דיון 5 על 5 לקראת הגמר הגדול / צוות הופס

פריוויו מסודר לסדרת הגמר ולמשחק הראשון שלה יעלה כאן מחר, אבל עוד קודם לכן כינסנו את הצוות לדיון 5 על 5 לקראת הגמר הגדול בין דנבר למיאמי, הראשון בתולדות הנאגטס וה-6 של מיאמי ב-13 השנים האחרונות. איתנו בצוות היום – רועי ויינברג, אור ילובצקי, עומר בקאל, עמית טבול ושקד יעקבי.

שאלה 1: דנבר שמרו על מאזן ביתי מושלם והפסידו בסך הכל 3 משחקים עד כה בפלייאוף, ואילו מיאמי הפסידו 3 רצופים, איבדו יתרון 3- 0 וקיבלו שבוע פחות לנוח. האם ואיך זה ישפיע לדעתך על הגמר?

רועי: אני חושב שזה יתרון משמעותי לדנבר. מיאמי שיחקה 4 משחקים מאז המשחק האחרון של הנאגטס, וכבר ראינו שהם יכולים לעשות את הסוויץ' הזה אחרי שהם דשדשו בחודש האחרון של העונה הסדירה ופירקו את מינסוטה. תוסיפו לזה את הפער בגודל הפיזי לטובת הנאגטס וזה שהם מגיעים "טריים" מול יריבה סחוטה ששיחקה 4 משחקים יותר לאורך כל הפלייאוף (כולל הפליי-אין) וזה משמעותית עובד לטובתם.

אור: לדעתי ההיט יגיעו עם מומנטום למשחק הראשון וינצלו את העובדה שדנבר לא שיחקו כדורסל מעל שבוע ויקחו את המשחק הראשון. אך ככל שהסדרה תלך יותר רחוק יתרון המנוחה יעבוד לטובת דנבר.

עומר: ללא שום ספק מדובר ביתרון משמעותי לקבוצה מהמערב. העובדה שדנבר לא שיחקו כדורסל תחרותי למשך יותר משבוע ברגע השיא של העונה חייב להשפיע על ההמשכיות והקצב שלהם ברמה מסוימת לקראת המשחק הראשון אבל מי שיכל ליהנות ממנוחה כזאת הוא ללא ספק ג'ימי באטלר. הכוכב של מיאמי נראה כאילו הוא איבד פרץ האתלטיות שאפיין את המשחק שלו נגד מילווקי, הניקס ובתחילת הסדרה נגד בוסטון וללא שום ספק יכל להיעזר בכמה ימים מנוחה נוספים לפני המפגש עם אלופת המערב. בצד השני יוקיץ' מגיע לאחר זמן מנוחה ארוך שללא שום ספק יאפשר לו לשמור על אינטנסיביות גדולה בצבע ולבאם אדבאיו, שרק עכשיו סיים להתנגח עם הורפורד ורוברט וויליאמס למשך שבעה משחקים, עומדת להיות סדרה קשוחה במיוחד כבר מהשנייה הראשונה.

עמית: לא חושב שזה ישפיע מהותית. מיאמי צברו מומנטום וביטחון ממסע הפלייאוף מעורר ההשראה שלהם. האדרנלין ממוקד וידחוק את העייפות לזמן מה. השחקנים וגם הצוות הרפואי הם מקצוענים ומנוסים ויודעים לנהל עומסים בין המשחקים וגם תוך כדי משחק. בלי קשר לענייני מנוחה וטריות השחקנים, דנבר בבית היא קבוצה קטלנית שכרגע בביתה פייבוריטית מול כל יריב. כוח האש שלה בלתי מגוון ובלתי נתפס. מיאמי חייבת לנצח משחק אחד בדנבר כדי לנצח את הסדרה ולשם כך היא צריכה להיות בכושר שיא ולהתנהל כל הזמן עם חשיבה מחוץ לקופסה. אם הסדרה תתקיים בשבלונה הרגילה, אין למיאמי סיכוי. מצד שני, אם יש קבוצה שתגרום לטוויסט בעלילה זו מיאמי.

שקד: קודם כל ברכות לשתי הקבוצות שהגיעו לגמר אחרי אחת מהעונות הכי מוזרות שהיו ב-NBA. אמנם, הנאגטס קבוצת בית חזקה מאוד בפליאוף, אך אם נסתכל על הדרך של ההיט אל הגמר נוכל לשים לב שליתרון ביתיות ומשחקי בית אין כל כך משמעות ולכן אני מאמין שתיהיה לנו סדרה מעניינת מאוד.
בדבר המנוחה, אני מאמין שהמנוחה של הנאגטס תיהיה לטובתה בחלקה השני של הסדרה. ההיט יגיעו עייפים במעט אך עם המון ביטחון, וזה שהם שיחקו כמה ימים בודדים לפני סדרת הגמר משאיר את הגוף שלהם בקצב ובמוד של משחק. מבחינת הנאגטס היה להם המון זמן להתכונן, להכין הגנות מפתיעות וכו׳ אבל שבוע ללא משחק עלול ליצור נפילת מתח וירידה בחדות.
בסך הכל אני מאמין שהסיטואציה שנוצרה תועיל להיט בשני משחקי החוץ הראשונים בסדרה ותשחק לטובת דנבר בהמשך הסדרה.

שאלה 2: מי לדעתך יכול להיות אקס פקטור משמעותי עבור דנבר?

רועי: ארון גורדון. אני חושב שיוקיץ' ומארי יהיו מדהימים והשאלה היא ההגנה על באטלר. גורדון אולי עשה עליו עבודה יותר טובה מכל אחד אחר בשנים האחרונות – גם אם במדגם קטן – ושחקן חכם ופיזי שעשה עבודה טובה על דוראנט ולברון באופן יחסי. בהתחשב בזה שמיאמי מאוד מאוד תלויה בבאטלר, הוא אולי השחקן החשוב ביותר שלה כאן. כשעוצרים אותו עוצרים אותם.

אור: ברוס בראון. הנאגטס יצטרכו את הספארק מהספסל בשביל להתמודד נגד הספסל של מיאמי, ויהיה לו חלק משמעותי בשמירה על כל המקס סטרוסים או גייב וינסטנים בשביל לאפשר לשאר הכוכבים להתמקד יותר בחלק ההתקפי.

עומר: ג'מאל מארי. ג'יילן ברונסון קלע 31 נקודות למשחק בסיבוב השני, דריק ווייט היה נהדר במשחקים האחרונים ועכשיו ההגנה של מיאמי תפגוש את האתגר הגדול ביותר שלה עד כה, גם בקו האחורי. חוץ מג'ימי באטלר, שרמת האינטנסיביות ההגנתית שלו באה והולכת כמו האחת ההתקפית, הקו האחורי של מיאמי מורכב מגייב וינסנט, דאנקן רובינסון, טיילר הירו (במידה ויחזור) וקייל לאורי שרחוק מהימים בהם היה נחשב שחקן הגנה עילאי. מיאמי עומדת לשחק יותר הגנה אישית ממה שהם שיחקו לאורך כל הפלייאוף לאור הקשיים שהם עומדים לחוות בהגנה איזורית נגד דנבר ואני מקווה שספולסטרה מכין משהו מיוחד לטיפול בפיק אנד רול של מארי ויוקיץ' והתמודדות עם הגארד בתור מוביל כדור כי כמו שראינו פעם אחר פעם בעבר הגארד הקנדי לא מפחד להתחמם באף סדרת פלייאוף ויכול להיות אגרסיבי במיוחד כשזה מגיע לניסיונות הקליעה שלו, אני לא רואה איך אף אחד מהשמות למעלה מסוגל להאט אותו בתור השומר הראשי שלו. ובזמן שמיאמי יהיו עסוקים עם ניסיונות לעצור את יוקיץ' אופן ההתמודדות של ההיט עם מארי יכול להכריע את הסדרה.

עמית: יוקיץ' ומארי כנראה יגיעו לכל משחק ופורטר (מניח שבעיקר במשחקי הבית) יהיה משמעותי בכמה משחקים. היכולת ההתקפית של ארון גורדון ו- KCP וכן היכולת הכללית של ברוס בראון האדיר (מגיע לו לקבל ערך במילון ליד המושג "אקס פקטור") יעשו את ההבדל. אם שניים מתוך השלושה הללו יהיו טובים זה יהיה מצוין עבור דנבר.

שקד: קנטביוס קולדוול-פופ ולא אחר. הנאגטס יודעים מה הם יקבלו מיוקיץ ומארי אבל במשחקים בהם KCP חד ולוהט התקפת המעבר וההתקפה המסודרת של דנבר נראות בשלומתן.

שאלה 3: מי לדעתך יכול להיות אקס פקטור משמעותי עבור מיאמי?

רועי: היווד הייסמית'. שחקן שאני מאוד אוהב במיאמי ושומר נהדר שצריך לקבל תפקיד משמעותי, בין אם כמי ששומר על מארי עם יתרון הגודל או מנסה להקשות על יוקיץ' בזמן שבאם בתפקיד חופשי יותר בהגנה. מאמין שהוא יהיה ברוטציה ואיכשהו יקבל דקות על שניהם, כי כל מה שיש למיאמי זה פורוורדים בסדרה מול גארד וסנטר.

אור: באם אדבאיו. לאחר סדרה חלשה שלו מול בוסטון, באם יצטרך להתעלות בשביל שיהיה להיט סיכוי בסדרה. יהיה לו את המצ׳-אפ ההגנתי הכי קשוח שאפשר לדמיין, אבל אם יצליח לחזור ל-18-20 נקודות למשחק יהיה להיט סיכוי משמעותי.

עומר: באם אדבאיו. לא משנה כמה טובים מיאמי יהיו התקפית, וראינו את אותו הדבר נגד הלייקרס שקלעו ללא הפסקה ושיחקו כדורסל התקפי ברמה גבוהה ועדיין לא הצליחו לנצח משחק אחד, דנבר רוצה למשוך אותך לקרב יריות מתוך הביטחון ביכולת של יוקיץ' למצוא את הזריקה הטובה ביותר בכל טיול לצד השני של המגרש. מיאמי לא עומדים להכריע את המשחק הזה בצד ההתקפי אלא הדרך היחידה שלהם להשיג יתרון מסוים על הנאגטס הוא אם הם יצליחו לעשות את הבלתי יאומן, להאט את הג'וקר. באם עומד לקבל את אחת המשימות הקשות ביותר בספורט העולמי כרגע והוא רק הקורבן הבא אחרי גוברט, אייטון ואנתוני דייוויס אבל נקודת החוזקה הטובה ביותר של הגנת ההיט היא היכולת שלהם לקרוס אל תוך הצבע, להציף אותו ולאחר מכן לחזור מחדש ולרדוף אחרי הכדור כשהוא מועבר בין הקלעים מחוץ לקשת והכל עומד להתחיל עם הניסיון של באם לגרום לסרבי הגדול להתקשות בשלבים הראשונים של ההתקפה. בסדרות הפלייאוף שמיאמי שיחקו נגד יאניס ה"חומה" שלהם התבססה על היכולת של השחקן הראשון להישאר מולו בתחילת ניסיון החדירה ואז להציף את הצבע ולהוציא לו את הכדור מהידיים, כל עוד באם לא יוכל להאט את יוקיץ' בנקודת המגע הראשונית בין השניים ההגנה הקבוצתית שמיאמי מתכננת לא הולכת להיות אפקטיבית במיוחד.

עמית: כיילב מרטין הפך למספר 2 של מיאמי. אני מאמין שנגד ההגנה של דנבר הוא ימשיך להוות פקטור משמעותי ולכן מבחינתי האקס פקטור העיקרי של מיאמי הוא באם אדבאיו. באם נעלם ליותר מדי משחקים וככה לדנבר יהיה קל לסגור עניין. Honorable mention: שניים מבין ווינסנט, רובינסון וסטרוס).

שקד: בימים אלו קשה מאוד לא לשים אצבע על קיילב מרטין אבל אני בטוח שהנאגטס ראו את הסדרה ויעשו את ההתאמות. בנוסף, היופי בהיט הוא שבכל יום נתון כל אחד הוא אקס פקטור, וזה מה שעושה אותם כך כל מסוכנים. התעלות של רובינסון? סדרה ענקית שוינסנט לא יפסיק לתקוף את יוקיץ ומארי? טיילר הירו הישר מחדר הטיפולים? אי אפשר באמת לדעת או לשים את האצבע, מה שכן אפשר להיות בטוחים זה שמישהו יתעלה.

שאלה 4: איזה מאצ'-אפ או מפתח מרכזי יכריעו לדעתך את הגמר?

רועי: יוקיץ' נגד ההגנה של מיאמי. יש למיאמי כמה פתרונות אפשריים, אבל אף אחד לא טוב. באם בהגנה אישית? לאב או זלר שינסו לסחוט ממנו עבירות? אזורית (שעבדה טוב בסיבובים הקודמים ולא מבטיחה על הנייר)? אין לי מושג. ספולסטרה ינסה את הכל ויעלה עם מה שעובד, ולכן זה הסיפור של הגמר מבחינה טקטית.

אור: לדעתי נקודת המפתח תהיה כמה הצמד החזק של ההיט (ג׳ימי ואדבאיו) יוכל להתמודד מול יוקיץ׳ ומארי. בשלושת ההפסדים מול בוסטון ראינו איך ההיט התקשו כששניהם סבלו מערב חלש, ובמשחקים בהם שניהם (ובעיקר ג׳ימי) משחקים טוב, הם יכולים לנצח בכל ערב. שחקני המשנה של ההיט יצטרכו את הנוכחות שלהם.

עומר: יוקיץ' נגד ההגנה האיזורית של מיאמי. הסיבה שמיאמי משחקת איזורית היא ברורה מאוד, היא מאפשרת למיאמי להכניס לרוטציה שחקני הגנה פחות טובים ומקטינה את האפשרות שהם יירדפו בצד ההגנתי והיא תמיד מוציאה קבוצות מהמשחק הרגיל שלהם ומקשה עליהם לנהל את ההתקפה בצורה שהם רוצים. אבל מה עושים כשהפתרון הטוב ביותר שעומד להיות לנאגטס, הוא גם בדיוק הצורה שבה הם רוצים לשחק כדורסל? להורפורד חיכו שטחים עצומים באיזור קו העונשין, בהם יכל לתפוס את הכדור ולקבל החלטה, ההימור של ספו השתלם נגד בוסטון אבל ניקולה יוקיץ' הוא לא אל הורפורד. עם מארי, קיי סי פי ומייקל פורטר ג'וניור שיחכו מחוץ לקשת והתנועה הנהדרת של אארון גורדון וברוס בראון ללא הכדור לא יפתיע אתכם לגלות שדנבר היא ההתקפה הטובה ביותר בליגה נגד איזורית, כמות האופציות שעומדות להיפתח בפני יוקיץ' בהתקפה גורמת לי להאמין שכל עוד ספוסלטרה לא ימציא את הגלגל מחדש וימצא דרך אחרת להתמודד עם יוקיץ', ההגנה של מיאמי לא תצליח להחזיק מעמד במשך הרבה זמן.

עמית: מאצ'-אפ המאמנים. שתי הקבוצות מתפקדות טוב בהתקפה וזה אומר שלדנבר יש יתרון מובנה. הכל תלוי בספולסטרה. הוא חייב לתת את האקסטרה, אחרת מיאמי לא תצליח להתמודד עם הנאגטס (בעיקר במשחקי החוץ) למרות הגנה עדיפה.

שקד: באם-יוקיץ או האיזורית של מיאמי-יוקיץ'.

שאלה 5: זמן הימורים. מי לדעתך תנצח ובכמה ומי יהיה הפיינלס MVP?

רועי: דנבר מנצחת. 1:4, יוקיץ' האמ.וי.פי של סדרת הגמר.

אור: למרות היותי אוהד של ההיט, אני הולך עם הקבוצה העדיפה בשישה משחקים. 4-2 לדנבר, ג'וקר פיינלס MVP.

עומר: זאת עומדת להיות סדרה נהדרת עם כדורסל ברמה גבוהה מאוד, אבל בסופו של דבר אני לא רואה איך מישהו מצליח לעצור את ההתקפה של הנאגטס. דנבר בשש, יוקיץ' הוא ה-FMVP.

עמית: דנבר תנצח 2-4. יוקיץ' פיינלס MVP.

שקד: הראש אומר 4- 2 לדנבר וג'מאל מארי MVP. הלב אומר 4- 3 למיאמי וג׳ימי באטלר MVP.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. לענ"ד זה יור צמוד ממה שזה נראה
    1 יש ערך רב לניסיון למיאמי כמועדון זהו גמר 7 דנבר לראשונה
    ראלי עם גמר 19 כשחקן /מאמן /נשיא
    למאמן זהו גמר 7
    בכלל מיאמי הייתה כאן בגמר 20 עם הכוכבים באטלר ואדוביו וגם רובניסון והיירו
    כאשר ללאב ולאורי יש טבעות גם כאנדרדוגים מוחלטים
    בעוד בדנבר רק פופ כמדומני היה בגמר

    2 מיאמי קבוצה מאומנת יותר הרוטציה די דומה אבל במיאמי יש יותר אקס פקטורים כל משחק שלא לדבר על היירו שצריך לחזור
    היא גם עושה התאמות טוב יותר

    3 הווינר הכי גדול במיאמי

    4 גם המנוחה של 3 ימים כל משחק משמעותית מאד למיאמי (למעט משחק 4 שפ זה אחרי יומיים )

    עדיין דנבר פייבוריטית בוודאי כל עוד לא תפסיד בבית
    אבל זה לא 10-90 זה לכיוון 40-60

  2. הלב עם מיאמי, ובסוף זה מה שמשנה
    פשוט כבשו אותי (ולא רק אותי) בריצת פלייאוף אגדית. 4-2 וטבעת לבאטלר הלוואי.

  3. מעניין תודה.
    לא מהמר נגד באטלר יותר. גם ספו יודע את העבודה. ויש להם הגנה טובה.
    למרות שממול יש קבוצה מעולה. כולל יוקיץ', וכולם בריאים, אז יכול להיות שהכוכבים הסתדרו עבורם…
    3-4 מיאמי

  4. אחלה ברייקדאון! מקצועי ביותר.
    אבל כמו לאורך הפלייאופס, הזילזול או אולי האי אמונה במיאמי צורם לי.
    ולא רק בגלל שאני אוהד..
    3 סיבובים והדחת 2 מועמדות לאליפות על הדרך לא נתנה לכם קמצוץ אמונה?

    1. גם את בוסטון, דנוור היו7 אוכלים לארוחת בוקר.
      אי אפר לעצור את התקפת דנוור והחיתוכים.
      איך תעצור את יוקיץ? אם הוא לא ביום קליעה טוב הוא ימסור יותר אסיסטים. הוא ישלוט בכדורים החוזרים.
      מי תשים עליו, אדביו? ובמסורת הפיצי באתר, את הלבנבן עם המסכה השקופה מסרטי האימה?

  5. מיאמי בשישה.
    למה ?
    ניסיון במעמד , יתרון בעמדת המאמן , מרווחים של 3 ימים שיאפשרו למיאמי להתאושש מהסידרה מול בוסטון , אחד ג'ימי באטלר.
    לדעתי מיאמי תיקח אחד משני הראשונים בקולורדו.

  6. 5 על 5 מעולה. תודה לכולם. לדעתי יוקיץ' לא יכריע את הסידרה, אלא המאבק מארי נגד באטלר. בקשר ליוקיץ', תתפלאו, אבל לזלר תהיה סידרה טובה מאד נגדו והוא – כמחליף לבאם, יקשה על יוקיץ', ובאטלר יגבור על מארי. מיאמי תנצח במשחק הששי, בבית, 4-2

  7. ובעיני רוחי אני רואה את קיילב מרטין צמוד לגופיה של הג׳וקר מחוץ לקשת בסוף שעון
    הג׳וקר עולה לזריקה א-לה לו סילבר ואז ג׳ימי מגיח, מוציא לו את הכדור, רץ את כל המגרש ודופק דאנק מצלצל

  8. הליינים בוגאס מבשרים על יתרון מוחץ לדנבר אז אני מניח שמיאמי תיקח. בגלל ההגנה החונקת, הנסיון ,המאמן, הקשיחות והלב.
    כדורסל נטו? ברור שדנבר עדיפים אבל זה גם מה שאמרו לפני הסדרות של מילווקי ובוסטון…

  9. דיון נהדר ותודה רבה לכל המשתתפים…
    אבל אני שוכב פה במיטה ומרגיש משהו מוזר…
    מדברים וזה, חושבים על סדרת הגמר…

    אתם יודעים ממי שכחנו? אתם יודעים מי כבר הפך למעין מושא, רעיון או משהו בלתי נראה ונשמע?

    יודוניס האסלם.

    אני זורק אור בחלל ואומר שיכול להיות שהאיש הזה…
    עם כל הנסיון שלו, עם כל הידע והצבירה…
    יעלה לפרקט…וישלוט ביוקיץ'.

    הוא ישלוט. הוא ימשיל. הוא יקלע. הוא יקח ריבאונד. הוא ימסור…ומיאמי תהא אלופה.

    וואוו. איזו נקודת אור קטנה בקצה היקום החשוך…
    יודוניס פאקינג האסלם.

    Bang!

    1. שש שנים, לשבת בצד…
      שש שנים, לחכות…לרגע אחד.
      כל אימון, להוריד את באם לרצפה.
      כל אימון, אמ.וי.פי…

      לשבת. בצד. לחכות.
      טרי. רענן. מפוקס.
      משום מקום הוא מגיע, כמו איש עם מכונת זמן…
      שולט, זוכה ונח.

      יודוניס פאקינג האסלם.
      הגבוה של מיאמי.

      הולי שיט.

  10. דנבר תחזיר את מיאמי לגודל האמיתי,יגמר 4-1.
    מלון זה לא בזוקה.
    היתרונות עצומים לדנבר
    מייל היי
    גובה
    מנוחה
    היתרון היחידי של מיאמי הוא על הקווים, וגם זה בסימן שאלה

    1. תוסיף:
      * שחקן הכדורסל הטוב בעולם – בריא כמו בוגאטי שיצאה מהמפעל
      * לצדו סיידקיק ברמת אולסטאר
      * רעב מטורף לאליפות ראשונה (למועדון וגם אישית לכולם למעט KCP)
      * אין שחקנים הדקייס וכולם מצדיעים למאמן ותיק ומוערך

      כל הסיפור הזה לא כוחות ולכן אני דבק בסוויפ מארץ מטאטאי הפרא

  11. דטרויט מעוניינת במונטי וויליאמס. מכינה "הצעה גבוהה."🤣🤣🤣
    אם מונטי חותם,שיתכונן לפרישה.
    דטרויט זה בית אבות
    ג'ייסון טייטום הבהיר שהוא רוצה שג'יילן בראון ישאר.
    ג'יילן בראון קנה 2 דירות הממוקמות אחת על יד השניה, בבוסטון.😊😊😊
    בהנהלת שארלוט ישנה תחושה שברנדון מילר ישתלב טוב יותר עם לאמלו בול מאשר סקוט הנדרסון.😂😂😂
    הנהלה מטומטמת ברמה הסטורית

  12. באמת קשה כבר להמר נגד מיאמי אבל דנבר ב5
    הם שיחקו מדהים כל הפלייאוף עברו את פיניקס די בקלות
    טיטאו את הלייקרס ויש להם התקפה קולחת ואת יוקיץ'
    לא חושב שהמנוחה תשפיע יותר מידי כי בכל מקרה דנבר ינצחו את השניים הראשונים

  13. מצוין.תודה לכולם
    "שדנבר היא ההתקפה הטובה ביותר בליגה נגד איזורית"- מעניין מאוד.
    .
    מסכים שמארי הוא אקס פקטור כי העבר שלו בפלייאוף מלא באי יציבויות והסדרה האחרונה יכולה להטעות.
    לאור העובדה שיוקיץ אמור לחגוג בסדרה הזאת, מארי הוא החתיכה הכי חשובה אחריו.
    .
    ועם שקד לגבי מיאמי כי אחרי הלייקרס הם הקבוצה שהיו לה הכי הרבה אקס פקטורים שונים הפלייאוף הזה

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אתה מתחנף בגלל שאנחנו במשא ומתן על הדגם החדש של חיתולים בטעם במבה…

    1. שי,חייבים צו הרחקה של הרוצח מהעגלה,
      ממליץ על שמיכה בלילה ומחטף עם קשירה לדופן העגלה של מיאמי.
      נעביר בקשיש עד סיום הגמר למנהל העגלה של מיאמי, שישאר קשור.
      תוכנית פעולה נגד דה שוט
      א. מחטף וקשירה
      https://giphy.com/gifs/G2Esports-caps-g2caps-rasmus-winther-nc1AhaVItyOq2XZ2WM
      דה שוט נופל למלכודת של ה-ללל
      https://giphy.com/gifs/donkey-scratch-oK9jTxvJT8ig8
      העגלה של מיאמי מקרטעת בהשפעת הרוצח
      https://giphy.com/gifs/driver-donkey-cart-uLm3v6Qhmog9i
      הבכי והסבל בעגלה של מיאמי אחרי הדריסה והנהיגה של דה שוט מהצוק
      https://giphy.com/gifs/bartender-donkeys-ulDHzfKbOd4Yg

  14. הביתיות היא יתרון גדול לדנבר. אני מקווה שמיאמי יפתיעו ויקחו את אחד משני המשחקים הראשונים ואז תהיה סדרה לפנתיאון.
    דנבר שלמה וטובה יותר אבל מיאמי יותר מאוזנת ומוציאה משחקני הספסל יותר.
    כמו ילד קטן אני מסתכל על הסדרה ושואל את עצמי למי יותר מגיע, לג'ימי או ליוקיץ'.
    אני עם מיאמי לגמרי מהרגש למרות שגם אליפות של דנבר יהיה מאורע משמח ביותר.

  15. מיאמי הזאת ממש אוהבת שמהמרים מולה, אבל באטלר זה לא דויין וייד, ובאם בטוח לא שאק. אין לחבורה הזאת מספיק כוח אש.
    הם יתנו פייט, זה בטוח. אבל דנוור גם עדיפה וגם מאוד רעבה. הם טובים מהם ולא פחות רעבים מהם, ולכן ינצחו.

  16. המופע הסימפטי של תיאטרון ההיט מגיע לסיומו. כל הזלרים, הכלבים, החתולים, הגייבים והדאנקנים יחזרו לגדלם הטבעי ולצערם ינוגבו (כמו שאומרים החברים שלי בשיכון שמעון קלירפאתאל) על פרקט בגובה 1.6 ק"מ ואח"כ גם בגובה פני הים. כנ"ל ג'ימי ובום אודיבאיו.
    4:0 עגול וריחני.

  17. בס"ד
    תודה רבה.
    להערכתי דנבר ב 5 או 6ב בתנאי 'לא ירעדו להם הידיים יותר מדי.
    אבל מיאמי תשרוט ותנשך, זה לא הולך להיות קל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט