יוטה הלוהטת תארח את הלייקרס במשחק המאוחר של 8 משחקים בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

יוטה הלוהטת תארח את הלייקרס במשחק המאוחר של 8 משחקים בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

בוסטון סלטיקס (9-29) נגד יוסטון רוקטס (18-19), 2:00:

בוסטון שהגיעה גמורה אחרי הארכה מול מינסוטה למשחק מול מילווקי הייתה על הילוך ראשון, אבל היא חוזרת הביתה אחרי מנוחה ומארחת את יוסטון של האקס אימה יודוקה. בסלטיקס כולם בריאים נכון לרגע כתיבת הפריוויו, והיריבה מולה לא קבוצת חוץ טובה מספיק – מאזן 12-4 בחוץ ליוסטון שגם אתמול בלילה ניצחה בשיניים את הקבוצה הגרועה בליגה.

אני מהמר שבוסטון לא תתקשה נגד יוסטון ותנצח ב-12 הפרש.

אטלנטה הוקס (22-15) נגד וושינגטון וויזארדס (31-6), 2:30:

שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד לאינדיאנה בו נראו לא מזהיר במיוחד בהתקפה אבל בהגנה וושינגטון דווקא שיחקה טוב יותר נגד הפייסרס. מה גם, שאטלנטה מגיעה לבאק טו באק.

אטלנטה קיבלה משחק מאוד לא יעיל מטריי יאנג ובוגדן בוגדנוביץ' נגד הגנה לא טובה מדי, וושינגטון באופן כללי לא קבוצת התקפה טובה אבל לחמישייה כן יש ניצני יכולת התקפית.

מבחינת הלך הרוח של המשחק אני מהמר שכן תהיה התפוצצות התקפית לאטלנטה שתלך טוב מאוד על ההגנה החלשה של הוויזארדס, אבל וושינגטון לא תהיה אדישה וגם היא שנמצאת במיני מגמת התקדמות תיתן משחק התקפי טוב.

אני מהמר שאטלנטה תבעט בדלי, והוויזארדס ינצחו ב-4 הפרש.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-26) נגד אורלנדו מג'יק (17-21), 3:00:

אוקלהומה בכושר התקפי אדיר, 131.2 נקודות למשחק בחמישה משחקים האחרונים, שכולל ניצחון ב-62 הפרש על פורטלנד במשחק האחרון! מה שכן היא שיחקה נגד קבוצות עם הגנה די רעה (וושינגטון, פורטלנד), ואורלנדו קבוצת הגנה טובה מאוד, והיא נתנה להיט לקלוע רק 99 נקודות בבית. מצד שני, היא קלעה רק 96, ובחמשת המשחקים האחרונים היא חוטפת 116 נקודות למשחק. החיסרון של ואגנר משפיע על אורלנדו באופן קריטי בהתקפה, וכשהוא לא אמור לשחק גם הלילה (בספק נכון לכתיבת שורות אלה), למג'יק יהיה קשה מאוד לרדוף אחרי ההתקפה של אוקלהומה.

אני מהמר שהת'אנדר ימשיכו ביכולת הנהדרת וינצחו ב-7 הפרש.

מילווקי באקס (12-26) נגד גולדן סטייט ווריורס (20-18), 3:00:

מילווקי, שמגיעה בטוחה אחרי ניצחון מרשים על הסלטיקס, לא הייתה בכושר טוב לאחרונה. הדברים נראו קצת טוב יותר בשבוע האחרון אבל הם עדיין במאזן 3-2 בחמשת המשחקים האחרונים, ואם הסלטיקס לא היו מגיעים לבאק טו באק, בלי הורפורד (שידוע כנמסיס של יאניס), אחרי משחק ארוך מול מינסוטה, המאזן אולי היה גם הופך ל4-1. מה שכן, בקליעה מילווקי די טובה לאחרונה, 124.2 בעשרה משחקים האחרונים, מקום חמישי בליגה.

הווריורס מגיעים אחרי ניצחון מרשים בשיקגו עם התעלות התקפית, ובפרט של קליי תומפסון שקלע 30 עם 7 שלשות, ושל קומינגה שקלע 24 מהספסל בלי החטאה משלוש. דריימונד גרין כרגע בספק למשחק, אבל זה לא העניין מבחינת הווריורס. הם יצטרכו לתקוף את ההגנה הלא טובה של מילווקי שחוטפת העונה 119.4 נקודות למשחק. מה שכן, הבאקס שומרת נהדר על שלשות אז הווריורס יצטרכו לגבור על זה כדי לברוח.

אני מהמר שמילווקי תגיע זחוחה מהניצחון על הסלטיקס, והווריורס ינצחו ב-6 הפרש.

ממפיס גריזליס (24-14) נגד ניו יורק ניקס (16-22), 3:00:

אם הייתה קונסטלציה מסוימת לפני שבוע שממפיס תנצח את הניקס הלוהטת זה רק בזכות ג'ה מוראנט. אבל ג'ה גמר את העונה, סמארט פצוע גם כן, ממפיס לא מסוגלת לנצח בלעדיהם, בטח שלא קבוצה כמו הניקס. טריפל ג'יי חוזר אבל ביין בספק ואין לגריזליס מה להציע במשחק הזה.

הניקס לעומת זאת במאזן 1-5 מאז הטרייד על אננובי, שהיה יכול להיות גם 0-6 אם אתמול בלילה הם היו מצליחים לקחת ריבאונד נגד דאלאס (כמה פעמים) ולא לתת לדאלאס הזדמנות אחרי הזדמנות לקלוע שלשת דאגר. אבל על כל פנים, השילוב של אננובי עובד שם נהדר כי הוא לא לוקח את כמות הזריקות שבארט לקח, ורנדל וברנסון יכולים לזרוק יותר וגם להיות יעילים יותר בהתקפה. הניקס מהטרייד על אננובי מנצחת בממוצע ב-16.3 הפרש.

אני מהמר שהניקס ינצחו ב-13 הפרש.

סן אנטוניו ספרס (30-7) נגד שיקגו בולס (22-18), 3:30:

הספרס מגיעים אחרי משחק פשוט נגד דטרויט והם הוכיחו שהם לא עד כדי כך גרועים. וומבניאמה ב-21 דקות הגיע לטריפל דאבל ראשון והמשחק היה גמור ברבע השלישי. נגד שיקגו הם יצטרכו קצת יותר התקפה כי וומבניאמה היה במשחק לא טוב בקליעה מבחוץ, ונגד שיקגו שקלעה אתמול בלילה 131 נקודות היא תצטרך להרים את ההתקפה.

מבחינת הבולס כל הסיפור זה ההגנה, כי הספרס קבוצת התקפה לא מספיק טובה וכדי לשמור עליה היא לא תצטרך התעלות גדולה מדי, אבל כן לשמור יותר טוב ממה ששמרו על הווריורס אתמול בלילה (בכל זאת, נתנו לגולדן סטייט לקלוע 140). החזרה של לאבין נראית די טוב לבולס בהתקפה אבל הגנתית זה נראה מעט מדאיג כי הוא נותן למאצ'אפים שלו לקלוע ביעילות די טובה.

אני מהמר שהבולס ימשיכו בכושר ההתקפי הטוב וינצחו בסן אנטוניו ב-11 הפרש.

דאלאס מאבריקס (16-23) נגד ניו אורלינס פליקנס (16-23), 3:30:

דאלאס יכולה לטפוח לעצמה על השכם כשהצליחה להיות היחידה עד כה שניצחה את הניקס עם אננובי, בלי לוקה עם התפוצצות של קיירי שקלע 44 ומסר 10 אסיסטים. גם הלילה לוקה לא ישחק, ונגד ניו אורלינס שנראית מאוד סולידית, הם יצטרכו התפוצצות נוספת של קיירי ושחקן משלים נוסף.

ניו אורלינס תקום ותיפול במשחק הזה על ההגנה של הגארדים, אם היא מצליחה לשתק את הארדווי, גרין וקיירי היא תצליח בלי שום בעיה לתת את הכדורים לזאיון ואינגרם שיוכלו להתפוצץ על הגנת הצבע החלשה של המאבריקס.

אני מהמר שלדאלאס תהיה בעיה לשחזר את היכולת מול הניקס ושהפליקנס ינצחו ב-8 הפרש.

יוטה ג'אז (20-20) נגד לוס אנג'לס לייקרס (20-19), 4:30:

משחק מעניין בטירוף. ההתקפה של הג'אז נראית פשוט מדהים בתקופה האחרונה, מאזן 2-8 בעשרת המשחקים האחרונים, עקפו את הלייקרס והווריורס במאזן וכרגע היא במקום העשירי. בעשרת המשחקים האחרונים הג'אז עם: 125.1 נקודות למשחק (3 בליגה), 48.2 ריבאונדים למשחק (1 בליגה). מה שמעניין, זה שלמרות שיוטה היא לא קבוצה שהולכת על שלשות, היא תלויה המון בגארדים שלה. בכל משחק מתוך שלושת הגארדים הדומיננטיים שלה, בתקופה האחרונה לפחות שניים נותנים משחק מצוין – וזה מה שנותן להם ניצחונות. קיונטה ג'ורג', ג'ורדן קלארקסון וקולין סקסטון הם מתחת לפני השטח האחראים על היכולת של הג'אז.

הלייקרס לעומת הג'אז פשוט חייבת את הניצחון הזה, היא נראית פשוט מזעזע. הקליעה משלוש לא קיימת, אין מי שיזרוק מבחוץ מלבד ראסל וריבס, ומשחק ההתקפה המזעזע נגד פיניקס בבית הוא סיכום העונה של הלייקרס מאז שחזרה מלאס וגאס. דרווין האם ככל הנראה בדרך החוצה, והלייקרס יעשו שינויים בסגל בתקופה הקרובה בשוק הטריידים. הם מאוד ירצו להגיע לאזור הדדליין באזור המקום השמיני ולא מתחת ליריבה שלה הלילה, כי זה יכול ליצור כדור שלג כפי שהיה בכמה עונות האחרונות ויגרום ללייקרס לפספס את הפלייאוף.

אני מהמר שהג'אז ימשיכו בכושר האדיר וינצחו ב-10 הפרש.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

    1. זה נועז אבל אני מרגיש שהוויזארדס יתנו בזמן הקרוב איזה משחק התקפה משוגע, ואטלנטה היא אחלה קבוצה לעשות את זה נגדה.

  1. לא רואה את גס מנצחים בק טו בק במילווקי .

    אולי את החזרה של גרין שומרים דווקא למשחק הבא בממפיס , הידוע בקהל שתמיד אוהב להדליק את דריימונד.

    1. מקווה שהשחקנים של הסלטיקס לא מתכוונים לתת לאודוקה ניצחון מתנה לקבוצה החדשה. שני הפסדים זו כבר מגמה…
      תודה רבה מתנאל ויאללה סלטיקס

  2. איזה שופטוט אידיוט, שוב טועה כי היתה עבירה חד משמעית על טייטום והעיף אותו על שמחה.
    אסור למחות על טעויות שיפוט ברורות?

  3. שמונה וחצי אחרונות הסלטיקס הורידו את כל החמישייה, אולי קצת במאה על הדרת טייטום, בכל מקרה הפער ירד אבל שוב הספסל מקבל זמן איכות להגדלת הביטחון.

  4. חחחחחחחחחחח
    אני זבל אם פול הבן שרמוטה הצולע הזה לא החטיא פעמיים בכוונה שלא ירשם לדני טריפל דאבל לפני שנרשם לו.
    4 פוזשנים חירבנו לו את הטריפל דאבל ואז האבו ג'יהאד הזה אונסלד מוציא אותו 3 דקות לסוף.
    חחחחחח

  5. מעולה שהחליף את דני. שלא ילמד לשחק בשביל סטטיסטיקה. מה הוא צריך לעשות טריפל דאבל כדי לעשות טריפל דאבל? זה עוד יגיע. עם כמה שאני לא אוהב את ההתנהלות של ווש דווקא עם דני הם עבדו יפה נתנו לו ללמוד בדרך הקשה איך להיות יותר אנוכי ולחתור יותר לסל. דווקא בגלל שהוא בקבוצה שבורה זה הפך אותו לשחקן יותר שלם. הם מכריחים אותו כל הזמן לשפר את המשחק שלו ולהרוויח את הדקות שלו. הוא עוד יהיה כוכב.

  6. איזו מתנה הפליקנס קיבלו עם ג'ורדן הוקינס (ותודה למג'יק שבחרו את בלאק והאוורד… לראפטורס שבחרו בגריידי דיק שנעלם לג'י ליג)
    הבנאדם שוטר רציני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט