10 משחקים ובמרכזם פילי נ' הקאבס ומילווקי נ' מיניסוטה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ויקיפדיה

2:30 אטלנטה הוקס (31-24) – טורונטו רפטורס (36-20):

הרפטורס הם כעת באופן רשמי מאוד מאוד לא טובים, והם מגיעים למשחק הזה בבאק טו באק אחרי הנצחון ב-28 הפרש על ברוקלין, שהם ובכן, מאוד מאוד מאוד לא טובים.

התובנה הזאת מובילה לכך שההוקס ישחקו ככל הנראה בפלייאין מהגיהנום בוא לא אצפה גם אם ישלמו לי בין אורלנדו, מיאמי, שיקאגו, ואטלנטה, ארבע קבוצות שפחות מעניינות מהן קשה למצוא, גם במונחים היסטוריים.

הימור: אטלנטה ב-12

2:30 פילדלפיה 76'ס (23-32) – קליבלנד קאבס (18-36):

שתי הקבוצות חטפו סתירה עם החזרה מפגרת האולסטאר, כאשר במקרה של פילדלפיה מדובר בהמשך מגמה מאז הפציעה של אמביד ואילו עבור קליבלנד עצירת מומנטום מסוים.

ללא דונובן מיטשל היה מאוד מורגש בדקות האחרונות במשחק נ' אורלנדו, שלקליבלנד אין מי שיקח אחריות התקפית, גארלנד הוא מנהל משחק ולא קלע, מובלי ואלן הם שחקני פנים טובים אבל לא יוצרים בשום צרה. יתר שחקני החוץ של הקאבס הם שחקני היט אור מיס מהסוג של כריס לוורט ומקס שטרוס, עם מיטשל זה פוטנציאל להפתיע כל קבוצה בסדרה (גם אם לא לקונטנדרית של ממש), בלעדיו, קשה לראות אותם מנצחים קבוצות טובות באמת.

עבור פילי ההפסד המחיש א מה שברור לכל, שבלי אמביד כל השחקנים למעט מקסי חוזרים לגודלם הטבעי, ופילי לא ממש יכולה לאתגר קבוצות טובות, והרשו לי לבשר לכם את זה חברים, הניקס הם פאקינג קבוצה טובה.

הימור: פילי ב-5

3:00 יוסטון רוקטס (31-24) – פיניקס סאנס (23-33):

ומשתי קבוצות מזרחיות שחטפו סתירה מצלצלת לאחת מערבית שחטפה אחת כזאת. העניין עם פיניקס הוא כזה: כאשר ביל דוראנט ובוקר בתרומה התקפית מושלמת הם ינצחו כל קבוצה, לא יכולים לנצח, ינצחו. הבעיה היא שהסיכוי שזה יקרה על פני 4 מ-7 משחקים הוא אפסי. אתמול לצורך הדוגמא ביל לא שיחק ודוראנט קלע 9 מ-22 ו-2 מ-8 לשלוש, ורק בוקר הופיע עם 35, ובהתאמה הסאנס חטפו ממאבריקס (בגירסה מאוד מאוד מעניינת עם פי ג'יי וושינגטון ולייבלי, הרוקי האהוב עליי) בראש.

הרוקטס המשיכו ביכולת האיומה שלהם עם 6 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים, ובעוד הקבוצה הראתה שיפור העונה, המשחקים האחרונים גם מראים מה גדול הפער ביניהם לבין הפיכה לקבוצת פלייאוף, ויהיה מעניין לראות איך המאמן שלהם שנהנה כרגע ממוניטין מושלם (לפחות בכל הנוגע לכדורסל) יחלץ אותם מהמצב הזה.

הימור: פיניקס ב-8

3:00 ממפיס גריזליס (36-20) – לוס אנג'לס קליפרס (18-36):

ממשיכים בקו של קבוצות שחטפו כאפה עם החזרה מפגרת האולסטאר כשאנחנו עם הלוס אנג'לס קליפרס.

הקליפרס שחזרו מהפגרה אחרי מומנטום אדיר, חטפו בראש במחצית השניה מאוקלהומה כאשר הם פשוט לא היו מסוגלים לעצור את SGA, ומאחר וכנראה שהגעה לגמר תצטרך לעבור דרך אוקלהומה שלו, זה משחק שיהדהד בראש של טיי לו וקוואי לאונרד לעוד הרבה זמן.

הלילה מחכה להם הזדמנות להתאושש מול ממפיס אבל עם הערת אזהרה – הגריזליס נצחו את שני משחקיהם האחרונים ועל קבוצות שאינן קוטלות קנים: מילווקי ויוסטון, עם זאת קשה לי לדמיין את הקליפרס מאפשרים 2 הפסדים רצופים.

הימור: הקליפרס ב-12

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-38) – וושינגטון וויזארדס (46-9):

אוקלהומה מגיעה כאמור מניצחון גדול על הקליפרס, כשהם שואפים להגיע אל המקום הראשון במערב ונאבקים על כך עם מיניסוטה עליה נדבר בהמשך.

עבור וושינגטון הפסד עם החזרה מפגרת האולסטאר הוא דבר טריוויאלי, אבל היכולת של דני אבדיה אכזבה ויהיה מאוד מעניין לראות האם הפגרה קיררה אותו, האם לאחר רצף המשחקים הטובים שלו קבוצות למדו אותו, או שפשוט הרבה יותר קשה לו לעשות את מה שהוא עשה מול סן אנטוניו וניו אורלינס במשחקים מול קבוצות קשוחות יותר כמו דנבר אותה פגש אתמול בלילה, או אוקלהומה אותה יפגוש הלילה.

הימור: אוקלהומה ב-20

3:00 ניו אורלינס פליקנס (22-34) – מיאמי היט (25-30):

אחת השאלות המעניינות בעיני הוא האם המומנטום של הפליקנס אמיתי והאם הוא יימשך לתוך הפלייאוף, בתור מי שעוקב אחרי ציון מיום כניסתו לליגה ומחכה להפיכתו לסופרסטאר אמיתי מה שקורה כרגע הוא לא פחות ממרגש.

הפליקנס סופרים כבר 4 נצחונות ב-5 האחרונים כולל נצחון מאוד מרשים על הקליפרס, השלישישה שלהם – מקאלום, אינגרם וציון נראים מאוד מאוד מרשימים, ואחרי פתיחת עונה חלשה הפליקנס שוב עם תקוות.

ההיט מנגד כבר לימדו אותנו מספיק פעמים שמה שהם עושים בעונה הסדירה לא ממש רלבנטי למה שיקרה בפליאוף ובכל זאת, רצף 4 נצחונות ב-5 האחרונים כשהם מנצלים את המשבר של מילווקי ופילי כדי לגבור על שתיהן מלמד שאי אפשר לפסול אפשרות של גמר מזרח בין בוסטון למיאמי, כאשר טראומות העבר יעלו אי אפשר לדעת איך סדרה כזאת תיגמר.

הימור: הפליקנס ב-8

5:00 מיניסוטה טימברוולבס (16-39) – מילווקי באקס (21-35):

ההתפרקות של מילווקי מאז החלפת המאמנים נמשכה עד פגרת האולסטאר עם שני הפסדים רצופים מול מיאמי וממפיס החלשה, ומשחק חוץ במיניסוטה הוא לא בדיוק מה שהרופא רשם לדוק ריברס (ראיתם מה עשיתי פה?)

הטימברוולבס לעומת זאת רצים כבר 4 נצחונות רצופים וממשיכיםל הוביל את המערב, עם הגנה רצחנית, כשהם מנצחים את אותה מילווקי ב-24 הפרש רק לפני שבועיים.

הימור: מיניסוטה ב-20

5:00 גולדן סטייט ווריורס (26-28) – שארלוט הורנטס (41-14):

שורו הביטו וראו למי פתאום יש מומנטום.

זאת האלופה של לפני שנתיים הגולדן סטייט ווריורס, עם 9 נצחונות ב-11, כבר אי אפשר להכחיש את העובדה שמאז חזרתו של גרין ממה שזה לא היה, הווריורס פשוט משחקים מצוין וגם מנצחים, וגם פגרת האולסטאר לא עצרה את המומנטום, כאשר עם סיומה הווריורס מנצחים את הלייקרס ב-18 הפרש ומתקרבים על הקבוצה מהוליווד.

מעבר לקארי, ולקפיצה שעשה קאמינגה כשחקן חמישיה, שווה לשים לב לובזמינסקי שעולה בחמישיה ומאפשר לקליי תומפסון לעלות מהספסל ולסגור את המשחק, אם הווריורס יעשו ריצת פלייאוף משמעותית, ובמערב עם קבוצות פגומות (קליפרס, לייקרס, פיניקס), או בלתי מנוסות (מיניסוטה, OKC), אי אפשר לפסול זאת, השינוי הזה עשוי להיות אחת הסיבות.

הלילה הם יפגשו את שארלוט שבאופן מוזר ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים, אבל אמורה לקפל את העסק ולהמתין לדראפט.

הימור: הווריורס ב-15

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (39-15) – דנבר נאגטס (19-37):

בדומה לשארלוט גם פורטלנד ממשיכה לקרוס ולהמתין לדראפט, ויכולה רק להצטער על האופן שבו השתמשה בעונה הזאת ובכישלון שלה בלפתח את השחקנים הצעירים שלה.

החלק המעניין של המשחק הזה עם זאת הוא הקבוצה האורחת, הנאגטס התאוששו מ-3 הפסדים רצופים לפני פגרת האולסטאר בנצחון גדול על וושינגטון החלשה, הלילה הלו"ז מזמן להם עוד יריבה מסדר גודל דומה.

הימור: דנבר ב-20

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (27-30) – סן אנטוניו ספרס (45-11):

הלייקרס הם אחת הקבוצות הכי מסקרנות בליגה, זה נכון תמיד, אבל זה נכון שבעתיים בתקופה הזאת. הלייקרס נצחו 4 משחקים ב-5 המשחקים לפני פגרת האולסטאר, ולא בטוח שההפסד לווריורס עם החזרה מהפגרה משנה את הרושם הזה.

מה שבטוח הוא שהלילה יש להם הזדמנות לחזור למסלול מול הקבוצה החלשה בליגה, קשה לראות אותם מפספסים את ההזדמנות.

הימור: הלייקרס ב-15

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. כסף של אחרים
    .
    ההשהיה של גרין עלתה לו לא מעט כסף. כמעט 154,000 דולר כפול 17 משחקים . מצד שני הקבוצה חסכה כמעט את מחצית עלות השכר השנתית שלו (קצת יותר מ 11 מיליון).
    איך? בזכות העובדה שבנוסף לשכר שלא שילמה (בערך 2.6 מיליון דולר) היא נהנית מקיזוז של 50 אחוז מהסכום מסכום שחייב בתשלום מס על חריגה מתקרת השכר. איך הסכום הזה (1.3 מיליון בערך) גדל לכמעט 9 מיליון הנחת מס? תכפילו אותו ב 6 (בממוצע). זה המס שג"ס משלמת על כל דולר נוסף של חריגה ברמה של 40 מיליון מתקרת המס.
    .
    סה"כ העברה של קורי גוזף (כולל תשלום של 5.8 מיליון לאינדיאנה) וההחתמה של לסטר קיניונס במקומו חסכו לג"ס כ 20 מיליון דולר בהוצאות (כסף שהקבוצות שאינן משלמות מס לא תקבלנה).

  2. קיים ווייטמור אחד מהרוקיז הכי מרשימים מאז השנה החדשה.
    הגנה, קליעה, ניהול התקפות בחמישית ספסל.
    מרשים מאוד. אחלה בחירה.

  3. דוראנט כנראה דיבר על עצמו בגוף ראשון קצת יותר מדי ביומיים האחרונים בראיונות.
    בדרך לעוד ערב קשה מה-3.

    1. לא מחזיק מתומפסון בכלל. אתלטיות, בלי מוח, בלי התקפה.
      נותן קצת קפיציות והגנה מהספסל.

      ווייטמור זה גניבה אמיתית, לא ירחק היום שהוא יכנס שם לחמישיה.
      אני מאוד אוהב את ואן וליט וברוקס אצליהם, הגיעו לשם בדיוק בזמן המתאים כדי ללמד את הצעירים איך מנצחים משחקים קשים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט