״הבלתי נשכחים״ – פריוויו 2023/4: גולדן סטייט ווריורס / אבי טרכטמן

ראשית דבר: יהיה כאן הומור אבל הבלתי נשכחים האמיתיים הם 1,200 החללים ו 200 החטופים, הי״ד של כל אחד ואחד מהם. אישית, אני לא מפסיק לבכות בימים האחרונים, וקשה לי לעבוד. קשה לי גם באופן אישי כשאני כותב מארה״ב ולא מישראל יחד עם המשפחה והחברים הסובלים. כולי תפילה שנעשה ונצליח ונסיים את זה מהר, ושלעולם זה לא יקרה שוב. never again. אמן.

מבין שלוש הקבוצות שבמידה מסוימת הן הקבוצה שלי – כלומר, שתי הקבוצות של העיר לוס אנג׳לס אותן אני מסקר עבור הופס, והקבוצה מצפון שאותה סיקרתי במשך השנתיים בהן גרתי במפרץ (ואני לא מתחרט לרגע שעזבתי. צפון קליפורניה הוא מקום קשה) – אין מה לעשות, הקבוצה האחת אותה אני אוהד, לפחות כל עוד סטף קרי שם, היא הווריורס, ולכן תמיד חשוב לי לכתוב עליה לקראת העונה, אם רק בשביל לסדר את המחשבות שלי לגבי הקבוצה וסיכוייה.

לא ידעתי בשם של איזה סרט להשתמש בשביל להדגיש את העובדה שמדובר בחבורה של זקנים. בהתחלה חשבתי על ״קוקון״ אבל בואו, אני היחיד פה ששמע על הסרט הזה אי פעם. אחר כך חשבתי אולי להשתמש במונח כמו ״הריקוד האחרון״, אבל קודם כל, אני לא חושב שיהיה ריקוד, שנית, אני לא חושב שהוא יהיה אחרון, ושלישית – מייקל ג׳ורדן כבר תפס לי את השם. הבן אלף. אבל זה לא משנה את העובדה – שמדובר בקבוצה שהיא איפשהו בין זקנה לזקנה מאד. קבוצות כבר לא עושות את מה שהווריורס עושות – הקבוצה היחידה בה שלושת שחקנים הכי חשובים שלה בעשור האחרון משחקים בה כבר יותר מעשור כל אחד משל היו קארים, מג׳יק ווורת׳י או דאנקן, ג׳ינובילי ופארקר. אין דברים כאלה היום, פשוט אין. חבל שאין, אבל אין.

אבל באותה מידה ברור שזאת קבוצה של זקנים שמתחילים להיראות זקנים. נכון, לא סטף (למרות שגם הוא איבד איזה רבע צעד שנה שעברה), אבל זה גם יקרה לו, אולי השנה, אולי שנה הבאה. אבל בטח ובטח שקליי שלכאורה קלע המון נקודות שנה שעברה, אבל למעשה הראה בפלייאוף שזה ממש לא אותו קליי. ובטח שגם דריימונד שהוא עדיין שחקן הגנה בשליש הראשון של הליגה אבל לא שחקן הגנה במאיון הראשון של הליגה, ובאופן כללי הכל פשוט לא נראה אותו דבר. לפחות השנה, איגודלה לא תופס מקום מיותר בסגל.

ואם סטף (36,פצוע הרבה), קליי (33, אכילס לשעבר) ודריי (33, בעיות גב) זה לא מספיק ,אז יש גם כריס פול (38, פצוע כל פלייאוף) ורודי גיי(37, לא משחק מספיק בשביל להיפצע) הגיעו. מושבת זקנים.

טוב, מספיק, נתחיל

עזבו: אז קודם כל, והיחיד שהוא באמת משמעותי הוא פול- ג׳ורדן פול. בחיי שלפני שנתיים חשבתי שמדובר בסטף קרי 2.0, ואז הגיעה השנה שעברה והוא הוכיח שעם כל הכשרון, הוא גם חור שחור בהתקפה, וגם נטל הגנתי עצום. הלך לוושינגטון, וטוב שהלך. וחבל שלא היה כמו שהיה יכול להיות אבל זה מה יש. דיווינצנזו עזב לניקס וזה מצער יותר, רחוק מלהיות שחקן גדול, אבל שחקן רוטציה שבדיוק התאים לשיטה. ג׳מייקל גרין הוא שחקן עם ותק עצום בליגה, אבל צריך להודות על האמת – הוא לא ממש תרם לווריורס, הוא זקן, וספק אם ימצא קבוצה בליגה. טיי ג׳רום (קליבלנד) ואנתוני לאמב (פרי אייג׳נט) נתנו כמה דקות לא רעות בכמה משחקים לא רעים פה ושם בקבוצה, אבל בואו נגיד שביחד הם לא שווים יותר מניצחון ורבע לקבוצה ממוצעת. כל מיני רוקיז כמו פטריק בולדווין ששיחק מעט ולא עשה כלום ורייאן רולינס ששיחק פחות ועשה אפילו פחות עזבו, וגם האייקון שהוא גם הגופה העונה לשם אנדרה איגודלה החליט שמספיק לתרום לחדר ההלבשה ושעדיף לתרום לקרן ההון סיכון שלו. שיחק בשנה האחרונה שלו בקריירה 8 משחקים שבהם קלע 17 נקודות בסך הכל. שזה חצי מהנקודות שחסרות לו בשביל להגיע ל 14,000 בקריירה שמעולם לא יקרו. ראו סוף פסקה זאת כרקוויאם לקריירה די מזהירה של שחקן שעשוי להיות HOF.

הגיעו: אז קודם כל, והיחיד שהוא באמת משמעותי הוא פול – כריס פול שאפילו שנה שעברה נתן 14 נק׳ ו 9 אס׳ בקבוצת סיבוב שני בפלייאוף. אז כן, הוא כנראה יהיה פצוע בפלייאוף הקרוב, אם הווריורס יגיעו לשם, אבל אני מעדיף את מה שהוא נותן על פני מה שפול, ג׳ורדן פול נתן בעונה הקודמת. דריו סאריץ׳ הגיע ובגיל 29 נדמה שהוא נמצא בליגה הרבה יותר שנים. פעם הוא היה נחשב יותר בגלל הסטרץ׳ שלו, אבל אחרי הפציעה הוא נחשב קצת פחות, כי הוא שחקן הגנה בעייתי. ועדיין, בקבוצה שמשוועת לגבוהים, ובהנחה (הלא סבירה לחלוטין) שהוא יהיה בריא, הוא נכס רציני. אם הוא ייתן יותר ממה שבייליצה נתן לפני שנתיים זה יהיה נחמד. וגם רודני מקגרוגר שהוא ג׳ורנימן בינוני מינוס הגיע לעמדות הגארד, קורי ג׳וזף שהוא ג׳ורנימן בינוני מינוס, וגם קצת זקן הגיע לעמדת הגארד השני וג׳רום רובינסון אולי ישתדרג מקבוצת הג׳י-ליג. עוסמן גארובה הגיע ,ובעיקר יהיה מעניין לראות אותו בדקות שופעות האתלטיות ודלות כל השאר שבהן ישחק לצד ג׳ונתן קומינגה. רודי גיי קשישא הגיע על תקן אנדרה איגודלה אבל עם פחות עבר בקבוצה. וגם שני רוקיז, הגארד ברנדן פודג׳יימסקי שהיה אמור להיבחר בסיבוב השני אבל נבחר בראשון, והפורוורד טרייס ג׳קסון-דייויס שהיה אמור להיבחר בסיבוב הראשון אבל נבחר בשני.

נותרו: כל מי שלא נמצא ברשימה הראשונה או השנייה אבל בכל זאת נמצא בסגל הקבוצה. כי כך עובדת מתמטיקה.

מה עשו אשתקד

מאזן 38-44 ומקום שישי במערב. ניצחון בדיסיידר על סקרמנטו בסיבוב הראשון בפלייאוף, והפסד בשישה משחקים מול הלייקרס בסיבוב השני.

בגדול, הם אפילו היו בריאים יחסית. נכון, לא סטף שבכל זאת שיחק 59 משחקים, אבל בואו, הוא אף פעם לא היה סמל לבריאות. אבל קליי (69 משחקים), דריימונד (73 משחקים) וקוון לוני (כל המשחקים) בהחלט היו בריאים. לצערם גם ג׳ורדן פול (82 משחקים) היה, אבל השחיקה כבר היתה ניכרת. אף אחד מהשלושה, לא היה בשיאו, וזה כולל את סטף קרי שהיה קרוב לשיאו אבל לא ממש שם. בעיה מרכזיות יותר היתה ההיעדרות של מי שהיה אחד הכוכבים המובהקים של האליפות ב-2022 – אנדרו וויגינס שבשביל סיבות משפחתיות נעדר מיותר מחצי משחקי הקבוצה, וככה לא בונים חומה. נקווה שהשנה הוא ישחק כי הווריורס צריכים אותו.

בסופו של דבר, הווריורס קצת שייטו במהלך העונה הרגילה כי הם חשבו שהם יצליחו לשחזר את מה שהם עשו עונה קודם (רק מקום שלישי במערב, אבל אליפות) אבל גילו שלא בדיוק. הניצחון שלהם על סקרמנטו בסדרה פנתיאונית למדי היה ניצחון שכל כולו ניסיון, אבל בסופו של דבר, מול הלייקרס הם גילו משהו שרק שנה לפני כן אף אחד לא גילה להם – הם ממש קטנים, והלייקרס התבריינו עליהם משל היו בסרט תיכון אמריקאי קלאסי. זה לא עובד. ועדיין, בגדול, אפשר לומר שהם עשו את שלהם. חטיארים שמצליחים לעשות סיבוב שני בפלייאוף זה בגדול, לא רע מדי.

רשימת העומק:

פוינט גארדים: הפוינט גארד מס׳ 2 בכל הזמנים – סטף קרי. הפוינט גארד מס׳…5? 6? 7? בטיבו בכל הזמנים, כריס פול , וגם קורי ג׳וזף.

סקנד גארדים: קליי תומפסון, מוזס מודי, רודני מקגרודר, ברנדן פודג׳יימסקי

סמול פורוורדים: אנדרו וויגינס, ג׳ונתן קומינגה, גארי פייטון (?? כאילו, פוינט גארד אבל ממש לא פוינט גארד, לפעמים בכלל סנטר. נשים אותו בסמול פורוורד כי אחרת העמדה הזאת ממש רזה).

פאוור פורוורדים: דריימונד גרין, רודי גיי, טרייס ג׳קסון-דייויס

סנטרים: קוון לוני, דאריו סאריץ׳', עוסמן גארובה

אז איך כל זה יעבוד ביחד?

אין לי מושג למען האמת, אבל דבר אחד אני יודע – זאת קבוצה של מוסרים מדהימים. בין כריס פול, סטף קרי ודריימונד גרין יש לקבוצה שלושה מהמוסרים הטובים בליגה בעשור וחצי האחרונים. וזאת בקבוצה שבה סטיב קר מקדש את אמנות המסירה לפני הכל. גולדן סטייט הובילה את הליגה במס׳ אסיסטים למשחק ב-7 מתוך 9 העונות האחרונות, כולל בעונה האחרונה, וזה בטח לא ישתנה השנה.

אבל מה שכן עשוי להשתנות זה המהלך הזה שבו סטף קרי מוסר לדריימונד ואז רץ לתפוס עמדה שממנה או שהוא יקבל כדור מדריימונד או שגרין ינצל את הבלבול וימסור לשחקן שלישי, כי פול הוא כן שחקן שיצטרך את הכדור ביד, ושחקן שאוהב לנווט בעצמו. לאמור, כריס פול הוא אחד המוסרים הטובים בכל הזמנים, אבל אני לא זוכר מתי הוא היה מוסר בסכמה המסירתית של קבוצה שלמה. ואני בספק אם בגיל 38 הוא פתאום ילמד.

הרי חלק מהעניין בדואו הזה של גרין וקרי, הוא הפיקנ׳שוט הזה, שבו חלקיק השניה בו השומר מרפה מעט אחרי המסירה הראשונה של קרי, היא חלק עצום מהסכמה כולה. אבל אם פול ינהל את ההתקפה, הדברים ייראו אחרת, כי חלקיק השניה הזה לא יהיה קיים, וגדולה ככל שתהיה יכולת המסירה של פול, סטף כן צריך להיות חופשי. גם קליי. לא דריימונד. לסטיב קר יש עבודה רבה אם הוא רוצה לגרום לסכמת איום האסיסט המשולש שהוא פול-קרי-דריימונד להתרחש כפי שהוא יכול להתרחש בעולם אוטופי.

via GIPHY

התקפת הווריורס בעונה הקרובה

יהיה גם מעניין לראות הרכבים עם סאריץ׳ ב-5, וויגינס ב-4, קליי ב-3, סטף ופול כשני הגארדים, בעיקר בגלל שבהרכבים כאלה יש איום שלשה מובהק מכל מקום שהוא, ולפחות שני שחקנים שממש טובים בלמסור לקלעים האלה.

אבל היי, על מה אנחנו מדברים בכלל, על פול שבואו נראה כמה משחקים הוא באמת ישחק וסטף שבואו נראה כמה משחקים הוא באמת ישחק, ודריימונד שבואו נראה כמה משחקים הוא באמת ישחק. וכמה משחקים כבר יישארו לנו שבהם כל השלושה ישחקו ביחד? 30? האם זה זמן אופטימלי ליצור משחק סינרגי ואופטימלי בין השלושה? יש מצב, אבל ספק.

ואז צריך לדבר על יכולת יצירת המצבים של הקבוצה, בבידוד. סטף קרי, הוא עדיין אחד מגדולי המבודדים בליגה בגלל יכולת הכדרור והחדירה שלו, אבל חד וחלק, זה היה קצת פחות טוב ב 22-23 מאשר ב 21-22 וזה יהיה קצת פחות טוב ב 23-24. וויגינס, הוא עוד שחקן עם יסודות משחק אדירים (מהרבה בחינות, הוא היורש האמיתי של טים דאנקן. משחק מה זה משעמם, אבל מה זה נכון) שיכול ליצור לעצמו (אם כי הוא גם ניזון מהאחרים) והוא עדיין צעיר ואמור להיות בשיאו, אבל אין ספק שגם הוא נראה פחות טוב שנה שעברה מאשר בשנה הקודמת. נכון, היו לו נסיבות מקלות ועדיין.

בואו נגיד שאין כאן בסגל יוצר בבידוד ברמה שהיה דוראנט, אבל היי, לאף סגל אין יוצר בבידוד ברמה שדוראנט היה בסוף העשור הקודם. כך או כך, אני מניח שקרי עדיין יוכל, ושוויגינס כן יהיה יותר טוב השנה, בהנחה שהבעיות בבית נפתרו.

אבל בסופו של דבר, אם הווריורס רוצים להצליח באמת הם צריכים משהו קטן נוסף. האם המשהו הקטן נוסף הזה הוא הוכחה שג׳קסון-דייויס כן אמור היה להיבחר בלוטרי? אולי, אני מקווה מאד למעשה, כי הגיע הזמן שלווריורס יהיה גם שחקן עתיד, אבל מצד שני – בכל זאת מדובר בשחקן שנבחר בסופו של דבר בסיבוב השני. האם המשהו הקטן נוסף הזה הוא שידרוג חביב של אחד מבין מוזס מודי או ג׳ונתן קומינגה? אני בספק, אבל הכל יכול להיות. ואולי המשהו הקטן הזה הוא שסאריץ׳ יוכיח לנו שהוא כן סנטר לגיטימי לגמרי בליגה? אולי. אישית, אני מאד מאד אוהב את מה שלוני מביא לשולחן, אבל גם לי ברור שמה שהוא מביא לשולחן זה הרבה מלחמה וריבאונד וקבוצתיות אבל אפס יכולת קליעה, ומחסור חמור בס״מ מול הסרבי, הקמרוני, ואפילו הדומינקיני. ואם סאריץ׳ או אפילו גארובה (שניהם, אגב, מוסרים סבירים שזה טוב לשיטה של הווריורס) יכולים לעזור שם, זה לא יזיק.

תחזית אופטימית:

כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת גם עכשיו. הליגה שוויונית הרבה יותר משהיתה לפני חמש שנים. אין קבוצות על (למעשה, אין אפילו קבוצה לדעתי ברמה של אוקייסי של לפני עשור או יוסטון של לפני חצי עשור) ובמיוחד במערב, עם ההיחלשות של הספסל של דנבר, ההזדקנות של לברון עם ההגנה של ריבס והברכיים של הגבה, ה״ד״ביליות של ביל והזקנה של דוראנט, והברכיים של שני הפורוורדים מהקליפרס, הכל די פתוח. או במילים אחרות, אני רואה איך הווריורס יוצאים מכאן עם ידם על העליונה אם כולם בריאים, ואיכשהו הכל מתחבר לעוד עונה אחת. הקבוצה תהיה אמנם בנחיתות גם מול בוסטון וגם מול מילווקי, אבל מצד שני, יתרון הניסיון שלהם הוא כביר. בואו נגיד שניתן להם הפסד בשישה משחקים בגמר הליגה. זה האופטימום. וזה יקרה רק אם חמשת הגדולים עדיין ב 80% מיכולתם, קוון לוני בריא כל הזמן, סאריץ׳ מוכיח שהוא שחקן טוב ל 15 דקות משחק גם בפלייאוף וטרייס ג׳קסון דייויס מסביר למה הוא היה צריך להיות שחקן לוטרי. וכן, זה הרבה ״אם״.

תחזית אופטימית בהגזמה:

כמו האופטימית אבל עם סוויפ בגמר. ושוקולד. הרבה שוקולד.

תחזית פסימית:

אני בהחלט יכול לראות את הווריורס יוצאים לגמרי מהפלייאוף, ומפסידים משחק או שניים בפלייאין בדרך לעונה כושלת. כי חלאס, באמת שמדובר בחבורה של זקנים. פציעה פה, פציעה שם. דעיכה פה, דעיכה שם. ג׳קסון דייויס מסביר למה הוא נבחר בסיבוב השני, פודג׳יימסקי מסביר למה הוא היה צריך להיבחר בסיבוב השני. קומינגה ומודי נראים בדיוק כמו שהם נראו עד היום, וסאריץ׳ מסביר למה הוא כבר לא מקבל דקות הרבה זמן בליגה.

תחזית ריאלית:

יש שם עוד פלייאוף ואפילו מהמקום החמישי או שישי, אז לא צריך פלייאין. כמה עמוק? בואו נניח דעיכונת נוספת מהקבוצה הגדולה ההיא, ואם בשנה שעברה הם ניצחו את הקינגס בסיבוב הראשון בשבעה משחקים, אז הפעם הם יפסידו לאותה קינגס, באותו סיבוב בשישה. נשמע לי כמו משהו שבהחלט יכול לקרות.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. אחלה פרוויו, הצלחתי לחייך כמה פעמים.
    הוותיקות יחד מגבירה את הסינרגיה. לדעתי סיבוב שני… כמו פעם שעבר
    🙏🙏

  2. תודה אבי.
    התרחיש הסביר הוא הדחה בסיבוב הראשון או השני כמו שאמרת, אבל גולדן סטייט היא אחת מכמה קבוצות ששווה אליפות אם הכל מתחבר, בניגוד לקבוצות עם נקודת פתיחה טובה יותר, עבורן אליפות נראית לי תרחיש פחות סביר.

  3. פריוויו מצוין ומקיף, תודה אבי
    אני קצת פסימי לגבי השילוב של פול בתוך הקבוצה, פחות התקפית כי שחקנים עם אינטלגנציה כזו ילמדו להסתדר, אלא יותר הגנתית – אין שם רגליים, אין ברכיים ואין גובה. קו אחורי שיורכב מסטף ופול זו חגיגה לגארדים של היריבה, וכמו שציינת גם קליי ודריימונד זה כבר לא מה שהיה פעם בהגנה. קשה לי לראות את זה מחזיק מעבר לסיבוב הראשון, למרות ניסיון הפלייאוף העצום של כולם שם. זה לא יהיה מושבת זקני הלייקרס 2.0, אבל זה לא יהיה טוב מדי

  4. תודה רבה
    מעולם לא חיבבתי את סטף קרי ואת הלוחמים(חוץ מקליי שאני מת עליו)אבל הם פשוט קבוצה שרצה הרבה שנים עם הרבה ניסיון שהחיסרון היחיד שלהם הוא כמו שציינת בגובה ומסה מאמין שבעונה הרגילה הם יהיו מספיק טובים בשביל מקום חמישי או שישי אבל לא יצליחו לעבור סיבוב כי בפלייאוף למדו אותם ויהיה להם קשה להתמודד עם הסייז שכל קבוצה תזרוק עליהם.
    עדיין יש מעליהם את דנבר לייקרס סקרמנטו קליפרס בהנחה שבריאים ואולי אפילו אוקלהומה ומיניסוטה שיעשו קפיצה השנה(פליקנס בטוח לא יהיו בריאים)

  5. העונה גולדן סטייט זוכה באליפות חמישית.
    סטף קרי FMVP של גמר המערב בפעם השנייה.
    סטף קרי FMVP של הגמר הכללי בפעם השנייה.
    טבעת חמישית לסטף; אחת יותר ממה שיש ללברון, והדיון מי הגדול מבין השניים תם ונשלם.
    סטף קרי גדול יותר מלברון.

    אל תגיבו לי בכלל! מי שחושב שאני טועה הוא בור בכדורסל, שיעבור להוקי קרח או שחייה צורנית 🙂

  6. אם יגיעו מהמקום החמישי-שישי, יפלו בחצי הגמר. אם יגיעו לפליי אין יפלו בסיבוב ראשון בפלייאוף.

  7. תודה אבי על הפריוויו. מאמין שייכנסו באמת לפלייאוף איפשהו במקומות 3-6. כל דבר בפלייאוף נשמע לי הגיוני אתם.

  8. כל מה שצריך זה לשנות את השנה מ2023 ל 2018. ויש לנו קבוצה שלוקחת אליפות בהליכה.
    למה שהשנה ישיגו יותר משנה שעברה?
    הפניקס חזקה יותר, הלייקרס כנ"ל. הקליפרס ברעאה יותר, סקרמנטו בטוחה יותר ובשלה יותר.את דנוור לא יכולים בכלל לדגדג.
    לגמרי המזרח אין טעם לנחש, הם לא יהיו שם כדי להתמודד .

  9. תודה אבי.
    לולא אדונו האשך היה אומר שהם יתרסקו הייתי מעיז ואומר שהווריורס יסיימו לדעתי במקומות 2-6. מה שחסר להם זו ההגנה של 2022 והיא בהחלט יכולה לחזור. לגבי פלייאוף יהיה קשה מאוד לנבא כרגע
    .
    ההשוואה בין וויגינס לדנקן ממש מוזרה לי. זה נאמר באירונויה? אני מפספס משהו?

  10. יש את אופציית הוויילד-קארד: קומינגה עושה קפיצה. יש לו את היכולות והגוף לעשות את זה.

    איך שגלגל מסתובב:רק לפני שנתיים חשבתי שהם בנו שם דור המשך לתפארת. ג'ורדן פול יריץ, קומינגה ירוץ, וווייסמן ישלים לובים. היום זה נראה כמו בדיחה.

    1. חשבת נכון.
      זה כשלון של הווריורס , לקבל ליד שחקנים כל כך טובים, ופשוט לבזבז אותם.

  11. יופי של סקירה אבי. תודה.
    .
    עגלקטיקוס, זו המילה שחיפשת.
    .
    ג"ס של קר זו קבוצה של שיטה פלוס קרי. דורנט היה צייט קארד והיה טוב מכדי שיפסחו עליו אבל בשנתים לפניו וגם בשנים אחריו הקבוצה זכתה בשתי אליפויות ונשדדה על ידי הליגה בשלישית על בסיס השיטה והפנץ של קרי. היעד הוא לסיים גבוה ככל האפשר את הליגה עבור יתרון הביתיות בכמה שיותר סדרות.
    .
    כמה נקודות בעיתיות שיגדירו את העונה:
    .
    האגו של כריס פול.
    ג"ס צריכה לבסס 2 חמישיות. העומק הוא יתרונה העיקרי והעובדה שיש לה שני PG בחמישה הטובים בליגה:
    קרי, קלי, ויגינס,גרין, לוני – ישחקו 30 דקות
    פול, GP2, מודי, קמינגה, סאריץ – ישחקו 18 דקות.
    היעד הוא שגרין, ולוני ישחקו רק 24 דקות וקמינגה ישחק 24. בשש האחרות יתחלקו סאריץ, הרוקי וגרובה (מת עליו)
    קלי צריך לשחק 24 דקות. בשש הדקות האלו יתחלקו מודי (רובן) ו GP2
    שורה תחתונה. הכלל צריך להיות כשקרי משחק פול יושב ולהפיך
    אז מה דעתכם , םול יסכים?
    .
    בריאות.
    העומק והעובדה שקורי גוזף פוד זמינים ב PG לגבות העדרות של קרי או פול, מקום 14 ועוד שלושה 2WAY יאפשרו לקר להושיב את הותיקים לפחות 15 משחקים מתוכננים. להערכתי קרי ופול ינוחו לפחות 25 משחקים כל אחד (יהיו גם פציעות). זה יאפשר לפול לפתוח בחלק מהמשחקיפ ולשחק יותר דקות בממוצע שנתי.
    .
    האגו של קלי.
    יש לי בטן מלא על קלי. מהסיפורים שיוצאים עכשו עולה שפול הוא פרחח עם פה גורה (כתבתי על הגורה בעבר). אבל הוא צדק בתביעה שלו בקיץ לעלות בחמישה במקום קלי. ההנהלה החליטה להשאיר את קלי, לא מעט בגלל שגורדן שרף את הגשרים וכדברי איגודלה "התאמץ להראות לא מתאמץ".
    אבל השנה קלי עומד בדרכם של מודי וקמינגה. אחד מהם צריך לדעתי לעלות בחמישיה. תארו לכם את החמישיה הבאה: קרי, וויגינס,קמינגה, גרין ולוני. '3"6, '7"6, '8"6,'6"6,'9"6. מספיק בשר גם לליקרס.
    אני מעריך שקר יתן לקלי 20 משחקים להוכיח שהוא ראוי לחמישיה. הדקות הפכו ליקרות מדי . אם לא יהיה ברמה של סף אול סטאר הוא ירד לספסל.
    .
    התקנות החדשות של CBA מחייבות את קר לפתוח את העונה עם 14 שחקנים. כדי שרודי גיי יהיה בסגל הוא צריך להוכיח שהוא מסוגל לתת דקות בעמדה 5, אחרת אין בו תועלת. בכל מקרה החוזה שיקבל יהיה בלתי מובטח ואפשר יהיה להחליף אותו באחר. מקגרגור זו בדיחה. אני רואה מצב שגרובה מקבל דקות קבועות עד מועד סיום ההעברות ואז מקבל את החוזה ה 15. אם הקבוצה רוצה להחזיק 3 שחקני 2WAY היא חייבת 15 חוזים עד אמצע העונה.
    .
    אני אוהב את פוד. גם אתם תאהבו בעתיד
    .
    הופכים עליהם, טובים אותם!
    (אם מישהו יסביר לי את זה זה יהיה נחמד אבל בכל מקרה שתדעו שזו הסיסמא שטבע מתן חלק במלחמה הזו)

    1. ממש לא מסכים – מה קלי עשה לך?
      חמישיה שאתה מציע – קליעה לא מספיקה שם יהיו שלושה שחקנים שלא קולעים. אם כבר, אני מקווה קומינגה יחליף את לוני בהרכבים הנמוכים.

  12. תודה רבה על הסיקור. הסיכוי היחיד של הווריורס לעשות משהו מלבד שולי פלייאוף זה עם קומינגה ומודי מבצעים קפיצת מדרגה וכריס פול עובר לנהל את החמישייה השנייה כתפקיד כמעט בלעדי. ככה הוא שומר על הסיכוי הקטן להישאר בריא ומאפשר לתת לסטף עוד קצת מנוחה.

  13. יפה! פרוויו ממש טוב.
    כנראה ג"ס רצו יותר להיפטר מג'ורדן פול מאשר להביא את קריס פול … לא כל כך רואה איך הוא בגילו מתאים לקבוצה

    1. ההחמה של פול תוכיח את עצמה רק אם הוא ישתלב בשיטה. במקרה שלו הוא צריך לשחק כשקלי יושב ולהפך. הכיוון שמתפחת במשחקי ההרכנה לא מוצא חן בעיני אבל אולי זו הדרך של קר להראות לפול שחמישיה של גמדים לא יכולה לפתוח.
      .
      תעקוב אחרי פוד. הוא קלע שלשה אחת מחמש הלילה. אם היה קולע שתים היתה לו שורה סטאטיסטית של שחקן רוטציה מהיום הראשון.

      1. 1. מי זה פוד?
        2. למה אתה חושב שפול יחליף דווקא את קלי? למה לא את סטף?
        3. לגבי שילוב בשיטה – בדיוק לזה אני מתכוון. ברור, כולם מאוד מנוסים, שחקני על ייכנסו ב HOF אבל זה לא מספיק. ראינו בלייקרס איך זה לא עבד.

  14. תודה אבי על פריוויו מדכא. הספיקה לי הפיסקה הראשונה. איזה בית זקנים הם בנו שם. כריס פול. רודי גיי. קבוצה שהיתה זקוקה באופן נואש לדם צעיר. זה מה שהם עשו.
    איזה חבל על סטף שלא תהיה לו טבעת חמישית.
    נמאס לי לשמוע על קומינגה זה שחקן שלא יצא ממנו שום דבר רציני. זה די ברור כבר.
    אליפות לא תהיה במפרץ השנה.
    אשמח להתבדות.
    גורדן פול זה אבידה ענקית איתו יכול להיות שהייתי מהמר עליהם אבל…. זה פשוט העה יותר מידי כסף וקרבות רחוב בינו לבין הותיקים. קבוצה נפלאה שהיה כייף לאהטד אותה בעשור האחרון ונמשיך כל עוד הפוינט גארד הטוב בכל הזמנים נמצא שם. סטף אני מדבר אליך.

    1. כאשר קומינגה נבחר בדראפט ע"י ג. סטייט מן הסתם הוא שמח. היום זה ברור שהוא נדפק עד העצם, הגיע לקבוצה שלא ממש היתה צריכה אותו.
      לו נבחר ע"י קבוצה פחות טובה היינו מדברים היום על כוכב מועמד לאולסטאר.
      כמובן שאני לא יכול להוכיח את זה, אבל שחקנים עם פוטנציאל כמו שלו הגיעו מהר מאוד רחוק.

      1. הכל תלוי בו. הוא יקבל הזדמנות השנה, אבל אם השורה הסטאטיסטית שלו תמשיך להיות 3 ריבאונדים זה יהיה בעיתי. מצד שני, קלי לא משחק טוב ולקמינגה יש אופציה להדיח אותו ממהרכב הראשון.

    2. הם רוצים win now – develop now וכרגע מראים שזה בלתי אפשרי. אז את ג'יימס וייסמן הם כבר שלחו בטרייד לטובת שחקן מנוסה יותר, קמינגה הבא בתור. הוא חייב לקבל איזה 25 דקות למשחק ולא רואה איך זה קורה

  15. בוב מאיירס עזב, כל הצעירים כבר לא שם או סתם לא מלהיבים (ואם מוזס מודי יתחיל להראות סימני הצלחה, דריימונד כנראה כבר יזכיר לו עם אגרוף מי הבוס…), והם נראים בדרך הבטוחה לחזור להיות עוד מועדון לא רלוונטי כמו שתמיד היו. בקיצור, לא שנות אור ולא בטיח, פשוט סטף קרי אחד מדהים

  16. אל תזלזלזו בלב של אלופים
    אני חושב שהם יותר חזקים ממה שכולם מעריכים פה וידברו חזק במערב שיחסית חזק ושוויוני השנה אני חושב שקבוצות יותר ישקיעו השנה בעונה הסדירה לפחות בהתחלה כי יהיה מאבק רציני על הפלייאוף .
    בקיצור אם יהיו בריאים בגוף(קרי,פול,גרין,תומפסון) ובנפש( וויגינס) הם ידברו חזק

  17. ג'יימס הארדן אמר לכתבים שמערכת היחסים עם דריל מורי בלתי ניתנת לתיקון. "זה כמו בנישואים כשמאבדים אמון בצד השני." אמר. "רציתי לפרוש סיקסר, אבל להנהלה כנראה לא היה את זה בתכניות לעתיד."
    אבו סטינקר רצה לפרוש סיקסר חחחחחחח
    מיילס ברידג'ס הסגיר עצמו למשטרה לאחר שהוצא נגדו צו מעצר.
    איזה זבל פרות מהלך.
    הקליפרס העדיפו את ג'רו הולידיי על פני הארדן.
    מראים שפיות הגיונית,מדהים.
    קני לופטון הגיע למחנה האימונים של ממפיס במשקל מעל 130 ק"ג.
    לא יודע מי זה לופטון, ממפיס בצרות בצרורות

      1. לא יאומן כמה דבילים מהלכים בליגה הזאת.
        מחריד.
        אם אני ג.מ אני עושה בדיקות פסיכולוגיות לפני הבחירה בדראפט

        1. כנראה שעושים, אבל זה מורכב, מדובר בילדים בני 18-19, הרבה מהם יצאו ממשפחות הרוסות ולא למדו בתיכון בכלל.
          איזו תמונה פסיכולוגית אתה יכול לבנות מילד בן 19? אין לך מספיק data 🙂

  18. א. הלב עם האנשים שאיבדו את היקר מכל
    ב. אחלה כותרת: הבלתי נשכחים. B movie פרנצייז שמידרדר לכיוון הD
    ג. פלייאין עם אפשרות להגיע לפליאוף
    ד. הירידה מהגבעה תמיד תלולה יותר בהמשך והיא התחילה כבר בשנה שעברה
    ה. גארדים מזדקנים פחות טוב מהקו הקדמי. אם סטף יאבד את המהירות שלו זה יהיה פאתטי יותר מהשנתיים האחרונות של טוני פארקר
    ו . הכלל אומר שאם מישהו פציע. הוא לא יגיע לפליאוף. ע"ע קליפרס ופול.
    ז. קוקון היה סרט נהדר. אנדרייטד אמיתי. היה לו אפילו סרט המשך. כבן עשרה, אני זוכר משום מה את טאני וולש. לא יודע למה

  19. לא הרבה יודעים, אבל קוקון הוא סרט דוקומנטרי. המטאוריט הקסום באמת קיים, והוא מצעיר את כל מי שבא במגע איתו. הבעיה? הוא בבריכה הפרטית של לברון.
    תודה רבה על הפוסט ובהצלחה לווריירס, לפחות עד למפגש מול הסלטיקס

  20. עכשיו לבניה מחדש.
    להטריד את סטפ, קליי ודריי עכשיו, לקבל כמה שיותר נכסים,
    טאנקינג מתון לקראת 25,26 שיהיו דראפטים אש.
    ובא לציון וויליאמסון גואל רצון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט