You are currently viewing פרוויו 2023/4: סאן-אנטוניו ספרס – מבירא עמיקתא לאיגרא רמה / Berch

פרוויו 2023/4: סאן-אנטוניו ספרס – מבירא עמיקתא לאיגרא רמה / Berch

אחחח… סאן אנטוניו סאן אנטוניו….

הופתעתי שהקבוצה עוד הייתה פנויה לפרוויו ומייד קפצתי על המציאה

אני אסביר את החיבה המיוחדת שיש לי לסאן אנטוניו.

החופים, המסיבות והשיכורים המתגוללים ברחובות.

איך אפשר לא לאהוב את כל הטוב הזה ??

אחרי הצבא החבר'ה שלי (ואני) היינו עושים קיץ-קיץ. חצי כדור צפוני-חצי כדור דרומי.

מגיעים לעיירת נופש לפני פתיחת העונה, כשתמיד צריך ידיים עובדות. עובדים ומבלים כל העונה וכשהיא נגמרת ממשיכים לחצי הכדור השני.

היו כבר מקומות קבועים בסיבוב הזה – פנמה סיטי ביץ' בפלורידה, קייפטאון, איביזה, גואה ואפילו למלבורן הגענו.

כשנמאס מהסיבוב והתחלנו להשתקע חצי מהחברים (והחברות) חזרו לארץ וחצי נשארו בתחנה האחרונה – סאן אנטוניו, איביזה. בעיגול האדום.

אמנם מקום מעט פחות פרוע מאיביזה העיר (מסומן בירוק) אבל עדיין מקום משובח, ולא ממש רחוק מישראל.

חשוב לציין שכשהחברים התחילו לעשות ילדים אז חצי מקהילת סאן אנטוניו עברו אי למאיורקה. אי יותר רגוע… של זקנים ועשירים יותר. החצי שעשו ילדים עם מקומיות נשארו בסאן אנטוניו.

ובינתיים… בצד השני של העולם… בסאן אנטוניו המוכרת יותר….

העונה שעברה

בשתי מילים – אוי ואבוי

הדורבנות סיימו במקום ה 15 בעונה שעברה. לא היה נורא אם לא היה מדובר במקום ה 15 בקונפרנס המערבי !! אפילו את המקום הראשון מהסוף בליגה הם הצליחו להפסיד לדטרויט.

עם מאזן זוועתי של 60 הפסדים ו 22 נצחונות הם עקפו רק במעט את המאזן הנורא של 1996-1997 שהיה 62-20.

בושה וחרפה או מהלך טאקטי חכם של פופ חובב ההיסטורה ?

בהתחשב במה שקרה ב 1997-1998 כאשר לאחר העונה הזוועתית הצטרף אחד – טים דאנקן, יכול להיות שמדובר במהלך טאקטי עם הימור לא קטן. כיום הסיכוי של הגרועה ביותר לזכות בבחירה הראשונה נמוך מאשר פעם ואפילו להיות הגרועים ביותר הם כשלו אבל בכל זאת…

כוכבים שנפלו

קייטה ביטס דיופ שעזב לפניקס, רומאו לנגפורד שעבר ליוטה, חביב הקהל יעקוב פולטל "בעל המשחק" שעבר לטורונטו, איזייה רובי (אח של מרגו ?) עבר לניקס, יהושוע "ג'וש" פרימו (הבן של ציפי?) ויהושוע "ג'וש" ריצ'רדסון שכבר עזב במהלך השנה ויתגלגל לו למיאמי.

שחקנים שנשארו

מלאכי ברנהם, סאנדרו "ממוקה" ממוקהשוילי, טרה ג'ונס, ג'וליאן "הצרפתי" שמפיין, ג'רמי "הברבור" סוהאן, קלדון ג'ונסון, צ'ארלס בסאי, בלייק ווסטלי, זכריה "זאק" קולינס, דאג מקדרמוט, דבונטה גראהם, דווין "האסל" וואסל ועל חוזה דו כיווני דומיניק בארלו שכל האינטרנט ניסתה לברר, ללא הצלחה, מיהו אביו. זקני כיכר סטרומה שנשאלו בנושא אמרו שמדובר בקני בארלו שכיכב אצלנו בסוף שנות השמונים אולם לא הצלחנו לקבל אישור משום מקום רשמי.

לא הצלחתי להבין לגמרי אם גאורגי דיאנג (שבכלל לא גאורגי) נשאר בקבוצה. הוא נחשב Cap Hold, אני לא מבין בזה ובסוף נספור את הכסף על המגרש. אם הוא יופיע.

ממוקה המקומי

בגרסת הנשארים חשוב גם לציין את גרג "דה פופ" פופוביץ' שאחרי הזוועות של שנה שעברה רוב ההימורים היו שיעזוב ויתן את המושכות למישהו אחר אחרי 8542 שנים בתפקיד…. אבל זה לא קרה.

מצטרפים חדשים

כמובן שהמצטרף הראשון שאני חייב להזכיר הוא השחקן המוכר בעל שם המשפחה הנהדר – קם בירץ' שמצטרף מטורונטו. ממש My brother from another mother. רג'י בולוק האיש והשיער מגיע מדאלאס, צאדי עוסמאן מגיע מקליבלנד, ועל חוזה דו צדדי האדון המכובד סיר ג'בארי רייס.

ואם חשבתם ששכחתי את הרוקי הצרפתי הנהדר הרי שטעות בידכם. סידי סיסוקו יצטרף לקבוצה ונראה כמה גבוה יגיע.

אהלן ויקטור

ופיסקה בפני עצמו יקבל ויקטור "וומבי" ומבניאמה (או וויקטור וומבניאמה, תלוי אם אתם מצפון או דרום צרפת) הרכש החדש מכיתת הדראפט. על ויקטור אומרים שהוא בפער הרוקי הטוב ביותר בהיסטוריה מאז שנבחר הרוקי הקודם הטוב בהיסטוריה.

עבור סאן אנטוניו נראה שמדובר בזכיה בבינגו ובלוטו יחד. 

נכתבו כבר הרי מילים על הבחור אז רק אציין שהוא באמת נראה מעולה, חוכמה ושליטה בכדור כמו גארד, גובה + הגנה של סנטר ומוטת כנפיים של עוזנייה שחורה.

ומה נאמר על רוח הנעורים והאנרגיה של פופ ? השמועות אומרות שיקבל חוזה ל 22 שנה, עכשיו כשוויקטור הגיע, בהתאמה לאורך הקריירה המתוכנן של הילד.

אז נכון, הוא נראה קצת רזה (אם היה מגיע ל OKC היה מקים עם צ'אט הולמגרן את תאומי הגפרורים) ולא ברור איך יגדל ומה יקרה כשיעמיס מסת שריר, אם בכלל….. אבל הכישרון שם וגם גובה של 2.24 עוד בשלב הזה מראה על מוכנות לכדורסל. מה עוד שהוא מגיע ממשחקי ליגה ביבשת הישנה בה הוא התמודד בהצלחה עם סנטרים אירופאים עבי בשר בטעם של פעם ולא מליגת הילדים של המכללות שם הסכנה הגדולה היא להכניס מישהי להריון או להתאהב בטיפה המרה.

כשויקטור המקומי הגיע לקחת פיקוד

החמישיה הפותחת

שומר נקודה – טרה ג'ונס הצעיר ימשיך לקבל את המפתחות אחרי שהגיע מבחירה 41 בדראפט של 2020 (המקום של יוקיץ', להזכיר). עם כמעט 13 נקודות ו 6.6 אסיסטים בעונה הקודמת נראה שהילד התבגר לתוך המערכת.

שומר יריה –  בעמדת השארפ שוטר (על שם דריק שארפ בנס ז'אלגיריס) סביר להניח שנראה את דווין וואסל. מאותו דראפט של טרה ג'ונס, נציג המקום ה 11 עם 18 נקודות ו 3-4 בעמודת האסיסטים והריבאונדים מראה לנו שהעמדה בידיים טובות.

קדימה קטן –  קלדון "סבא" ג'ונסון הוותיק (טוב, הוא נבחר בדראפט 2019, במקום ה 29) ימשיך לככב בעמדה אחרי קפיצה ל 22 נקודות, 5 רבאונדים וכמעט 3 אסיסטים בעונה הקודמת.

קדימה גדול – כאן יש מאבק בינלאומי קטן בין הרכש הטרי צ'אדי עוסמאן הטורקי לבין ג'רמי סוהאן הפולני. אני אלך עם הפולני הצעיר שנבחר בדראפט 2022 במקום ה 9 ולו רק בגלל שהאליל שלו זה דניס רודמן. בינתיים הוא מחקה אותו גם עם השיער (ברגוע. בינתיים) וגם עם הגנה לוחצת ולא מתפשרת. יחד עם תוספת של 11 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו 2.5 אסיסטים מצופה ממנו קפיצת מדרגה השנה, כפי שעשו באופן משמעות שלושת החברים ברשימה מעליו.

מרכז – במרכז תשומת הלב נקבל את ויקטור ומבניאמה. עונה קודמת 21.6 נקודות, 10.5 ריבאונדים. 3.1 בלוקים. עונה לפני מה עשה הילדון ? 6.5 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו 1.9 חסימות ב 17.5 דקות !!! זה רבע וחצי ב NBA.

יקומו המצקצקים ויאמרו… אבל זו ליגה צרפתית…. ושנה קודם בליגה השניה בצרפת….

אז עם החוקים והעדינות של החוקים החדשים תמצאו בליגות האלה יותר שחקנים כמו ביל למבייר מאשר בליגות הגבוהות.

וובניאמה הזה קשוח והוביל את הקבוצה שלו (שעד עכשיו אף אחד לא שמע עליה) לחצי גמר הליגה.

המאמן

ושוב… קואוץ' פופ. סופרייזינג. מסינה היה והתייאש, על בקי האמון דיברו והיא המשיכה, והוא עדיין כאן.

בגיל 74 ניכרת ידו של פופוביץ' בבניית הקבוצה.

חבורה צעירה, מגובשת, שנבנית מהדראפטים ומקבלת חתיכה מאוד גדולה ובשלה לפאזל.

מזל ? אמונה ? אצל פופוביץ' זה מן הסתם שילוב של השנים ואני בטוח שאפשר לשבת אתו לשיחת עומק בנושא על כוסית בנדיקטין (המשקה האהוב עלי. מומלץ. גם גרג צ'ארלס היה מכבד את ההיסטוריה של המשקה).

פסימי

הצעירים המובילים נופלים באתגר טיקטוק דבילי ששובר את חדר ההלבשה. לוומבי נקרעת הסוליה של הנעל במשחק פתיחת העונה והוא חוטף פציעה שמשביתה אותו לשאר העונה.

היחידה השניה מנסה להחזיק את הראש מעל המים אבל צ'די עוסמן לא עושה את קפיצת המדרגה שאף פעם לא ציפו ממנו והנסיון קורס וכושל.

וומבי לאחר הפציעה מתגעגע לאמא ומדבר על חזרה לצרפת.

פופ אומר שנמאס לו. He's too old for this shit ולא ימשיך שנה הבאה.

אופטימי

אותו דבר כמו הפסימי. 

ואז סאן אנטוניו זוכים שוב בבחירה הראשונה בדראפט…..

ריאלי

נראה שפופ מכוון בשלב הזה לתקוע עוגן בפלייאוף, כמו בימים הטובים.

אם החמישיה תיתן את מה שנתנה בעונה שעברה יש סיכוי שזה יקרה.

אם שחקני החמישיה ימשיכו את גרף השיפור שהם מראים אנו יכולים לראות קפיצה בדומה למה שעבר על סקרמנטו בפלייאוף הקודם.

העובדה שוומבי שחקן מנוסה "עם גדולים" יכולה להביא לכניסה חלקה יחסית ל NBA. לוקה סטייל.

העתיד נראה טוב בעיר האלמו, והנה טעימה מהעבר, עם הויקטור הקודם ששיגע את אמריקה

ויקטור ויקטוריה
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין ברצ', תודה רבה רבה.
.
ה"בפער הרוקי הטוב ביותר בהיסטוריה מאז שנבחר הרוקי הקודם הטוב בהיסטוריה" זה בדיוק ככה, וגם העזנייה השחורה והקפיצה של עוסמן זה מעולה.
.
עונה שיכולה ללכת לכל מיני כיוונים, הרבה תלוי במדיניות הטריידים – יש לנו כמה חתיכות ששוות משהו, לא יודע אם נמשיך למכור או שהחנות כבר סגורה, והרבה תלוי גם בבריאות של וויקטור ובכמה מהר יתאקלם בליגה. יהיה מעניין לראות. קבוצה צעירה ועתירת שחקנים סימפטיים – כיף לנו.

Avri
Avri
7 months ago

בהחלט כיף להיות אוהד ספרס. לדעתי אתם צריכים עוד שנה למטה בשביל בחירה גבוה. בנוסף הייתי מוכר גם את ג'ונסון שהערך שלו כרגע בשמיים, אבל לא נראה לי שפופ בקטע של תהליכים ארוכים.

Smiley
Editor
7 months ago

ה-2-3 עונות הבאות הם נטו להתפתחות של וומבניאמה (שאמרו שיתחיל בעמדת ה-PF)
תוך כדי בספרס יבנו מסביבו.
אני לא רואה פה את אותו אפקט כמו של דאנקן, אלא תהליך שיקח יותר זמן

Avri
Avri
7 months ago
Reply to  Smiley

מסכים. צריך לזכור גם שדאנקן נחת בליגה אחרי 4 שנים בקולג' בעוד שוומבי הוא ילד בן 19. בעמדות פנים מבשילים לאט וזה הבדל משמעותי.

MBK
Editor
MBK
7 months ago

מעולה ברץ׳
פרוויו קולח ומבדח
הרגת אותי עם התאור על סן אנטוניו, חשבתי שאולי התשתכרת למוות ופירקת כמות מכובדת של טקילה דון חוליו ושכנעת את עצמך שהקונפות עבות הבשר באזור הן פרגיות בנופש.
באשר לכדורסל, אני מקווה שלפרקים נזכה לראות כדורסל איכותי מויקטור
הוא נראה לי קצת פחות בשל לליגה ואולי אני טועה
סקוט הנדרסון יהיה ROY

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

אתה צודק

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
7 months ago
Reply to  MBK

יכול מאוד להיות שפחות משנה מהיום תצא צודק.
לדעתי יש הנמכת ציפיות מוגזמת אצל ויקטור.יש לו פוטנציאל להיות רוקי העונה.והוא הנבחר שלי לתואר.
בסך הכל גם הנדרסון צריך להסתגל לליגה.

thetroll
thetroll
7 months ago
Reply to  MBK

🙂 ענק 😊😊😊

אשך טמיר המקורי

תודה רבה.
הודיעו כבר שוומבי שיחק ב-4.
ובצדק, הוא לא יכול להתמודד פיזית עם סנטרים בליגה.
אז קולינס או סוהאן יפתחו לצידו בהתאם למץ' אפ. סוהאן נמוך אבל פיזי, ואין לו משחק חוץ, אז הוא משתלב מצוין עם וומבי הגבוה אבל נטול מסה, שאוהב לשחק בחוץ כמו גארד ולזרוק סטפ-בקים משלוש.
שניהם מובילי כדור וזה מעניין מאוד.
קולינס קיבל זובור מהפלח, שאסר עליו לזרוק שלשות (למרות שבפירוש יש לו את היכולת), ואם ישחק ישחק כסנטר קונבנציונלי, והוא לא ממש מבריק בכך.
וומבי יצטרך כמה עונות להתפתח, בשאיפה ללא פציעות.
הוא יספק מטרייה אווירית בהגנה, אבל מסה אין לו, והוא יצטרך התאקלמות והתקשחות פיזית.
לא אוהב את זה שהוא משחק כגארד, אבל הפוטנציאל בשמיים ונקווה שינוצל היטב במסגרת הקבוצתית.
כוכב הקבוצה הוא ואסל, שכששיחק עונה שעברה נתן פשוט קפיצה אדירה בקליעה, הוא יעיל ביותר וצלף לא נורמלי, יש לו אחוזים מדהימים והוא מסוגל לייצר לעצמו זריקה בכל מצב ומכל טווח, וקצת מזכיר את הג'אמפ שוטים מחצי מרחק של קובי.
הוא נע ומשחק בתוך ההתקפה ולא מכריח כלום.
הרוקי משנה שעברה שהייתי מאוד חם עליו, מלאכי, אכן פרץ לקראת הסוף והראה את יכולותיו.
הוא סוג של קוואי נמוך, סקורר טבעי שמייצר לעצמו, יש לו יש משלוש, אבל הוא טוב ממש גם בהובלת הכדור והמסירה, ולכן ישחק לא מעט בפוינט.
קלדון והחברים מסביב משלימים חבורה נחמדה.
דומיניק בארלו ושמפיין נתנו הופעות אדירות בליגת הקיץ ויש להם המון לתת – בתנאי שמישהו ירצה לקחת.
ספוילר – פופ לא ירצה לקחת.
https://www.youtube.com/watch?v=LXsfUqzeN2g
נדמה לי שגם באסי הסנטר הוא שחקן-שחקן ובטח השווילי הזה שעשה עלי רושם טוב מאוד.
בקיצור יש המון עם מה לעבוד אבל כרגיל אצל פופ בשנים האחרונות הקבוצה תתחיל מלהיבה ורעבה ולאט לאט תדעך תחת מגלבו של הפלח השמרן והיבש, שיאכילם תפוחי אדמה קפואים עד שתצא נשמתם.
זה לא המאמן המתאים לחבורת צעירים.
צריך מישהו רעב (לא לתפוחי אדמה קפואים) שמזריק רעל, נותן צ'אנסים וביטחון לשחקנים שלו לשחק ולהתנסות בצורה חופשית, סגנון המאמנים הצעירים של אוק' ויוטה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
7 months ago

הולה לה כמעט כתבת מאמר.
מלבד הפיסקה האחרונה בה אני לא מסכים.פופוביץ האדם המאים ביותר לגדל את ויקטור.זה נראה לי כמו זיווג משמים.
פופוביץ אחרי השנים האחרונות שוב רעב.אנשים כמוהו אף פעם לא שבעים.
שאר הדברים שכתבת סופר מענינים.

דן רוזנבלום
7 months ago

חחחחח, "זכריה קולינס"…
"צ'די עוסמן לא עושה את קפיצת המדרגה שאף פעם לא ציפו ממנו"
כיף לקרוא צחקתי בקול.

חחחחח, תהנה באיביזה! אתה חי טוב ותודה על הפריוויו!

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה
הימור: ויקטור יהיה הרבה יותר ברמת הזינגר מאשר ברמת הטימי, ולדעתי כמו זינגר יצטרך להתפשר על הרבה זריקות במקום להגיע לטבעת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זינגר לא בלבל הזה לא מבחינת מהירות וכדרור ומובים. וומבי יהיה הרבה יותר טוב ממנו מ2 צידי המגרש

חגי "התותח" ניסני
Editor

הממ אבל אף פעם לא ראית אותם משחקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני קוסם. לא למדת עדיין?

חגי "התותח" ניסני
Editor

זה באמת נדיר לראות אדם עם 110% טעויות

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

וובממניאמה הרבה יותר פלואידי וזריז ממה שלזינגר חלם להיות, גם השליטה שלו בכדור הרבה יותר גבוהה, שחקן שונה לחלוטין.

חגי "התותח" ניסני
Editor

הלוואי שאני אוכל את הכובע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מסכים עם שניכם

asaf
7 months ago

תודה ברץ' . פריוויו למופת וההומור בפנים מתובל היטב.
מקווה שוואמבי יהיה פחות זינגר ויותר לכיוון הטימי במידת האפשר. בכל מקרה זו עונת למידה והתפתחות עבורו ועבור הספרס . יהיה מעניין לעקוב.

Avri
Avri
7 months ago
Reply to  asaf

כנראה לא זינגר ולא טימי. וומבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה ברציק הצחקת אותי אהבתי. לויקטור יקח איזה שנתיים להיות דומיננטי בהתקפה הוא די בוסרי בזה. בהגנה לדעתי ישפיע מהרגע הראשון. הספרס יאבקו על מקומות 7 12 לדעתי יצליחו להשתחל לפלייאין

Avri
Avri
7 months ago

מקווה בשבילם לפחות עוד שנה בקרקעית עם בחירה גבוהה שתשלים את וומבי.

שי אבן צור
7 months ago

אחלה פריוויו ברצ!
הצחקת עם התסריט האופטימי שווה לפסימי🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
7 months ago

"אם היה מגיע ל OKC היה מקים עם צ'אט הולמגרן את תאומי הגפרורים" 🤣🤣🤣

bobby
bobby
7 months ago

תודה ברץ׳!
לדעתי הספרס יגרדו את הפליי-אין מלמטה, מקום 11-12 כזה. שזה לא בהכרח רע בהשוואה לעונה שעברה. וואמבי עוד צריך עונה-2 של השתפשפות בליגה, וכשזה יקרה, הספרס יחזרו להיות חבר קבוע בפלייאוף המערב.

Avri
Avri
7 months ago

כתוב כייפי ומדוייק, שילוב קטלני של הומור כדורסל ואישי. נראה שחיית חיים מעניינים, לפחות עד גיל מסויים. יש מצב שאם כל הכבוד לכדורסל מה שאני לוקח מכאן זה שצריך לחיות את החיים. שוב, נהנתי לאללה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
7 months ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חי, החזרת לי תחיוך. עם כזו פתיחה חלומית פופ יכול לשון בשקט עם עוד שנה של תנקינג.
🙂

עמיחי קטן
Admin
7 months ago

תודה ברץ'. כיף לקרוא.
יש לספרס הרבה צעירים מוכשרים, ובניגוד לפרוספקטים אחרים, לוומבניאמה יש לא מעט כדורסל כפי שהוא הראה בליגות חזקות יותר מהמכללות, אבל ייתכן בהחלט שזה ייקח לו זמן ב-NBA. בכל מקרה, אני אופתע לראות את הספרס כקבוצה מעבר למקום 10 והדחה מהירה בפליי-אין, וסביר יותר שגם שם לא נראה אותם

jefffoster10
Editor
7 months ago

פריוויו מצוין, קורע מצחוק. הקטע בהתחלה עם סן אנטוניו שבאיביזה היה לא פחות מנפלא.
לדעתי הבנייה של הספרס הייתה מצוינת עד כה – הם אוחזים במגוון חתיכות שאני יכול לראותן משתלבות אחת עם השנייה, ויש את קלדון כנכס לטרייד. חסרות להם שתיים-שלוש חתיכות ותיקות יותר (לא המעודדות של מינסוטה, למי שזוכר) – קדמי גדול וקדמי קטן ותיקים ואמינים, ושומר יריה אמין מהספסל. מה אפשר לתת על קלארקסון? אני אגב מוכן לתרום בשביל הפרוטוקול את מה שנשאר מג'ורג' היל אם יש צורך במחליף לג'ונס.
תודה רבה, מצוין באמת ומרענן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
7 months ago

חלומות על אגנטה פלסקוג
או, פעם היינו צעירים ויפים
היום שעירים כמו קופים
https://www.google.com/search?sca_esv=569467049&q=abba+voyage+london&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwjqu8mT-c-BAxU5VKQEHdf6ArIQ0pQJegQIDRAB&biw=1536&bih=715&dpr=1.25#fpstate=ive&vld=cid:8049226e,vid:iEikjzZO2N8,st:0
זה טוב שיש בינה מלאכותית?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
7 months ago
Reply to  Berch

👍👌👍

thetroll
thetroll
7 months ago

אחלה פריוויו באמת. אני נוטה להטיל ספק בחכמת ההמונים שלדעתי פעמים רבות מתבררת כטפשות ההמון ולכן הלכתי לראות את הוידאו שוב והגעתי למסקנה שהפעם ההמון צודק.

thetroll
thetroll
7 months ago
Reply to  thetroll

בקיצור מדובר בחייזר. אם פופ לא יתעקש סן אנטוניו יכולה בשקט להילחם על מקומות 1-6 כבר השנה במיוחד אם ינצלו את המצב הכספי הנוח שלהם להביא שחקן כמו… ג'רו הולידיי. שמעתי שהוא פנוי . ,

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

הגזמת בגדול

thetroll
thetroll
7 months ago

נחיה ונראה. ושוב כדי שהתחזית הזאת תתגשם צריך שג'רו או משהו דומה יגיע אליהם , במילים אחרות הם צריכים לפתוח את הכיס. מעניין אותי אם משהו כזה יקרה כי לי יש תחושה שויקטור לא יהיה איזה באסט ושהוא די מוכן לליגה. נראה. חייב להגיד לך לגבי הסקוטר הנדרסון שניסיתי שוב ושוב להבין במה מדובר וזה בעיקר בגלל שאני מאוד מעריך את כושר הזיהוי שלך ואני רואה שאתה ממש חם עליו. ראיתי את הדברים הטובים אבל לא הגעתי למסקנה חד משמעית כמוך. אבל לדעתי אם פורטלנד החליטה לפרק הכל כולל לילארד ולבנות הכל סביבו כנראה שאתה רואה דברים שאני עדין לא. בכל מקרה זה הולך להיות מעניין. אני בכל מקרה כרגע חושב שהסיפור הגדול זה כן ויקטור ולא אף אחד אחר. בדרך כלל כששחקן מגיע עם הר של ציפיות כמוהו (ביננו הציפיות ממנו זה האוורסט – לא סתם הר) אז קל מאוד לאכזב. יש לי הרגשה שזה לא יקרה איתו משהו שראיתי באופי שלו שנראה לי מהחומר הנכון. נראה. זה הולך להיות מעניין מאוד. ושלא תבין נכון אני כן רואה דברים נפלאים בסקוט ובטוח שהוא יהיה שחקן שחקן אבל היו באתר אנשים שהשוו אותו אפילו למייקל. את זה אני לא רואה. בויקטור אני כן רואה את אותו דבר חד פעמי. היוניקורן. נראה אולי אני טועה הרוקעס האלה אתה אף פעם באמת לא יודע.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

שלא תבין לא נכון, בקושי ראיתי את סקוט. רק קצת היילייטס. אבל ברור שהאיש חיה במיינד סט שלו – הוא מזכיר לי את קובי.
ויקטור לא כזה, הוא בעיקר מוכשר מאוד, והנתונים הפיזיים שלו מפלצתיים, והשילוב בין הכישרון לנתונים היסטורי, והוא גם בחור חכם.
אבל הוא בא לתת שואו.
סקוט בא להרוג אותך.
וומבי יקלע סלים וירטואוזים.
סקוט יכריח נצחונות.

thetroll
thetroll
7 months ago

מסכים. את הקילר מנטליתי הזה ראיתי מיד (דרך אגב למשל במשחק ראווה שהיה לו מול ויקטור ראית שהבן אדם בא בלי רגשי נחיתות ונותן פייט עד הסוף). אבל בסוף זה לא מספיק לרצות צריך גם יכולת והאחוזים אצלו הדרדרו השנה הוא ירד ל 28% מהטריי. למרות שהתחיל יותר טוב. אבל ללא ספק יש שם חבילה שיכולה ללכת הכי רחוק שיש. טוב נראה

Dor
Dor
7 months ago

מעולה ברץ׳ צחקתי בקול. אני צופה עונת טנקינג ״מוצנעת״ של פופ, כאילו רוצים לנצח אבל לא ממש. פלייאין יהיה הפתעה, יותר סביר במעמקי המערב

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
7 months ago

רק שכחתם שכאשר דאנקן הגיע לספרס ,היה שם אחד , דייויד רובינסון שמו…
וומבי בא לקבוצה שאין שם בעצם כמעט כלום.

thetroll
thetroll
7 months ago

מסכים. את הקילר מנטליתי הזה ראיתי מיד (דרך אגב למשל במשחק ראווה שהיה לו מול ויקטור ראית שהבן אדם בא בלי רגשי נחיתות ונותן פייט עד הסוף). אבל בסוף זה לא מספיק לרצות צריך גם יכולת והאחוזים אצלו הדרדרו השנה הוא ירד ל 28% מהטריי. למרות שהתחיל יותר טוב. אבל ללא ספק יש שם חבילה שיכולה ללכת הכי רחוק שיש. טוב נראה.

ירון, החלום
ירון, החלום
7 months ago

בס"ד
תודה רבה.
הוצהר שהם נותנים לויקטורר לבנות לעצמו שרירים ולהתחזק,
מתחילה בנעה וזה יקח זמן.
בינתיים ישחקו הנערים לפנינו.