בוסטון נ' המג'יק וממפיס נ' פיניקס במשחקים בשעות נוחות לכבוד מחזור חג ההודיה וגם הקינגס נ' הוולבס, מילווקי נ' דני, וומבי נ' הווריוס והנאגטס נגד הרוקטס ביום שישי הגדול של טורניר אמצע העונה! / דור בלוך

בוסטון נ' המג'יק וממפיס נ' פיניקס במשחקים בשעות נוחות לכבוד מחזור חג ההודיה וגם הקינגס נ' הוולבס, מילווקי נ' דני, וומבי נ' הווריוס והנאגטס נגד הרוקטס ביום שישי הגדול של טורניר אמצע העונה! / דור בלוך

21:30 אורלנדו מג'יק (5-10) – בוסטון סלטיקס (3-12):

המשחק הראשון מבין שלל משחקים שיכולים בהחלט להיות משחק סיבוב ראשון בפלייאוף של העונה, והמשחק הזה הוא כזה של נצטער אם יהיה משחק סיבוב ראשון.

מה אפשר לרצות יותר מסיבוב ראשון בפלייאוף מאשר קונטנדרית וותיקה שרצה כבר כמה שנים ואפילו עשתה גמר וזה הזמן שלה לנצח, מול קבוצה צעירה בעליה שמגיע לראשונה מזה זמן רב לפלייאוף, משהו בסגנון של בוסטון של בירד נגד שיקאגו של ג'ורדן, או הספרס נ' הקליפרס של פול וגריפין ויש עוד דוגמאות רבות.

במשחק הלילה יפגשו בוסטון שניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים כשהיא ממשיכה להיראות נהדר, ואורלנדו שסגרה רצף של 5 נצחונות רצופים עם נצחון על האלופה. המג'יק שמתחילים לסדר היררכיה כשבראש באופן בלתי מעורער בנקרו ווגנר, קול אנתוני מוביל את היחידה השניה, וג'ו אינגלס שהיה עם מאה אחוז מהשדה מול הנאגטס, יחד עם גארי האריס תורמים ניסיון מהספסל, ומסביב הרבה צעירים ארוכים ומוכשרים.

בסלטיקס ההיררכיה ברורה יותר אבל הדחיפות לסדר את הפינות האחרונות חשובה לא פחות ושאלת השאלות – האם להעמיס בהתקפה יותר על פורזינגס הסופר דופר יעיל, או להמשיך לתת 20 זריקות בערב לג'יילן בראון על כל המשמעויות שיש לשינוי ההיררכיה עבור שני השחקנים האלה, במיוחד עם חשש הפציעות שמלווה את פורזינגס מיומו הראשון בליגה.

הימור: בוסטון ב-5

24:00 ממפיס גריזליס (11-3) – פיניקס סאנס (6-9):

לאותה קטגוריה של סדרת סיבוב ראשון פוטנציאלית נמצא המשחק בין ממפיס לפיניקס, ואני אומר זאת למרות היכולת המחרידה של ממפיס עד כה העונה.

2 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים הם שיפור עבור הגרילזליס והיכולת של בין ו-JJJ ממשיכה להיות נפלאה, אבל מרקוס סמארט לא נותן בינתיים את התרומה לה ציפו בממפיס, ואיתו ביכולת מאוד מאוד פושרת וללא ג'ה מוראנט, אין להתפלא על המאזן המחריד של הגריזליס. יתכן ועם חזרתו של מוראנט הם יוכלו להשתלב בפלייאין אבל כרגע זה נראה רע מאוד.

הסאנס אחרי פתיחה בין חלשה לפושרת, השתפרו לאחרונה עם 5 נצחונות רצופים, כולל ניצחון מרשים מאוד על מיניסוטה, עוד יריבת פלייאוף פוטנציאלית, ונראה שכל עוד דוראנט ובוקר על הפרקט, פיניקס יכולה לנצח בערב נתון כל קבוצה. אבל מה שיכריע את העונה שלה הוא האם השחקנים המשלימים יצליחו לתת את מה שמצופה מהם ובמישור הזה היכולת של גורדון ואלן שבהחלט משתפרת לאחרונה היא חדשה טובה מאוד בעוד ההיעלמות של בראדלי ביל הפצוע תמיד מטרידה.

הימור: פיניקס ב-8

2:30 ניו יורק ניקס (6-8) – מיאמי היט (5-10):

עוד סדרת סיבוב ראשון פוטנציאלית? בהחלט יתכן, במיוחד שעוד מימי אלונזו מורנינג דומה שהשתיים האלה נפגשות בכל סיבוב ראשון בפלייאוף.

אם בתחילת העונה עוד היה נראה שלמיאמי נגמרו הטריקים עם הכישלון להביא את המלפפון הגדול של הקיץ, הרי שהיכולת בתקופה האחרונה, ובמיוחד בבית, משתיקה את המבקרים וביניהם את עבדיכם הנאמן שדעותיו על מיאמי של באטלר ידועות.

ההיט יצוא לרצף נצחונות באחרונה והם מובילים את הבית שלהם, ואני מעתיק כאן בלי בושה מהתובנות של ידיד הטור, אגדת הופס ואוהד מיאמי ידוע, רועי ויינברג, הם עושים זאת הרבה בזכות קפיצת מדרגה שעושים שני שחקנים משלימים משמעותיים. הייסמית' שליכולתו ההגנתית נחשפנו בעונה שעברה ונראה שהוא ממשיך בקו השיפור, והשני הוא ג'יימי ג'ק, הרוקי מ-UCLA שהגיע באמת משום מקום וכבר מעמיד מספרים דו ספרתיים.

הניקס היא באמת קבוצה שכבר 3 שנים אין משהו חדש לכתוב עליה, בינוניים, לא מלהיבים, שווים לא יותר מסיבוב שני בפלייאוף, וממתינים למהלך הגדול של הבעלות החדשה יחסית שלהם.

הימור: ניו יורק ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (8-7) – שיקאגו בולס (11-5):

מבינונית אחת לבינונית אחרת, הרפטורס עם פתיחת עונה שבינוניות היא ההגדרה הטובה ביותר שלה, היא לא מייצרת רצף הפסדים או רצף נצחונות, מנצחת לעיתים את הקטנות (דטרויט ואינדיאנה לאחרונה), ומפסידים לגדולות (לאחרונה בוסטון ומילווקי), וגם היא נראית כמשוועת למהלך יצירתי ומשמעותי כדי או לפרק את העסק או לשדרג אותו.

מולם מתייצבים השיקאגו בולס שהייתה מתה להיות בינונית, אבל נראה שאותה חצי עונה לוהטת של דרוזן ולווין הזיקו לקבוצה יותר משעזרה לה, שכן בסופו של דבר כשזאק לווין, יצרן נקודות טוב ככל שיהיה, הוא השחקן המוביל שלך כנראה שלא תגיע לשום מקום.

הימור: טורונטו ב-7

3:00 אינדיאנה פייסרס (6-8) – דטרויט פיסטונס (13-2):

חייבים לתת קרדיט לדטרויט על המחוייבות לגאג, העליבות של הפיסטונס מזה שנים גורמת לפרוסס להיראות כמו סרט שישי בערב רב השראה על קבוצת פוטבול שנאבקת על כל אינץ' בדרך לאליפות, ולמעט שני נצחונות על שתי קבוצות עלובות כמעט כמוה – שארלוט ושיקאגו, הפיסטונס היוו שטיח לכל קבוצה אחרת בליגה.

הפייסרס הם סיפור מעניין יותר, גם בעונה שעברה הם היו עם מאזן חיובי בשלבים כאלה ואחרים בעונה והראו ניצוצות לפני שהחליטו לקפל את העסק ולהפסיד מספיק משחקים כדי לזכות בבחירת דראפט גבוהה. העונה טייריס הליברטון ממשיך את הנסיקה שלו לסופרסטאר, שלא רק מעמיד מספרים, אלא כזה שנותן את התחושה שהוא יכול להיות חלק מוביל בקבוצה מנצחת. מהצד השני בנדיקט מת'ורין פתח את העונה רע מאוד, וסימני השאלה על הילד וטרנר שמופיעים במכונות הטרייד לא פחות מכל שחקן אחר בליגה ממשיכים להסתובב.

הימור: הפייסרס ב-12

3:00 יוסטון רוקטס (6-7) – דנבר נאגטס (5-10):

אחרי סיבוב במרתפי הליגה חזרנו לעוד משחק שיכול להיות משחק סיבוב ראשון העונה בין היוסטון רוקטס, מסיפורי הפיל גוד הטובים של העונה הנוכחית עד כה לאלופה, הדנבר נאגטס.

אחרי פתיחת עונה חזקה ביותר הפציעה של מארי תקעו מקלות בגלגלי המומנטום של הנאגטס וההפסד לאורלנדו היה השלישי בארבעה האחרונים, אבל ביכולת הנוכחית של יוקיץ' קשה להגיד שמישהו מתרגש מכך. אם מארי יהיה כשיר לפלייאוף הנאגטס יגיעו לשם ממקומות 1-4 וקשה כרגע להמר על מישהו במערב נגדם.

הרוקטס אחרי שחוו סלאמפ של 3 הפסדים רצופים חזרו לנצח עם אבע רביעי חזק מול ממפיס, כשהם חונקים את ממפיס הגנתית ומבליטים את היכולת ההתקפית והפוטנציאל של ג'יילן גרין, יש לו עדיין משחקים של היעלמויות כשהוא זורק 9-10 זריקות ומשחקים קטסטרופליים כמו ה-5 מ-16 מול הקליפרס וה-1 מ-13 נגד הנאגטס, אבל גם יש לו משחקים של 34 כמו נגד ממפיס. הקליעה שלו חייבת להתייצב כדי שהוא יוכל להיות שחקן מוביל בקבוצה מנצחת, אבל מתחילים לראות ניצוצות.

הימור: דנבר ב-7

3:00 מילווקי באקס (5-10) – וושינגטון וויזארדס (12-2):

כפי שכתבו במספר אמצעי תקשורת, דני קיבל את המחמאה האולטימטיבית כאשר לאחר מחצית מצוינת הושב על הספסל מתוך חשש שהקבוצה תנצח חלילה. עם 12-2 וושינגטון היא אולי המועמדת הבחירה לסיים אחרונה במאזן במזרח ולהתחיל לצבור נכסים בעלי משמעות לעתידה, שכן שני השחקנים המובילים שלה הם בוודאות לא כאלה.

מילווקי נעצרה אחרי רצף נצחונות במשחק צמוד מול בוסטון, אבל נראה שהבאקס מתחילים למצוא את הקצב והסגנון שלהם, הם לא ישיגו המון עצירות בהגנה אבל דיים ויאניס הם באמת צמד בלתי עציר התקפית והבאקס קלעו 128 או יותר ב-4 הנצחונות האחרונים שלהם.

הימור: מילווקי ב-15

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (3-11) – סקרמנטו קינגס (6-8):

למי שנמאס לקרוא את זה מוזמן להתעלם, אבל יש לנו כאן עוד משחק סיבוב ראשון פוטנציאלי.

מעט טריידים בהיסטוריה של הליגה קיבלו ביקורות כמו הטרייד על רודי גובר, אבל פתיחת העונה הנוכחית מראה שלכל הפחות בעונה הסדירה גובר נותן את מה ששילמו עבורו. השאלה איך מיניסוטה מסתכלת על השילוב בינו לבין טאונס, ואיך השילוב הזה לא יימנע את המשך ההתפחתות של אחד השחקנים המענגים בליגה – אנתוני אדווארדס – שהוא מה שבאמת יכתיב את עתיד הפרנצ'ייז הזה – היא עדיין שאלה פתוחה, אבל בשביל קבוצה שלא ממש נהנתה מהצלחה ב-40 שנים האחרונות, מה שקורה עכשיו הוא מספיק מעודד.

סקרמנטו ממשיכה להיות אחת הקבוצות שבשלב זה של העונה קשה להעריך לאן היא הולכת. היא הייתה המרענן הרשמי של העונה שעברה, אך פתחה את העונה הנוכחית לא טוב. רבים ייחסו זאת לפציעה של פוקס וזה נכון, אבל אחרי ההתלהבות מחזרתו, באו שני הפסדים רצופים לניו אורלינס, אולי מקריות ואולי עניין של מצ'אפ אבל אני חושב שבסוף מסביב לפיק אנד רול של פוקס וסבוניס, אין בקבוצה הזאת דיי כישרון כרגע, ואילו השניים האלה לא מספיק כוכבים כדי להוביל בעצמם חבורה של רול פלייס רחוק בפלייאוף. התמונה עשויה להשתנות אם קיגן מארי יהפוך לכוכב של ממש ואם הם יצליחו לעשות מהלך על האריסון בארנס, או לשדרג את סשה וז'נקוב (יקיר המדור) שכרגע נותן 6 נקודות למשחק ב-14 דקות. לעומת זאת אני הייתי מתייאש בשלב הזה מדוויון מיטשל שמקבל 19 דקות מיותרות למדי למשחק.

הימור: מיניסוטה ב-8

5:00 גולדן סטייט ווריורס (9-7) – סן אנטוניו ספרס (3-12):

משחק בהזמנה לאחת הקבוצות שנמצאות במשבר החמור בליגה, משבר זהותי, משבר קיומי, כי כל המהלך של גולדן סטייט שהתיימר לדלג על שלב הבנייה מחדש ולבנות במקביל "שני טיימליינים" של קבוצות אלופות, נעשה על חשבון הפריים הבלתי נתפס של סטף קארי (באמת, לא מדברים על זה מספיק, בגלל היכולת המטורפת של לברון בגילו, אבל מה שסטף מצליח לעשות בפריים שלו זה מיוחד לא פחות, גם אם לא באותה רמה של גדולה או גיוון).

הווריוס מפסידים כבר 4 משחקים ב-5 האחרונים, הניסוי של כריס פול נראה מחריד כמו שההרחקה שלו סימלה, והרחקה נוספת, של דריימונד גרין, סיבכה את הקבוצה הזאת מאוד. תוסיפו לשנים האלה את היכולת של קליי תומפסון שהפסיק להיות הסטופר ההגנתי שהיה בעבר, וקולע רק 36.5 אחוז לשלוש ואת היכולת הפושרת של וויגינס שכבר עונה ורבע לא מצליח לחזור לרמתו באליפות, ותקבלו מתכון לעונה בינונית ומאכזבת, הזמן להפוך כיוון הולך ומתקצר.

למזלם הלילה הם יפגשו את אחת הקבוצות הגרועות בליגה, קבוצה שהיא יותר מעבדת ניסויים לאיך משחקים מסביב לשחקן מסוגו מעולם לא ראינו מאשר קבוצת כדורסל שבאמת מנסה לנצח משחקים.

הימור: גולדן סטייט ב-30

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (7-6) – ניו אורלינס פליקנס (7-8):

אם מדברים על טריידים משוקצים, הרי שההחלטה של הקליפרס להביא את הארדן עומדת מדרגה אחת מתחת לטרייד סל מיניסוטה על גובר, אל הקליפרס משכנו את מה שנשאר מעתידם כדי להביא שחקן שעזב בזעם 3 קבוצות שונות, ומשחק בסגנון כדורסל שמתנגש חזיתית עם השחקנים המובילים האחרים שיש להם.

האם נמר יוכל לשנות חברבורותיו?

נמר נוסף שצריך לשנות חברבורותיו או לפחות להתבגר הוא ציון וויליאמסון, האיש שהיה אמור להיות תופעת כדורסל, הפך להיות תופעה בעיקר מחוץ למגרש ועל שולחן הטיפולים בכל המובנים השליליים. העונה הוא מצליח להישאר על המגרש וקולע 22.5 למשחק, אבל הוא כנראה כבר לא יהיה הכישרון הנפיץ שכולנו חיכינו לראות, וזה חבל, הפליקנס עשו כמה דברים כל כך נכונים, ואם וויליאמסון היה הופך לכוכב אמיתי, השילוב עם אינגרם, ושחקנים משלימים מנוסים כמו מקאלום וולנצ'יונס יכל להיות מעניין באמת.

אז יש לנו שתי קבוצות שבתיאוריה נראות כקבוצות שיכולות לנצח כל קבוצה בערב נתון, אבל בפועל ככל הנראה ימצאו את עצמן במקרה הטוב בפלייאין.

הימור: הקליפרס ב-7

ולקראת היום הטעון רגשית שמחכה לכולנו, מפרסם את הנתון המעודד והחשוב הזה מיהודית כץ, לפני שאנחנו נסחפים להגדיר טראומה לאומית גורפת שלעולם לא נתאושש ממנה בואו נזכור שיש גם אפשרויות אחרות ונקווה שנצליח לבחור בהן, והכי חשוב לעזור לאלה שנמצאים בצד הטוב פחות של הסטטיסטיקה.

לפוסט הזה יש 100 תגובות

    1. גם בפתיחה הפחות טובה שלו, קליי תורם בהתקפה יותר מכל אחד שאינו סטף ואולי כריס פול. תשווה את קליי והאחוזים הרעים שלו, שהם קרובים לממוצע הליגה, ביחס לאחוזים הרעים עוד יותר של וויגינס או קומינגה, ואפשר לראות בקלות שקליי הוא לא הפתרון כרגע (למרות שאני משוכנע שהוא יקלע טוב יותר בהמשך), אבל הוא גם לא הבעיה

  1. תודה דור
    וויי וויי איך עוברים לילה כזה? כל הטובות משחקות (נגד כל הרעות חחחח): פיניקס קליפס מיני אורלנדו…
    בהצלחה לכולן
    נ.ב.
    אני מאושר על שחרור החטופים הקרב ותוהה כמה אומללים המחבלים שישוחררו מהכלא הישראלי. לא רק שלא השלימו את התואר – עכשיו במקום אוכל טוב ומלון 3 כוכבים – ייאלצו לקחת נשק חלוד, לחיות בעיי חרבות ולצאת להלחם נגד צה״ל העצבני. הם מתפללים בסתר ששמם לא יהיה ברשימה.

  2. כתבה טובה. אבל מתי מתחיל הסיבוב הראשון בפלייאוף?לפי הכתבה זה עוד יום יומיים.
    ממפיס סיבוב ראשון? אם זה יקרה תצא גדול!
    לא מוצא סיבה שמיאמי לא תנצח בפרט שהוסיפו חריימה לתבשיל.
    טורונטו- שיקגו . למי שסובל מנדודי שינה שיצפה במשחק ירדם תוך זמן קצר.
    לפייסרס משחק מסוכן, כל רצף הפסדים (הרבה מהם צמודים) נפסק בשלב מסוים.אני הולך על הפיסטונס.
    דנוור ללא מארי , תתקשה מול יוסטון, לא אתפלא על עוד הפתעה.
    מילווקי צריכה לבוא באווירה מזלזלת וסופר שחצנית כדי לא לנצח היום.
    קליפרס- נמר לא יכול לשנות את גווניו. אבל יכול לטרוף! ניו אורלינס תהיה הטרף.
    עוד תחזית החטופים יחזרו שלמים ובריאים. הלוואי, הלוואי, הלוואי

  3. תודה על מנה גדושה של אסקפיזם.
    .
    לקבוצה הרחוקה מלהיות מושלמת או אפילו מאוזנת יש בעיה אחת מרכזית –
    נורקיץ'.
    בהתקפה הוא קולע באחוזי ווסטברוק, רק שהוא סנטר, יש לו הרבה פחות תירוצים.
    49% אפקטיבי.
    28% משלוש.
    רוב ניסיונות הקליעה שלו?
    משלוש.
    לצורך השוואה, לאייטון בקבוצה הבינונית של פורטלנד יש 57% אפקטיבי.
    אבל לא זו הבעיה.
    הבעיה היא שהוא פשוט מגן לא טוב. הוא לא מסוגל להחליף על גארדים או שחקני כנף, וגם מתחת לסל הוא רחוק מלהרשים.
    אני מבין את הרצון לטרייד על אייטון,
    אבל נורקיץ' זה שנמוך רציני בעמדת הסנטר.

    1. אופנסיב רייטינג יותר גבוה מהשנתיים הקודמות – אפילו די משמעותית – וזה בלי בוקר וביל. נורקיץ מרווח ועדיף בהתקפה על אייטון. בהגנה – אתה צודק.

  4. אפילו ה G ליג של הופס קו איי אל יאהבו את זה.
    מחליפי המגיק שמו פי 2 נקודות ממחליפי הסלטיקס והחמישייה הפותחת של בוסטון שמו פי 2.27777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777

  5. איזה מאמן טיפש יש לסלטיקס.
    הוא צריך לעוף ומהר אחרת הרכבת תברח ולא טייטום או בראון יביאו את אוהדי הסלטיקס לשתות מהבאר. הפסיד 13 נקודות כי הוא לא מנסה להשפיע. פסק זמן אחד היה עוצר את ההידרדרות. אבל טיפש לא לומד מהטעויות של עצמו.
    המשחק כבר היה בידיים מספר פעמים והוא לא יקח טיימאאוט ואטאבר הפנס.

    1. +1966
      הם באים מוכנים
      קופי פייסט למה שהיה בשנה שעברה.
      הם מתסכלים את טייטום שחייב להיכנס פנימה ולסחוט עבירות אבל לסלטיקס יש אהבל בתור מאונן.

    1. המון שחקני הגנה טובים, שילוב של צעירים לפני השיא עם ספסל שבגדול הוא מתאים לדקות גדולות כי הוא מורכב משחקנים לא פחות טובים מהחמישייה(בחלק מהעמדות).
      סגל עמוק, הגנה טובה בכל עמדה עם שחקנים חכמים.

      אני אוהב את סאגס וקול אנטוני. לא יהיו כוכבים בליגה הזאת אבל יהיו שחקנים יעילים מאוד שיעשו קריירות יפות.

    1. אוהדי פ.צ. קלן זכו בהערכתי על עידוד יוצא מהכלל.
      שורה תחתונה, עוד 3 נקודות לבאיירן, עכשיו אפשר להתרכז בניצחון של אורלנדו על הסלטיקס אותו חזיתי מראש.

  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עכשיו הוא לוקח טיימאאוט אחרי שהסוסים כבר ברחו.
    בהצלחה לסגור את הפער.
    בטיימאאוטים חסכת
    אל תתפלא שבסוף הפסדת…

  7. הסלטיקס צריכים לחזור דרך הקו אבל אין מאמן שיגיד להם להשיג את הנקודות בצבע איפה שמקבלים קליעות מהקו לרוב.
    נו אז שוווייין, יש לי ניצחון של באיירן עם הפסד שחזיתי מראש לסלטיקס, זה לא רע.
    סופש נעים לכולם.

  8. לנצח ככה את בוסטון אחרי שהשפלת את דנבר. קבוצה חזקה מאוד אורלנדו.
    לבוסטון יש כשרון עומק אבל המשחק ההתקפי שלהם- מכת בכורות. ממש קשה לצפייה.

    מזולה עושה עבודה רעה עם החומר שיש לו ביד.

  9. פויינט בוקר התחיל את המשחק עם 5 זריקות ואפס מסירות. הוא רכז כמו שאני רכז. לא חכמה למסור ימינה שמאלה לדוראנט ולאסוף אסיסטים

  10. איזו ריצה פיניקס כשבוקר מתרכז בקליעה הוא רוצח וכולם מרוויחים. נורקיץ נהדר, תוקף את הטבעת ומשתף יפה, גם גורדון קשישא עדיין יורה. פיניקס אחלה קבוצה

  11. פיניקס בינוניים מאוד בעיקר כי ההגנה שלהם באיזור המקום ה-20 בליגה.
    הם מקבלים פה קבוצה עם התקפת יורוליג. בלי ג׳ה ממפיס זו קבוצה שתגנוב נצחונות מול האשפה ההתקפית של הליגה, לא מעבר.

    עושים בשכל בפיניקס שנותנים לדוראנט לנוח פה.

  12. וואו העבירה שנשרקה לחובת דני. הליגה איבדה את זה סופית וכולם מקבלים את זה בסבבה. אם אני מאמן אני חוטף על זה טכנית בכוונה.

        1. מה יעשו חחח זה הפרנסה שלהם אם יצאו נגד הליגה יסולקו משם.
          זה,שריקת דמיאן קלאסית. לפני כמה,שנים היה לו משחק נגד ההוקס עם איזה 10 שריקות כאלה,בקלאץ חחח אני זוכר כמה צחקתי הרגו את דיאנרה האנטר.
          אסור לשמור בwwe צמוד זה נקרא במונח המקצועי too agressive כמו שמייקל ברידגס אמר אתה צריך לתת להם מרווח זריקה שיוכלו לזרוק חופשי מהאזור " הבטוח" שלו ולהרים יד בכאילו כאילו זרק מול הגנה

  13. מסכן אבדיה כל הדקות שהוא משחק זה עם פול כדי לנסות ולאזן את החיסרון בהגנה ואת קבלת ההחלטות ההזויה של פול

  14. ליאניס יש מהלך אחד, דוהר פנימה ולוקח לייאפ מהצד (50% מהפעמים הוא גם מקבל שריקה). פעם חשבתי שיש לו יותר מזה.

  15. הספרס עלובים וחסרי דרך.
    מאומנים בידי פנסיונר צדקן.
    מול הקליפרס הוא הלך למיקרופון וגער בקהל להפסיק לשרוק בוז לקוואי.
    אז גם זה אסור להם?
    בקבוצה שלו יש 2 מעמדות – שחקנים שמותר להם לעשות הכל ומקבלים אשראי בלתי מוגבלץ
    ושחקנים שאסור להם לזוז סנטימטר מהמשבצת ומקבלים 0 קרדיט / נרקבים על הספסל.
    אידיוט צדקן.
    "וישחקו הנערים לפניו", יושב על הספסל ונהנה מהצעצוע בפנסיה.

  16. טיוס ג'ונס מצליח להחזיר אותנו למשחק.
    מדהים שעדיין מסוגל לעלות לפרקט ולתרום אחרי מה שפופ עושה לו השנה.
    הרכז היחיד בסגל, שחקן מצוין ופופ פשוט מעביר אותו סדנת שבי ומנסה לשבור אותו.

  17. איך אפשר לראות ולהנות קבוצה שהנשק העיקרי שלה כדי לנצח משחקי עונה רגילה זה ללכת 30 פעם לקו?

    כל זריקה שנייה של אמביד הוא מסתכל על השופט. אוקייסי חוויה.
    מה שהספסל נותן השנה זה בלתי יאומן.

    רק בריבאונד הקבוצה לא קיימת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט