מחשבות כדורסל של שישי / רועי ויינברג

אייטון בפורטלנד

דיאנדרה אייטון, כנראה, נכנס לרשימה הקצרה של שחקני הכדורסל שאני מעריך יותר מדי. איפשהו בין זאיון וויליאמסון, בן סימונס (שיפתיע הרבה אנשים בשנה הקרובה) וקנריץ' וויליאמס, אני חושב שהוא יותר טוב ממה שהוא הראה בשנתיים האחרונות. לכן אני מאמין שהוא החתמה טובה מאוד מבחינת פורטלנד, למרות האדישות בשנה שעברה והפלייאוף הרע בפיניקס.

לפני שנתיים, שמרגישות כמו נצח, הוא היה שחקן של 18 נקודות ו-11.5 ריבאונדי למשחק בקבוצה שעשתה גמר. גם השנה היו לו מספרים נאים, אבל ההתקפה לא הייתה שם והוא נתן תצוגות רוי היברטיות, או קרוב לכך, בפלייאוף. מדובר בעיניי בבעיה מנטלית יותר מבעיית כדורסל. לא מעט ממנה גם על אייטון עצמו, בהשפעת הדיווחים השונים על הגישה הבעייתית שלו ומערכת היחסים עם מונטי וויליאמס, אבל חלק משמעותי מזה על פיניקס.

כריס פול, שהיה הרכז של אייטון ב-3 מ-5 עונותיו כשחקן מקצועני, הוא אחד ממנהלי המשחק הגדולים בהיסטוריה. אבל קצת כמו לברון ג'יימס, שהפך את קווין לאב וכריס בוש לגרסאות משופרות של צ'אנינג פריי, CP3 הפך את אייטון לסוג של דיאנדרה ג'ורדן. הרבה פחות שחקן שזורק או חופר בצבע והרבה יותר שחקן שמשלים אותו.

כך, למשל, 17.8% ממהלכיו של דיאנדרה אייטון בשנה הראשונה של CP3 בפיניקס היו כשחקן שמסיים פיק-נ'-רול. בשנתו השלישית זה קפץ ל-29.3%. החלק היחסי של הפוסט-אפים ושל המיד ריינג' הארוך ירד. אייטון אמנם נשאר שחקן של 18 נקודות למשחק, ביעילות נמוכה יותר השנה, אך בסגנון אחר.

במקרה של כריס פול או של פיניקס 23/24, הם לא צריכים סנטר עם משחק התקפה שלם. הם צריכים מישהו שידע לעשות הגנה, לחסום כמו שצריך ולעלות לסל, מעין קלינט קפלה של יוסטון (שיכול להיות מועמד ריאלי לסאנס בהמשך העונה כתלות בבריאות של נורקיץ'). אייטון יכול להיות יותר מזה, ואולי גם לזרוק קצת שלשות בשלב מסוים. השנה, בהתחשב בכך שסקוט הנדרסון רק הגיע לליגה וששיידון שארפ היה שחקן לא יעיל של 10 נקודות בערב בשנה שעברה, הוא גם יכול להיות האופציה הראשונה של פורטלנד.

אייטון לא יהיה בשום שלב האופציה הראשונה בקבוצה טובה, אבל הוא גם טוב מדי בשביל להיות האופציה הרביעית ושחקן שחי רק על מה שהרכז נותן לו. בסביבה חדשה שמתייחסת אליו כפרנצ'ייז פלייר ועם מאמן כמו צ'אנסי בילאפס, אחד שכבר הנהיג חדרי הלבשה והיה היחיד שהצליח להגיע להישג קבוצתי כלשהו עם כרמלו אנתוני (גמר המערב ב-2009), יכול להיות שנראה אותו מפתיע הרבה אנשים העונה.

העומס על דוראנט

אהבתי את הטרייד של לילארד מבחינת פיניקס, אבל נשארו שם לא מעט סימני שאלה לעונה הבאה. נורקיץ' אולי יותר מתאים מאייטון אבל פחות עמיד ממנו, ובשנים האחרונות משחק כ-52-56 משחקים ופחות מחצי שעה למשחק.

מעבר אליו יש להם בקבוצה את דרו יובנקס, סנטר מחליף סביר, ועמדות פורוורד נמוכות באופן יחסי. צ'ימזי מטו או יוטה ווטנאביי הם 2.06 מ', שחקנים חביבים, אבל לא כאלה שהיו שחקני חמישייה בקונטנדרית. יכול להיות שווטנאביי יהפוך לאחד, אבל יש שם בעיית סייז.

מי תהיה החמישייה של הסאנס בשנה הבאה? דווין בוקר, בראדלי ביל, ג'וש אוקוגי, קווין דוראנט ויוסוף נורקיץ'? זה בעצם משאיר את הסאנס עם שני גארדים שאף פעם לא היו ידועים ביכולת ההגנה שלהם, עם אוקוגי על 193 סנטימטריו, נורקיץ' הפציע (שלא החזיק הגנה טובה מאז 2019) ודוראנט. העול ההגנתי על KD עלול להיות עצום.

הוא יכול לעמוד בו, לפחות בפלייאוף. דוראנט שחקן הגנה טוב גם בגילו ואחרי אינספור פציעות, אבל הוא גם שחקן שיידרש ממנו לעשות הרבה בהתקפה. הוא שחקן ההתקפה הכי טוב של הסאנס גם עם בוקר וביל, וגם אם יעבור לתפקיד בו הם יכולים ליצור בשבילו פיניקס עדיין תרצה את הכדור אצל KD בדקות האחרונות. עד הפציעה שלו השנה, למי ששכח, הוא היה בדיון על ה-MVP.

הבעיה היא שהוא שיחק השנה 47 משחקים, בזאת שלפנייה 55 משחקים ובזאת שלפניה 35 משחקים. כשהוא מוקף ב-3 גארדים נמוכים ובסנטר כבד התפקיד שלו בהגנה יהיה הרבה יותר משמעותי, וקיים חשש שפיניקס תדרוש ממנו לתפקד כמעין יאניס אנטטקומפו או דריימונד גרין שמחפה על השאר. אני לא חושב שדוראנט יכול לעמוד בעומס הזה, במקביל למה שיידרש לעשות בהתקפה, מבלי להפצע לפני או במהלך הפלייאוף. אם הייתי אוהד פיניקס, הייתי מודאג.

הצד של מיאמי

הרגע בו שמעתי על הטרייד של לילארד, והתגובה, אפיינו את רוב מה שאוהדי מיאמי האחרים הרגישו. חיכיתי לאביב גדג' בבארבי, פתחתי את הטלפון וגיליתי על זה מהציוץ של שאמס. "שיט" אינסטנקטיבי אחד, מדרגה שפספסתי במועדון החשוך ורבע ליטר בירה על הרצפה, במעין מחווה לא מכוונת למאמצים הכושלים של ההיט. היו לא מעט תגובות שהתייחסו לכך כפספוס עצום של מיאמי, וזה נכון. החלון של ההיט הוא עכשיו, לילארד רצה קבוצה אחת והוא לא הגיע.

למרות זאת, יש יתרונות לכך שמיאמי לא כבלה את עצמה לחוזה העצום של לילארד או שויתרה על שחקנים כמו באטלר ובאם אדביו, יותר מוכחים ממנו. זה משאיר איזשהו חלון לשחקנים החופשיים של השנים הבאות, כשזה אולי עשוי לכלול גם את יאניס עצמו. בשנה בה הוא יכול להיות חופשי, 2025/26, מילווקי תשלם 92 מיליון דולר ללילארד בן ה-35 ומידלטון בן ה-34. לא בטוח שזאת תהיה הסיטואציה האידיאלית מבחינתו לאליפות, ויכול להיות שיגיעו גם שחקנים אחרים. למרות זאת, בהתחשב בחוקי השכר הקיימים עדיף לשחקנים לחתום על הארכת חוזה ובהמשך לדרוש טרייד. מדובר בפער של עשרות מיליונים.

השאלה היא מה עכשיו. מילווקי ובוסטון בעמדה טובה יותר ממיאמי לקראת העונה המתקרבת, בהפרש, ויש להיט חור בעמדות הפוינט גארד. טרייד של קייל לאורי, ניקולה יוביץ' וחיימה חאקז על ג'רו הולידיי עשוי להיות פתרון טוב מבחינת 2 הקבוצות, כשמיאמי תקבל אול-סטאר שמתאים לגישה ולכדורסל ההגנתי של הקבוצה בעוד פורטלנד תקבל שני פרוספקטים צעירים, אחד בחירת סיבוב ראשון השנה ואחד מהשנה שעברה שהרשים מאוד במונדובאסקט.

מצב כזה, שנותן להיט לגיטימציה להחזיר את הירו לספסל, יכול להפוך את מיאמי לקבוצה יותר טובה בעונה הסדירה (בהתחשב בכך שהוא לא יכול לשחק יותר מדי לצד באטלר). אולי אף יותר ממה שהיא הייתה אם לילארד היה מגיע וחצי סגל היה עוזב, בטווח הקרוב, גם אם היה שם פחות סיכוי לאליפות. גם אם זה לא יהיה הולידיי, מיאמי צריכה לעשות משהו.

דז'ונטה מארי, אם אטלנטה לא מצליחה להתרומם גם השנה? הילד וטרנר על הירו ודאנקן רובינסון? אחד משחקני הפליקנס בהתחשב בבלאגן שהולך שם? יש לא מעט אפשרויות, לצערי לא כולל ג'יימס הארדן כי פילדלפיה לא תעביר אותו ליריבה ישירה שלה. יכול להיות שלחץ מוקדם אצל אחת היריבות בתחילת העונה יהיה ההזדמנות הגדולה מבחינת מיאמי, אבל עכשיו הגיע הזמן של פט ריילי וצוותו לעשות משהו. לא הגיעו תחליפים אמיתיים לשטרוס וגייב וינסנט, וגם זה היה אחרי פלייאוף אובר-אצ'יברי בצורה חריגה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה
    שמח שלאיטון ניתנה הזדמנות להגיע למקום חדש שבו הוא יכול סוף סוף להיפתח כמו פרח יפה.
    יצא מעבדות לחירות. לא ברור לי עדיין מדוע פורטלנד משחררים את הולידיי? אולי הוא אמר להם שלא רוצה להמשיך שם ולכן הם מחפשים עוד טריידים? אותו הדבר עם גרמי גראנט. יכול להיות שהם רוצים את הטריידים האלה ואנחנו לא יודעים?
    לדעתי פורטלנד בהרכבה הנוכחי שווה השנה פלייאין ואולי פליאוף.

    1. אף אחד לא משחרר אף אחד הולידיי יכול להפוך לשחקן חופשי בקייץ הבא ופורטלנד מן הסתם לא ירצו להתחייב אליו לכמה שנים קדימה כשיש להם בק-קורט צעיר שהם בונים עליו.

  2. הרבה מדברים על האופציה הזו אבל אני מתקשה לראות למה פורטלנד שלא רצתה להתחייב לחוזה של הירו כשהיה מדובר בלילארד תרצה פתאום להתחייב אליו עכשיו כשמדובר בהולידיי.
    לדעתי כיוון מעניין מבחינת מיאמי הוא באדי הילד.

    1. כן, אני בכל מקרה לא חושב שהירו יגיע לפורטלנד. אולי לאורי+יוביץ' ובאמת טרנר+הילד, שזאת אפשרות שמשלימה חמישייה יותר טובה וגם משחררת את באם ב-2 צדדי המגרש בעיניי

  3. תודה רועי אחלה מחשבות. מקווה שבילאפס ידע לנצל את איטון יותר בהתקפה , יש לו סט לא רע בכלל וטאץ' מצוין בצבע וגם מחצי מרחק, לא בטוח האם יש מי שיפעיל אותו ביעילות מצד שני בפורטלנד , בטח לא כמו פול, מקווה שימצאו את הדרל ושזו תהיה שנת הפריצה הרשמית שלו קדימה. דברו על זה פה ברחבי האתר כרעיון כבר אתמול אחרי הטרייד אבל אולי כן יהיה טרייד בין פורטלנד למיאמי על הולידיי בסוף? נשמע לי רעיון לא רע בכלל..

  4. מחשבות מעניינות.
    לדעתי הטרייד היה מאוזן. יש לי תחושה קלה שהולידיי היה מאד חשוב למילווקי לא רק על המגרש והם לא יזכו באליפות בלעדיו. אני גם מחבב את אייטון ומקווה שילך לו (באותו הקשר לפעמים אני תוהה האם מישהו מהמחזור שלו יזכה באליפות ומי יהיה הראשון? בתור שחקן מוביל). פורטלנד היו חכמים עם ההמתנה על לילארד ומאמין שהם יהיו סבלנים גם עם הולידיי, אם בכלל יטרידו. אביב גדג' אדיר ובהופעות בכלל, איזה כיף.

    1. הולידיי ישפיע מאוד. צ'יקו ומנחם נגעו בהרחבה בטרייד מהצד של הבאקס, אבל בלי ההגנה שלו יש שם בעיה קשה. בטח כשמידלטון כבר לא יכול לעצור אנשים בשנתיים האחרונות וההגנה של יאניס ולופז קיימת בעיקר בצבע. יהיה להם קשה מאוד מול בראון וטייטום וגם מול ג'ימי

  5. כל מילה רועי, תודה רבה.
    .
    גמני מחזיק מאייטון, ואולי יותר מדי.
    .
    לא חשבתי על העומס על דוראנט בהגנה, אבל זה בהחלט הגיוני. סיבה נוספת לחשוב שכל העסק שם לא יעבוד. קשה לי להאמין שאישביה יספר יום אחד מה ** באמת ** עבר לו בראש כשקיבל את ההחלטות האלה, אבל הייתי שמח לדעת.
    .
    מיאמי יהיו בסדר, כמו תמיד, אני בהחלט הייתי הולך על הולידיי.

  6. אחלא פוסט. אייטון הוא שחקן טוב אבל משהו רע מאוד קרה לו בשנה האחרונה מאז הסיפור הידוע על החוזה והוא עשה שביתה איטלקית בלייאוף כנראה כדי לצאת מפניקס. בהחלט יש מצב שהוא יחזור לפרוח בפורטלנד אבל פרופיל הסיכון שלו עלה.
    ממה שקראתי (וזה לא בטוח שזו האמת לאמיתה) פורטלנד בכלל לא ניהלו מו"ם עם מיאמי אלא פשוט הודיעו שהם ירצו או לראות בטרייד את ג'ימי או את באם ושם זה נגמר. אין ספק בכלל שמיאמי חייבת פוינט גארד בכיר כי לאורי טוב כמחליף בלבד בגילו. הולידיי במחיר סביר יהיה פיצוי ראוי על דיים אם כי המחיר שלו עלה בגלל הלחץ של שאר הקבוצות לשפר עמדות אחרי הטרייד של דיים ןלא בטוח שהיחסים והקלפים של מיאמי טובים מספיק.
    פניקס יהיו פלופ ויפלו על הפנים שוב מול כל קבוצה איכותית במערב. 3 גאנרים חסרי מצפון לא יביא אותם לארץ המובטחת. צריך הגנה , צריך שיטה וחיבור ברמה גבוהה. תראו מי הדיע לגמר שנה שעברה ותבינו

  7. 1. על פי כתבת תחקיר שפורסמה היום "פורטלנד מידרו את לילארד ואת סוכנו בנוגע לשיחות הטרייד, על מנת שלא ידליפו למיאמי. במועדון גם כעסו על כך שהשחקן וסוכנו ניסו לכפות טרייד למיאמי מה שתרם לחוסר התקשורת. לאחר שהבין שטרייד להיט לא יהיה, לילארד ביקש לבטל את בקשת הטרייד, אך הנהלת פורטלנד והמנג'ר ג'ו קרונין סירבו."
    קצת אינפו מבפנים,סוכן ושחקן מנייקים. שמח שפורטלנד לא ויתרה לנעלול ולסוכן שלו.
    2. בדיקת הליגה בנוגע לג'וש פרימו מצאה שהשחקן אכן חשף את איבריו הפרטיים במספר מקרים, אך מכיוון שזה נעשה בטעות, לא נמצאו ראיות לעבירה מינית שבוצעה. השחקן הושעה ל-4 משחקים. חחחחחחחחחחח בטעות? WTF אשכרה WWE במיטבו.
    3. פניקס מעוניינים בטי ג'יי מקונל מאינדיאנה.
    חדשות מלחיצות לשי, ואוהבי מקונל

      1. שי,לגבי 2
        לא יאומן, פרימו מבצע את זממו לכמה נשים.
        בתרגום חופשי שלי,לא מצאו שאריות זרע אז אין צורך להעניש.
        מישהוא פיצה את סן אנטוניו?
        לא יאומן,הקקי הזה

        1. הזיין המהלך הזה,פרימו,היה בחירת לוטרי?
          סן-אנטוניו העיפו אותו החוצה עם בעיטה.
          וסילבר מחליט לא להעניש

  8. אחלה מחשבות.
    ג'יימס הארדן,תגיד תודה שמיאמי לא נגעו בו.הוא ישרוף את המועדון שלכם. הוא ריקבון מהלך.🤣🤣🤣
    לא מאמין שריילי ינגע בו.
    אם אני מורי, אני בכייף מעביר את אבו קרציה עבור שחקנים ובחירות. דופק את ריילי וגם מקבל סחורה עבור זה
    אייטון, זאיון וויליאמסון ובן סימונס עגל,עצלן ודביל. כנראה שאתה אופטימיסט על גבול הפינטוז.
    כל השלשה עם בעיות אופי בטונה.
    אייטון בחיים לא דרש בכוח,נתן לכולם למרוח אותו עד שנמאס לו. היה אמור להוריד פליק פלק לגמד ולמאמן מזמן.
    זאיון אוהב אוכל ועצלן ששמח לקחת כסף ולגרבץ כל היום ולייצר זאיונים קטנים.
    וסימונס מהבול רציני ששם את זאיון בכיס הקטן בתרגילי הסטינג שלו. כמה שנים הבדיחה הזאת בWWE?

      1. סימונס עקץ שתי קבוצות,
        מי מפרסם כל אוף סיזן סרטים עם קליעה משופרת מהשלוש?
        סימונס או אני?
        הדביל הזה,אוקיי נקרא לו בשמו המדוייק. מנייק,נצלן,שקרן,פייק ניוז מהלך.
        עובד על כולם כבר שנים.
        אוהד,אם אתה חושב שסימונס אלוהי,אדוניס,כוסית על ושחקן כדורסל מדהים, לבריאות לך,
        ממליץ לך להזמין טיטולי פופרס עם כיסוי פנים לכל הדמעות שירדו לך העונה על המהבול הזה.

  9. אחלה פוסט.
    מי שחייבת את הולידי זו בוסטון. הם יכולים לתת עליו את הורפורד וברוגדון. בוסטון היא הקבוצה הבכירה שהכי חייבת מנהל משחק. הוא יכול לנחות גם בקליפרס וגם שם הוא יכול להיות משמעותי וללייקרס . אבל לי יש הרגשה שהוא ינחת במקום שפשוט יכול לשלם לו. אני חושב שהוא בדרך לסן אנטוניו. מנטור לוומבי.. אני בכל מקרה כל קבוצה מהבכירות שהוא ינחת בה הופכת אוטומטית לקונטנדרית בכירה

    1. מה עשיתם מהולידיי, הוא בהחלט מתאים לבוסטון אבל הוא לא הופך לא את הלייקרס לא את הקליפרס לא את פילי לקונטנדרית בחירה. לגבו בוסטון הם יכולים להקים חמישיית הגנה מטורפת איתו, עדיין מול יאניס ולילארד זה לא יספיק

      1. הולידיי בסלטיקס זו התאמה מושלמת. יביא את כל מה שמרקוס סמארט הביא (כולל מנהיגות) בצד ההגנתי +יכולת ניהול משחק שמתאימה בול לצד שחקן כמו ווייט (הולידיי במיטבו כאשר לצדו מוביל כדור נוסף) + איום יציב בקליעה מבחוץ.
        מאצ' אפ אפשרי מול מילווקי משמעותו שיש לבוסטון 2 שחקנים שמסוגלים להתמודד מול לילארד בהגנה ולעייף אותו כאשר הוא השומר.
        לאור ריבוי הסנטרים בבוסטון,
        טרייד של ברוגדון + הורפורד + בחירות דראפט יכול לעבוד.
        לטעמי, חמישייה של ווייט, הולידיי, בראון, טייטום, פורזינגיס זו חמישייה שיכולה לראות עצמה ברשימה הקצרה של קונטנדריות מובילות לצד מילווקי, דנבר והלייקרס.

      2. ברוך לדעתי אתה לא מעריך אותו מספיק. זה שחקן של מעל 38% מהטריי, מעל 48% מהשדה 86% מהקו + 7-8 אסיסטים למשחק ו5 ריבאונדים. והיעילות המופלאה הזאת איפשרה לו לתת 19 נקודות למשחק . יש לו יכולת ניהול משחק מעולה ויחס של מעל 2.5 אסיסטים לאיבודים. כשהוא משחק יש לך בעל בית בקבוצה. יש לו יכולת הגנה נפלאה על הכדור כשהוא תוקף ובהגנה אין בכלל מה לדבר הוא אחד מהגארדים ההגנתיים הטובים בליגה. תוסיף לזה אופי נוח, לא שחצן, אין פלופים, בלי שטויות בן אדם שבא ועושה את העבודה. תוסיף לזה את הגיל שלו בן 33 הוא בפריים עכשיו יש לו לפחות 2-3 שנים עד הדעיכה. מה שגרם לי להבין עד כמה הוא טוב היה הסדרה מול בוסטון לפני שנתיים שלוש. סמארט היה אז הרכז של בוסטון והוא הרכז של מילווקי. זה היה פשוט שתי עולמות שונים של יכולת ניהול משחק. בעייני הוא בודאי אחד מחמשת הגארדים הטובים בליגה. שחקן רב ממדי צנוע עושה עבודה סופר יעילה ובלי חשפניות מניארות וכ'. הוא העסקה הכי חמה בליגה כרגע לדעתי. ואם בא לך ממש להחזיר לי אז תתחיל בזה שבפליאוף האחרון האחוז שלו מהקו צנח ל 28% אבל זה לא מייצג. בכל זאת בן אדם יש לו רגעים וגם יאניס לא בדיוק היה שם מה שגרם לכולם בקבוצה הזאת קצת לזרוק… עובדה שבודנהולצר הלך. היו שם דברים לא טטבים בפליאוף האחרון כל הקבוצה היצה רעה לא רק הוא.

        1. מסכים לכל הנכתבנחוץ מבוסטון .
          בוסטון קבוצה ללא עתיד.
          חיסלה את עצמה ברגע בו השעתה את יודוקה .לא תחזור להצליח עם הסגל הנוכחי.

          1. ווישפול ב 120 קמ"ש, יש לבוסטון אחד טייטום ועוד אחד בראון בני 27. עתיד יש להם בוודאות. דבר שני המערכת בבוסטון החליטה שמאמן אשר כנראה עבר עבירת משמעת (עד היום לא ברור מה היה) לא ישאר במערכת. גם הספרס עשו דבר דומה עם פרימו וצריך להעריך קבוצות שמחלישות עצמן מבחינה מקצועית בגלל בעיות משמעת. לטווח ארוך יש סיכוי שמערכת כזו תצליח בהמשך. אודוקה דרך אגב לא הביא אליפות נגד קבוצה חלשה סופר סטאר אחד, אצלי זה כישלון.

          2. הבעיה של בוסטון לטוב ולרע זה לא יודוקה. זה הבוט שיושב על הכסא של ה GM. הוא כל כך יקה ומתוכנן שהנה סוף סוף יש לו הזדמנות לסגור את העמדה ששנים אין בה פתרון בבוסטון. עוד מתקופת קיירי. העניין הוא שזהו. הוא בנה הרכב ויצא לחופש. כמו שניהל משחקים כשהיה מאמן בלי להגיב למה שקורה אותו דבר הוא מנהל עכשיו את הקבוצה.תכנון מעולה אבל שום יכולת אילתור ושום יכולת להגיב לסיטואציה שמתרחשת – בזמנו במשחקים והיום בליגה. אם אני הוא אני נותן את ברוגדון + הורפרד + כמה בחירות שפורטלנד ידרשו אפילו 3 – 4 כדי להביא את הולידיי. אבל תהיה בטוח שהוא כבר סיים את העונה. ביומן של כתוב להתעורר בעוד כמה חודשים לחלון ההעברות. זהו. ככה זה יקים. עובדים ביי דה בוק. יש בזה מליון דברים טובים אבל יש בזה גם הרבה רע.

            1. מאיפה אתה יודע שלא קורה כלום?!?! אין לך (או לאף אחד אחר פה כנראה) מושג קלוש מה קורה מאחורי הקלעים (ולראייה הטרייד על לילארד שאף אחד לא ראה את זה קורה).
              אני מניח שבוסטון, כמו כל מועדון אחר, הרימו טלפון וביררו את המחיר עבור הולידיי, ככה מתחיל משא ומתן (ולבלייזרס יש את האינטרסים שלהם בטרייד).
              מי אמר שהם רוצים את ברוגדון (שלא עבר בגלל פציעה שזה כבר נורה אדומה), הורפורד הקשיש שאין ממש מה לעשות איתו בחבורת הצעירים של הבלייזרס ובחירות שלא אמורות להיות גבוהות במיוחד כל עוד טאטום ובראון בסלטיקס.
              .
              והנה הידיעה על הסלטיקס
              https://bleacherreport.com/articles/10091577-jrue-holiday-trade-rumors-celtics-pursuit-alive-but-significant-gap-in-talks

  10. בניגוד למרבית הכותבים מאמין כי מיאמי
    דוקא הרוויחה מהטרייד .
    הרוויחה מוטיבציה בסגל הנוכחי לאחר שלילארד לא שם , וסיכוי טוב לזכות בהולידיי.
    הולידיי העלה את רמת היכולות מאז הפליקאנס , ומילווקי פעם אחר פעם .
    נותרו לו בקבוצה הנכונה עם המאמן
    הנכון עוד שתיים שלוש עונות טובות
    ולאחריהן יהיה מנטור לצעירים .
    בניגוד ללילארד הוא לא מוחצן כמוהו .
    לילארד לא מוסר לשחקן שהוא לא אוהב
    ראו מקרה סת קרי ששיווע לכדור בפלייאוף
    ולא ראה כלום מזה.
    לילארד שחקן מצןין ככל שיהיה עסוק בעיקר
    בעצמו לא שחקן קבוצתי .
    הולידיי גורם לשחקנים מסביבו לשחק טוב יותר
    לילארד לא .
    מיאמי השיגה את רוב השחקנים שלה לא דרך
    הדראפט ולא חסרים כשרונות נוספים שיכולים
    להשתלב שם בלי דראפט או טרייד .

  11. עוד מילה על מיאמי :
    טיילר הירו עושה הרבה יןתר מדי רעש עבור שחקן צעיר.
    בכל קבוצה אחרת שאינה מיאמי היו מתעלמים .
    במיאמי השכיבו אותו על הספסל בלי שום חשבון .
    אני אוה.את ההתנהלות שם ,ובהחלט שלא נכנעו ללחץ בטרייד על לילארד .
    עם כל הכבוד לסגל המצוין במילווקי :
    הם צריכים מאמן עם שיעור קומה המסוגל
    לנהל את התפוצצות האגו הנוכחית שלהם .
    וכן צריכים כי מידלטון ימשיך להיות מרוצה .
    ולפנות לעבר מאגר הכשרונות שלא הוחתם
    בדראפט ולמצוא מגינים טובים לספסל .
    כל מה שהאוהדים רואים בדרך כלל הוא המסך
    אך מאחורי הקלעים יש המון עומק .
    ולכן זהו הזמן לומר כמה מילים על גולדן סטייט .
    דריימונד מאבד את הראש שם פעם אחר פעם
    קליי פציע ומבוגר .
    סטף פציע, כריס פול מצוין אך כבר אחרי השיא
    אין לו את יכולת הקלאץ' במשחקים הגדולים.
    סטיב קאר הפך את הקבוצה לקבוצה שמחה אחרי עידן המאמן הקודם , אך לאחר הטריידים
    מבחינת הסגל הבגידות החוזרות ונשנות בשחקנים ובספסל לא נשאר שם הרבה אמון.
    קאר לא מנהל משחק טוב.
    הקבוצה הזו כבר אחרי השיא לא רואה אותה מתרוממת שוב.
    הלייקרס מקבלים הנשמה מלאכותית
    מפעם לפעם , אך הם מתקרבים לרגע בו
    לברון הופך ממושיע לנטל .
    שחקני עתיד רבים אין שם,המאמן מצוין
    אך לא מספיק .
    זהו הזמן של הקבוצות הצעירות
    והסנטרים המוסרים , מנהלי משחק
    האירופיים :
    יוקיץ ,סובוניס ,אם וויקטור ידע להיכנס למשבצת הזו גם הוא ונראה אם החד קרן מבוסטון פורזינגיס ידע להמציא עצמו מחדש
    ולהיכנס לעמדה הזו .

    1. מה אתה אומר על בת גלים השבוע?
      על איזה יום היית מהמר? שני או שלישי?
      אני מחפש רוח של סביבות 20 קשר וגל מותן ומעלה.
      יש מצב? איזה יום ואילו שעות?
      תודה מראש.

  12. תודה רועי כתבת יפה מאוד – למעט בנוגע לאייטון.
    אייטון זה סימונס בתחפושת.
    האחד פוחד לזרוק השני לכדרר.
    שניהם לא השתפרו בכלום מאז שבאו לליגה.
    אייטון לא דרש את הכדור מפול ומונטי – הוא דרש שלא יתנו לו את הכדור!
    הוא לא יפרח בפורטלנד – הוא בכלל שחקן כדורעף.
    היה צריך להישאר כינור רביעי בפיניקס ולעשות בטירוף את העבודה השחורה – והיה מגיע לטבעת (אליפות).
    בלי קשר הוא נראה בחור נחמד וחיובי ויש לו המון כישרון, אז אשמח לטעות במה שכתבתי כאן, או לפחות בחלק.

    1. 16 נק', 10 רב', 65%
      אלו ממוצעי הקריירה של אייטון בפלייאוף (45 משחקים).
      לכדרר?
      הוא לא יוקיץ', הוא אף פעם לא יהיה יוקיץ'.
      מה שהוא זה סנטר עם יד רכה מהמיד ריינג' הקרוב שמסיים נהדר ליד הסל יודע לשחק היטב פיק אנד רול.
      ההשוואה לסימונס? לא משהו.
      לסימונס יש 13.9 נק' למשחק בפלייאוף (אחוזים פחות טובים) ב-34 משחקים,
      ויש לו את השבירה שהיא הפלייאוף האחרון בו שיחק אז קלע 34% מהעונשין (70% היה האחוז בפלייאוף הראשון).
      זו נטו שבירה מנטלית.
      .
      עכשיו, אייטון במפורש סבל בעונה האחרונה במדי הסאנס, בדגש על הפלייאוף אז הוא פשוט לא היה מחובר.
      .
      אני מאמין שבפורטלנד תראה רנסנס של אייטון.
      לא, הוא לא יגיע ל-20+ נקודות למשחק.
      אבל מה שהוא כן יביא –
      שותף מעולה לפיק אנד רול (מעולה לרכז צעיר שרק הגיע לליגה),
      פיק אנד פופ,
      ריבאונד התקפה,
      תנועה ללא כדור בהתקפה,
      ואיום מהלואו/היי פוסט.
      אני גם מאמין שמוטיבציה תעזור לו לחזור לעצמו גם בהגנה,
      מה שיעזור לפואטלנד להפוך לאחלה קבוצה מהר מאוד אחרי עזיבתו של לילארד.

      1. מסכים עם רוב מה שכתבת לגבי אייטון למעט המסקנה – המיספרים לא מספרים הכל – יש לו בעיית אופי שהעצימה בשנה שעברה וכעת עלולה להשתלט עליו, כמו סימונס. אסור לעשות שביתות איטלקיות כי קשה אחר כך לחזור. נחייה ונראה

  13. מיאמי כנראה הייתה כל כך סגורה על לילארד (טמפרינג אמר מישהו) ושיחררה שניים מהשחקנים שלקחו אותה עד לגמר השנה. ריילי איבד את זה? פורטלנד כנראה עלו על הטמפרינג הזה והחליטו שעל גופתם המתה כי בסופו של דבר את אותו טרייד היה אפשר לעשות בין מיאמי פיניקס פורטלנד. יש לנו השנה הרבה קבוצות באותה רמה מה שמבטיח תענוג לכל אורך הדרך. תודה על הפוסט.

  14. אחלה מחשבות … תודה
    הולידיי לבוסטון או מיאמי יכול להיות נחמד,
    פורטלנד אם היו בטייםליין אחר, יכלו להריץ אחלה קבוצה עם הולידיי גרנט אייטון והצעירים .

  15. מסכים איתך לגבי אייטון. לכן חושב שפניקס התחזקה משמעותית. ומחייך עד צוחק לגבי סימונס. שסביר להניח שימשיך להפתיע בהתנהגות נחותה הרבה אנשים גם השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט