ההיט יתארחו במילווקי, גולדן סטייט תגיע אל ניו אורלינס ותשעה משחקים נוספים בפריוויו ליל שני הראשון של העונה! / רותם אלרן

ההיט יתארחו במילווקי, גולדן סטייט תגיע אל ניו אורלינס ותשעה משחקים נוספים בפריוויו ליל שני הראשון של העונה! / רותם אלרן

אחרי קרוב לשבוע מפתיחת עונת 2023/24 ב-NBA, סוף סוף הגיע ליל שני הראשון של העונה, ויחד איתו גם הפריוויו הראשון שלי לעונה זו. אז עם הרבה איחולי הצלחה, בריאות והנאה לעונה שלפנינו, בואו ניגש לעניינים בלילה עמוס במיוחד!

מנת השף

2:00 – מילווקי באקס (1-1) VS מיאמי היט (2-1)

המשחק המרכזי של הלילה יגיע אלינו מויסקונסין, שם הבאקס יארחו את מיאמי לשחזור סדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף האחרון, אותה כזכור ההיט ניצחו במפתיע מהמקום השמיני, מה שהיה השלב ההתחלתי בהעפלתם אל גמר הליגה בפעם השנייה בארבע העונות האחרונות.

למרות שההיט הצליחו להכריע את מילווקי בפלייאוף האחרון, אל המשחק הזה הם מגיעים עם סיכוי נמוך משמעותית לנצח – הקבוצה פתחה את העונה ברגל שמאל, כאשר בשלושת משחקיה הראשונים היא סופגת שני הפסדים מהסלטיקס ומהטימברוולבס, כאשר גם בניצחון על דטרויט ניצחה בהפרש של נקודה בודדת. הקבוצה איבדה בקיץ את גייב וינסנט ומקס שטרוס, שני שחקני רוטציה משמעותיים בעונה החולפת, כך שהסגל הקצר ממילא שלה התקצר עוד יותר, ועוד לא ברור אם תצליח להיראות אותו הדבר עם שחקני עונה ראשונה אשר יחליפו את וינסנט ושטרוס המוכחים.

מעבר לשחקנים שעזבו, הקבוצה מגיעה כאשר שלושה שחקני רוטציה (קווין לאב, ג'וש ריצ'רדסון וקיילב מרטין) בספק למשחק, אך בכל זאת לא הייתי פוסל התמודדות טובה שלה עם הבאקס. מיאמי ניצחה את מילווקי בזכות ולא בחסד בפלייאוף האחרון, ובעיקר שמרה על הליבה המרכזית של הקבוצה, ולאור היריבות בין שתי הקבוצות ניתן לצפות כאן לקרב איכותי בין שתי קבוצות טובות שצפויות להיות ממוליכות המזרח בעונה הזו.

מילווקי אמנם מגיעה בלילה השני של בק טו בק, אך אצלה עשוי להיות חיסור משמעותי בודד – קריס מידלטון. הפורוורד בן ה-32 שיחק רק 16 דקות במשחק הראשון של העונה וקיבל מנוחה במשחק השני, כאשר הקבוצה מתייחסת לבריאות שלו בזהירות לאור מצב הפציעות שלו בעונה שעברה. התוספת העצומה של דמיאן לילארד נועדה גם לשמש את הקבוצה למצבים כאלה, כאשר הסופרסטאר שהגיע מפורטלנד יכול לקחת על עצמו את הנטל ההתקפי לצד יאניס אנטטקומפו ולאפשר למידלטון השברירי לקבל את המנוחה שהוא צריך. יהיה מעניין לראות את ההתאמות ההגנתיות שההיט יבצעו מול לילארד, במיוחד לאור כך שלא ירצו להתיש את באטלר עם משימה הגנתית שכזו, ובעיקר עשוי להיות כאן משחק צמוד מהצפוי בשל ההיעדרות הפוטנציאלית של מידלטון. שווה לשים עליו עין.

אני מהמר כאן על ניצחון ביתי צמוד של מילווקי ב-6.

שאר המשחקים

1:00 – שארלוט הורנטס (1-1) VS ברוקלין נטס (2-0)

הראשון משלושה משחקים שיתחילו ב-1:00 הלילה הוא המשחק בין שארלוט וברוקלין, כאשר שתי הקבוצות מגיעות עם חוסרים – ברוקלין ללא קמרון ג'ונסון, ניק קלקסטון והרוקי דאריק וייטהאד, בעוד שארלוט תשחק בלי קודי מרטין, ג'יימס בוקנייט ופרנק ניליקינה הפצועים.

ההורנטס מגיעים למשחק לאחר שפתחו את העונה עם ניצחון על אטלנטה והפסד לפיסטונס, כאשר בשני המשחקים אחד מהדברים המעודדים ביותר היה היכולת של ברנדון מילר, הבחירה השנייה בדראפט האחרון, אשר פתח את העונה עם משחקים של 13 ו-17 נקודות. הקבוצה כשלעצמה לא הראתה קפיצה גדולה מהעונה שעברה וככל הנראה גם העונה תסיים במקום בתחתית המזרח, והלילה היא פוגשת בקבוצה אשר עשויה לסייע לה בכך.

הנטס אמנם פתחו את העונה עם שני הפסדים רצופים, אך שניהם היו במשחקים שהקבוצה כמעט ניצחה, כאשר היא הפסידה לדאלאס בהפרש 5 נקודות בלבד ולקליבלנד בהפרש נקודה בודדת. חלוקת הנטל במשחק מול דאלאס הראתה את הגיוון והעומק של הסגל בברוקלין, כאשר שבעה שחקנים שונים קלעו בספרות כפולות מול הקבוצה הטקסנית, והלילה ברוקלין פוגשת קבוצה עם הגנה חלשה לא פחות מזו של דאלאס. הנטס אמנם לא צפויים לסיים במקום גבוה במזרח העונה, אך בהובלת מיקאל ברידג'ס ושלל שחקנים נוספים לצידו היא בהחלט קבוצה טובה באופן משמעותי משארלוט, ואין סיבה שלא תוכל להראות את היכולת שלה מול ההורנטס הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ברוקלין ב-16.

1:00 – וושינגטון וויזארדס (1-1) VS בוסטון סלטיקס (0-2)

המשחק השני שיתחיל ב-1:00 יגיע אלינו מבירת ארה"ב, שם הוויזארדס ודני אבדיה ינסו להגיע למאזן חיובי בעוד הסלטיקס יגיעו במטרה לשמור על המאזן המושלם שלהם בפתיחת העונה.

וושינגטון נראית חלשה כצפוי בפתיחת העונה, כאשר את הניצחון שלה השיגה במשחק מול ממפיס נטולת ג'ה מוראנט (המושעה) וסטיבן אדאמס (הפצוע). בהפסד לאינדיאנה הקבוצה ספגה 143 נקודות, כאשר הפייסרס הצליחו לנצל פעם אחר פעם את החולשה ההגנתית שלהם, מה שעשוי להיחשף אף יותר הלילה לאור כך שוושינגטון תפגוש את בוסטון, אשר החזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו ב-NBA בעונה שעברה. אבדיה עשוי להיות משמעותי במיוחד הלילה בהגנה מול צמד הכוכבים של הסלטיקס בכנפיים, אך קשה לי להאמין שיצליח להגביל אותם באופן משמעותי או להטות את המשחק לטובת וושינגטון.

הסלטיקס פתחו את העונה חזק עם ניצחונות מרשימים מול הניקס ומיאמי, כאשר הקבוצה נראית מתואמת ועובדת יחד בצורה מצוינת, לא מעט בזכות התוספות של ג'רו הולידיי וקריסטפס פורזינגיס. הלילה פורזינגיס יחזור לוושינגטון, האקסית הטרייה, ולא מן הנמנע שנראה תצוגה מרשימה שלו לאור הקו הקדמי המפוקפק של הוויזארדס, במיוחד במשחק בו דניאל גאפורד, הסנטר המוביל של וושינגטון, נמצא בספק אליו.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של בוסטון ב-20.

1:00 – אינדיאנה פייסרס (0-2) VS שיקגו בולס (2-1)

אחרי שבעונה שעברה הייתה אחת מהקבוצות החלשות במזרח, אינדיאנה בינתיים נראית נפלא בפתיחת העונה, כאשר היכולת ההתקפית שלה בהובלת טייריס האליברטון בולטת לטובה בשני המשחקים הראשונים של עונת 2023/24. הפייסרס מגיעים למשחק הזה כפייבוריטים, כאשר שיקגו ממשיכה בקו של העונות האחרונות ובעיקר נראית בינונית מאוד, כאשר גם 51 נקודות מזאק לאבין לא איפשרו לקבוצה לנצח את דטרויט. הלילה לאבין נמצא בספק למשחק, מה שמוריד עוד יותר את הסיכוי הנמוך של שיקגו לנצח את אינדיאנה.

הבולס אמנם נכנסו לפלייאין בעונה שעברה, אך גם בה סיימו עם מאזן שלילי ועם יכולת לא מאוד מרשימה. ההגנה של הקבוצה נראתה טוב במהלך העונה, כך שייתכן שהקבוצה תצליח להגביל מעט את ההתקפה הנהדרת של אינדיאנה, אבל היכולת שהבולס מקבלים בצד ההתקפי מהשחקנים לצד לאבין ככל הנראה לא תספיק להם לניצחון הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הפייסרס ב-13.

1:30 – טורונטו ראפטורס (2-1) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (3-0)

הראפטורס חוו קיץ קשה למדי, כאשר בראשו העזיבה של פרד ואן וליט, השחקן השני הטיבו בקבוצה בעונות האחרונות. לקבוצה אמנם יש שחקנים מצוינים דוגמת פסקל סיאקם וסקוטי בארנס בראשה, אבל נראה שהציפיות שלה לעונה הזו לא גבוהות מדי. למרות הרמה הבינונית למדי שראינו ממנה בשלושת המשחקים הראשונים של העונה, הלילה היא תפגוש קבוצה אף יותר חלשה ממנה.

לאחר המהלכים שביצעה בקיץ פורטלנד בבירור הולכת לכיוון של בנייה מחדש בכל הכוח, כאשר סגל צעיר בהובלת סקוט הנדרסון, אנפרני סיימונס (אשר לא ישחק מפאת פציעה) ושיידון שארפ צפוי להבטיח לה עתיד מזהיר, אך הווה חלש. מאחר והלילה הוא חלק מההווה הזה, קשה לי להאמין שפורטלנד תצליח להשיג ניצחון בכורה לעונת 2023/24 היום.

ההימור שלי הוא על ניצחון של טורונטו ב-8.

1:30 – אטלנטה הוקס (2-1) VS מינסוטה טימברוולבס (1-1)

אחרי שבעונה הקודמת אטלנטה הייתה אחת מהקבוצות המאכזבות בליגה, כאשר לא הצליחה לנצל את ההגעה של דג'ונטה מארי וסיימה עם 41 ניצחונות בלבד, העונה הציפיות מהקבוצה כבר נמוכות בהרבה, וככל הנראה גם בצדק. ההגנה של ההוקס נראית מחרידה בפתיחת העונה, כאשר הקבוצה לא מסוגלת לעצור שחקנים יריבים, מה שגם התבטא בכך שספגה 126 נקודות מהניקס, קבוצה שלא נודעה בהתקפה המצוינת שלה. הלילה היא תפגוש במינסוטה, קבוצה אשר מובלת על ידי אנתוני אדוארדס, אחד מהסקוררים המרשימים ביותר בליגה, וקשה לי לראות אותה מצליחה להגביל את אדוארדס בצורה כלשהי.

הטימברוולבס סיימו את העונה הקודמת עם ניצחון בודד יותר מההוקס, אך במהלך העונה הם הרשימו הרבה יותר מאטלנטה ובאופן כללי פשוט שיחקו כדורסל יותר איכותי לפרקים. קשה לדעת כיצד מינסוטה תיראה העונה, אך אין ספק שאנתוני אדוארדס צפוי להוביל אותה בצד ההתקפי של הפארקט, ועם רמת הכישרון ההתקפי שלו לא מן הנמנע שיגיעו משם לא מעט דברים טובים. אני מאמין שאדוארדס מאוד ייהנה מההגנה הבעייתית של ההוקס ויסיים עם הלילה עם 40 נקודות ואפילו יותר, כאשר הוא מוביל את מינסוטה לניצחון משכנע מול אטלנטה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הטימברוולבס ב-14.

2:00 – ניו אורלינס פליקנס (0-2) VS גולדן סטייט ווריורס (1-2)

אחד מהמשחקים המעניינים ביותר של הלילה יתרחש בלואיזיאנה, כאשר הווריורס יגיעו לניו אורלינס ויפגשו שם את הפליקנס.

ניו אורלינס נראית מצוין בפתיחת העונה, כאשר זאיון וויליאמסון ממשיך לראות שהוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר בליגה כאשר הוא בריא, כאשר הוא מספק 24 מ-96 הנקודות של הקבוצה בניצחון על הניקס. החשש הגדול ביותר לגבי הפליקנס הוא ללא ספק עניין הבריאות של וויליאמסון, אך בינתיים הקבוצה עובדת מצוין יחדיו ונראית מגובשת. ניו אורלינס תגיע למשחק ללא נאג'י מרשל, טריי מרפי וחוזה אלברדו הפצועים, אך היא קבוצה עמוקה שתוכל להנות ממצ'אפ מול גולדן סטייט, קבוצה קצרה מאוד שייתכן שתצטרך לתת לא מעט דקות לכוכבים המבוגרים שלה.

בדומה ללא מעט קבוצות הלילה, גם הווריורס ישחקו זה הלילה השני ברציפות, לאחר שאתמול ניצחו בקלות את הרוקטס בזכות משחק סולידי של 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מסטף קרי. למרות הסגל המזדקן ומצב פציעות בעייתי, גולדן סטייט היא עדיין קבוצה שיכולה לאיים על כל אחת, ובמשחק הזה באופן ספציפי היא מחזיקה ביתרון מסוים מול זאיון – ההגנה של דריימונד גרין. דריימונד הוא כבר שנים אחד משחקני ההגנה המובילים בליגה, וייתכן שהלילה יהיה תשובה טובה לדומיננטיות של וויליאמסון בצבע, מה שגם עשוי להגביל את היכולת ההתקפית של הפליקנס. הווריורס מגיעים כפייבוריטים בשל המסוגלות שלהם להגן על זאיון ומחסור במצ'אפ ראוי אצל ניו אורלינס לקרי, אך אני מאמין שנקבל כאן משחק צמוד ומעניין.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הווריורס ב-3.

2:00 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-2) VS דטרויט פיסטונס (1-2)

משחק נוסף אשר יחל בשעה הזו הוא המשחק בו הת'אנדר יארחו את דטרויט, כאשר אוקלהומה תנסה להתאושש מתבוסה משפילה שספגו מול הנאגטס אמש בעוד דטרויט תנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה.

לאחר שראינו את שיי גילג'ס אלכסנדר מתקשה מאוד מול הנאגטס אתמול ומסיים עם 7 נקודות בלבד לצד יעילות מחרידה, ייתכן מאוד שנראה את הגארד הקנדי חוזר לעצמו מול הגנת הקו האחורי המפוקפקת של הפיסטונס. שג"א היה אחד מהסקוררים ושחקני ההתקפה המובילים בליגה בעונה הקודמת, וגם בשני המשחקים הראשונים של העונה ראינו אותו מספק תצוגות מרשימות של 31 נקודות ו-10 אסיסטים ו-34 נקודות לצד 11 ריבאונדים, כך שקשה לי להאמין שנראה אותו מספק משחק כל כך חלש לילה שני ברציפות. לצידו, אוקלהומה נראית טוב מאוד העונה, ובמיוחד צ'ט הולמגרן, אשר לאחר שבילה את עונתו הראשונה פצוע החל לשחק בליגה ונראה פשוט נפלא בשני צידי המגרש.

מנגד, גם דטרויט פתחה את העונה לא רע בכלל בפני עצמה, אך יש לקחת בחשבון את העובדה ששני הניצחונות שלה הגיעו מול שיקגו ושארלוט, שתי קבוצות חלשות להחריד. קייד קאנינגהם נראה נהדר, הרוקי אוסאר תומפסון נותן יכולת מבטיחה וג'יילן דורן נראה כמו מפלצת ריבאונד עם 15.3 ריבאונדים למשחק ב-3 המשחקים הראשונים של העונה, אבל ככל הנראה זה לא יספיק מול אוקלהומה. בויאן בוגדנוביץ' ומונטה מוריס ימשיכו להיעדר גם הלילה, בעוד מנגד הת'אנדר ישחקו ללא ג'יילן וויליאמס וקנריץ' וויליאמס, אך באופן כללי הת'אנדר מחזיק בסגל יותר מרשים באופן משמעותי מזה של דטרויט ולכן הם גם צפויים לגבור עליהם במשחק זה.

ההימור שלי הוא ניצחון של הת'אנדר ב-10.

2:00 – ממפיס גריזליס (3-0) VS דאלאס מאבריקס (0-2)

המשחק השני הלילה שיתחיל ב-2:00 יגיע מממפיס, שם דאלאס, קבוצה אשר טרם הפסידה העונה, תפגוש את ממפיס, קבוצה אשר טרם ניצחה העונה.

הגריזליס מגיעים למשחק הזה בחיסרון משמעותי, כאשר הם מגיעים ללא ג'ה מוראנט (אשר הושעה ל-25 המשחקים הראשונים של העונה), ברנדון קלארק, סטיבן אדאמס (שגמר את העונה), סנטי אלדמה ולוק קנרד, בעוד מולם ניצבת קבוצה שיתקשו מאוד להתמודד איתה הגנתית. למרות שדזמונד ביין הוכיח את עצמו בתור סקורר מצוין ושחקן שמסוגל להוביל קבוצה במידת מה, פתיחת העונה מראה שלא בטוח שהוא מסוגל להוביל את הסגל הנוכחי של הגריזליס לניצחונות בשלב זה, וקשה לי להאמין שהלילה הוא יצליח להשיג את הניצחון עבור הקבוצה.

הגנת הגארדים של ממפיס צפויה להיות סולידית הלילה לאור הימצאותו של מרכוס סמארט בקבוצה, אבל זה פשוט לא צפוי להספיק מול שני כישרונות על התקפיים כמו לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג. דאלאס אמנם לא נראית טוב בצד האפור של הפארקט בפתיחת העונה, אך התקפית היא נראית נהדר, כאשר בשני המשחקים הראשונים של העונה סיימה עם 126 ו-125 נקודות. לממפיס יש שחקני הגנה מצוינים בחמישייה בדמות סמארט וג'ארן ג'קסון ג'וניור, אבל קשה לי לראות את ממפיס מצליחה להאט באופן ניכר את דונצ'יץ' וקיירי.

ההימור שלי הוא על ניצחון ב-8 של דאלאס במשחק שבו כל אחת מהקבוצות תקלע צפונה ל-120 נקודות.

3:00 – דנבר נאגטס (3-0) VS יוטה ג'אז (2-1)

אחרי שהשיגו ניצחון חוץ מרשים על אוקלהומה אתמול, הנאגטס חוזרים אל דנבר במטרה להשיג ניצחון רביעי בארבעה משחקים, כשהפעם הקורבן הפוטנציאלי תהיה יוטה.

אחרי שזכתה באליפות לפני כארבעה חודשים, דנבר ניצלה את פתיחת העונה כדי להראות שהיא עדיין הקבוצה הטובה ביותר בליגה, כאשר שניים משלושת הניצחונות שלה הגיעו בספרות כפולות, כולל ניצחון בהפרש 33 מול הת'אנדר. למרות העזיבה הכואבת של ברוס בראון לטובת אינדיאנה, דנבר ממשיכה לפתח שחקני רוטציה נוספים, כאשר בפתיחת העונה ראינו את כריסטיאן בראון ממשיך לפרוח (13-7-7 במשחק מול הת'אנדר) בעוד הסופמור פייטון ווטסון מוצא את מקומו ברוטציה ותורם לקבוצה. הדומיננטיות של דנבר בהובלת יוקיץ' יחד עם ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור היא מופלאה, ואין סיבה שהדורסנות שלה תפסיק מול קבוצה כמו יוטה.

הג'אז סיימו את העונה הקודמת במקום ה-11 במערב, כאשר הם מחמיצים את הפלייאין בניצחון בודד, אך למרות הרמה הגבוהה שהציגו לא צפוי להיות להם יותר מדי סיכוי לנצח הלילה. ארון גורדון מהווה מצ'אפ מצוין למרקנן בהגנה ועשוי להגביל את הפיני באופן משמעותי, ומלבדו אין ליוטה מספיק שחקני התקפה שיצליחו להשאיר אותה במשחק. הנאגטס אמנם מגיעים למשחק השני בבק טו בק, אך הם עושים זאת לאחר ששלושת הכוכבים המובילים שלהם קיבלו בין 25 ל-30 דקות מול הת'אנדר, כאשר כמות הדקות הגבוהה ביותר ששחקן נאגטס שיחק אמש הייתה 30 דקות בלבד, מה שמביא אותם יחסית רעננים ומוכנים למשחק הזה.

ההימור שלי הוא על ניצחון ב-11 של דנבר.

4:30 – לוס אנג'לס לייקרס (2-1) VS אורלנדו מג'יק (0-2)

המשחק שיחתום את הלילה מגיע אלינו מלוס אנג'לס, שם הלייקרס, אשר ספגו בלילה האחרון הפסד בהארכה לסקרמנטו, יגיעו למשחק השני בבק טו בק ויארחו את המג'יק.

למרות הצהרות על הגבלת דקות ללברון ג'יימס לאחר המשחק הראשון בו שיחק 29 דקות בלבד, בשני המשחקים מאז ג'יימס שיחק במצטבר 75 דקות, מצב לא אידיאלי עבור השחקן המבוגר ביותר בליגה, אשר גם פתח את עונתו ה-21 בה. הלייקרס קיבלו תצוגות גדולות ממנו (27 נקודות, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) ומאנתוני דיוויס (30 נקודות ו-16 ריבאונדים) בהפסד לקינגס, אך ניכר כי הם יצטרכו יותר משאר הסגל המשלים, ובפרט מאוסטין ריבס שסיפק משחק מזעזע עם 5 נקודות ב-1/12 מהשדה. ג'ארד ואנדרבילט ימשיך להיעדר גם הלילה, מה שעשוי ליצור קשיים מסוימים להגנה של הלייקרס, אך הגנת הקו הקדמי שלהם בהובלת דיוויס מספיק חזקה על מנת להגביל את ההתקפה של המג'יק.

מנגד, אורלנדו מגיעה למשחק כאחת משש קבוצות שטרם הפסידו העונה. בשני המשחקים הראשונים שלה ראינו אותה מנצחת שתי יריבות חלשות בדמות פורטלנד ויוסטון, כך שהלילה יהיה המבחן הראשון שלה העונה מול קבוצת NBA לגיטימית. ההגנה של הלייקרס צפויה להגביל את פאולו באנקרו, אשר בין כה וכה פתח את העונה בצורה לא מיטבית (12 ו-14 נקודות בשני המשחקים הראשונים של העונה), אך יהיה מעניין לראות כיצד תצליח להתמודד עם הסופמור פרנץ ואגנר, אשר ממשיך את קו השיפור מעונת הרוקי המצוינת שלו. הגנת הכנפיים של הלייקרס טובה למדי, אך ייתכן שואגנר יתעלה עליה ויצליח לנצל את העייפות של הלייקרס ובפרט של לברון. הייתי מצפה ל-30 נקודות ויותר ממנו.

למרות העייפות וההיעדרות של ואנדרבילט, אני מאמין שלוס אנג'לס קבוצה טובה באופן משמעותי מאורלנדו ותראה זאת גם הערב, כך שהמשחק יסתיים בניצחון ב-9 של הלייקרס.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. ברוב ההימורים אני מסכים איתך, להוציא המשחק האחרון.
    מילווקי – ביתיות + נקמה במיאמי.
    ברוקלין – שארלוט חלשה מאוד. ברוקלין מגובשים מאוד.
    בוסטון – טוב, אחרי הכל זה נגד וושינגטון.
    אינדיאנה – שיקגו מרוסקת מנטלית וחברתית. אינדי בוויב טוב.
    טורונטו – מול פורטלנד גם למכבי ת"א או לוושינגטון וויזארדס יש סיכוי לנצח.
    מינסוטה – מסמפט מאוד את הקבוצה (חוץ מגובר) ורוצה ומאמין בהצלחה מוגבלת שלה.
    ג"ס – ניו אורלינס לא קבוצה. משהו שם חולה וקוראים לו ציון וויליאמסון. כל עוד הז'יטונים עליו, אין תקווה לנ.א.
    אוקלהומה – יתאוששו במשחק נח יותר מאשר מול דנבר האימתנית.
    דאלאס – לוקה בכושר מטורף וזה יספיק לדאלאס.
    דנבר – המכונה משומנת היטב ויוטה לא תהיה זו שתעצור אותם.
    אורלנדו – קבוצה צעירה, בריאה ומאוזנת. מול טלאים, טובים אבל ישנן חריקות משמעותיות.

  2. תודה על הפריוויו. איך שאני רואה את זה יש לאטלנטה מבחן רציני היום. כבר פספסו את ה 1-1 והיום יש להם הזדמנות להשיג את ה 50:50 הראשון לעונה

  3. אני לא חושב שגרין מסוגל לעצור את ציון. הוא ככל הנראה שחקן חכם בהרבה ממנו, אבל עדין ציון הוא בעיה קשה לכל סכימה הגנתית, ובכללי נ"א קבוצה מעניינת ומסוכנת, וג"ס בבק טו בק בחוץ. אני מהמר שהם יפסידו.

  4. כבר כמה שנים רצופות שהווריורס משחקים בניו אורלינס בק טו בק .
    בפעמים האחרונות, סטיב קר נתן מנוחה לרוב החמישיה הפותחת.

  5. מישהוא בליגה מחלק מתנות לניו אורלינס. שנה שעברה ג"ס שיחקה את שני המשחקים בניו אורלינס כמשחק שני ב BTB וויתרה על שניהם. והנה גם הפעם משחק שני ב BTB.
    .
    הפעם ג"ס מגיעה בהרכב מלא ופה יש לך טעות כי קר משחק עם 2 חמישיות מלאות השנה ויש לו על הספסל עוד 3 שחקנים שהוא סומך עליהם.
    .
    אבל הדבר שרציתי לשאול פה הוא זה: מה היה עולה בגורלו של שחקן שג"ס היתה בוחקת לפני 3 שנים במקום ויסמן. אני כתבתי לפני הדראפט שלדעתי למלו הוא הטוב מכולם אבל אני די בטוח שלמלו בג"ס לא היה מחזיק מעמד. הוא לא היה עומד בטירונות של קר. אבל הנקודה המשמעותית היא שלמלו ולצורך העינין גם טריסי וגם הליברון היו חוסמים את ההתפתחות של גורדן פול. מה חושבים?

  6. תודה רותם.
    מיאמי
    ברוקלין
    בוסטון
    אינדיאנה
    טורונטו
    מינסוטה
    גולדן סטייט
    דטרויט
    ממפיס
    דנבר
    אורלנדו

  7. תודה רותם. אחלה פריוויו
    בניגוד להרגלי בקודש אני לא סתם אנחש אלא אסביר את הניחושים שלי . שים לב שאני לא קורא לזה הימור כי אני לא מהמר על זה אני סתם מנחש. במשחק נתון לא ניתן לדעת מה קורה מספיק שאיזה שחקן לא משמעותי רוצה להרשים איזו מטריפה מהיציע ששלחה לו הודעה לפני יומיים באינסטוש וכבר המשחק מתהפך שלא לדבר על פציעות שופטים או שזאת ששרה את בית האמיצים לפני כן זייפה והביאה לאיזה שחקן את הג'ננה. אז בהינתן האמור לעיל הניחושים שלי הם כדלקמן:
    בוסטון . הסבר = אין הסבר.
    אינדי וההסבר פשוט:
    שארלוט – ההסבר הוא שאני שונא את הנטס. קבוצה מגעילה. כלומר אני אוהב את השחקנים אבל לא סובל את מארקס לא בגלל גוראנט לא בכלל קיירי בן סימונס וכ'. אני לא סובל את מארקס כי אתה צריך להיות ממש דפוק כדי לא להבין שדניס סמית זה שחקן שנותן לך 5 משחקים טובים בתחילת העונה ואחר כך נעלם עד תחילת העונה הבאה.
    פורטלנד – ההסבר פה הוא שאני נותן כבוד לאשך . הרפטורס ממילא לא שווים כלום ואם האשך אמר שסקוטר הנדרסון הוא שחקן מעולה אני סומך עליו. אז פה הוא צריך לנצח כי טורונטו חרטא של קבוצה.
    מיני – כי טריי יאנג חרטטן בטח בחוץ.
    אוקלהומה – כי הם לא יפסידו הרבה פעמים השנה אפילו שזה בק טוב בק בחוץ.
    לוחמים – הפליקנס יהיו מעולים השנה אבל אני לא מהמר נגד מה שאני אוהב.
    באקס – נו בחיאת..??? באטלר??(מת עליו אבל התספורת מאןד בעייתית- נמתין עד שיתאושש ממנה.
    ). מילווקי בקיצור ..
    דאלאס – נו הדובים בלי הרוקי הזה. נו…ברנדון קלארק. לדעתי הוא השחקן הכי חשוב שלהם והוא כבר מזמן לא רוקי.
    דנבר – נו טוב אני לא מסביר
    מג'יק – הסבר: אני שונא את לברון.
    תודה

          1. אין על מה.. מעריך מאוד. דרך אגב להמר על המג'יק נגד לברון זה טירוף. איזה מן נימוק זה – כי אני שונא את לברון??? בושה. אתר י[לחו

  8. דיים ומילווקי בסכנת קיום.
    דיים,אם יכשל לשחק עבור הקבוצה ויכשל לשחק כדורסל קבוצתי הולך לשרוף את עצמו חזק.
    חובת ההוכחה עליו.( אני מאמין שיכשל וזה יגמר בפיצוץ)
    ויאניס יברח ממילווקי כמו דה שוט בהתעופפות מהצוק.
    מהצד השני,דני, בקטנה,שיקח אחריות וישחה או שיטבע.
    ראיתי מלא תגובות לגבי השחקנים סביבו,וואלה לא מעניין.תפוחים רקובים זה דיפולט בחיים.
    שידרוש טרייד.
    שיפנה למדיה החברתית ויבקש שיצילו אותו.
    שיתפוס את קוזמה\פול ויעשה להם שמיכה צבאית בסמטה.
    שיהיה מנייק עוד יותר גדול מהם, ויזרוק בלי הכרה לסל(מה שנקרא חור שחור אמיתי)
    מאוד מתלהב מהסלטיקס, הבוט עשה עבודה מדהימה מתוך חישוב קר לא מתוך פניקה.
    הבוט מקבל את אות המנהל המצטיין של 24-25.
    מפסוט שיודקה נלחם בתחנות רוח ביוסטון. קבוצה בלי כיוון,מדהים שהם לא מצליחים.
    אצלי המשחקים של בוסטון והספארס הכי מעניינים.
    שארלוט\מיניסוטה\דטרויט\שיקגו גוואלד וייאק.
    דה שוט אני ושי שמנו חומה על העגלה הירוקה, דיר בלאק תתקרב,
    https://giphy.com/gifs/topshelfrecords-topshelf-records-sadhead-donovan-wolfington-3orieVSr0GfMhqAVKo

  9. טוב, בטח אהיה היחידי פה היום.
    הסלטיקס שורפים כרגע את ווש.
    מצחיק לראות את האיטרייה לייד גיילן בראון, גבוה ממנו משמעותית.

  10. וושינטון כל כך עלובה בלי יד מכוונת,בלי שום פיתוח ומאמן שעציץ זאת מחמאה.
    בעלים טיפש\אדיש?
    קשה לראות אותם.
    קוזמה מעורר בחילה אצלי

  11. מאמן הייוזארדס כבר עם 2 פסקי זמן.
    שום דבר לא עובד שם.
    לסלטיקס ההגנה הטובה בליגה, ממש כמו שאני אוהב.

  12. בס"ד
    תודה
    הימורים פרועים.
    הפתעה מיאמי ב 4. מעניין יהיה לראות את דיים מול ג'ימי בקלאץ'.
    ברוקלין ב 14
    בוסטון ב 27
    אינדי ב 6
    טורונטו ב 7
    אטלנאטה ב 7
    פליקנס ב 8
    אוקלוהומה ב 13
    דאלאס ב 13
    דנבר ב 26
    לייקרס ב 6

  13. השופטוטות מדביקות עבירה שלא היתה לפרוזינגס.
    חסימה נקייה הופכת באין BA לעבירה. זה מחליא, יותר מזה זה מגעיל.
    אבו פופי, תכין צנטרישוט על 500 אלף סלד, נעשה גבינה מותכת מהדבילים האלה.

  14. מה שכל כך מטומטם באום זה שמחר בראש אחת הוועדות בביטחון יהיה איראני נציג המשטר שדורש חיסול ישראל.

  15. וויזארדס משחקים כנראה את הכדורסל הכי גרוע שראיתי בחיי וזה לא שבוסטון מבריקים בכדורסל שלהם הרבה אחד על אחד , אבל היריבה לא שומרת. לא מסוגלים לקחת ריבאונד , מאבדת כל כדור , כולם משחקים אחד על אחד , ה nba הפך לכדורסל מנוון , זה מגעיל לראות את זה , זה כאילו משחקים בשכונה , אבל זו העלבה לשכונה

  16. שתי הקבוצות עם הכי הרבה אוהדים באולמות זרים הן הסלטיקס ולייקרס.
    פשוט רואים את החולצות הירוקות והצהובות בכל אולם.

  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    73…………………..
    וואוווווווווווווווווווווו, גיילן בראון רותח ב 1000 מעלות

  18. איזו שממה יש לסלטיקס בקאדר השני והשלישי.
    טוב שיש שם הורפורד אחד.
    אולי יכנס שם למישהו שכל ויביא את ים מדר?
    פריצארד וחברו נייסמית שכבר לא בבוסטון הם הסיבה שים לא בבוסטון.
    שני שחקנים אנוכיים. מדר דומה לאבדייה במאמץ

  19. השופטיפשים כל כך דופקים את הסלטיקס שהיו בסך הכל 7 פעמים על הקו.
    ווש היו בערך פי 5…………………………….

    1. חח את מי זה מעניין יא אבו רזי
      ווש בהובלת הכוכבת המשופם עם חוזה המקס,מבסוט מהחיים וגם המאמן שלהם מבסוט כולם מבסוטים גם דני אסף כמה דולרים הם באים עושים שואו עצמי והולכים לבחורות אתה חושב שהמשחק הזה קנה מידה למשהו או למישהו?
      חצי מהקבוצות כבר נכנסו לגארבג חצי מהשחקנים כבר בלואד 4 משחקים לתוך העונה 😉

    1. זו אותה אורלנדו שניצחה את הסלטיקס 3 פעמים בשנה שעברה.
      אז כן הם נאיבים אבל היכולת שם וזה לא רק פאולו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט