פריוויו 23/24, יוסטון רוקטס – הבלתי רצויים / הגולש בובי

פריוויו 23/24, יוסטון רוקטס – הבלתי רצויים / הגולש בובי

בקצרה

מה הקו המקשר בין מועדון הכדורסל יוסטון רוקטס, לבין אימה יודוקה, דילון ברוקס, קווין פורטר ג'וניור וקאם וויטמור? תשובה: מקום שאף אחד לא רוצה להגיע אליו, ואנשים שבשום מקום אחר לא ממש רצו אותם. או בקיצור – מין מצא את מינו.

לאחר שלוש עונות במרתפי הליגה (מקום אחרון ופחות מ-20 ניצחונות ב-2021, 20 ניצחונות בלבד ומקום אחרון בעונת 21/22 ואז "שיפור" מזערי ל-22 ניצחונות ומקום לפני אחרון בצוותא עם הספרס ב-22/23 – ותודה לדטרויט!), המצב ביוסטון לא הולך להשתפר בהרבה. נוסף לכך, יש תחושה שהפרונט אופיס, בראשות רפאל סטון, הוא לא מי יודע מוצלח, והשילוב עם הבעלים טילמן פרטיטה, שלא שש לשלם מיסי מותרות, מביא את המועדון להיות דיי פאקקט. אבל בכל זאת, יש אולי מקום לאופטימיות זהירה. אולי דווקא מהמקום הנמוך של המועדון, ושל פרצופים נוספים כפי שציינתי לעיל, מעז ייצא מתוק (תכלס לא, אבל אני צריך לכתוב משהו שיגרום לכם לקרוא את הפריוויו, לא?)

העונה שעברה

בתחזית לעונה שעברה, התמקדתי לא רק בכמה ניצחונות יהיו לקבוצה (באף תרחיש לא חשבתי שיגיעו ליותר מ-30..) אלא גם באיך ייראה הקיץ. בתחזית הפסימית, ניבאתי שיוסטון לא יצליחו לזכות בפרס הגדול בדראפט, ואחרי 3 עונות גרועות, אף שם חם בשוק השחקנים החופשיים לא יעמוד בתור להצטרף למועדון. לפחות על הנייר, התחזית הפסימית התממשה. על הפרקט עדיין הכל פתוח – אולי המצטרפים החדשים יוציאו מעצמם את המקסימום (ולא רק מהכיס של פרטיטה), והמצב יהיה לא רע.

הצטרפו

בעמדת המאמן נפרדנו יפה מסטפן סילאס (חלקכם אולי עדיין קוראים את זה ואומרים "מי???!!", גם אני חשבתי ככה בקיץ 2020), והחתימו את אימה יודוקה.

הגיעו בעקבות הדולרים – פרד ון-וליט, דילון ברוקס, ג'ף גרין וג'וק לונדייל

הגיעו מהדראפט – אמן ת'ומפסון (בחירה 4) וקאם ווייטמור (בחירה 20)

מספר מחשבות, ברשותכם:

יודוקה – בצד המוסרי, אפשר רק לקוות שהפרשייה שלו בבוסטון הייתה מעידה חד-פעמית אבל עצם ההחתמה גורמת לתחושה שמוסר גבוה הוא לא הצד החזק במועדון, שכאמור שייך למי שמנהל אימפרייה של עסקי אירוח ובידור.. בצד המקצועי, יודוקה יהווה שיפור מהותי מסילאס, אבל הוא נמצא בסיטואציה שונה לחלוטין מבוסטון. בוסטון ב-2022 היו כבר יחידה מגובשת שרצה כמה שנים ביחד, והיו פתוחים למאמן עם גישה מעט שונה שייקח אותם עוד צעד קדימה, מה שיודוקה בהחלט ידע לעשות. יוסטון הם בוסריים מאוד, ויהיה מאוד מעניין לראות כמה השפעה תהיה ליכולות האימון שלו.

ון-וליט הגיע אמנם בחוזה מקסימום הזוי של 130 מיל' ל-3 עונות. אבל! עם אופציית קבוצה אחרי שנתיים, תקרת השכר לא תהיה חנוקה מדיי. בנוסף, למרות שון-וליט הוא לא השם שקופץ לראש כשחקן חוזה מקסימום, סוף סוף יהיה לקבוצה רכז טהור! מה שלא היה שם מאז כריס פול כנראה. אני יודע שאחוזי הקליעה של ון-וליט, במיוחד בניסיונות ל-2 נקודות, הם לא מרשימים. אבל הוא לפחות יודע לנהל משחק, ורושם ממוצע קריירה של יותר מ-5 אסיסטים למשחק על פחות מ-2 איבודים. יחס מכובד בהחלט. בכלל, עבור אסופת השחקנים הצעירים בקבוצה שנבחרו גבוה בדראפט, דווקא הנוכחות של הארד-וורקר שלא נבחר בדראפט, אך כעת ירכז את הקבוצה, תוכל קצת לאפס את משחקי האגו הפוטנציאליים. ון-וליט כבר התבטא על כך שעם החוזה החדש, הוא מגיע עם מוטיבציה גבוהה להוכיח לכל המפקפקים שהוא שווה כל דולר. כלומר, הוא מודע להרמות הגבה, והוא בא נחוש לסתום פיות. וואלה, אחלה גישה, ואני מקווה שיתמיד בה.

דילון ברוקס – באמת לא ברור לי איך 20 מיליון לעונה למשך 4 עונות זה חוזה סביר, במיוחד עם איך שהמניה שלו ירדה בסיום הפלייאוף. מנגד, אולי אחרי אותה בושת הפנים בה סיים את העונה האחרונה, הוא יגיע השנה רעב להוכיח שהוא רלוונטי. אבל עם איך שחשבון הבנק שלו הולך להיות מרופד, ועוד לטווח דיי ארוך, אני חושב שקיים סיכוי גבוה שברוקס "ייפצע" ברגע שהעונה תלך לעזאזל.

אמן ת'ומפסון – אני לא בטוח אם בהופס כתבו על זה או לא, אבל יש פרשייה סביב פורטר ג'וניור (הכה קשה את בת הזוג שלו – וואלה לא זוכר לי שכתבו על זה כאן, אולי פספסתי?). בהנחה שפורטר ג'וניור לא ימצא את עצמו בקבוצה בעונה הבאה, אז לת'ומפסון יהיה סיכוי דיי טוב להיות הנשק העיקרי של הקבוצה מהספסל. שווה לעקוב.

קאם וייטמור – רוב המוק דראפטס דירגו אותו בטופ-10, אבל היעדר המלצה ממאמן הקולג' שלו ערב הדראפט, ושמועות על בעיית ברכיים פוטנציאלית בדוח הרפואי (והשחקן הוא בעיקר אתלט בחסד) גרם להרבה קבוצות לדפדף עליו. יוסטון, עם הבחירה השנייה במקום ה-20, קפצו על המציאה ובחרו בו. השאלה היא האם שחקן שככל הנראה מוסר העבודה שלו נטול בספק היא אכן מציאה? נחיה ונראה.

נפרדנו כך

קניון מרטין ג'וניור, ג'וש כריסטפור, אוסמן גארובה, טיי טיי וושינגנטון, ברונו פרננדו ודאשון ניקס.
ה-2 היחידים שקצת כואב לי לאבד הם מרטין ג'וניור וטייטיי. הראשון הלך כמעט בחינם, ולגבי השני – מרגיש שלא קיבל מספיק צ'אנס מסילאס. אבל בשורה התחתונה, כל השחקנים לעיל (מלבד מרטין ג'וניור) לא הצליחו בסוף להרשים ברמה האישית, ועוד בקבוצה מחורבנת. אם זה המצב, אין סיבה לבנות עליהם לעתיד.

סגל והיררכיה

חמישייה צפויה – ון-וליט, ג'יילן גרין, דילון ברוקס, ג'בארי סמית' ג'וניור ואלפרן שאנגן.

מחליפים עיקריים – אמן ת'ומפסון, ג'אשין טייט, טרי איסון, קאם וויטמור וג'וק לונדייל.

יעודדו בעיקר מהספסל / ייחתכו – ג'ף גרין, אארון הולידיי, קווין פורטר ג'וניור.

פורטר ג'וניור אמור היה להיות חלק מקבוצת המחליפים העיקריים. משום מה קפץ לסטון בשנה שעברה ג'וק לראש, והציעו להד-קייס הזה חוזה של כ-60 מיליון ל-4 שנים. למזלו של סטון, הם דאגו לבנות את החוזה עם נקודות יציאה, וכרגע "רק" העונה הראשונה מובטחת לו. עם כל מה שקרה לאחרונה, מועדון ערכי היה דואג לחתוך אותו בהקדם. אבל ביוסטון, כמו שהבנו, עסקים כרגיל, וכרגע השמועה אומרת שמנסים לשלוח את החוזה שלו בטרייד, לקבוצה שאולי תהיה מעוניינת להשיל בקיץ 15 מיליון דולר, בתמורה לשחקן שיכול לשחק כאן ועכשיו. על-פניו זאת אולי בשורה טובה לי ולאוהדי הקבוצה שלא רוצים עוד עונה פח. מצד שני, יש בזה משהו שפשוט מרגיש לא תקין. אחרי שנתיים שבלעו יותר מ-40 מיליון $ עבור רוח הרפאים של ג'ון וול, אפשר לדעתי גם לבלוע 15 מיליון כדיי לנתק קשרים עם מכה נשים. בכל מקרה, פרקט הוא כנראה לא יקרה עם יוסטון, וזה טוב מהבחינה שגם הוא וגם תומפסון היו אמורים להיאבק על תפקיד הגארד העיקרי מהספסל, מה שהיה פוגם בהתפתחות של אמן. כעת המכשול הזה כבר לא יהיה קיים עבור אמן.

שימו לב לג'בארי סמית' – עונת הרוקי של בחירה מס' 3 מדראפט 2022 (שלא מעט ניבאו שאולי ייבחר ראשון) הייתה פושרת מאוד, עם ממוצע של כ-12 נק' למשחק באחוזים חלשים. מנגד, הוא כן סיים יחסית חזק את העונה, כשב-19 המשחקים האחרונים שלו, רשם כמעט 17 נקודות למשחק, והקבוצה עצמה הצליחה יחסית לנצח לא מעט מאותם משחקים. בנוסף, הוא רשם 2 תצוגות דומיננטיות בליגת הקיץ 2023, כולל סל הניצחון המרשים הזה

אני חושב שהסיטואציה שלו בעונת הרוקי, בקבוצה לא מאומנת וללא רכז טהור, דיי הקשתה עליו. הוא לא קיבל מספיק כדורים, ומנגד הוא גם לא מוביל כדור בטבע שלו. לפחות לא בשלב הזה של הקריירה. אני חושב שהוא יכול לפרוץ יפה בעונת הסופטמור שלו. בסוף מדובר על 6-10 עם מוטת ידיים ארוכה, ויכולת לקלוע ממגוון טווחים. הרבה מאילו שדירגו אותו 1 במוק-דראטפס חשבו שבתקרה שלו הוא KD עם הגנה משופרת, שזה חתיכת פוטנציאל להוציא ממישהו. עם רכז נורמלי בדמותו של ון-וליט, ועם שאנגן שיודע למסור גם כן, סמית' יכול לקבל הרבה יותר מצבי קליעה השנה. ואם הוא יתמהמה, טרי איסון, שדיי יושב על המשבצת שלו, ישמח לקחת מהדקות שלו..

לכדור הבדולח

אופטימי – ון-וליט משפר הן את יחס האסיסט/איבוד שלו, והן את אחוזי הקליעה. ברוקס סותם פיות לכל המפקפקים שכבר שלחו אותו לסין. גרין, שאנגן וסמית' ממשיכים ברמה האישית להשתפר, ואמן תומפסון בדיונים על תואר השחקן ה-6 של העונה, ואפילו מאיים על ההגמוניה של וואמבי/סקוט כ-ROY. הקבוצה בסופו של דבר מחברת רק כ-35 ניצחונות ומסיימת 12 במערב, אבל בהגרלת הדראפט, כנגד כל הסיכויים זוכים במקום בטופ-4, והבחירה נשארת בידם. הקבוצה יוצאת לקיץ בראש מורם, ושחקנים רוצים להגיע למועדון מהסיבות הנכונות, ולא רק עבור חופן דולרים.

פסימי – גרין, סמית' ושאנגן עושים צעד אחורה. ון-וליט, בהיעדר אופציות נורמליות סביבו, נאלץ לקחת יותר על עצמו ואחוזי הקליעה ממשיכים לצלול, בנוסף ליחס האסיסט/איבוד שלו. ת'ומפסון מתגלה כפלופ, ויודוקה המתוסכל על הקווים בעיקר עסוק בללכוד במבטו את נשי הפורנט אופיס שנמצאות אולי ביציע, במקום לנהל את המשחק. פורטר ג'וניור לא נחתך וגם לא מועבר בטרייד, ובמהלך העונה חוזר להיות חלק עיקרי מהקבוצה. הוא דווקא נותן מספרים סבירים, אבל עצם הנוכחות שלו מעמידה את הקבוצה כבדיחה של הליגה. עוד עונה של בקושי 20 ניצחונות, ובלוטרי נדפקים כמו דטרויט של השנה ולא עולים בהגרלה. מה שאומר, שבחירה 5 עוברת לאוקלהומה, והעתיד של יוסטון לשנים הקרובות עגום.

ריאלי – יש משקל משמעותי, לדעתי, לעבודה של יודוקה ושאר צוות האימון להפוך את אוסף השחקנים לכדיי קבוצה מתפקדת השנה. עם כל האמיתות הלא נעימות על הצד המוסרי של המועדון, בצד המקצועי נראה שהחליטו השנה "לצאת מהטנק". אז לפחות בטור הניצחונות, אני כן חושב שיהיה שיפור ניכר מה-22 ניצחונות הדחוקים של עונה שעברה. אבל פלייאוף ואפילו פליי-אין – לא יהיו פה, לפחות לא השנה. גם אם השלישייה של גרין/סמית'/אמן היא ה-דוראנט/ווסטברוק/הארדן הבאים, הם צריכים לרוץ לפחות עוד עונה אחת ביחד, כי העונות הקודמות לא כ"כ נחשבות. בנוסף, יש לדעתי סיכוי טוב שאו בדד-ליין, או בקיץ הבא, יתחילו לעשות מהלכים על אחד מהצעירים העיקרים – גרין/סמית'/שאנגן עבור נכס אחר, במידה ולא תורגש התקדמות משמעותית. במיוחד נכון על גרין וסמית', בחירות 2 ו-3 בהתאמה. אם לא תהיה אינדיקציה של אולסטאר בפוטנציה, אולי נכון יהיה לנסות למקסם את הערך שלהם עכשיו, בעודם צעירים.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. יוסטון תלויה בשיפור ובםריצה של גיילן גרין הוא השחקן הכי טוב ומוכשר שם. אבל הוא לא אוהב לחדור וזורק קלינגים. הוא כבר שנתיים בליגה והראה חד גווניות ותו לא.
    כרגע נראה יותר כמו גורדן קלרקסון מאשר כוכב עתידי. יוסטון יגיעו לאיפה שהתקרה שלו תגיע.
    הגנתית קו אחורי עם גרין וואן וליט הוא קליר פאת רציני והם יתקשו מאד. ברוקס וסמית יצטרכו לחפות על זה.
    פליי אין יהיה הישג יפה. אם יצליחו להגיע לשם ממקומות 7 8 אז בכלל יהיה נהדר עבורם.
    עיקר השיפור שם יצטרך להיות הגנתי ובשביל זה יודוקה הובא. ההגנה של יוסטון הייתה פשוט שערורייה שבשכונה לא שומרים בכזה זריקת זין השחקנים שם בכלל לא יודעים מה זה הגנה או להזיז,רגליים ובכלל לא מעניין אותם. נראה אם יודוקה ברוקס ואחרים יגרמו לשינוי מנטליות בתחום הזה.

    1. ההגנה בהחלט היתה על הפנים. ון וליט הוא לא כזה שומר רע, אבל הוא אנדרסייזד, מה שתמיד יכול ליצור בעיה פוטנציאלית בהגנה. אצל גרין לעומת זאת הגובה לא תירוץ, והוא בהחלט צריך להתחיל לשמור.

    2. יכול להיות שאיסון יהיה הכוכב שלהם.(ע״ע ברידג׳ס)
      כולם שם כל כך צעירים, לך תדע איך דברים יתפתחו.
      מסכים על השאר.

  2. קבוצה מאוד מסקרנת
    היו דיבורים על חזרה אפשרית של הארדן למועדון ככה שמוסר זה לא הצד החזק שם, לא עושים עניין בטקסס משליפות …
    אודקה פתח חלש בבוסטון אבל הייתה לו קבוצה מגה מוכשרת, הוא לקח הימור גדול עם יוסטון
    כסף טוב עם ג׳וב סקיור נמוך
    יוסטון בתהליך, ייקח להם כמה שנים טובות להשלים אותו
    32 ניצחנות יהיו מגה הישג

    1. השמועות על חזרה אפשרית להארדן היו לפני הלוטרי. כנראה שהארדן היה מעוניין לחזור לקבוצה בתור מנטור לוואמבי, ולדעתי טוב לכל הצדדים שזה לא קרה חח

  3. תודה רבה.
    סוף סוף יוסטון יפסיקו להיות אסופה מקרית של דפקטים ונו-ניימס שעולה למגרשי הליגה, ויתחילו להיראות כמו קבוצה.
    ון-וליט יכניס סדר שלא היה קיים כלל, והוא ושאר הוטרנים הקשוחים שהבאתם ישנו את גישת הקבוצה ב-180 מעלות, מחבורת בודדים חסרי עניין שמשחקים עבור עצמם, לקבוצה שמשחקת ביחד חזק כדי לנצח.
    ון-וליט וברוקס מגיעים עם מוטיבציה עצומה להראות מה הם שווים.
    מקווה שגרין סוף סוף יתחיל להשתפר, תחת שינוי האווירה בקבוצה.
    גם יודוקה זה שיפור עצום, והוא מתאים לשחקנים שהביאו.
    לא אופתע אם אפילו תכפילו את כמות הניצחונות, ותהיו ההפתעה של המערב השנה.

  4. תודה על הפריוויו הנהדר.
    אולי הגעת הווטרנים תעשה טוב לצעירים שם ותגרום להם לשחק נכון יותר.
    שאנגון נראה הכי מבטיח שם.
    השאר נראים שחקנים של היילייטס לעת עתה.

  5. אני מקווה שהשנה סוף סוך יראו ויבינו שהשחקן שהקבוצה צריכה להיבנות סביבו זה אלפי. ברגע שיתיחילו לעבור יותר דרכו אוסף השחקנים הזה יראה גם יותר כקבוצה.

  6. תודה בובי,.אני דווקא חושב שיוסטון עשו את המעבר מהקבוצה של הארדן לקבוצה שיכולה לראות כמו אחלה קבוצה מהר מאוד.שלוש שנים בתחתיח ויש ליוסטון אחלה פוטנציאל.
    אני דווקא בניגוד למשעון פחות מחזיק מגרין ויותר מסכים עם בובי שהמפתח זה סמית ושאנגנן אבל בהחלט יש לקבוצה הזאת פוטנציאל להתחיל לשחק טוב

  7. תודה על אחלה פריוויו, קבוצה לא משהו. לא מוסרית וגם לא מקצועית. רק אם יצליחו להפוך לקבצה (וזה אם גדול) יש להם סיכוי להתקדם בטור הנצחונות.

  8. תודה רבה בובי, אחלה פריוויו.
    מועדון בתקופת מעבר – לאן הוא עובר? נגלה בשנים הבאות, אבל חוץ משנגון, ואולי גם אמן/אוסר אני לא אופטימי. אולי גם סמית יפרוץ אבל אני סקפטי בעניין גרין.
    .
    שכחת לציין את דניאל תייס – הוא בהחלט יכול לתרום להם ב-5
    ;-))))
    אולי נעשה עכשיו כלל כזה, שלכל קבוצה מותר לצרף לסגל את דניאל תייס? כמו אס מהשרוול. למה שרק בוסטון תרוויח ממנו?!? אני חושב שעלינו פה על משהו…

  9. כתבת שהתחזית הפסימית התממשה כשבפועל שהשחקן המבוקש ביותר בשוק השחקנים החופשיים (שלא נשאר בקבוצתו) חתם אצלכם.

    1. באמת היית מגדיר את ון-וליט ככזה מבוקש? רכז סולידי שמגרד 1.85 מטר, וכבר בגיל 29 (כלומר לכל היותר ישמר את מה שהוא נותן אבל כנראה לא ישפר בהרבה)? גם אם טכנית, באוכלוסיה של הקיץ הנוכחי הוא היה בין המבוקשים, זה עדיין לא החתמה נוצצת במיוחד.. אבל כמו שכתבתי, הקבוצה זקוקה נואשות לרכז אמיתי, והיו מוכנים לשלם כמה שצריך.

      1. הכי מבוקש שהיה בשוק.
        זה לא היה אופסיזן חזק מבחינת שחקנים חופשיים.
        בכלל המגמה כרגע היא שסופרסטארים לא מגיעים לשוק החופשי.

  10. תודה בובי. קבוצה שאותי לפחות מסקרנת . רואה את האפשרות שהתסריט האופטימי יתממש, חייבים להתבסס יותר סביב שונגון.

  11. תודה רבה על הפריוויו. יוסטון נראית מעניין השנה. הבעיה שלי עם ההחתמות של הכוכבים החדשים של יוסטון זה שהם זורקים הרבה ורע, וזה דוגמאות רעה לצעירים של יוסטון שגם לא מי יודע מה בתחום.

    כשזה יתחבר הם יכולים להפתיע, אבל לרוב לדעתי המשחקים יהיו קשים לצפייה עם אחוזי קליעה נמוכים והרבה מהלכי סולו. אני אהמר על 30 ניצחונות

  12. סוף סוף הקדימון לקבוצה החשובה בליגה.
    זאת הקבוצה שכולם רוצים להגיע אליה, וההוכחה היא יודוקה, ון פליט וברוקס (לא מבין איך כתבת הפוך?!).
    נגמר השעמום של שאר הקבוצות, מילווקי ובוסטון כאלה עם הטריידים המינוריים שלהן.
    תודה בובי!
    ההחתמה של ון פליט היא בינגו, הוא ווינר מוכח ויביא איתו מנהיגות ושקט לפרקט. גם ברוקס הדביל ישחק טוב כי יש לו מה להוכיח (מסכים שאם העונה תלך לפח פתאום תכאב לו הרגל . . .).
    ג'וק לונדייל שחקן לא רע ויודוקה הוא אחד המאמנים הטובים בליגה. אני מניח שהוא ידע איך לבנות את ההתקפה סביב שנגון (אחלה שחקן), וגם לשלב את אמן תומפסון. מקווה שלא יתאכזב שהוא עולה מהספסל כי הוא בחירה 4, זה לא פשוט. . וויטמור היה מצוין בליגת הקיץ, מקווה שישמור על הבריאות.
    את קווין פורטר באמת אפשר לשלוח כמה שיותר רחוק ולהתחיל את ההבראה של הנאט קייסיז הצעירים.
    שמעון צודק שיוסטון צריכה לבנות שיטה הגנתית ולהכניס לשחקנים רצינות. רק זה שווה +10 נצחונות בעונה.
    התסריט האופטימי שלך הוא מאוד ריאלי. האופטימי שלי הוא פלייאוף.
    שורה תחתונה – 30-32 נצחונות במערב הצפוף.

    1. לדעתי פלייאוף זה כבר תסריט פאנטזיה, לא אופטימי. על הנייר הקבוצה עדיין מעמידה סגל דיי חלש, אלא אם כן כל הצעירים פתאום פורצים בבת אחת. אם אכן יקרה תרחיש פלייאוף, אז יודוקה צריך להיות חזק בדיונים על מאמן העונה, כי בלי סביבת אימון הדוקה ומקצועית ברמות תרחיש כזה לא יקרה בחיים.

  13. יוסטון צריכים ללמוד מפורטלנד, וזה סבלנות , לא להחליט בן רגע.סגרו מהר מאוד ,משהו כמו יומיים שלוש את כל ההחתמות.חתמו על חוזים יקרים לון וליט, וברוקס.
    למה מיהרו כל כך מהר עם ואן וליט, חסר רכזים בליגה? הנה בקלות יכלו לקחת היום אחד כמו ברוגדון, או להתמודד על הולידיי.
    ברוקס יצא עם מוניטין גרוע ממפיס. למה למהר ולתת לו כל כך הרבה כסף.
    היה ליוסטון יתרון , הם לא היו אמורים להיות בפניקה.במילא לא היו ציפיות מהם להיות קונטנדרית.יכלו בסלנות ובשקט להחתים שחקנים, או לחכות להזדמנות המתאימה.
    אם בקו האחורי יש בעיה בהגנה, לחפש רכז מוטה הגנה.
    הכיוון טוב , רוצים לנצח יותר משחקים, ולא להיות קבוצת לוטרי. בהמשך יהיו חייבים להשתפר דרך טריידים.
    חסר להם דג שמן (גרין לא נראה כזה)אולי סמית כזה. משאר השחקנים יצטרכו להפטר החל מהשנה הבאה אם הם רוצים להיות קהוצה מתחרה ולא סתם קבוצת אמצע.

    1. הביאו שחקנים מעולים בשביל להכניס נסיון ובשלות לאסופת הנערים המוכשרים.
      זה לא ששחקנים טובים ומנוסים עומדים בתור לשחק להכנס לגנון של יוסטון, אז שילמו קצת יותר מערך השוק.
      מאמין שמי ששילם מכיסו ישן בשקט

    2. לא חושב שברוגדן עדיף בהרבה על ון-וליט. והולידיי בחיים לא היה רוצה להגיע ליוסטון. אבל במקרה של ברוקס, באמת לא ברור איך סגרו איתו מהר כל כך חוזה רע כל כך. אם ברוקס לא שומר על יכולת ההגנה שלו ולא משפר את החוזה הקליעה, זה ייזכר כאחד החוזים ההזויים בליגה.

  14. בובי תודה
    כמעט ולא כתבת על גרין, די בצדק. גם לי קשה לראות אותו שכשחקן פרנציז.

    1. הילד בן 20 כבר שחקן פרנצייז?
      מה בדיוק עשה עד היום?
      יש ליוסטון הרבה כשרונות.
      ישחקו בקבוצה תחרותית, ילחמו על המקום והטובים ביותר ימשיכו.
      פשוט לא?

  15. תודה בובי, אחלה פוסט.
    יוסטון היו לחוצים להשתפר והם עשו את זה לטווח הקצר, אבל לא ברור לי מה מתוך הרכש שלהם בקיץ הזה רלוונטי לטווח הארוך, או מה הם מתכננים בכלל

  16. המערב קשוח. לא פלייאוף ולא פלייאין לדעתי
    המטרה היא דקות לצעירים, עם גרין, שנגון, סמית' ותומפסון יש להם רביעייה טובה מאוד

  17. עונה טובה:
    ישחקו כדורסל חיובי, הצעירים ילמדו מהוטרנים וילחמו על המקום שלהם ע״י יצירת ערך חיובי לקבוצה. יוסיפו כמה נצחונות ואולי מישהו מהצעירים ייתן עונה גדולה
    עונה רעה:
    בעיקר פציעות, אולי מאבקי אגו , אולי הוטרנים יבואו כבויים
    עונה ריאלית:
    כמו העונה הטובה אם אין פצעות. ישארו בתחתית…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט