דני נ' הסלטיקס, הלייקרס נ' הפליקנס והקינגס נ' הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

דני נ' הסלטיקס, הלייקרס נ' הפליקנס והקינגס נ' הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדלפיה 76'ס (20-30) – אטלנטה הוקס (29-22):

פילדלפיה מגיעה למשחק הזה במה שהוא כנראה נקודת השפל של העונה שלה. הסיקסרס עם 3 הפסדים רצופים ו-4 ב-5 האחרונים, וגרוע מכך הם איבדו את אמביד לסדר גודל של החודשיים הקרובים. האם הסיקסרס יכולים להחזיק עם מיקום סביר בלי הסנטר שלהם?

יהיה מאוד מעניין לראות, כיצד הקבוצה הזאת תיראה כעת כשהיא הקבוצה של מקסי, ויהיה מעניין עוד יותר לראות כיצד ההחתמה של באדי הילד תשפיע על גורלה של הקבוצה הזאת, שמעמדה כקונטנדרית מתנדנד לו בצורה מאוד מאוד משמעותית בשבועות האחרונים.

הם יפגשו הלילה את הקבוצה שהייתה אמורה להיות במרכז הטרייד דד ליין עם טרייד על מארי, אבל הטרייד לא התרחש מסיבה כזאת או אחרת, וההוקס שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים אחרי רצף של 3 נצחונות רצופים, יצטרכו להחליט האם הולכים לטנקינג על מנת להביא בחירת דראפט סבירה בדראפט הקרוב, או שהם הולכים על הפלייאין בכל הכח, אולי הלילה נקבל תשובה ראשונה כיצד גירסת סוף העונה של ההוקס צפויה להיראות.

הימור: פילדלפיה ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (12-39) – וושינגטון וויזארדס (41-9):

הוויזארדס נפרדו מגאפורד, אבל לא עשו מהלכים משמעותיים כמו פרידה מפול או קוזמה, והם נשארים במקום שהיו: קבוצה שמכאיבה לעין של כל צופה וללב של אוהדיה ההולכים ומתמעטים.

הסלטיקס גם כן לא עשו צעדים גדולים ונצורים בטרייד דד ליין מלבד החתמתו של טילמן מממפיס, ונראה שיקוו ללקט שאריות בביי אווט מארקט בהמשך הדרך, מחד הסלטיקס נראים כקבוצה הטובה במזרח, ואולי בליגה כולה, מאידך המרחק בין המצב הזה לקריסה במקרה שלה נראה קטן במיוחד כאשר שני הגבוהים המרכזיים/יחידים שלה הם כאלה שהספקות לגבי יכולתם לשחק 30 דקות בערב על פני 4 סדרות פלייאוף הם משמעותיים.

הסלטיקס הביסו את הוויזארדס ב-20 במפגש הראשון בין השתיים ואני לא רואה סיבה לחשוב שהלילה יהיה שונה.

הימור: בוסטון ב-20

2:30 טורונטו רפטורס (33-18) – יוסטון רוקטס (27-23):

רק לפני שבוע הרוקטס פירקו את הרפטורס ב-30 הפרש, סימבול לעונה הטובה יחסית של הרוקטס לעומת עונת הפירוק שהרפטורס עוברים כאשר הסגל שלהם הגיע כבר לסוף הדרך (אם לא מעט מעבר לכך).

הלילה הם יפגשו שוב והרוקטס יקוו שהרפטורס שוב יוציאו אותם ממומנטום שלילי שכן הם כבר מפסידים 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם.

הרוקטס לא עשו אף מהלך ראוי לציון בדדליין ואילו הרפטורס עשו שורה של מהלכים שתכליתם לא ברורה מלבד שיעמום של מסאי יוז'ירי כך שאני לא רואה סיבה שהמשחק הלילה יהיה שונה מהותית מהמפגש הקודם מלבד התפאורה.

הימור: יוסטון ב-12

3:00 מילווקי באקס (19-33) – שארלוט הורנטס (40-10):

זה פשוט לא יאומן כמה מילווקי נראית רע מאז שדוק ריברס הגיע, ויהיה מאוד מעניין לראות האם יש להם את היכולת לסובב את הספינה. הבאקס מפסידים כבר 4 מ-5 המשחקים האחרוניהם שלהם כאשר אחת לשבועיים בערך הם קורסים לתבוסה באיזור ה-20 הפרש מה שמעלה שאלה לגבי המנטליות שלהם.

ריברס קיבל את אחד משחקניו החביבים – פאטריק בברלי – אבל ספק כמה הגארד הוותיק יוכל לתרום לקבוצה הזאת.

ההורנטס הלכו לפרידה המתבקשת מגורדון היוורד, מקריירות ה-NBA המפוספסות של השנים האחרונות ופי ג'יי וושינגטון והם ממשיכים לרוקן את עמודת השכר ולמלא את עמודת בחירות הדראפט לקראת בנייה מוחלטת מחדש.

הימור: מילווקי ב-20

5:00 סקרמנטו קינגס (21-29) – דנבר נאגטס (16-36):

בעיני הנאגטס הם מועמדת מספר אחת לאליפות גם עכשיו, עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, הנאגטס ממשיכים להיראות כמו האלופה המכהנת שהינם, ובהיעדר פציעות קשה לראות איזה קבוצה יכולה לעצור או אפילו להאט את יוקיץ' והמכונה שנבנתה מסביבו וזאת אחת הקבוצות המאוזנות ונטולות החולשות בליגה כולה.

הלילה הם יפגשו את הקינגס בחוץ, כאשר סקרמנטו נמצאת בנקודת שפל של העונה שלהם. הם ממשיכים להיות קבוצת פלייאוף מובהקת, הרבה בשביל קבוצה שלא הייתה כזאת במשך כ-15 שנה, אבל הפסדים רצופים לקליבלנד וחמור מכך לדטרויט שמים אותם במקום פגיע לקראת המשחק הזה.

הימור: דנבר ב-8

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (26-27) – ניו אורלינס פליקנס (21-30):

הלייקרס לא עשו כלום בטרייד דד ליין ויהיה מעניין לראות את התגובה הפאסיב אגרסיבית הצפויה של לברון לכך. נראה דיי ברור שאף שהם מחזיקים בצמד מהטובים בליגה בדמות לברון ודיוויס ואף החזרה לכושר של ריבס, ללייקרס פשוט אין מספיק כדי לעבור יותר מסיבוב אחד במערב לא כל שכן להתמודד ברצינות על התואר וההחלטה לדלג עונה קדימה עשויה להיות הרת גורל עבור הפרנצ'ייז הזה בנקודה שבה הוא נמצא.

המיני ריצה של הלייקרס עם 3 נצחונות רצופים נעצרה עם הפסד לאלופה שתואר לעיל, והלילה הם יפגשו את אחת הקבוצות החמות בליגה. ציון סוף סוף נראה כמו מה שקיוו לו כשדיברו עליו כאחד הפרוספקטים הגדולים מאז לברון, הפליקנס שבמשך שנתיים מפתחים מסביבו שורה של שחקנים משלימים איכותיים מתחילים להתחבר, הנצחון על הקליפרס, הקבוצה שהיא בוודאי החמה בליגה, הוא אינדיקציה לתקרה של הקבוצה הזאת.

עם המנוחות שיש להניח שנראה בלייקרס לילה אחרי שדיוויס שיחק 38 דקות ולברון 35 (שניהם היו מצוינים) אני אהמר שזה יהיה הערב של הפליקנס.

הימור: פליקנס ב-15

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. הסלטיקס לקחו 2…
    טילמן וספרינגר, שידרגו את ההגנה ואולי גם את ההתקפה.
    שחקנים שיש להם הרבה מקום להתפתח.

    1. ולאיש שעל ההימורים, היום אני כן מהמר כדלהלן:
      אטלנטה, בוסטון, טורונטו מילווקי, ניו אורליאנס ודנוורס.

  2. שלא יגמר לעולם. יום שישי פעמיים כי טוב (גנבתי שלושה ימים). איזה פריוויו מקצועי קולח ומדויק. תודה דור. איתך אחד לאחד בניחושים.

  3. אני לא סובל את זיון ההיפופטם ואני מתעב את הבבון והגבון.
    אבל פליקנס ב-15 אני קונה.
    כמובן בלי לראות דקה

  4. מזל שדני לא נחת בטעות בנגריה של בוסטון.
    גם לא היה מקבל יותר מ-7 דקות וגם היה חלק מתפאורה של ההתקפה הסטטית שלהם.

        1. אתה מתכוון שאסיסטים זה מדד לחוסר יכולת?
          בנוסף היי לו 20 נקודות ב15 זריקות.
          חשבתי שאתה מעריך שחקנים שיודעים מתי לתת לאחרים כשהם חמים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט