הארדן יערוך בכורה בקליפרס מול הניקס, הספרס יגיעו לאינדיאנה ועשרה משחקים נוספים בפריוויו ליל שני עמוס כל טוב / רותם אלרן

מנת השף

2:30 – ניו יורק ניקס (4-2) VS לוס אנג'לס קליפרס (2-3)

גולת הכותרת של ליל המשחקים שלפנינו תגיע אלינו מהמדיסון סקוור גארדן, שם ג'יימס הארדן ישחק את המשחק הראשון שלו במדי הקליפרס, מספר ימים לאחר שדווח כי הגיע אל הקבוצה בטרייד לאחר כעונה וחצי במדי הסיקסרס.

הניקס, הקבוצה הפחות מסקרנת מהשתיים במשחק, תגיע לאחר שהפסידה ב-4 מ-6 משחקיה הראשונים העונה, כשלא מעט מהאשמה על ההפסדים האלה שייכת לג'וליוס רנדל – הפורוורד בן ה-29 מעמיד 13.7 נקודות למשחק העונה, כאשר הוא עושה זאת ביעילות מחרידה של 31.8% אפקטיבי. רנדל לא מצליח להכניס את הכדור לתוך הסל, וכאשר הוא אמור להיות השחקן השני בטיבו בקבוצה מאחורי ג'יילן ברונסון אין לקבוצה סיכוי להציג רמה גבוהה כאשר הוא משחק כך. הלילה רנדל ייאלץ להתמודד מול קוואי או פול ג'ורג', כאשר בצבע מחכה איביצה זובאץ, כך שסביר להניח שלא נראה יכולת התקפית יותר מדי מרשימה ממנו ומהניקס ככלל גם הלילה.

מנגד, הקליפרס היא ללא ספק הקבוצה הכי מעניינת של ליל המשחקים הזה והסיבה העיקרית שזהו המשחק העיקרי שלו – לאחר סאגת הטרייד של הארדן אשר ארכה מספר חודשים, הגארד המזדקן סוף סוף קיבל את מבוקשו, כאשר הסיקסרס העבירו אותו אל לוס אנג'לס עבור מרכוס מוריס, קיי ג'יי מרטין, רוברט קובינגטון ובחירות. כידוע, הארדן יסיים את החוזה שלו בתום העונה ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, כך שהלילה מתחיל בקליפרס ניסוי אשר עשוי לארוך עונה אחת בלבד, אך מדובר בהימור שהקליפרס היו חייבים לקחת במצבם.

הקליפרס אמנם הציגו יכולת טובה למדי בעונה שעברה וגם את העונה הזו פתחו עם יכולת טובה מצד שני הכוכבים המובילים, אך לאור גילם והמצב הבריאותי המפוקפק שלהם קשה להאמין שההצלחה הזו הייתה מחזיקה לאורך זמן. התוספת של הארדן תהיה חשובה עבור הקליפרס, אשר סוף סוף יקבלו את הכוכב השלישי ומנהל המשחק שהם צריכים, ולאחר שבחמשת משחקיהם הראשונים העונה הם החזיקו ברייטינג ההתקפי הרביעי בטיבו ב-NBA, יהיה מרתק לראות כיצד הארדן ישפר את התקפת הקבוצה אף יותר.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון חוץ של הקליפרס ב-9.

שאר המשחקים

2:00 – דטרויט פיסטונס (5-2) VS גולדן סטייט ווריורס (2-5)

הראשון מלא פחות מארבעה משחקים אשר יתחילו בשעה 2:00 היום יגיע אלינו ממישיגן, שם הפיסטונס הצעירים יפגשו את הווריורס המנוסים, אשר פתחו את העונה נפלא עם 5 ניצחונות ב-7 משחקיהם הראשונים.

דטרויט תגיע למשחק עם שלל פציעות, כאשר בויאן בוגדנוביץ' ומונטה מוריס ימשיכו להיעדר, בעוד ג'יידן אייבי ואלק ברקס נמצאים בספק למשחק. כצפוי, הקבוצה פתחה את העונה ביכולת חלשה, ואף על פי שניצחה פעמיים בשלושת המשחקים הראשונים של העונה היא הפסידה בארבעה אשר שיחקה מאז. קייד קנינגהאם אמנם מספק יכולת נפלאה, ג'יילן דורן ממשיך בקו ההתקדמות מעונתו הראשונה והרוקי אוסאר תומפסון מרשים מאוד, אבל כל אלה לא מספיקים כדי להפוך את דטרויט לקבוצה טובה או אחת שתהיה מסוגלת להתמודד עם הווריורס כשווה היום.

מנגד, הווריורס מגיעים לאחר שהפסידו אתמול לקליבלנד, כאשר כל החמישייה של הקאבס סיימה עם כמות דו ספרתית של נקודות והצליחה להכריע את הווריורס, אשר קיבלו 13 נקודות משותפות מכריס פול ואנדרו וויגינס, שניים מחמשת השחקנים המובילים של הקבוצה. גולדן סטייט אמנם מגיעה מעט עייפה יותר לאחר ההפסד, אך לאור היכולת הטובה שראינו ממנה בשני צידי המגרש עד כה העונה (מקום תשיעי ברייטינג ההתקפי, מקום 12 בהגנתי), אין סיבה שנראה אותה מתקשה יותר מדי מול הפיסטונס הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הווריורס ב-13.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (3-3) VS סן אנטוניו ספרס (3-3)

אחד מהמשחקים המהנים ביותר של הלילה יגיע אלינו מאינדיאנה, שם הפייסרס, אשר הפסידו בנקודה בלבד לשארלוט במשחקם האחרון, יארחו את הספרס, אשר מגיעים לאחר שהפסידו אתמול מול הראפטורס בהארכה.

הפייסרס מחזיקים ברייטינג ההתקפי השביעי בטיבו בליגה, כאשר פעם אחר פעם הם מצליחים להציג כדורסל יפה, זורם ומהנה מאוד, כאשר בפיקודו של טייריס האליברטון הם משחקים בקצב השלישי הכי מהיר בליגה. מהצד השני ניצבת סן אנטוניו, אשר גם היא משחקת כדורסל מהיר ומחזיקה בכמות הפוזשנים התשיעית בגובהה ב-NBA העונה, אך עבורם הקצב מעט פחות משתלם, כאשר הם מדורגים במקום ה-18 במדד הרייטינג ההתקפי. מה שמשותף לשתי הקבוצות כרגע הוא המחסור שלהן בהגנה, כאשר הספרס מדורגים במקום ה-26 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי והפייסרס במקום האחרון.

המחסור בהגנה צפוי להביא לנו כאן משחק זורם ומהנה במיוחד, כאשר גם נקבל מפגש בין טייריס האליברטון לויקטור וובמניאמה, שניים מהשחקנים הצעירים הכי מוכשרים ומבטיחים בליגה. בלילה בו הארדן לא היה עורך את בכורתו בקליפרס המשחק הזה היה ככל הנראה מוכתר כמסמר הערב, אך בכל אופן מומלץ לשים עליו עין.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הספרס ב-6 במשחק בו שתי הקבוצות יקלעו צפונה ל-130 נקודות.

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (1-4) VS וושינגטון וויזארדס (4-1)

המשחק הבא יגיע אלינו מעיר אחוות האחים, כאשר הסיקסרס, אחד מהמועדונים המובילים במזרח, יארחו את הוויזארדס, המדורגים במקום האחרון באיזור נכון לעכשיו.

מעבר לטרייד על הארדן, השינוי הגדול ביותר של הסיקסרס העונה הוא ללא ספק בגזרת האימון – דוק ריברס פוטר מהקבוצה לאחר שלוש שנים במועדון, כאשר במקומו מונה מאמן הראפטורס לשעבר, הלא הוא ניק נרס. נרס הוכיח את עצמו בתור אחד מהמאמנים הטקטיים הטובים ביותר בליגה כולה, וההשפעה שלו על היכולת של הסיקסרס בולטת, כאשר הקבוצה משחקת כדורסל זורם וקבוצתי, כאשר נכון לעכשיו ארבעה שחקנים שונים בקבוצה מעמידים 20 ויותר נקודות למשחק העונה.

מנגד, הוויזארדס ממשיכים את הקו מהשנים האחרונות וממשיכים להציג יכולת מזעזעת, כאשר הפעם הם עושים זאת בהובלת ג'ורדן פול אשר הגיע אליה מהווריורס במהלך הקיץ ומעמיד 17.6 נקודות ב-48.1% אפקטיבי בפתיחת העונה. הקבוצה מדורגת במקום ה-20 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, אך ההגנה שלה חלשה אף יותר, כאשר היא נמצאת במקום ה-29 במדד הרייטינג ההגנתי. הסיקסרס מאוד ייהנו מהחורים בהגנת הוויזארדס, ואני מאמין כי נראה את ג'ואל אמביד עובר את סף 40 הנקודות הלילה, במיוחד לאור כך שגאפורד ואבדיה נמצאים בספק למשחק בוושינגטון.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פילדלפיה ב-23.

2:00 – אורלנדו מג'יק (2-4) VS דאלאס מאבריקס (1-5)

המשחק הרביעי והאחרון אשר יחל ב-2:00 הלילה יגיע אלינו מאורלנדו, שם המג'יק המפתיעים יארחו את המאבריקס המרשימים.

לאחר שבעונה שעברה סיימה במקום ה-13 במזרח אך הראתה ניצוצות, העונה אורלנדו כבר מתחילה לממש את הניצוצות האלה תחת המאמן ג'מאל מוזלי. למרות שמדובר בקבוצה צעירה ולא מנוסה, אורלנדו מציגה יכולת הגנתית נפלאה כבר עכשיו, כאשר היא מחזיקה ברייטינג ההגנתי השני בטיבו ב-NBA ומציגה יכולת קבוצתית נפלאה בצד האפור של הפארקט. ההתקפה של הקבוצה עוד טעונת שיפור, כאשר הרייטינג ההתקפי של המועדון נמצא במקום ה-16 בליגה נכון לעכשיו, אבל השילוב של הגנה מצוינת עם התקפה טובה למדי יוצר קבוצה מאוד מסקרנת שעשויה להיכנס לפלייאוף המזרחי כבר השנה. הלילה הקבוצה תשחק ללא וונדל קרטר, כאשר מרקל פולץ נמצא בספק למשחק.

דאלאס מגיעה למשחק הזה במצב כמעט הפוך לזה של המג'יק, כאשר היא מחזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה וברייטינג ההגנתי ה-22 בטיבו. מצב זה היה צפוי למדי לאור השינויים שהקבוצה ביצעה בעונה שעברה ובמהלך הקיץ, אך הפרט המפתיע הוא כך שהקבוצה הצליחה לנצח ב-5 מששת משחקיה, כאשר היא מחזיקה בנט רייטינג השמיני בטיבו ב-NBA. זהו המשחק השני בבק טו בק עבור המאבריקס, כך שגורם העייפות צפוי לשחק תפקיד כאן, אך שתי הקבוצות נראות שקולות למדי והקרב בין הגנה נפלאה להתקפה נפלאה לא פחות יהיה מרתק.

ההימור שלי הוא על ניצחון של אורלנדו ב-5.

2:30 – מיאמי היט (4-2) VS לוס אנג'לס לייקרס (3-3)

המשחק הבא יגיע אלינו מפלורידה, שם ההיט, אשר חווים פתיחת עונה קשה ועשויים לשחק ללא ג'ימי באטלר הלילה, יארחו את הלייקרס, אשר גם הם יגיעו עם לא מעט היעדרויות.

מיאמי פתחה את העונה בצורה לא מיטבית כאשר ניצחה רק בשניים מששת משחקיה הראשונים, כאשר ג'ימי באטלר פתח בקצב איטי עם 17.2 נקודות למשחק בלבד ביעילות מפוקפקת, וזאת לאחר שבפלייאוף האחרון סיפק תצוגות מופלאות שהביאו את מיאמי כל הדרך מהפלייאין אל הגמר. לאור השחקנים שעזבו בקיץ את מיאמי, ובראשם גייב וינסנט ומקס שטרוס, ירידת רמה של הקבוצה היא לא מפתיעה, וקשה לי לראות כיצד היא תצליח להתמודד כראוי מול לברון ודיוויס הלילה.

הלייקרס ישחקו הלילה בסגל חלקי מאוד, כאשר רוי האצ'ימורה, ג'יילן הוד שיפינו, גייב וינסנט וג'ארד ואנדרבילט ייעדרו בעוד ג'קסון הייז נמצא בספק, כך שהם יצטרכו להסתמך על שני הכוכבים בצורה מאוד כבדה. גם הלייקרס לא פתחו את עונת 2023/24 באופן אופטימלי, כאשר בעיית פציעות התחברה ליכולת בעייתית בדקות ללא לברון ג'יימס והובילה לכך שהקבוצה הפסידה בחצי מהמשחקים ששיחקה עד כה. הלילה היא מגיעה כפייבוריטית בשל כך שבאטלר בספק למשחק בשילוב עם היתרון של הלייקרס באגף הכוכבים, אך ניצחון של כל אחד מהצדדים לא יפתיע לאור החולשות הבולטות של שתי הקבוצות.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הלייקרס ב-7.

2:30 – ברוקלין נטס (3-3) VS מילווקי באקס (2-3)

ברוקלין תגיע למשחק עם מצב פציעות בעייתי למדי, כאשר ניקולס קלקסטון וקמרון ג'ונסון ייעדרו, בעוד לוני ווקר וטאריק וייטהד נמצאים בספק למשחק. הקבוצה פתחה את העונה ביכולת סולידית, כאשר יכולת מצוינת מצד קאם תומאס (26 נקודות למשחק) ומיקאל ברידג'ס (20.3 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק) הובילה אותם לניצחון בחצי מ-6 המשחקים הראשונים של העונה. ההגנה לא מצליחה לתפקד, וזהו פרט אשר יהווה בעיה מול הבאקס, אך ההתקפה של הקבוצה נראית מצוין ומדורגת במקום השמיני בליגה כרגע. זה כנראה לא יספיק לניצחון, אבל יכול להיות שנקבל כאן משחק צמוד מהצפוי.

מנגד, הבאקס מגיעים בסגל מלא לאחר שניצחו את הניקס במשחקם האחרון. הקבוצה עוד לא התחברה לחלוטין ועל כן ניצחה רק ב-3 מ-5 משחקיה הראשונים, כאשר דמיאן לילארד מסתגל לאיטו למועדון ועדיין לא נמצא בשיא היכולת ההתקפית שלו. למרות הפתיחה ההדרגתית של לילארד, העובדה שהוא מסוגל לא להיות בשיאו ושהקבוצה עדיין תצליח לנצח באופן קבוע ולהחזיק במאזן חיובי היא שינוי עצום ביחס למצב בו היה בפורטלנד, וזהו ללא ספק יתרון עצום עבורו שיוריד ממנו לא מעט לחץ ועומס. ההגנה של הנטס לא נראית טוב העונה, ומול שני כישרונות התקפיים כמו יאניס ולילארד זו תהיה בעיה שתתבטא פעם אחר פעם הערב.

ההימור שלי הוא על ניצחון של מילווקי ב-15.

3:00 – מינסוטה טימברוולבס (2-3) VS בוסטון סלטיקס (0-5)

לאחר שניצחו את הג'אז בהפרש 28 נקודות במשחקם האחרון, הטימברוולבס ישחקו את משחק הבית השלישי ברציפות שלהם, כאשר הפעם הסלטיקס יגיעו אל מינסוטה. ההיבט הכי מרשים עבור מינסוטה בשלבים המוקדמים של העונה הוא ללא ספק היכולת ההגנתית הנפלאה שהקבוצה מפגינה – בחמשת משחקיהם, הטימברוולבס מיקמו את עצמם במקום הראשון ב-NBA במדד הרייטינג ההגנתי, כאשר בזכות זאת הם גם מחזיקים בנט רייטינג של 9.5, החמישי בטיבו בליגה עד כה. העונה שעברה היוותה שנת התגבשות ולמידה לאחר ההגעה של רודי גובר לקבוצה, וכעת אנו מתחילים לראות תוצאות ממנה.

הלילה ההגנה של הטימברוולבס תעמוד במבחן גדול, כאשר היא תצטרך להתמודד עם ההתקפה הנהדרת של הסלטיקס, אשר מדורגת כרגע במקום הראשון בליגה. לאחר המהלכים שביצעה במהלך הקיץ, בוסטון נראית נהדר, כאשר התוספות של ג'רו הולידיי וקריסטפס פורזינגיס מחמיאות מאוד לטייטום ובראון, מה שגם סייע לקבוצה לנצח את 5 המשחקים הראשונים ששיחקה העונה. המשחק הזה לא יהיה מבחן רק להגנה המצוינת של מינסוטה אלא גם להתקפה של בוסטון, אך הסלטיקס עדיין מגיעים אליו כפייבוריטים לאור כך שהם מחזיקים בהגנה השביעית בטיבה בליגה, לעומת ההתקפה של מינסוטה הנמצאת במקום ה-14 בלבד.

ההימור שלי הוא על ניצחון חוץ מרשים של בוסטון ב-7.

3:00 – שיקגו בולס (5-2) VS יוטה ג'אז (5-2)

המשחק הבא יפגיש בין שתיים מהקבוצות בעלות המאזן החלש ביותר בליגה כרגע, כאשר הג'אז יתארחו בשיקגו במשחק בו שתי הקבוצות ינסו להשיג את ניצחונן השלישי לעונה.

הבולס יגיעו בסגל חסר למדי, כאשר איו דוסונמו, אלכס קארוסו ופטריק וויליאמס נמצאים בספק למשחק, אך לא בטוח שבעיית הפציעות היא הבעיה הגדולה ביותר של המועדון כרגע – כבר לאחר המשחק הראשון של העונה, בו הפסידו לת'אנדר, דווח כי השחקנים קיימו ישיבה ללא צוות האימון. נראה שהיחסים עם המאמן בילי דונובן עלו על שרטון, ולא בטוח אם דונובן יאריך ימים במועדון. הבינוניות בה הקבוצה שקועה כבר שנים ממשיכה גם כעת, ולא נראה שהיא עומדת להיגמר בעתיד הקרוב.

למרות שהג'אז מחזיקים במאזן זהה לזה של הבולס העונה, אין ספק כי הם נמצאים בסיטואציה חיובית בהרבה – לאורי מרקנן נראה נפלא ופתח גם את העונה הזו מצוין, כאשר הוא מעמיד 23.3 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק ב-7 המשחקים הראשונים של העונה, ולצידו שחקנים כמו ווקר קסלר, ג'ון קולינס, טיילן הורטון טאקר ועוד מראים גם הם יכולת טובה למדי והופכים את הג'אז לקבוצה מבטיחה לקראת העתיד. 5 ההפסדים של הקבוצה עד כה העונה שונים מאלה של שיקגו, בעיקר לאור כך שהם הגיעו מול קבוצות טובות, כך שאל המשחק הזה יוטה מגיעה כפייבוריטית ברורה.

ההימור שלי הוא על ניצחון חוץ של יוטה ב-8.

3:00 – יוסטון רוקטס (3-2) VS סקרמנטו קינגס (3-2)

הרוקטס פתחו את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, אך מאז ניצחו את שני המשחקים בהם שיחקו, כאשר במשחקם האחרון ניצחו את הקינגס, מולם ישחקו הלילה. בשני המשחקים בהם הקבוצה ניצחה העונה ראינו תצוגות מצוינות מצד פרד ואן וליט, אשר הגיע לקבוצה מטורונטו במהלך הקיץ, כאשר הרכז בן ה-29 סיפק משחק של 22 נקודות ו-11 אסיסטים ו-21 נקודות, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ואן וליט מהווה את מנהל המשחק הבוגר שיוסטון הייתה צריכה לצד הסגל הצעיר שלהם, ובזמן שאני לא מאמין כי הקבוצה תצליח להשתחל אל הפלייאין, נראה שהתוספת שלו עושה לקבוצה רק טוב.

מנגד, הקינגס, אשר סיימו את העונה שעברה במקום השלישי במערב, פתחו את העונה ביכולת בינונית למדי, כאשר הם מפסידים ב-3 מ-5 המשחקים הראשונים של העונה. הלילה דיארון פוקס וטריי ליילס ייעדרו עקב פציעות, בעוד אצל יוסטון טארי איסון נמצא בספק ואמן תומפסון לא ישתתף במשחק, אך לא בטוח שהפציעה של פוקס תמנע מהקינגס ניצחון כאן – לקו הקדמי של הרוקטס אין תשובה ליכולת ההתקפית הנפלאה של דומנטאס סאבוניס, ואני מאמין שנראה במשחק הזה תצוגה גדולה של הגבוה הליטאי.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של הקינגס ב-11.

3:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-3) VS אטלנטה הוקס (2-4)

המשחק האחרון שיחל ב-3:00 הלילה יגיע אלינו מאוקלהומה, שם הת'אנדר, אשר ישחקו ללא שיי גילג'ס אלכסנדר הפצוע, יארחו את ההוקס, אשר מציגים יכולת מפתיעה בתחילת העונה למרות יכולת לא מרשימה של טריי יאנג.

בהיעדרו של שג"א, השחקן הבולט ביותר בת'אנדר צפוי להיות ללא ספק צ'ט הולמגרן, אשר פתח את העונה מצוין עם 17.2 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-2.2 חסימות לערב ב-6 משחקי ה-NBA הראשונים בקריירה של הגבוה הצעיר. הולמגרן, הבחירה השנייה בדראפט 2022, מככב בפתיחת העונה ובמשחק הקודם מילא את מקומו של גילג'ס אלכסנדר הפצוע וקלע 24 נקודות לצד 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לא בטוח שהיכולת שלו לצד שחקנים כמו ג'וש גידי, לו דורט וג'יילן וויליאמס תספיק לניצחון מול אטלנטה, אשר פתחה את העונה מצוין, אך הת'אנדר כמעט הצליחו לנצח בהרכב הזה את הווריורס, כך שבשילוב עם יתרון הביתיות לא הייתי פוסל ניצחון של אוקלהומה סיטי כאן.

מנגד, אטלנטה מגיעה כשהיא מחזיקה בהתקפה השלישית בטיבה בליגה, לא מעט בשל היכולת של דג'ונטה מארי, אשר מצליח לתפקד ולקלוע ביעילות בזמן שטריי יאנג מחזיק ביעילות מחרידה של 39.9% אפקטיבי. לא פחות משמונה שחקני אטלנטה קולעים בספרות כפולות העונה, והכימיה הקבוצתית נראית במצב טוב מאי פעם, כאשר שחקני אטלנטה מצליחים לעבוד יחדיו ולהוביל את הקבוצה לניצחונות. לא בטוח כמה זמן זה יחזיק, במיוחד לאור היכולת המזעזעת של יאנג, אך הלילה היכולת הקבוצתית הזו מציבה את אטלנטה כשווה לת'אנדר, מה שעשוי לספק לנו משחק מעניין ומהנה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון ביתי של הת'אנדר ב-3.

4:00 – דנבר נאגטס (1-6) VS ניו אורלינס פליקנס (2-4)

המשחק המאוחר ביותר של הלילה יגיע אלינו מקולורדו, שם דנבר, האלופה המכהנת ואחת מארבע קבוצות שהפסידו משחק אחד או פחות עד כה העונה, תפגוש את הפליקנס, אשר נראים מצוין עם חזרתו של זאיון וויליאמסון.

הנאגטס ישחקו גם הלילה ללא ג'מאל מארי, אשר יחמיץ את משחקו הראשון העונה לאחר פציעת המסטרינג קלה במשחק מול שיקגו לפני יומיים, בו השתתף ל-9 דקות בלבד. למרות החיסרון של מארי, השחקן השני בטיבו בקבוצה מאחורי ניקולה יוקיץ', הנאגטס עדיין מגיעים למשחק כפייבוריטים מובהקים – נכון לעכשיו הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי החמישי בטיבו בליגה וברייטינג ההגנתי השישי בטיבו, כאשר לאחר הדומיננטיות שהפגינו במהלך הפלייאוף בעונה שעברה הם ממשיכים לשלוט בליגה גם העונה. יוקיץ' ממשיך ביכולת הנהדרת שלו עם 27.4 נקודות, 12.7 ריבאונדים ו-7.9 אסיסטים למשחק, והלילה הוא צפוי להנות מהמחסור של הפליקנס בשומרי צבע טובים.

הפליקנס יגיעו למשחק ללא סי ג'יי מקולום (ריאה מנוקבת באופן קל), טריי מרפי, חוזה אלברדו ונאג'י מרשל, אך למרות הפציעות וההיעדרויות אנו רואים אותם מפגינים יכולת טובה עד כה העונה. למרות שראינו אותם מנצחים ב-4 מ-6 משחקיהם הראשונים העונה, קשה לי לראות אותם מתמודדים עם יוקיץ' והנאגטס, כאשר ההגנה של ניו אורלינס לא בנויה להתמודדות מול סנטרים ככלל וסנטרים ברמה של יוקיץ' בפרט.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של דנבר ב-17.

לפוסט הזה יש 92 תגובות

          1. גוווווווו ניקס,לדרוס את אבו ג'יפה.
            שלחתי לדני הגנה משולשת,גוף מלא.
            אנטי חננות,הוא מוגן הלילה מטמביד

  1. תודה רותם
    לא מסכים שקליפרס-ניקס מעניין, סתם עושים סיפור מהארדן
    קליפרס
    אורלנדו
    דטרויט
    פילי
    אינדי
    מיאמי
    מילווקי
    מיני
    סקרמנטו
    אוקלהומה
    שיקגו
    דנבר

  2. תודה על אחלה פריוויו.

    קליפרס
    גולדן סטייט
    סן אנטוניו
    פילדלפיה
    אורלנדו
    לייקרס (אם ג'ימי באטלר לא ישחק)
    מילווקי
    בוסטון
    יוטה
    סקרמנטו
    אוקלהומה.
    דנבר. יוקיץ' ילמד את זאיון כמה דברים על החיים.

  3. תודה
    פיני בראל.העלה במעקבדיה
    את המשחק וושינגטון מיאמי בגביע .
    בסך הכל דני לא רע בכלל.
    מה שלא ניתן לומר על הקבוצה.
    אין הגנה אין יד מכוונת אין מאמן .
    הכיוון נראה שאולי סוף סוף יצליחו
    לזכות במקום האחרון בליגה .
    בהחלט יש להם טיעונים רציניים.
    לקבוצה בבירור יש יכולת הרבה יותר גבוהה מזה,
    כבר אמרנו פח האשפה של הליגה.

  4. שמישהו יעקור לי את העיניים כב😵‍💫
    דיאנג׳לו התחיל את המסע לגהנום מוקדם מהצפוי היום.
    איזה שחקן מייאש.

  5. אני אוהב את האגריסיביות של אבדיה העונה.
    סוף סוף הבין את הקטע. אין משמעות שם לקבוצתיות. המשחקים שלהם נגמרים אחרי 7 דקות.
    סטט׳, אגרסיביות בקוסט טו קוסט, תראה קצת הגנה ליד כל הכלומניקים ששמו לידך ואתה תארגן לעצמך עתיד בקבוצה נורמלית.

    נראה בינתיים נהדר בכל משחק שתפסתי.

  6. את דטרויט צריך להוריד ליגה קבוצה בלי כשרון, החלטות מזעזעות לקחו שם . קניגאהם נגר מקווה שהמטומטמים לא יזרקו עליו מקס סוף שנה

    1. קייד אחד מהאוברייטדים הכי גדולים בליגה.
      מהשנייה הראשונה אמרתי את זה.

      שום דבר אין שם באמת ברמה גבוהה.
      אנדרו ביינום עם יח״צ.

  7. ישששששששששששששששששש, יש גמדים שהולכים על קיר!!!!
    אמר חברו (של הגמד)
    לא נורא חבר, ישנן צרות גדולות יותר.
    Breaking: Portland Trail Blazers center Robert Williams III will require right knee surgery, sources tell Adrian Wojnarowski.

    Conversations with doctors and his agent are ongoing about the kind of procedure necessary for Williams and how long of a timeline will be needed for recovery.

  8. אדוארדס מול גרין, ויכוח קצרצר עם השופט, היינו אומר דעתו במהלך 3 שניות. גרין מתחיל לצרוח ולא סותם פה דקה!
    למה? למה הוויכוחים האלה דקה במקום 5 עד 10 שניות?

  9. עוד שחקן שיהיה כוכב בעיקר בזכות היכולת לשחק בשני הצדדים גם 50 דקות לערב אם צריך- ג׳ילן וויליאמס.
    תענוג אוקייסי, זו הקבוצה שלי העונה.

  10. פריצארד כזה אפס לפעמים. משאירים אותו חופשי לגמרי לצלוף.
    יש אנשים שפשוט אין להם את הסוואג, זה בדיוק הבנאדם. לצלוף שלשות זה קל כשאתה לא בלחץ ומוביל ב 30 נקודות.
    כשהפער קטן אם אין לך מוג'ו אין לך מה לעשות במגרש.

  11. מה השופטוטים רוצים. כן היתה עבירה של פרוזינגס אבל לא פלייגרנט.
    היד החליקה על הכדור זה ברור.

  12. האכזבה שלי מתחילת העונה זה פריצארד והאוזר.
    שני ש00טרים שלא יודעים לקנות שלשה כשהם פנויים והמשחק לחוץ.
    העיקר הדפקט הזה האוזר התווכח עם טייטום שהוא יותר טוב ממנו.
    לקלוע שלשות ברצף באימון זה לא כמו לשים שלשות במשחק בשיא הלחץ.
    אני חושב שבלי וויט הסלטיקס באמת עם הפסד ראשון.
    מיני לא תוותר ובצדק!

  13. איזו הצגה של לברון הצעיר בהארכה הגנה ריבאונד והתקפה אבל כמעט בעט בדלי מק׳דניאלס בא להציל עם סלים גדולים בקלאץ בוסטון בדרך להפסיד את הראשון. כפי שהובטח

  14. בשלב הכי חשוב של ההארכה אדוארדס שמר מעולה אחד על אחד על טייטום הוציא ג׳אמפ בול וקצת אחר כך אסף כדור חופשי עם ידיים חזקות. אז קלע 7 נקודות גדולות רצופות וגמר את המשחק. בוסטון עם 126 למשחק סיימו בזמן החוקי עם 101 מיני באים להגן

  15. סיימתי לעבור על המשחקים, זה בין המשחקים הראשונים שאני צופה בהם העונה, המלחמה בישראל הוציאה את החשק.

    קניגאהם זה אוברייטד ענק נגר, דטרויט קבוצה גמורה. מקסי על גם כשהכדור לא נכנס לו בהתחלה, היה ברור שאם יביאו לו את המושכות הוא יהיה טוב מהגופה של הארדן, האיש טיסן. שגא מפלצת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט