You are currently viewing פריוויו לחמשת משחקי ראשון בסימן מוזיקלי / יהלי אולמר ופתיבר

פריוויו לחמשת משחקי ראשון בסימן מוזיקלי / יהלי אולמר ופתיבר

עוד יום ראשון מגיע אלינו לטובה והיום נדבר על המשחקים מזווית קצת אחרת. בימים כתיקונם, שנינו אוהבים לכתוב את הפריוויו בהשראת נושאים אקטואליים וכלליים (כמו שימור לשנת 2024) או בפוקוס טהור על הנושאים החמים בליגה (למשל על שחקן צעיר בכל קבוצה). אך בסוף השבוע הזה שנינו היינו במצב רוח מוזיקלי, אז היום נעשה, או לפחות נכתוב (על) מוזיקה.

הפריוויו הזה יתמקד בהקבלות מוזיקאיות רחבות על 10 הקבוצות שישחקו הלילה. אתם תקראו על דוראנט, אביהו פנחסוב, רד הוט צ'ילי פפרס, יוקיץ', כלי הקשה, קוואי וג'ורג' ובל נשכח גם את יהודה פוליקר, כלי נשיפה ומצילתיים. צללנו עמוק בעולמות הדמיון, בתקווה שתוכלו לשמוע את מה שאנחנו שמענו בראש.

תומר לקח את 3 המשחקים הראשונים, יהלי את שני האחרונים. לגבי הפורמט המדויק? פשוט תתחילו לקרוא. מבטיחים שהכל יעשה שכל (לעיתים רק בשכל שלנו). אז יאללה, תלחצו פליי:

22:30 – דנבר נאגטס (13-27) מול אינדיאנה פייסרס (15-23):

עד שארגנו ליושבים בציון משחק איכותי בשעה נוחה, קרב ראש בראש בין שחקן הקו הקדמי הכי טוב העונה מול שחקן הקו האחורי הכי טוב העונה, האליברטון התבלבל בענף, חשב הוא נדיה קומוניצ'י ועשה שפגאט שישאיר אותו בחוץ לפחות שבועיים. שתי הקבוצות הצהובות הללו יגיעו אחרי ניצחון בשישי האחרון, כשבאופן כללי הפייסרס נמצאים בתקופה מדהימה לאחרונה עם 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלהם והנאגטס למרות תחושת השיוט, אף הם נמצאים בתקופה טובה שבה הם מנצחים 7 באותם עשרה משחקים אחרונים.

כל קבוצה היא עולם ומלואו, אבל אם הייתם מצמידים לי אקדח לרקה (רואים שאני אוהד של ממפיס או לא?) והייתם מבקשים ממני לסכם את הכדורסל של הפייסרס במילה אחת, הייתי צועק לכם מהר. הפייסרס מובילים ביחד עם הוויזרדס את הליגה בקצב המשחק, מובילים את הליגה באופנסיב רייטינג, מקום שני בניסיונות קליעה, ומקום ראשון ביחס אסיסטים/איבודים באחוזים האפקטיבים. אם לא הייתם מסתפקים בזה ומבקשים ממני להמשיך לתאר, הייתי מתאר את זה כקונצרט של איש אחד, כי למרות הנצחון בשישי על אטלנטה (קבוצה שדי דומה לאינדיאנה רק פחות מוצלחת) ועם כל הכבוד למיילס טרנר ומת'ורין, פייסרס מודל 24 הם המופע של האליברטון נכון לעכשיו.

איך הייתי מתאר את הפייסרס במוזיקה?, מוזיקה מהירה על גבול החריקות, כמה שיותר BPM, וגם הייתי מחפש משהו די ריכוזי, אולי DJ? אה ושיהיה צעיר יחסית. לי קפצה לראש Nia Archives. הDJ הבריטית-ג'מייקנית בת ה25 מנגנת בעיקר DRUM&BASS, שזה ז'אנר שמתאפיין במוזיקה במקצב סופר מהיר עם בייסלין כבד ברקע. היא התחילה את הקריירה שלה ב2020, ממש כמו האליברטון!. היא סופר מוכשרת (מפיקה לעצמה את כל הקליפים והארט) ומשלבת המון דאב וסול בטראקים שלה. המלצה חמה לאוהבי הרעש.

אולי זה בהשפעת אירועים אקטואלים, אבל משהו ביוקיץ' צועק לי אביהו פנחסוב. הביצועים המרהיבים שמגיעים בניגוד לחזות השמנמנה. שניהם לא היו אמורים להיות כוכבים בתחומם אבל לא נותנים לסביבה להכתיב להם את הגבול שלהם. אף אחד לא ציפה לראות את יוקיץ' מוסר ככה, או קולע ככה, או מכדרר ככה, אף אחד לא ציפה לראות את את פנחסוב רוכב על טנק/מרחף עם נצנצים/יוצא מעוגה עם רקדנים גרוזינים. מועדון הקצב של אביהו פנחסוב דוגל ברוק מזרחי שמח והרמוני, ממש כמו מכונת הכדורסל המשומנת שהיא דנבר נאגטס. וכמו שבאלופה קל להסתנוור מגדולת הכוכב ולפספס שגם שאר השחקנים אינם סתם ניצבים א-לה אינדיאנה, אלא חבורה של כדורסלנים בחסד עם קבלות וכישרון, פנחסוב הקיף את עצמו בחבורת נגנים מהשורה הראשונה, בהובלת חיים רומנו הבלתי נגמר ומרקיסיו שהפיק בחסד למוזיקאים ברחבי הביצה.

המלצת צפייה עבור: אנשים שאוהבים קבוצות צהובות/אנשים שאוהבים שעות שינה

דו"ח מצב: מייק מאלון יחסר את צ'אנצ'אר וסת'רוטר. כריסטיאן בראון כנראה ישחק. אינדי ללא האליבורטון ונייסמית'.

הימור: דנבר ב14

1:00 – מיאמי היט (16-22) מול שארלוט הורנטס (28-8):

באחת בלילה יפגשו ההיט אשר נמצאים במאבק צמוד ומותח בבטן המזרח על מקום שלא דורש פלייאין בפלייאוף המזרחי בשארלוט, שנמצאים במאבק צמוד ומותח מול הויזארדס, הספרס ופורטלנד על בחירת דראפט גבוה בדראפט הבינוני הבא עלינו לטובה בקיץ. לתחושתי האישית על שתי הקבוצות ישנים.

על ההיט כמיטב המסורת ישנים בגלל שהמאזן לא נמצא בטופ של הקונפרנס. כי בכל מקרה למדו שזו קבוצה שיכולה להגיע ראשונה או שמינית בליגה הסדירה ובפלייאוף זה יראה אחרת. אולם בשקט בשקט ההיט נותנים עוד עונה יפה מאוד. דאנקן רובינסון חזר לחיים, טיילר הירו משתלב טוב למרות חרושת הטריידים על לילארד בקיץ, חיים שלנו חאקז הוא אחד הרוקים המרשימים ביותר העונה (בחירה 18, די כבר למצוא מציאות), והם מתמודדים עם מכת פציעות (באטלר החמיץ 14 משחקים, אדביו 10, הירו 19), ועדיין נמצאים במקום נאה בטבלה.

עוד ארגון חם שישנים עליו הם הלהקה Red Hot Chili Peppers. מעבר לצדק האסתטי שבדבר, אני רואה המון דמיון בין RHCP להיט. למרות שהלהקה מצליחה, לתחושתי הם לא מקבלים את ההערכה שהם ראויים. בדומה להיט גם הם איתנו כבר שנים ארוכות. מעבר ללהיטים המוכרים שלהם (לברון), הם ממשיכים להתפתח ולהמציא את עצמם מחדש, לגוון בין ז'אנרים, להחליף ולהחזיר נגנים וסגנונות ותמיד להישאר רלוונטים ועם סאונד ייחודי. הנגנים שלהם מעולים, חלקם הטובים בתחומם, אבל אף פעם לא תמצאו מישהו אומר שRCHP הם הלהקה הכי טובה ולרוב אפילו לא האהובה עליו.

כבוד לפלפלים החמים, הנה שיר שהוא לא SNOW

על ההורנטס כמיטב המסורת ישנים בגלל שהם יחסית משעממים כקבוצה. לפחות כדורסלנית, ותמיד יש קבוצה יותר גרועה מהם להתמקד בהם. אבל בעל כורחי אני חייב לשים עליהם את הזרקור אז שימו לב לפרטים הבאים: למלו כבר בעונה רביעית בה לא יטעם פלייאוף. ברנדון מילר עוד לא בדיוק מלהצדיק את הבחירה השניה בו, עם אחוזי קליעה נוראים ולא תורם המון באספקטים אחרים. מאזן הקבוצה עומד כרגע על 22% נצחונות, מה ששם אותם בקצב של 18 נצחונות העונה, אחד המאזנים הגרועים של השנים האחרונות. אין המון סיבות לאופטימיות שם בשארלוט.

ההורנטס מזכירים לי קצת את קריד, להקת גראנג' די גרועה, שבגלל שהם לא סליזים ושנואים ומסחריים כמו ניקלבק, אז פחות שמים לב למילים היחסית שטחיות ושסטאפ הסולן שלהם די מנסה להשמע כמו אדי ודר, בהצלחה בינונית, בדומה להורנטס שמנסים להראות כמו קבוצת כדורסל, בהצלחה בינונית.

המלצת צפייה עבור: אוהדים של הקבוצות

דו"ח מצב: רשימה מגוונת אצל ההיט: קיין והאמפטון מצטרפים לדרו סמית' (שגמר את העונה) על אזרחי, ג'ימי באטלר בספק, לאב והירו בסימן שאלה ולאורי כנראה ישחק. גם שארלוט מדוללים משהו: מארק וויליאמס והיוורד בחוץ, וושינגטון ומילר בספק, קודי מרטין בסימן שאלה לדרבי הפרטי מול אחיו התאום, כמוהו גם פרנק ניליקינה.

הימור: ההיט ב9

2:00 – מילווקי באקס (12-26) מול סקרמנטו קינגס (15-23):

משחק מעולה מצפה לציפורי הלילה שיעזו לקום בשעה כזו למשחק עונה סדירה. שתי קבוצות מעולות מצמרות הקונפרנסים שלהם יפגשו למשחק חורפי זה כששתיהן מגיעות מנומנמות ובכושר בינוני שלא מייצג את היכולת והכישרון שלהן.

אחרי כמעט חצי עונה הבאקס יכולים לגלות אופטימיות זהירה מהשתלבות לילארד בקבוצה. המאזן של הקבוצה מצויין כמו המיקום שלה בטבלת הקונפרנס, לילארד משחק ביכולת דומה לזו שהייתה לו בפורטלנד, ואפילו לא מזמן הם כיסחו את המתמודדת הראשית שלהם על ראשות המזרח. אולם עם כל הכבוד ללילארד הבאקס זו הקבוצה של יאניס, ועם כל הכבוד לכדורסל, היום הפוקוס הוא על המוזיקה, ולא יכולתי להתאפק מלצוות ליווני הגדול בהיסטוריה את הזמר היווני הגדול ביותר (בשבילי), יהודה פוליקר.

כמו ליאניס גם לפוליקר לא היו חיים קלים, הוא פרש מבית ספר, וסבל מגמגום. הוא לא הגיע מתוך הבוהמה או מהאליטה וחצב את דרכו אל ההצלחה באמצעות כישרון. הגיטרה והקול של פוליקר פורטים על מיתרי הנפש ונוטפים מרגש, ממש כמו יאניס שלנו שאחראי לכמה ממסיבות העיתונאים הרגשניות ביותר של השנים האחרונות. יחד אם זאת פוליקר לא שש מלחפור עמוק בצבע לחטוף מכות ולהתעסק בנושאים הכבדים והקשוחים ביותר.

הקינגס הם אולי הקבוצה המצליחה היחידה בליגה היום שעל השאלה "הקבוצה של מי" צריך לענות בשתי שמות ולא באחד או שלושה. מצד אחד פוקס הוא המנוע של הקבוצה, הקלע המוביל שלה ומכתיב הקצב וסגנון המשחק שלה. מצד שני סאבוניס הוא הקפטן שמנווט את הקבוצה בהתקפה ועל הלוחות. סנטר שמוביל את הקבוצה שלו באסיסטים וזוכה ביושר בתואר, שחקן ציר.

מתוך כבוד לצמד נצוות לקינגס את אוטקאסט, אחד מהרכבי הראפ האהובים עלי. כמו הקינגס גם אוטקאסט בנויים מצמד יחסית שונה. אנדרה 3000 עם הflow החתולי שלו והאנרגיות המתגלגלות שלו, לעומת ביגבוי, עם הראפ היותר כבד ואולד סקול. השילוב של שניהם הפרה אחד את השני והביא את הצמד להצלחה אדירה שהשניים לא הצליחו לייצר בנפרד. ממש כמו שההצלחה של פוקס ושל סאבוניס הגיע רק כהם התאחדו באחד הטריידים החיובים ביותר שאני זוכר

המלצת צפייה עבור: כל מי שאין לו משהו חשוב למחרת בבוקר

דו"ח מצב: קראודר ייעדר בבאקס, הוארטר בסימן שאלה אצל המלכים.

הימור: הקינגס ב4

2:00 – מינסוטה טימברוולבס (11-27) מול לוס אנג'לס קליפרס (13-25):

קרב צמרת רותח במערב יגיע אלינו ממיניאפוליס הקפואה. הזאבים ימשיכו ברצף משחקי הבית אחרי שקידמו את פניהם של הטרייל בלייזרס בשישי בלילה, כשהקליפרס דווקא יסגרו רצף משחקי חוץ קצרצר, שהתחיל באותו היום אצל ממפיס.

אנתוני אדוארדס נולד להיות ה-סולן. כמו ילד שאלוהים נגע במיתרי הקול שלו, גם אלוהי הכדורסל השאיר את חותמו על הקרסוליים של אנט ובירך אותו במהירות וקפיציות שיושבות בול על תפקיד האופציה הראשונה של קבוצה מצוינת. לידו קא"ט, מג'מג'ם על הגיטרה, לא משנה אם זאת הרגילה כמו בקומזיץ, החשמלית או האקוסטית. המגבר תמיד עליו ומשימתו היא לפתוח את הבמה לסופרסטאר שלצידו. יתר על כן, כתיבת השירים היא המומחיות שלו, כי בה הוא פורק את הרגשות מהרגעים הקשים שעבר בשנים האחרונות. מייק קונלי דואג שכל העסק ישמע קצת יותר טוב, כשהוא מכתיב את הקצב על הפסנתר הבולט (כמו מספר סיפורים או קריין בהצגה) אך לא שש לקחת תשומת לב עודפת. רודי גובר נכנס על תקן המתופף כאן, שבלעדיו הכל היה נשמע אחרת. היכולות שלו חשובות לטי-וולבס ומסנכרנות את כל שאר הקבוצה. אחרון חביב הוא ג'יידן מקדניאלס, שלפני ה-NBA עתיד היה ללכת בדרכו של אנט ולהפוך למבצע מוכשר אך שינה את התמחותו והתמקצע בדרבוקה, כשאצבעותיו הארוכות מפיקות צלילים מיוחדים על הכלי העתיק.

כשאני חושב על קוואי, אני חושב על הגיטריסט התותח שכולם תוהים לגביו מתי יחשוף לאוויר העולם את העובדה שהוא יודע לשיר כל כך יפה. אבל הבן אדם לא חובב דיבורים לכן נשאר מאחורי אור הזרקורים ועושה את מה שהוא עושה הכי טוב, שזה לגנוב את ההצגה בשקט (וגם להגיע דקה לפני ההופעה וללכת הביתה דקה אחריה). פול ג'ורג' כותב את השירים, לעיתים הזויים או סתם מוזרים, מה שיושב בול על קבוצה כמו הקליפרס. כמו כן, הפורוורד משלים את לאונרד מצוין עם הנגינה המגוונת שלו על הפסנתר. בתואר "נגן כלי הנשיפה של השנה" מחזיק ג'יימס הארדן, כשחליל הצד (השמאלי!) שלו משתלב יפה בהרמוניה של שני הסטארים המתבגרים, בתפקיד שקצת מאזן את הנשיפות שהוא מקבל על המגרש. לאיביצ'ה זובאץ יש גוף גדול מספיק כדי להחזיק קונטרבס (ואפילו שניים) ונשמה קרואטית שיודעת להפיק צלילים ערבים מהכלי הגדול ביותר. טרנס מאן מנגן על כינור, כי מה לעשות, לא כל אחד מתאים לאמנות העדינה של נגינת קונטרבס. אגב (אם שאלתם), ווסטברוק הוא תזמורת של איש אחד. כי כזה הבן אדם.

ראס

המלצת צפייה עבור: אנשים שיש להם את טאונס בפאנטזי, עכברים שרוצים לראות את המאצ'אפ בין הנמלה והגבוהים החזקים של מיני לבין הווינגים הבלתי נגמרים של המפרשיות. אה וזה גם המשחק הכי טוב הלילה. רק תכוונו שעון.

דו"ח מצב: אנט בסימן שאלה אצל הביתיים. האורחים בסגל מלא.

הימור: מינסוטה תרצה לצאת בהצהרה ותנצח ב-11.

4:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-10) מול פיניקס סאנס (20-18):

שתי קבוצות שחוות עונה מוזרה משהו יפגשו בעיר הורדים במשחק שיסגור את הלילה הקצר שלנו. החבורה של צ'אנסי בילאפס חוזרת למודה סנטר לאחר ביקור במינסוטה ביום שישי כאמור, בעוד הסאנס ימשיכו את המסע ברחבי מערב ארה"ב, שהתחיל עם טיול באל.איי אצל הלייקרס בחמישי.

בפורטלנד יש כל מיני שחקנים שונים ומשונים כאלה, שיחד מרכיבים תזמורת, ובכן, שונה ומשונה. הם שיחקו עם כל כך הרבה חמישיות העונה (17 הרכבים שונים ליתר דיוק), אז אתייחס כאן לחמישייה העדכנית, שפתחה ב-5 המשחקים האחרונים. אנפרני סיימונס מנגן על הויולה היפה, שזה משהו בין הכינור הקטן לצ'לו המאסיבי יותר. כלי אלגנטי, מדויק וערב לאוזן. ג'רמי גראנט מגיע משושלת ארוכה של נגני אבוב, כאלו שרוצים להתבלט עם הכלי המיוחד שלהם תוך כדי השתלבות יפה בסימפוניה. יש לו סגנון ייחודי שמגיע לידי ביטוי אצל הנגנים של הבלייזרס. לצידם בקו האחורי תוכלו למצוא את סקוט הנדרסון, הרוקי עם הפוטנציאל להיות סקסופוניסט מוכשר. הוא שחקן מיוחד שאוהב לגנוב את ההצגה עם שליטה מצוינת בקצב המלודי שלו. טומאני קמארה הוא אחד משחקני החמישייה עם הסיפור הכי מיוחד בליגה, פורוורד מבלגיה ששיחק 4 שנים באוניברסיטת דייטון (כמו אובי טופין), נבחר בבחירה ה-52 השנה ואף הספיק לפתוח בחמישייה כבר 28 פעמים. הוא ינגן על קרן היער, כלי חזק ועוצמתי שחריג בנוף. אם חשבתם שהוא ייחודי, חכו שתראו את הרוקי השני. זהו דופ (Duof) ריאת', סנטר דרום סודני (!) שמגיע לליגה בגיל 27. לכן הוא יתפוס את המושב שלצד הנבל, כלי מלכותי ועוצר נשימה שמפיק צלילים שכל אחד אוהב לשמוע.

בינתיים במדבר, הקבוצה של המנצח פרנק ווגל נמצאת כבר בשלב כוונון כלים מתקדם. כל אחד מהכוכבים הוא נגן מדופלם ומוכשר בזכות עצמו ולמרות שסגנון המשחק שלהם דומה למדי, הכלים שהם מנגנים עליהם שונים בתכלית. קווין דוראנט הוא אחד מנגני הפסנתר הטובים והמשפיעים אי פעם, כשלידיו הארוכות יש שימוש הולם בכלי הארוך הזה. עבודת הרגליים הקלאסית שלו מאפשרת לו להחליף את המקצבים על כלי קלאסי אף יותר. בראדלי ביל מתמחה בחלילית ומוכח בלשנות את סוגה (מסופרן גבוהה יותר לטנור כבדה יותר) כשהוא יורד בהיררכיה הקבוצתית. דווין בוקר אוהב את הקסילופון ובמיוחד את המרכז שלו, עליו הוא מעביר את מקוש העץ. למה קסילופון? כי דווין שלנו תמיד רצה להיות מיוחד ו-וואלה, עכשיו הוא באמת כזה. בנוגע למשלימים, אין בן אדם שיותר מתאים לו להכות במצילתיים מיוסוף נורקיץ'. הסנטר הבוסני פשוט נולד לתפקיד הזה. גרייסון אלן יסגור לנו את החמישייה על הטרומבון, כלי נשיפה שמפיק צלילים חזקים וצורמים, אך רוע (או עארסיות, אם לשאול ממנחם) שכזה הוא מצרך הכרחי בכל תזמורת שרוצה למכור כמה כרטיסים.

המלצת צפייה עבור: משחק טוב לנגני הסימפוניה של ווגל להחזיר את עצמם לאותו הסולם, לאוהדי הסאנס באתר לצפות ולמסקרי האתר בפורטלנד, ובכן, לסקר. השאר? אפשר לישון בשקט.

דו"ח מצב: הסאנס יעלו ללא דמיון לי. הטרייל בלייזרס בלי רוב וויליאמס, מוזס בראון ושארפ. איבו באדג'י ואייטון בסימן שאלה.

הימור: פיניקס ב-19.

Subscribe
Notify of
29 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
GZA
GZA
4 months ago

שאלה
האם מינסוטה של היום טוב ממניסוטה של תחילת שנות -2000 עם גרנט, ספרוויל וקאסל?

NBA בדם
Editor
4 months ago

תודה רבה פתיבר. פרויוויו נהדר.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

טרייד הפחיות.
Breaking: The Detroit Pistons and Washington Wizards are finalizing a deal to trade Marvin Bagley, Isaiah Livers and two second-round picks for forwards Danilo Galliinari and Mike Muscala, sources tell Adrian Wojnarowski.

אשך טמיר המקורי

🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גלינארי יודע שהוא עבר?

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

אני מדמיין את גלינארי עובר בשדה תעופה עם סקוטר של זקנים.
מדהים שהוא עוד בליגה בכלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה טרייד הגופות וניסיון החאייה אחרון לבאגלי

עמיחי קטן
Admin
4 months ago

תודה לשניכם.
דנבר, מיאמי, מילווקי, קליפרס ופיניקס

המשגיח
Admin
4 months ago

ערב חמוד. תודה על הפריוויו!

וניל טרופי
וניל טרופי
4 months ago

בדיוק שחשבת שהוויזרדס עלו על משהו הם מביאים את באגלי… מין הפח אל התחת הקבוצה הזו ובנוסף מוסיפים בחירות… הזוי

NFS
NFS
4 months ago

הוויזארדס מקבלים את הבחירות.
דווקא טרייד מעניין שלהם, כי גלינארי ומוסקלה היו על תקן הסנטרים המחליפים ונראו כמו שניים שהגיע זמנם לתלות את הנעליים או גג ליגת הקיץ של עמק הירדן.
באגלי מקבל הזדמנות לעלות בתור סנטר מחליף בקבוצה חלשה בלי ציפיות – יכול להחזיר לעצמו את הביטחון ולחזור להיות שחקן כדורסל לגיטימי..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

דטרויט הביאו בחירות כדי לקבל גופות?
הגיוני סהכ

עידו גילרי
Admin
4 months ago

דטרויט הביאו בחירות כדי לנקות את באגלי מהמצבה של שנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😆😆 גוד וואן

אשך טמיר המקורי

דטרויט היא המצבה

עידו גילרי
Admin
4 months ago
Reply to  NFS

זה לא מה שאמרו כשהוא עבר לדטרויט?

שי אבן צור
4 months ago

באגלי זה לא ההוא שנבחר לפני לוקה???

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מענג במיוחד! תודה רבה יהלי ופתיבר

tal_kadayer@hotmail.com
tal_kadayer@hotmail.com
4 months ago

link anyone?

jefffoster10
Editor
4 months ago

משחק משונה בקולורדו
ריבאונד מחזיק את אינדיאנה במשחק, אבל הגבוהים של שתי הקבוצות מתמלאים בעבירות.
ברוס בראון כנראה לא שכח איך סוגרים לריבאונד בדנבר והוא עושה עבודה טובה בתחןם בשני הצדדים.
אצל דנבר יוקיץ' שקט מאוד, זה בעיקר מארי ופורטר ג'וניור

אשך טמיר המקורי

מייק בראון הולך בננס על השופטים.
לא ראיתי את המשחק אבל אני לא מתפלא.
לשחק נגד באקס או לייקרס זה עינוי דין שלא היה כמוהו בהיסטוריה.
כמה חרא אפשר לאכול עד שמתפוצצים.
https://www.youtube.com/watch?v=LKwcOvLf-CE

אשך טמיר המקורי

בריאיון אחרי המשחק
https://youtu.be/dx35bQqZ-J0?si=Rtw0OoBWOAl_EhWp&t=71
.
צריך שכל משחק נגד הלייקרס או הבאקס המאמנים יתפוצצו ויפוצצו את המשחק.
לא ייתכן שהשיפוט לטובתן ימשיך ככה בצורה בוטה כ"כ, מהמקפצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד חבר הצטרף אלינו ל ללל 🤣🤣😁

הכי אהבתי את הלפטופ
אשך צריכים לסדר לך שם עבודה בתור העורך של שריקות אוויר יהיה יותר תמציתי וקולע.

חיים על הקו סיפורם של הלייקרס והבאקס

דיים התועבה כבר 10 שנים מקבל את שריקות האוויר האלה ביתר שאת מרים רגליים גבוהה בזריקה וצועק איי ומעוות ראש בזריקה והשופטים יודעים ורואים שאין שום מגע ושורקים בכוונה

אשך טמיר המקורי

חתיכת בן זונה ארור הדיים הזה
צריך לפטר מיידית כל שופט ששורק את השריקה הזו.
להכניס שני מאבטחים שיורדים לפרקט וגוררים אותו מהמגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אתה רוצה מדיים זה בהוראת הליגה לתת לו את זה.
הוא ניסה לעשות את זה באליפות העולם שריקה אחת לא קיבל על זה.
אם נותנים לו למה לא?

הסיגנטור מוב של דיים 10 שנים תמיד עובד
https://youtu.be/yqL4Lhm_Ig0?si=YLIIcBbFxLrUeq4l

תראה פה את ריברס חחח שלא שרקו 😆😆😆
https://youtu.be/LB19BN02HtA?si=ZyWHdfFVQCphgRj2

אשך טמיר המקורי

תמיד עובד, חוץ מה-10 משחקים בתחילת העונה ההיא, ששינו את החוק ופתאום היה כדורסל, ואז דיים טריי והארדן התבכיינו כ"כ שישר הפסיקו עם זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפכו כדורסל שלדיונים משפטיים של ורטיקליטי וזייבולי שכל בגרסת כל מגע או מגע פוטנציאלי שפיט של אהרון ברק.
אח….התועבה בהתגלמותה אני יודע שאין סיכוי כי אנשים רפי הבנה מוחלטים אבל ככ מקווה שהליגה הזאת תקרוס והצופים ינטשו אותה