לקראת משחק חמישי בלילה בNFL/ רביב פייג

קנזס סיטי צ'יפס (1-4) – דנבר ברונקוס (4-1), קנזס סיטי, שישי 3:15 לפנות בוקר

אם הייתה לאוהדי דנבר איזושהי תקווה שהנה הארגון העביר דף אחרי הקאמבק המעודד והמפתיע מול שיקגו לפני שבועיים, בא המשחק מול הג'טס והזכיר שההגנה לא קיימת בקולרדו. ג'סטין פילדס וקליל הרברט קרעו אותם במשך שלושה רבעים ובריס הול חגג עם 177 יארד כששיחקו מול הגטס שבוע שעבר.
ועכשיו בשבוע קצר ההגנה הזו מתמודדת מול פטריק מהומס.
שיקגו והג'טס יצאו חזקים ומחוזקים אחרי המפגש עם דנבר, לא רוצה לחשוב מה הלילה יעשה לביטחון של האלופה המכהנת.
ההתקפה היא פחות הבעיה בברונקוס כשראסל ווילסון תחת שון פייתון נראה הרבה יותר טוב ממה שהיה שנה שעברה תחת נתניאל האקט. עם 11 ט"ד ורק 2 חטיפות העונה, ווילסון והרסיברים שלו מתחילים להתרגל אחד לשני, אבל לא מסוגלים להתגבר על חולשת ההגנה המדורגת אחרונה בליגה.

הנתונים היבשים של פטריק מהומס השנה הם לא מה שאנחנו רגילים להם. קנזס מוצאת דרכים לנצח אבל עד עכשיו לא נראו שולטים ומלבד מול שיקגו, כל המשחקים שלה נגמרו בהפרש של ניקוד אחד. אפילו מול קבוצות חלשות כמו הג'טס. וחוץ מדטרויט, שלהם הפסידו, לא יצא להם עדיין להיפגש עם קבוצה חזקה באמת.
ועכשיו יש לצ'יפס שני מפגשים מול דנבר, יריבה לבית, פעמיים בשלושה שבועות כשהצ'רג'רס באמצע הסנדביץ ויכול מאוד להיות שאחרי שלושת השבועות האלו תמונת האי אפ סי מערב תהיה סגורה.
מייד אחרי זה מיאמי פילדלפיה ובאפולו מחכות. אבל אלו שלושת המבחנים הקשים היחידים של אלופת הסופרבול השנה מלבד שני הפגישות הקבועות עם הצ'רג'ס.
תחזית: אם לא נראה הערב דומיננטיות מלאה מול דנבר שתחזיר את קנזס להיות הכוח הדורס והקבוצה הכי מפחידה שאנחנו מכירים מהשנים האחרונות, יהיה להם קשה מאוד לעבור מבחנים קשים יותר.
אהיה מופתע אם זה לא יקרה הלילה.



לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. מבחינתי ששון פייטון יפסיד כל משחק שהוא מאמן, לא משנה איזה קבוצה זו. כשהוא חתם בדנבר ומיד התחיל ללכלך על צוות האימון הקודם מיד התחלתי לקוות שתהיה לברונקוס עונה איומה ובינתיים, לשמחתי, זה קורה. האיש שמבחינתי אחראי לאחת השערוריות הגדולות בתולדות הליגה (באונטי-גייט) כשאימן בניו אורלינס, ואיכשהו יצא מזה נקי למרות שברור לכולם שידע מה מתרחש בקבוצה, לא ראוי להמשיך ולאמן ברמות הגבוהות. שימשיכו להפסיד ונגד קנזס סיטי זה כנראה יקרה.

  2. חבל שהמשחק באותו זמן של שני משחקי פלייאוף מכריעים בבייסבול. אני בכל מקרה בטיסה לניו יורק לחגוג יובל 50 של אונ' אדלפי שלקחה אליפות מכללות בכדורגל. אני המאמן ושני שחקני הישראלים הם נימי דרייפוס וצביקה שרף

    1. מהומס לא נראה מבריק, במיוחד ברד זון. לפי הודאתו עצמו ההגנה סחבה הפעם את הצ'יפס.
      היו צריכים לדרוס את דנבר הנוראיים, אבל פשוט לא הצליחו לשים נקודות על הלוח.
      עוד נצחון של קנזס שנגמר בהפרש של פחות או יותר ניקוד אחד.

  3. באופן מפתיע ההגנה החזיקה מעמד
    ההתקפה של דנבר נראית נורא למרות שמקלוהן נתן כמה ריצות יפות
    לא רק שוילסון נראה גרוע עם 14 דאונים ראשונים, רובם ברבע הרביעי, הוא נחטף פעמיים ויש מצב שהוא הקווטרבק השני הכי גרוע בליגה בפורמה הנוכחית שלו, גם הקו של דנבר הוא אחד החלשים שיצא לי לראות. למעשה וילסון בעונה כבר עם 23 סאקים בשישה משחקים שזה המון לקיובי נייד כמוהו (נכון שיש שלושה שהופלו יותר ממנו)
    לסיכום, קנזס לא הבריקו אבל עשו מה שצריך
    דנוור בסדר למעט שני מערכים בעייתיים – הגנה והתקפה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט