סיכום שבוע 16 בNFL/ רביב פייג

המצב השנה כל כך סבוך ודבוקות הקבוצות שנלחמות במאזנים כמעט זהים על המקומות האחרונים ב7 העולות לפלייאוף בכל חטיבה, הופך את סיום העונה הזה לאחד המעניינים שהיו לנו בשנים האחרונות.
ולא רק ברמת הכרטיסים לשבוע הווילד קארד יש לנו מלחמה צמודה, אלא גם מאבקים בצמרת כשגם בNFC וגם בAFC  הסיד מספר 1 הנחשק, שמעניק שבוע חופש ואירוח ביתי של משחקי הפלייאוף, עדיין פתוח. בAFC בין בולטימור למיאמי וNFC  ארבע קבוצות יכולות לכבוש את המקום הראשון בחטיבה: סן פרנסיסקו, דטרויט, פילדלפיה ודאלאס.
אל תסירו את המבט מהמסך, אלו הולכים להיות שבועיים סופר מענינים. ואנחנו פה לעשות לכם קצת סדר.

[9] פיטסבורג סטילרס (7-8) – [10] סינסנטי בנגלס (7-8) 11-34

המשחק: זה היה משחק על כרטיס לפלייאוף בין שני ק"ב מחליפים, אחד שנמצא בעיצומו של רצף נצחונות שמחזיר את הקבוצה שלו לרלוונטיות, והשני, ברירת מחדל שנועדה להיות פלסטר והמחליף של המחליף. אבל בעוד סינסנטי נקלעה לפיגור חזק ומוקדם (24-0 במחצית) ונאלצה לסמוך על בראונינג שקרס עם 3 חטיפות במשחק, כולנו שכחנו כמה מייסון רודולף הוא מחליף מצויין עוד מימי בן רות'ליסברגר, ואחד הגאנסלינגרים המוצלחים. מה שהתתבטא ב195 יארד לג'ורג פיקנס ו2 ט"ד ושליטה מוחלטת במשחק לכל אורכו.
סטילרס: הנצחון קידם את פיטסבורג שלב אחד בדירוג (מ10 ל-9). מייק טומלין לקח את קבוצתו על בכוח הרצון והמבט המאיים שלו, רחוק ממה שהיה נראה עם כל הבעיות בעמדת הק"ב. אבל עם סיאטל מעבר לפינה ואז בולטימור, הגורל שלהם תלוי באחרות וזה יכול להיגמר רק בקרב על לסיים עם מאזן חיובי כדי לא לקלקל את הרצף של טומלין.

באנגאלס: ההפסד הצניח את סינסנטי היישר מהסיד מס' 6 וכסא נוח בפלייאוף, לכסא בקהל הצופה בפלייאוף מבחוץ. סביר להניח שפה זה נגמר כי מחכה להם קנזס סיטי וקליבלנד מעבר לפינה.

בזבות המבט המאיים שלו? מייק טומלין

[e] לוס אנג'לס צ'ארג'רס (10-5) – [6] באפולו בילס (6-9) 24-22

המשחק: אחרי הניצחון המרשים על דאלאס,  זה אמור היה להיות טיול קליל בפארק עבור הבילס מול הצ'ארג'רס הקורסים בראשות איסטון סטיק ומאמן זמני, אבל כנראה שהטיסה הארוכה מצפון מדינת ניו יורק כל הדרך  ללוס אנג'לס, התישה את באפולו שהתקשתה לשלוט במשחק. ג'וש אלן חזר קצת למסור אחרי ששבוע שעבר נתן לג'יימס קוק לעשות את רוב העבודה. רוב משחק האויר הגיע בזכות 4 תפיסות של גייב דיוויס ל130 יארד וט"ד.
איסטון סטיק לא היה נוראי והצליח לשמור את המשחק צמוד למרות שלא מסר לט"ד ורק רץ לאחד והוביל לחמישה שערי שדה, שבסופו של דבר העניקו לצ'ארג'רס את היתרון עם 5 וחצי דקות לסיום. אלן נאלץ לסחוט את השעון בדרייב ארוך עד לשער שדה מנצח כדי לא לתת הזדמנות נוספת לצ'ארג'רס, והפסד מביך שהיה מסבך את באפולו בתמונת הפלייאוף.
הבילס: למרות המששחק הצמוד מול יריבה נחותה, באפולו הצליחו לחלץ ניצחון וקפצו שלושה שלבים בדירוג ויתרון של משחק על דבוקת ה7-8. אבל ג'וש אלן לא נראה שמרגיש בנוח השנה. ניו אינגלנד ישמחו לשחק ספוילרים בשבוע הבא ומיאמי תהיה מבחן קשוח ביותר לסיום העונה.

[9] אטלנטה פאלקונס (8-7) – [7] אינדיאנפוליס קולטס (7-8) 10-29

המשחק: בשבועות האחרונים שאלנו לאיפה נעלם ביג'אן רובינסון, אז בראשון בלילה הוא חזר. מוביל את התקפת אטלנטה בניצוחו של טיילר היינקי גם בתפיסות (7 ל50 יארד) וגם בריצה (12 ל72 יארד) ולמרות שגם תחת הייניקי התקפת אטלנטה היא לא בדיוק פאוור האוס, היא מתפקדת הרבה יותר טוב מאשר תחת דזמונד רידר והשיגה כמעט פי 2 יארדים מאינדי. ההגנה שלהם עצרה את גארדנר מינשו ללא ט"ד ואת ג'ונתן טיילור על 43 יארד בלבד.
הפלקונס: אטלנטה מתקדמת שלב אחד בדירוג אבל עדיין לא מצליחה לפרוץ את מחסום ה-7. עם שיקגו וניו אורלינס בפתח, יש לה סיכוי לא רע לעבור למאזן חיובי. אבל עדיין תלויים במה יקרה עם שאר הדבוקה.
הקולטס: למרות ההפסד, רצף הנצחונות שנקטע השבוע העניק להם באפר ביטחון והם עדיין בשביעייה המובחרת. לאס וגאס ויוסטון יכולות להיות מוקשים במיוחד אם סי ג'יי סטראוד חוזר.

[e] קרוליינה פנת'רס (13-2) – [10] גרין ביי פאקרס (8-7) 33-30

המשחק: קרוליינה, משחקת על הכבוד,  נתנה את כל מה שיש לה במשחק הטוב בקריירה של ברייס יאנג והקשתה על גרין ביי כשעמדה נקודה לנקודה עם כל מה שהיה לג'ורדן לאב ואהרון ג'ונס להציע. גרין ביי הייתה אמורה לצלוח את הטיול לשארלוט בקלות, ואכן המחצית הראשונה הלכה טוב כשירדה להפסקה עם יתרון של 10-23, אבל במחצית השניה ברייס ויאנג עלו באש וחברו יחד ל2 ט"ד והפנתרים השיגו שיוויון עם המרת 2 הנקודות כשעל השעון עוד 4 דקות.
לאב לא נבהל והנהיג דרייב ארוך זולל זמן לעמדת שער שדה מנצחת.
הפאקרס:  גרין ביי עדיין נלחמת, והתקרבו שלב אחד לארץ המובטחת,  אבל בשביל בוא בה,  היא צריכה לנצח את מינסוטה ושיקגו ושהראמס והסיהוקס יפסידו.

[8] יוסטון טקסאנס (7-8) – [5] קליבלנד בראונס (5-10) 36-22

המשחק: פאקינג ג'ו פלאקו! הק"ב הותיק חוזר מפרישה, מחליף מטריד מיני עם חוזה ענק וכל מה שיש לקליבלנד על הספסל וחוגג כאילו זה בולטיממור 2012.
פלאקו הפציץ באויר עם 368 יארד ו3 ט"ד כשהוא מוצא בעיקר את הכוכב הבלתי מעורער של המחזור הזה, אמארי קופר, שמסיים עם 265!!!!!!!! יארד באויר ו2 ט"ד. מנפץ את שיא המועדון ליארדים בתפיסה שנקבע על ידי ג'וש גורדון בדיוק לפני 10 שנים. כל זאת הם עושים ללא בועט.
עם ג'ו פלאקו תחת הסנטר ההתקפה של קליבלנד הופכת ללא פחות מסוכנת מההגנה המדורגת מס' 1 שלה וקליבלנד מזנקת בסיכוייה להגיע לריקוד הגדול.
בראונס: עם הג'טס והבנגאלס החלשים יחסית לפניה, קליבלנד יכולה לצלוח את השבועיים הבאים בקלות ואף לעבור את בולטימור.

פאקינג ג'ו פלאקו.

[8] מינסוטה ויקינגס (8-7) – [2] [y] דטרויט ליונס (4-11) 30-24

המשחק: ככה זה כשאתה זורק את הקוביות עם ניק מולנס. או שאתה מקבל מהלכי היילייט לג'סטין ג'פרסון (6 ל141 יארד וט"ד) או 4 חטיפות. ולפעמים שניהם ביחד.
לעומת זאת דטרויט שיחקה נקי ומסודר חוץ מפאמבל אחד של ג'אמאר גיבס שהיה אחראי גם ל2 ט"ד משלו, ההגנה עצרה כליל את משחק הריצה של מינסוטה, שגם ככה לא קיים, ואילצה את מולנס לקחת סיכונים, וכל זה הסתכם באליפות בית הNFC  צפון לדטרויט, פעם ראשונה מזה  30 שנה.
ליונס: לדטרויט יש סיכוי ממשי להשיג גם את הסיד מס' 1 בNFC  כשהיא משתווה במאזן לפילדלפיה וסן פרנסיסקו.  המשחק מול דאלאס בשבוע הבא יהפוך לממתק של השבוע ויקבע המון, במיוחד שלניינרס והאיגלס יש משחקים יחסית עבירים (מול וושינגטון ואריזונה בהתאם).
ויקינגס: עם ההפסד הזה, מינסוטה צנחה 2 מקומות אל מחוץ לפלייאוף ובפיגר של משחק מול סיאטל והראמס. מול גרינבייבשבוע הבא ושוב פעם דטרויט לסיום העונה, הסיכויים לא נראים טובים.

[e] ניו יורק ג'טס (9-6) – [e] וושינגטון קומנדרס (11-4) 28-30

המשחק: ווישנגטון נראתה נורא ברבע הראשון והג'טס כבר בסופו עולים ליתרון 0-17. באמצע הרבע השלישי לאחר חטיפה שניה של סאם האוול וניו יורק עם יתרון של 7-27, רון ריוורה זורק את המגבת ומכניס את ג'קובי בריסט במקום האוול. הנ"ל גומל לו ב3 דרייבים רצופים שמסתיימים ב3 ט"ד ועם 5 דקות על השעון, הקומנדרס  משלימים קאמבק מרשים וביתרון פעם ראשונה במשחק. של נקודה.
טרבור סימיאן מנהיג תרגיל 2 דקות לסיום המשחק לטווח שער שדה מוצלח וניצחון דחוק בדו קרב על הכבוד.
הרץ, בריס הול, עם 2 ט"ד במשחק.

[e] טנסי טייטנס (10-5) – [7] סיאטל סיהוקס (7-8) 20-17

המשחק: ראיין טנהיל חוזר לעמדת הק"ב בטנסי ומוביל רבע אחד מוצלח שמסתיים בט"ד סירה של דריק הנרי (הרביעי שלו בקריירה). סיאטל לא מצליחה כלום מלבד שני שערי שדה מול הגנת הטייטאנס עד לרבע האחרון שם ג'ינו סמית' מתעורר ומוביל את שני הדרייבים האחרונים של סיאטל במשחק ל2 ט"ד שהספיקו לניצחון.
הסיהוקס: סיאטל קופצת שלב ומצטרפת לפלונטר של המאבק על המקומות האחרונים בפלייאוף. הפעם מסתכלת מבפנים החוצה. בינתיים.

[4 ] טמפה ביי באקנירס (7-8) – [4] ג'קסונוויל ג'אגוארס (7-8) 12-30

המשחק: בייקר מייפילד משחק מצויין בשבועות האחרונים והפעם בדו קרב הראשונות בדרום הוא מוביל את הבאקנירס לנצחון קל על ג'קסונוויל הקורסת במשחק מבולגן.  טרבור לורנס חווה רגרסיה עם 2 חטיפות, איבוד פאמבל ופציעה שמכניסה את סי ג'יי בת'ארד למשחק. היגוארים מציגים משחק של 37 יארד בריצה כש27 מהם של לורנס.
מייק אוונס עם 2 תפיסות לנקודות בשביל הבאקס.
הבאקנירס: ממשיכים למסד את שליטתם בראש ה NFC דרום ותופסים מרחק של משחק מהבאות אחריהן, אבל עדיין לניו אורלינס יש סיכוי לחטוף את זה מהם בשבוע הבא עם ניצחון.
הג'אגוארס: ג'קסונוויל עדיין מחזיקים בראש ה AFC דרום במה שנקרא "בחסד ולא בזכות", כשכל שאר הקבוצות בבית הזה מפסידות השבוע. הפסד רביעי רצוף. למזלן סידור המשחקים עובד למענן וקרוליינה וטנסי על הלוח, אבל נראה מה שלום לורנס לפני שנכתיר אותם.

[12] שיקגו ברס (9-6) – [e] אריזונה קארדינלס (12-3) 16-27

המשחק: ג'סטין פילדס מוסר לאחד ורץ לאחד כשהוא צובר גם 91 יארד על הקרקע, ושיקגו משיגים 21 נקודות ב3 מתוך ארבעת הדרייבים הראשונים שלהם במשחק. לשם שינוי הם שומרים על יתרון לאורך כל הדרך ולא משאירים לקיילר מורי סיכוי.
הברס: שיקגו זוחלת במעלה הטבלה אבל עדיין יש לפניה שישה קבוצות עם מאזן גבוהה משלה.

[2] [x] מיאמי דולפינס (4-11) – [5] [x] דאלאס קאובויס (5-10) 20-22

המשחק: אחד המשחקים המענינים של השבוע מסתיים עם המשך ההתדרדרות של דאלאס שנמצאת כבר עם הפסד שני ברציפות. להגנתה, לוח המשחקים לא עושה לה טובות. המשחק היה צמוד יחסית עם שליטה קלה של מיאמי בחלקו הראשון אבל קאמבק יפה של פרסקוט וחבורתו שעולים ליתרון נקודה עם 3.5 דקות לשעון.
זה מספיק לטואה להגיע לקו ה15 של דאלאס, לכרוע ברך כדי להריץ את השעון ל0:02, ולצאת עם שער שדה מנצח.
הטוב ביותר שיש ל AFC להציע, גובר על הטוב ביותר שיש לNFC להציע.
הדולפינס: ניצחן חשוב למיאמי, אבל רק ברמת ההצהרתית כי הוא לא משנה את מעמדה בפלייאוף. מה שחשוב זה המשחק מול בולטימור שבוע הבא שיהיה חובת צפייה.  אם ינצחו שם, יכנסו לתוקף כל מיני שוברי שיווין משניים, שבראשם מספר הנצחונות בחטיבה שכרגע זהה לחלוטין, ויוטה לכיוון של הדולפינס במידה וינצחו.
הקאובויס: ההפסד השבוע פוגע קשות בסיכוי של דאלאס לתת פייט לאיגלס על ראשות הבית וכתוצאה מכך כנראה הסיד מס' 1. הם עדיין יושבים בביטחה בסיד מס' 5 בNFC.

עוצרים את דאלאס, מיאמי דולפינס.


[12] דנבר ברונקוס (8-7) – [e]  ניו אינגלנד פטריוטס (11-4) 26-23

המשחק: הפטריוטס מפתיעים את דנבר ומעניקים להם את ההפסד השני ברציפות. ביילי זאפי וראסל ווילסון שיחקו טוב. ההבדל היה פאמבל של דנבר בהחזרת פאנט שנאסף לט"ד של הפטריוטס.
הברונקוס: מתדרדרים למקום האחרון ברשימה הארוכה של הקבוצות עם קצת תקווה לפלייאוף. מצאו זמן לא טוב לקרוס.

[3] קנזס סיטי צ'יפס (6-9) – [11] לאס וגאס ריידרס (8-7) 20-14
המשחק: זה היה נראה כמו התגוששות של שיכורים כשנראה שאף אחת מההתקפות לא ממש רוצות להיות שם בצהרי יום חג המולד. מי שכן רצה להיות שם היו מקס קרוסבי והגנת הריידר שהגיעו עם רעל בעיניים. הגנת הריידרס החזירה פאמבל לט"ד וחטפה את מהומס לפיק 6. ט"ד הגנתי רביעי של הריידרס בשני משחקים רצופים. איידן אוקונל לא עשה כלום בהתקפה כשמסר ל62 יארד עלובים.  מהומס מסר והיה הרץ המוביל, אבל ט"ד אחד שלו ואחד של פאצ'נקו לא הספיקו כשהריידרס הבקיעו גם שני שערי שדה בשביל להעניק לצ'יפס הפסד ראשון ליריבה מה AFC מערב מזה 4 שנים וניצחון שני למאמן הזמני, אנטוניו פירס.
הצ'יפס: אין שינוי מבחינת הדירוג. אבל ההפסד שם אותם בסיכון מיותר.  יש סיכוי קלוש, אבל הריידרס והברונקוס יכולים לקחת את הבית אם הצ'יפס יפסידו כל הדרך והן ינצחו כל הדרך.

הריידרס: המשחק הזה היה חשוב לאגו, אבל אני לא רואה אותם מנצחים שוב עם התפקוד איידן אוקונול.

הגרינץ' שגנב את כריסמס, מקס קרוסבי

[2] פילדלפיה איגלס (4-11) – [e] ניו יורק ג'איינטס (10-5) 25-33

המשחק: כצפוי, האיגלס, למרות כל הבעיות, ניצחו את הג'איינטס היותר חלשים. אבל זה היה מפחיד לרגע.
פילדלפיה שלטה במחצית הראשונה ועלתה ליתרון 3-20, אבל הרבע השלישי נפתח בפאמבל בבעיטת הפתיחה ומאוחר יותר חטיפה לפיק 6 של 76 יארד, שקירבה את הג'איינטס מרחק 2 נקודות מהאיגלס.
אבל הרטס התאושש מיידית, הוסיף עוד ט"ד ושער שדה. ט"ד נוסף של טיירוד טילור שהחליף את טומי דה ויטו קירב את הג'איינט מרחק של 8 נקודות אבל ההיל מרי בשניית הסיום, נחטף על ידי הגנת פילדלפיה.
האיגלס: מצטרפים בזאת לשיווין התלת ראשי במאזן 4-11 בראש הNFC. מה שמעביר את ההכרעה לסיד מס' 1 לשבועיים הקרובים ומוסיף לנו עניין.

[1] בולטימור רייבנס (3-12) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-11) 19-33

המשחק: קריסה מוחלטת של ברוק פרדי שמסר ל4 חטיפות מול הגנת בולטימור שהייתה מוכנה לכל מה שיש לו ולקייל שאנהן להציע. בולטימור התקשתה קצת בהתחלה כשהניינרס פתחו עם כמה מהלכים גדולים, אבל החטיפה הראשונה של פרדי בתוך האנדזון של הרייבנס, פתחה את שערי הגיהנום עבור סן פרנסיסקו שקרסו בכל החזיתות ואיפשרו ללמאר ג'קסון להיכנס למשחק בקצב שלו ולהראות מה שהוא יודע מול הגנה שסבלה מנחיתות במוכנות שלה, אבל גם עצרה בחלק מהמקרים, הפסד משפיל יותר.
סאם דרנולד נכנס במקום פרדי ברבע הרביעי, מסר לט"ד שקצת צימצם את ההשפלה, אבל גם קינח בחטיפה. החמישית של סן פרנסיקו במשחק.
שוב , הטוב ביותר של הAFC מביס את הטוב ביותר שיש לNFC להציע.
הרייבנס: המלכים של הAFC והאבא של הNFC עד להודעה חדשה. המשחק מול מייאמי בשבוע הבא על כל הקופה.
הניינרס: המשחק הזה לא פגע במיקום, אבל חשף המון חולשות. קשה לראות את  הביטחון של פרדי מתאושש מרמת תפקוד כזו והפציעות לחצי מקו ההתקפה, לא יעזרו.

MVP, לאמאר גקסון

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה על עוד סיכום מצויין.
    "אסתכן" ואומר כי הצ'יפס לא יגיעו השנה לסופרבול.
    סיכויי ה-mvp של פרדי כנראה נמוגו להם.
    הרייבנס חזקים ביותר אבל לא כל יריב ייתן להם 5 מתנות.

    יהיה מעניין.

  2. תודה רבה על הסיקור. שאלה – מי שמנצח בין 4 ל-5 פוגש את מי שסיים ראשון בסיבוב הבא או שזה לא תמיד ככה?

  3. תודה ענקית!
    סיקור דבר ראשון על הבוקר , איזה חגיגה
    רייבנס שלחו את פרודי לכריסמטס חשוך, איזה הגנה רצחנית, כמו בימים של לואיס ואד ריד
    למהומס אין כלים התקפיים, זה ברור. קלסי בירידה מטורפת העונה, ואין לו תופסים איכותיים מלבדו. קשה לצפייה, לא מאמין שיוכל לעשות את הנסים הרגילים השנה בפלאייאוף, במיוחד מול הרייבנס
    ההפסד של הברנוקוס שובר את הלב, איזה בעיטה בדלי יא אללה
    אחת העונות המעניינות ביותר הזכורות לי

  4. תודה רביב. אם אתה צריך עזרה בסקירה רק תגיד, כי זה המון עבודה…
    1. המשחק בין בולטימור למיאמי קריטי מאוד מבחינת שתיהן, כי המפסידה עוד עשויה להסתבך במאבק על ראשות הבית בזמן שהמנצחת תהיה בדרך לשבוע החופש (בולטימור יבטיחו אותו ומיאמי ישיגו יתרון לקראת המחזור האחרון).
    2. הניצחון של באפלו וההפסדים של האחרות שהיו ב-8- 6 קריטי במיוחד עבורם, כי הם מפסידים בכל שובר שוויון אפשרי בווילד קארד (חוץ מלאס וגאס), אבל אם הם יצליחו להשיג את ראשות הבית הם יבטיחו את המקום השני, בגלל שובר השוויון העדיף על קנזס סיטי.
    3. קליבלנד מנגד מנצחים בכל שובר שוויון חוץ מאשר נגד פיטסבורג, ככה שגם אם הסיכוי לראשות הבית לא גבוה, ניצחון אחד יספיק להם כדי להבטיח את המקום החמישי, מה שיעניק להם משחק אצל אלופת הדרום בסבירות מאוד גבוהה, אלא אם קנזס סיטי ימשיכו לפשל.
    4. למרות ההפסד אמש, לסן-פרנסיסקו יש יתרון בשובר שוויון על כל היריבות שלהן (מאזן 9- 1 בקונפרנס לעומת מאזן 1- 3 נגד הצפון של ה-AFC), כך שסביר להניח שהם ישמרו על שבוע החופש.
    5. טמפה ביי, סיאטל והראמס בעמדה טובה לסגור את מאבקי הפלייאוף ב-NFC, אולי אפילו בשבוע הבא את רובם. יכול להיות שהפער בין משחק נגד האלופה לפני שנתיים ובין משחק נגד סיאטל יגביר את המאבק על המקום השני בקונפרנס.

    1. תודה עמיחי,
      השנה באמת קצת היה עומס בגלל שמספר הכותבים היה קטן יותר. אני מאמין שנסתדר עם לסיים את העונה נוכחית.
      בעונה הבאה נבחן דרכים להוריד מהעומס.

      לגבי שוברי השיוויון ומי צריכה לנצח את מי ובכמה בשני המשחקים שנותרו- מה שברור, ציינתי. מה שמתאים לדוקטורים לקומבינטוריקה- השארתי להם.

      1. אני מסכים שציינת את כל מה שצריך. אני רק הוספתי עוד טיפה.
        לקראת העונה הבאה יש זמן ואפשר לקבל החלטות בנחת, אבל אם צריך עזרה בתקופה הקרובה אני יכול לעשות את זה בעצמי או לנסות למצוא אחרים שיסייעו, אז תרגיש בנוח לבקש אם צריך

  5. אחלה סיקור. הרייבנס על אמת, הצ'יפס ממשיכים לקרטע, הבלוף של דאלאס שוב נחשף מול קבוצות חזקות, דנבר אינדי מינסוטה והבנגאלס בועטות בדלי, ופלאקו שותה ממנו ומסתבר שזה מעיין הנעורים. היינו כחולמים. אדירה הליגה הזאת

  6. שנה מעניינת במיוחד עם פייבוריטיות מתחלפות (תקף לאוהדי הפאטריוטס שאיבדו עניין לפני 3 שנים בערך ופשוט נהנים). בתור אחד עם הרבה חברים מדטרויט אני שמח בשבילהם אחרי שאכלו מרורים 30 שנה. הערה אחת לגבי מהומס והציפס. מעולם לא אהבתי את סגנון המשחק שבנוי על היכולת של מהומס לברוח מהמגינים במשך 2 דקות ובסוף לזרוק משהו לתופס פנוי באופן די מזליקי. זה נחמד פה ושם אבל הציפס הפכו את זה לשיטה (שכבר לא כל כך עובדת) וזה לא פוטבול קונסיסטנטי. זה גם לא עובד מול הגנה שבאה מוכנה כמו שנראה בסופרבול מול טמפה (ויסלח לי טום בריידי אבל מי שניצחה את המשחק ההוא זו ההגנה לא הקב)

  7. הנצחון המוחץ של בולטימור על הניינרס עושה אותם, לדעתי כמובן, הקבוצה החזקה ביותר ב-NFL עם שבועיים שנותרו. הרייבנס ניצחו את ה-5 ברציפות והם ברקורד 3-12. הם יכולים להיות TOP SEED ב-AFC עם נצחון ביתי על הדולפינס ממיאמי במשחק הבא, ולהיות בטופ של ה-AFC – דבר שהם לא עשו 27 שנה.

  8. תודה על הסיקור המרתק.
    אחלה מחזור וכרגיל מרוץ מטורף לסיום העונה….
    העונה באמת שונה ממה שזכור לי. כל קבוצה שנראית סוס מנצח חוטפת.
    מרתק.

  9. תודה רבה, סיכום מעולה
    לא יצא לי לראות אף משחק בלייב ולכן כל מה שיש לי לומר הוא רק תודה על המסירות והמקצוענות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט