סיכום שבוע 4 בNFL/ רביב פייג

האמת שזה היה שבוע שקט יחסית בNFL. אף אחד לא התפטר, נעצר או יוצא עם סלבריטי חדשה ולכן סיכום השבוע יהיה קצר יחסית. מוזמנים להסב את תשומת ליבי לחדשות תופעות או ארועים שפיספסתי בתגובות.
ויש גם משחק הערב

  1. ליגת האנ.אפ.אל נעה מפסיקות חד משמעיות ללא עוררין בשבוע אחד למשהו אחר לגמריי בשבוע אחרי. אם מיאמי היו הקבוצה הכי מסוכנת בליגה אחרי ה70 נקודות על דנבר, ואף אחד לא יוכל לעצור את טואה ושאר ההתקפה, הגיעו באפולו שבוע אחרי והוכיחו את ההפך.
    הדולפינס הגיעו לצפון מדינת ניו יורק כשחלקם לובשים טי שירטס עם האימוג'י התוהה שנועד לתהות איך זה שהם נחשבו האנדדרדוג במשחק הזה אחרי ההופעה שלהם שבוע שעבר.



אבל ג'וש אלן היה זה שצחק אחרון בחגיגת הט"ד בריצה שלו.




2) שבוע לאחר שהשיגה נצחון על שיקגו ברס, ניצחון ראשון תחת שרביטו של המאמן שון פייטון, הקבוצה מנערת את שורות ההגנה, מודה בטעות ומחליטה לשחרר את הליינבקר הותיק רנדי גרגורי, אחרי ששנה שעברה נתנו  לו חוזה של 70 מליון דולר.
הגנת הברונקוס, שמדורגת כרגע במקום האחרון הליגה, הרבה בזכות ה70 נקודות שספגה ממיאמי וגם קצת בגלל ה28 שספגו משיקגו, ימשיכו בעמדת הליינבקר החיצוני עם ניק בוניטו וג'ונתון קופר שהשיגו ביחד 6.5 סאקים העונה.

באוגוסט זה נראה אחרת לגמריי


3) לפי איך שהוא משחק, לא בטוח שזה חדשות טובות, אבל פיטסבורג סטילרס יקבלו את קני פיקט חזרה כפותח אחרי שעזב את המשחק בשבוע שעבר עם חבלה לעצם בברך.


וושינגטון קומנדרס (2-2) – שיקגו ברס (4-0), וושינגטון, שישי 3:15 לפנות בוקר

מכירים את זה שיש תאונה על הכביש ונוצרים פקקים כי אי אפשר להסיט את המבט מערמת הגרוטאות המעוכה?
ככה זה המשחק הלילה, הברס הם רכב מעוך על הכביש המהיר שנקרא הפריים טיים של יום חמישי. החבטות הקשות שספגו בארבעת השבועות האחרונים, לא רק על המגרש, הם כמו תאונה ללא שליטה.
שלושת הרבעים הראשונים במשחק מול דנבר היו כמו ללחוץ בחוזקה על הבלמים ברכב ללא שליטה, אבל ברבע האחרון צינור שמן הבלמים התפוצץ והקבוצה השמיטה יתרון של 0-28.
שיקגו היא לא הראשונה שמתחילה עונה במאזן של 4-0 עם תחזית קודרת לעתיד, אבל כנראה שבאמת חשבנו שזו השנה שדברים יתחברו עבור הק"ב המוכשר והלעיתים מלהיב, ג'סטין פילדס.
ובמשחק מול דנבר, פילדס הראה ניצוצות של מה הוא יכול להיות, אבל הקריסה, בכל החזיתות, ברבע האחרון, מול קבוצה שספגה 70 נקודות בשבוע לפני כן, כאילו תקעה מסמר אחרון בארון הקבורה של עונת הברס.
וושינגטון לעומת זאת במצב קצת יותר טוב כשהיא מקבלת הופעות הירואיות מהק"ב סאם האוול שקנו לה שני  נצחונות העונה וכמעט הפתיעו את פילדלפיה ששולטת בבית הזה בשנים האחרונות ללא עוררין.
מעניין איך האוול, הק"ב שספג הכי הרבה סאקים השנה (24 בארבעה משחקים) יתפקד מול ההגנה שהשיגה הכי מעט סאקים (2). האם קו התקפה גרוע מנע ממנו לממש את מלוא הפוטנציאל? האם הגנת שיקגו תשיג סאקים נוספים?
בכל מקרה, וושינגטון לא הולכת להשיג השנה את פילדלפיה ודאלאס,  ושיקגו לא תדביק את הפער עם דטרויט וגרין ביי, מה שהופך את המשחק הלילה להזדמנות להשלים שעת שינה.
תחזית: הסטטיסטיקות של הקבוצות דומות, שתיהן עדיין בשליש התחתון, אבל לוושינגטון יש יותר רוח לחימה ורקורד הצלחה והברס לא יצליחו לאסוף את השברים גם הפעם.


האם נראה את האוול במצב דומה הלילה?


לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רבה על הסיכום, על הסיקור וההשקעה הרבה לאורך העונה. אתן כמה נקודות לסיכום חודש ראשון של פוטבול אתחיל בדירוג עוצמה :

    1. סן פרנסיסקו – אין מה לומר, המשיכו בדיוק מאיפה שעצרו את העונה שעברה,מאז הטרייד ההזוי עם קרולינה הקבוצה מציגה דומיננטיות מוחלטת, לקראת מבחן ראשון משמעותי השבוע. שאלת השאלות – אם ימשיכו ככה להסתמך על מקאפרי האם הוא ישרוד עונה שלמה. גם פרודי עדיין לא קנה אותי לחלוטין
    2. פילדלפיה – בשקט בשקט 4 מ4, כמעט אף אחד לא מדבר עליהם וזה מצוין. לנצח בליגה הזו באופן עקבי זה קשה ופילי מנצחת משחקים. הראשונה להפסיד בסופרבול ולהתחיל עונה עוקבת עם ארבעה ניצחונות ב30 שנה האחרונות, זה לא קורה (ראו את הראמס וסינסי).
    הגנת המסירה במרכז המגרש הייתה נקודת התורפה על הנייר טרם העונה ומתבררת כמדויקת, יהיה קשה מאוד ללכת עד הסוף, למרות קו ההתקפה הטוב בליגה בפער.
    3. באפאלו – אשמח לפגוש בהם בסופרבול – מגיע למועדון ולאוהדים קצת נחת. אם יצליחו לבסס לאורך כל העונה משחק ריצה ראוי לשמו אז הם מועמדים בכירים לנצח את החטיבה. וון מילר חוזר בקרוב
    4. קנזס סיטי צ'יפס – האלופה רק במקום הרביעי ? כן כי האחרות הרשימו יותר ממנה, אך זו עדיין הקבוצה החזקה ביותר בליגה עם הק"ב הטוב ביותר בליגה שהתחיל עונה מקרטעת משהו. כמו במקרה של פילי – מדובר במכונת ניצחונות משומנת מספיק כדי לדעת שלשיא צריך להגיע בינואר.
    5. דאלאס – מועדון שלא יודע להגיע לשיא בינואר, כרגע טורפים את הליגה אבל ההפסד לאריזונה הזכיר בדיוק למה ג'רי ג'ונה לא טעם גמר חטיבה כבר שלושים שנה, המון דיבורים והייפ, סיכוי סביר שיימחצו השבוע על ידי סן פראן.
    6. מיאמי – אם מישהו מוכן להמר עליהם כיוצאים מה AFC מוזמנים להעלות אותם בדירוג.
    7. סיאטל – קבוצה בדמותו וצלמו של פיט קארול הבלתי נגמר, משחק ריצה קשוח, ג'ינו סמית אפקטיבי ובקושי עושה שטויות. תדבר חזק מאוד השנה.
    8. בולטימור
    9. דטרויט
    10. סן דייגו

  2. פינת הירידות על יריבות לבית :
    1. ג'יינטס – פשוט נפלא החוזה הזה לג'ונס, ייתקע אותם עוד כמה שנים טובות בביוב. איך אוהדי מיניסוטה חיים עם עצמם אחרי שהפסידו לקבוצה הכה מוגבלת הזו בווילדקארד ??? העונה שלהם גמורה לחלוטין, ייגרדו עוד כמה ניצחונות שיכולים להכריע את המאבק על ראשות הבית.
    2. וושינגטון – זה בדיעבד כמובן אבל אוייי כמה אומללות……רון ריברה, לא יעזור כלום יש לו ראש של חייל וככה זה יישאר.
    אני לא חושב שהיה אוהד אחד של פילי שלא נשם לרווחה עצומה אחרי שהקומנדרס הלכו לאקסטרה פויינט אחרי הטד המשווה עם הבאזר.
    על המשחק הזה באותו רגע היה כתוב בענק, ניצחון מדהים לאורחת, רק תריצו מהלך ל2 נקודות ופילי כבר קרסה מנטלית. אבל קבוצות גרועות מקבלות החלטות גרועות. כמו לוותר על דאון רביעי וגול וללכת ל3 נקודות לקראת סיום המחצית. נקודות שחסרו לוושינגטון בסופו של דבר. לריברה היו מצבים, הוא לא ניצל אותם ונשאר עם תירוצים. פילי משחקת אגרסיבי מאוד כבר כמה שנים וזה משתלם.

  3. סיימו את העונה התחרותית שלהם לדעתי :
    דנבר
    ריידרס
    אריזונה
    שיקגו
    קרולינה
    אטלנטה
    ג'טס
    וכנראה שגם פאטס, סטילרס והראמס

  4. תודה פילי על ההשתתפות הפעילה וההערות.
    הערה מס' 1 סעיף 2: נקודה מצויינת. לא לסבול מסופרבול סופמור זה הישג יוצא דופן, למרות שלוקח להם קצת זמן להתחמם. אפילו הצ'יפס חווים ירידה מסויימת ביכולת.
    איזה קטע שפילדלפיה גרועים נגד מסירות במרכז הרחבה וזה בדיוק איפה שקייל שאנאהן אוהב לזרוק.
    שבוע 13 הולך להיות אש (אם דאלאס לא ישברו אותנו השבוע) וכנראה לא המפגש האחרון בין הקבוצות.

  5. אז שיקאגו משיגים נצחון ראשון מול וושינגטון האנמית
    הובילו 27:3 במחצית הראשונה, וושינגטון צמצמו ל 30:20 ונראה היה שהמומנטום איתם אבל אז די ג'יי מור עשה ריצה יפה עם 52 yac במהלך שהיה בו ספק opi וסגר על 37:20
    נשארה רק קרוליינה עם 0:4

כתיבת תגובה

סגירת תפריט