השולחן ערוך- סיכום המחזור האחרון בעונה הסדירה של הNFL / רביב פייג



ארבעה עשר מקומות יש בפלייאוף הNFL. בסופו של המחזור האחרון של הNFL מחצית מהמקומות האלו הכילו קבוצה אחרת מזאת שמילאה את המשבצת לפני תחילתו.
שלוש קבוצות שלא היו שם לפני, שיחקו עצמן אל מקום על חשבון אחרות.
ועכשיו, כשתמונת הפלייאוף של עונת 2023-24 סגורה ולוח המשחקים לשבוע הווילד קארד נקבע, בואו נבחן איך כל זה קרה במהלך שני הלילות האחרונים של העונה הסדירה.

המחזור נפתח כבר בערב שבת עם שני משחקים בעלי חשיבות פלייאוף עצומה לשלושה מתוך ארבעת המשתתפים.
[1] בולטימור רייבנס, כבר הבטיחה את מקומה בטופ של הAFC  ובחרה לתת לרוב הפותחים שלה לנוח, כולל הק"ב לאמאר ג'קסון, ובכך סללה ליריבה מהבית [7] פיטסבורג סטילרס את הדרך לניצחון. פיטסבורג,  שממשיכה, כנגד כל הסיכויים, לשגשג  עם הק"ב המחליף, מייסון רודולף, לא הציגה משחק מרשים, אבל עם 112 יארד וט"ד של נאג'י האריס, זה הספיק כדי לנצח את המחליפים של בולטימור 10-17. הסטילרס פתחו את המשחק מחוץ לתמונת הפלייאוף ועדיין בשלב זה היו צריכים הפסד של ג'קסונוויל ושל אינדיאנפוליס כדי לתפוס את המקום האחרון בבראקט. בעיה אחת נפתרה במשחק שבא מייד אחרי…
פיטסבורג יתמודדו מול באפולו בווילד קארד ובולטמור ממשיכים לשבוע מנוחה.


כש אינדיאנפוליס קולטס, במשחק של להיות או לחדול,  נכנעו לתופעת הטבע שהיא סי ג'יי סטראוד, שבועיים אחרי החלמתו מזעזוע המוח שעבר, הק"ב הטירון והמועמד לטירון ההתקפי של השנה, הגיע חד למשחק והכימיה בינו לבין הסופר סטאר בהתהוות, התופס ניקו קולינס, תרמה 195 יארד וט"ד שעזרו לפתיחה חזקה של [4] יוסטון טקסאנס מול גארדנר מינשו והקולטס והכרעה של 19-23. אינדי הצליחה להתקרב במחצית השניה אבל ט"ד נוסף של יוסטון ברבע הרביעי הרחיק את הטקסאנס שוב ועם ניצחון בכיס הם הבטיחו לעצמם מקום בטוח בפלייאוף וסיכוי לכבוש את ראשות ה AFC  דרום אם ג'קסונוויל יפסידו…
יוסטון יארחו את קליבלנד בשבוע הבא לסיבוב הראשון של הפלייאוף.


וזה בדיוק מה שקרה, כשג'קסונויל ג'אגוארס, נחנקו למחרת במשחק שלהם שהיווה את ההבדל בין ראשות הבית שלהם וסיד רביעי בפלייאוף, לבין לעוף טוטאלית מהבראקט. טנסי טייטאנס הגיעו למשחק הזה עם אש בעיניים, ולמרות שההם כבר מזמן מחוץ למירוץ, נשאר להם עוד מה להוכיח, ובמיוחד לדרק הנרי שהופך לשחקן חופשי בעונה הבאה. הרץ האימתני בתצוגה למעסיקיו לעתיד של 153 יארד וט"ד הוכיח שכוחו עדיין במותניו בדרך לניצחון 20-28. טרבור לורנס עם 2 חטיפות שלו במחצית הראשונה שמובילים ישירות ל14 נקודות של טנסי ויתרון מוקדם שלהם, שם את ג'קסונוויל בעמדת רדיפה כל המשחק. ברגעי ההכרעה, לורנס לא עומד במשימה והדרייבים האחרונים של הגאגוארס נתקעים, ויחד איתם המשך העונה שלהם.


[3] קליבלנד בראונס, כבר קיבעה בבטון את מקומה כסיד מס' 5 בפלייאוף הAFC  ולכן התוצאה של המשחק האחרון של העונה לא שינה לה כהוא זה, וסינסנטי  בנגאלס "נהנו" מההפקר כשג'ייק בראונינג משיג משחק איכותי מול המחליפים של הבראונס עם 3 ט"ד  וכנראה גם חוזה נחמד כפותח בקבוצה אחרת,  או מחליף איכותי,  וג'ו מיקסון השיג 111 יארד וט"ד משלו. כל זה מקפיץ את סינסנטי ליתרון של 31-0 תוך שלושה רבעים ולאחר שג'ף דריסקל, הק"ב המחליף של קליבלנד,  פיצה על משחק חלש עם 2 ט"ד של זמן זבל, התוצאה הסופית נקבעה על 31-14.
קליבלנד מדרימה ליוסטון בשבוע הווילד קארד.


הלוק הסופי של בראקט הפלייאוף בחטיבת הAFC נקבע במשחק האחרון של המחזור. [2]באפולו בילס היו בסכנה לאבד לגמריי את מקומם בפלייאוף בתנאים מסויימים אבל הניצחון של פיטסבורג בשבת דיי הבטיח להם את הספוט בפלייאוף ונותר להם רק לשחק על הסיד. הפסד ל[6] מיאמי דולפינס והם בסיד מס' 6, ניצחון והם לא רק שכובשים את סיד מס' 2 אלא גם את ראשות בית הAFC מזרח. וזה בדיוק מה שהם עשו כשהם משלימם סוויפ על הדולפינס עם ניצחון של 14-21, וריצה חזקה שסוגרת להם את העונה כקבוצה השניה בטיבה בAFC.
ג'וש אלן לקח את המשחק על כתפיו ולמרות 2 חטיפות, מסר ל2 ט"ד והיה הרץ המוביל בקבוצה.
בניגוד לבילס, מיאמי מסיימים את העונה ברצף של 2 הפסדים ועם מכת פציעות שמחלישות אותם לקראת המאמץ הקרב.
באפולו מארחים את פיטסבורג ומיאמי יאלצו להתמודד מול קנזס סיטי בארוהד.




החברה האחרונה בפלייאוף הAFC  השנה, [3] קנס סיטי צ'יפס מקובעת בסיד מס' 3 ולכן פתחה עם הרכב שני מול לוס אנג'לס צ'ארג'רס ובכל זאת, בליין גאברט הוביל את הקבוצה לניצחון דחוק  12-13, מול הצ'ארג'רס המפורקים בעזרת ט"ד הגנתי מפאמבל שהוחזר 97 יארד לט"ד.
הצ'יפס מארחים את מיאמי לשבוע הווילד קארד. יהיה מסקרן לראות איזו משתי הקבוצות האלו תתאוששנה ראשונה מסיום העונה החלש.

בינתיים בNFC…

מקומה של [7] גרין ביי פאקרס בפלייאוף היה תלוי בניצחון על יריבתם הותיקה לבית, שיקגו ברס. דבר לא פשוט לעשות לאור ההתעוררות של הדובים בשבועות האחרונים והמשחק המשופר של ג'סטין פילדס. אבל הברס אולי היו אחת הקבוצות המשתפרות והמעניינות בNFL עד לפני שבוע, אבל לא בראשון בערב. הגנת הפאקרס עצרו את ג'סטין פילדס וחבורתו על 3 שערי שדה ופחות מ180 יארדים כוללים כל המשחק.
ג'ורדן לאב מתחמם בזמן עם 316 יארד ו2 ט"ד כשאהרון ג'ונס תורם 111 על הקרקע כדי להבטיח את המקום בפלייאוף עם תוצאה של 9-17.
שיקגו נותרת עם הבחירה מס' 1 בדראפט הקרוב וניצבת בפני שאלות קשות על עתידה עם הק"ב ג'סטין פילדס, כשהפיתוי לפתוח דף חדש עם כיילב וויליאמס, לא פשוט.
גרין ביי יפגשו את דאלאס בשבוע הפלייאוף הראשון.



לאחר ששניהן סגרו וחתמו את מיקומן בפלייאוף הNFC, [1]סן פרנסיסקו פורטי ניינרס ו[6]לוס אנג'לס ראמס, בחרו בסוגיית ה RUST VS REST  שהעסיקה השבוע רבות את פרשני הליגה,  לפתוח את שבוע 18 עם הרכבים מחליפים ברובם. ראשית הם היו צריכים לטפל בכמה עניינים שכללו לעזור לתופס הטרון הסנסציונלי, פוקה נאקואה, לשבור שני שיאי תפיסה לטירונים שעמדו על כנם 60 שנה (מספר התפיסות לעונה ומספר היארדים). זה קרה ברבע השלישי ואז שתי הקבוצות התפנו להמשיך לשחק עם הרכבים מעומק טבלת השחקנים וסיימו עם קאמבק רבע אחרון, של קרסון וונץ על סאם דארנולד 20-21. ניצחון של הראמס ששבר רצף של 9 משחקי עונה סדירה שבהם הפסידו לסן פרנסיסקו.
הראמס ממשיכים לדטרויט וסן פרנסיקו לשבוע ביי.

[4]טמפה ביי באקנירס היו חייבים לנצח השבוע  הזה על מנת לשמור את מקומם כאלופי בית הNFC דרום ולמנוע פוצ' של ניו אורלינס. למזלם הגדול המשחק האחרון של העונה היה נגד קרוליינה פנתרס העלובה, שהולכת מדחי אל דחי עם הפסד שני רצוף על ה-0 כשהיא מתרסקת בכל החזיתות, ומהטופ למטה.
אבל גם הבאקנירס לא ממש מעוררים ביטחון כשבייקר מייפילד מצליח להוביל רק לשלושה שערי שדה כל המשחק ועד לפילד גול השלישי בתחילת הרבע האחרון, לא יכלו לנשום לרווחה, והיו בסכנה ליפול מאיזה ט"ד טועה של קרוליינה (אחד כזה נפסל עם פאמבל מפגר של די ג'יי צ'ארק תוך כדי קפיצה לאנד זון).
אבל ראשות בית הNFC  דרום , אם נרצה או לא, מעניקה מקום פלייאוף אוטומטי וטמפה ביי, גם עם 0-9 על הפנתרים, בפנים ויתמודדו מול פילדלפיה איגלס בסיבוב הווילד קארד.


עוד קבוצה שמאבדת גובה היא [5]פילדלפיה איגלס עם הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים לעונה. עד לפני שישה שבועות האיגלס נראו כמו קבוצה שבלתי אפשרי לנצח, הקרם דה לה קרם של הNFC. אין ממש הסבר הגיוני לקריסה שלהם מלבד אולי מה שניק בוסה אמר לאחר שסן פרנסיסקו ניצחו אותם בשבוע 12, ניצחון שסימן את תחילת הנפילה: "שירטטנו את מפת הדרכים לאיך לנצח את האיגלס".
סקוון בארקלי רץ רק ל46 יארד אבל הוסיף 2 ט"ד וטיירוד טילור מסר כפול מג'יילן הרטס בניצחון הברור של 10-27 על פילדלפיה. ברבע הרביעי ניק סיריאני כבר הכניס את המחליפים, אבל מכל הסיבות הלא נכונות.
ועכשיו, ג'יילן הרטס עם פציעת אצבע שבורה שספג במשחק, והאיגלס המתדרדרים לסיד מס' 6 , יפגשו את טמפה ביי בשבוע הבא.

כראוי לאופיו העקשן והקשוח של המאמן הראשי, דן קמפבל, אצל [3] דטרויט ליונס, שכבר מזמן קיבעה את מקומה בפלייאוף, עסקים כרגיל, והיא עולה על המגרש בהרכב פותח מלא מול מינסוטה ויקינגס.
קמפבל לא מאמין במנוחה ולא מאמין בעצירת מומנטום ולו לרגע אחד. עם הרגל לוחצת עד הסוף על הגז, דטרויט גברה על משחק טיפוסי של מינסוטה ויקינגס וניק מולנס: המון מהלכים גדולים ופצצות עומק מרהיבות (ג'סטין ג'פרסון עם 192 יארד וט"ד) ומצד שני גם 2 חטיפות הרסניות ב2 הדרייבים האחרונים.

ג'רד גוף נראה מוכן עם 320 יארד ו2 ט"ד וכימיה מושלמת עם אמון רא סט בראון שהשיג 144 יארד וט"ד במשחק בדרך לניצחון 20-30 על הויקינגס.
דטרויט מתכוננת לאירוח של לוס אנג'לס ראמס במפגש הפלייאוף של שני הק"ב מול קבוצותיהם לשעבר.



[2] דאלאס קאובויס מסיימת את העונה בתרועה רמה כשהיא תופסת את מקומה בראשות הNFC  מזרח וסיד מס' 2 ב NFC. פרסקוט עם עוד הופעה של 4 ט"ד מול וושינגטון קומנדרס הגמורים במה שאולי יהיה משחקו האחרון של רון ריוורה על הקווים בבירה.
סי דיי לאמב ממשיך עם הכושר המצויין ותורם 98 יארד ו2 ט"ד לניצחון המשכנע של 10-38.
דאלאס יארחו שבוע הבא את גרין ביי במבצר הבייתי שלהם וינסו הפעם להוריד את קוף הפלייאוף מהגב.


ולשאר המשחקים חסרי החשיבות:

ניו אינגלנד פטריוטס – ניו יורק ג'טס 17-3
הג'טס מנצחים את הפטריוטס לראשונה מזה 15 משחקים בינהם ולפחות זה הישג לקחת הבייתה לאוף סיזן ארוך ואומלל. במה שיכול להיות משחקו האחרון וסופה של תקופה, של ביל בליצ'ק בניו אינגלנד, ביילי זאפי משיג במשחק שלג ומזג אויר קשוח, 31  יארדים נטו באויר (בניכוי 6 סאקים) והפטריוטס משיגים רק 119 יארדים כוללים ושער שדה בודד במשחק.
זה לא שטרוור סימיאין היה יעיל יותר עם 71 יארד אויריים אבל לג'טס היה את בריס הול שנהנה בשלג עם 178 יארד וט"ד.

ניו אורלינס סיינטס – אטלנטה פאלקונס 17-48

דרק קאר אולי במשחקו הטוב ביותר במדי ניו אורלינס מוסר ל4 ט"ד ומוביל לניצחון לא משמעותי כשטמפה ביי מנצחים ומונעים מהסיינטס לבצע השתלטות עויינת על ראש בית הNFC דרום.
ביג'אן רובינסון באטלנטה מצטיין דווקא במשחק המסירה וקולט 103 יארד באויר וט"ד מדזמונד רידר לעומת רק 28 יארד על הקרקע. מי זוכר שאטלנטה ההייתה קבוצת הריצה הטובה בNFL שנה שעברה?


אריזונה קארדינס – סיאטל סיהוקס 21-20

הסיהוקס שורדים קרב עיקש באריזונה, אבל כל הכוכבים מסתדרים נגדם כשגרין ביי מנצחת וגוזלת מהם את המשבצת בפלייאוף.
באריזונה, ג'יימס קונור ממשיך בכושר המצויין, קצת מאוחר מדיי, עם 150 יארד וטד על הקרקע.

לאס וגאס ריידרס – דנבר ברונקוס 14-27

ראסל ווילסון ממשיך לרכב על הספסל שג'רט סטידאהם מפסיד את הפתיחה השניה שלו מול איידן אוקונול והריידרס. בשורה אינסופית של קרבות ק"ב מחליפים שחווינו העונה.

יום שני השחור

במסורת הקבועה של היום שאחרי מחזור המשחקים האחרון בNFL, מגיע זמן התשלום על כישלונות בעונה.
שחר דלאל יקדיש לזה את טורו בחמישי הקרוב אבל ניגע פה בקצרה בכמה פיטורים של מאמנים שהתרחשו לאחר שריקת הסיום של העונה (חוץ מהפיטורים הרבים שהתרחשו במהלך העונה עצמה).  המידע נכון עד לרגע כתיבת שורות אלו.
הפלקונס לא חיכו יותר מדיי לפטר את ארתות סמית שמוביל את הקבוצה כבר שנה שלישית ברציפות למאזן שלילי של 9-7.
דון מרטינדייל, המתאם ההגנתי של ניו יורק ג'איינטס לוקח אחריות ומתפטר לאחר שתי עונות למרות הסיום החזק של הקבוצה מול איגלס.


לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה על הסקירה המצויינת. בקשר ליום שני השחור, ג'ים הרבו מועמד כל שנה לכל קבוצה אפשרית בליגה. והשנה יותר מתמיד. כל משרת אימון שיש סיכוי קל שתפתח, ג'ים הרבו מיד מועמד לאייש אותה. הגירסה האמריקאית של אברם גרנט.

    1. הארבו הוא אדם מורכב מאוד. מצד אחד כל קבוצה כמעט תרצה אותו, מצד שני הדרישות שלו קצת מופרכות (GM שהוא יביא, חוזה עתק ל10 שנים וכו) ואין הרבה קבוצות שיסכימו עליהן…

  2. מצוין, תודה
    כל פעם מחדש זה מדהים לראות איך קבוצות שלכאורה אין להן על מה לשחק, עולות על המגרש ונותנות כל מה שיש להן (ולפעמים מנצחות)
    יאללה, שיתחיל כבר הפלייאוף

    1. אפשר וצריך להתחיל ללכלך. אכזבה גדולה. הבעיה של ניו אינגלנד היא שהרבו מתאים לה כמו כפפה ליד. עם היסטוריה של השעיות, שוחד, ציתות ליריבות, השמדת ראיות, וזריקת אשמה מזוייפת על "קופים" למינהם, אי אפשר לחשוב על מישהו ראוי מהרבו להוביל את הפטס. אולי הוא גם יזם את ההפסקת חשמל, מי יודע.

      1. אני לא כל כך מכיר פוטבול מכללות אבל את (רוב) המשחק אתמול ראיתי
        אני מבין עכשיו למה אומרים שזה וה NFL הם שני משחקים שונים. השחקנים שמצליחים במכללות עושים את זה על בסיס יכולת אתלטית חריגה. הם פשוט הרבה יותר חזקים ו/או רצים הרבה יותר מהר משאר השחקנים ואז הם יכולים לעשות פחות או יותר מה שבא להם (הרץ מספר 7 של מישיגן למשל עם מעל 17 יארד לנשיאה(!)). כשהם מגיעים למקצוענים, העדיפות שלהם כבר לא קיימת כי כמעט כולם שם חזקים ואתלטים.
        בכל אופן, היה אחלה משחק, אני יכול להתרגל לזה אפילו
        .
        שתי שאלות למי שמבין:
        1) מה העניין עם ג'ים הארבו? אני זוכר אותו מהניינרס בתור אחלה מאמן. בזמנו, כשהוא הלך, הייתי די מבואס (לא ידעתי שיגיע שאנהאן במקומו)
        2) מה קורה עם אלבמה, קלמסון וכל האחרות שהיו פאוור האוס רק לפני כמה שנים? הרי אין מנגנון איזון במכללות כמו הדראפט, נכון? איך זה שמכללה עם תוכנית ספורט מוכחת ומאמן מצוין, לא מצליחה לשמר את מקומה?

        1. בגדול, יש פול ענק של שחקני מכללות חדשים אבל רק אחוז קטן הוא של שחקנים ממש טובים. הקבוצות ״החזקות״ הן אלה שמצליחות לגייס את הטופ ולכן הן גם יותר טובות בהגדרה. חלק גדול מהתפקיד של מאמן מכללות זה גיוס שחקנים. בNFL, מנעד האיכות הוא הרבה יותר מצומצם ולכן עיקר העבודה זה האימון עצמו. פה נכנסים הרבה אלמנטים בעיתיים במכללות כמו שוחד לשחקנים שיבואו לקבוצה מסויימת, או ״סידור״ ציון עובר לשחקנים מבלי שהופיעו לשיעור אחד (קורה יותר באוניברסיטאות פחות טובות אקדמאית, דהיינו SEC…) באוניברסיטאות יותר טובות אקדמאית רוב המרצים לא מסכימים לזה ויש הרבה מקרים ששחקני פוטבול וכדורסל טובים שוחררו בגלל אי עמידה בתנאים. הרבה מהבעיות נובעות מהשילוב הבעייתי של student-athlete ועכשיו הNCAA בבעיה בגלל פסיקות בית המשפט העליון בעניין. הם עדיין מנסים להבין מה לעשות כי כל המודל הבסיסי הוא בסימן שאלה

          1. מישה, אתם תמים. אתה מאמין לשקרים של האוניברסיטאות "היוקרתיות" על החשיבות הגדולה שהם נותנים לצד האקדמי וחוסר הפשרות של המרצים הדגולים והמאוד ישרים שעובדים שם. כמי את הנושא הכי מקרוב שאפשר, הכל שקרים בוטים. אוניברסיטאות לא מדיחות שחקנים בגלל ציונים, וגם אם היו רוצות הן בפועל לא יכולות. התורמים לא יתנו לזה לקרות, וגם הסטודנטים לא יתנו לזה לקרות. יש אינסוף דוגמאות לזה. אוניברסיטה שתדיח שחקן שלא על דעת המאמן, הנשיא שלה לא יוכל לדרוך בקמפוס. זה קרה הרי רק לפני שבועיים.

            1. בגדול נכון אבל לא לגמרי מדויק. הרבה מהבוגרים של אוניברסיטאות טובות (ביג10 ופאק10) אוהבים את האימאג שאצלהם דברים מתנהלים יותר נקי (ביחס לאחרות בSEC… בעיקר אלאבמה וLSU). כבוגר מישיגן אני יכול להעיד שהוא עושה דברים שמאמני עבר לא עשו ומאד לא אוהבים את זה כי זה פוגע באותו אימאג. זה ברמה שרוצים שהוא יעזוב למרות ההישגים שלו.

            2. שמע מישה, כשאמרת שבביג 10 ובפאק 12 (זכרונו לברכה) הדברים מתנהלים נקי כמעט נחנקתי. הרי הסקנדלים הכי גדולים מגיעים מישם. רק תראה את הצורה שבה הפאק-12 סיימה את חייה בגלל שחיתות ובוגדנות של הנשיאים של האוניברסיטאות האלה. נוכלים מהסוג הנחות ביותר, שקרנים, חסרי כבוד, וחסרי שמץ של בושה שקשה להאמין שהם נשיאים של אוניברסיטאות. איפה אתה רואה כאן ניקיון? הכל סיאוב ושחיתות.
              תראה את פרשיות אונס הספורטאים בפן סטייט ובמישיגן. לא יאומן שאוניברסיטאות יודעות על זה ושותקות, ואפילו מסייעות לזה. איפה את רואה כאן ניקיון? גם לארי נסאר פעל במסגרת הביג-10 המהולל, כשמישגן שלך נדחפת בטמטום מוחלט לפרשיה הזאת, וכמובן שנאלצת לעשות אחורה פנה אחרי שהנזק כבר נגרם. טמטום נטו. הרי אין סוף לריקבון שמשתולל שם. יחסית לזה הרבו שמצותת למאמני היריבות תוך כדי משחק כדי לדעת איזה מהלך הם ישחקו זה כבר כסף קטן. הרבו הוא נוכל קטן לעומתם הפושעים במלוא מובן המילה שהשתלטו על הביג-10. אמרת שאתה בוגר של מישיגן אז זאת הקבוצה שלך והליגה שלך אז מישהו שיכנע אותך שהם "נקיים". אבל בחיית, תסתכל מסביבך מה קורה. הפאק-12 זאת חבורת מושחתים, והביג-10 זה סדום ועמורה על מלא. אין גרועים מהם. LSU לעומתם צדיקים.

        2. לגבי אלבמה וקלמסון, העונה הן היו פחות טובות. אלבמה בכל זאת הגיע לפלייאוף באופן מעורר מחלוקת (יש שיאמרו שערורייתי) אבל הפסידה למישיגן בהארכה. קלמסון לא התקרבה לפלייאוף, אולי בגלל שהיא פחות מוכנה לשלם כסף לשחקים, ולכן קשה לה לגייס שחקנים.
          לגבי הרבו, כל שנה הוא מועמד לאמן כל קבוצה אפשרית ב NFL. כל קבוצה שיש אפשרות שתחליף מאמן, מיד הרבו מועמד. כמו שהיה פעם אברם גרנט בישראל. אבל השנה הוא הושעה כמה פעמים על עבירות רמאות שונות כולל תשלום לא חוקי לשחקנים (שזה די רגיל במישיגן) והאשמה חמורה של ציתות למאמני הקבוצות היריבות. כל זמן שהוא במכללות החקירות נגדו יימשכו, ולכן סיכוי גדול מאוד שהוא יעזוב ל NFL. הוא הרי כבר הוביל קבוצה לסופרבול.

  3. בצל הזכייה של מישיגן באליפות המכללות, הרבה הרימו גבה על "בזבוז" בחירת סיבוב שלישי בדראפט האחרון של הבועט שלהם ג'ייק מודי.
    סן פרנסיסקו החליטו להמשיך הלאה ולהיפרד מהבועט המצויין, רובי גולד, וללכת בדראפט על בועט סופר מוכשר, אבל טירון.
    בדיעבד, לפחות בעונה הסדירה, זה נראה כמו טעות.
    לצד רצפים מרשימים של דיוק, מודי גם סובל מנפילות ריכוז תמוהות, ברגעים לא ברורים שעלו לסן פרנסיסקו בצורה ישירה ב2 נצחונות העונה.
    פספוס שער שדה אחד מול סינסנטי דפק קאמבק ובמשחק האחרון של העונה מול הראמס, 4 הנקודות שמודי החמיץ (שער שדה ואקסטרא פוינט) היו בקלות מעניקים להם את הניצחון.
    אני יכול לומר לכם שאוהדי הניינרס משקשקים מהרגע שמשחקים יצטרכו להיות מוכרעים על ידי הבועט הטירון.
    בינתיים, רובי גולד פרש וברגעים אלו ממש נהנה מחופשת סקי נטולת לחצים.

    1. למרות שלשום, אני לא חושב שזו הייתה טעות
      מודי נראה מצוין רוב העונה ואם אתה מטפח בועט שאתה יכול לסמוך עליו, זה ישתלם לך בעתיד

  4. עוד מאמן שפוטר הוא רון ריברה מוושינגטון. לגבי הסיבה שדטרויט העלו הרכב חזק מול מינסוטה, זה לא קשור רק לאופיו הבלתי מתפשר של דן קמבל המאמן אלא גם לעובדה שהם עדיין נלחמו על המקום השני בNFC. נצחון על מינסוטה והפסד של הקאובויס לוושינגטון ואז דטרויט במקום השני ומקבלים את גרין ביי במקום את הראמס. אז הליונס ניצחו, אבל במקביל גם דאלאס ניצחו. אבל אולי דטרויט ישלמו על כך ביוקר כי הטייט-אנד הרוקי הנהדר שלהם, סם לפורטה נפצע פציעה קשה בברך ולא ברור מה יהיה איתו כרגע לפלייאוף.

  5. תודה רבה על הסיכום. מודה שב 6-6 כבר בדקתי איזה בחירת דראפט הבילס יוכלו לקבל אם הם ישחקו בהרכב שני עד סוף שנה ואיזה סיום קבלתי…

    עם החולשה של קנזס והבייתיות לפחות ב-2 הסיבובים הראשונים נראה שאפשר לצפות שנפסיד השנה רק בגמר האיזורי, אולי אפילו בסופרבול

  6. אני חושב שהמשחק הכי מעניין בוויילד קארד יהיה קנזס סיטי-מיאמי. שתי הקבוצות האלה חייבות להוכיח שהן שייכות לטופ, הצ'יפס הם הקבוצה הכי טובה בליגה מאז שמהומס נהיה הק"ב הראשון שם, כבר היו ב3 סופרבולים וזכו ב2, הם רוצים להמשיך להוכיח שהם הטופ-דוג בAFC. וגם מיאמי שרואה את עצמה כקונטנדרית, יש להם ק"ב מצוין, יש להם את טייריק היל שירצה להוכיח לצ'יפס שהם טעו כשלא שילמו לו את הכסף הגדול שדרש מהם. מיאמי קצת בבעיה כי יש להם המון פציעות משמעותיות של ג'יילן וודל, מוסטרט ובראדלי צ'אב אבל הצ'יפס נראים פגיעים ויהיה משחק מעניין מאוד.
    אבל הקבוצה שיש עליה הכי הרבה לחץ לעשות פלייאוף טוב אלה הקאובויס. הפסד לגרין ביי יוסיף לפדיחות האיומות שיש להם בשנים האחרונות בפלייאוף.

  7. אז אמנם שחר לא פרסם עדיין אבל למייק וראבל שפוטר מטנסי אחרי שנתיים לא משהו, הצטרף במפתיע (אני הופתעתי) גם פיט קארול שפוטר מסיאטל
    המאמן המצליח ביותר בתולדות הפרנצ'ייז עם אליפות אחת וסופרבול אחד, 11/14 עונות עם מאזן חיובי ו 61% נצחונות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט