שורת מאבקי צמרת ומשחקי תחתית בחמישי עמוס / תומר שנאן

(NBA.com)

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (22-32) – ניו יורק ניקס (22-33) 02:00

מתחילים במשחק איכותי בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה.

במשחק הראשון העונה הניקס התעמרו בסיקסרס למרות מופע אימים של ג'וליוס רנדל (שלא יתלבש הערב) וסגל כמעט מלא של הסיקסרס. הערב חבריו של אמביד (שגם הוא יחסר) ירצו לאזן את הסדרה העונתית.

פרט לרנדל גם אנונובי יחסר אצל הניקס כאשר השתתפותו של בויאן בוגדנוביץ' מוטלת בספק להלילה, מלטון מצטרף לאמביד במצבת הפצועים והאריס נמצא בספק למשחק מבחינת הסיקסרס.

נותרנו עם דו קרב בין ברונסון למקסי, כאשר הצוותים המשלימים בשני הצדדים צפויים להיות משמעותיים מאוד עבור שתי הקבוצות. חסרונו של אנונובי צפוי להיות מורגש היטב אצל הניקס, הסיקסרס יקוו לנצל את זה ולנצח. פילי ב-7.

קליבלנד קאבלירס (17-36) – אורלנדו מג'יק (25-30) 02:00

הקאבס קיבלו חדשות טובות לקראת הערב כאשר דונובן מיטשל, שנמצא בסימן שאלה להתמודדות התלבש לאימון הזריקות של הקבוצה הבוקר. אצל המג'יק מרקל פולטס לא יתלבש ופאולו בנקרו נמצא בסימן שאלה עקב מחלה.

המאזן העונתי בין הקבוצות הוא 1:2 לטובת הקאבס, ובהינתן הסגלים למשחק הלילה למג'יק יהיה קשה מאוד להשוות. גם במידה ומיטשל לא יתלבש לקאבס יש סגל איכותי מאוד, ובהינתן שבנקרו לא מתלבש למג'יק ככל הנראה לא תהיה את היכולת להתמודד מולם. הקאבס ב-10.

אינדיאנה פייסרס (25-31) – דטרויט פיסטונס (46-8) 02:00

הפייסרס ללא ג'יילן סמית' וארון נסמית', הפיסטונס ללא אייזיאה סטיוארט וקוונטין גריימס כאשר קייד קנינגהאם נמצא בספק להלילה אך ככל הנראה יתלבש.

כל עוד הליברטון, טרנר ושות' מתלבשים לפיסטונס אין באמת מה למכור מול אינדיאנה. תוסיפו לכך יתרון ביתיות ופגרה, ותקבלו ניצחון כמעט ודאי של המארחת. אינדיאנה ב-17.

טורונטו ראפטורס (36-19) – ברוקלין נטס (33-21) 02:00

הראפטורס ללא מרקיז נואל, הנטס אחרי זעזוע בעמדת המאמן וללא דרק וייטהד.

הקבוצות נפגשו בפעם האחרונה ב-29.11 אז האורחת ניצחה את הקנדים הודות למשחק גדול של דינווידי וברידג'ס. דינווידי מאז הספיק לעבור ללייקרס, הראפטורס העבירו את סיאקם, שרודר ואנונובי והלכו לבנייה מחדש והנטס בניסיון די נואש להוציא משהו מהעונה הזו החליפו מאמן כשהם מרחק שני משחקים וחצי מהפלייאין.

ברוקלין אמורה לנצח הלילה, הסגל שלה איכותי בהרבה. ובכל זאת, יש לי תחושה שהפתעה נמצאת לפנינו. הראפטורס ב-4.

דאלאס מאבריקס (23-32) – פיניקס סאנס (22-33) 02:30

למי מאיתנו שסובל מנדודי שינה/חוזר מבילוי בשעת לילה מאוחרת המשחק הזה הוא ממתק אמיתי.

אקסום הוא היחיד מצידה של דאלאס שלא צפוי להתלבש להתמודדות כאשר דרק ליבלי ה-2, קלבר ודונצ'יץ' נמצאים כולם בספק אך ההערכה היא שהם יהיו כשירים. אצל הסאנס דמיון לי בחוץ וברדלי ביל נמצא בסימן שאלה.

המאזן העונתי בין הקבוצות הוא 1:1 כאשר במפגש האחרון בין השתיים הסאנס התפוצצו על המאבס שעלו ללא קיירי אירווינג. הלילה הקבוצות בסגלים מלאים, אחרי מנוחה והרבה מאוד אנרגיה עם רצון לחזור עם ניצחון.

צפוי משחק איכותי מאוד ומהנה מאוד, קשה מאוד לחזות מי תצא עם ידה על העליונה באירוע. יתרון הביתיות צפוי להעניק יתרון למאבס, ולהערכתי זה מספיק בכדי להטות את כף המאזניים לטובתם. דאלאס ב-3.

שיקגו בולס (29-26) – בוסטון סלטיקס (12-43) 03:00

הבולס בסגל חסר מאוד ויעלו ללא טורי קרייג ופטריק וויליאמס לצד זאק לאבין ולונזו בול שגמרו את העונה. השחקן היחיד שיחסר לסלטיקס הוא ג'יידן ספרינגר, והם בהחלט יכולים ואמורים להסתדר בלעדיו.

במפגש הראשון העונה בין הקבוצות הסלטיקס הביסו את הבולס, והלילה אני לא רואה תוצאה אחרת. טייטום ובראון יגיעו חמים, דרוזן ושות' ינסו להוות קונטרה אבל האיכות בצד של האורחת יכריע. בוסטון ב-13.

ניו אורלינס פליקנס (22-33) – יוסטון רוקטס (30-24) 03:00

קודי זלר וברנדון אינגרם בסימן שאלה לקראת הלילה, טרי איזון מצטרף לסטיבן אדאמס במצבת הפצועים של הרוקטס כאשר רג'י בולוק ג'וניור נמצא בסימן שאלה גם הוא.

הרוקטס היו ללא ספק הפתעה נעימה בתחילת העונה אך הקבוצה איבדה גובה ככל שהעונה התקדמה היא התרחקה ממאבקי הפלייאין במערב. המארחת נראית מעולה, משחקת כדורסל שוטף ונמצאת בדרך הבטוחה אל הפלייאוף. האם הפגרה תעיר את האורחת מטקסס? גם אם כן ככל הנראה הלילה זה לא יקרה.

הפליקנס פשוט איכותיים מדי, עם מצ'אפ טוב מול כל שחקן שהרוקטס יציבו מולם. ניו אורלינס ב-9.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17-37) – לוס אנג'לס קליפרס (17-36) 03:00

קרב צמרת שישודר בערוץ ספורט 5+ הוא בהחלט סיבה טובה לקום הלילה.

שתי הקבוצות בסגלים מלאים מה שאומר שאנחנו מקבלים משחק בין שתיים מהקבוצות היותר איכותיות שיש לליגה להציע, וככזה שצפוי להשפיע על המיקום הסופי של שתי הקבוצות אני מרשה לעצמי להמר ולצפות לכמעט אווירת פלייאוף על הפרקט.

הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה כאשר בפעם הראשונה הת'אנדר הביסו את הקליפרס בביתם בעוד שבמפגש השני הקליפרס השיגו ניצחון משלהם בהפרש דו ספרתי על אוקלהומה.

במפגשים כאלו, כאשר האיכות היא די זהה לביתיות לעיתים יש יתרון מכריע. הת'אנדר אחת מהקבוצות הביתיות הטובות בליגה עם 21 ניצחונות אל מול שישה הפסדים בלבד בפייקום סנטר, ולכן קשה לי מאוד להמר מולם. אוקלהומה ב-5.

יוטה ג'אז (30-26) – שרלוט הורנטס (41-13) 04:00

מבחינת הג'אז השחקן היחיד שלא יתלבש הלילה הוא אוטו פורטר ג'וניור. ההורנטס צפויים לעלות ללא לאמלו בול ומארק וויליאמס.

מארקנן ושות' יהיו פשוט יותר מדי עבור ההורנטס, שממשיכים להיות אחד מהמועדונים הפחות טובים בליגה. יוטה ב-15.

דנבר נאגטס (19-36) – וושינגטון וויזארדס (45-9) 04:00

למזלם של הוויזארדס דטרויט פיסטונס של העונה נמצאת בליגה, אחרת הקבוצה הזו הייתה הופכת ללעג בקרב כלל אוהדי הליגה (ויסלח לי אבדיה שמראה שיפור עצום ממשחק למשחק).

מבחינת רשימת הפצועים אצל הנאגטס ג'מאל מארי וקנטביוס קולדוול-פופ נמצאים בספק למשחק הלילה אך צפויים להתלבש. אצל הוויזארדס אייזיאה ליברס נמצא בספק למשחק.

נעבור לתחזית. דני יתן משחק טוב נוסף, הוויזארדס שוב יפסידו. הנאגטס איכותיים מדי, יוקיץ' מגיע אחרי מנוחת אולסטאר, וזה פשוט לא כוחות. דנבר ב-22.

גולדן סטייט ווריורס (26-27) – לוס אנג'לס לייקרס (26-30) 05:00

אצל הווריורס גארי פייטון השני נמצא בספק למשחק עקב מחלה בעוד כריס פול עדיין מתאושש מפציעה בידו. אצל הלייקרס המצב מסובך בהרבה כאשר קאם רדיש, מקס כריסטי, לברון ג'יימס, כריסטיאן ווד, גייב וינסנט וג'ארד ונדרבליט לא יתלבשו הלילה כאשר לכל אלו מתווסף גם אנת'וני דיוויס שנמצא בסימן שאלה.

ללא לברון ההתמודדות הזו קשה מספיק, וכאשר ישנם לא מעט שחקנים משלימים משמעותיים שגם לא יתלבשו הלילה ללייקרס יהיה קשה על גבול הבלתי אפשרי להפתיע את הווריורס באוקלנד. המארחת ב-14.

סקרמנטו קינגס (23-31) – סן אנטוניו ספרס (44-11) 05:00

הקינגס ללא וזנקוב כאשר סאבוניס נמצא בספק עקב מחלה לקראת ההתמודדות הלילה. הספרס ללא מרקוס מוריס וצ'ארלס באסי שגמר את העונה.

ללא סאבוניס יש לספרס יתרון עצום בצבע אל מול הקינגס. האם זה יספיק כאשר המארחת עדיפה על סן אנטוניו בכל עמדה אחרת? אני מאוד בספק. וומבניאמה יחגוג, הקינגס ינצחו. סקרמנטו ב-17.

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. תודה רבה.
    שבוע בלי כדורסל שהרגיש לי הרבה יותר.
    פילי ניו-יורק פוטנציאל למשחק גדול על אף החיסורים.
    לייקרס גולדן היה אמור להיות משחק אש נראלי יהיה לא משו בגלל פציעות אבל עדיין הלייקרס יכולים להפתיע כמו שעשו בבוסטון.
    דאלאס פיניקס יהיה המשך של האולסטאר.
    בהצלחה לדני שיתן משחק טוב וניצחון

    1. הלילה תנדוד שנת המלך. כל המערכות המשולבות בכוננות, כתבי החצר מוכנים, השופטים וחבריהם בריפליי סנטר להוטים לתמוך בגולדנים. אסור שהלייקרס ינצחו גם את בוסטון וגם את סטף ללא מלכם. הרי חייב להציג שהילד מאקרון שומר על יכולת גואט עד גיל 40, אסור שיעלו תהיות לגבי אם הוא לא טופ 10 בליגה יותר(בעיניי לא, למרות שהוא לא מאוד רחוק וזה מרשים). סטף לראשונה יקבל את חוויית המעטפת של מעיל הרוח כיפת הברזל וקלע דוד, כל מגן יקבל יירוט והמשרוקיות בכוננות שיא. Waaw ריקודים ומשחקי מגן שיניים צפויים הלילה, וחיזוק הלגאסי של הטוב בדורו(וגם של לברון 😉 )

        1. טופ 7 היום זו מחמאה גדולה. לא מגדיר את עצמי הייטר בדיון רציני, פשוט מאמין שהוא ברמת 60% מהפריים. בפריים הוא היה הטוב בעולם ואין ספק שהוא בחמישיית הגדולים, עשירייה אם אתה ממש לא מפרגן לו.
          יוקיץ', לוקה, סטף, שיי, יאניס, דוראנט וטייטום טובים ממנו היום כקונצנזוס, ואצלי אישית גם קוואי, אמביד והאמת(פה זה קצת טריקי) שגם בוקר ואפילו AD יותר טובים העונה. מתדפק על דלתות הטופ 10, וזה מרשים מאוד עבור גילו, בלי הייט.

            1. אה אז לגמרי

  2. פיניקס דאלאס זה תמיד מעניין, יש שם יריבות בין לוקה לבוקר ועכשיו גם קיירי ודוראנט זה עניין, היום הזדמנות למאבק להיכנס לשישייה במערב לראשונה מזה הרבה זמן, ואם ישארו שם גם יגיעו בעמדה טובה לפלייאוף, בתקווה ליפול על אוק(ואחריהם עדיף את מיני, קליפרס והכי גרוע זה דנבר), וגם לוקה יהיה חייב לקבל mvp כי חוסר הכבוד כלפיו כבר מוגזם(הוא גם חירב את פורזי, וגם חירב את ברונסון, עוד רגע יואשם בשגעונות של קיירי) ומואשם בדברים שעל אף שיש בהם בסיס אמת, מוגזמים ומתעלמים מהעובדה שסגל ראוי לא היה סביבו, והשנה יש לזה פוטנציאל לראשונה בקריירה שלו.

    אוק קליפרס משחק מעניין מאוד, קרב צמרת. להיום אוק הימור סביר, לפלייאוף הקליפרס יקחו סדרה כזו די בוודאות, אוק(לצערי) כרגע לא קונטנדרית על אמת, רק במערב יש 5 קבוצות שאני לוקח לפניהם בסדרה(דנבר, קליפרס, מאבס, פיניקס וגולדן). בעתיד הקרוב מאוד יתפתחו קצת(וויליאמס וצ'ט זה פוטנציאל סופרסטארים), יעשו איזה טרייד למסה, ובעיית גידי תיפתר באחת משתי דרכים: א. הוא ישתפר ויפתח קליעה או האפשרות הסבירה יותר ב. הם יעלו על הבלוף של בן סימונס הפחות אתלט והיותר מוכשר. סימונס 2.0.

    גולדן לייקרס יכל להיות המשחק המרכזי, לצערנו הקינג צריך מנוחה ממשחק האולסטאר המפרך חחחחחחחח. משחק חשוב לשתי הקבוצות, שכרגע נלחמות על יתרון הביתיות במפגש ביניהן בפלייאין, קשה לי לראות את הלייקרס עוקפים את הפליקנס/הקינגס(דאלאס ופיניקס בעיניי שוות טופ 6 יותר), גם ללוחמים הסיכוי נמוך אבל הלו"ז שלהם אמור להיות קל והם במגמת שיפור, ועם קליי שקיבל את מעמדו לך תדע, את סטף כל עוד הוא ביכולת כזו אני לא אספיד.

    אז אחרי שבוע בלי כדורסל, ואחרי פול-און בידורסל, חוזרים לליגה

  3. תודה תומר וויי וויי יש כמה פגזים הערב. הגיע בזמן.
    בינתיים במזרח טייטום חיים של רזי הודיע שהוא הטוב בליגה…
    🙂
    אז הנה כמה מתמודדים שלא בטוח שהייתי בוחר בהם אחריו חחחח
    יוקיץ, סטף, לוקה, קאוואי, יאניס, דוראנט, שיי, בוקר, ג׳ורג׳י בוי, דייוויס ואם אמביד בריא – גם הוא ברשימה… ויש אפילו את וומבי
    🙂
    הייתי אומר שטייטום טופ 5 עד 10 תחשבו על בוסטון עם כל אחד מהשמות כאן למעלה.

    1. חחחחח טייטום הטוב בליגה כמו שג'ה בסדר במערב.

      בטוח מעליו – ג'וקר, לוקה, סטף, יאניס, דוראנט, שיי

      ברמתו עם קייס להיות מעליו – אמביד(טוב ממנו ברגילה, גרוע ממנו בפלייאוף), קוואי(ההפך מאמביד), בוקר, באטלר, לברון

      מתחתיו אבל לא כאלה רחוקים – ג'ורג', אנט, דונובן מיצ'ל, ג'ה, ברונסון והאלי.

      ברשימה שלי הוא מקום 9, אחרי השישייה שם, אמביד וקוואי(בוקר קרוב מאוד, ביום קודר טייטום לא טופ 10 אבל לא נגזים)

    2. טייטום=טומטום אז ברור שהוא חיים של מומי…
      יש לו אשת יחסי ציבור, כמו לגנץת שאומרת לו מה להגיד.

  4. נחמד שהפגרה נגמרה, טוב לחזור למשחקים. תודה רבה תומר ויאללה סלטיקס
    (ובאופן אישי, לא איכפת לי אם קניגהאם ישחק או לא, אבל כדאי שבכל מקרה יתלבש. קור כלבים שם בגולה)

  5. בסלטיקס אין פצועים, כולם כשרים לשחק כולל שני התיקונים הקוסמטיים שהגיעו לפני פוגריית האולסטאר.
    וכמובן תודה לעוסק במלאכה

  6. יפה איך ששיקאגו השתלטו על המשחק הזה, עם כל הטעויות של המחליפים ואל הורפורד שלפעמים רוצים לחבד ולפעמים לזרוק לקיבינימט. ההגנה הטובה מהרבע הראשון התנדפה מה גם שהלטבי משחק מזעזע גם בהתקפה וגם בהגנה. היחידי שסוחב זה בראון עם קצת ווייט. השאר חושך.

  7. אני רואה שבית שימוש עם 2 נקודות במשחק הזה מול טונטו. בראבו, עוד חוזה מאקס שהלך לפח. מעניין מה יהיה החוזה הבא שלו באין BA? אני מניח שווטרן מינימון? טונטו על הכיפאק, ביום טוב הם בפלייאין.

  8. טייטום הפתיע עם האסיסט לווייט. הייתי בטוח שילך לבד אבל הוא מסר לשחקן הפנוי לגמרי.
    טעות בהגנה שהפקירה את ווייט לגמרי.

  9. הסלטיקס מייצרים בריחה יפה ורק צריכים לשמור על הייתרון.
    קבס הפסידו כך שניצחון שם אותם בפער 7 מהם ובפסגת המזרח.

  10. אני רואה שיש תחרות בין הזרוקר לקוקיץ
    מי הלך יותר לקו? אההה, הזרוקר מוביל בזריקה אחת מהקו אבל יש פייט ושניהם צפויים עד הסוף לעבור את העשר כל אחד.
    בראבו

  11. אויי סילי בילי. בלי גבוהים? איזה דביל! מי נותן לאדיוט הזה להיות מאמן?
    יש נורק עם 20 ודארמונד עם 11 והאדיוט משאיר את שניהם בחוץ?
    זה לא מאמן, זה סתם דוגמן.

  12. שאפו למאזולה שלוקח טיימאאוט בזמן גם כשהוא מוביל ב 17.
    חטף שני סלים מהירים, רואה שהכל תקוע ועוצר את המסחרה הזו.
    אולי הוא עוד יהיה מאמן טוב.

      1. ויש גם חסימה. הספק לגמרי לא רע לשתי דקות. הסלטיקס בהפרש 7 נצחונות מהמקום השני במזרח.
        עם כל כך הרבה כישרון הם צריכים להיות בגמר האין BA. פחות מזה והעונה היא כישלון!

    1. שוטי לא מפחיד אותי, מפחידות פציעות ובזוקה ג'ו.
      היום הוא עבד מצויין מול הסילי בילי.
      איז הידיוט הבילי דונובן הזה שלוק קורנט הרג אותו ואת שיקאגו בתחילת הרבע הרביעי. אותן טעויות שהיו לו בעבר.
      אתה לא יכול לשחק בלי שיש גבוה בתוך הצבע כי כל ריבאונד הופך לריבאונד התקפה וסל קל בהטבעה…
      סילי בילי דונובן

    1. לא יעשה וואו
      אני סוגר את הלילה עם הקבנוס מול וומבי, איפה האשף?
      נראה לי שהוא עם הקריים מיניסטר מפגינים בבלפור.
      אבל קר בירושליים.

  13. בוקר צח וסח לנגרים אני רואה רזי עם 70 נק בבלוג בוסטוניה ויוקיציה מנגבים דני בקלינג קלינג השקץ בחופשה הרגילה אבל אם הטראקרס ינצחו זה בגללו דרך מחשבות חיוביות להפוך את השחקנים לטובים יותר.
    דונובן מיצל נפצע בעין מצפייה באולסטאר כנראה

    1. היית צריך לראות איך בילי דונובן זה אותו הסילי בילי מימי הפרוצס העליזים של טראסט…
      הפסיד את המשחק בתחילת הרבע הרביעי.

  14. אם אפשר להוריד שלשה לשתי נקודות על פי בדיקה ברקע במרכז השיפוט אפשר גם לתת 2 נקודות על גולטנדינג שלא נשרק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט