אירועי דיומא – 04.10.2023 – ליגת האלופות

ליגת האלופות בכדורגל / עמיחי קטן

היום ישוחקו משחקי המחזור השני של בתים ה'-ח'.

בית ה':

19:45 אתלטיקו מדריד – פיינורד:

לחטוף שער שוויון מהשוער של היריבה בתוספת הזמן זו מכה לא פשוטה שאתלטיקו חטפו, אבל מאז הם ניצחו 3 משחקי ליגה רצופים, כולל דרבי נגד ריאל, כך שאפשר לומר שהם התאוששו. בצד ההולנדי, יש להם 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל נגד סלטיק במחזור הקודם, וכולל את המשחק נגד אייאקס אותו האוהדים של אייאקס פוצצו בפיגור 3- 0, והמשיך רק ביום אחר והסתיים ב-4- 0.

22:00 סלטיק – לאציו:

ללא ליאל עבדה שנפצע וכנראה יחמיץ את שלב הבתים כולו, הקבוצה שצפויה לסיים אחרונה בבית גם איבדה את העניין מהקהל הישראלי. לאציו בוודאי שמחו על שער השוויון של השוער פרובדאל בדקה ה-95 נגד אתלטיקו מדריד, אבל הם צריכים להתעורר, כי בליגה הם במקום ה-16 בלבד אחרי 7 מחזורים.

בית ו':

22:00 בורוסיה דורטמונד – מילאן:

ההפסד של דורטמונד לפריס התקבל בהבנה, כי הוא מגיע לצד כושר טוב בליגה הגרמנית ששומר עליהם בחבורה הצמרת. מילאן נפרדו בתיקו 0 עם ניוקאסל במשחק המקביל, ויקוו למצוא את הרשת לראשונה העונה במפעל, כשבליגה האיטלקית הם דווקא בשוויון עם היריבה העירונית אינטר בפסגה כרגע.

22:00 ניוקאסל – פ.ס.ז.:

הרבה שנים ניוקאסל לא היו באירופה, וזו הזדמנות להזכיר את גביע אופ"א לפני 19 שנים, אז האנגלים קיבלו בהגרלת הסיבוב הראשון את מחזיקת הגביע הישראלית – בני סכנין. פטריק קלייברט כבש שני צמדים ואלן שירר הוסיף את שלושער בגומלין באצטדיון רמת גן, ואילו אלן מסודי היה היחיד שהכניע את שערו של שיי גיבן המיתולוגי. אפשר לומר על פ.ס.ז. שהם לא מרשימים בליגה עם 3 ניצחונות ב-7 מחזורים, אבל באלופות הם ניצחו את דורטמונד במחזור הקודם.

בית ז':

22:00 לייפציג – מנצ'סטר סיטי:

לייפציג מגיעים אחרי תיקו 2 נגד באיירן מינכן, ויארחו את זו שהדיחה את הגרמנים מליגת האלופות בעונה שעברה. בצד השני, מנצ'סטר סיטי מגיעים אחרי איבוד נקודות ראשון בליגה בהפסד לוולבס והדחה בגביע הליגה נגד ניוקאסל, כלומר שני הפסדים רצופים, לראשונה מאז ינואר.

22:00 הכוכב האדום בלגרד – יאנג בויז:

ברק בכר וקבוצתו יקבלו בקרב פיקנטי עבור הישראלים את הקבוצה שהדיחה את מכבי חיפה, קבוצתו הקודמת של בכר, בשלב הפלייאוף. שתי הקבוצות הפסידו 3- 1 במחזור הראשון למנצ'סטר סיטי ולייפציג בהתאמה, בזמן שעומרי גלזר, השוער של הכוכב האדום, רשם 13 הצלות נגד מנצ'סטר סיטי, המספר הגבוה ביותר של שוער מזה שנים רבות במפעל.

בית ח':

19:45 אנטוורפן – שחטאר דונייצק:

הבלגים חטפו חמישייה מברצלונה בפתיחה לא הכי מהנה לקמפיין ההיסטורי שלהם, ויקוו להמשך טוב יותר מול הקהל הביתי. האוקראינים לא ישחקו באוקראינה העונה בשל המלחמה נגד רוסיה, והם פתחו עם הפסד לפורטו במשחק שבו הבלם הישראלי, סתיו למקין, נפצע.

22:00 פורטו – ברצלונה:

פורטו מגיעים אחרי הפסד לבנפיקה משער של אנחל די מריה, מה שהוריד אותם למקום השלישי בליגה. בצד השני, ברצלונה ניצחו 4 משחקי ליגה בהפרש של שער אחד בלבד, סיימו עוד 2 בתיקו ורק בשני משחקי ליגה רשמו ניצחון נוח יותר, יחד עם אותו 5- 0 על אנטוורפן בליגת האלופות. כרגע הם בפיגור נקודה מריאל בליגה, ויש קלאסיקו בעוד 3 וחצי שבועות…

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט