5 על 5 על החודש הראשון של העונה / צוות הופס

קצת פחות מחודש עבר מאז תחילת עונת 2024 של ה-NBA, ואנחנו ננסה השנה להביא את פינת 5 על 5 אחת לחודש במהלך העונה הסדירה, ואולי בתדירות גבוהה יותר בפלייאוף. כזכור, ב-5 על 5 מקבלים 5 חברי צוות 5 שאלות זהות ועונים עליהן, ואנחנו מקבלים מגוון של תשובות שונות (לפחות ברוב המקרים). איתנו בצוות היום – Stockton2Malone, אבי טרכטמן, עמית טבול, שחר שרון ושקד יעקובי.

שאלה 1: מי הקבוצה שהכי מפתיעה אותך עד כה העונה?

Stockton2Malone: אנחנו רק בהתחלה, הליגה נראית מאוד שיוויונית, אבל אציין את יוסטון רוקטס. בנוסף לשינויים בחמישיה, הקבוצה עברה כנראה השדרוג הכי משמעותי בעמדת המאמן ונראה שכל עוד הדם של אמה יודוקה נמצא בראש, הוא באמת מאמן מצוין שיודע להחדיר מוטיבציה בשחקניו. חוץ מיוסטון הייתי מציין גם את אינדיאנה, איכשהו הם נעלמו מהרדאר בניתוחים לקדם עונה, היה לי ברור שהם ישתפרו, מקווה שהם יעשו פלייאוף.

אבי: למרות שיש לא מעט מפתיעות, היחידה שממש מפתיעה אותי היא הטקסנית. לא, לא יוסטון, עם יודוקה, עם ואן-וליט ועם הצעירים שהתבגרו ידעתי שהם יהיו טובים יותר, אבל דאלאס מפתיעה אותי נורא. בסוף העונה הקודמת, זה היה נראה כאילו ניסוי הכלים של קיירי ודונצ׳יץ׳ הוא כשלון מוחלט. והיה נראה גם כאילו דונצ׳יץ׳ הופך לאט לאט להיות פרימדונה, פרימדונה סופר סופר מוכשרת, אבל פרימדונה. משל היה הארדן בגיל 33 עם יכולות של הארדן בגיל 25.  אבל הנה פתאום מדובר באחת מהקבוצות הטובות בליגה. כמובן, העובדה שהקבוצה בריאה יחסית כרגע לא מזיקה (כן, טימי ג׳וניור, אני מסתכל עליך). ואפשר גם לדבר על בול פגיעה בעמדת הגבוה ההגנתי עם דרק לייבלי, ואפשר גם לדבר על החתמה יפה מאד של גרנט ווליאמס כגבוה (כלומר, גבנמוך, כלומר, שמנמוך) שנותן לדאלאס את מה שהוא נתן לבוסטון, אבל מה שבאמת צריך לדבר עליו הוא על סינרגיה יחסית ומקום ברור במעמד של שני הכוכבים, קיירי רגוע, נותן לדונצ׳יץ׳ להוביל, ודונצ׳יץ׳ מצידו לא צריך להוכיח ובכל זאת מוכיח. דאלאס נראית כמו קונטנדרית של ממש.

עמית: דאלאס מאבריקס. אמנם קיירי ולוקה זה כוח אש רציני, אבל לא חשבתי שזה יספיק ליותר ממיקום במרכז הקונפרנס המערבי. האם זה יחזיק ודאלאס תהיה סוס שחור? קשה לי להאמין. ראוי לציין גם את יוסטון ומינסוטה וגם את אינדיאנה ופילי במזרח.

שחר: מינסוטה. האמת שלא חשבתי שנראה את הפרויקט שלהם מתחבר, גוברט וקאט לא נראו עונה שעברה כמו שילוב טוב והאמת שגם השנה עדיין הם לא מרשימים יחד אבל ההתמות של ריד שמתחיל להיראות כמו מתמודד שחקן שישי של העונה ומקדניאלס שכרגע מסתמן כאחד שומרי הפרמיטר הטובים בלידה הופכים אותם לקבוצה שמאיימת על המערב אפילו כשקארל טאונס נראה דווקא בירידה. מיניסוטה אגב כבר הספיקה לנצח את דנבר ובוסטון.

שקד: עד כה הקבוצה שהכי שהפתיעה אותי הייתה ללא ספק מינסוטה טימברוולבס. באופן אישי ובדומה להמון אנשים יש לי בעיה עם KAT וגובר, ובטח כששניהם יחד. בנוסף חוסר היכולת של קייל slow-mow אנדרסון לקלוע שלשות סבכה את הסיפור אפילו יותר. קיץ מעניין עבר על אנטוני אדוארדס עם (הסגל השלישי) נבחרת ארה"ב בו הכוכב הצעיר התעלה מעל כולם והפגין טורניר מצויין, אך המון תהיות עלו בהקשר ליכולת שלו לתרגם את הדומיננטיות בחזרה לליגה. עד כה הגארד הצעיר היה אחראי על ההפסד הראשון של הנטגאס וניצחונות מרשימים על הסלטיקס והווריורס, שלוש מהקבוצות הדומיננטיות בליגה עד כה.
מה הלאה? לטימברוולבס יש שני כיוונים אליהם העונה יכולה לפנות. הראשון, עונה מדהימה של אדוארדס, הבטחת מקום בפליאוף וגירוד סיבוב שני. האופציה השנייה והפחות טובה, פציעה של הכוכב הצעיר במהלך העונה והקבוצה חוזרת לגרד את הפלייאין מלמטה סטייל זאיון והפליקנס שנה שעברה.
honarble mentien: דאלאס מאבריקס.

שאלה 2: מי הקבוצה שהכי מאכזבת אותך עד כה העונה?

Stockton2Malone: כאן יש הרבה קבוצות, אבל לחלקם ניתן הנחה. קליפרס אמורים לשחק יותר טוב, כנראה שצריכים זמן כדי לארגן את הקבוצה אחרי הטרייד עם הארדן. קליבלנד ופיניקס צריכים לקבל חזרה את כל הפצועים ואז נראה כמה הקבוצות באמת שוות. מבחינתי, הקבוצה המאכזבת בינתיים – מילווקי. למרות המאזן החיובי, זה לא נראה טוב. לא ברור מה קורה עם קריס מידלטון, למה הוא כל כך מוגבל דקות משחק. מה שכן ברור לגמרי, ללא מידלטון בריא ומשחק ברמת אול סטאר, באקס לא מועמדים לאליפות. בנוסף, הם צריכים שדרוג לספסל.

אבי: תראו, העונה רק התחילה, הקבוצות שיחקו רק תשעה משחקים פחות או יותר, וכל הפסד שכרגע שווה 11% מהמאזן הכללי, יהיה בסופו של דבר שווה אחוז וחמישית מהמאזן הכללי, אז מה אני יודע… אבל אם בכל זאת אני צריך לבחור קבוצה שלא נראית טוב, למרות שזאת באמת רק ההתחלה, אז זאת לא תהיה אף אחת מהמועמדות הטבעיות. כי האמת? אני לא באמת האמנתי בפניקס או בקליפרס, במילווקי הזקנה או בממפיס בלי ג׳ה (יצא לי חרוז) אבל כן האמנתי קצת בקליבלנד. לכאורה עם מאזן 4- 6 וכשהרגע הם ניצחו את הווריורס פעמיים, הם לא רעים כלל וכלל. אבל איכשהו היתה לי תחושה שהם יהיו חזקים יותר, ולמרות בול פגיעה עם שטרוס (לא מובן מאליו בכלל) ולמרות שגארלנד וג׳ארט אלן פספסו חצי מהמשחקים, עדיין היתה לי תחושה שמובלי + מיצ׳ל + לוורט ושטרוס בכושר טוב, שווים יותר מאשר פתיחה שלילית קטנה. אז בינתיים הם מאכזבי העונה שלי, אבל באמת באמת בקטנה. ובאמת באמת שמוקדם מדי להגיד.

עמית: ממפיס היא אכזבה אחת גדולה. נכון שמוראנט עוד לא פתח את העונה ואדאמס עוד לא פתח את העונה וגם לא יחזור, אבל מקאדר שכולל את ביין וג'קסון הייתי מצפה להרבה יותר ממאזן שלילי של 2- 8 ומקום אחרון במערב. גם מילווקי שמדשדשת די מאכזבת, בעיקר בגלל ההגנה שהידרדרה קשות עם הגעת לילארד במקום הולידיי, אבל במקרה שלהם אני מניח שמדובר על חבלי לידה ושהם ידברו חזק יותר בהמשך.

שחר: פיניקס. למרות שהם התחילו את העונה הם עם פציעות של ביל ובוקר, עדיין ציפיתי שהם יהיו מספיק עמוקים לאחר הטרייד על אייטון, אך בינתיים לא הם לא נראים כמו איום רציני על הליגה ונמצאים במאזן שלילי.

שקד: הקבוצה שללא ספק הכי מאכזבת עד כה היא הקליפרס. טרייד שערורייתי ששוב פעם שולח את ג'יימס הארדן לקבוצה נוצצת אך לא מתאימה מבחינה מבנה הסגל. הקליפרס ללא ניצחון מאז הטרייד, וטיי לו אומר במסיבת העיתונאים trust the process. הדרך היחדה בה הטרייד יוכיח את עצמו כמתאים זה בפציעה הבלתי נמנעת של אחד מן הכוכבים והארדן יקח את הקבוצה על הגב. האם זה מספיק? לא בטוח. האם אפשר לקוות ליותר מפליי-אין? רק אם קוואי יתחיל לקלוע.
honarble mentien: מיאמי היט. לא בגלל התצוגות אלה יותר בגלל שהקבוצה לא השתפרה כלל מהשנה שעברה.

שאלה 3: לאור פתיחת העונה הטובה של בוסטון, מה דעתך על השינויים שהם עשו בקיץ?

Stockton2Malone: לדעתי, שינויים מצוינים, גם ג'רו הולידיי וגם פורזינגיס. כל עוד כולם בריאים, יש להם חמישייה הכי טובה בליגה, יחד עם דנבר. הם צריכים עוד כמה תוספות לספסל (לוק קורנט, בחיאת לוק קורנט זה הסנטר המחליף שלכם????), וכנראה ישיגו כאלה אחרי פגרת האול סטאר. השחקן היחיד שאני מצטער ששוחרר משם הוא גרנט וויליאמס.

אבי: הם הולכים לקבל *******. זאת דעתי. והנה הסיבה – הקבוצה יכולה להיות במאזן 9- 2 עד מחר (כי מחר הם או יפסידו או ינצחו 🙂 ) והקבוצה יכולה להציג את טייטום בכושר שיא, את ג׳יילן בראון בכושר פסיכי, את ג׳רו הולידיי בכושר שמשתק שחקנים שגבוהים ממנו ב 20 ס״מ, ואת פורזינגיס נראה כמו שפורזנגיס נראה כשהוא ממש טוב, ואת דרק וויט שממשיך להוכיח שהוא אחד האנדרייטדים הכי מובהקים בליגה, אבל הם טרם השכילו לייצר לעצמם שחקן שישי נורמלי. וזה עוד בקבוצה שבה חשבנו שאולי יש שחקן שישי נורמלי, אבל בואו – הורפורד ממש זקן ועם 5 נק׳ למשחק עד כה, הוא מראה את זה.
שלישיית הלבנבנים שלה (האוזר, פריצ׳רד, קורנט) זה יופי לבינתיים, וזה כלום כשהפלייאוף יתחיל, ועם חמישה שחקנים הם פשוט לא יגיעו לשום מקום, כי מספיק שרק אחד מהם נפצע (וכן, פורזינגיס, אני מסתכל עליך, כי זה הולך להיות אתה), ופשוט אין שם קבוצה. אם הם לא יצליחו לבנות שחקן שישי ושביעי נורמליים בקבוצה עד בוא הפלייאוף, לא תהיה להם תקומה.
אבל אתם יודעים מה, הם ניצחו היום את פילי בלי בראון, בלי פורזי, ועם הורפורד שקולע 14 נקודות…

עמית: בדיעבד כשאנחנו יודעים עכשיו שרוברט וויליאמס למעשה סיים את העונה, הטרייד על הולידיי נראה כמו שוד לאור היום.
גם פורזינגיס על סמארט נראה טרייד נכון, אבל יש להם שתי בעיות: אחת זו מסה בצבע והשנייה היא ספסל חלש ולא משמעותי לעומת החמישייה הקטלנית. יש לא מעט סנטרים מחליפים טובים בליגה שישמחו לדקות משמעותיות בקונטנדרית עם מסורת שגם נמצאת בשוק גדול. נראה שבלי מהלך עד הטרייד דד ליין יהיה להם קשה מאוד לקחת אליפות, שכנראה תעבור דרך הג'וקר (כרגע נראה שדנבר גדולה על המערב בכמה ליגות ואם מישהי תעצור אותה שם זו רק פיניקס, אם הכל יתחבר שם). מספיקה פציעה אחת של הלטבי הפריך, וכל הפרויקט היוקרתי והיקר הזה ירד לטמיון. החוזה של בראון פשוט יקר מדי לטעמי.

שחר: אין לי ספק שבוסטון פגעו טוב. השאלה להמשך היא כמובן הבריאות, ובעיקר של פורזינגיס שידוע כשחקן פציע.

שקד: בוסטון עשתה קיץ מצוין. הסלטיקס החליפו את השחקן השישי של העונה המאוד פציע, בגבוה שקולע ומרווח את המגרש. בנוסף החליפו שחקן הגנתי עם קבלת החלטות נוראית בקלאץ', בגארד ההגנתי הטוב בליגה. אמנם מרגיש שחסר עוד גובה בסגל של הסלטיקס לצורך רוטציה אך נקודת אור מהצד השני היא האמון שג'ו מזולה והשחקנים שמים בדרק וויט. הגארד ממשיך להשתפר ומסתכל לכל מאצ'-אפ בלבן של העיניים. טייטום הפסיק את מטווח השלשות שלו מהעונה שעברה והחל לגוון בארסנל ההתקפי שלו אחרי המון ביקורת על ההתקפה הבנאלית והצפויה של הסלטיקס בפליאוף בהובלתו.

שאלה 4: מה ההתרשמות שלך מויקטור וומבניאמה עד כה?

Stockton2Malone: טוב, נראה שההייפ אמיתי. מאז לברון ב-2003 וזאיון ב-2019 לא זוכר שהיה כזה הייפ סביב בחירה ראשונה בדראפט ונראה בינתיים שהוא מוצדק לגמרי. אמנם, הבחור עוד זקוק לשיפורים רבים, הקליעה מבחוץ לא יציבה מספיק והוא עוד צריך לשפר חתירה לריבאונד ולכדור בכלל, אבל בסך הכול המשחק שלו נראה בינתיים מבטיח מאוד. בהגנה השחקנים היריבים כרגע פשוט לא קולטים כמה הוא ארוך וגמיש. סוף סוף יש סיבה לראות את סן אנטוניו, למרות שהקבוצה עדיין חלשה מאוד עם הגנה הכי גרועה בליגה (כן כן וושינגטון לפניה).

אבי: אם הוא יהיה בריא, הוא יהיה שחקן טוב. אם הוא יהיה בריא, הוא לא יהיה לברון ג׳יימס, מייקל ג׳ורדן או אפילו טים דאנקן. אז כן, הוא מאד גבוה ויש לו המון לסקילז לגבוה. אבל בסופו של דבר, כשאני משווה אותו לדוראנט בשיאו, זה לא נראה טוב. כי למרות, ובעצם בגלל שוומבניאמה גבוה יותר בעשרה ס״מ ודק יותר בעשרים קילו, קל יותר לחטוף ממנו, קשה לו יותר לייצר בכדרור (ואני אומר את זה למרות שהכדרור שלו למישהו שהוא 2.20 מדהים, באמת). ובניגוד למרפקים הקשים שיש לדוראנט, בטח לדוראנט בשיאו. לוומבניאמה, נדמה שיש מרפקים קצת רכים.
עכשיו, שוב, אני חושב שהוא הולך להיות שחקן ליגה  טוב, ואפילו טוב מאד. כנראה אולסטאר כמה פעמים. מה שיש לו (גובה, קליעה, יכולת כדרור, אתלטיות, התמצאות) זה מדהים באמת. אבל זה לא יעבוד כפי שזה כרגע. איך זה ישתנה? 15 קילו יותר, זאת הדרישה המינימלית לדעתי, ושוב – אני לא חושב שהוא צריך את המשחק בהכרח בשביל להיות בריא, כי אני לא רופא, אבל הוא כן צריך את המשקל, בשביל להיות ספסימן פיזי של ממש, ולא להיות רק אטריה מאד מוכשרת.

עמית: וומבי חתיכת תופעה ולגמרי מצדיק את ההייפ סביבו. אם יצליח להתחזק ולהימנע מפציעות – השמיים הם הגבול עבורו (למרות שעם ניתור קל הוא לא רחוק משם). הוא נראה דקיק ושברירי בגלל גובהו, אבל עושה דברים שלא רואים כל יום. הוא גם נראה בטוח בעצמו, מרגיש בבית ואפילו מתלונן קצת לשופטים. ביג לייק.

שחר: אחרי כל כך הרבה אכזבות של פרוספקטים שנכנסו לליגה נראה שהוא הדבר האמיתי. אם יצליח לא להיות יותר מדי זמן בחוץ נראה שהוא יכול בהחלט להיות rookie of the year. ואין ספק שזה גם מוכיח כמה הליגות האירופאיות נהיו טובות יותר מבעבר ויכול להיות שעוד שחקנים יעדיפו לשחק באירופה במקום בקולג'ים.

שקד: לא אוהב לדבר יותר מידי על רוקיז אלא לתת להם לעבוד, אך אם בוומבי עסקינן אני חושב שהשטף שלו במשחק הוא הדבר שמפתיע את כולם יותר מכל. בפן ההתקפי, ידענו שיש לו קליעה וידענו שהוא ארוך בצורה לא הגיונית, אך החששות של האם יוכל לקלוע בליגה ואם יצליח באמת לכדרר כמו בליגה הצרפתית היו בלתי ניתנים להכחשה. וובמי נראה נהדר התקפית וממשחק למשחק פוגש מאצ-'אפים חדשים ולומד את הליגה. דווקא אחרי התחלה מצוינת נתקל במיטשל רובינסון שדי נעל אותו, אך זה חלק מעקומת הלמידה של שחקנים צעירים בליגה. בפן ההגנתי, מעבר לאורך הידיים, המודעות לגודלו בנוסף לחוש מיקום לא רע בכלל לשחקן צעיר מאפשרים לוומבי לכסות שטחים ולחסום זריקות כמו שלא ראינו עוד בליגה. שחקן נהדר לפרויקט האחרון של פופ ואולסטאר בשנה הבאה.

שאלה 5: דרג את 5 הקונטנדריות המובילות בליגה לדעתך, נכון לעכשיו.

Stockton2Malone: דנבר ראשונה, בוסטון שנייה, פילי שלישית, דאלאס רביעית ומילווקי חמישית.

אבי: אז צריך להודות – אפילו יותר מאשר בשנה שעברה ,הליגה שוויונית למדי. אין קבוצות על כלל, לא רק שאין ווריורס 2015 או מיאמי 2012, גם אין קליבלנד 2015, יוסטון 2018 או אוקלהומה סיטי 2012. פשוט אין. זאת לא אותה ליגה. ובכל זאת…
חמישית – דאלאס, כי זה שכתבתי קודם שהיא הפתעת העונה, לא אומר שלא מדובר בקבוצה עם סרטן אחד מוכח ממש (קיירי) וסרטן אחר שרק התחיל לסרטן ועוד יכול לצאת מזה (דונצ׳יץ׳). אבל אם הם ימשיכו כמו שהם עשו עד עתה, אז כן. הם קונטנדרים.
רביעית – בוסטון. זה שכתבתי למעלה שאני לא ממש מאמין בהם, לא אומר שהם לא במקום הרביעי בדירוג הקונטנדריות. הם פשוט לא יותר גבוהים מזה למרות שהם נראים ממש טוב. יש להם סופרסטאר בדמות טייטום וזה כבר יותר מאשר רוב הקבוצות בליגה.
שלישית – מילווקי. בכל זאת יאניס, בכל זאת לילארד, בכל זאת לופז שעדיין חוסם פעמיים במשחק, בכל זאת פורטיס שנראה טוב, ובכל זאת מידלטון שעשוי עוד יום אחד להיראות טוב.  ובעיקר בכל זאת קבוצה שכבר עשתה אליפות. אז כן, יש מצב שהם זקנים מדי. כן, יש מצב שההגנה של ג׳רו הולידיי תחסר להם מאד. וכן, יש מצב שהסינרגיה בין יאניס לבין לילארד תמשיך לא להתקיים. אבל שוב – יש מצב גם שכן.
שניה – פילדלפיה. בסופו של דבר בפעם האחרונה שניק נרס לקח קבוצה לידיים, הוא גם לקח אליפות. טייריס מקסי נראה כרגע לא רק כמו אולסטאר בהתהוות אלא אולי אפילו כמו שחקן חמישייה ראשונה בליגה בהתהוות (כן, עד כדי כך). אמביד נראה מעולה כתמיד,  קלי אוברה בינתיים ללא נפילות, והעומק שהם קיבלו בעקבות הטרייד של הארדן יעזור להם מאד. אבל נכון, מצד שני – אמביד נראה כמו כלום ושום דבר בפלייאוף האחרון, מקסי עדיין לא מוכח, ואוברה – אוברה תמיד נופל. אבל פוטנציאל אליפות, כך או כך, יש שם. תיקון – עשיתי לו עין הרע, אוברה, מסכן. נקווה שיחזור.
וראשונה חביבה – דנבר. לא מספידים אלופות. יוקיץ׳ הוא עדיין השחקן הטוב בעולם ושאר שחקני החמישייה אף הם בכושר פסיכי. מנגד, הספדתי את בוסטון בגלל היעדר עומק, וצריך להודות – דנבר בלי ברוס בראון היא קבוצה עם אפס עומק, וזה בהחלט יכול לעמוד בעוכריהם (זאת מילה בעברית?? – העורך: כן) אבל איכשהו אני יותר מאמין בברכיים של פורטר ג׳וניור ובערך של כריסטיאן בראון מאשר בברכיים של קריספאס פורזינגיס ובערך של פייטון פריצ׳רד.

עמית: דנבר ראשונה, בוסטון שנייה, פיניקס שלישית, מילווקי רביעית, ופילדלפיה חמישית.

שחר: בוסטון ראשונה – אין ספק שהקיץ היה שייך לבוסטון שהשתפרה בכל עמדה, בין אם זה טייטום שנראה בשיא שלו ושהוא סוף סוף הופך מאול סטאר לטופ סופרסטאר ובין עם זה בטרייד על פוזינגס. מול מזרח חלש נראה שהדרך שלהם לגמר סלולה אם יצליחו להישאר בריאים.
דנבר שנייה – האלופים משנה שעברה נראים נהדר אך לא סתם קשה לקבוצה לשחזר אליפות שנתיים ברצף, יש משהו בעייפות ובשובע שהופך את ה-back2back לאתגר קשה יותר מאליפות ראשונה. במיוחד שהכוכב המרכזי שלך בכלל אוהב מרוצי סוסים יותר מכדורסל. אך עדיין קשה למצוא פגמים אמיתיים בקבוצה מקולורדו שאפילו עם פציעות מצליחה לדרוס את המערב העמוס.
פילדלפיה שלישית – הסאגה עם אהרדן הסתיימה ונראה שפילדלפיה עברה הלאה ועם כוכב כמו אמביד יכול להיות זמין לפלייאוף וקבוצה שבנויה היטב סביבו וטייריס מקסי הם יכולים סוף סוף להגיד שהתהליך נגמר והם מוכנים לריצה עד הסוף.
מינסוטה רביעית – נראה מיניסוטה הבינו איך לחבר את גוברט עם טאונס וכשיש לך את אדורארס בהתקפה ומקדניאלס בהגנה הקבוצה נראית מאוד דומננטית בשני צידי המגרש. השאלה היא אם חוסר הניסיון או פציעות ישפיעו על ריצה בפלייאוף אך בינתיים הם ניצחו את בוסטון והנאגטס באופן מרשים.
גולדן סטייט חמישית – מצד אחד נראים עמוקים, כריס פול והספסל עם הרוקיז שבינתיים מרשימים, השחקני שנה שלישית שמראים סוף סוף שהם שייכים לליגה של הגדולים וכמובן חמישיה ששנה שעברה הייתה הטובה בליגה וכמובן סטף, זה יכול להתחבר לאליפות. מצד שני המחסור בגודל מורגש ונראה שקבוצות כבר יודעים את הנוסחה לנצח אותם. כנראה שהם החתמה אחת מלהיות קונטדרים

שקד: דנבר ראשונה – ללא ספק הקבוצה היחידה בשנים האחרונות מאז שנות קליבלנד גולדן-סטייט שגם אחרי שנת אליפות נראת פשוט נהדר.
מילווקי שנייה – נכון יש חסרונות בצד ההגנתי בהגעתו של דיים, אבל בשונה מהקליפרס יאניס התעורר על עצמו ואני מצפה למשחק מול דנבר!
גולדן סטייט שלישית – סטף בעונת MVP וכל מילה נוספת מיותרת.
בוסטון רביעית – העונה יותר מתמיד יש תחושה טובה לגבי בניית הסגל סביב טייטום, שבזכות הריווח בפרקט יכול לגוון את משחק ההתקפה שלו ולהיות אף יותר דומיננטי.
מיאמי חמישית – תחושה כמו התחלה של עוד עונה מאכזבת אך ככה התחילו רוב העונות בהן מיאמי סיימה בגמר NBA או גמר האיזורי.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה לכולם
    אני עם התחזית של עמית.
    בפליאוף מקצרים רוטציה. בהינתן שהחמישייה ואל בריאים הם הקבוצה מספר 1 בליגה. האוזר ופריצארד ישחקו עם 6 שחקנים מנוסים איתם. לא חושב שהשנים האלה שיכולים לתת כמה שלשות במשחק יפגעו בשטף ובהצלחה.

    1. יותר ממינסוטה, סאנס, קליפרס, ובאקס…שלא לדבר על שמות מופרכים כמו גולדן ומיאמי.
      בכלל אני צופה בהשתאות בגל ההייפ העצום סביב מינסוטה.
      כולה 10 משחקים לתוך העונה! ניצחו כמה משחקים, ביג פאקינג דיל.
      חחחחח הפכו אותה לקונטנדרית וגמר מערב

      1. ממש בדיחה כל ההתרפקות הזאת סביב מינוסוטה.

        אני לא באמת מוצא שתי קבוצות שמדגדגות את הסגלים של דנבר וסקרמנטו במערב.

  2. אני היחיד שלא עף ממינוסטה ודאלאס?

    אינדיאנה לא ממש הפתעה אם עקבתם אחרי ה41 משחקים של האליברטון בעונה שעברה עד לפציעה….
    יוסטון- אכן הפתעה שזה ממריא כל כך טוב כבר מההתחלה.

    לדעתי כשנפגש לקראת סוף העונה ההפתעה הגדולה תהיה אוקייסי והמיקום שלהם.

  3. אין כאן הפתעות.
    מינסוטה ודאלאס הן שתי קבוצות שלפי האיכות יעופו בסיבוב הראשון.שני בפלייאוף,
    יוסטון ואינדיאנה עם פתיחה מקרית שתתאזן לרעה ככל שתתקדם העונה.

    המועמדת הברורה לאליפות היא הבוסטון סלטיקס,
    הטרייד על ג'רו הולידיי הוא חיזוק משמעותי ולא רק זה הוא גם החליש את המזרחית המובילה שמתחרה מולה.

  4. איך דאלס שלא נכנסה לפלייאין היא קונטנדרית ??
    בזכות רוקי שנכנס לחמישיה בסנטר?
    נו באמת.
    כמה שחקני רוטציה שהגיעו לא ישנו הרבה.

  5. בס"ד
    תודה רבה. חברים.
    זה רק 10 משחקים
    הארדן עוד לא ביקש טרייד, אבל כמה כוכבים כבר בלואד,
    דריי עבר לאיגרוף, קיירי לבש כאפיה, וסוף ולברון התבלבלו בגיל שלהם.
    טוב שיש את יוקיץ' שיתן קצת יציבות בליגה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט