, אתם שואלים? אלו הדברים היחידים שנוגעים ללב יותר מלראות מההתקפה היפייפיה ביותר בליגה מאז שנחש אחד הצטרף לקלעי שלשות לא רע עם בייבי פייס. מאז החמישייה הסודית והכלב לא הייתה חמישייה כזו מתואמת, מרגשת, מאוחדת, מהפנטת ומיסטית כמו מארי, קולדוול-פופ, פורטר, גורדון ויוקיץ'. לראות את השירה בתנועה שלהם בהתקפה זה כמו להיות בהופעה של לאונרד כהן הנצחי. התנועה שלהם, של הכדור והשחקנים כאחד, היא ההגדרה של "פשוט וגאוני". כל כך הרבה יעילות בכל כך מעט מאמץ. הם גורמים לזה להיראות קל ומפרקים הגנות מתוך שינה (טוב, רק יוקיץ'). כולם שמים את האגו בצד ובתמורה מקבלים לייאפ אחרי לייאפ וגם איזה שלשה פנויה מהפינה אם נמאס מלקלוע כל זריקה. עכשיו זה זמן טוב להגיד שאני הולך עם דנבר השנה עד הסוף, רק שיהיו בריאים. בהצלחה למערב בפלייאוף.

המלצת צפייה עבור: אף אחד.

סתם. בואו בהמוניכם.

דו"ח מצב: ג'וש גרין יחמיץ את ההתמודדות, כשלוקה ודאנטה אקסום בסימן שאלה עבור הביתיים. האלופה תעלה בלי פצועים משמעותיים להערב.

הימור: דאלאס תקשה אך הג'וקר יצחק אחרון. נאגטס ב-14.

00:00 – אורלנדו ג'ונסון (28-39) מול טורונטו זוחלים (44-23):

המג'יק מגיעים אחרי שקטעו רצף של שני הפסדים עם רצף של שני נצחונות והצליחו לפתוח פער קטןטן בבטן הלוהטת במזרח כשהם שני משחקים לפני הפייסרס מככבים בגאון במקום החמישי ממנו נכנסים בדלת הראשית לפלייאוף. נקודה לשים לב אליה והיא לא מחדשת מדי, זה שהתקופה הטובה באורלנדו מוכתבת דרך ההגנה, שבעשרת המשחקים האחרונים הם מציגים לראווה את ההגנה הכי טובה בליגה עם דפנסיב רייטינג של 105.8 ופער מהמקום השני שדומה לפער בין המקום השני לשביעי.

מהצד השני נתחיל בחידון. מי מחזיקה ברצף ההפסדים הארוך בליגה?, דטריוט?, הספרס?, בטוח וושינגטון לא?. אהההה, טעות, אלו ראפטורס, עם שישה הפסדים רצופים וראש שכבר עסוק עמוקות בלחשב אחוזים לקראת הדראפט המזעזע הבא עלינו לטובה.

המלצת צפייה עבור: אוהדים של אורלנדו שרוצים לראות אותם שוחטים לטאות קטנות

דו"ח מצב: המג'יק בריאים ושלמים. הקנדים ללא בארנס, בארט ופולטל.

הימור: אורלנדו ב15

00:00 – וושיגנטון אלקאזאם_והניצחון_נעלם (56-11) מול בוסטון סלטים (14-52):

שיט, ידעתי שלא הייתי צריך להגיד וויזארדז בקול אחרת הם עוד איכשהו יתגנבו לי לסיקור. בכל מקרה עם הקרב היוגוסלבי לשעבר בשעה המוקדמת שיעמם אתכם, וחשקה נפשכם בקצת אקשן, אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו למשחק לוושינגטון הבירה למשחק העונה.

בפינה השמאלית, הקבוצה הטובה בליגה בפער עצום, הפער בינה לבין מילווקי במקום השני במזרח הוא כמו הפער בין מילווקי לבולס במקום התשיעי במזרח. טופ חמש בברייטינג התקפי והגנתי, נט רייטינג מהטובים בהיסטוריה. מי היה מאמין שהקטע הזה של להתחמש בכוכבים לא תמיד מתחרבש.

בפינה הציונית, הקבוצה הגרועה בליגה, לפחות לפי המאזן. מי היה מאמין שהקטע הזה של להמיר את הכוכבים שלך, פציעים ובעייתים ככל שיהיו בשחקנים בינוניים (ואני מת על טיוס ג'ונס כן?), הופך את הקבוצה שלך לגרועה ממש. ושוב נזכיר, בדראפט שלא אמור להיות מי יודע מה.

מעניין איך זה יגמר

המלצת צפייה עבור: חובבי רכילות שרוצים לראות את פורזי נוקם באקסית, חובבי דני

דו"ח מצב: דרק ווייט ו-KP בחוץ אצל הלפרקונים, טייטום ובראון בסימן שאלה. לגבי וושינגטון, נעדכן מאוחר יותר.

הימור: בוסטון ב25 סולידי

01:00 – סן אנטוניו עודפים (53-14) מול ברוקלין נץ (41-26):

עוד משחק מרתק.

לגבי ברוקלין אהיה איתכם כנה חוץ מזה שברידג'ס די מאכזב שם כמעט ולא ידעתי כלום לפני הפריוויו. על מנת להעשיר אתכם במידע חשוב על הקבוצה החשובה הזאת הנה לקט נתונים. בן סימונס שיחק העונה 27 משחקים וקלע בהם ב40% מהעונשין. הקבוצה מובלת מבחינת נקודות על ידי קאם תומאס עם 21 שמנצל קבוצה עצובה כדי לנפח סטט' ולקבל דולרז. אין אף שחקן שמאבד מעל 2.5 למשחק או אף אחד שמוסר מעל 6 אסיסטים וזה די נדיר. דניס שרודר הMVP של העולם בשבילכם נותן שם בשקט בשקט עונה ממש יפה עם לא פחות מ47.9% מהשלוש על 5 זריקות. הכנס מימ של שאולי באוטו.

לגבי הספרס נדבר היום על דווין וואס…. נראה לכם?. כל הסופרלטיבים שנשפכו על המגדל הצרפתי נכונים וכנראה יצאו לכולם מכל החורים. הנה עוד אחד. אני חושב שאחד הדברים המרשימים מבין הרבה דברים מרשימים ביחס לוומבי זה עקומת הלמידה שלו. רוקים בדרך כלל נתקלים בקיר בחצי השני של העונה, וומבי רק מגביר. שימו לב לסטטיסטיקות שלו בעשרה משחקים האחרונים: 20.6 נק' ב30 דק, אוקי לזה כבר התרגלנו. 4.3 אסיסטים, איך הוא מוסר אותם? כנראה אחד אחרי כל בלוק למה לסחבק יש 4.3 בלוקים למשחק!. אבל גולת הכותרת שלפחות לי הטריפה את השכל, 40%, מהשלוש, ב6 זריקות איך זה חוקי?.

המלצת צפייה עבור: אם אתם בקטע של גופיות חסרות צבע ומשחקים חסרי טעם

דו"ח מצב: הדורבנות בלי באסי, צ'די אוסמן בספק. גם רשימת ההיעדרויות של ברוקלין תעודכן בהמשך.

הימור: קקה משחק לפחות שיהיה צמוד ושיבנה את האגדה של ויקטור, ספרס ב3

02:00 – לוס אנג'לס מציתים (24-42) מול אטלנטה מסוקים (37-29):

כבר בפריוויו של שבוע שעבר עליתי על זה, הקליפרס הם אטלנטה המערבית. לפחות בעשור האחרון. אל תתבלבלו מהסטאר פאוור של LA שמעולם לא היה לאטלנטה, היסטורית זו קבוצה שמדשדשת פלייאוף סיבוב ראשון-שני, כשמאז ה7 בפברואר היא החליטה לאמץ עוד מסורת אטלנטית יחסית חדשה, להימנע מרצפים. על כן כבר חודש וחצי שהקליפרס לא מצליחים לחבר רצף של שלוש, לטוב ולרע, וכשהפילקנס נראים כלכך טוב כמו שחוו הקליפרס על בשרם לא מזמן, יתרון הביתיות כבר לא נראה כזה בטוח. האם לקליפרגלטיקוס יש מספיק אופי לצאת מהתקופה המדשדשת לעוד רצף ניצחונות?, האם הם יצליחו להגיע בריאים לפלייאוף?, האם למישהו אכפת?

אטלנטה מבקשים להרוס לי את כל התיאוריה והם דווקא לא עושים אטלנטה, כשעכשיו הם בעיצומו של רצף של שלושה הפסדים שמגיע אחרי רצף של שלושה ניצחונות. בעקבות הרצף הזה ויכולת לא רעה של שיקגו לאחרונה, פתאום אטלנטה מוצאים אותם קרובים למקום ה9 באותו מידה שהם קרובים למקום ה11, וכמה מפתיע, זה בדיוק שלושה משחקים. אז האם אטלנטה עומדים לעשות פלייאין השנה?, האם כמו השנתיים האחרונות הם ינצלו את זה כדי לעלות לפלייאוף ולקבל בראש?, האם אטלנטה מתחרטים כבר על זה שהם ויתרו על לוקה?, האם למישהו אכפת?

המלצת צפייה עבור: מי שאכפת לו

דו"ח מצב: ראס בחוץ, הארדן ופאוול בסימן שאלה באל.איי. טריי יאנג, אוקונגוו וסאדיק ביי לא יעמדו לשירותו של קווין סניידר.

הימור: קליפרס ב10

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 196 תגובות

  1. די קרעתם אותי מצחוק בניסוחים. יש כל כך הרבה לא אתן דוגמאות אבל וושיגנטון אלקאזאם_והניצחון_נעלם זה כבר יותר מדי 😉

  2. תודה על הפריוויו רק לא הבנתי איך הגעתם למסקנה שהליגה השנה פתוחה ורק מחכים לאלופה.אם האלופה לא תהיה בוסטון או דנבר זאת תהיה סנצסיה מטורפת.זה קרב בין 2 שלאף אחת אחרת אין בכלל סיכוי(בטח ובטח שלא למילווקי)

  3. תענוג של פרוויו
    רק אוסיף שמי שרוצה לראות את לוקה נגד יוקיץ' יש צפיה הערב בפאב הסילביה באמפר באבן גבירול – תודות למאמצים של ארגון הגג של אוהדי המאבריקס בישראל וסהר ברעם המוכשר שוותי האתר בוודאי זוכרים אותו
    אבל
    כמו שיהלי אמר, אני במערב הכי בעד דנבר
    🤣

  4. אחרי כל ההיסטריה סביב זה שאף אחד לא ראה את ק. מידלטון מה6.2 אז היום הוא אמור להיות על מסכינו ולהשיב שקט לממלכת הבאקס.

  5. פונקנו באחלה משחקים מקדימים, רק נקווה שכולם יהיו כשירים ובריאים. מחכה לראש בראש של הxיצ׳ים במערב.
    תודה רבה חבר׳ה ויאללה סלטיקס (אם אפשר, סלטיקס יקרים, רק תתנו לדניל׳ה שלנו לקלוע. אנחנו עוברים ימים קשים וכל טיפת עידוד תועיל. תודה מראש, העם היושב בציון)

  6. לא בטוח שמישהו תכנן לראות את המשחקים האלו אבל –
    אלקאזאם – סלטים ב-12:00
    ג'ונסון – זוחלים ב-12:00
    עודפים – נץ ב-1:00 (עודפים??)
    מציתים – מסוקים ב-3:30 (מציתים??)

    1. בארץ יש שם ג'נרי למציתים – קליפר, על שם חברת מציתים נפוצה
      CLIPPER
      כמו שקראו פריג'ידר למקרר
      פלאפון לסלולארי
      וג'יפ לרכב שטח
      🤩

    2. אני חושב שיש איזה עניין עם שעון חורף קיץ לא?
      אם אני טועה אתקן כמובן

      אגב
      עודפים זה ספרס
      מציתים זה אכן קליפרס

  7. תודה על הפריוויו!
    יהלי, אני מחכה לסיקור של מארץ' מאדנס.
    אבל עוד קודם, אולי תוכל להסביר מה מבנה הטורניר? הבנתי שבגדול זה נוקאאוט, אבל איך יש בטורניר 68 קבוצות? בשביל טורניר נוקאאוט צריך 64, ואז זה שני סיבובים, שמינית גמר וכו' עד הגמר.

  8. באטלר בחוץ היום.
    הסלטיקס שולחים את טייטום הולידיי והטעויות למלחמה במכשפים האיומים (הם באמת איומים). בראון גם בחוץ.

  9. הסאנס ככ קליר פאת שקראודר נראה מפחיד מולם ואפילו עשה סל בצעד וחצי עם חדירה לסל דבר שלא עשה כנראה מימי התיכון חחח חוץ מפולטל כולם שומרים עם העיניים ואומרים אחד לשני ווי אר טו אולד פור דיס שיט. מי בנה קבוצה כזאת?

  10. דני וולף ויל בולדוגס כמעט דופקים הזדמנות נהדרת ללכת לריקוד הגדול אבל מצליחים בשיניים לנצח את בראון המפתיעים ואנחנו נראה אותו בטורניר.

    1. היה שם סיום מטורף, פיגרו ב-7 חצי דקה לסיום.
      דני עם משחק מלא בהחטאות, אבל הוא מספק מגוון כדי להשפיע על המשחק דרך הריבאונד וההגנה.
      נאחל לו בהצלחה בטורניר ושיגיע כמה שיותר רחוק

  11. השמשות סופט בייבי סופט הבאקס בלי יאניס זה קבוצת לוטרי להפסיד להם בבריאות זה בטח לא סימן טוב. לצערי הם קבוצת קליר פאת' לדהירות ושאגות, אם יפגשו בשקץ או במקבילו האירופי יתנו לשניהם קליר פאת' וטריפל דאבלים של WAAW. היחידים שם עם יכולת הגנה זה גרייסון אלן והקאפקייק קשישא. מי חשב על הטרייד על ביל? בוודאי דה-ביל

      1. בוקר אמר מי יכול לשמור עלינו לא שאל את עצמו על מי הם יכולים לשמור חחחחחח לא יכול לחשוב על קבוצה שהם ייקחו בסדרה, כל שחקן בק-קורט רציני יחגוג שם, אולי גרייסון אלן ישמור על הכוכב אבל יישארו 4 פנויים חחחחחח לוקה, קינג,סטף,אנט,פוקס,מארי, הגאון, המדדה, אבו זקן, שג"א, אפילו ציון ואינגרם יחגגו שם

  12. עוד מעט קרב הונילים הבייבי שקץ בוודאי יחפש WAAW שאגות על המתחרה לMVP, הגאון פחות בלחץ, למרות שדנבר התחילו להשקיע והם פייבוריטים. דאלאס נראו טוב לאחרונה עד הפציעה של לוקה, משחק אש

    1. כדאי שיתרגל 🙂
      דווקא דיים זה דוגמא טובה ללמוד ממנו בידורסל, וו למגן זריקות ראש וריקודים
      בכלל עוד מעט לוקה ויוקיץ, מלוקה אפשר ללמוד את ארסנל המובס מול השופט, זה לא כל אחד יודע

  13. הבאקס נראים כמו המונסטארס צולפים מכל פינה כל מטאטא יורה
    דיימו חזר ל2018 ליום אחד, פורטיס משחק כמו בחלומות שהוא חולם, וקראודר נהיה רג'י מילר

    מנפלאות ארץ השמש העולה, כל אחד יכול להיות כוכב

  14. חידה לראשון:
    מבין השחקנים הבאים, מי יזרוק הכי פחות במשחק?
    א. קווין "הסקורר אחד הגדולים בהיסטוריה" דוראנט
    ב. דווין בוקר(לגיטימי)
    ג. ביל(קצת פחות אבל עדיין)
    ד. גרייסון אלן(הוא טוב משלוש)
    ה. רויס פאקינג אוניל(טוב זה לא הגיוני)

  15. השלב בו אתה מרוויח 50 מיליון היית כוכב על ובעל הבית בקבוצת תחתית בלי ציפיות ועברת למדבר כדי לעשות הגנה עבור כוכבים אחרים ולנהל משחק לשחק אוף דה בול אחרי יותר מעשור עם מזמוזים וחברות עם הכדור ויש ציפיות שתביא אליפות.
    אז אתה שומר כאילו אתה יושב על האסלה וידיים על הברכיים במרחק 3 מטר מהשחקן שלך ואז הכתבת בסיום המשחק,שואלת את זה ששמרת עליו מה גרם לך להיות ככ טוב

  16. אגב הלו"ז של הדונצ'יצ'ים אחרי המשחק הזה לא נורא בכלל, אין משחקים מפחידים, הכי קשים זה המלכים והלוחמים, והטילים שבתקופה טובה, חוץ מזה משחקים יחסית קלים, וומבי שארלוט דטרויט וכו', משחק אחרון מול אוק יכולים לצאת במומנטום טוב לפלייאוף

  17. דארווין האם מסביר את הסכימה ההגנתית: "קודם כל סוגרים את הצבע. 2 או 2 וחצי שחקנים סוגרים את השחקן שבצבע. בנקודה הזו שאר השחקנים מאתרים את קלעי השלשות וסוגרים אותם. הליגה משחקת עכשיו בצורה מאוד קלה, וזה עושה לנו את העבודה קלה יותר"
    נשבע בדה שוט, זה ציטוט חחחחחחח

  18. עם הסאנס הכתובת הייתה על הקיר, על הרצפה, על התקרה ואיפה שלא תרצו. למה ממשיכים לחשוב שאם יחברו כמה כוכבים שלא מתאימים ומעצימים את החולשות של עצמם זה יעבוד. גם המאבס סובלים מאותה הבעיה. הקבוצות שמצליחות העונה, כמו בוסטון, דננבר ומיני הן דוגמאות לקבוצות שבנויות באופן הגיוני מבחינת איזון בחמישייה ועומק במידת האפשר, פליימייקינג קליעה הגנה משחק פנים וחוץ צריך הכל.

  19. החמישייה של דאלאס מעניינת וקיוויתי שינסו אותה, מעניין איך זה ילך. התיאוריה אומרת שבמשחק שקץ-צנטרי סטייל הקינג הזקן והבייבי, מתבססים על הכוכב שיקלע ביעילות בISO, מה שמכריח דאבל ומצריך סביבו קליעה טובה ונוכחות בצבע ללובים. לוקה,קיירי, ג'ונס,וושינגטון גאפורד עונה להגדרה, למרות שעד עכשיו וושינגטון מנגר בדאלאס ודופק איירבולים. ברגע שיאפסו כוונות יהיה קשה לעצור כי לוקה יוצר הרבה מבטים טובים.

  20. הגאון משחק בהילוך שני הולך לעבר הסל ומנסה להוציא עונשין בינתיים לא קיבל שריקות לכן מנגר עם 7 החטאות ו3 איבודים ברבע, שלא נדבר על ההגנה כשלוקה חודר לסל מבט חודר לעיניים מבט יוגוסלבי מאיים

  21. נראה אם הגאון יוכיח אחרת במחצית השנייה, אבל בינתיים המשחק מייצג למה לא מגיע לו הMVP. זה תואר לשחקן הטוב בעונה הסדירה, והגאון משחק שליש ממשחקי העונה הסדירה כאילו בא אחרי ארוחת שישי ולקח מנה כפולה של חמין. אם כבר לוקחים מלוקה על מאזן, שיתנו לשג"א

  22. רשמי מחצית:

    מחצית מעולה של כדורסל בעיניי, למרות משחק חלש של הגאון. דונציץ' במחצית טובה התקפית, ובהגנה בינוני ולא חור שחור כמו בדרך כלל, במשחקים "גדולים" הוא מתמאץ קצת מה שנותן אופטימיות לפלייאוף. כרגע החיסרון הגדול של דאלאס זה ניגור מהשלוש של כל מי שהוא לא לוקה.
    מדברים הרבה על הוואן-טו של מארי ויוקיץ', אבל הקונקשן של הגאון עם גורדון לא פחות חשוב לדנבר העונה. בכל מקרה משחק צמוד, שמחזק את התזה שלי שדאלאס היא מהקבוצות המאיימות שדנבר יכולה לפגוש בפלייאוף, ובעיניי הכי תקשה עליהם מהמערב. במחצית השנייה עוד פתרונים

  23. מצד אחד: דאלאס ביום קליעה מחריד
    מצד שני: הגאון ומארי מנגרים באופן לא רגיל

    מסקנות למפגש עתידי?
    אי אפשר להסיק, אבל סביר שיהיה צמוד וילך בהתאם ליום, כמובן עם יתרון לדנבר

  24. הנה משהו שאפשר לומר:

    דאלאס מחזיקה שחקנים שחזקים באנרגיות והאסל: לייבלי, גאפורד, ג'ונס.
    החיסרון הכי גדול של הגאון זה בתחום הזה, ואפשר לראות במשחק הזה איך לייבלי חוגג בריבאונד התקפה על הגאון רק בגלל יותר רצון ואנרגיות. האם בפלייאוף זה יראה אחרת? סביר
    האם סביר שהם לא ייפגשו בפלייאוף בכלל, וכל התחזיות האלו חסרות תוחלת? סביר מאוד

  25. האם הליגה פתוחה או סגורה?
    לכאורה, בוסטון דנבר זה הגמר הצפוי, שרובנו נהמר עליו וכנראה שגם יתממש.
    אבל בעיניי הליגה פתוחה מאי פעם, יש לפחות 10 קבוצות שאי אפשר שלא לספור ברצינות, ואין פייבוריטית סטייל גולדן בעשור הקודם, שמעוררת יראה חיל ורע בכל שאר הליגה, וגם לא קבוצה סטייל לברון בעשור הקודם שסוגרת את הקונפרנס. בוסטון יכולה להפסיד ל5 קבוצות במזרח, וגם דנבר אינה חסינה. הליגה פתוחה מאי פעם

  26. קיירי עם סיום ענק ולוקה עם שלשה בקלאץ' עצרו את דנבר ומארי ברבע ענק. דנבר לב של אלופים ווינרים גדולים

    1. קיירי הנציח את מקומו כענק בקלאץ' עם הסדרה של 16, אחד המוכשרים אם לא המוכשר אי פעם, פינישר אדיר למשחקים ומסיים מטורף סביב הטבעת. כמובן גם הדריבלר הטוב בהיסטוריה. התפקיד בדאלאס כרובין לבאטמן כשלוקה בתפקיד לברון ב16 יכול לתת לו לפרוח בריצת פלייאוף אגדית נוספת, אחרי הרבה זמן שלא.

    1. ועם המלכים במקום ה6, 3 קבוצות במרחק 8.5 משחקים מהמקום הראשון, אחת תגיע לפלייאוף למפגש מול(כנראה) מיני, השתיים האחרות לפלייאין שם אפשר לקבל את דנבר/אוק. המקום השישי עדיף ויהיה מאבק קשה, לדעתי דאלאס יגיעו אליו

  27. היה לי יום קשה בשווקים אני פותח לראות תוצאות
    אוי אוי עוד שברון לב אני רואה הסאנס עם עוד תצוגה הגנתית לפחות היו בדיחות בבלוג החי החבר׳ה שם נותנים עבודה, לא מחפפים בהגנה… אני מצטער שלקחתי את הכישרון שלי למדבר אם הפסדנו למילווקי בלי שור-נגח לא רואה איך ננצח משחק עד סוף העונה נשארתי עם מיני בלי קאט… מתי כרמלו חוזר?

    1. קח את הטאלנטס לקליפורניה לתמיכה בקליפרס, אולי ראס יחזור אולי יגעו לאנשהו. עדיף על השמשות והאמת אהיה מאושר עם ראס יקח אחת

      1. חחחח רעיון טוב אבל ראס מקרה אבוד מאז שדוראנט עזב את אוק סיטי – משחק בשביל הסטאט אני בונה על מיני וקרמיט שיתנו ריצה יפה בפלייאוף לגבי הסאנס מדהים אותי איך בוקר וביל לא מבינים שבלי הגנה אין סיכוי להתקדם. זאת הגדולה של טייטום, מיום ליום אני מעריך אותו יותר.
        ושמעון הרגת עם גילה גמליאל חחחחחח – ד״א זןמאסטר את מי אתה אוהד?

  28. מחליפי הסלטיקס והקאדר השלישי משחקים לא טוב אבל הניצחון כבר בכיס, רק חבל שסם האוזר נפצע אחרי ששם שיא קריירה לדעתי.
    רק נקווה שהפציעה לא חמורה כי הפלייאוף מעבר לפינה.

  29. אושה בריסט סבבה כשזה קשור בהגנה, בהתקפה הוא לא שווה כמעט כלום.
    את השלשות הפנויות הוא לגמרי לא מצליח לשים, אני לא רואה בזה שום שיפור, הוא מרכוס סמארט לעניים מאד מרודים!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט