מלחמה בדרום- לקראת משחק יום חמישי בNFL



ניו אורלינס סיינטס (3-3) – גקסונוויל ג'אגוארס (2-4), חמישי 3:15
נראה שהדרום הרבה יותר בעייתי מאשר מה שחשבנו לפני חודש.
הNFC  דרום, לקראת פתיחת שבוע שביעי בNFL צמוד מאוד עם 3 קבוצות במאזן זהה וב AFC  דרום ג'קסונוויל אמנם מצליחה לבדל את עצמה בקושי משאר המתחרות בבית אבל הן נושפות בערפה.

הג'אגוארס נראים כמו שהתגברו על כמה גימגומי פתיחה ונמצאים ברצף חם של נצחונות, אבל יש סיבה לדאגה עם פציעת הברך שספג טרוור לורנס בדקות הסיום של המשחק האחרון. אם לורנס יצטרך להיות מסופסל כדי לאפשר לברך לנוח, סי ג'יי בת'ארד המחליף לא ממש מעורר יותר מדיי אמון ולא פתח משחק מזה שנתיים.
הפסד הערב בסופר דום, מקום שבו ג'קסונוויל מעולם לא ניצחה בעבר והמגרש בו טרבור לורנס ספג את אחד משני ההפסדים היחידים שלו בקריירת הקולג', לא יהיה סוף העולם עבור הג'אגוארס. היריבה הצמודה לבית, אינדיאנפוליס איבדה את הק"ב הפותח שלה ועומדת בפני מבחן קשה מול ההגנה של קילבלנד ושתי הקבוצות האחרות בבית בשבוע ביי. אז יכול להיות שחישוב קר יגרום להם לפתוח הערב ללא לורנס כדי לאפשר לו להבריא.
יכול להיות שנראה הערב משחק שבו טרוויס אטיין משתלט על העניינים. הרץ האחורי גם ככה עם עומס עבודה מטורף ומוביל את הליגה במספר נסיונות הריצה. כן, אפילו יותר מכריסטיאן מק'קפרי. הוא גם קרוב מאוד להיות שני במספר היארדים בריצה והערב יצטרך לבחון את זה מול ההגנה המדורגת 9 מול הריצה.

ניו אורלינס במצב הרבה יותר נפיץ. סה"כ ההגנה שלהם נראית טוב ונמצאת טופ 5, אבל קשה לה לתרגם את זה לנצחונות. הק"ב דרק קאר לא עיקבי בלשון המעטה וחלש מאוד בלהשיג ט"ד. ומלבד הנצחון החד צדדי מול ניו אינגלנד, לא הצליח ללמסור ליותר מט"ד אחד למשחק וגם זה לא תמיד.
כואב במיוחד ההפסד לטמפה ביי שהולכת השבוע לקרב פנים בייתי עם אטלנטה. מי שתנצח שם יכולה לפתוח פער על הבית במקרה שהסיינטס יפסידו.
תחזית: ההגנה של ג'קסונוויל חזקה מאוד מול הריצה, אבל הסיינטס לא ממש רצים יותר מדיי. אם לורנס מסופסל, לסיינטס לא תהיה בעיה להניע את הכדור באויר מול ההגנה המדורגת 29 נגד המסירה ולהשיג את הנצחון הבייתי.
אם הברך של לורנס מספיק בריאה בשבילו לשחק, לא נראה לי שהתקפת הסיינטס תצליח לעמוד בקצב ולורנס ישיג את הנצחון הראשון שלו בסופר דום.


לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. מדהים איך AFCS נראה היום
    בפרויקט פתיחת העונה סיכמתם: "ככל הנראה, גם השנה בית הדרום יהיה אחד הבתים החלשים בליגה, וסביר שג'קסונוויל תזכה בראשות הבית בקלות יחסית"
    מפה לשם הבית מאוזן למדי (גם מול בתים אחרים) ולמרות החולשה של טנסי, גם ללא נמושות
    בינתיים יוסטון היא ההפתעה הנעימה של העונה הזו וגם הקולטס לא פריירים בכלל אבל הג'אגס לדעתי רק עכשיו מתנערים מהלם פתיחת העונה והם לגמרי יכולים לפתוח מבערים בחצי השני של העונה ולתת פייט לא רע בכלל לארבע הקבוצות שמובילות את החטיבה

    1. אכן, יוסטון וסי ג'יי סטראוד הם הפתעה מאוד נעימה. דמיקו ראיינס הוא מאמן מאוד טוב. געגועים אליו בנייינרס.
      עם ג'קסונוויל בשוונג, סינסנטי מתאוששת, טמפה ביי מפתיעה וסיאטל תמיד ייבה קשוחה, צפוי לניינרס סטרצ' מאוד מאתגר. במיוחד אחרי הביצה שהטילו מול קליבלנד והצטברות הפציעות.

  2. הסיינטס די הפתיעו אותי בחולשתם אבל גם הג'אגוארס לא הרשימו מי יודע מה
    לורנס נראה נהדר אבל מי שהכריע את המשחק היה הלחץ על קאר שבאיזשהו שלב נראה היה שכל מה שהוא רוצה בחיים זה לפשוט את המדים ולשבת בממ"ד עד שהפאסראש (הבינוני למדי בד"כ) של הג'אגוארס ילך הביתה, בדקות האחרונות היו לו איזה שש הזדמנויות להוביל מהלך לטאצ'דאון משווה והוא פשוט לא הצליח
    אגב, למרות הכל, לקראת הסוף קאר מסר כדור טוב למס. 87 של הסיינטס שהיה באנדזון לבד והוא איכשהו הצליח להשמיט אותו ולפספס שוויון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט