אירועי דיומא – 03.10.2023 – ליגת האלופות

ליגת האלופות בכדורגל / עמיחי קטן

היום ישוחקו משחקי המחזור השני של בתים א'-ד'.

בית א':

22:00 מנצ'סטר יונייטד – גלאטסראיי:

בבית א' נכבשו 11 שערים במחזור הפתיחה, כשיונייטד הפסידו 4- 3 לבאיירן מינכן והמשחק הנוסף הסתיים בתיקו 2, כך שהפעם כל הקבוצות המעורבות יקוו להפגין שיפור הגנתי, ובעיקר האנגלים שמגיעים אחרי הפסד ביתי לקריסטל פאלאס ועם 3 הפסדי ליגה כבר העונה.

22:00 קופנהאגן – באיירן מינכן:

דניאל פרץ ככל הנראה יישאר על הספסל הגרמני, למרות היכולת הרעה של סוון אולרייך במשחק הליגה נגד לייפציג, והוא ייאלץ להסתפק כרגע בהופעות בגביע הגרמני. הזווית הנוספת המעניינת עבור הקהל הישראלי היא במאבק על הדירוג של המדינות, שם דנמרק היא אחת מהמתחרות הישירות של ישראל על המקום ה-15, שמשמעותי 2 נציגות במוקדמות ליגת האלופות.

בית ב':

22:00 לאנס – ארסנל:

ארסנל בסך הכל נראים טוב העונה עם 2 תוצאות תיקו ומאזן נקי מהפסדים, ופיגור של נקודה בלבד ממנצ'סטר סיטי בטבלת הליגה האנגלית, יחד עם ניצחון 4- 0 על איינדהובן במחזור הקודם. לאנס פתחו רע מאוד את הליגה הצרפתית, והם במקום ה-15 בלבד אחרי 7 מחזורים, אך התיקו עם סביליה שם אותם בעמדה לא רעה בפתיחת שלב הבתים.

22:00 איינדהובן – סביליה:

תבוסה 4- 0 בלונדון אצל ארסנל מתקבלת בהבנה אצל אוהדי איינדהובן, בעיקר בזכות הפתיחה המרשימה בליגה של 7 ניצחונות ומאזן שערים של 23- 2 ב-7 משחקים. אם נחבר את זה לקמפיין המוקדמות, ההולנדים עומדים על מאזן מרשים ביותר של 37 שערים ב-12 משחקים, כשארסנל היחידים שהצליחו להדוף את חוליית ההתקפה שלהם. סביליה ממוקמים במקום ה-15 בליגה הספרדית בינתיים, אך עם משחק חסר שיכול להקפיץ אותם לעשירייה הראשונה, כך שאיש לא יופתע לראות אותם מתאוששים בקרוב. בינתיים הם ספגו 10 שערים ב-7 משחקי ליגה, וההתקפה המסוכנת של איינדהובן עשויה לפגוע בהם.

בית ג':

19:45 אוניון ברלין – בראגה:

הופעת הבכורה של הבצלים הגרמנים בליגת האלופות הייתה טובה מאוד, עד לשער היחיד במשחק, של ג'וד בלינגהאם בדקה ה-94. השער הזה היה חלק מרצף של 5 הפסדים בכל המסגרות של הברלינאים, שיקוו לעצור אותו כבר במשחק המוקדם של הערב. בראגה כבר בפיגור של 6 נקודות מפסגת הליגה בפורטוגל אחרי 7 מחזורים, אך הם מגיעים אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים שאולי יצרו עבורם מומנטום.

22:00 נאפולי – ריאל מדריד:

אלופת איטליה פתחה את העונה קצת פחות טוב, וכעת היא בפיגור של 4 נקודות מ-2 הנציגות של מילאנו, אבל ניצחונות 4- 1 ו-4- 0 בשני המחזורים האחרונים אולי מעידים על חזרה לכושר טוב יותר. ריאל מדריד עם שני ניצחונות רצופים אחרי ההפסד בדרבי, ובעיקר מרוצים מהרכש הצעיר ג'וד בלינגהאם, שהבקיע כבר 7 שערים בכל המסגרות ומסייע להם להוביל כרגע בנקודה אחת על ברצלונה בטבלת הליגה.

בית ד':

19:45 זלצבורג – ריאל סוסיאדד:

אוסקר גלוך כבש בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, בניצחון 2- 0 על בנפיקה במחזור הקודם, והוא עומד בינתיים על 3 שערים ובישול בכל המסגרות העונה, כשהאלופה ב-10 השנים האחרונות כרגע מובילה בנקודה על שטורם גראץ בטבלת הליגה. נעבור לסוסיאדד, שעם 3 ניצחונות ליגה רצופים התאוששו מפתיחה פחות טובה ועלו למקום החמישי, וגם תיקו עם אינטר זו לא תוצאה רעה.

22:00 אינטר – בנפיקה:

בשחזור של רגע גמר ליגת האלופות דאשתקד, אז אינטר ניצחו 2- 0 במשחק הראשון וסיימו את הגומלין ב-3-3, בנפיקה ינסו לשאוב את המומנטום מ-2 השערים בסיום הגומלין שהמתיקו מעט את התוצאה, ואולי גם משלב הבתים בשנה שעברה, בו הם סיימו בראשות הבית מעל פ.ס.ז., יובנטוס ומכבי חיפה. אינטר, שסיימו בראשות בית לאחרונה ב-2012 ולא עברו את ה-10 נקודות מאז 2008, יודעים שעיקר הלחץ עליהם, גם בתור סגני אלופת אירופה, וגם בתור הקבוצה הביתית במשחק הזה.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה רבה עמיחי
    ערב עמוס יעבור עלינו.
    איך רואים 3 משחקים ביחד?
    האם פרץ יהיה המחליף בבאיירן? אולי יקבל דקות?

    1. השנה, בילינגהם של ריאל זה הראשפורד של פתיחת שנה שעברה. אנחנו בקאנטים מכמה סיבות, שוער, מגנים וקמצנות של הגלזרים. אם היו מוכנים לתת עוד 20מליון להצעה המקורית היינו חותמים עם קיין והיינו היום בשלישייה הראשונה בפריימר ליג עם עוד 3 נצחונות והיינו גם מנצחים את נטורקים. שילכו כבר הגלזרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט