11 משחקים, 2 מוקדמים וסטף נגד דוראנט בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

11 משחקים, 2 מוקדמים וסטף נגד דוראנט בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

לילה עמוס במשחקים נהדרים לפנינו שבא עלינו בגלל הסופרבול שיתרחש מחר בלילה, לכן החליטו לרכז הרבה משחקים להלילה ולילה לאחר הסופרבול.

דאלאס מאבריקס (23-29) נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-35), 22:00:

דאלאס המתחדשת, שהיא כנראה הקבוצה היחידה שהתחזקה באמת בטרייד דדליין המשעמם בהיסטוריה, תקבל לראשונה את פי ג'יי וושינגטון ודניאל גאפורד לחמישייה, כשדרק לייבלי הפצוע לא ישחק. מבחינת המאבריקס זה משחק נהדר כדי לבחון קו קדמי חדש, שכן אוקלהומה מלבד צ'ט די מתקשה בגודל שלה, וגאפורד שהוא שחקן אנרגטי ופיזי יכול לעשות עבודה נהדרת על הרוקי. הם מגיעים אחרי ניצחון מרשים מאוד בגארדן נגד הניקס הפצועה, בו דונצ'יץ' מעמיד שורה סטטיסטית רגילה של 39/8/11 וגם חוטף 4 פעמים.

בגזרה של אוקלהומה שגם התחדשה בפורוורד חדש בדמות גורדון הייוורד, היא תצטרך לחכות, כשמייק דיינולט המאמן של אוקלהומה סיטי הודיע כבר שהייוורד לא ישחק לפחות עד אחרי פגרת האולסטאר. אוקלהומה מגיעה אחרי מנוחה קצת מוזרה במונחי אן בי איי של ארבעה ימים, כשבמשחק האחרון שלהם התקשו התקפית נגד יוטה וההגנה המצוינת שעשו קסלר, מרקאנן וקריס דאן. מה שבעיקר הפסיד לאוקלהומה סיטי את המשחק זה הספסל הקצר, וזאת תהיה בעיה נגד קבוצה כמו דאלאס שיש לה קלעי נהדר מהספסל כמו הארדוויי ג'וניוק.

אני מהמר על ניצחון של המאבריקס ב-6 הפרש.

לוס אנג'לס קליפרס (16-34) נגד דטרויט פיסטונס (43-8), 22:30:

לפני שבוע לא היה בכלל על מה לדבר במשחק הזה, הקליפרס הם קבוצת צמרת במערב שמאיימים גם על ראשות האזור ודטרויט היא הקבוצה הגרועה בהיסטוריה של הליגה הזאת.

אבל בליגה הזאת דברים זזים מאוד מהר, הקליפרס אמנם קבוצה מדהימה כפי שהיו וגם היו לתקופה קצרה מאוד במקום הראשון במערב, אבל דטרויט לעומתה (ותחזיקו את עצמכם), עם שני ניצחונות ברצף, ו-4 ב-10 המשחקים האחרונים! ניצחון אחרון על פורטלנד בחוץ, כשג'יילן דורן מוכיח שהוא מבוזבז במועדון מפסיד עם 27 נקודות, 22 ריבאונדים ו-3 חסימות. במשחק לפני כן ניצחון חוץ במערב גם כן נגד הקינגס, קבוצת פלייאוף, כשדורן שוב נהדר עם 20 נקודות, 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והסיפור המרכזי הוא ג'יידן אייבי עם שיא קריירה של 37 נקודות.

שיהיה ברור, אני לא חושב שלדטרויט יש איזשהו סיכוי נגד קבוצה רצינית כמו הקליפרס שכל ניצחון חשוב לה לפני פגרת האולסטאר, אבל אין לדעת מה יוליד יום.

אני עדיין אהמר על ניצחון של הקליפרס ב-11 הפרש.

ברוקלין נטס (31-20) נגד סן אנטוניו ספרס (42-10), 1:00:

קרב בשחור לבן, או אם תרצו, קרב באפור, כששתי הקבוצות פשוט לא טובות לאחרונה. הנטס היו לא רלוונטיים נגד הקאבס במשחק האחרון מאמצע הרבע השלישי, וסן אנטוניו אפשרה לאורלנדו לקלוע 127 נקודות (שזה ביחס לקבוצה שקולעת 111.5 למשחק בממוצע, יותר מדי). מבחינת מה כל קבוצה יכולה לעשות כדי לנצח? הנטס קודם כל עם יותר כלים בהתקפה נגד ההגנה החלשה של הספרס, ברידג'ס, תומאס, סימונס בניהול משחק. בצבע נגד ויקטור יש להם את ניקו קלאקסטון שנמצא בתקופה מדהימה מבחינת הגנה, כולל משחק של 7 חסימות נגד הווריורס ו-5 חסימות נגד דאלאס משחק לאחר מכן.

מבחינת הספרס יש לה בעיקר את העניין של וומבניאמה וסוהאן שיכולים להגביל מאוד את ההתקפה של הנטס שתצטרך להסתמך בעיקר על הגארדים, אבל הם כמובן יצטרכו גם לתרום למשהו בהתקפה כי לנטס יש גארדים שיוכלו לשמור על ואסל וטרה ג'ונס. וומבניאמה יוכל לנצל את זה שקלאקסטון נוטה לצאת בעבירות מוקדמות נגד גבוהים שיודעים להשתמש בגוף שלהם, ואולי נראה ממנו קצת יכולות ג'ואל אמביד והוא יוכל לעשות פלופחם כל הדרך לקו העונשין.

אני מהמר על ניצחון של הנטס ב-5 הפרש.

וושינגטון וויזארדס (42-9) נגד פילדלפיה סבנטי סיקסרס (21-30), 2:00:

לוויזארדס היה משחק מדהים אתמול בלילה נגד הסלטיקס, בו דני אבדיה סוף סוף משחק כמות דקות לה הוא מגיע ומציג לנו משחק אדיר נגד קבוצה שכנראה מתחרטת שלא הביאה אותו. אבל כיאה למועדון הזה, הם ידעו להפסיד את המשחק הזה. אגב, קצת טראגי, אבל אם אבדיה היה קולע שלשה בדקות הסיום שהייתה מצמצמת את ההפרש, היה קובע שיא קריירה חדש ואולי גם מנצח את המשחק. אבל לא נבוא בתלונות, בעיקר נגיד שהוויזארדס לא נראים רע מבחינת כדורסל לאחרונה, הם כן יודעים להפסיד משחקים צמודים כהוגן, אבל מתישהו הם יצליחו לנצח.

האם אני חושב שזה יקרה נגד פילדלפיה? למה לא. פילדלפיה בתקופה ממש לא טובה, הפציעה של אמביד הרגה את הקבוצה הזאת מבחינת קליעה, 8-2 בעשרה משחקים האחרונים, מקסי בספק למשחק, ארבעה הפסדים ברצף. בלי הסקורר המוביל שלה היא קולעת 112.8 נקודות בממוצע למשחק, נגד וושינגטון שהיא אמנם קבוצת הגנה רעה אבל קבוצת קליעה מצוינת, יש מצב שהם יסתבכו ויסתמכו על יום קליעה טוב של שחקן מסוים.

אני מהמר על ניצחון של הוויזארדס בגדול, כי אם המשחק יגיע להכרעה בקלאץ' הם יפסידו – וויזארדס ב-9.

אורלנדו מג'יק (24-28) נגד שיקגו בולס (27-25), 2:00:

משחק נורא מעניין שלרוב נגמר בתוצאות נמוכות, כשבמשחק הראשון בין הקבוצות העונה שתי הקבוצות לא עוברות את ה-100 ובמשחק השני אורלנדו מגיעה ל-103 בלבד. בשני המשחקים האלה אורלנדו ניצחה, ובצדק, כי אורלנדו מתאפיינת בסגנון הזה. בסגל מלא, שמגיע לאחר משחק קליעה נהדר נגד הספרס, הם יוכלו להכתיב את קצב המשחק ולגרום לשיקגו לא לעבור את ה-100 גם הפעם.

אצל שיקגו יש קצת בעיות כשקובי ווייט ואלכס קארוסו בספק, והם משמעותיים מאוד בשביל הקליעה מצד אחד של ווייט וההגנה מצד שני של קארוסו. מי שכן הייתי שם לב אליהם הם הגבוהים, למג'יק אין גבוהים טובים מדי בהתקפה, ולשיקגו יש את ווצ'ביץ' ודראמונד שמגיעים שניהם בתקופת קליעה לא רעה בכלל שכוללת משחק נגד ממפיס בו ווץ' מעמיד 20/10/5 ודראמונד 21/13 עם החטאה אחת מהשדה. המשחק לתוך שחקני הפנים יהיה הכלי שלהם למשחק הזה.

אני מהמר שוב על משחק צמוד בתוצאה נמוכה וניצחון של אורלנדו ב-4 הפרש.

שארלוט הורנטס (41-10) נגד ממפיס גריזליס (34-18), 2:00:

טוב הנה משחק שאני לא ממליץ לצפות בו. בגזרה של שארלוט אחרי שחשבנו שהם יכולים להיראות יותר מלהיב בהתקפה עם ברנדון מילר ומיילס ברידג'ס שקולעים נפלא מגיע משחק של 84 נקודות נגד מילווקי אתמול בלילה. בכל זאת, אני אניח שנגד חוסר הסגל של ממפיס, לברידג'ס ומילר יהיה קצת יותר קל לקלוע, בטח בבית. לא אופתע אם מילר המוכשר יגיע לשיא קריירה במשחק הזה.

מבחינת הגריזליס קצת קשה לעשות הקדמה כשאתה לא יודע מה יהיה הסגל. הסיטואציה בממפיס פשוט זוועתית כשרק מרשימת הפצועים אפשר להרכיב שתי קבוצות. מבחינת ממפיס הם רוצים העונה לתת לשחקנים צעירים להתפתח ולהגדיל את המניה שלהם כדי להעלות את ערך הטרייד שלהם ולנסות לבנות מחדש את כל הסיפור. לנצח זה לא משהו שנראה באופק אבל כן לשתף כמה שיותר שחקנים שאם לא הסיטואציה הנוכחית לא היו מתקרבים לספסל.

אני מהמר על ניצחון של ההורנטס ב-13 הפרש.

טורונטו ראפטורס (33-19) נגד קליבלנד קאבלירס (16-34), 2:30:

הקבוצה עם אולם החוץ הקשה ביותר מבחינת תנאים בליגה, בטח בחורף, פוגשת את הקבוצה החמה ביותר בליגה.

הראפטורס כמעט שמטו אתמול בלילה יתרון עצום נגד הרוקטס, אבל התעשתו והצליחו לנצח. טורונטו, שקיבלה אולסטאר בדמות סקוטי בארנס, חיברה שני ניצחונות ברצף ונראה שאולי משהו שם מתחיל להתחבר. הם קיבלו בחלון ההעברות את יליד קנדה קלי אוליניק ואת אוצ'אי אבאג'י מיוטה והם יערכו את הבכורה שלהם בקבוצה הלילה. זה משמעותי להם בעיקר בזכות ההגנה של אבאג'י שיוכל לסייע בהגנה על קאריס לאברט או אפילו דונובן מיטשל, ואוליניק שיכול לאיים מבחוץ ולהוציא מהצבע את אוון מובלי.

הקאבלירס, שנמצאים ברצף של 8 ניצחונות ונראים בלתי ניתנים לעצירה, רוצים להמשיך בתקופה האדירה גם נגד הראפטורס, כשהסגל שלה בריא. נכון שמדובר במקום שקשה לשחק בו, אבל מדובר בהבדלי רמות עצומים בכל הקשור לקליעה. מובלי ואלן שנראים נהדר מאז שמובלי חזר מהפציעה יוכלו לכתוש את הצבע הדליל את הראפטורס, וכמובן דונובן מיטשל שנראה שרוצה להשיג עוד הופעה האחת מחמישיות העונה עם משחקי 30 ו-40 נקודות כדרך קבע. לראפטורס יהיה מאוד קשה נגד התלכיד של הקאבס שתפס תאוצה אבל עם זאת, אני צופה משחק צמוד וקשה עם שינויי מומנטומים לכל אורכו.

אני מהמר על ניצחון של הקאבלירס ב-9 הפרש.

ניו יורק ניקס (19-33) נגד אינדיאנה פייסרס (24-29), 2:30:

הניקס, שאיבדו את ברנסון ורנדל לפציעות לא הצליחו לנצח בלעדיהם, אבל במקום לחכות שרנדל יחזור הם הביאו קלע בדמות בויאן בוגדנוביץ'. מהלך חכם מאוד בטח כששחקן שקולע באזור ה-20 למשחק נפצע לתקופה לא ידועה. הלילה ברנסון עשוי לחזור וזה מאוד קריטי להנעת ההתקפה יחד עם דיוונצ'נזו. אננובי לא משחק הלילה ונצטרך לראות את השינוי ההגנתי עם בויאן. גם ללא רנדל הניקס עדיין מנצחים ומראים שיש להם עומק בסגל וגם שאיפות ליותר מסיבוב ראשון. כדי לנצח את הפייסרס הלילה הם יצטרכו בעיקר לשחק הגנתי, לתת לזה ללכת לכיוון היותר מכוער כי אם אינדיאנה תתחיל לזרום בהתקפה יהיה קשה לעצור את זה.

אינדיאנה בתקופה קשה מאוד, האליברטון בהגבלת דקות ונראה שהוא משחק רק כדי לא לצאת מהקריטריון לחמישיית העונה. בחמשת המשחקים האחרונים הוא עם 13.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק שזה חצי ממה שהוא מעמיד בדרך כלל. הפייסרס מתקשים מאוד בלי טייריס, והאבידה של באדי הילד בטח לא תעזור להם בהתקפה. כדי לנצח הם יצטרכו להיות ביום קליעה טוב, לנסות להגיע ל-135 נקודות ולגרום לניקס לרדוף אחריהם.

אני מהמר על ניצחון של הניקס ב-16 הפרש.

אטלנטה הוקס (29-23) נגד יוסטון רוקטס (28-23), 2:30:

אטלנטה מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים בפילדלפיה, יוסטון מגיעה אחרי משחק בו מחקה יתרון גדול של טורונטו או היה חסר לה גרוש ללירה.

אטלנטה, שהחליטה לא לשנות את הסגל בחלון ההעברות, לא הלבישה את דז'ונטה מארי נגד הסיקסרס. אין הרבה להרחיב על אטלנטה מעבר להיותה קבוצה בינונית, אבל המפתח שלה לניצחון הוא טריי יאנג שנראה מאוד טוב לאחרונה והתייצב מבחינת קליעה. ליוסטון אין גארדים שיגיבו ליכולת שלו ואם יאנג יצליח לגרום לברוקס או ואן-וליט להסתבך בעבירות הוא גם יוכל לקלוע 30-35 נקודות וגם לחלק אסיסטים לשחקני הכנף ולאוקונגו בצבע.

יוסטון מבחינתה תהיה חייבת לשחק על אלפרן שנגון, קלינט קאפלה פצוע ועם כמה שאוקונגו שומר טוב הוא יתקשה נגד סנטר שעושה הכל מהכל. נגד טורונטו אתמול בלילה הוא היה ממש לא טוב עם משחק אנמי לחלוטין. הוא יהיה חייב להרים את הרמה נגד ההוקס כי הוא המנוע לכל ההתקפה של הרוקטס, הוא מוציא החוצה לקליעות, הוא מתגלגל לטבעת, הוא מאיים מבחוץ פה ושם – הוא גורם להגנה לזוז לכיוונו. שחקנים כמו קאם וויטמור (שסוף סוף מקבל קרדיט ונראה מצוין) וג'אברי סמית' יוכלו להישאר לבד המון פעמים אם שנגון ישתלט על המשחק.

אני מהמר על ניצחון של ההוקס ב-8 הפרש.

גולדן סטייט ווריורס (25-24) נגד פיניקס סאנס (21-31), 3:30:

קרי נגד דוראנט, בפעם האחרונה שנפגשו בסוף נובמבר (במשחק בדצמבר דוראנט לא שיחק), דוראנט יצא עם ידו על העליונה עם 32 נקודות כשסטף קולע חצי מזה עם שלשה אחת בלבד. אבל הרוחות זזו מאז, קרי הספיק להיות בכושר הגרוע בקריירה שלו מהפריצה ולחזור לעצמו, הווריורס קיבלו את ג'ונתן קומינגה שנראה כמו השחקן לבנות עליו והם עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, כשאת מסע החוץ במזרח הם מסיימים עם שלושה ניצחונות רצופים על הנטס, הסיקסרס והפייסרס כשקרי מקנח עם 42 נקודות במארחת האולסטאר. המשחק של הגארדים יהיה קריטי הלילה כי אם פוג'מסקי וקליי יוכלו להתעלות מעל ביל וגרייסון אלן בקרב בין קרי לבוקר אני לוקח את סטף בכושר הנוכחי.

באשר לסאנס, מה שהם יצטרכו לעשות זה לגרום לקומינגה לשמור על דוראנט (ככל הנראה מי שישמרו עליו בהתחלה הם גרין ו-וויגינס) ולהוציא את הפורוורד הצעיר בעבירות. ככה הווריורס ינוטרלו בהתקפה בתוך הצבע כי קומינגה הוא מקור הנקודות העיקרי בצבע לגולדן סטייט. משם זה פשוט עניין של לשחק על אחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה, המשחק הזה יהיה לגמרי בידיים של קווין דוראנט. ראינו שהוא לא מתקשה גם נגד קבוצות הגנה וריבאונד קשוחות (ראו ערך: המשחק האחרון נגד יוטה), ונגד הווריורס שחסר לה סנטר טבעי גם יוסוף נורקיץ' יוכל להוות אופציה התקפית, איתו דוראנט יכול ליצור מהלכי פיק אנד רול מוצלחים.

אני מהמר על ניצחון של פיניקס ב-6 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (36-15) נגד ניו אורלינס פליקנס (22-30), 5:30:

משחק שיכול להיות מעניין סוגר לנו את הלילה. פורטלנד, שקיבלה מג'רמי גראנט 49 נקודות, לא הצליחה לנצח את דטרויט בבית, כמובן לא ניצחה בחוץ פעמיים את הנאגטס אבל כן הצליחו לנצח את מילווקי ופילדלפיה. חוסר היציבות של פורטלנד נובע בעיקר מזה שאין לה התקפה יציבה, והיא מסתמכת על משחקי שיא של סיימונס או גראנט, ועכשיו כששיידון שארפ פצוע זה פחות שחקן מוכשר בהתקפה שיוכל להבליח. בהגנה הם גם לא יציבים כי הם יכולים לחטוף 130 ומשחק אחרי 104, גם זה עניין של כמה הם מתאימים את עצמם לקבוצות. פורטלנד מתקשה בעיקר בהגנה בצבע ונגד סנטרים מאסיביים, שכן אין לה שחקנים שיכולים להתמודד עם גודל. נגד ניו אורלינס הסיפור יהיה דומה עם זאיון וויליאמסון, ונראה אם הם יצליחו לנטרל אותו או שהוא יחגוג באזור של הטבעת.

אני אישית מהמר על זה שזאיון יחגוג באזור של הטבעת, כי הוא בתקופה נהדרת. למרות שהפסידו ללייקרס הלילה, זאיון קלע 30 נקודות והוריד 9 ריבאונדים עם 12/19 מהשדה, משחק לפני כן עם 21 נקודות ו-10 אסיסטים הניצחון על הקליפרס. ניו אורלינס היא גם קבוצת הגנה לא רעה בכלל, המשחק אתמול נגד הלייקרס הוא בעיקר בזכות ההתקפה של הלייקרס שהיא מהטובות בליגה ומשחק פנטסטי של החמישייה של אל-איי. נגד הקליפרס, שהיא קבוצת התקפה טובה גם כן, ניו אורלינס התמודדה בצורה נהדרת וגרמו לה לקלוע 106 בלבד בביתה; במשחק לפני כן גרמו לראפטורס לקלוע 100 בלבד וקלעו 138, זה הפוטנציאל של הקבוצה הזאת – להיות קבוצת התקפה שיש לה שחקן צבע דומיננטי כמו זאיון והמון קלעים טובים שגם שומרים הגנה לא מתפרשת כמו הרב ג'ונס, טריי מרפי, דייסון דניאלס.

אני מהמר על ניצחון של הפליקנס ב-13 הפרש.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. תודה מתנאל קדימון מעולה.
    קרי נגד דוראנט – נו באמת… נשבר הלב… הם בכלל היו צריכים להישאר ביחד, טוב נו, אולי גרין יחליט שוב לאגרף/לחנוק/לבעוט בביצים/לדרוך על החזה למישהו חחח נראה לי נורקיץ' יבוא היום עם המסיכה של בראדלי ביל

    1. אם במשך השנים שחלפו עדין לא הבנת שהגורם לעזיבה של דוראנט נמצא אי שם בין שתי אוזניו וברדיפה ( מיתנתי. מחקתי את "הבלתי נלאית") שלו אחרי הכבוד. הוא רצה להיות האיש וסופו שיסיים ללא טבעת שלא זכה בה ללא עזרה מקרי.

      1. מסכים לגמרי, דוראנט מאז 2016 עשה מהלכי לגאסי בלבד. המעבר לג"ס הוא כי חייב טבעת, העזיבה היא כי צריך בלי סטף, והמעבר לסאנס כי ברוקלין הייתה בפירוק ובטירוף. מבחינת כישרון אחד הגדולים אבל פרובלמטי בטירוף ולא הצליח בסוף להוביל קבוצה לאנשהו כמנהיג ואופציה ראשונה, על אף משחק בסופרטימס פחות או יותר מ2011 עד היום. כנראה שייזכר כטופ 15 אבל יכל להיות הרבה יותר.

        1. אתה צודק… אבל… הדלת הסתובבה לפחות פעמיים.
          פעם ראשונה ב-2012 כשבברלי פצע את ראסל ווסטברוק.
          פעם שנייה כשקליי החליט להשתגע במשחק 6 ההוא.
          אם תרצה, חצי סיבוב כשג׳ו האריס החטיא מההיי-פוסט במשחק 3 במילווקי.
          אם ואם ואם… תאכלס כנראה שאתה צודק.

          1. ההבדל בין הגדולים ביותר לבין אלו שכמעט זה רגעים בהם מתעלים מעל מה שמצופה. לברון נכנס לטופ 5 רשמית ב2016, וסטף קפץ כיתה עם הגמר של 22, גמרים בהם לא הכל הסתדר או הלך לטובתם, היו אנדרוגים כנראה והתעלו אישית. דוראנט כמעט הביא סדרה כזו מול הבאקס, אבל היא לא הייתה בגמר והיא הסתיימה עם החטאות שלו. מבחינת חומר הכישרון שהוא שיחק איתו – בגולדן הוא השיג 2 טבעות והיה השחקן השני(יש שיאמרו הראשון) בקבוצה הטובה אי פעם, אבל אוק' ברוקלין וסאנס בלי טבעות זה כתם אדיר בהתחשב בסגלים שהיו שם.

            במה הסגל באוק עם ווסטברוק בשיא, איבקה ואפילו שחקנים כמו אדאמס קאנטר ואנדרה רוברסון(נגר אבל מגן טוב) נופל מהסגל של סטף ב22 נניח? בעיניי הוא טוב בכמה רמות, או שנשווה את ג'ורדן פול לווסטברוק חחחחחחח
            לכן כמו שאמרת כנראה שהנרגן צודק(אני רק תמכתי)

            1. אתם צודקים… ושוב – יש גם היערות שוליים.
              ב-2012 דוראנט לא היה בשל כמו סטף ב-2022 וגם הנירטיב כולו היה שייך ללברון. זה דיון נפרד.
              בברוקלין זה אכן היה בשלב מוקדם לכן נתתי חצי-סיבוב.
              ב-2016 קליי נתן הופעה חד פעמית אבל גם שם זה היה בגמר מערב.
              אז כמו שאמרתי – אתם צודקים
              🙂
              תיארת יפה את האליפויות של סטף ולברון וגם את הרוסטר של אוק סיטי רק שכחת שאוק סיטי אף פעם לא נהנתה מקלעי טבעי אמיתי לצד דוראנט. ללברון היו כמה כאלה ולסטף היה את קליי.

            2. ודוראנט בפיניקס כבר מעבר לשיא. אי אפשר ״לדרוש״ ממנו אליפות. זו הקבוצה של בוקר.

  2. תודה רבה מתנאל.
    הלייקרס אמנם לא התחזקו בטריידים, אבל התוספת של דינווידי עוברת מתחת לראדר, ונותנת קצת עומק ואוויר לסגל החסר שלהם. אמנם הוא בעונת קליעה רעה (בכללי הוא לא יעיל במיוחד, אבל השנה זה מאוד בולט), אבל הסיטואציה בלייקרס יכולה להוציא ממנו את המיטב.ניתן לשחק איתו בעמדות 1 ו 2, בגלל שהוא גארד גבוה ושומר סביר, שיכול לשחק עם ובלי הכדור באותה מידה.
    בפלייאוף 22' הוא היה השחקן ה3 בחשיבותו בדאלאס שהגיעה לגמר המערב. שחקן לא רע שבסיטואציה שתתאים לו יכול להיות חיזוק טוב ללייקרס.

    1. דינווידי חיזוק יפה אבל לא מספיק, מדובר על קבוצה שצריכה לשאוף לתואר עכשיו, לברון לא נהיה צעיר יותר וזה לא שבשנה הבאה יש להם מישהו שצפוי להשתפר, בשורה התחתונה הסגל שלהם לא מספיק לאיים על שום דבר ברצינות, והם נתקעו עם ה"לברון פרובלם" – מגיע, מביא אליפות, עוזב בלי טרייד ומשאיר שממה חסרת עתיד שלוקח בין 5 שנים לעשור לשקם.

  3. לא יודע אם סטיב קר מכיר את האימרה הרכב מנצח לא מחליפים אבל אני אופתע מאד אם קלי לא יפתח בהרכב הראשון וקיניונס וסנטוס יראה דקות משחק.

  4. איזה טירוף התקפי השנה. 47 ברבע מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, רבע פשוט נדיר של לוקה.
    איזו באסה שגם השנה השחקן הזה לא יתקרב למאבקי אליפות

  5. קיירי / לוקה / שיי חודרים – השופטים היום ישרקו אם זה לא יסתיים בסל או שהכוכב יחליק.
    פשוט לא משנה מה באמת היה.
    כבר שתי חדירות של קיירי, אחת של לוקה, ואחת של שיי, 0 מגע או שהשחקן פשוט נופל מעצמו ויש שריקה אוטומטית.
    .

  6. לוקה עצר את שיי – שרקו נגדו. עשו ריוויו – השאירו. באותה התקפה צ׳אט מחטיא משני מטר – שרקו נגד קיירי. סתם.
    א. אסור להגן בעונה הרגילה
    ב. מה בדיוק הדרג של לוקה וקיירי?

          1. אם הקליפס מסיימים מקום 1 קאוואי חייב להיות בדיון כרגע החסיר 4 משחקים בלבד. לוקה 8, יוקיץ 2 ושיי לדעתי לא החסיר!

            1. לדעתי זה צריך להיות בין לוקה, שיי וקוואי. יאניס פחות ראוי משלושתם והגאון משחק בהליכה עם כל הכבוד. אצלי זה 1.לוקה 2.שיי 3. קוואי 4. יאניס 5. הגאון

            2. לוקה רחוק בטבלה כרגע זה שיי וקאוואי

  7. גידי הזה נגר רציני. דאלאס משאירים אותו לבד ואוק משחקים 4 על 5 מסכן שיי חחחח.
    אגב המאבס בדרך לחבר כמה ניצחונות שיתנו ללוקה mvp שמגיע לו.

  8. גאפורד זה חיזוק משמעותי אם קיירי ישחק ברצף דאלאס יצופו לוקה זה כח אש מספר 1 בליגה. שיי מצויין אבל בודד החבר׳ה שם מגרזנים

  9. גידי חייב לקלוע טוב יותר או שבפלייאוף יצפה מהספסל. הוא ודורט שוברים את הקרש כל המשחק, דורט עוד נותן הגנה אבל גידי בדרך להיות סימונס 2.0 המנוע והלב חחחחחח

    אם שוברים טבעות לא זוכים בטבעות

    1. ראיתי את פוטנציאל סימונס בגידי לפני זמן רב.
      הערך שלו בשמיים, היה צריך להטריד אותו בדד ליין ולקבל שחקנים מוכחים לפני שמתגלה הבלוף.
      כרגע הוא בגדר סימונס בעונה השנייה. עשו טעות אוקייסי, זה לא שחסר להם צעירים עם פוטנציאל.

  10. גאפורד נותן משחק אדיר מקווה שימשיך עם האנרגיה. אם אבו קיירי מצא את השלווה הפנימית המאבס הולכים רחוק

  11. חחחחחח גאפורד בשאגות יצא מהכלא בווש. עבר מקוזמה ופול ללוקה ולקיירי, ואולי אפילו ישיג ניצחון יותר מפעם בחודש, מבין את השמחה. אם לקיד יש שכל קליבר לא יפתח בחמישייה על פניו יותר מדי זמן, וגם לייבלי חוזר עוד מעט המאבס שיחקו אותה בדדליין כפי שצפיתי

  12. איזה אימפקט של גאפורד.
    דוגמא מצוינת לויכוח שלי עם דדי בפוסט של הדורבן.
    היה לכם שחקן מצוין ביד, לא ידעתם להשתמש בו בגלל שיש לכם מאמן דפוק וג'יאם דפוק, נתתם אותו עבור שחקן גמור ובחירה…
    מה תבחרו בבחירה? או ששחקן שיהיה הרבה פחות טוב ממנו או שחקן טוב שלא תדעו להשתמש בו ובסוף שוב תטרידו אותו עבור בחירה…
    "בנייה מחדש".
    לא. יש לכם שחקן טוב? תשאירו אותו, אתם צריכים מאמן טוב, מערכת טובה ולבחור טוב את הבחירות שלכם, ובאופן טבעי תלכו ותשתפרו.

    1. צודק ורואים את זה גם במשחק כאן וגם אצל הניקס כמו שכתבת שם ועוד דוגמה טובה זה יוסטון. הביאו מאמן והביאו שחקנים להיות קצת תחרותיים במקום להתרגל ל30 הפסדים ברצף כמו הפיסטונס ופופ.

      מצד שני שמח לראות את גאפורד ככה, מקומות כמו ווש ודטרויט שחקן ששומר נפשו ירחק, קדימה דני עוד כמה משחקים של 20 פלוס ותגיע למעמד שביתה איטלקית, דווקא הוא משחק טוב מגיעה לו קבוצה ראויה כמו לרוי ולגאפורד

    1. זה עבר בפרויקט? אחלה טרייד לאוק. במקום זה הביאו את הייוורד שהוא אחלה אבל לא מה שצריך שם. ומי שיגיד ביומבו שיהיה בהצלחה עם ביומבו בפלייאוף חחחחח

      1. אם יוצא לך לראות את אוקייסי, אפילו היום, אז היוורד במחיר כזה מצחיק הוא בדיוק מה שאוקייסי הייתה צריכה משום שהוא יושב על השחקן הכי חלש בחמישיה ולא רק שיכול לשחק במקומו הוא מביא בדיוק מה שגידי לא מביא.

        70 אחוז סיום ליד הטבעת, לואו פוסט, מעל ל40 אחוז בשלשות מהפינה, יודע למסור, עושה הגנה, קלעי שלשות באופן כללי טוב יותר ושחקן מוכן יותר עם נסיון.

        גידי חוליה חלשה מאוד השנה וגם היום חירבן בלי סוף את המשחק ההתקפי.

        בהמשך כן, צריך להביא עוד פוורד אתלטי. אבל המחיר שהביאו את היוורד 30 משחקים לפני הפליאוף? אפסי.

    2. היית נותן את גידי היית מקבל עוד תוספת חוץ מגאפורד.
      בפלייאוף החילזון ייצא מהקונכיה וייחשף במערומיו.

      1. גידי כל עוד יש לו ערך צריך לעבור, ממשיך דרכו של הנגר הראשי סימונס בקטגוריית אוסטרלים פרוספקטים בלי ג'אמפר אבל הם הלב והמנוע ותראו איזה יפה הם מוסרים לשחקן פנוי. כל מיני נטס, פיסטונס, הורנטס ודומותיהן יעוטו על הפרוספקט, ויתנו בתמורה מישהו כמו מיילס ברידג'ס המתאגרף. רק צריך למצוא איזה כסיל ולמכור לו את הפוטנציאל, איזה הייפ לשווא, לוקח את דני עליו בכנות. הקבוצות האלה זה מכרה זהב, מלא שחקנים מוכשרים ומדוכאים מהכישלון המתמשך

        1. מה שכן הוא כנראה יותר מחויב לעבוד מסימונס, ובטח יהיה יותר טוב ולא על חוזה גדול. ועדיין, לא לבנות על אולסטאר משם

  13. דאלאס עשו מהלכים טובים וסולידיים. זו דאלאס הכי שלמה בתקופת לוקה עד כה. בהנחה שקיירי יגיע למוד פלייאוף ולא למסגד, יש להם פוטנציאל לריצה אמיתית.

      1. דווקא אבו קיירי העונה מעלה בי אופטימיות. במשחקים רואים שהוא משלים עם מקומו כאופציה שנייה, כשלוקה על תקן לברון מהימים העליזים בקליבלנד. משוגע או לא הבחור קוסם ואיתו דאלאס עם פוטנציאל בשמיים

  14. גידי ממשיך לנגר, דאלאס הרגו את אוק וזה הרבה בזכות ההחתמות, נראים טוב ברמה שלוקה אפילו לא יחזור להשלים סטט לטריפל דאבל חחחחחח. אולי מוקדם לומר את זה אבל אם הקבוצה הזו תתחבר וקיירי יעבור רמאדן מוצלח יש פה קונטנדרית על אמת. לוקח אותם על מיני ואוק כל יום, לדעתי הם,קליפרס ודנבר הבכירות במערב, דנבר ראשונים עדיין כמובן

    1. בוודאי הם עושים הכל נכון כבר שנים הם עם 40 הפסדים במקרה חחחחח
      דטרויט השיגו 4 כישרונות די טובים, קייד למרות שקצת מאכזב, אייבי ודורן מעולים, תומפסון אדיר וגם סטיוארט לא רע. העונה יבחרו שוב גבוה, שיביאו מאמן נורמלי ויבחרו טוב, אולי כמו יוסטון כמה וטרנים.
      הקליפרס התחברו יפה למרות מה שאמרו עליהם, דאלאס הרשימה אותי היום, אולי קפצו מעליהם בדירוג ושניים לדנבר

        1. חוץ מדנבר הם פייבוריטים אצלי על כל קבוצה במערב. קשה ברור, מול מיני קליפרס וגם אוק יהיה קשה, אבל לכל קבוצה במערב יהיה קשה העונה, גם לדנבר שיכולה לקבל את סקרמנטו/דאלאס/פיניקס וגם אם מישהו יקבל את גולדן אפשר להפסיד שם

  15. דאלאס רמסו כתשו ושאגו, ציפיתי שיראו טוב אבל לא עד כדי כך, נראה אם זה ימשיך.
    באוק כנראה הופתעו מכמה הם טובים העונה, תכננו בנייה עם הבחירות ופתאום מדברים על אליפות ותחרותיות עם שיי. שיי גם היום נראה מעולה אבל לא יכול עם הנגרייה שם, גידי בכלל מתחילת העונה ברגרסיה, לקרוא לו סימונס זו הגזמה קומית אבל הדמיון קיים, הערך שלו היה בשיא ומכאן כנראה שירד, האחוזים שלו ל3 נמוכים וגם זה כשכל הזריקות זה זריקות אימון. אמרתי לפני הדדליין שעם הערך של גידי וכל הבחירות יכלו להשיג כוכב, מרקאנן נניח ואפילו גאפורד כזה היה מסדר אותם, צריכים להיזהר לא להיות כמו איינג' בבוסטון ולחכות ל17 בחירות במקום להביא אליפות עכשיו.

      1. יש להם 259 בחירות ו265 צעירים מעניינים והם מביאים לי אולסטאר לשעבר בחלקים.
        שיי מוכן עוד מעונה שעברה, חבל לבזבז שנות פריים של שיי. מילא אם הוא היה בגיל 21-22, לא בשל/מוכן, ניחא, עכשיו הוא בשיאו.
        פרסטי התאהב בלשמור בחירות.

        1. מסכים אבל שיי עדיין עם צ'ט וויליאמס וואלאס דורט וסגל די טוב, צריכים לקחת את הסגל ולהביא אותו לשלב הבא של קונטנדרית, יש להם צעירים ובחירות וצריכים לממש נכסים.

  16. תהרגו אותי מה אינדיאנה עשו לעצמם כשחסכו את המשכורת של באדי הילד ותרמו אותו פחות או יותר בחינם ליריבה שלהם בקונרפרנס(ועוד על אותו מקום).

    טמטום דטרויטי.

  17. וסילה מיצ'י'ץ משחק ראשון בשארלוט העמיד אחלה שורה סטטיסטית (עוד לא ראיתי).
    דייגנהולט המקובע של אוק' אולי מצוין ויסודי אבל פשוט מחק אותו סתם ללא סיבה.
    יש בו משהו שמרגיז אותי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט