פריוויו ל-10 משחקי רביעי עם משחק העונה / עמיחי קטן

10 משחקים יש לנו הלילה, ובראשם "משחק העונה" בין מוליכת המזרח בוסטון ומוליכת המערב מינסוטה. לכן, הפעם בחרתי בכל משחק לנסות להיזכר מתי מפגש בין שתי הקבוצות היה היה מועמד לגיטימי לתואר "משחק העונה", או לפחות מתי זה היה מספיק מעניין, כי יש לנו הלילה גם משחק של שארלוט נגד סקרמנטו.

2:00 אינדיאנה פייסרס (21- 15) – וושינגטון וויזארדס (6- 30):

אינדיאנה בלי האליברטון הפצוע שכנראה יצא בזול, אבל גם ה"בזול" הזה אומר לפחות שבועיים בחוץ כנראה. וושינגטון שומרים על בריאות פיזית של השחקנים די טוב העונה, אבל פחות על הבריאות הנפשית של הצופים המתוסכלים. באופן מעניין, מדובר ב-2 הקבוצות שמשחקות הכי מהר בליגה, אבל לאינדיאנה יש את ההתקפה הטובה בליגה ולוושינגטון יש את ההגנה הגרועה בליגה.

משחק העונה: פלייאוף 2014, סיבוב שני, משחק 2 – אינדיאנה שרדו סדרה קשה נגד אטלנטה למרות המקום הראשון במזרח בזמן שוושינגטון ניצחו בקלות את שיקגו, ואז הוויזארדס ניצחו גם את משחק 1 בחוץ. במשחק בו הפייסרס היו חייבים ניצחון כדי לא להיקלע לפיגור 2- 0 אחרי שני משחקי בית, הם הלכו פעם אחר פעם לרוי היברט שקלע 28 נקודות, וריצת 10- 2 בדקות הסיום העניקה להם ניצחון 86- 82, ניצחון הבית היחיד בכלל בסדרה הזאת שהסתיימה ב-4- 2 לזכות אינדיאנה.

הימור: גם בלי האולסטאר, הפייסרס לא אמורים להתקשות. אינדיאנה ב-15.

2:00 דטרויט פיסטונס (3- 34) – סאן-אנטוניו ספרס (5- 30):

הקבוצות האלה היו הטובות ביותר בליגה לפני כ-20 שנה והיום הן הגרועות ביותר, אבל עם ההבדל הקטן במשפט הבא. הספרס לקחו עוד 2 אליפויות אחרי המפגש ההוא בגמר, היו הרבה שנים בצמרת ויש להם היום עתיד יפה מזהיר בדמות וומבניאמה, הלאה הייאוש, ואילו דטרויט לא חזרו לגמר מאז ולא עברו סיבוב בפלייאוף כבר 15 שנים, תוך כדי שהם מחזיקים ברצף של 15 הפסדי פלייאוף, הארוך ביותר בכל הזמנים, ולא מזמן גם הפסידו 28 משחקים רצופים.

משחק העונה: גמר 2005, משחק 5 – 4 המשחקים הראשונים נגמרו בניצחונות בית קלילים ודטרויט אירחו את משחק 5. הפעם קיבלנו משחק צמוד והארכה, וגם רוברט הורי אחד שסיים את המחצית הראשונה ללא נקודות, אך בסיום המשחק כבר נרשמו לזכותו 21 נקודות. כמו הרבה משחקי פלייאוף באותן שנים, גם המשחק הזה הוכרע בשלשת ניצחון של הורי, ובסיום זה היה 96- 95 לספרס שבסוף ניצחו את הסדרה במשחק 7 ביתי אחרי שהפסידו את משחק 6 בבית.

הימור: קייד קנינגהם בחוץ, אז נחסכה התלבטות. הספרס ב-10.

2:00 שארלוט הורנטס (8- 26) – סקרמנטו קינגס (22- 14):

שארלוט מצליחים להיות היחידים בליגה חוץ מדטרויט שנמצאים בין 5 האחרונות גם בהתקפה וגם בהגנה, והפציעות החוזרות של לאמלו בול הן חלק משמעותי ממה שתוקע אותם. טרי רוזיר דווקא טוב לאחרונה, ואולי אפשר לקבל עליו איזה בחירה או 2 טובות בטרייד. סקרמנטו במשחק השני ברצף של 5 משחקי חוץ, ואחרי דטרויט אמש המשחק הזה אמור ללמד אותנו קצת יותר על הקינגס, שבינתיים במאזן 13- 7 בבית לעומת מאזן פחות טוב במשחקי החוץ.

משחק העונה: 25/1/2016, משחק 44/45 בעונת 2016 – היו רק 2 עונות בתולדות הליגה בהן 2 הקבוצות האלה עברו שלב בפלייאוף יחד (2001 ו-2002) ורק עוד עונה אחת בה שתיהן היו בכלל בפלייאוף (2000), אז החלטתי לבחור במקום במשחק צמוד ומעניין מעונת 2016, בה שארלוט היו בפלייאוף וסקרמנטו קיבלו את עונת השיא של עומרי כספי. המשחק הזה הלך ל-2 הארכות, כשקאזינס קלע שיא קריירה של 56 נקודות, ואז יצא בעבירה שישית גבולות בהארכה השנייה. מי שאותנו מעניין יותר זה כספי, שקלע 13 נקודות עם 8 ריבאונדים, והאסיסט היחיד שלו היה לדאנק של קאולי-סטיין שהעלה את הקינגס ל-4- 2 בהארכה השנייה וליתרון 2, אבל טרוי דניאלס קלע את השלשה השמינית שלו ושארלוט ניצחו 129- 128.

הימור: הקינגס טובים יותר. סקרמנטו ב-8.

2:00 בוסטון סלטיקס (28- 8) – מינסוטה טימברוולבס (26- 10):

מוליכת המזרח תארח את מוליכת המערב במשחק המרכזי של הערב, אלא אם אתם מעדיפים את מכבי תל-אביב נגד מכבי חיפה בכדורגל או את מכבי תל-אביב נגד בולוניה (עץ וירטוס ולא עץ סקיפר) בכדורסל. ההגנה של מינסוטה קצת פחות טובה לאחרונה וזה הוביל לכמה הפסדים, ואילו בוסטון במאזן 17- 0 מרשים מאוד במשחקי הבית, אך טובים גם בחוץ עם מאזן 11- 8 סולידי. היום, בכל מקרה, הם בבית.

משחק העונה: המשחק הזה. אם מתעקשים על משחק אחר, אז המשחק הקודם ביניהן העונה – 6/11/2023, משחק 6 בעונת 2024 – בסיומו של משחק דרמטי שהגיע להארכה, מינסוטה הנחילו לבוסטון הפסד ראשון העונה בתוצאה 114- 109 וזה היה כנראה האיתות הראשון על כך שהם עשויים להיות בצמרת הליגה העונה. הפעם נראה האם הקבוצה שהנחילה לבוסטון הפסד ראשון העונה יכולה גם להנחיל לסלטיקס הפסד בית ראשון העונה.

הימור: הביתיות של הקבוצה הטובה יותר. בוסטון ב-10.

2:30 מיאמי היט (21- 15) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24- 11):

בעת כתיבת שורות אלה, זמן שעבור הקוראים נקרא "אתמול", יש 5 קבוצות במאזן 21- 15 במזרח והן תופסות את מקומות 4-8. אחת מהן היא מיאמי, שלמרות פציעות בזמנים שונים של כל מי שאינו האקז, דאנקן רובינסון או לאורי מצליחים להישאר בצמרת המזרח. אצל אוקלהומה העסק פשוט יותר והקבוצה רצה היטב, כשהמשחק שלשום נגד וושינגטון גרם לכותרות ששולחות את אבדיה לת'אנדר, אבל המדורגת 2 במערב בינתיים נראית טוב ולא ברור האם ועד כמה היא זקוקה לחיזוק בטווח הקצר.

משחק העונה: גמר 2012, משחק 2 – אוקלהומה שלטו במשחק הראשון וניצחו אותו, אבל את משחק 2 מיאמי פתחו בסערה ועלו ליתרון 18- 2, אבל אוקלהומה חזרו לעניינים, וכמעט השלימו קאמבק ברבע האחרון. שלשה של דוראנט צמצמה ל-2 בלבד ואוקלהומה השיגו כדור אחרון, אבל דוראנט החטיא ולברון סגר עניין מהקו. בסיום, התוצאה הייתה 100- 96 למיאמי שלא הביטו לאחור וניצחו יחסית בקלות את 3 משחקי הבית שלהם בדרך ל-4- 1 בסדרה.

הימור: אוקלהומה ב-11.

2:30 אטלנטה הוקס (14- 21) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (23- 12):

כמו בכל אחת מהעונות הקודמות, גם הפעם אטלנטה לא פותחים טוב ונמצאים במאזן שלילי אחרי שליש עונה, והפעם נדמה שהם כבר חושבים לוותר על דג'ונטה מארי ומעריכים שהוא לא מסתדר עם טריי יאנג. פילדלפיה מבחינתם נמצאים בחלק שהם טובים בו, כלומר עונה סדירה, והם צולחים אותו בלי בעיה במקום השלישי במזרח, כשהשאלות הקשות אצלם יגיעו באפריל-מאי ככל הנראה.

משחק העונה: פלייאוף 2021, סיבוב שני, משחק 5 – הסדרה חזרה לפילדלפיה בשוויון 2, ואחרי שהסיקסרס איבדו יתרון 18 במשחק 4, הפעם הם הגיעו ליתרון שיא של 26. עם זאת, גם במשחק הזה ההוקס עשו את הקאמבק שלהם, הפעם עם רבע אחרון של 40- 19 שמחק פיגור 18 בסיום הרבע השלישי. פילי עוד הובילו ב-10 עם קצת יותר מ-4 דקות לסיום, אבל טריי יאנג קלע 11 בזמן שנותר והוביל ריצת 15- 0 שהכריעה את המשחק, לפני שסל של סת' קרי קבע 109- 106 לאורחים מאטלנטה בסיום, והם עלו ליתרון 3- 2 וניצחו בסופו של דבר 4- 3 בסדרה עם עוד משחק חוץ.

הימור: פילדלפיה ב-8.

3:00 שיקגו בולס (17- 21) – יוסטון רוקטס (18- 17):

זאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ' חזרו מפציעות, אבל הבולס הסתדרו טוב בלעדיהם, כשקובי וויט ואנדרה דראמונד פרחו פתאום, כך ששניהם לאחרונה עולים מהספסל. שיקגו צריכים להיזהר מההצלחה האחרונה והלא מאוד משקפת, ולא לחשוב שיש להם פתאום סגל לריצת פלייאוף עמוקה, אבל הם אולי כן יכולים להיות סבלניים קצת ביחס לשאלה איזה מחיר הם דורשים. גם יוסטון צריכים להיות סבלניים ולקחת בחשבון שגם אם הם עדיין המועמדים העיקריים להפסיד במרוץ לטופ 10 המערבי, העונה הזאת בכל מקרה תהיה צעד חיובי מבחינתם והתקדמות משמעותית מהעונה שעברה, כשהשלב הבא הוא לחשוב מה הצעדים הבאים.

משחק העונה: 30/1/1992, משחק 44/45 בעונת 1992 – שיקגו הגיעו למשחק הזה במאזן 37- 6 לעומת מאזן 23- 19 של יוסטון שאירחו את המשחק הזה, והעונה הסתיימה באליפות השנייה של הבולס בזמן שהרוקטס החמיצו את הפלייאוף במשחק אחד, ובכל זאת, יש לנו כאן אולי את הקרב הכי דרמטי בין מייקל ג'ורדן להאקים אולאג'ואן. המשחק הזה כלל הטבעה של ג'ורדן אחרי החטאת עונשין של פיפן וכמעט קאמבק מרשים של שיקגו מפיגור 8 בסיום, אבל האקים חסם את הניסיון האחרון של ג'ורדן לשלוש ויוסטון ניצחו 105- 102.

הימור: אני אלך כאן עם ניצחון חוץ צמוד. יוסטון ב-2 אחרי הארכה.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (17- 19) – ניו-אורלינס פליקנס (22- 15):

כל הפסד של גולדן סטייט מוביל לכותרות מהסוג של "נגמרה השושלת", ואילו כל ניצחון מקבל כותרת מהסוג של "הפתרון של סטיב קר", אבל האמת נמצאת באמצע, כמו בדרך כלל. הווריורס לא מאוד מרשימים העונה ויש להם לא מעט אתגרים, על הפרקט ומחוצה לו, ועדיין, הלו"ז שלהם בתחילת העונה היה מאוד קשה ויהיה קל יותר בהמשך, ואם יש קבוצה אחת בתולדות ה-NBA שאסור אף פעם להספיד זו בוסטון של שנות ה-60, אבל הווריורס של סטף, קליי ודריימונד מיד אחריהם.

אצל הפליקנס סימני השאלה הם אחרים לגמרי. על הנייר, יש להם את כל מה שצריך כדי להיות מועמדים ללכת רחוק – שחקנים מובילים, שחקני משנה יעילים, הגנה טובה, מאמן שהוכיח את עצמו ועוד, אך בפועל הם נתקעים בגלל פציעות ולא מצליחים להגיע רחוק. שאלת זאיון היא כמובן השאלה העיקרית, אבל גם אינגרם נפצע לא מעט, מקולום הפסיד כמה משחקים העונה ורוב שחקני הצוות המסייע גם סבלו מפציעות לאורך העונה. המאזן הטוב בכל מקרה מעיד על כך שמספיק שחלק מהדברים יתחברו כדי שנקבל כאן קבוצה שיכולה להיות סוס שחור במערב.

משחק העונה: פלייאוף 2018, סיבוב שני, משחק 2 – הווריורס ניצחו את המשחק הראשון בקלות ובשני סטף קרי חזר מפציעה ועלה מהספסל, אבל הפליקנס קיבלו משחק נהדר של החמישייה דיוויס, הולידיי, רונדו, מירוטיץ' ואפילו איטואן מור. הווריורס היו בפלוס 26 בדקות של סטף שקלע 28 במשחק שנגמר בהפרש 5, ובסופו של משחק צמוד דוראנט השתלט על הרבע האחרון וקלע בו 15 מתוך ה-29 שלו במשחק, וגולדן סטייט הצליחו לייצר פער מספיק גדול בדרך לניצחון 121- 116.

הימור: טענתי לפני רגע שהווריורס יסתדרו בלו"ז נוח יותר, אבל הפליקנס לא עומדים בקטגוריה הזאת. ניו-אורלינס ב-5 אחרי שהווריורס יאבדו יתרון של 15+.

5:00 יוטה ג'אז (18- 20) – דנבר נאגטס (26- 12):

את העונה שעברה יוטה החלו טוב במפתיע אחרי הוויתור על גובר ומיטשל, אבל לאט לאט הדברים החלו להתיישר, יחד עם איזה טרייד או 2 באמצע העונה, והג'אז סיימו במקום הצפוי. העונה הדברים החלו כצפוי, אך אז יוטה ניצחו 8 מ-10 האחרונים בלי שום סיבה טובה, חוץ מאשר חזרה של מרקאנן מפציעה, ודני איינג' צריך להתערב אם הוא לא רוצה את הקבוצה שלו טובה מדי בטעות. אצל דנבר אין הרבה מה לומר, כשהם משייטים בעונה הסדירה, או אולי רוכבים על סוסים שלא מדברים עברית במקרה של יוקיץ', וסימני השאלה הם בעיקר על היריבות שינסו להתמודד איתם.

משחק העונה: פלייאוף 1994, סיבוב שני, משחק 5 – דנבר כבר ניצחו את המדורגת 1 סיאטל בסיבוב הראשון 3- 2 אחרי קאמבק מפיגור 2- 0, וכאן היו בעיצומו של קאמבק מפיגור 3- 0. המשחק הזה הגיע ל-2 הארכות, אבל אחרי שקארל מאלון וטום צ'יימברס יצאו ב-6 עבירות הצליחו הנאגטס לנצל את המצב בקו הקדמי של יוטה וניצחו 109- 101. גם את משחק 6 הם ניצחו והפכו לקבוצה השנייה שחוזרת מפיגור 3- 0 וכופה משחק 7, 43 שנים אחרי הקודמת שעשתה זאת, אך גם הם נכשלו בניסיון להשלים את הקאמבק ולנצח בסדרה.

הימור: הג'אז במומנטום טוב ובמשחק בית ואין לדנבר סיבה להגביר הילוך. יוטה ב-6.

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (23- 13) – טורונטו ראפטורס (15- 22):

הקליפרס לא נראו טוב בחודש הראשון של הארדן, אבל לא ירדו הקליפרס להשתקע במאבקי הפליי-אין אלא לגור שם, ומאז הם נראים טוב וכעת הם כבר ביתרון של משחק וחצי במקום הרביעי במערב. טורונטו איבדו את פולטל שנפצע וייעדר כשבועיים, וגם אצ'יווה עבר לניקס בטרייד עם אנונובי, אבל קוויקלי ובארט משתלבים טוב בקנדה ומייצרים הרבה נקודות, כך שהראפטורס בהחלט יכולים להיות מרוצים מהטרייד ההוא בינתיים, למרות שהם גם ספגו 132 נקודות והפסידו ללייקרס אמש.

משחק העונה: 11/11/2019, משחק 10 בעונת 2020 – המפגש הראשון של קוואי לנארד עם הראפטורס אחרי האליפות של טורונטו והמעבר של קוואי ללוס אנג'לס, יחד עם הטרייד על פול ג'ורג'. אחרי 3 רבעים צמודים, טורונטו קלעו 4/24 בלבד מהשדה ברבע האחרון והרכב קוואי והמחליפים של הקליפרס הצליח לייצר בריחה בדרך לניצחון 98- 88, למרות שקוואי עצמו קלע 12 נקודות בלבד ב-2/11 מהשדה, וגם הוסיף 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-9 איבודים.

הימור: הבאק-טו-באק של לייקרס-קליפרס לא כיף אף פעם ליריבות, גם בתקופות הפחות מאיימות של נציגות LA. לפחות האחות הצעירה נראית טוב כבר תקופה, אז אני אהמר על הקליפרס ב-12.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. פינת ג"ס:
    קריסת מערכות.
    בקיץ כתבתי שהמשימה העיקרית של ג"ס זו בנית הרכב שני שיצליח לצלוח את הדקות ללא קרי על המגרש בצורה נטרלית או אפילו חיובית. כריס פול נראה מתאים למשימה ואחרי 3 – 4 משחקים נגמרה הפנטזיה שלו כשחקן פותח. העתיד נראה ורוד ואז הכל קרס. ליתר דיוק החמישיה הראשונה קרסה. גרין סבל מהתמוטות עצבים מסוג אחד, וויגינס מסוג אחר, קלי שכח לקלוע ולשמור הוא לא יודע מאז הפציעה (למעט על מספרי 4 איטיים) ואפילו לוני היה צל של עצמו.
    שיטת המשחק של ג"ס שבנויה סביב קרי (כן, גם אליו הגיע סבא זמן אחרי חודשיים) דורשת שחקנים שמבינים היכן להיות, איך לחסום,לקלוע ולהשתלב בהגנה קבוצתית. האלרגיה שקר פיתח לסנטרים הרימה את ראשה המכוער ונשכה את ג"ס בתחת. אף אחד משחקני הכנף שג"ס אספה לא יודע להוביל כדור ולמסור בצורה מתקרבת לזו של איגואדלה, קלי הפך להיות קונוס כבד תנועה בהגנה וגרין לא היה ברוב המשחקים כדי לעזור בובלת הכדור.
    בקיצור, ג"ס במצבה הנוכחי ו400 מיליון הדולר שהבעלים משלמים לא נכנסת אפילו לפליאין.
    הירושה של מיירס לדנלבי מתבררת כסיר מרק עבש.
    הפציעה של כריס פל הפכה את חוזה 31 מיליון הדולרים שלו לכזה שאני מתקשה לראות מי מוכנה לקחת אותו למרות שהחוזה שלו לשנה הבאה לא מובטח. גם החוזה של קלי לא נראה לי מושך הרבה זבובים ועל זה של וויגינס אין הרבה מה לדבר. תוסיפו לזה את השינוי ב CBA שגרם לכך שאין השנה קבוצות עם מקום לחוזים גדולים ללא הכרח להחזיר חוזה (דבר שג"ס לא יהיה הרבה רצון) בקיצור אני לא אופתע אם מועד העברות יחלוף וג"ס לא תבצע אף עסקה.
    גם אם ההנהלה תהיה מוכנה לצרף בחירת סיבוב ראשון ואפילו שתיים, אין אף שחקן בשוק שראוי לכזה הימור.

    1. כתבת יפה מאוד וממש פסימי אפילו ביחס אליך שזה בהחלט כשלעצמו ראוי לציון. אכן העניינים נראים כרגע יגעים ועבשים להפליא אבל אני הבחנתי בשיפור קל אצל וויגינס לאחרונה וגם אצל קליי. דריי "זכה" למנוחה רצינית מאוד ונקוה שכשכריס פול יחזור הוא סיים עם הפציעה העונתית שלו ואז יכול להיות שנראה לקראת סוף השנה אחרי האולסטאר נניח התחלה של ריצה יפה שיכולה להיגמר בפלייאוף מעניין במידה וכולם יהיו בריאים. זה דוקא טוב עכשיו מה שקורה זה יכול להחזיר להם את הרעב. . הדבר היחיד שמדאיג אותי השנה זה שסטף עוד לא נפצע רק שהפציעה השנתית שלו לא תיפול על הפליעוף. טוב בקיצור בנתיים אתה צודק לחלוטין הם אפילו לא קרובים לפליאין ונראים מתוסכלים ולא מחוברים להפליא אבל אני החלטתי לא לסתום לגמרי את הגולל על העונה הזאת. יש עוד מצב שנופתע. נמתמן בסבלנות. לי יש הרגשה שיש שם משהו. נראה.

  2. וואו.
    איזה כיף להיזכר במשחק של הספרס ודטרויט.
    מה שכן – דאנקן נראה שם לוזר ברמות על. כמה החטאות עונשין וטיפ אין שהיה מנצח בזמן החוקי. ממש הצילו אותו שם – הורי בעיקר.

  3. אחלה פריוויו עמיחי איזו השקעה 🙏🙏🙏
    אני זורם איתך כמעט בכל הניחושים. יחד עם זאת אני בניגוד אליך הולך על גולדן סטייט (זה פאק מולד אבל אני לא מנחש נגדם) ואני גם אלך על דנבר.

  4. כשאתה משמש כאימון קליעות לפאקינג ספרס, אתה יודע שאתה בבעיה.
    דדי צריך להיכנס לכלא על השטויות שהוא כתב.
    נכנס לבונקר יותר עמוק משל נסראללה.
    בנוסף, מציין שנפלתי על שידור של הפיסטונס וזה פשוט הזייה.
    חחחחחח הם חיים בסרט שם, על מי הם חושבים שהם עובדים?
    קטעי היילייטס של שחקני פיסטונס כאילו הם אימת הליגה וברקע אומרים דברים כמו "פיסטונס באסקטבול. תמיד האסל. תמיד גריינד…" דברים כאלה.
    עשו פרסומת לצוות הרפואי שלהם, שמציע עצמו לציבור. הנרי פורד משהו… הזייה מוחלטת.
    פשוט הצצה לעולם מקביל.

  5. אסון הפרסומות האלה אבל ברור שהכל בארה"ב זה שליטה ושליטה זה כסף.
    העיקר לא מפסיקים להדפיס, זו השיטה.

  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, על מה ששופט נתן לריד שתי קליעות הוא נותן לו עכשיו עבירת תוקף.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, לא ייאמן

  7. אויי הלוואי ופינץ היה מאמן הסלטיקס, הוא מוביל והוא רואה שהמשחק סטטי, מיד לוקח פס"ז. ככה צריך לנהוג מאמן שרוצה ועושה בשביל לנצח. גם בזמן המשחק.

    1. יש לכם מזל שקיבלתם עזרה מהשופטים בשתי דקות האחרונות ובהארכה
      כן גם אנט איבד כשהלך ראש בקיר וטייטום שם שלשה גדולה אבל לא היה אמור להיות לזה משמעות ללא עזרה לפני

      1. מודה באשמה
        בהארכה השיפוט היה ביתי. לא אהבתי את זה אבל גם לא אהבתי את ה"פאול" שהדביקו לוויט על אדוארדס.

  8. לטייטום אין את השקט הנפשי של ווינרים אמיתיים.
    אני חושב שבסך הכל אדוארדס גדול מטייטום. הוא יקח יותר תארים.

  9. השירותים העירו אותח הצטרםתי ישר לot וואלה שריקות אוויר על טייטום ו2,שריקות אוויר על בראון
    אדוארדס מכדרר יותר מידי ולקח גם זריקה נוראית. רזי הסלטיקס גם החלו להשתטח על קברי צדיקים.
    גובר זה הדבר הכי מיותר במיני בלעדיו הם טובים יותר. נאז ריד 3 רמות מעליו

  10. סוף סוף אני יכול להגיד דברים טובים על מאזולה. טיימאאוטים בזמן גם בסוף המשחק וגם בהארכה.
    לא נרדם בשמירה כמו במשחק הקודם.

    1. סלטיקס שומרים על הבית. מקווה שעד סוף העונה.
      טייטום שיכול היה לסגור את המשחק בלי הארכה הגיע להארכה ותרם 12 נקודות, אולי יש בו משהו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט