אינדיאנה מגיעה ליוטה, הת'אנדר מתארחים בלוס אנג'לס ותשעה משחקים נוספים בפריוויו ליל שני עמוס במשחקים מוקדמים / רותם אלרן

מנת השף

4:00 – יוטה ג'אז (20-21) VS אינדיאנה פייסרס (16-23)

המשחק הבולט של הלילה יגיע אלינו מיוטה, שם ייפגשו שתיים מהקבוצות המפתיעות ביותר של התקופה האחרונה, כאשר אף על פי שהפייסרס יגיעו ללא טייריס האליברטון צפוי להתקבל כאן מפגש מרתק.

יוטה מגיעה למשחק כשהיא מחזיקה ב-11 ניצחונות ב-13 משחקיה האחרונים, המאזן הטוב ביותר ב-NBA במהלך פרק זמן זה, כאשר במהלך משחקים אלו הקבוצה מדורגת במקום החמישי בליגה במדד הרייטינג ההתקפי ובמקום השמיני במדד הרייטינג ההגנתי. במשחקים האלה לאורי מרקנן ממשיך לככב, כאשר הוא מעמיד 24.4 נקודות, 9.1 ריבאונדים ו-3.4 שלשות למשחק, כאשר הוא קולע ב-41.8% מאחורי הקשת. לצד מרקנן חמישה שחקנים נוספים בקבוצה מעמידים ממוצע נקודות דו ספרתי במהלך 13 המשחקים האחרונים, כאשר מהם סקסטון וקלארקסון מתקרבים ל-20 נקודות לערב (שניהם קולעים 19.9 נקודות למשחק). הפריחה ההתקפית של יוטה מהווה הפתעה עצומה ומובילה לכך שהיא אחת מהקבוצות המרתקות ביותר כיום בליגה, והלילה היא תפגוש בקבוצה שעשויה להוות לה תחרות בהיבט זה.

כאמור, אינדיאנה תשחק הלילה ללא טייריס האליברטון, הכוכב המוביל הבלתי מעורער של הקבוצה, אך היא עשויה להציב לא מעט קשיים ליוטה. הפייסרס מגיעים הלילה למשחק השני בבק טו בק לאחר שהפסידו לדנבר במשחקם האחרון, אך במשחק מול דנבר ראינו אותם מקשים לא מעט על ניקולה יוקיץ' וחבריו, כאשר שבעה שחקנים שונים באינדיאנה סיימו את המשחק עם כמות נקודות דו ספרתית. למרות שהאליברטון קריטי להצלחת הקבוצה, גם בלעדיו יש לה סגל עמוק ומגוון שחקנים שמסוגלים לספק תרומה התקפית איכותית בכל משחק נתון, כך שאני מאמין שהם יצליחו לעמוד בגאווה מול יוטה, אף על פי המומנטום הנפלא בו נמצאת האחרונה. אינדיאנה לא תגיע למשחק כפייבוריטית בשום מובן, אך בין כה וכה צפוי להיות כאן משחק בין שתי קבוצות צעירות המחזיקות בהתקפות נפלאות, כך שמומלץ לשים עליו עין.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של יוטה ב-6.

שאר המשחקים

20:00 – פילדלפיה סיקסרס (13-24) VS יוסטון רוקטס (19-19)

המשחק המוקדם של הלילה יגיע אלינו יגיע אלינו מפילדלפיה, שם הסיקסרס יקוו לקבל את אמביד בחזרה לאחר שהכוכב שיחק רק ב-2 מ-9 משחקיהם האחרונים, כשמנגד יעמדו מולם הרוקטס, אשר יקוו להתאושש מתקופה חלשה.

למרות ההיעדרות הפוטנציאלית של אמביד, אשר נמצא בספק למשחק, הסיקסרס ככל הנראה עדיפים על הרוקטס – בדקות ללא אמביד העונה הקבוצה מחזיקה בנט רייטינג 3.6, אשר טוב מהנט רייטינג של יוסטון העונה ב-2.6 נקודות ל-100 פוזשנים. טייריס מקסי שחקן טוב מכל שחקני הרוקטס, ואף על פי שהם מחזיקים בהגנה השביעית בטיבה בליגה, קשה לי להאמין שהם יצליחו להאט משמעותית את גארד הסיקסרס. בנוסף לכך, פילדלפיה מגיעה למשחק עם יתרון ביתיות, כאשר ב-20 משחקי הבית שלה העונה היא ניצחה ב-14, בעוד הרוקטס מחזיקים באחד ממאזני החוץ החלשים בליגה, עם 3 ניצחונות בלבד ב-17 משחקי חוץ, והסיקסרס טובים מכדי להיות מוכרעים על ידי יוסטון בביתם.

יוסטון מגיעה למשחק כשהיא לא בשיאה, כאשר היא מחזיקה ב-4 ניצחונות בלבד ב-11 משחקיה האחרונים. במהלך תקופה זו היא מחזיקה בהגנה ה-21 בטיבה ב-NBA, ואף על פי שפילדלפיה גם היא לא מצטיינת לאחרונה (מחזיקה ברייטינג ההתקפי ה-23 בטיבו בליגה בתשעת המשחקים האחרונים), נראה שהשילוב של היכולת המפוקפקת של הרוקטס ועצם כך שמדובר במשחק חוץ עבורם יובילו להפסד שלהם הלילה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של פילדלפיה ב-9.

21:30 – דאלאס מאבריקס (17-23) VS ניו אורלינס פליקנס (16-24)

המשחק השני שיתחיל היום בערב יגיע אלינו מטקסס, שם המאבריקס, המדורגים במקום השביעי במערב, יארחו זה המשחק השני ברציפות את הפליקנס, המגיעים למשחק מהמקום החמישי באיזור.

דאלאס תגיע למשחק כשלוקה דונצ'יץ', מקסי קליבה, דרק לייבלי ודריק ג'ונס ג'וניור נמצאים בספק אליו, בנוסף לדנטה אקסום אשר יחמיץ אותו בוודאות. החיסורים הרבים עשויים להכביד עליה מאוד הלילה, במיוחד לאור היריבה בה היא פוגשת – הפליקנס ניצחו ב-7 מ-9 משחקיהם האחרונים, כשבמהלך משחקים אלה הם ממוקמים במקום השלישי ב-NBA הן במדד הרייטינג ההגנתי והן במדד הרייטינג ההתקפי. במשחק הקודם בין השתיים, אשר נערך לפני יומיים בלבד, ראינו את החיסרון של דונצ'יץ' משפיע באופן ניכר על דאלאס, אשר הפסידה אף על פי שקיירי אירווינג סיים עם 33 נקודות וטים הרדוואי ג'וניור ודרק ג'ונס סיימו עם 24 נקודות כל אחד.

ההבדל המשמעותי ביותר בין הקבוצות במשחק המדובר היה ללא ספק העומק שלהן וכמות השחקנים שתרמו לכל אחת מהן – בדאלאס שלושת השחקנים שהזכרתי היו היחידים שקלעו בספרות כפולות, בעוד בניו אורלינס שבעה מתשעת השחקנים ששותפו הגיעו למספר נקודות דו ספרתי, כאשר בראשם עומד הרוקי ג'ורדן הוקינס עם 34 נקודות ו-6 שלשות. במידה ודונצ'יץ' ישחק המצב צפוי להיות שונה לחלוטין, אך אני לא בטוח שגם זה יהיה מספיק על מנת להתמודד עם ניו אורלינס על שלל פציעותיה (זאיון וויליאמסון, ברנדון אינגרם, טריי מרפי וסי ג'יי מקולום נמצאים בספק למשחק הלילה).

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הפליקנס ב-8.

22:00 – וושינגטון וויזארדס (31-7) VS דטרויט פיסטונס (36-3)

המשחק השלישי של הערב יגיע אלינו מהבירה, שם ייפגשו וושינגטון ודטרויט, יום אחד בלבד לאחר שביצעו טרייד כמעט חסר חשיבות ביניהן.

הוויזארדס יגיעו למשחק הלילה לאחר שלפני יומיים ניצחו את אטלנטה בהפרש 28 נקודות, והלילה הם ינסו להשיג ניצחון נוסף, כשהפעם תעמוד בדרכם דטרויט, קבוצה חלשה באופן ניכר מההוקס. וושינגטון מחזיקה במקום ה-14 במזרח ומחזיקה, בשוויון עם הספרס, במאזן השני בחולשתו ב-NBA, אך למזלה הלילה היא פוגשת את הקבוצה היחידה שיותר חלשה ממנה, כאשר 4.5 משחקים מפרידים בין השתיים. הטרייד ביניהן הוא אחד הדברים היחידים אשר הביאו את השתיים לכותרות העונה, כשגם הוא ממחיש את חוסר העניין אשר מושכות השתיים, כאשר שתיהן שלחו וקיבלו שחקנים שלא ישפיעו על רמתן כהוא זה.

מדובר פה במשחק שהוא תחרות על איזו מהקבוצות יכולה להציג רמה יותר נמוכה, ובמקרה זה קשה להאמין שיש לדטרויט מתחרה בליגה כולה, כך שההימור שלי כאן הוא על ניצחון של וושינגטון ב-12.

22:00 – ניו יורק ניקס (16-23) VS אורלנדו מג'יק (18-21)

הניקס מגיעים למשחק כשג'יילן ברונסון נמצא בספק אליו, מה שמציב אותם בסיטואציה בעייתית – הם צריכים להתמודד הלילה מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה (מדורגת במקום החמישי בליגה במדד הרייטינג ההגנתי), משימה קשה בין כה וכה, ולעשות זאת ללא שחקן ההתקפה הטוב ביותר שלהם יהיה קשה פי כמה וכמה. לשם השוואה, הרייטינג ההתקפי של הניקס בדקות עם ברונסון הוא 120.4 העונה, בעוד בדקות מהן ברונסון נעדר הקבוצה עומדת על 106.4 נקודות ל-100 פוזשנים. במידה וברונסון ייעדר, ניו יורק מאבדת חלק גדול מהיתרון בו היא מחזיקה מול המג'יק.

אורלנדו מגיעה למשחק ללא פרנץ ואגנר, וונדל קרטר ג'וניור וגארי האריס הפצועים, וגם היא נמצאת בבעיה מסוימת, כאשר היא מחזיקה ב-2 ניצחונות בלבד בשמונת משחקיה האחרונים. במהלך תקופה זו הגנת הקבוצה צנחה אל המקום ה-12 בליגה, כאשר ההתקפה ממשיכה לא להרשים (מקום 28 ב-NBA במדד הרייטינג ההתקפי באותם 8 משחקים) ובעיקר להכביד על אורלנדו. הלילה ההגנה תהיה קריטית על מנת להאט את ניו יורק ואולי אף לנצל את ההיעדרות של ברונסון, אך ביכולת הנוכחית לא בטוח שאורלנדו תהיה מסוגלת לכך. המשחק יוכרע על התפקוד ההגנתי שלה, ולא בטוח שהיא תצליח להיראות מצוין כפי שנראתה ברוב העונה תחת הלחץ במדיסון סקוור גארדן.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הניקס ב-7.

22:30 – אטלנטה הוקס (23-15) VS סן אנטוניו ספרס (31-7)

המשחק המוקדם האחרון של הלילה יגיע אלינו מאטלנטה, שם ההוקס, המגיעים מהמקום ה-11 במזרח, ימשיכו עם מאבק הכניסה אל הפלייאין מול הספרס, המגיעים לאחר שניצחו ב-2 משלושת משחקיהם האחרונים.

ההוקס יגיעו למשחק ללא דיאנדרה האנטר הפצוע, אך למרות החיסור של שחקן הכנף הם מגיעים למשחק זה כפייבוריטים – אטלנטה תגיע למשחק כקבוצה העדיפה לא בשל רמה גבוהה באופן יוצא דופן שהיא מציגה, אלא בעיקר בשל כך שסן אנטוניו היא אחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה, בעוד ההוקס נמצאים בתחרות על הפלייאין המזרחי ומציגים רמה גבוהה בצד ההתקפי, כאשר הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי השמיני בטיבו ב-NBA העונה. ההגנה של סן אנטוניו היא מהחלשות ביותר בליגה (מדורגת במקום ה-26 במדד הרייטינג ההגנתי), כך שסביר להניח שנראה את הספרס מתקשים להאט את טריי יאנג וחבריו הלילה.

למרות שאטלנטה עדיפה באופן ניכר על הספרס העונה, תרחיש שבו סן אנטוניו יוצאת מהמשחק עם ניצחון הוא לא מופרך, במיוחד לאור הרמה שויקטור וובמניאמה מציג במשחקיו האחרונים – בשבעת משחקיו האחרונים הצרפתי מעמיד 23.4 נקודות, 8.9 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-3.4 חסימות לערב, כאשר בדקות שלו על הפרקט הקבוצה מחזיקה בנט רייטינג חיובי (1.9). במידה ונראה את וובמניאמה ממשיך ברמה הזו גם הלילה, ייתכן שסן אנטוניו תצליח להתקרב לאטלנטה, גם אם זה לא ייגמר בניצחון.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של אטלנטה ב-4.

1:00 – ממפיס גריזליס (25-14) VS גולדן סטייט ווריורס (21-18)

ממפיס תגיע הלילה לאחר שלפני מספר ימים קיבלה את הבשורה כי ג'ה מוראנט סיים את העונה עקב פציעה בכתפו, כשבמפתיע הקבוצה מצליחה לנצח ב-2 מארבעת המשחקים ששיחקה בהיעדרו מאז. נראה שהגריזליס התרגלו לשחק ללא הכוכב המוביל שלהם, אך היום התבשר כי גם הכוכב השני של הקבוצה, דזמונד ביין, נפצע ויחמיץ לפחות 6 שבועות. בהיעדר שני הכוכבים הגדולים שלה, קשה לראות את ממפיס מצליחה להחזיק ברלוונטיות כלשהי העונה, וזה צפוי להיות המצב גם הלילה מול הווריורס.

גולדן סטייט אמנם מגיעה פצועה גם כן, כאשר כריס פול יחמיץ מספר שבועות ומוזס מודי וגארי פייטון השני, אך הלילה אחד משחקני המפתח שלה יחזור לשחק במדיה, כאשר השחקן המדובר הוא דריימונד גרין, החוזר מהשעיה בת 16 משחקים אשר קיבל בעקבות אגרוף ששלח לפניו של יוסוף נורקיץ'. הווריורס לא נראו בשיאם התקפית עם דריימונד העונה, אך החזרה שלו צפויה להחזיר את ההגנה שלהם לרמה טובה למדי, לאחר שנחלשו משמעותית בהיבט זה בהיעדרו. ההגנה המשופרת ללא ספק תסייע לווריורס הלילה, גם אם אין יותר מדי צורך בכך מול הגריזליס נטולי מוראנט וביין, והקבוצה בהובלת קרי תהיה מספיק טובה התקפית על מנת להכניע את הגריזליס הפצועים והמוחלשים.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של גולדן סטייט ב-19.

2:00 – קליבלנד קאבלירס (15-22) VS שיקגו בולס (22-19)

קליבלנד מגיעה למשחק הלילה ללא אוון מובלי, דריוס גרלנד וטיי ג'רום הפצועים, כאשר גם מקס שטרוס נמצא בספק לקראתו, אך למזלה מצבה של שיקגו בתחום הפציעות לא טוב בהרבה, כשאצל הבולס איו דוסומו ופטריק וויליאמס בספק בעוד טורי קרייג ייעדר. כפי שאפשר לראות, מדובר במשחק שבראשו עומדות הפציעות והחיסורים בשני הצדדים, אך במפתיע שתי הקבוצות מגיעות עם מומנטומים לא רעים – קליבלנד מחזיקה ב-4 ניצחונות רצופים ושיקגו מחזיקה ב-4 ניצחונות ב-5 משחקיה האחרונים.

ההצלחה של קליבלנד בפרט מפתיעה, כאשר הקבוצה מצליחה להיראות טוב ללא שניים משלושת השחקנים החשובים ביותר שלה, וקרדיט גדול על ההצלחה שלה שייך ללוח המשחקים שקיבלה, כאשר בארבעת משחקים אלה פגשה את וושינגטון (פעמיים), סן אנטוניו וברוקלין. עם זאת, לא מדובר רק בלוח משחקים קל, אלא ברמה גבוהה שמפגין יתר הסגל בהיעדר שני הכוכבים – ב-12 המשחקים האחרונים, בהם גם גרלנד וגם מובלי נעדרו, הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההתקפי התשיעי בטיבו ב-NBA, כאשר 6 שחקנים שונים מעמידים ממוצע דו ספרתי של נקודות, כאשר ג'ורג' ניאנג קולע 9.9 נקודות למשחק לצידם. מעבר להתקפה, מה שעשוי להכריע את המשחק עבור הקאבס הוא ללא ספק יתרון הביתיות – שיקגו ניצחה רק ב-6 מ-18 משחקי החוץ שלה העונה, בעוד קליבלנד ניצחה ב-13 מ-21 משחקי הבית שלה. קליבלנד אמנם לא קבוצת בית נהדרת, אך היא מספיק טובה על מנת להחזיק ביתרון משמעותי בשל כך שהיא מארחת את המשחק.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של קליבלנד ב-8.

2:30 – ברוקלין נטס (22-16) VS מיאמי היט (16-23)

אחד משני משחקים שיתחילו ב-2:30 יתרחש בברוקלין, שם הנטס יארחו את מיאמי לקרב בין שתי מועמדות לפלייאין – האחת מלמעלה (ניו יורק במקום החמישי במזרח) והאחת מלמטה (ברוקלין במקום העשירי במזרח).

הנטס מגיעים למשחק לאחר שהפסידו לקליבלנד בפריז במשחקם האחרון, וגם הלילה הם מגיעים מנקודת נחיתות – מיאמי, אשר כאמור ניצבת במקום החמישי במזרח, מחזיקה בפער של 6.5 משחקים מברוקלין העונה, כאשר היא אמנם מחזיקה ברייטינג התקפי חלש מזה של הנטס, אך מחזיקה ברייטינג ההגנתי העשירי בטיבו בליגה, בעוד ברוקלין במקום ה-23 ב-NBA במדד זה. ההתקפה של ברוקלין לא מספיק טובה על מנת לחדור את המעטפת ההגנתית המצוינת של מיאמי, כאשר מיקאל ברידג'ס, קאם תומאס וקאם ג'ונסון הם לא כלים התקפיים מספיק איכותיים בשביל להכניע את ההגנה של ההיט.

מיאמי תגיע למשחק כשג'ימי באטלר וקווין לאב בספק אליו וחיימה חאקז ג'וניור ייעדר, אך אני בספק שהחיסורים משפיעים משמעותית על הסיכוי שלה לניצחון, כאשר גם ללא באטלר מיאמי קבוצה מספיק איכותית ומסוגלת לנצח את ברוקלין, במיוחד לאור כך שהאחרונה ניצחה פעם אחת בלבד בשמונת משחקיה האחרונים ומחזיקה בנט רייטינג הרביעי בחולשתו בליגה במהלך תקופה זו.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון חוץ מרשים של מיאמי ב-7.

2:30 – טורונטו ראפטורס (24-15) VS בוסטון סלטיקס (9-30)

המשחק השני שיתחיל ב-2:30 הלילה יגיע אלינו מקנדה, שם הראפטורס, אשר הפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים, יארחו את הסלטיקס למפגש קצוות מזרחי, כאשר טורונטו תגיע מהמקום ה-12 ובוסטון מהמקום הראשון באיזור.

הראפטורס מגיעים למשחק כשברור כי הם החלשים משני המועדונים, במיוחד לאחר שהפסידו ליוטה בהפרש 32 נקודות לפני שלושה ימים בלבד. למרות שהם מציגים רמה לא גבוהה במיוחד ומתקשים להשיג ניצחונות, לאחרונה הם קיבלו סיבה לתקווה מסוימת – הטרייד אשר ביצעו עם ניו יורק בו שלחו את או ג'י אנונובי וקיבלו את אר ג'יי בארט ועימנואל קוויקלי מתגלה כמצוין עבורם, כאשר בארט פתח מצוין את תקופתו בטורונטו ומעמיד 19.3 נקודות למשחק ב-63.9% אפקטיבי, לצד 6.9 ריבאונדים למשחק ב-7 משחקיו הראשונים בקנדה. גם קוויקלי נראה מצוין בפני עצמו, כאשר הוא מעמיד 18.3 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק מאז שהגיע לקבוצה. טורונטו אמנם עדיין לא מצליחה לנצח, אך היא קיבלה שני שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל טוב למדי, ודבר זה עשוי לסייע לה לבנות לקראת העתיד לבוא, גם אם לא לשפר אותה משמעותית בהווה.

כאמור, טורונטו לא מציגה יכולת טובה העונה, והלילה היא תארח קבוצה שללא ספק מסוגלת לנצל את היכולת החלשה הזו. בוסטון מגיעה לאחר שניצחה את יוסטון בהפרש 32 נקודות, כאשר שישה שחקנים שונים במדיה קולעים בספרות כפולות וג'ייסון טייטום עומד בראש עם 32 משלו. אין סיבה שבוסטון תתקשה מול טורונטו, אשר מציגה יכולת משמעותית פחות מרשימה מזו של יוסטון העונה, ואפילו היעדרות פוטנציאלית של ג'יילן בראון (אשר נמצא בספק למשחק) לא תשנה זאת.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של בוסטון ב-15.

5:30 – לוס אנג'לס לייקרס (21-19) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-27)

המשחק המאוחר של הלילה יגיע אלינו מלוס אנג'לס, שם הלייקרס הקורסים יארחו את הת'אנדר הפורחים.

הלייקרס מגיעים למשחק כאשר הם מחזיקים בשני ניצחונות בלבד בשמונת משחקיהם האחרונים, ואם המומנטום המפוקפק לא מספיק, הלילה לברון ודיוויס נמצאים בספק למשחק. בשמונת משחקיהם האחרונים הלייקרס מחזיקים ברייטינג ההתקפי ה-26 בטיבו בליגה וברייטינג ההגנתי ה-21 בטיבו, ולאחר פתיחת עונה טובה נראה שהקבוצה לא מצליחה למצוא את עצמה. למזלם, הלייקרס ישחקו הלילה ב-L.A, שם הם ניצחו ב-13 מ-20 משחקי הבית ששיחקו העונה, אך לרוע מזלם, אוקלהומה סיטי לא פחות טובה במשחקי חוץ, כאשר היא מחזיקה במאזן של 11 ניצחונות לעומת 6 הפסדים במשחקי חוץ העונה. קשה לומר שללייקרס יש יתרון כלשהו במשחק זה, לאור כך שאנו רואים אותם מתקשים לתפקד בשני צידי המגרש, וייתכן שהיתרון היחיד שלהם לקראת המשחק הוא כך ששיי גילג'ס אלכסנדר נמצא בספק אליו. לא בטוח שבמצבם הלייקרס מסוגלים לנצח את OKC גם ללא שג"א, אך זוהי התקווה היחידה שלהם במצבם העגום.

הת'אנדר מגיעים למשחק עם מומנטום נפלא, כאשר הם מנצחים ב-9 מ-11 המשחקים האחרונים שלהם. בתקופה זו הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר ב-NBA וברייטינג ההגנתי החמישי בטיבו, מה שמוביל לנט רייטינג הטוב ביותר בליגה בפער של 2.9 נקודות ל-100 פוזשנים במהלך פרק זמן זה. למרות החיסרון של גילג'ס אלכסנדר, הם מגיעים למשחק עם סגל מוביל עדיף משמעותית על זה של לוס אנג'לס, במיוחד לאור כך שכוכבי הלייקרס עשויים להיעדר הלילה, כך שאני מאמין שנקבל כאן תצוגה חד צדדית לטובת הת'אנדר.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון ב-13 של אוקלהומה סיטי.

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. כדאי לציין שהמשחקים מוקדמים היום כי יום מרטין לותר קינג. אז ממש כיף לכולנו יש מלא משחקים בשעות נוחות.

    1. דיוויס לא בספק ולברון כבר החמיץ משחק בגלל שסובב קרסול מול הסאנס.
      בכל מקרה זו השיטה של הלייקרס כבר כמה שנים כדי לשים אותם בדוח הפציעות כדי שיוכלו לתת להם מנוחה אם ירצו .

  2. שוב יש הזדמנות לצפות בשחקנים כמו מרקאנן, אבדיה וג'ו אינגלס עולים לחימום עם חולצות "איי לאב mlk אנד איים פראוד אין מיי בלאק הריטג' "

  3. 12 דקות דני מקבל במחצית הראשונה.
    למישהו לא הטוב שהstocks שלו עולות אחרי כמעט טריפל דאבל במשחק הקודם.

  4. מספיק עם השקר על דאלאס בלי לוקה.
    כשלוקה בחוץ דאלאס קבוצה חלשה מהממוצע, לא שווה פלייאין, ותלויה ביד של טים פאקינג הארדאווי בשביל לתת משחק תחרותי.
    שלא נדבר על אבו פלסטין, שראינו לאן הוביל את הקבוצות שלו לבד(יותר קרוב לאברבאנל מלטבעת)
    לוקה אחד השחקנים, אם לא השחקן הטוב בעולם היום, הופך את דאלאס לקבוצה שיכולה לקחת כל קבוצה אחרת ביום נתון.
    קיירי שחקן מספר 2 מדהים, ומוכשר בטירוף, אבל לא אלפא.
    דאלאס בלי לוקה יכולה לנוע בלי כדור עד מחר, אבל היא לא תנוע לפלייאוף

  5. דאלאס במשחק שכולם לוהטים, 41 לטים הרדאווי, שלשות מהחצי של גרנט וויליאמס, קיירי בוער, וכל מטאטא יורה.

    הם מובילים על הפליקנס 5.

    משחק טוב של המאבס, מי שרוצה לסמוך על 85 משותפות של קיירי והארדוואי – בהצלחה.

  6. W טוב למאבס, במאבקי פלייאוף.

    לדיון שהתנהל כאן:
    לוקה שקץ, אבל הכי טוב בליגה היום. לוקה וקיירי במשחק טוב + ניצחון על מינסוטה, יכולים לאתגר כל קבוצה.
    לוקה לבד – קבוצת פלייאוף סיבוב 1-2.
    קיירי לבד – התעלות עילאית נדרשת מכל הקבוצה לניצחונות, קבוצת סף פלייאין, סדרת טיפולים קליניים לשחקנים, לסגל המקצועי ולאוהדים איפשהו בסביבות פגרת האולסטאר.

      1. כל סדר שבו הרביעייה זה יוקיץ', יאניס לוקה ושיי, הוא לא טעות.
        אמביד צריך פלייאוף, דוראנט וסטף לצערי עזבו את הטופ 4

  7. ווש בתחתית האפשרית, חייבים להמשיך את הריבילד כמה שיותר אגרסיבי כמה שיותר מהר.
    פול וקוזמה בעבור מה שאפשר להוציא, דני יכול להישאר אבל בשבילו אשמח שיעבור.
    להשאיר את קוליבאלי ולקוות שיהפוך לבייבי יאניס, ולהתחיל לרענן מוק דראפטס

  8. וומבי מרחק 2-3 עונות מלהיות בלתי עציר.
    הספרס ממשיכים בצחנה, ישיגו עוד 2 בחירות טופ 10 ובדרכם לשושלת אם דברים יסתדרו.

  9. אם ויקטור משחק פוסט אפ ולא מתחרפן בחצאים ראשונים על להראות שהוא קווין דוראנט הוא על 40+ נקודות בממוצע למשחק.
    אם רק היה שם את האיי קיו של דאנקן להבין את זה.

    1. נקודה מעניינת. מצד אחד – וומבי שמשחק ומתמקד בצבע היה נותן עונה סטטיסטית יותר טובה, ויותר ניצחונות.
      מצד שני – וומבי שמחטיא שלשות, מאבד כדורים, ומנסה ליצור לעצמו ולקבוצה יהיה טוב יותר בעתיד, וגם לספרס לא רע טנקינג עכשיו.
      בעיניי הספרס מנהלים מעבדת כדורסל, ויש להם את הניסוי הכי מעניין בהיסטוריה. עוד שנתיים, כשוומבי ישתכלל לשחקן של 30-12-5 עם קליעה מהשלוש ופליימייקינג, ועוד בחירות לוטרי וקפיצות מהצעירים, זה יהיה שווה את זה.
      עד אז הוא מביא 5 היילייטס למשחק, ועונה של 20-11-4

  10. טורונטו משחקים מצוין.
    לא באו להיות סטטיסטים, עושים בינתיים הגנה טובה, מניעים כדור אבל חסר להם קצת כישרון.
    יכולים לתת פייט עד הסוף ואולי אפילו לנצח.
    מגניב לראות כל כך הרבה אוהדי סלטיקס וטייטום בפרט בקהל.

  11. מצחיק לראות את שרודר בא בטענות לשופטוטים, הוא לא יודע שאינו בדרג? בכלל השיפוט מצוין עד כה. אין טענות לשני הצדדים. השופטים פשוט נותנים לשחק בלי הרבה שריקות, לא מוציאים את המיץ עם כל מיני ריפלייז והשחקנים לא מחפשים ליפול ולצעוק בשביל לקבל מתנות.

  12. הראפס פותחים מצוין את החצי השני ומשווים.
    הסלטיקס משחקים לא נכון מול הגנה ומוטיבציה של קבוצה שלא רוצה שיעשו עליה סוויץ והנה הראפס ביתרון ומאזו שוב לוקח פס"ז אחרי שהסוסים ברחו. מה הבעייה שלו? מדוע הוא לא מסוגל לקחת פסק זמן כשההתקפה לא עובדת?

  13. טייטום לוקח סוף סוף את המשחק על עצמו בסדרת פעולות שאולי משווה את המשחק, התחיל מחטיפה ואחרי זה סלים בתוך הצבע כולל דנקים. ככה הוא חייב לשחק כשדברים אחרים פחות עובדים.

  14. אוחחחחחחחחחחחחחחחח, כמה שאני אוהב היום את ג'רו
    שתי שלשות ברצף והגנה. לפעמים הוא מזכיר איזה שחקן הוא היה.

  15. הגנת הראפס נהדרת עכשיו ומאזולה סוף סוף הבין שחייב לארגן את הסלטיקס ל 3 הדקות האחרונות ולייצר תרגיל. מקווה שטייטום שוב ידלק כי הוא נכבה בדקות האחרונות. צריך לקחת את המשחק על עצמו

  16. מה שהפסיד לראפס את המשחק כי מ 9 הם לא יחזרו ב 50 שניות, זה השלשות הפנויות לגמרי שלא נכנסו. משחקים נכון אבל אין מספיק כישרון…

    1. אני מסרב להאמין שהם לא הולכים לפרק שם את החבילה לפני הטרייד דד ליין.
      אחלה בחלה, כייף לראות אבל זה מחוסר הגיון.
      אלא אם יצליחו להאריך את מארקנן.

      1. מארקנן ידרוש מקס. ליוטה יש יכולת לתת לו 5 שנים. שורה תחתונה, אם הם מוכנים לתת הוא יחתום שם. יש להם את המאמן הכי מוכשר מערבית למיאמי. הבעלים צריך להיות טיפש כדי לתת לאינג להמשיך למכור נכסים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט