פריוויו למשחקי רביעי הראשון של העונה / עמיחי קטן

אתמול נפתחה עונת 2024 של ה-NBA עם צמד משחקים של קבוצות שנחשבות מעניינות יותר מהממוצע, והיום תעלינה כמעט כל היתר על הפרקט לראשונה העונה, וביניהם גם הנציג הישראלי בליגה, דני אבדיה והחוזה החדש שלו, והם ינסו קצת להסיח את דעתנו מהמצב המורכב בו אנו נמצאים כעת. לאורך הפריוויו, עבור כל אחד מהמפגשים אזכיר גם את הפעם האחרונה שבה הקבוצות נפגשו בפלייאוף.

2:00 אורלנדו מג'יק (0-0) – יוסטון רוקטס (0-0):

שתי קבוצות שהיו בתהליך בנייה בשנים האחרונות, אבל רוצות כבר לסיים אותו ולהתחיל לשאוף למעלה. אורלנדו נראו קצת יותר טוב בעונה שעברה, בעיקר בזכות רוקי העונה פאולו באנקרו שהראה ניצוצות, כך שנקודת הפתיחה שלהם טובה יותר, למרות הרכש וחילופי המאמנים של יוסטון.

מפגש פלייאוף: גמר 1995. הסתיים בסוויפ לזכות יוסטון, אחרי שאורלנדו איבדו יתרון 18 במשחק 1 ושלשה של קני סמית קבעה הארכה, בה קלע האקים אולאג'ואן את סל הניצחון.

רמת עניין של משחק: B- – בשלב כזה של העונה, גם משחק בין שתי קבוצות שבמקרה הטוב ייאבקו על הפליי-אין הוא מעניין.

הימור: ביתיות. אורלנדו ב-10.

2:00 ניו-יורק ניקס (0-0) – בוסטון סלטיקס (0-0):

שתי קבוצות שהפסידו למיאמי בפלייאוף, אך דווקא הניקס, שעשו את זה שלב אחד יותר מוקדם, הם אלה שהיו מרוצים יותר מאיך שהתנהל הפלייאוף שעבר. בוסטון עשו הרבה שינויים בזמן שהניקס שמרו על הסגל זהה כמעט לחלוטין, וייתכן שבטווח הקצר זה יועיל ליריבות של בוסטון, גם אם בהמשך המהלכים של בראד סטיבנס יתבררו כמוצלחים.

מפגש פלייאוף: סיבוב ראשון 2013. הניקס ניצחו 4- 2 אחרי שהובילו 3- 0 ובוסטון חזרו ל-3- 2, לא לפני שריצת 26- 0 של בוסטון במשחק 6 החזירה אותם מפיגור 26 למשחק צמוד, אותו דווקא הניקס הצליחו לנצח.

רמת עניין של משחק: A- – בוסטון היא אחת מהקבוצות המסקרנות כרגע, ואותי אישית מעניין גם האם ההצלחה של הניקס הייתה מקרית או לא.

הימור: בפעם הקודמת שבה הן נפגשו במשחק הפתיחה של שתיהן, זה הסתיים בניצחון של הניקס אחרי 2 הארכות. אני אוותר על ההארכות, אבל אישאר עם הניקס ב-5.

2:00 אינדיאנה פייסרס (0-0) – וושינגטון וויזארדס (0-0):

כל עוד טייריס האליברטון היה בריא, אינדיאנה היו במאבקי הפלייאוף, אך הפציעות שלו הוציאו אותם משם, והם סיימו בסמוך לוושינגטון בחלק התחתון של הטבלה. הוויזארדס עשו שינויים רבים ואבדיה ייאלץ לצפות בג'ורדן פול זורק הרבה וממשיך את שני משחקי הפרי-סיזן המשותפים שלהם, בהם פול הוכיח ש"יום עסל (41 נקודות ב-64.2% אפקטיבי ו-78.7% טרו שוטינג) ויום בסל (7 נקודות ב-1/15 מהשדה)".

מפגש פלייאוף: סיבוב שני 2014. וושינגטון לקחו את משחקים 1 ו-5, שניהם באינדיאנה, בזמן שאצל הפייסרס רוי היברט קלע 28 נקודות במשחק 2, פול ג'ורג' קלע 39 נקודות במשחק 4 ודיוויד ווסט קלע 29 במשחק 6, ואילו עבור וושינגטון מרצ'ין גורטאט קלע 31 נקודות עם 16 ריבאונדים במשחק 5.

רמת עניין של משחק: B+ – אינדיאנה מצפים להשתפר, אנחנו מצפים מאבדיה להשתפר וג'ורדן פול יעשה דברים יפים פעם בהרבה משחקים.

הימור: גם בעונה שעברה שתי הקבוצות האלה נפגשו במשחק שפתח את העונה, ואז וושינגטון ניצחו ב-7. הפעם הם פחות טובים והפייסרס השתפרו, אז נהמר על אינדיאנה ב-7.

2:00 שארלוט הורנטס (0-0) – אטלנטה הוקס (0-0):

מבחינת כישרון גולמי, ההורנטס נמצאים בעמדה לא רעה בכלל, או לפחות כל עוד מתעלמים מהעבר או ההווה הפלילי של כמה מהכשרונות הצעירים שלהם. אצל אטלנטה הבעיות הן בינוניות מקצועית, אבל זה לא מה שישמח את האוהדים שמצפים לקבוצה שמצליחה יותר מאשר להשתחל לפלייאוף דרך הפליי-אין.

מפגש פלייאוף: סיבוב ראשון 1998. ההורנטס, בהנהגת גלן רייס ואנתוני מייסון, ניצחו 3- 1 בסדרה, כשאת 3 הניצחונות שלהם במשחקים 1, 2 ו-4 הם השיגו בהפרש מצטבר של 26, לעומת ניצחון של ההוקס ב-32 הפרש במשחק 3.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שקיוו להשיג יותר בשנתיים האחרונות, אבל מקבלות הזדמנות נוספת עכשיו.

הימור: אחת מהן בינונית ואחת חלשה יחסית על הנייר. אטלנטה ב-12.

2:30 טורונטו ראפטורס (0-0) – מינסוטה טימברוולבס (0-0):

טורונטו איבדו בקיץ את פרד ואן-וליט, מה שכנראה אומר שהם יהיו פחות טובים מאשר בעונה שעברה, בה הם הודחו בפליי-אין. לעומת זאת, מינסוטה צלחו את הפליי-אין והעפילו לפלייאוף, והם יקוו שעונה בריאה של טאונס, ששיחק רק 29 משחקים בעונה שעברה, תשפר את מצבם.

מפגש פלייאוף: שתי קבוצות שכמובן מעולם לא נפגשו בפלייאוף, כשרק בעונות 2000, 2001, 2002 ו-2022 שתי הקבוצות היו בפלייאוף במקביל. במקום זאת, נזכיר מכנה משותף אחד ב-2022, כששתי הקבוצות הפסידו 4- 2 בסיבוב הראשון לקבוצה שהפסידה 4- 2 בעצמה בסיבוב השני, ובשני המקרים, ההפסד השלישי של הקבוצה המדוברת (משחק 5 של ממפיס-מינסוטה ומשחק 3 של פילדלפיה-טורונטו) הוכרע בסל ניצחון.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שעוד לא לגמרי ברור לאיזה כיוון הן הולכות.

הימור: ביתיות. טורונטו ב-7.

2:30 מיאמי היט (0-0) – דטרויט פיסטונס (0-0):

אלופת המזרח פותחת עונה נגד האחרונה במזרח בעונה שעברה, כששתיהן מקוות לעונה סדירה טובה יותר. ג'ימי באטלר והחברים יודעים להתעלות בפלייאוף, אבל מישהו צריך לגלות להם שעונה סדירה טובה עושה את החיים קלים יותר שם, ואילו אצל החבורה של קייד קנינגהם, כמעט לא משנה מה יקרה העונה, וזה יהיה שיפור.

מפגש פלייאוף: גמר המזרח 2006. מיאמי ניצחו 4- 2 כשוויד מוביל את הקלעים של שתי הקבוצות במשחקים 1-4, מהם ההיט הפסידו רק את משחק 2, ואחרי שדטרויט ניצחו את משחק 5, היה זה שאק שרשם 28 נקודות ו-16 ריבאונדים במשחק 6 והכריע את הסדרה.

רמת עניין של משחק: B- – למיאמי יש נטייה לפתוח עונות בהפסדים מוזרים לאורלנדו, אבל הפעם הם נגד יריבה חלשה אחרת.

הימור: נלך על הפתעה. דטרויט ב-8.

2:30 ברוקלין נטס (0-0) – קליבלנד קאבלירס (0-0):

ברוקלין פותחים עונה ללא דוראנט וקיירי, ויקוו שההרכב סביב מיקאל ברידג'ס ימשיך את הניצוצות משלהי העונה שעברה. קליבלנד כבר עברו את שלב הניצוצות, ואחרי הכישלון בפלייאוף שעבר, הם יקוו לעוד עונה סדירה טובה, הפעם מלווה בפלייאוף טוב יותר.

מפגש פלייאוף: סיבוב שני 2007. קליבלנד ניצחו 4- 2 כשהם ניצחו את משחקים 1, 2, 4 ו-6 והתאוששו מתצוגת נפל של 72 נקודות בלבד במשחק 5, בו לברון ולארי יוז, שני הקלעים המובילים של הקאבס בסדרה הזאת, קלעו יחד 8/31 מהשדה (לברון עם 5/14 ויוז עם 3/17).

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות מסקרנות שרוצות להוכיח שהן שוות יותר מאיך שהן נראו בפלייאוף שעבר.

הימור: הקאבס טובים יותר. קליבלנד ב-12.

3:00 ממפיס גריזליס (0-0) – ניו-אורלינס פליקנס (0-0):

מתוך החמישייה של ממפיס בשנתיים האחרונות – מוראנט, ביין, ברוקס, ג'קסון ואדאמס – ביין וג'קסון הם היחידים שיפתחו את העונה הנוכחית, ואליהם יצטרף מרכוס סמארט ואחרי 25 משחקי השעיה גם מוראנט. הפליקנס גם הם פותחים עונה עם כמה חסרונות, כשטריי מרפי ונאג'י מרשל הפצועים ייעדרו, אך זאיון, אינגרם ומקולום צפויים לשחק.

מפגש פלייאוף: לא היה, אז נזכיר שמדובר ב-2 הקבוצות היחידות עד כה שדורגו 9 במערב בסיום העונה הסדירה, ניצחו 2 משחקים בפליי-אין והעפילו לפלייאוף (אטלנטה של 2022 הם היחידים שעשו זאת במזרח בינתיים). בשני המקרים הם לקחו משחק שבו הגארד הכוכב של היריבה (דונובן מיטשל ודווין בוקר בהתאמה) נעדר בשל פציעה והפסידו בסיבוב הראשון לקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, שבעצמה הפסידה בסיבוב השני.

רמת עניין של משחק: A- – מאז הדראפט של 2019, בו הקבוצות האלה זכו ב-2 הבחירות הראשונות, הן נמדדות בהשוואה מסוימת, כשהיתרון המשמעותי עד כה שייך לממפיס. אולם, כעת זו הזדמנות טובה לפליקנס להתחיל לשנות את הדברים.

הימור: ממפיס חסרים יותר מדי. הפליקנס ב-11.

3:00 שיקגו בולס (0-0) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-0):

שתי הקבוצות שסיימו את העונה שעברה במקום ה-10 באזור שלהן, ניצחו משחק פליי-אין אחד והפסידו בשני והודחו נפגשות בפתיחת העונה. שיקגו אולי מנסים לרוץ עם הטריו שלהם פעם אחת אחרונה ואולי מנסים כבר לחשוב איך לעבור הלאה, ואילו אוקלהומה נמצאים בשיא ההתלהבות של קבוצה צעירה שמרגישה שהיא לקראת קפיצה משמעותית קדימה.

מפגש פלייאוף: גמר 1996. שיקגו ניצחו 4- 2 את סיאטל, אחרי שהובילו 3- 0, ומכיוון שהסופרסוניקס עברו לאוקלהומה, זה נחשב חלק מההיסטוריה של הת'אנדר. הייתה זו סדרת הגמר היחידה בקריירה של מייקל ג'ורדן שבה הוא קלע פחות מ-30 למשחק, ורק נגד אטלנטה ב-1997 הוא קלע פחות בממוצע לסדרת פלייאוף.

רמת עניין של משחק: B – אחת שואפת למעלה ואחת מנסה בעיקר למנוע נפילה.

הימור: מי צריך לומר שלום ראשון. זה שעולה או זה שיורד? אוקלהומה ב-5.

4:00 יוטה ג'אז (0-0) – סקרמנטו קינגס (0-0):

שתי קבוצות שהעונה שעברה הייתה שינוי משמעותי מבחינתן. יוטה החמיצה את הפלייאוף אחרי 6 הופעות רצופות, ואילו סקרמנטו העפילו לפלייאוף לראשונה אחרי 16 עונות ריקות מפוסט-סיזן. לכאורה, שתי הקבוצות אמורות להיות במצב דומה לזה של העונה שעברה, אבל ברגעים הראשונים של העונה יש הרבה הפתעות שיכולות לקרות.

מפגש פלייאוף: סיבוב ראשון 2003. 4- 1 די קל לסקרמנטו בעונה האחרונה של סטוקטון ומאלון ביוטה, לפני שהרכז פרש והפורוורד עבר לעונת פרישה בלייקרס. את הניצחון היחיד של הג'אז במשחק 3 הוביל דווקא הסנטר גרג אוסטרטג כשהוא סיים עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים והוביל את יוטה ב-2 התחומים.

רמת עניין של משחק: B – סקרמנטו היו בין המובילים בתחום הכדורסל היפה בעונה שעברה, והאמת היא שגם הכדורסל של יוטה היה יותר "יפה" מאשר "טוב".

הימור: הקינגס אמורים להיות טובים יותר. סקרמנטו ב-11.

4:30 סאן-אנטוניו ספרס (0-0) – דאלאס מאבריקס (0-0):

אם הדרך למדוד עד כמה פרוספקט הוא "גדול" היא שילוב של היכולת הנוכחית שלו, הפוטנציאל העתידי וההייפ מסביבו, אז ויקטור וומבניאמה כבר עבר כל רוקי אחר אי פעם. גם בניסיון להתמקד רק בשני ההיבטים הראשונים המקצועיים ישים את "וומבי" בצמרת הגבוהה. בצד השני, לוקה דונצ'יץ' היה אמור להיות כזה, ולא זכה להייפ בגלל הזלזול הלא מוצדק של האמריקאים בכדורסל האירופי, אבל הוא כבר עבר מזמן את השלב של ההתלהבות והתוצאות שלו ושל חבריו היו מאכזבות בעונה שעברה.

דאלאס מתכוננים בצורה מיוחדת לוומבניאמה…

מפגש פלייאוף: סיבוב ראשון 2014. הספרס ניצחו 4- 3, לא לפני שוינס קרטר קלע שלשת ניצחון במשחק 3, גרג פופוביץ' העלה 6 שחקנים על הפרקט בשניות הסיום של משחק 6, והמאבס ניצחו ב-2 המקרים האלה, יחד עם ניצחון ב-20 הפרש במשחק 2. הספרס הביסו במשחק 7 והמשיכו כל הדרך לאליפות החמישית והאחרונה של טים דאנקן והחברים.

רמת עניין של משחק: A+ – מבחינתי, המשחק המעניין ביותר הלילה. הקבוצה המאכזבת של העונה שעברה נגד השחקן הכי מסקרן בליגה.

הימור: שתי קבוצות שאני מחזיק מהן יותר מהממוצע כנראה, אז אני אלך עם הביתיות. הספרס ב-8.

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (0-0) – פורטלנד טרייל בלייזרס (0-0):

שתי קבוצות שהיו אי של יציבות בחלק התחתון של הצמרת בעשור האחרון, כשהקליפרס העפילו ל-10 פלייאופים בתריסר השנים האחרונות, אך רק פעם אחת הגיעו לגמר המערב והפסידו שם, ואילו פורטלנד רשמו 8 העפלות רצופות עם הישג זהה של הופעה בודדת בגמר המערב. הקליפרס צפויים להישאר שם, בזמן שפורטלנד העבירו הלאה את לילארד והעבירו את הבמה לרוקי סקוט הנדרסון.

מפגש פלייאוף: סיבוב ראשון 2016. פורטלנד ניצחו 4- 2, אחרי שהקליפרס לקחו את 2 הראשונים די בקלות, אך גם כריס פול וגם בלייק גריפין נפצעו במשחק 4 וגמרו את הסדרה, ובלעדיהם הבלייזרס ניצחו את המשחקים שנותרו.

רמת עניין של משחק: B+ – הקליפרס מחזיקים על הנייר בסגל מאוד מוכשר, והרגעים הבודדים שכולם בריאים בהם שווים צפייה, ואילו לפורטלנד יש סגל צעיר ומסקרן.

הימור: הקליפרס ב-22.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 174 תגובות

  1. תודה רבה.
    אפשר להגיד שממחר התחילה העונה באמת, עם המנה העיקרית של כל הקבוצות.
    שתהיה עונה מהנה, איכותית ומותחת לכולם🫠

  2. עד שיסתיים המשחק מול הפייסרס, וושינגטון יכולים להתהדר במאזן חצוי בפעם האחרונה העונה.
    ממחר בבוקר אויב חדש בתקשורת הספורט הישראלית – ג'ורדן פול.

    1. בשלב הראשון אני בודק מתי היה המפגש האחרון לפי רשימה בויקיפדיה. אחרי זה אני נכנס לעמוד של הסדרה בבסקטבול רפרנס ומשלים פרטים, למרות שבדרך כלל אני זוכר את הרוב בעל פה

  3. שלום לכולם.
    עקב המצב אני כותב לכם מהבית של אחמד בחווראה.. משת"פ חמוד סה"כ.
    ראשית רציתי לומר תודה לכל מי שכותב ונותן לנו כמה דק' של בריחה והתנתקות מהמצב. לא מובן מאליו.
    כמו בשנה שעברה כך גם בעונה זו אני אעקוב אחרי ההימורים בפריוויו ומעת לעת יעלה פוסט שמסכם את ההימורים. רצוי להמר בצורה ברורה ובלי סייגים וכו', מה שיהיה מסובך מידי להבנה פשוט ייפסל בהחלטה דמוקרטית פה אחד שלי.
    אז יאללה תנו בראש,
    שנתבשר בשורות טובות.

    1. לא לשכוח את 2 ההימורים שלי מאתמול 😄.

      ההימורים היום:
      אורלנדו
      בוסטון
      אינדיאנה
      שארלוט
      מינסוטה
      מיאמי
      קליבלנד
      ניו אורלינס
      OKC
      סקרמנטו
      סאן אנטוניו
      קליפרס

  4. קצת צחוקים מהיום,
    "דווייט הווארד נתבע בבית משפט בג'ורג'יה על ידי גבר הטוען שהסנטר תקף אותו מינית. להגנתו טען הווארד שהיחסים היו בהסכמה. המקרה אירע ב-2021 ועל פי הווארד התובע מנסה לסחוט אותו בשל הנסיבות המובנות. מה שנעשה כנקמה אחרי שהווארד חסם אותו ברשתות חברתיות."
    "ג'יימס הארדן חזר והצטרף לאימון הסיקסרס, תכנן לצאת עם הקבוצה למסע החוץ במילווקי וטורונטו. מהקבוצה נמסר לו שאין צורך ושישאר בפילדלפיה. (מתוכנן טרייד קרוב?)" הממזר דואג לפרנסה גם עשה פיפי וגם דאג שישאירו אותו בסטריפ קלאב.
    "דוק ריברס אמר שג'יימס הארדן שנה שעברה תסכל אותו יותר מאשר בן סימונס." ריברס כזאת חננה,למות ממנו

  5. תודה עמיחי,
    הירוקים לועסים ודורסים את הנקסוסים
    מת שדאלאס תפסיד כמה שיותר.
    אהיה מופתע אם הספרס תנצח.

  6. הדיפנס מדבר בניו יורק.
    פתיחה רצחנית מבחינה הגנתית של שתי הקבוצות. 5 דקות עד שבוסטון מצליחה לשים שלשה ראשונה (טייטום), לניקס גם את זה עדיין אין.

  7. מאוד אוהב את העבודה של הבוט,
    אני מאמין שהוא עשה את השינויים, לא מפניקה אלא תכנון רציני.
    מוריד את הכובע לבוט.
    הסיכוי לגביע טמון בצוות הרפואי ,תכנון מנוחות יזומות ובבראון.
    בראון בעיה או בונוס. אם הוא ילך בכוח בתו האלפא דוג עם ראש בקיר.
    או שבאמת עשה שיפורים באוף סיזן, ויפעיל את השכל? שיש\אין לו.

  8. יש לי לפעמים טענות להורפורד. לעיתים רחוקות אבל היה צריך לצאת לרנדל ולא להשאיר אותו חופשי על ה 3.
    אתה צריך להיות חכם ולא להכניס אותו למשחק. השלשה הזו החזירה את גוליוס למשחק. היה ם מ 6 מכל טווח כולל שתי החטאות עונשין, עכשיו הוא עם שלשה נקייה. זה לתת לניקס עוד ביטחון…
    הורפורד לא היה צריך להישאר בקופסה.

  9. קצת צחוקים מהיום,
    "דווייט הווארד נתבע בבית משפט בג'ורג'יה על ידי גבר הטוען שהסנטר תקף אותו מינית. להגנתו טען הווארד שהיחסים היו בהסכמה. המקרה אירע ב-2021 ועל פי הווארד התובע מנסה לסחוט אותו בשל הנסיבות המובנות. מה שנעשה כנקמה אחרי שהווארד חסם אותו ברשתות חברתיות."
    "ג'יימס הארדן חזר והצטרף לאימון הסיקסרס, תכנן לצאת עם הקבוצה למסע החוץ במילווקי וטורונטו. מהקבוצה נמסר לו שאין צורך ושישאר בפילדלפיה. (מתוכנן טרייד קרוב?)" הממזר דואג לפרנסה גם עשה פיפי וגם דאג שישאירו אותו בסטריפ קלאב.
    "דוק ריברס אמר שג'יימס הארדן שנה שעברה תסכל אותו יותר מאשר בן סימונס." ריברס כזאת חננה,למות ממנו
    שמעון,אבו מנדבושקס הפך את פילי לרקדנית בסטריפ חחחחחח

  10. סבבה, כנראה מישהוא הסביר לדניס שאו ש או ש
    הם מסוגלים,יש להם ידע ויש להם את הגוף.
    שיסבירו למפגרים האלה שיתנו עבודה או סין

  11. היוניקורן התחיל בניקס הדבילים בזמנו,עבר לדאלאס הסוליסטית ,עבר לוושינטון🤣🤣🤣.
    סוף סוף נראה אותו משחק במערכת רצינית ובריאה.
    אם ישמרו עליו (בריאות) אליפות בהשג ידיים.
    הוא גיים צ'ינג'ר ענק,ההגנה שלו ושל דרו מדהימה

  12. טיבסי מאמן מצויין אבל מה לעשות שהניקס פחות מוכשרים מהסלטיקס? אני כן חושב שרצוי לו להכניס יותר את קוויקלי.

  13. טייטום עם משחק של אחד שרוצה לסיים את העונה MVP, הבעייה שלו? יש גאון באין BA, יו קאנט ביט הים….

  14. הניקס סוגרים על הסלטיקס.
    שוב מאזו עם בעיית פסקי הזמן.
    לא תיקח בזמן ותפסיד בגלל זה משחקים שכבר היו ביד.
    זו הביקורת היחידית שיש לי עליו.

    1. חמום=טיפש
      השופטים לא אוהבים אותו.
      הסלטיקס הפכו אותו לאלפא עם החוזה והוא ממש לא אלפא.
      יש לכם בעיה איתו

  15. נסעתי אתמול בלילה להמבורג,
    בדרך חזרה עשיתי גלגלים בטעות ברמזור,חלק מהאגזוז זז\נפל.
    הארלי דווידסון פראייר מול הפיאסטה שלי,כל הדרך הביתה חחחחחחחחח
    מזל ששוטרים לא עצרו אותי

  16. מה זה, חוק חדש? עבירה טכנית לשני הצדדים מבטלת אותה באמת?
    1 פחות 1 זה אפס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  17. אתמול ראיתי את הפרסומת החדשה של נייק עם הבבון.
    הייתי במטבח,כמעט היקאתי מרמת הליקוק העצמי שרץ שם.
    רצתי לסגור את הווליום. לא צוחק,סבלתי.
    הבבון כלכך מלוקק, שהוא חייב להיות גלגול של כלב שמלקק עכוזים

  18. האכזבה הגדולה שלי במשחק הזה זה פריצארד.
    היו לו שתי שלשות פנויות לגמרי שהיה חייב, אבל חייב להכניס ופספס את שתיהן. זה השחקן שהיה הבולט בטרום עונה של הסלטיקס. כשהכסף על השולחן לא מפספסים אף אחת מהשלשות האלה והוא פספס את שתיהן

  19. יוני יוני יוני יוני יוני-קורן
    יוני יוני יוני יוני יוני-קורן
    יוני יוני יוני יוני יוני-קורן
    יוני יוני יוני יוני יוני-קורן
    יוני-קורן
    זה שירה לילה

  20. השניים האלה האוזר ופריצארד אכזבה גדולה מאד במשחק הזה.
    לא מספיק שאתה קולע 100 שלשות רצוף במגרש האימונים, אתה צריך לשים שתיים כאלה במשחק אמיתי והם נכשלו לגמרי במשחק הזה. מזריקות פנויות לגמרי כמו במגרש אימונים. זו בעייה מנטאלית.

  21. שוב הניקס סוגרים פער בגלל שהכדורים לא הולכים לאנשים הנכונים.
    ההפסד אם יהיה, לא על מאזולה כמו על שני המחליפים פריצארד והאוזר שלא מסוגלים להכניס שלשות פנויות למרות שזה התפקיד שלהם.

  22. טיבס רוצח שחקנים מקצועי.
    לא מפתח כלום,ומוריד את הביטחון.
    לא מדובר במדגם של משחק מדובר על עונה ופרי סיזן

  23. הירוקים לקחו,בראון בעייתי.
    טיבס רוצח מקצועי.
    לא קשור לרע או טוב.
    כמו שהוא מאמן,בחיים קבוצה שלו לא תזכה בגביע.

          1. גם שמעון?חחחחח
            האמת טיבס מעולה בתור עוזר תחת מאמן עלוי.
            בתור מאמן ראשי הוא יותר טוב מהרבה מאמנים בליגה
            אבל הוא שוחט מקצועי בלי טיפת טקטיקה לטווח רחוק.
            מוציא את המיץ מהכוכבים הורג ורוצח שחקנים טובים במקום לפתח אותם.
            ומפחיד ומתעלם מהחדשים.
            על הפנים

  24. לגבי הספארס.נצחונות העונה זה ביי דה ווי.
    העיקר זה פיתוח ארגון הקבוצה ואופי.
    עדיף לנצח, רק לא להפסיד בכוח.

  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את ההחלקה של הגונסון לתוך ה// של טוני בראדרס, הם הולכים להיות חברים לנצח.

  26. הספרס יהיו טובים השנה . הם יהיו בפליאוף. ויקטור זה גיים צ'יינג'ר. זה ממש משחק כייפי לראות. חבל שויקטור נקלע לבעיית עבירות ושיחק רק 16 דקות בנתיים.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      קודם קיירי עכשיו הנוכל הזה המשופם.
      השפקם של הדונקיץ פריסיילס

      1. אכן ראש בקיר. חוץ ממנו יש לכם אחלה קבוצה. ממש נהנתי היום. קצת שטויות של רוקיז אבל זאת קבוצה שתדבר לדעתי כבר השנה. צופה להם לפחות פליאין אם לא יותר.

  27. מסכן רוב ווילימס השלישי…
    התרגל לקבוצה מעולה כמו בוסטון ועכשיו צריך להתרגל לנמושות.
    הוא לאט לאט ל אט ל.. אההההה כן. הסוף קרוב. אבל עשה אחלה כסף. שישקיע טוב, יועץ מס טוב ויהיה פסדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט