אורלנדו מארחת את מינסוטה בערב משחקים רגוע בשלישי / אהרן ברלין

02:00     דטרויט פיסטונס (33-3) – סקרמנטו קינגס (14-21)

עוד לא הגענו למחצית העונה ולדטרויט כבר אין כל כך על מה לשחק. הניצחון הלא מרשים על טורונטו לפני כשבוע וחצי בסיום השנה היה רק פתח לעוד ארבעה הפסדים רצופים וכשקייד צפוי לא לשחק גם לאוהדים נגמרים הסיבות לראות את הכדורסל הקשה לצפייה של הבוכנות.

לסקרמנטו מדובר במשחק בהזמנה אחרי שהושפלו בבית על ידי הפליקנס בו אף אחד לא הצליח לפגוע ובעיקר פוקס שסיים את המשחק עם 3 נקודות עלובות והרבה חומר למחשבה. הלילה הקבוצה תוכל לשחק על אוטומט ולחזור למסלול הניצחונות עם מפגשים מול דטרויט הערב ושארלוט מחר. שני המשחקים הם חובת ניצחון עבור המלכים שהולכים לאכול הרבה מרורים בהמשך החודש עם לו"ז קשוח ומפגשים עם לא מעט קבוצות פלייאוף פוטנציאליות. נתון מעניין – למרות שניצחה 7 משחקים יותר מאשר שהפסידה, לסקרמנטו יש העונה נט רייטינג של -0.1.

ייעדרו: קייד, סטיוארט ומוריס בדטרויט. טריי ליילס בספק אצל סקרמנטו.

עוצרים בווגאס: לא שאלה בכלל. קינגס ב 18.

02:00     אורלנדו מג'יק (15-21) – מינסוטה טימברוולבס (10-25)

 המשחק המעניין ביותר של הערב (בערב מפוהק למדי יש לציין) יגיע היישר מאורלנדו שם המערבית הבכירה תגיע לבחון את ההגנה המצוינת של המג'יק שתחסר את 20.9 וההגנה הנפלאה של פרנץ וואגנר. למרות התייצבות נאה במקום החמישי במזרח אורלנדו בתקופה לא מאוד יציבה וסיימה את שלושת המשחקים האחרונים שלה עם הלשון בחוץ – הפסד דרמטי בשתי הארכות לקינגס, ניצחון על דנבר בשתי נקודות וניצחון על ההוקס בהארכה. פאולו באנקרו פתח מבערים עם 33 נקודות למשחק בחמשת המשחקים האחרונים וכרגע נראה שהוא האופציה ההתקפית היציבה שמונעת מההתקפה של המג'יק ליפול למחוזות הגרוע. אורלנדו במקום ה 27 בליגה באחוזים וניסיונות לשלוש כך שהיא צריכה לעבוד מאוד קשה על יצירת הנקודות שלה והערב, מול ההגנה הראשונה בליגה, זה לא הולך להיות פשוט.

אם לא מדברים עליך כנראה שאתה עושה משהו טוב. מינסוטה אמנם עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים אבל העייפות המתחילה להצטבר פוגעת בלא מעט קבוצות טובות בשלב הזה של העונה כך שזה לא השלב להתחיל לדאוג. ההגנה של הקבוצה ניצבת בגאון במקום הראשון בפער גדול מבוסטון השנייה וההתקפה עוד זקוקה ללא מעט שיפורים בעיקר בכל מה שקשור בזריקה מחוץ לקשת – הקבוצה נמצאת במקום החמישי מבחינת אחוזים לשלוש אבל במקום ה 24 בכמות הזריקות מהטווח הזה. בכל רגע נתון כל השחקנים של הקבוצה למעט גובר מסוגלים לקחת זריקה מרחוק עם סבירות טובה שהכדור ייכנס ויצירת יותר מצבים משם תפתח את הצבע שבשליטת טאונס וגובר.

ייעדרו: פרנץ וואגנר, אייזיק, אינגלס, האריס וקארטר ג'וניור באורלנדו. ג'יילן קלארק במיני.

עוצרים בווגאס: למינסוטה יש את אנתוני אדוארס, לאורלנדו אין. וולבס ב 8.

02:30     ניו יורק ניקס (15-21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25-10)

ארבעה ניצחונות רצופים לניקס הנפלאים כולל ניצחונות על מינסוטה ופילדלפיה. הקבוצה ראשונה בליגה בריבאונדים (וזה עוד לפני הטרייד על אננובי) והמשחק היבשושי של החניכים של ת'יבודו שוב עושה את העבודה. הניקס במקום ה 29 בליגה באחוזי אסיסטים (האחרונה אגב היא פורטלנד, יריבתה הערב) והמשחק נטול הנעת הכדור תואם יפה את אופיים של בורנסון ורנדל שמצליחים שניהם לשמור על עונה טובה מאוד. למרות נוכחות גבוהה של ביגמנים על המגרש הניקס לא ממהרים לקלוע מאזור הצבע ומסתמכים בעיקר על קליעות מחצי מרחק והלילה, מול ההתקפה הנוראית של הבלייזרס, זה בהחלט יספיק.

על הבלייזרס אין כל כך הרבה מה להרחיב. הנחמה היחידה שיכולה להיות לקבוצה היא העובדה שלילארד עדיין קצת מתקשה במועדון החדש שלו כי מבחינת כדורסל פורטלנד נראית רע וגרוע מכך, לא ברור האם יש לה לאן להתקדם בכלל ברוסטר הנוכחי שמורכב מטלאים של קבוצות אחרות. עדיין שווה להציץ בהיילייטס כדי לראות קצת סיימונס בפעולה אבל מעבר לזה צפוי לנו הלילה משחק נטול מסירות והרבה מאוד חפירות ולבנים, בעיקר מצד האורחת.

ייעדרו: רובינסון בניקס. בפורטלנד אייטון, ת'ייבול וווקר בספק.

עוצרים בווגאס: ניקס, קל. ניקס ב 12.

03:30     דאלאס מאבריקס (15-22) – ממפיס גריזליס (23-13)

שלושה ניצחונות רצופים ללוקה וחברים – שניים על פורטלנד האומללה ואחד מרשים מאוד על מינסוטה החזקה במשחק שנדרשו בו יכולות עילאיות של שני הכוכבים של הקבוצה עם 69 נקודות משותפות. דאלאס היא עדיין חידה בעיניי ויצטרך לעבור עוד זמן כדי שהיא תוכל לשכנע שיש לה בקנה ריצת פלייאוף משמעותית אבל לעונה הרגילה והשוויונית של השנה היכולת שלה בהחלט מספיקה. הלילה היא תוסיף עוד W לרזומה כשתפגוש את הגריזליס ללא מוראנט שסיים את העונה.

כמאמרו של איש חכם – "מה שטוב בקבוצה שלך זה בעיקר מה שאין בה". ולממפיס אין את מוראנט שהצית מחדש את התקווה של הדובים לעונה תחרותית ויזכור את עונת 2023/4 כעונה בה קלע 25.1 נקודות, חילק 8 אסיסטים וקלט 5.6 ריבאונדים ב 9 משחקים בלבד. שאריות הקבוצה החבולה תנסה לעשות קולות של מי שיכולה לעשות מאמצים כדי לרדוף אחרי לוקה ולשים יד על הפרצוף של קיירי, בתקווה שהכדור לפחות יפגע בטבעת לפני שייכנס לרשת.

ייעדרו: לוקה וגראנט וויליאמס בספק להערב, אקסום, לייבלי וקלבר בחוץ. אל ג'ה שלא ישחק העונה יצטרפו גם קלארק, סטיבן אדאמס ודריק רוז, כאשר טריפל J בספק.

עוצרים בווגאס: דאלאס ב 28.

05:30     לוס אנג'לס לייקרס (19-18) – טורונטו ראפטורס (21-15)

האם הניצחון על הקליפרס במחזור הקודם יוציא את הלייקרס מהבור? הלילה נקרב לתשובה עם עוד משחק של לברון וחבורתו (במידה והכוכב הקשיש יטרח לעלות לפרקט הערב) שספרו ארבעה הפסדים רצופים לפני הדרבי במחזור הקודם. ההגנה של הלייקרס דווקא לא רעה העונה (מקום 12) אבל ההתקפה פשוט לא עובדת וכל מי שלא קוראים לו לברון או דייויס לא מצליח לייצר מספיק נקודות. הקפיצה של ריבס לא ממש הגיעה העונה, ראסל בירידה וגייב ווינסנט שהיה אמור להיות גניבה ממיאמי בעיקר מחמם את הספסל. בלי קליעה יציבה מהשלוש הקצב המהיר בו הקבוצה משחקת לא מצדיק את עצמו וגורם לזקנה של לברון והעייפות המצטברת של דייויס לשחק תפקיד משמעותי יותר ויותר.

טורונטו עוד מנסה להגיע לפלייאין עם התחמשות בשני קלעים לא רעים בכלל אבל הדרך להתייצבות, אם בכלל זאת המטרה של הראפטורס העונה, עוד ארוכה מאוד. טורונטו שנייה בליגה באסיסטים למרות החוסר במנהל משחק טבעי (מה שאולי ישתנה עם הבאתו של קוויקלי) והחלוקה השוויונית של הנקודות בין השחקנים לא מצליחה להרים את הקבוצה ומשאירה אותה עם רוסטר טוב, אבל לא טוב מספיק. הלילה היא תנסה לעלות על גלי הניצחון מול הווריירס במחזור הקודם ולהפתיע עוד קבוצה שאמורה להיות בצמרת המערב ונקלעה למשבר אמצע החיים.

ייעדרו: לברון בספק (כרגיל), האצ'ימורה וווינסנסט בחוץ. טורונטו יעלו ללא אוטו פורטר וג'ייקוב פולטל.

עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שזה של טורונטו. ראפטורס ב 10.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. תודה רבה.
    פריוויו נהדר.
    לא זוכר מתי בפעם האחרונה לברון לא היה רשום בספק למשחק כלשהו.
    הכל בשביל סיפורי הגבורה ששיחקתי טוב למרות שהייתי פצוע.
    גם בפגרה הוא רשום בסטטוס day to day.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      העלית חיוך.
      הכי אני הוהב את הספק במשחקים מול הסלטיקס.
      כשאומרים שהוא בספק, אז אין ספק בכלל שישחק ויתן 30 נקוקות לפחות.

  2. מאחל בהצלחה לכל הצדדים. העיקר שיש תוצאות לבדוק דבר ראשון על הבוקר, זה עוזר למערכת המקשישה להבין שהתחיל לו יום חדש.
    תודה רבה אהרון

  3. תודה על הפרוויו המצויין
    הכי מעניין מינסוטה מול מינסוטה וונאבי – אורלנדו. לא יודע למה אבל הקבוצות נראות לי דומות, גם אם בטיימליין אחר….
    🤩

  4. אורלנדו זה כמו בית חולים שדה. אחד חוזר (פולץ), שלושה נפצעים (אייזיק וואגנר וקרטר ג'וניור).
    בהינתן בריאות וכניסה לכושר של הפצועים יש למגי'ק אחלה סגל שמשחק כיחידה אחת. כולם קשוחים, כולם שומרים וכולם צעירים.
    PG פולץ ובלאק.
    SG: סאגס וקול אנת'וני.
    SF: פרנץ ומו ואגנר.
    PF: באנקרו ואייזיק (יכול לשחק גם כסנטר)
    C: וונדל קרטר ג'וניור וביטדזה.

  5. ניכר, שמתחילת המחצית השנייה הלייקרס בהובלת לברון אמרו לעצמם:
    "טוב, די עם החרא הזה, אנחנו ממש צריכים ניצחון. כל התקפה אני דוהר פנימה ומשיג או עבירה מהצוות המסייע, או סל בקליר פאת אחרי שהרתענו את המגינים."
    הבעיה היחידה בתוכנית, שבינתיים הראפטורס החלו להמטיר להם על הראש שלשה אחרי כל מהלך כזה, מה שמשאיר אותם עדיין בהובלה.

  6. זה בחיים לא אופנסיב על סיאקם.

    לקחו פה שלשה כשרה של בארנס שמשווה את המשחק מהלך אחד אחרון והביאו ללייקרס אופנסיב ויתרון 3.

    גם הפאול האחרון שהעיף את קוויקלי זה בדיחה(שלקחה לשופטים עשר דקות לבדוק).
    איזה שיפוט מצחיק.

  7. שחקני הטראקרס לא היו שורדים דקה בכדורסל אמיתי 5 דק אחרונות של המשחק כל הנקודות שלהם בחסות השופטים בשריקות אוויר מוחלטות אם זה לא ליגה מכורה אז אני לא יודע מה זה ליגה מכורה ישראל כהן צריך להיות הקומישנר שם עם איתן טייב העוזר

  8. בכל פעם אני נדהם מחדש ששחקן בן 39 מסוגל לסחוב קבוצה על הגב – 35 דקות – זה ממש טירוף. אבל הלייקרס בבעיה קשה, כאשר שני הכוכבים שלה נותנים 75 דק' במשחק אמצע עונה. בשלבים אלו של העונה הם היו אמורים לעשות כ 22-23 דק' למשחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט