פריוויו לתריסר משחקי רביעי / עמיחי קטן

תריסר משחקים מצפים לנו הלילה, אז בלי הקדמות מיותרות, בואו נתחיל.

2:00 אינדיאנה פייסרס (18- 14) – מילווקי באקס (24- 9):

לקח לאינדיאנה זמן לחזור לעניינים אחרי טורניר אמצע העונה, אבל הם עשו זאת ועכשיו הם ברצף של 4 ניצחונות. הפייסרס עדיין לא ניצחו אף משחק בו לא הגיעו ל-120 נקודות, אבל זה קרה רק 8 פעמים (כולל הגמר נגד הלייקרס) לעומת מאזן 8- 0 במשחקים בהם הם קלעו 134 נקודות ומעלה. ב-4 המשחקים האחרונים הם גם שיפרו את ההגנה וספגו 115 למשחק לעומת 124.4 בממוצע העונתי, ועבור קבוצת התקפה כל כך טובה זה גם עשוי להספיק.

מילווקי הפסידו את המשחק האחרון, שהיה גם נגד הכבשה השחורה שלהם אינדיאנה, שגם ניצחה אותם בחצי גמר טורניר אמצע העונה ועוד פעם אחת בתחילת העונה, אבל בסך הכל הבאקס במומנטום חיובי ובעמדה טובה במקום השני במזרח. הבאקס לא הפסידו 2 משחקים רצופים מאז החצי הראשון של נובמבר, וב-24 המשחקים מאז הם ניצחו 19, יש להם את ההתקפה הכי טובה וגם הגנה במגמת שיפור משמעותית. אני מוכן כבר לסמן את מילווקי כקבוצה שלא צריכה לדאוג לעונה הסדירה ויכולה להתחיל לחשוב על היערכות לפלייאוף (בוסטון כבר שם מזמן).

רמת עניין של משחק: A- – שתי קבוצות התקפה משובחות ומשחק חמישי העונה בין הקבוצות, במה שיכול להפוך ליריבות שאולי נראה גם בפלייאוף.

הימור: הפעם הקודמת שהפייסרס ניצחו את הבאקס 4 פעמים בעונה הייתה ב-2014. יש מקום לטעון שהקבוצה הנוכחית שלהם היא הכי טובה מאז, או לפחות בדרך לשם. אינדיאנה ב-7.

2:00 קליבלנד קאבלירס (18- 15) – וושינגטון וויזארדס (6- 26):

קליבלנד הפסידו את 2 המשחקים האחרונים שלהם, אך עד אז שרדו את גל הפציעות הקיצוני שעובר עליהם. מובלי וגארלנד ימשיכו להיות בחוץ, אבל מיטשל והצוות המסייע שם יכולים להספיק כדי להשאיר את הקאבס בעניינים, במיוחד לאור היכולת הטובה שגילו כמה שחקנים אחרים בתקופה הזאת. אולם, הקבוצה שסיימה רביעית במזרח בעונה הסדירה שעברה מתחילה אולי להרגיש קצת תקועה במקום, ואם וכאשר דונובן מיטשל יטיל ספק בהישארות הם יהיו בבעיה.

דני אבדיה נתן 2 משחקים טובים אחרי תקופה פחות מוצלחת, למרות 5/12 מקו העונשין באותם שני משחקים, וזה כלל גם 2 שלשות בסיום רבעים ו-3 הופעות בטופ 10, כולל המקום הראשון לפני 3 ימים. במישור הקבוצתי, הקצב המהיר של וושינגטון נותן תחושה שההגנה שם גרועה במיוחד וההתקפה פחות, אבל גם היא מדורגת בתחתית הליגה, ואני אמשיך להגיד שאבדיה הוא מקבל ההחלטות הטוב ביותר של וושינגטון אחרי טיוס ג'ונס ושניהם צריכים לקבל יותר הזדמנויות לעשות את זה.

רמת עניין של משחק: B – בגלל אבדיה, למרות שהוא רק עם 6.4 נקודות בממוצע בקריירה נגד קליבלנד, ואולי ביום ההולדת ה-23 שלו הוא יעשה יותר.

הימור: קליבלנד ב-15.

2:30 אטלנטה הוקס (12- 19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23- 9):

את עונת 2021 אטלנטה סיימו עם 27 ניצחונות מ-41 האחרונים ומקום בפלייאוף, ובהמשך אף העפילו עד לגמר המזרח וגם שם לקחו 2 משחקים מהאלופה שבדרך מילווקי. בקיץ ההוא, ההוקס לא עשו שינויים משמעותיים מתוך הנחה שהצעירים ימשיכו להשתפר, אבל זה לא ממש קרה והם נכנסו בקושי לפלייאוף בשנתיים האחרונות, כשמאז נראה שכל שינוי שההוקס עושים שומר עליהם בינוניים.

אוקלהומה עכשיו בשיאה של הפריחה ובמרחק משחק אחד בלבד מראשות המערב, כולל כמה ניצחונות מרשימים מאוד ברצף 5 הניצחונות הנוכחי, אבל במערב הפרוע הם מדורגים רק במקום השישי בסיכוי לזכות במערב על פי ההימורים, וזה לגמרי טבעי לקבוצה צעירה כזאת. בין הרצון שלא להביא מישהו שיפגע בהתפתחות של הצעירים, ובין ההבנה שבכל זאת יש לת'אנדר צורך להתחזק, וכנראה שלא רק על ידי צמיחה פנימית, מצפה לסם פרסטי תקופה של התלבטויות לא פשוטות.

רמת עניין של משחק: B – אוקלהומה נמצאת גבוה ברשימת הצפייה כרגע.

הימור: אוקלהומה ב-16.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (24- 8) – ניו-אורלינס פליקנס (20- 14):

מוליכת המערב מגיעה אחרי הפסד לניקס, ובידיעה שהפסד שלה כאן עשוי לגרום לשוויון בפסגה המערבית, אבל האתגר העיקרי של מינסוטה הוא שיפור ההתקפה הדי בינונית שלהם (מקום 19), כדי שההגנה הטובה בליגה לא תיוותר לבד במערכה. היום קשה להחזיק קבוצה שבה 3 מ-4 הקלעים המובילים הם שחקני קו קדמי, עם כל היתרונות ההגנתיים של ההרכבים האלה, ואני הייתי שוקל במקומם לחפש גארד סקורר במחיר זול.

הפליקנס השיגו אמש ניצחון שלישי ברציפות וחזרו לטופ 6 במערב, אבל לפני שנה בערך בשלב הזה הם היו במקום הראשון, ככה שהשאלה העיקרית מבחינתם היא איך שומרים על הבריאות של זאיון ויתר הכוכבים, וגם איך מצליחים לשמור על כושר טוב גם כשיש היעדרויות. ייתכן שיש לפליקנס את הרוטציה העמוקה הטובה ביותר בליגה, אבל זה גם מוביל לכך שרוקי מרשים כמו ג'ורדן הוקינס מוצא מהרוטציה כשכולם בריאים, וזו אפילו לא טעות של המאמן שיש לו פשוט שחקנים טובים יותר.

רמת עניין של משחק: B+ – המשחק שסגר את העונה הסדירה שעברה בקרב ישיר על מיקום בפליי-אין והעונה נראה ששתי הקבוצות השתפרו.

הימור: ביתיות. מינסוטה ב-4.

3:00 ממפיס גריזליס (11- 22) – טורונטו ראפטורס (13- 20):

ממפיס ניצחו ב-5 מתוך 7 ההופעות של מוראנט העונה, ועל אף שהם מתקשים התקפית גם איתו, והחמישייה של מוראנט, סמארט, ביין, ג'קסון וביומבו עדיין לא מספיק טובה, בכל זאת כנראה שאפשר להוציא את ממפיס מרשימת הנמושות של הליגה כל עוד מוראנט על הפרקט. הפער מהמקום העשירי שמוביל לפליי-אין די גדול, אבל התקופה הקרובה זו ההזדמנות של ממפיס להזכיר לנו את הקבוצה שסיימה במקום השני במערב בשנתיים האחרונות ולחזור להיות מהקבוצות הצעירות המבטיחות.

טורונטו ויתרו על אנונובי לפני כמה ימים, וקיבלו במקומו את קוויקלי ובארט, שיביאו משהו שונה וצעיר יותר לקבוצה, אבל לטווח הקצר הם נחלשו, ולא רק במשחק בלי אלו שהגיעו ואלו שהלכו, בו הם הצליחו לעשות את הבלתי יאומן והפסידו לדטרויט. הבינוניות של הראפטורס משתקפת היטב מהמקום ה-17 גם בהתקפה וגם בהגנה, ואולי הצעד הזה יסייע להם להתחיל לצאת מהבינוניות, גם אם לכיוון מטה.

רמת עניין של משחק: C+ – אני מעריך בזהירות שאלו שתי קבוצות שכנראה לא נראה בפלייאוף, אלא אם יקרה משהו דרמטי.

הימור: ממפיס ב-7.

3:00 יוסטון רוקטס (16- 15) – ברוקלין נטס (15- 19):

אם הייתה טבלה רק של המאזן במשחקי החוץ, יוסטון היו נמצאים במקום ה-14 במערב וה-27 בליגה, לפני הספרס, וושינגטון ודטרויט בלבד. אם הייתה טבלה רק של משחקי הבית, יוסטון היו במקום החמישי והמכובד במערב, וזה אחרי ירידה מסוימת לאחרונה. ההגנה של הרוקטס מדורגת שישית בליגה והיריבות מחזיקות באחוז הנמוך ביותר מחוץ לקשת, ונגד קבוצה שתלויה בשלשות כמו ברוקלין זה עשוי להיות סימן חיובי.

ברוקלין זו קבוצה עם הרבה שחקנים טובים, אבל בלי כוכב של ממש. מיקאל ברידג'ס לא הצליח עדיין לעשות את הצעד הבא, גם אם אני לא שולל אפשרות שזה יקרה בעתיד, תומאס הוא בעיקר סקורר עם רישיון ירי בלתי מוגבל, דינווידי הוא לא יותר מרכז סולידי ובן סימונס הפסיק להיות כוכב אפילו ב-NBA2K שם האמינו בעקביות בפוטנציאל שלו עד לא מזמן. הנטס יכולים להרוויח לא מעט בחירות דראפט אם יפעלו בחכמה, כשהרבה קבוצות נואשות לחיזוק העונה.

רמת עניין של משחק: C+ – קרב אמצע טבלה קלאסי.

הימור: יוסטון ב-12.

3:30 דאלאס מאבריקס (19- 15) – פורטלנד טרייל בלייזרס (9- 23):

קיירי נעדר מ-12 משחקים רצופים, מהם דאלאס ניצחו 6, ובסך הכל המאבס העונה במאזן 9- 5 כשלוקה משחק וקיירי לא, טוב יותר במעט מה-10- 7 כששניהם משחקים. החזרה של קיירי ביוטה הובילה לכך שהג'אז כיסחו למאבס את הצורה, גם אם לא בהכרח באשמתו של הגארד ההוא, אבל האיזון הנכון בדאלאס צריך להיות כמה שיותר הגנה וקליעה מרחוק ליד לוקה, וקיירי הוא לא מי שייתן הגנה.

פורטלנד לא כל כך טובים בכדורסל העונה, ובעיקר לא בהתקפה, בזמן שדווקא יחסית סבירה ומדורגת 17, כשהיא בעיקר מצטיינת נגד השלשות. סקוט הנדרסון בינתיים נראה כמו מי שמצדיק את הבחירה בפטריק מילר לפניו, ואולי גם עוד כמה בחירות אחרות, אבל כמובן שזה עוד מוקדם לשפוט ואפשר וצריך לתת לו זמן להתפתח בנחת, בזמן שאנפרני סיימונס נותן מספרי קליעה של אולסטאר כמעט, לו רק היה בקבוצה מנצחת.

רמת עניין של משחק: C – זה לא באמת כוחות.

הימור: דאלאס ב-25.

3:30 ניו-יורק ניקס (18- 15) – שיקגו בולס (15- 20):

הופעת הבכורה של אנונובי החזירה את הניקס למסלול הניצחונות, אם כי זה היה יותר בזכות 39 נקודות של רנדל. הניקס אמנם ויתרו על 2 שחקנים משמעותיים בטרייד הזה, אבל שמרו על בחירות הדראפט שיש להם ועל הסיכוי לעשות טרייד על כוכב, אם וכאשר יתפנה כזה בשוק. עד שזה יקרה, הניקס נהנים שוב מהתקפה בטופ 10 של הליגה ומתקשים יותר בהגנה, למרות הנרטיב שמוצמד לת'יבודו, וזו עדיין הקבוצה שלוקחת את האחוז הגבוה ביותר מהריבאונדים.

שיקגו הובסו אמש בפילדלפיה, ומתחילים להיערך לחזרה מהפציעה של זאק לאבין. העובדה ששחקנים אחרים הצליחו לבוא לידי ביטוי בלי לאבין לא בהכרח אומרת שעדיף להם בלעדיו, ותמיד יש סיכוי שהוא יצליח להשתלב בהיררכיה החדשה ולשדרג עוד יותר את הקבוצה, אבל כרגע נראה ששיקגו כבר חושבים על טרייד על לאבין, ומעניין יהיה לראות איך קבוצות תופסות את לאבין.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שלכאורה השתפרו, בין אם הניקס שעשו טרייד ובין אם שיקגו מאז הפציעה של לאבין. מעניין לראות האם וכמה זה מחזיק.

הימור: הניקס ב-10.

4:00 יוטה ג'אז (15- 19) – דטרויט פיסטונס (3- 30):

המערב מתחלק כרגע ל-11 קבוצות במאבקי פלייאוף, 2 קבוצות בבנייה מחדש דרך הדראפט האחרון, ממפיס אחת שסבלה מהרבה היעדרויות וגם יוטה שלא ברור מה המצב שם. מצד אחד, קבוצה שוויתרה על צמד הכוכבים שלה לפני שנה וחצי והיא לא מספיק טובה בשום דבר בינתיים (מקום 22 גם בהתקפה וגם בהגנה), אך מצד שני, קבוצה שניצחה 2 משחקים רצופים ו-5 מ-6 האחרונים ומחזיקה בכמה שחקנים שיכולים לעניין מאוד קבוצות שמחפשות להתחזק.

במקרה של דטרויט המצב ברור. קבוצה פשוט לא טובה, שגם אם רצף 28 הפסדים לא באמת משקף, בכל זאת מדובר בקבוצה הכי גרועה בליגה, וכזאת שמה שיש לה פשוט לא מספיק טוב. בהנחה הסבירה שהפיסטונס לא יהיו בפלייאוף, זו תהיה הפעם הראשונה שבה הקבוצה שזכתה בלוטרי לא עושה פלייאוף תוך 3 שנים מאז קיירי ארווינג וקליבלנד ב-2011-4, ואם נרחיב את המדגם ל-4 עונות אז המקרה הקודם היה במאה שעברה, ככה שדטרויט לא מנצלים מספיק טוב את כרטיס ה"יציאה מהכלא" שהיה להם.

רמת עניין של משחק: C- – בואו נסכם מראש שיוטה ניצחו ב-15…

הימור: יוטה ב-15.

4:00 פיניקס סאנס (18- 15) – לוס אנג'לס קליפרס (20- 12):

פיניקס מצאו את עצמם במאזן שלילי לפני שבוע, אך ניצלו לו"ז קצת יותר נוח וחזרה של בראדלי ביל כדי להשיג 4 ניצחונות רצופים וקצת להתאושש. הפעם דוראנט ייעדר, וכך עדיין הפעם הקודמת שבה ווסטברוק, הארדן ודוראנט היו על אותו פרקט הייתה בימי דוראנט באוקלהומה. מאז, ווסטברוק והארדן נפגשו בסדרת פלייאוף אחת, דוראנט והארדן נפגשו ב-2 סדרות פלייאוף, הארדן הגיע לסיבוב השני עם ווסטברוק ואז לסיבוב השני עם דוראנט, ובשנה שעברה ווסטברוק ודוראנט נפגשו בפלייאוף כיריבים לראשונה, כך שבכל פלייאוף למעט 2022 הייתה הצטלבות אחת בין שניים מהם.

הקליפרס עם רצף של 3 ניצחונות כרגע, ובכלל עם חודש דצמבר מעולה שבו הם ניצחו 11 מתוך 13 משחקים. ינואר נפתח בניצחון על מיאמי, וההפסדים היחידים היו לבוסטון ואוקלהומה החזקות, ככה שהקליפרס בהחלט יכולים להרגיש טוב עם היכולת הנוכחית שלהם. הסיכוי של הקליפרס להצליח בפלייאוף עדיין תלוי בעיקר בבריאות של קוואי ובהבנה של כל היתר שהוא השחקן הטוב ביותר שלהם, אבל הארדן מסייע להם לצלוח את העונה הסדירה היטב ולחסוך אנרגיות מקוואי וג'ורג'.

רמת עניין של משחק: B – ההיעדרות של דוראנט מורידה ומעניקה לקליפרס יתרון, ועדיין מדובר במשחק מסקרן.

הימור: הקליפרס ב-12.

5:00 סקרמנטו קינגס (19- 13) – אורלנדו מג'יק (19- 14):

סקרמנטו מגיעים אחרי הפסד ביתי לשארלוט, ובין 6 הראשונות במערב הם ניצחו הכי מעט משחקים מתוך 10 האחרונים (מאזן 6- 4), כך הם זקוקים לניצחונות לשיפור מצב הרוח. לאחרונה, הצוות המסייע שלהם מתקשה בזמן שפוקס וסבוניס צריכים לעשות יותר בעצמם, והם אמנם מסוגלים לזה, אבל זה פוגע בתפוקה של הקבוצה כמכלול, כך שב-5 המשחקים האחרונים הם ירדו ל-111 נקודות למשחק.

אורלנדו ניצחו רק 3 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלהם, כולל הפסד אמש לגולדן סטייט, והלילה זה יהיה המשחק השלישי מתוך 4 רצופים במערב והשלישי ברצף של 8 מ-10 משחקי חוץ, ככה שלא יהיה להם קל לשמור על המקום בין 6 הראשונות במזרח. ההגנה של המג'יק עדיין בטופ 5, ההתקפה עדיין בין 10 האחרונות, ויהיה מעניין לראות איך הקבוצה הצעירה הזאת מתמודדת עם משבר.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות צעירות וטובות בתקופה פחות טובה.

הימור: סקרמנטו ב-9.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (17- 17) – מיאמי היט (19- 14):

הלייקרס עם 2 הפסדים רצופים ובסך הכל מאזן 3- 8 מאז הזכייה בגביע נגד אינדיאנה, וכעת הם ביתרון של חצי משחק בלבד על המקום ה-11 במערב. החדשות הטובות מבחינתם הן ש-9 מתוך 10 המשחקים הבאים יהיו בבית, שם הלייקרס במאזן 11- 4, וזה עשוי להחזיר להם את המומנטום לקראת החצי השני של העונה. הלייקרס סופגים 120.5 נקודות למשחק ב-11 המשחקים האחרונים, וזה אחרי שעד אז הם ספגו רק 112 נקודות למשחק, וזה משהו שכדאי לשים לב אליו, כי חוסר יציבות של שחקני המשנה בהתקפה הייתה כל העונה.

מיאמי פתחו את המסע המערבי עם ניצחון על גולדן סטייט, אבל אחר כך הפסידו ליוטה ולקליפרס, ונדמה שגם הם טיפה מאבדים גובה בצמרת המזרח. אחרי המשחק הזה הם ייסעו לפיניקס, ואחריו הם יארחו 13 מתוך 18 המשחקים הבאים, אם כי דאלאס זו הקבוצה היחידה שצברה יותר ניצחונות חוץ ממיאמי העונה. מאז שלברון עזב את מיאמי, בכל עונה זוגית ההיט עשו עונה סדירה טובה יותר גם מזו שלפניה וגם מזו שלאחריה, רצף שהיה תקף גם לפלייאוף עד העונה שעברה, וכעת כולנו יודעים מה התוצאה היחידה שתהיה עדיפה למיאמי על פני הפלייאוף שעבר…

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות טובות שרוצות לשמור כוח לפלייאוף, אבל יודעות שאסור להן להסתבך יותר מדי קודם לכן.

הימור: הלייקרס ב-8.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
154 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
NBA בדם
Editor
4 months ago

איזה ערב עמוס בכל טוב.
וכל זה מפורט בפריוויו משובח לעילא ולעילא.
ריספקט עמיחי!!!

NBA בדם
Editor
4 months ago

כתבתי שיר לכבוד שיי גילג'ס אלכסנדר – הכוכב העולה של הליגה.
שם השיר: שיי הוא מתנה
מילים: NBA בדם
לחן: עממי
פזמון:
שיי הוא מתנה
הוא מסוגל לקלוע מכל פינה
הוא אוהב את החצי מרחק
כל זריקה משם היא כמו ממתק
בית ראשון:
את אוקייסי הצעירה הוא מוביל לצמרת
עם כישרון כמו שלו, אין להם ברירה אחרת
הקליפרס עוד הצטערו, שעליו בקלות וויתרו
בינתיים הוא עושה לכל הליגה פו פו פו
פזמון:
שיי הוא מתנה
הוא מסוגל לקלוע מכל פינה
הוא אוהב את החצי מרחק
כל זריקה משם היא כמו ממתק
בית שני:
בניגוד לשאר הכוכבים הצעירים, שכל הזמן לא שומרים
ועסוקים רק במנעמי החיים
שיי שלנו הוא מהמשקיענים
חבר נהדר לקבוצה עם אישיות נהדרת
השחקן הטוב בליגה ולא אחרת!!!!
פזמון:
שיי הוא מתנה
הוא מסוגל לקלוע מכל פינה
הוא אוהב את החצי מרחק
כל זריקה משם היא כמו ממתק
בית שלישי:
לצידו קבוצה צעירה וכישרונית
שאף אחד או אף תחזית
לא האמינו שיהיו כל כך טובים
מה שהוא עושה השנה לא פחות ממדהים
ככה נראה MVP בפוטנציה
ששובר כל מוסכמה או כל קונספציה
הגג של אוקייסי טמון בידו
ובשקט בשקט הוא עושה ככל העולה על רוחו
פזמון:
שיי הוא מתנה
הוא מסוגל לקלוע מכל פינה
הוא אוהב את החצי מרחק
כל זריקה משם היא כמו ממתק

NFS
NFS
4 months ago
Reply to  NBA בדם

אתה יודע מה משותף לשיר שלך ולשירים קייסי ג'ונס של הגרייטפול דד, אני יריתי בשריף של מארלי/קלפטון ו-shout של טירס פור פירס?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 months ago
Reply to  NBA בדם

אחלה שיר

bobby
bobby
4 months ago

תודה על הפריוויו המושקע! לילה עם הרבה משחקים מעניינים.
בכלל, השלב הזה בעונה של חודשים ינואר-פברואר הוא תמיד מעניין – הטבלה תמיד צמודה מאוד, אבל עד אזור האולסטאר הפערים בין אריות הליגה, קבוצות ה״בטן״ והנמושות מתחדדים. לא סתם קבוצות כמו אורלנדו ויוסטון התחילו קצת לקרטע לאחרונה. בגלל זה דווקא היציבות של הת׳אנדר מפתיעה ומרשימה מאוד – גם הם קבוצה עם ליבה מאוד צעירה, אבל הם מצליחים לפרוץ מאוד יפה ולעמוד בציפיות. נראה אם בסוף פברואר עדיין יישארו בטופ או שייתקלו בקיר אמצע העונה ויתדרדרו מעט..

שי אבן צור
4 months ago
Reply to  bobby

הם מאומנים באופן מעורר הערכה

רן הנרגן
רן הנרגן
4 months ago

השאלה היומית, האם OKC חפצה בשרותיו של כריס פול? אם כן האם תתן את גידי, ברטנס ואיזה 2 בחירות דראפט סיבוב ראשון עבורו?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 months ago

ציפי ממש לא מצדיק את התמורה הזאת שאתה מציע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago
Reply to  Zvika Bar-Lev
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח טוב אתה

רן הנרגן
רן הנרגן
4 months ago

OKC הם קבוצה של צעירים. שגא הוא היחיד מבינהם ששיחק בפלייאוף, פעם אחת. הם צריכים שחקן ותיק. לכריס פול יש אמנם הרבה גאווה אבל הוא שיחק עם שגא באותה עונה ויש לו יכולת לתת 15-20 דקות בפליאוף. המחיר שאני דורש אינו מוגזם. גידי לא יציב , בחירות סיבוב ראשון יש להם יותר ממה שהם יכולים להכניס לסגל ואני גם מוכן לקחת מהם את ברטאנס וששת המיליונים שחייבים לו בשנה הבאה. תצביעו על עוד שחקן ותיק עם יכולות מנהיגות שהם יכולים לשלב בקבוצה השנה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 months ago

כרמלו אנטוני, גוראן דרגיץ, לו ויליאמס ואיגואדלה

עידו גילרי
Admin
4 months ago

😄
אחד שלא פרש רשמית…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
4 months ago

כמה רכזים הקבוצה הזו צריכה?שיי יכול לשחק גם רכז.מיציץ כוכב באירופה מתחנן לדקות משחק.גידי רכז מתפתח, וולאס כנ"ל.טרה מאן עוד רכז גבוה בקושי משחק.
הקבוצה לא רצה השנה לאליפות,וגם לא יכולה לקחת אליפות.כריס פול לא ישנה דבר.

Yinon Yavor
Editor
4 months ago

רן
משקפי האוהד הוורודות שלך כבר כל כך גדולות שיש חשד שהן חוסמות קצת חמצן לראש.
אין gm שהיה חותם על זה, עם כל אהבתי והערכתי לכריס פול

אור
אור
4 months ago
Reply to  Yinon Yavor

🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פרסטי – מוכן לתת את גידי, ברטנס ואיזה 2 בחירות דראפט סיבוב ראשון עבור סטף.
.
רן הנרגן – אתה צוחק עלי?
.
פרסטי – כן, אבל אתה התחלת.
😉

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

הרגת אותי עכשיו.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

ועכשיו ברצינות. אני לא יודע אם שווה לזרוק את ברטנס, וויגינס ובחירת סיבוב שני ב2028 על כריס פול.

שי אבן צור
4 months ago

התחלתי לעקוב די באדיקות אחרי OKC, הם נראים לי הדבר האמיתי
איפה אתה חושב שהם צריכים להתחזק?
שואל כי, כמו שזה נראה לי, הרוסטר הנוכחי יהיה מוכן להסתער על הפלייאוף בכל הכח – כל מה שהם צריכים זה לסיים את העונה, לצבור עוד ניסיון ולהישאר בריאים

לא רק שהם הקבוצה השניה הכי צעירה בליגה, הם גם משחקים מאד חכם בהובלה של שיי, צ'ט, גידי והרול פליירס המאוד איכותיים סביבם

שי אבן צור
4 months ago

אוקיי,
מצד שני הם טופ 5 בנט רייטינג הגנתי והתקפי
בחמשת המפגשים שלהם מול מיני, לייקרס ודיבר הם הביסו 3 פעמים, ניצחו בנקודה פעם אחת (דנבר) והפסידו פעם אחת (לייקרס)

לצורך העניין, את מי היית מצרף? ממי היית נפרד?

שי אבן צור
4 months ago

*דנבר

אור
אור
4 months ago

אם דווייט הווארד לא מעוניין תמיד יש את אופציית יואקים נואה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אם סטיבן אדאמס היה בריא הייתי מציע קאמבאק, אבל אולי אייטון יכול לסייע? או ג'יילן דורן מדטרויט? אני כהרגלי מבכה את עסקת שנגון.

רן הנרגן
רן הנרגן
4 months ago

כמה שנים לקח לדנבר עם יוקיץ ומארי להגיע לסדרת הגמר? פליאוף שונה מהעונה הרגילה וכל קבוצה ללא נסיון שוברת שיניים בנסיונות הראשונים. לאוקלהומה אין אף שחקן מנוסה בסגל. דנבר אכלו קש, מילוואקי של יאניס אכלה חצץ, בוסטון של טיטום אכלה את כל הגינה ולהן היו שחקנים עם נסיון. אחד היתרונות העיקריים של פול זו העובדה שהוא זמין. מי עוד זמין וישתלב במרקם של הצעירים? סיאקם? קוואי? גורג? דוראנט ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעדיף להישאר עם מה שיש ולא נוגע באיש מהרשימה שציינת

רן הנרגן
רן הנרגן
4 months ago

אני מסכים שאף אחד מהם לא יוסיף מנהיגות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חסר להם כוח ופיזיות צריכים קצת מרביצים עבי בשר

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
4 months ago

פריוויו מושקע ומסודר לעקב ארוך
מקווה לתפוס כמה דקות ממיאמי לייקרס לפני העבודה

מילווקי ב19
קליבלנד ב23
אוקלהומה ב12
מינסוטה ב7
ממפיס ב9
יוסטון ב8
דאלאס ב17
הניקס ב8
דטרויט ב7
קליפרס ב6
סקרמנטו ב11
לייקרס ב3

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מיניסוטה ניו אורלינס יהיה מעניין, וגם דרבי הלברוניות של הלייקרס נגד מיאמי. תודה רבה עמיחי, אחלה פריוויו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיני -נ"א מעניין כמו החלקה על הקרח ב3 לפנות בוקר

Berch
4 months ago

פרוויו משובח
תודה
🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 months ago

וואחד ערב, וואחד פריוויו. תודה רבה עמיחי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

ושוב אני סוליקו פה?
איפה המדביר?
הנגריה הזו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

וושינגטון זה חתיכת בור מסריח בכלכותא.
סירחון אימים.

אשך טמיר המקורי

המאמן הגרוע בליגה כבר כמה עונות.
וזה כשיש לו תחרות קשה באין BA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

כן
גן הביא, את גורדון POOHHHH
איזה גן, גנון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

האליברטון לטרנר, איזה אסיסט לדאנקאשיין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

איך אנטה קמפופו קיבל עכשיו אנד וואן?
אסור לגעת יותר במתקיף? יש לי חדשות לשופטוטים, כדורסל זה משחק של מגע!

אשך טמיר המקורי

חדשות של אתמול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

תמיד!
מה אתה רואה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

מיי באדי הילד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חצי מהנקודות של ליילארד זה מהקו והאיש דוחה.

אשך טמיר המקורי

אמת. הוא ממש גורם לי להקיא.
כי יש עליו כזאת פוזה של "1" והוא כזה "0".

אשך טמיר המקורי

אינדי מתעללים בבאקס המזוויעה, שחוץ משריקות אוויר על הדורס והרקדן אין לה כלום להציע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

יפ
משחק יפה מול הורסים משחק!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

מי באדי הילד אגיין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אינדי עושים מיאניס סופלאקי
אבל האמת, הם יעשו את זה גם לטייטום בשבוע הקרוב.
עכשיו אני צוחק אבל מחר אני אבכה ואקלל את ג'ו סאדו מאזולולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

מי באדי הילד אגיין אגיין

אשך טמיר המקורי

יאניס מפוצץ למת'ורין את הראש במרפק והולך לקו.
במה שהיה אמור להיות פלייגרנט לצד השני.
נראה שלשחקני אינדי ולקהל נמאס מהשטיק, והעניין מתחמם לכמעט מכות על המגרש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

שירביצו לשופטוטים
הרסו לנו את המשחק
אפילו הסנטר עבריין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הסנטר של מטורין עשה עבירה על המרפק של יאניס………
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עם דמעות בעיניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש משהו יותר ברור מזה שהסנטר עבריין?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

השופטים אישרו שהסנטר עבריין
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אֵיכָה֙ הָיְתָ֣ה לְזוֹנָ֔ה קִרְיָ֖ה נֶאֱמָנָ֑ה מְלֵאֲתִ֣י מִשְׁפָּ֗ט צֶ֛דֶק יָלִ֥ין בָּ֖הּ וְעַתָּ֥ה מְרַצְּחִֽים
אין BA

אשך טמיר המקורי

וזה השופט החמוד שלי ביל קנדי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

אתה רוצה אני אסדר לך אותו?
תשיג איזה חדר במלון הילטון לשניכם.
מבטיח לא לגלות לגננת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

תמיד חיבבתי את ריק קרלייל.
הוא לוקח עכשיו פס"ז בשביל להרגיע את החברה להכין תרגיל כי משהו לא דופק במערכת.
צריך שוב להתניע.

אשך טמיר המקורי

צריך להחזיר את מקונל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

מיי באדי הילד
התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.

אשך טמיר המקורי

חחחחחחחחחחחח ח'ותים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

כן, אבל הסנטר. פעם ראשונה שבכיתי מרוב צחוק במשחק.
איזה סנטר עבריין.

אשך טמיר המקורי

תוכנית המשחק של הבאקס – יאניס על הקו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

O לילי

אשך טמיר המקורי

הקהל סופר לו בכל זריקה, 10-11 שניות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
11 שניות ואנחההההההההה פוווווווווווווווווווווו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

שליש מהנקודות של יאניס הן מהקו
אצל לילי זה חצי.
נוכלים נאלחים

אשך טמיר המקורי

נהנתנים

אשך טמיר המקורי

אין על ביל קנדי!
כזה חמוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

אתם צריכים להיפגש.
הוא יבוא עם שמלה עגילים וליפסטיק סגול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

הבאקס הורידו לעשר וקרלייל עם פס"ז

אשך טמיר המקורי

לילארד הנהנתן בעוד מהלך להיסטוריה

אשך טמיר המקורי

חסימה נקייה נשרקת כגול טנד

אשך טמיר המקורי

פארסה אחת גדולה המשחק הזה.
קבוצה אחת באה לשחק, השנייה להרוס ולעשות טריקים ושטיקים, והשופטים כל הזמן נוגסים בפתיון ועוצרים את המשחק.

אשך טמיר המקורי

לא יודע מי הפרשן של אינדי אבל הוא מבין עניין

אשך טמיר המקורי

בא לי לקבור את יאניס ודמיאן בבור ספיגה של חרא פרות ולהשאיר אותם שם.
שלא נראה יותר את הפרצוף שלהם.

אשך טמיר המקורי

כל הכבוד ביל 👏

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

הנה שוב השופט החמוד…
הוא יראה מזעזע עם ליפסטיק סגול ונצנצים.

אשך טמיר המקורי

נכון, הוא צריך ליפסטיק ורוד וחליפת פרווה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

מעיל פרווה ושמלת מאקסי.
הטעות שלך עם הליפסטיק. יותר טוב קרם.
זה יבליט את העיניים שלו.

אשך טמיר המקורי

המשחק של יאניס פשוט מגוחך.
הוא אשכרה הולך אחורה מהצבע לקו השלוש כדי לצבור מרחב הרצה לפני הדריסה.
https://www.youtube.com/watch?v=ceqiVOz96W8

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא בזבוז אולימפי משווע. יכול היה להיות אחלה זורק דיסקוס או הודף כדור ברזל…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא תמיד לוקח מרווח הרצה ואם תתקרב יותר מידי בלחץ לא לאפשר את זה תחטוף שריקה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

זהו, תמ"א
הבאקס בלי הולידיי איבדו את ההגנה שלהם. לילי זה אין הגנה באריזת צלופן ונצנצים, התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.

אשך טמיר המקורי

מה נראה עכשיו עד הבוקר?
הכל שיקוציאדה אחת גדולה

אשך טמיר המקורי

פליקנס דורסים את הקונטנדרית הגדולה ממדינת האגמים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 months ago

בראדלי דביל, סתם…
התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.

אשך טמיר המקורי

באטלר לא משחק – אפשר לראות היט בלי להקיא.
עוד אידיוט עם תדמית "אחלה גבר" כמו שהיה דמיאן הרבה שנים.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

איזה יופי האליברטון השמיד שוב את הבלון הזה שנקרא ההתקפה של הקונטנדרית מהמזרח.
אבולהלהלה
https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1742726084817481897

ממשיך להריץ פה את קוויקלי.הגניבה האמיתית של הטרייד הזה. טורנטו הפכה פתאום לקבוצה רצינית עם הגנה רצינית שתעשה את המוות בכל אולם.
באסה גדולה כי מאוד רציתי את סיאקם באוקייסי ועכשיו לך תוציא אותו מאוג'ירי אחרי הטרייד הזה בלי לשלם את החיים שלך.

אשך טמיר המקורי

יש להם אין ספור בחירות לא? שישלמו

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

כן אבל אם היו מתעוררים מוקדם יותר היו משלמים פחות.
אם אני יוג'ירי אני בכלל מנסה לרוץ הכי חזק שאני יכול עם הסגל הזה שהוא מספיק עמוק כדי לעשות פליאוף במזרח.

קוויקלי הוא פוינט גארד שיכול לעבור את ה20 נקודות למשחק עם הגנה מצוינת ואחוזים טובים.
ויש יותר טוב משרודר לעלות מהספסל כגיבוי שלו?

אני אפילו מחפש עוד איזה גבוה אחד או פוורד עם יד לספסל וזו תהיה הסוס השחור של כל מאצ' אפ במזרח.

אשך טמיר המקורי

הלוואי. אני אוהב את האירגון הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם לא מתאים לשם לא ניתן לסמוך עליו

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

שטויות. מתאים מאוד לשתי הקבוצות.
הוא מסוגל לקלוע, גם שלשות מהפינה, גם להכנס לסל, גם ריבאונד התקפה, גם להיות פוורד ליד צ'ט.

מאוד יכול לעזור לקבוצה צעירה בלי נסיון.
הטרייד שטורנטו עשו יעלה לו את המחיר, הם קבוצה הרבה יותר חזקה עכשיו.

אשך טמיר המקורי

דייוויס מתלונן שמערכת מעיל רוח לא הופעלה.
המשחק בין ההיט ללייקרס עם לאב, לאורי, לברון, דייוויס נראה כמו ליגת הפנסיונרים.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

דאלאס בכניסה לרבע הרביעי-
קיירי ודונצ'יץ 70 נקודות.
כל החמישיה ביחד- 83.

אשך טמיר המקורי

לאב עושה תנועות של ריצה אבל איכשהו נשאר במקום

אשך טמיר המקורי

פעם ראשונה שאני רואה את החיימה הזה.
שחקן-שחקן, יכול להיות כוכב הקבוצה.
משחק עם המון ביטחון ובלי בולשיט.
.
הלייקרס – סוסיתא על בלוקים.

אשך טמיר המקורי

דייוויס בלי שריקות שחקן מביך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר בחופשה השנתית הרגילה נח לו בכיף

Smiley
Editor
4 months ago

משחק פסיכי ביוטה
הפיסטונס עשו הכל נכון כדי להפסיד ואז 4 התקפות אחרונות של שתי הקבוצות עם 4 שלשות (קלרקסון, בוגדנוביץ', מארקנן וברקס), כולל על הבאזר של ברקס להארכה

אשך טמיר המקורי

איזה סיום מטורף ביוטה
4 שלשות קלאץ' בשני הצדדים, אחת אחרי השנייה.
הארכה.
פיסטונס ניצלו מהפסד עם שלשה מטורפת לשיוויון אחרי שהובילו כל המשחק.

אשך טמיר המקורי

שלשה אדירה של קלרקסון.
שלשת שיוויון מטורפת של בוגי.
שלשת ניצחון של מארקנן.
ושלשת ייאוש ללא תפילה שנכנסה לפיסטונס לשיוויון.

אשך טמיר המקורי

מי שחושב שהטרייד של גובר השתלם למינסוטה שייגש לבחינה פסיכיאטרית.
קסלר לבד יותר טוב ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי זה חיזוק מליגת הותיקים שמיאמי הביאו בלתי ניתנים לצפייה ההיט

אשך טמיר המקורי

זה משחק ליגת ותיקים על מלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תכף יחתימו את דה שוט

אשך טמיר המקורי

הבעיה של דטרויט, שבגללה היא גרועה היסטורית, היא שהקבוצה בנויה סביב שחקן מוגבל שרועדות לו הביציות במאני.
בנו בניין מכוער להפליא, על בסיס חלש ורעוע.
מילא הבסיס היה חזק והבניין עקום, היה מחזיק איכשהו.
או הבסיס גרוע אבל הבניין סביבו חזק.
אבל דטרויט חייבים לעשות ה-כ-ל נכון, ופישלו שם בכל החלטה.

אשך טמיר המקורי

מגלה שעקבתי לאורך כל הלילה אחר לוח התוצאות שהראה הובלה בטוחה של הפיסטונס, וכל הזמן חיכיתי להצטרף לסיום כדי לראות אותם מפסידים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקות אווחר על דיוויס חחח אסור לבאם לשמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטראקרס חוזרים עם השופטים והשקץ על הספסל אחכ יגידו שהוא החזיר אותם חחח

אשך טמיר המקורי

אימן אותם מהספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה עברתי לקינגס מגיק יותר מעניין

אשך טמיר המקורי

השקץ בשלב שהוא ויתר על הקבוצה שלו וחושב רק איך להחליף את כולם או לעבור לקבוצה המוכנה הבאה.
הבעיה, שאין כזו, ולייקרס אין נכסים להחליף את כולם ולהשתפר.
הוא תקוע.

אשך טמיר המקורי

והלייקרס תקועים איתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאליק מונק איז אין דה האוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם עשה הצגת כדורגל וסתם בודקים דברים בחייאת הוא לא זז אפילו בושה דפוקים זה לא דיינגרס פליי השדר אידיוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שולחים רמז לאנתוני בלק לא לשמור ולתת קליר פאת חחח ניסיון שמירה רגיל ונותנים פלגרנטנ1 חחחחחחח איך שחקן יחזור לשמור אחרי הבזיון הזה חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מצליחים להוציא חוץ אז לוקחים טיים אאוט רק באין ba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שלשה של סאגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונק מנגב. זה הכל בגלל שהשקץ עשה אותו חחח ככה סיפרו לנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת על בנקרו חחח בארנס פשוט עמד ושמר נתקעו בו ולקו חחח חרפה

אשך טמיר המקורי

נשמע כמו צוות שיפוט סוג א-א שם

Smiley
Editor
4 months ago

קווין לאב במזג האוויר של קליפורניה, לא מרגיש את הכאבי פרקים, ורושם כבר 8 נקודות ו-14 ריבאונדים.
.
יוביץ' ו-ואסקז עוד צמד בול פגיעה של ריילי מהדראפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בנקרו חייב להוסיף קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח פאולו היה עסוק בדריבל ששכח שיש שעון חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פייייי פאולו איזה שלשה בפיגור 1 משחיל 3 און דה פייסססס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

16 שניות לסיום כדור של הקינגס בפיגור 2 נראה אם פוקס או מונק יעשו waaw

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונק משווה שיוויון 10 שניות כדור של המגיק עכשיו נראה אם בנקרו עושה waaw

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאגס כזה נגר כל הכבוד לקינגס עשו הכל שהכדור יגיע לסאגס שהחטיא מה3 הארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סאגס לא מסוגל לקלןע מה3 לבד לגמרי כבר 3 פעמים
האצטקי מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האצטקי לא נושם אבל מנגב חבלז

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

לא מפתיע אותי שסקוט הנדרסון מעריץ את ווסטברוק.
הוא נראה כמו גירסה שלו מאלי אקספרס.
בחירת זריקות מזעזעת, כופה את עצמו, כאוטי מאוד לא בריא לשחק לידו.
לא מחזיק ממנו בשיט.

חאקז נהדר, וואלאס נהדר. שניהם בוגרים מאוד.
מילר של שארלוט מרגיש לי בחירה טובה יותר מהנדרסון.

משהו בקינגס השנה לא מתקתק בהגנה. יותר מדי קשה להם, גם בבק טו בקים, גם בחוץ וגם בבית מול קבוצות עם הגנה.
אני החזקתי מהם 2 במערב בתחילת העונה הזאת. מאוד מאכזבים.

Smiley
Editor
4 months ago

מונק מול בנקרו

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

אני אגב הצעתי מזמן לזרוק את בארנס בטרייד כי לא צריך אותו, מארי יותר טוב ממנו על חוזה טוב יותר.
חבל שהם ישנים על האף.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

מונק אגב זה בדיוק מה שאתה צריך בספסל של קבוצה אלופה.
40 אחוז מהשלשות בשקט, יכול להתפוצץ בכל ערב.
איך אהבתי אותו בלייקרס.
לא מפתיע שמאז אנחנו אחת מהקבוצות העייפות והחלשות בליגה מה-3.

k_700 the original
k_700 the original
4 months ago

הלייקרס לא ינצחו משחק עד לטרייד דד ליין או עד שפלינקה יזיז את התחת שלו.
איזה קבוצה מתה, בלי אוויר, בלי בריאות, בלי התקפה.
מקווה שלברון לא ידחוף מייאוש להביא לו את חבורת הזבל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח איך הכדור נשאר של המגיק אחרי האיב של פאולו? 😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה שנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו יודע איך הכדור נשאר של המגיק אחרי שעף מהיד לבנקרו ליציע? פספסתי משהו?

Smiley
Editor
4 months ago

אפילו בנקרו כבר הבין שזה גמור וקיבל בסוף אאוט לשוויון