הבאקס יתארחו בקולורדו, הטימברוולבס יגיעו לאוקלהומה סיטי ו-10 משחקים נוספים בליל שני עמוס כל טוב / רותם אלרן

מנת השף

4:00 – דנבר נאגטס (15-32) VS מילווקי באקס (14-32)

המשחק הגדול של הלילה יגיע אלינו היישר מדנבר, שם ייפגשו שתיים משלוש האלופות האחרונות למשחק מרתק שבו כל אחת מהן תמשיך במסעה לטפס עוד בדירוגים האיזוריים.

הנאגטס מגיעים למשחק עם 4 ניצחונות ב-5 משחקיהם האחרונים, כאשר כתמיד האחראי המרכזי הוא ניקולה יוקיץ', אשר באותם חמישה משחקים מעמיד 32.8 נקודות, 12.8 ריבאונדים ו-7.4 אסיסטים למשחק כשהוא קולע ב-66.3% מהשדה ו-58.3% משלוש. הרצף הנפלא של הענק הסרבי ככל הנראה לא עומד לעצור מול הבאקס, המדורגים במקום ה-19 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי, כאשר קשה לראות את לופז מצליח להתמודד איתו מחוץ לצבע או את יאניס משקיע בו את מרבית תשומת ליבו ללא פגיעה ביעילות ההתקפית של היווני. למרות זאת, ההגנה של דנבר ככל הנראה תתקשה באותה מידה – ארון גורדון הוא שומר מצוין, אך הוא ככל הנראה לא יצליח להאט את אנטטקומפו, וגם דמיאן לילארד הוא איום משמעותי אשר עשוי להתפוצץ בכל לילה, אף על פי שלאחרונה הוא נראה פחות ופחות טוב. דנבר קבוצה הגנתית ממוצעת לכל היותר, כך שגם היא עשויה להתקשות מול ההתקפה הפנומנלית של הבאקס, מה שעשוי להוביל למשחק עם תוצאה מאוד גבוהה והמון כדורסל התקפי ומהנה.

מילווקי מגיעה למשחק עם 7 ניצחונות ב-9 משחקיה האחרונים, אך הסיפור הגדול סביב הקבוצה הוא בכלל חילופי המאמנים בה – לאחר שבחצי העונה הראשונה אימן אותה אדריאן גריפין, מילווקי פיטרה את המאמן הטרי ובמקומו מינתה את דוק ריברס. הפיטורים של גריפין היו מתבקשים לאור היכולת ההגנתית שהציגה מילווקי השנה, וגם אם ריברס לא היה המועמד האידיאלי לתפקיד בעיני רבים, הוא ללא ספק היה אופציה עדיפה על גריפין. הבאקס נמצאים במצב בעייתי הלילה לאור כך שדנבר הפסידה רק ב-4 מ-22 משחקי הבית שלה העונה, בעוד מילווקי עצמה ניצחה רק ב-11 מ-20 משחקי חוץ, אך בהובלת יאניס ולילארד הם מספיק טובים ומספיק מוכשרים על מנת להפוך את המשחק הזה למפגש צמוד ומרתק.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של דנבר ב-6.

שאר המשחקים

2:00 – קליבלנד קאבלירס (16-27) VS לוס אנג'לס קליפרס (14-30)

קליבלנד מגיעה למשחק בתקופה מצוינת עם 11 ניצחונות ב-15 משחקיה האחרונים, כאשר יותר מהכל בולטת ההגנה המצוינת שלה – בהובלת ג'ארט אלן הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההגנתי השני בטיבו ב-NBA במהלך התקופה הזו, כאשר התקפה סולידית (מקום 13 במדד הרייטינג ההתקפי) מסייעת לקאבס להחזיק בנט רייטינג השני בטיבו בליגה במהלך התקופה הזו. הלילה קליבלנד תפגוש את אחת מהקבוצות היחידות בליגה שנמצאות במומנטום טוב משלה, כאשר הקליפרס יתארחו אצלה עם 13 ניצחונות ב-15 משחקיהם האחרונים וכשהם מחזיקים בנט רייטינג השלישי בטיבו ב-NBA.

קליבלנד היא קבוצת בית טובה למדי, כאשר היא מחזיקה ב-15 ניצחונות ב-23 משחקי הבית שלה העונה, ומולה ניצבים הקליפרס, אשר ניצחו ב-11 מ-21 ממשחקי החוץ שלהם העונה. במצב זה אין לאף אחת מהשתיים יתרון מובהק, כך שנראה כי הכישרון יקבע את תוצאת המשחק הלילה, ובמצב כזה אין ספק שלקליפרס יש את היתרון – קליבלנד תשחק ללא אוון מובלי ודריוס גרלנד, כאשר גם דונובן מיצ'ל נמצא בספק למשחק, בעוד הקליפרס ישחקו בסגל כמעט מלא וללא היעדרות של אחד מהכוכבים. ההגנה של הקאבס אמנם נפלאה, אך אני מאמין כי קוואי, פול ג'ורג' והארדן יהיו יותר מדי עבורה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון חוץ של הקליפרס ב-9.

2:00 – שארלוט הורנטס (34-10) VS ניו יורק ניקס (17-29)

ההורנטס מגיעים למשחק בנקודת נחיתות ברורה מאוד, כאשר עם המאזן ה-13 בטיבו במזרח ובמרחק 5 משחקים מטורונטו במקום ה-12 הם הוכיחו לכולם כי כדורסל איכותי זה לא מה שהם מספקים. עם ההגנה החלשה בליגה וההתקפה השלישית בחולשתה, שארלוט מחזיקה בנט רייטינג החלש ביותר ב-NBA, מה שבוודאי לא משפר את סיכוייה לקראת המשחק הלילה. מעבר לחולשה הרגילה, הלילה הקבוצה עשויה לשחק ללא לאמלו בול ופרנק ניליקינה, הנמצאים בספק למשחק, כאשר מעבר אליהם גורדון הייוורד, קייל לאורי ומארק וויליאמס יחמיצו את המשחק.

הניקס יבואו למשחק ללא ג'וליוס רנדל, אשר לאחר שפרק את כתפו צפוי להיעדר למשך כמה שבועות לפחות, אך אין ספק שהם הפייבוריטים הברורים. מעבר לרנדל ומיצ'ל רובינסון הפצועים, הקבוצה מגיעה בסגל מלא לחלוטין, ובהובלת ג'יילן ברונסון ואו ג'י אנונובי אין ספק שהיא חזקה בכמה וכמה רמות מההורנטס. לאחר הטרייד על טרי רוזייר, אין להורנטס שחקני הגנה בקו האחורי, מה שיקל על העבודה של ברונסון בהתקפה, כך שצפו לתצוגה התקפית מרשימה מצד רכז הניקס.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הניקס ב-18.

2:30 – ברוקלין נטס (27-18) VS יוטה ג'אז (23-24)

הנטס מגיעים למשחק לאחר ניצחון ביתי מול יוסטון לפני יומיים, אך קשה לומר שהם מגיעים אליו במומנטום טוב – הם ניצחו רק ב-2 מ-9 משחקיהם האחרונים, כאשר בתקופה הזו הם מציגים הגנה נפלאה (מדורגים במקום השישי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי) אך מתקשים להציג רמה גבוהה בהתקפה, כאשר הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי החמישי בחולשתו בליגה ברצף משחקים זה. הניצחון מול יוסטון אמנם היה מרשים והגיע בהפרש 2 נקודות בלבד, אך חשוב לזכור שהרוקטס חלשים להחריד בחוץ וניצחו רק ב-5 מ-21 ממשחקי החוץ שלהם העונה, כך שלא מדובר בהישג מרשים במיוחד.

יוטה תבוא למשחק כשהיא במצב הרבה יותר טוב מזה של הנטס, ובוודאות עם מומנטום עדיף בהרבה – הקבוצה ניצחה ב-11 מ-15 המשחקים האחרונים שלה, כאשר בהובלת לאורי מרקנן (24.1 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק) היא מחזיקה בהתקפה השנייה בטיבה ב-NBA במהלך 15 משחקים אלה, ועם הרייטינג ההגנתי ה-14 בטיבו היא מחזיקה בנט רייטינג החמישי בטיבו בליגה במהלך התקופה הזו. ההגנה של ברוקלין אמנם מצוינת, אך לאור ההיעדרות הצפויה של דוריאן פיני סמית' ייתכן שנראה אותה בכושר מעט יותר חלש הלילה, מה שיאפשר להתקפה של הג'אז לפרוח. לאור המומנטומים של שתי הקבוצות בתקופה האחרונה, בנוסף להיעדרות של פיני סמית' אצל הנטס, קשה לי לראות את הנטס קוטפים כאן את הניצחון.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של יוטה ב-8.

2:30 – מיאמי היט (22-24) VS פיניקס סאנס (20-26)

ההיט מגיעים למשחק הזה בתקופה בעייתית מאוד, כאשר הם נמצאים בעיצומו של רצף הפסדים העומד על 7, כשלא מופרך כי הלילה יוסיפו עוד אחד לאוסף. במפתיע, הלילה הם מגיעים בסגל מלא לחלוטין, אך לא בטוח שזה יהיה מספיק בשביל להתמודד מול פיניקס בצורה הטובה ביותר – הסאנס אמנם מגיעים למשחק השני בבק טו בק לאחר שהפסידו למג'יק אמש, אך לפני שני המשחקים האחרונים (בהם הפסידו) הם ניצחו 7 ברצף, מה שללא ספק מראה שהמומנטום שלהם עדיף פי כמה וכמה על זה של ההיט. הסאנס ישחקו ללא דמיון לי וכשיוסוף נורקיץ' נמצא בספק למשחק, אך גם בסגל בריא למחצה הם נראים הרבה יותר טוב, במיוחד בהובלת שלישיית הכוכבים, ואין ספק שהם חזקים מההיט ומגיעים למשחק הזה כפייבוריטים.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של פיניקס ב-18.

2:30 – בוסטון סלטיקס (11-35) VS ניו אורלינס פליקנס (20-26)

בוסטון מגיעה למשחק הזה כפייבוריטית ברורה – עם המאזן הטוב ביותר ב-NBA והמקום הראשון במזרח, היא הוכיחה את עצמה כקבוצה שמסוגלת לנצח כל אחת בכל משחק, ובמיוחד במשחקים ביתיים, אשר היא ניצחה ב-20 מ-22 מהם העונה. הלילה היא אמנם מגיעה כששלושת הגבוהים המובילים שלה (פורזינגיס, הורפורד וקורנט) נמצאים בספק למשחק, אך גם ללא השלישייה הזאת היא עדיפה על הפליקנס באופן חד משמעי. עם הרייטינג ההגנתי השני בטיבו והרייטינג ההתקפי השלישי בטיבו בליגה בוסטון מחזיקה בנט רייטינג הטוב ביותר ב-NBA (ובפער נאה מאוקלהומה סיטי השנייה), והלילה היא תארח את ניו אורלינס, קבוצת הגנה מצוינת שמסוגלת להגביל אותה במידת מה, אך עדיין קבוצה חלשה משמעותית מהסלטיקס עצמם בשני צידי המגרש.

הפליקנס מסוגלים לתת במשחק הזה פייט נאה ואולי אף לעמוד ראש בראש מול הסלטיקס בכניסה לרגעים המכריעים של המשחק, אך בסופו של דבר הפער בין שתי הקבוצות גדול מכדי שהם יוכלו לגשר עליו, במיוחד לאור כך שמדובר במשחק חוץ עבורם (מחזיקים ב-12 ניצחונות ב-22 משחקי חוץ העונה) – ניו אורלינס קבוצת חוץ טובה, אך לא מספיק טובה על מנת להכריע את בוסטון.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסלטיקס ב-7.

3:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-32) VS מינסוטה טימברוולבס (14-32)

אחד מהמשחקים המעניינים של הלילה יגיע אלינו מאוקלהומה, שם הת'אנדר יארחו את הטימברוולבס למפגש מרתק בין שתי מובילות המערב.

הת'אנדר מגיעים למשחק לאחר שהפסידו במשחקם האחרון לדטרויט, והלילה ישחקו בפעם השנייה ביומיים, מה שללא ספק ישפיע על היכולת שלהם. למזלם, הם הפסידו רק ב-5 מ-22 משחקי הבית שלהם העונה, כך שיתרון הביתיות יהיה לצידם, בנוסף ליתרון נוסף – הפציעות. מינסוטה מגיעה כאשר מייק קונלי נמצא בספק למשחק, בעוד אוקלהומה סיטי מגיעה בסגל כמעט מלא (פרט לטרה מאן), וההכרח של הטימברוולבס לשחק ללא שחקן חמישייה חשוב במשחק חוץ קשה עשוי ליצור יתרון משמעותי לטובת הת'אנדר.

למרות חסרונות מסוימים, מינסוטה מגיעה כקבוצה כמעט שווה לת'אנדר, במיוחד לאור כך שהיא ניצחה ב-15 מ-25 משחקי החוץ שלה העונה, מה שמבטל מעט את יתרון הביתיות הגדול של אוקלהומה סיטי. שתי הקבוצות מדורגות בין 6 הראשונות בליגה במדד הנט רייטינג, כאשר אוקלהומה סיטי מדורגת במקום השני ומינסוטה בשישי ו-2.9 נקודות ל-100 פוזשנים מפרידות ביניהן. מדובר בפער לא גדול, אך בהחלט לא קטן, ובעקבות יתרון הביתיות והפער הזה הת'אנדר צפויים להגיע למשחק זה כפייבוריטים. בין אם יצליחו לנצח או לא, מדובר כאן במפגש מרתק בין ההתקפה הנפלאה של הת'אנדר להגנה המצוינת של מינסוטה, כך ששווה לשים עין.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הת'אנדר ב-5.

3:00 – ממפיס גריזליס (28-18) VS סקרמנטו קינגס (18-26)

הגריזליס מגיעים למשחק הזה כשברור למדי שהם החלשים משני המועדונים, במיוחד במצב אליו נקלעו – הם מגיעים ללא ג'ה מוראנט ודזמונד ביין הפצועים, כשרשימת הפצועים הארוכה כוללת גם את מרכוס סמארט, סטיבן אדאמס וברנדון קלארק, בנוסף לדריק רוז ולוק קנארד הנמצאים בספק לקראת המשחק הלילה. כפי שניתן לראות, השחקנים שכן ישחקו בממפיס הם מועטים, ובהובלת ג'רן ג'קסון ג'וניור קשה להאמין שהקבוצה תצליח להתמודד עם הקינגס בהובלת סאבוניס ופוקס.

הקינגס יבואו למשחק בסגל כמעט מלא (פרט לסשה וז'נקוב, הנמצא בספק למשחק), מה שמלכתחילה יוצר יתרון עצום על פני הגריזליס החסרים. הגריזליס אמנם מחזיקים במאזן טוב מהצפוי לאחרונה ואף ניצחו ב-5 מ-10 משחקיהם האחרונים, אך קשה לי להאמין שיצליחו להשיג ניצחון מול הקינגס, במיוחד לאור כך שבעשרת המשחקים האחרונים של שתי הקבוצות הנט רייטינג של סקרמנטו חזק מזה של ממפיס ב-7.2 נקודות ל-100 פוזשנים. עצם כך שהגריזליס הצליחו לנצח במחצית מאותם משחק עם נט רייטינג של 5.5- הוא נס, וקשה לי להאמין שהנס הזה יחזור על עצמו הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון חוץ של סקרמנטו ב-15.

3:00 – יוסטון רוקטס (24-21) VS לוס אנג'לס לייקרס (23-24)

הראשון משני משחקים שיחלו ב-3:00 הלילה יגיע אלינו מיוסטון, שם שתיים מהקבוצות הנאבקות על מקום בפלייאין המערבי ייפגשו.

הרוקטס מגיעים למשחק לאחר שניצחו רק ב-2 מ-8 משחקיהם האחרונים, כאשר במשחקים אלה הם לא מתקשים באופן מיוחד באף אחד משני צידי המגרש, אלא בעיקר בינוניים למדי בשניהם, מה שמוביל לנט רייטינג ה-21 בטיבו ב-NBA במהלך תקופה זו. הלילה הם ישחקו ללא ויקטור אולדיפו וטארי איסון הפצועים, אך קשה להאמין כי הפציעות של השניים ישפיעו עליהם יותר מדי, אך מה שכן ישפיע הוא הקבוצה אותה הם פוגשים – לוס אנג'לס ניצחה ב-5 מ-8 משחקיה האחרונים, כאשר היא מחזיקה בנט רייטינג ה-13 בטיבו בליגה במהלך תקופה זו, בעיקר בשל ההתקפה שלה, המדורגת במקום השמיני בליגה ב-8 משחקים אלה. הלייקרס עשויים (כמו תמיד) לשחק ללא אנתוני דיוויס ולברון ג'יימס, הנמצאים בספק למשחק, אך אני מאמין כי לפחות אחד מהשניים יתלבש אליו, ובמידה ודבר זה יקרה, ככל הנראה נראה כאן ניצחון של האורחת במשחק צמוד.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הלייקרס ב-4.

3:00 – סן אנטוניו ספרס (36-10) VS וושינגטון וויזארדס (37-8)

אף על פי שעל פניו מדובר במשחק בין שתי קבוצות שוות ברמתן, הספרס צפויים להגיע למפגש עם וושינטון כפייבוריטים ברורים – הספרס מגיעים לאחר שני ניצחונות רצופים, השני מהם מול הטימברוולבס, ובהובלת ויקטור וומבניאמה הם הוכיחו שהם חזקים יותר מיתר קבוצות התחתית בליגה, כאשר הנט רייטינג שלהם מדורג במקום ה-18 בליגה בעשרת המשחקים האחרונים. לפני מעט יותר משבוע הספרס ניצחו את הוויזארדס בוושינגטון, ואין סיבה שבמשחק ביתי הם לא יצליחו להכריע את וושינגטון פעם נוספת.

מנגד, הוויזארדס מגיעים בסגל כמעט מלא (פרט לאייזיאה ליברס), אך גם במצב זה הם מגיעים מנקודת נחיתות – לאחר חילופי מאמנים הם עוד צריכים להתייצב ולמצוא את זהותם תחת המאמן החדש, וזאת לאחר שלאורך כל החצי הראשון של העונה הם שיחקו כדורסל חלש מאוד, כאשר נקודות האור בקבוצה היו מעטות ובודדות. דניאל גאפורד אמנם מספק הגנת טבעת מצוינת, אך קשה להאמין שיצליח להאט את וובמניאמה, המתנשא כ-16 ס"מ מעליו, ומלבדו אין לוושינגטון עוד גבוהים אשר יוכלו להאט את הצרפתי במידה כלשהי.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הספרס ב-11.

3:30 – דאלאס מאבריקס (21-25) VS אורלנדו מג'יק (22-24)

המאבריקס מגיעים למשחק לאחר שלפני יומיים הפסידו לסקרמנטו בדאלאס, והלילה יקוו להתאושש מההפסד מול המג'יק. הסיכוי שהם יצליחו להכריע את אורלנדו לא רע, במיוחד לאור כך שהמג'יק ניצחו רק ב-9 מ-24 משחקי הבית שלהם העונה, כאשר קשה לראות את המג'יק מצליחים להאט את לוקה דונצ'יץ' בכושרו הנוכחי. הסלובני קלע 73 נקודות במשחק מול אטלנטה לפני ארבעה ימים בלבד (כמות הנקודות הגבוהה ביותר במשחק מאז משחק 81 הנקודות של קובי), ובחמשת המשחקים האחרונים הוא מעמיד 40.2 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-11.2 אסיסטים. המג'יק אמנם מציגים הגנה מצוינת העונה, אך מעטות ההגנות שמסוגלות להאט את דונצ'יץ', וקשה לי להאמין שזו של אורלנדו היא אחת מהן. המאבריקס יגיעו למשחק ללא קיירי אירווינג הפצוע וכשמקסי קליבה, דרק ג'ונס ג'וניור, דנטה אקסום ודווייט פאוול כולם בספק למשחק, אך ייתכן שהיכולת של דונצ'יץ' לבדו תספיק על מנת להכריע אותו לטובתם.

אורלנדו מגיעה לאחר שקיבלה בחזרה את פרנץ ואגנר לפני ארבעה משחקים בלבד, ומאז שקיבלה בחזרה את הגרמני המצב של הקבוצה השתפר באופן ניכר – לאחר שניצחה רק ב-3 מ-6 משחקים בלעדיו (כולל המשחק בו נפצע, אשר בו שיחק רק 5 דקות), בארבעת המשחקים מאז שחזר הקבוצה מחזיקה ב-2 ניצחונות, כאשר היא קולעת 5 נקודות יותר מיריבותיה במצטבר לאורך ארבעת המשחקים. היכולת המשתפרת עשויה לסייע מול המאבריקס, אך לאור היכולת הנוכחית של דונצ'יץ' קשה לי לראות את המג'יק מצליחים להכריע את המאבריקס בדאלאס, במיוחד לאור החולשה של אורלנדו במשחקי חוץ.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של דאלאס ב-9.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-13) VS פילדלפיה סיקסרס (15-29)

המשחק שיחתום את ליל המשחק יגיע אלינו מאורגון, שם פורטלנד תארח את פילדלפיה לאחד מהמשחקים הכי חד צדדיים של הלילה.

פורטלנד מגיעה למשחק בסגל חלקי, כאשר שיידון שארפ ומוזס בראון יחמיצו את המשחק, ולאור הפרשי הכישרון בין הקבוצות אין ספק כי היא מגיעה למשחק מנקודת נחיתות – היא מדורגת במקום ה-14 במזרח ומחזיקה במאזן החמישי בחולשתו ב-NBA, בעוד פילדלפיה מדורגת במקום השלישי במזרח עם המאזן השביעי בטיבו בליגה. למרות שבפורטלנד יש שלל כישרונות צעירים ומבטיחים דוגמת סקוט הנדרסון, שיידון שארפ ואנפרני סיימונס, אין לה את הכלים להתמודד עם פילדלפיה בהובלת אמביד ומקסי, כך שגורלה הלילה כמעט חתום מראש.

הסיקסרס אמנם עשויים להגיע ללא אמביד, מקסי והאריס הנמצאים בספק למשחק, אך סביר להניח כי לפחות שניים מהשלושה יתלבשו למשחק הלילה. גם ללא אמביד, מקסי מספיק מוכשר על מנת להכריע את הסגל הבוסרי של פורטלנד, ואין סיבה שהמשחק הזה ייגמר בתוצאה שהיא לא ניצחון חוץ של הסיקסרס.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הסיקסרס ב-13.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. סיקור נחמד.
    ההירו בול של בוקר לא עובד כי הוא לא רכז ופשוט לא מספיק טוב.
    לא יכול להיות שהוא לוקח זריקות ברבע הרביעי על חשבון קלעים כמו דורנט,אלן וגורדון.

    הלייקרס אלופים בלשחק משחקים צמודים גם אם זה מול נגרייה כמו של יוסטון,
    השאלה שמכריעה כל משחק של הלייקרס העונה היא כמה לברון בספק למשחק הבא.

      1. +1
        עם כל הכבוד לגרייסון אלן ולגורדון, בוקר טוב מהם בהרבה.
        שני אלה כן צריכים לקבל זריקות כשהם עומדים פנויים

  2. ההורנטס כרגע הם ממש הקבוצה הכי נוחה שיכולנו לבקש לפתיחת התקופה בלי רנדל.
    הניקס יבואו לא שאננים למרות שישה ניצחונות רצופים, עם אצ'יווה שמת להוכיח שהוא יכול להיכנס לפחות חלקית וזמנית לנעליים של רנדל, אבל בעיקר עם מתקפה בלתי פוסקת בשני צידי המגרש, 48 דקות.

    פרט מצחיק – מישהו העלה את האפשרות של גורדון הייווארד לניקס.

    1. איפה נעלמת לנו דוביל'ה? טוב שחזרת.
      איזו קבוצה כיפית יש לך השנה במנהטן!
      אתה יכול להיות גאה.
      הווארד בניקס באמת בדיחת השנה.
      🙂

  3. תודה רותם.
    מרשימה אותי היכולת שלך לייצר 2 פסקאות לכל משחק בלילה כזה ארוך.
    דנבר, קליפרס, ניקס, יוטה, פיניקס, בוסטון, אוקלהומה, סקרמנטו, לייקרס, ספרס, דאלאס, פילדלפיה

  4. הסלטיקס קבוצה מקובעת ומטומטמת כמו המאמן שלה.
    זורקת את עצמה מהשלוש כשלא הולך, סתם בזבוז… בזבוז של כישרון

  5. שוב החלטות מטומטמות, בראון היה מתחת לסל, כמעט חופשי, היה יכול להטביע בקלות ואולי לקבל עוד אחת מהקו, מה עשה? הוציא החוצה לווייט לשלשה שכמובן לא נכנסה. במקום 2 ביד הוא הלך ל 10 על העץ. זו הסלטיקס, היא קמה ונופלת על השלשות, הקבוצה שזורקת הכי הרבה מהטווח הזה כי זו התכנית של המאמן. זה פשוט אסון שיש כל כך הרבה כישרון ושחקנים שמייצרים אבל אין פלאן B, יש קיבעון. מאזולה חייב לעוף וצריך להביא מאמן טקטיקן שיש לו עוד רעיונות בארסנל.

  6. יש יתרון בחידוש מהיר של משחק, הסלטיקס לפעמים נרדמים ומפספסים הזדמנות, תיכף נראה אם פספסו

  7. בינתיים השיפוט טוב לשני הצדדים, בלי הרבה שריקות ובלי הצגות.
    12 מול 14 עמידות על הקו, נותנים לשחק. הלוואי כל משחק ככה!

  8. במילה אחת – דרק ווייט
    למה הוא לא בספרס עכשיו? ממלא לנו בול את עמדת הרכז והיה מביא לנו נצחונות ובונה אופי לצעירים
    .
    במילה שנייה – טייטום אהבל מארץ האהבלים.
    שזה דרומית לארץ המטומטמים.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      יפ
      נקווה שזה יספיק לאליפות אחת או שתיים.
      אבל בינינו, יש לו מספיק שכל לתת לאמו לשלוט בעניינים ויש לו כישרון.

  9. אם זה ברור וידוע לכל שהחוקים משתנים בין עונה רגילה לפלייאוף
    למרות ש"על הנייר לא היה שום שינוי בחוקים"
    אז קל מאוד להניח שהחוקים משתנים גם בנסיבות אחרות,
    כמו בין קבוצות.
    או בין שחקנים.
    וזה באמת מה שקורה.
    מ.ש.ל

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        PC PC פייייייייייייי סיייייייייייייייייייייייייייי בקוOOשיל'י

כתיבת תגובה

סגירת תפריט