טירוף – סקירת שבוע 3 בNFL/ צוות הופס פוטבול

70!!! נקודות, מיאמי דולפינס

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פיייג, עמית קאופמן וליעד שגב

שבוע (כמעט) שובר שיאים בליגה הטובה בעולם עם שפע של נקודות, הגנות ברזל  והפתעות.
כל כל זאת ועוד בסקירה שלפניכם.

מיאמי דולפינס (0-3) – דנבר ברונקוס (3-0) 20-70

משחק התקפה מדהים של הדולפינס הסתיים בתצוגה ההתקפית השלישית בטיבה בהיסטוריה (והטובה ביותר מאז 1966) ותבוסה משפילה ואכזרית עבור הברונקוס.

טואה טגובילואה המסתמן כמועמד בכיר ל- MVP השלים 23/26 מסר 4 טאצ'דאונים ו- 309 יארד וסיים עם רייטינג כמעט מושלם של 155.8.

טייריק היל רשם 9 תפיסות, 157 יארדים וטאצ'דאון, אך הכוכבים האמיתיים היו הרצים רחים מוסטרט ובעיקר דבון אצ'יין, שסיימו עם 4 סקורים כל אחד. מוסטרט רשם 142 יארדים בסה"כ, ואצ'יין, במשחקו השני בלבד בקריירה סיים עם 233(!).

מייק מקדניאל יכול להיות מרוצה מאוד מהקבוצה שלו ששברה את שיא היארדים למשחק בודד עם לא פחות מ-726, בעוד לשון פייטון וחבורתו יהיה קשה מאוד להתאושש מהמבוכה.

מי מספר 1, טואה

גרין ביי פאקרס (1-2) – ניו אורלינס סיינטס (1-2) 17-18

בסופו של הרבע השלישי היה נראה שהפציעות הכריעו את המשחק לטובת ניו אורלינס. הפאקרס שחסרו את כריסטיאן ווטסון, ארון ג'ונס, דיוויד בקטיארי וג'איר אלכסנדר נראו לא טוב ומצאו את עצמם בפיגור 17-0 אחרי 45 דקות. בסוף המשחק, הסתבר שהפציעות הכריעו את המשחק דווקא לטובת הפאקרס.

הסיינטס שהובילו בבטחה איבדו את הקוורטרבק שלהם דרק קאר ברבע השלישי אחרי שנפצע בכתף, ועם ג'יימיס ווינסטון מאחורי הסנטר הם גם איבדו את היתרון שלהם וספגו הפסד ראשון העונה.

ג'ורדן לאב היה סביר עם 22/44 מסירות, 259 יארד, מסירה לטאצ'דאון, איבוד(ראשון העונה) וטאצ'דאון עם הרגליים.

עשו זאת שוב? פרנצייז ק"ב לגרין ביי

קנזס סיטי צ'יפס (1-2) – שיקגו ברס (3-0) 10-41

בדומה למשחק במיאמי, גם פה ההפרשים בין הקבוצות היו עצומים וניכרים, במשחק שהפגיש בין האלופה המכהנת לקבוצה הגרועה בליגה בעונה שעברה. פטריק מהומס נהנה מהחיים עם 272 יארדים ו-3 מסירות לאנדזון, שנתפסו על ידי טראוויס קלסי וג'ריק מקינון (פעמיים). תוסיפו עוד שני טאצ'דאונים על הקרקע של אייזיאה פאצ'קו וקלייד אדוארדס-הלייר ותקבלו תבוסה כואבת של הדובים, שהחזירו מעט(מאוד) כבוד במחצית השנייה אחרי שפיגרו 34-0 בהפסקה.

די ג'יי מור תפס את הטאצ'דאון הראשון שלו במדי הברס אחרי מסירה של ג'סטין פילדס ברבע האחרון.

למרות הניצחון, בקנזס סיטי צריכים להיות מודאגים מעט אחרי שמהומס עיקם את קרסולו ברבע השני, למרות שחזר לשחק לפני שהוחלף בבליין גאברט בזמן שקבוצתו הובילה בבטחה במחצית השנייה.

או מיי גוד זה קורה!!! טיילור סוויפט ודונה קלסי

ג'קסונוויל ג'אגוארס (2-1) – יוסטון טקסאנס (2-1) 37-17

לכותב (ר.פ) יש חיבה מובנת מאליו לדמיקו ראיינס ולכן החזיק אצבעות להצלחתה של יוסטון תחת שרביטו של ראיינס. וגם כשלא היה מובן למה דמיקו נשען כל כך בכבדות על הזרוע של סי ג'יי סטראוד, עדיין אפשר היה לראות ניצוצות של פוטנציאל לק"ב הטירון, בחירה שניה כללית,  שמראה עקומת למידה מהירה ומבטיחה.
את משחק הבכורה שלו סטראוד סיים ללא ט"ד ועם הפסד, את המשחק השני סיים כבר עם 2 ט"ד, אבל עדיין הפסד. המשחק השלישי, מול אחת הקבוצות החזקות ביותר באי אפ סי שנה שעברה, סיים כבר עם 2 ט"ד וניצחון משכנע.
וכל זאת בלי לאבד את הכדור פעם אחת.
סטראוד עם 66% השלמה ל280 יארד,  התחבר הפעם עם התופס נתניאל "טנק" דל, טירון בחירת סיבוב שלישי, ל145 יארד, אחרי ששבוע שעבר היה זה ניקו קולינס שזכה לכימיה הזו. וכל זאת ללא משחק ריצה ראוי לציון מצמד הרצים סינגלטרי ופירס (72 יארד משניהם).
כבר אין ספק שמשהו לא טוב עובר השנה על התקפת הג'אגוארס שפתחו את המשחק עם פספוס שער שדה, עוד אחד שנחסם ופאמבל, ופיספסו כל הזדמנות לשים נקודות על הלוח במחצית הראשונה בעוד הטקסאנס עולים ליתרון של 0-17.
המחצית השניה נפתחה הרבה יותר טוב לג'אגוארס עם ט"ד ושער שדה דרייב אחרי דרייב, ונדמה היה שהנה הם עושים קאמבק שהם כל כך טובים בו, אבל חטיפה של לורנס (27/40 ל 279 יארד, ט"ד וחטיפה) בסוף הרבע השלישי עזרה ליוסטון להמשיך לשלוט בלוח התוצאות.

יש פוטנציאל, סטראוד


קליבלנד בראונס (1-2) – טנסי טייטאנס (2-1) 3-27

94 יארדים כוללים כל המשחק השיגה טנסי במאמץ הגנתי מדהים של מיילס גארט (3.5 סאקים) והגנת קליבלנד. אבל לא רק ההגנה שיחקה מצויין, זה היה כנראה המשחק הטוב ביותר של דשון ווטסון במדים החומים ולמעשה מאז שחזר מהחופשה הכפויה. עם 289 יארד ו2 ט"ד וחשוב מכל ללא איבודי כדור, ווטסון שיתף את אמארי קופר ב116 יארד וט"ד.
משחק הריצה, בעידן של אחרי ניק צ'אב, לקח כיסא שני בערב הזה כשג'רום פורד, המחליף המיועד שעשה חייל שבוע שעבר, הוגבל ל18 יארד בלבד, ואפילו לא היה הרץ המוביל בקליבלנד, אבל כן רשם 2 ט"ד לשמו אחד בריצה ואחד בתפיסה.
דריק הנרי נעצר על 20 יארד ב11 נסיונות שחברו עם ה104 יארד העלובים באויר של ריאן טנהיל, לאיית את המילים ו.י.ל  ל.י.ו.ו.יס

תמונה אופיינית למשחק, מיילס גארט

בולטימור רייבנס (1-2) אינדיאנפוליס קולטס (1-2) 22-19 בהארכה

עם החוסר של אנתוני ריצ'רדסון, הציפייה מהמשחק הייתה ניצחון חד צדדי עבור הרייבנס שפתחו את עונת 23/24 כה טוב. אמנם המשחק התחיל לטובתם, הצמד המשונה של מינשו (הקוורטרבק המחליף) וזאק מוס הצליח לגבור על היריבה החזקה מהצפון.

מינשו שהראה כמה הברקות במשחק האחרון מול יוסטון לאחר שריצ’רדסון נפצע, המשיך את הרצף עם עוד משחק איכותי בו כיסה 257 יארד בעזרת המסירות שלו כאשר אחד מהם הגיע לידיו של זאק מוס לטובת טאצ’דאון. מעבר לנקודות שהשיג, מוס רמס את ההגנה של בולטימור לאחר שסיים עם 122 יארד בזכות משחק הריצה שלו.

בצד השני, רק לאמאר ג’קסון ״הגיע לשחק״ לאחר שכיסה 303 יארד בעזרת המסירות והריצות שלו. בנוסף לכך, גם הוביל את קבוצתו בכמות הטאצ'דאונים עם 2.

שובו של אליל המדור, גרדנר מינשו

מינסוטה ויקינגס (3-0) לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-1) 28-24

אף אחד לא האמין שנכנס לעונה הזאת ושתי הקבוצות הללו יהיו ללא ניצחון עד השבוע השלישי אבל זה מה שקרה לאחר שהשניים נפגשו באצטדיון הבנק האמריקאי עם רעב לניצחון ראשון.

המשחק היה כל כך שווה שאם היו ממשיכים אותו לעוד רבע אז עדיין לא היה ניתן לדעת מי ינצח.

מצד המפסידה, קירק קאזינס המשיך לשגר את הפוטבול לכמעט 400 יארד שמשאיר אותו כמוביל הליגה בכמות יארדים שכוסו בעזרת מסירות. מתוך כל המסירות שנזרקו על ידיו, 3 מתוכם גרמו לטאצ’דאון. בנוסף אליו, ג’סטין ג’פרסון סיים עם משחק מפלצתי שעבורו מוגדר כרגיל, לאחר שסיים את המשחק עם 149 יארד מ7 מסירות בלבד.

בצד השני, האביר על הסוס הלבן היה שחקן שאף אחד לא ציפה לו וזה קינן אלן. התופס של לוס אנג’לס סיים את המשחק כשחקן הראשון בהיסטוריה עם 15+ תפיסות בשלושה משחקים רצופים. בנוסף לכך, כיסה 215 יארד ונתן מסירה עבור טאצ’דאון שכיסה כמעט 50 יארד. מעבר אליו, גם ג’סטין הרברט שיחק מעולה לאחר שסיים את המשחק עם מעל 400 יארד במסירה ו3 טאצ’דאונים.

הופעה לפנתיאן, קינן אלן

ניו יורק ג’טס (2-1) ניו אינגלנד פטריוטס (2-1) 15-10

שבוע 15 בשנת 2015 היה הניצחון האחרון של הג׳טס על ניו אינגלנד. אמנם היא לא נכנסה למשחק כפייבוריטית אבל הציפיה הייתה שלפחות תלחם עבור השגת ניצחון מול קבוצה שעוד לא השיגה את הראשונה שלה העונה. המשחק של ניו יורק היה ביזיוני בהיבט ההתקפי משום ששום דבר לא הלך להם, אבל למזלם ההגנה שלהם הייתה מספיק טובה כדי שלא יצאו מהמשחק הזה מושפלים.

החבורה ההתקפית של בלצ'יק גם לא הרשימה המשחק אבל ניצחון זה ניצחון. מאק ג’ונס המשיך להפגין יציבות עם 201 יארד וטאצ'דאון לאחר שבעונה הקודמת פישל לא מעט.

הבעל בית של הג'טס, ביל בליצ'ק

וושינגטון קומנדרס (1-2) באפלו בילס (1-2) 37-3

וושינגטון שנכנסה למשחק הזה עם ראש מורם לאחר שהצליחה להביס את שתי יריבותיה הקודמות, מהר מאוד הורידה את הראש לאחר שפגשה קבוצה שהיא לא חלשה כמו הקודמות שגברה עליה.

הבילס לא נתנו להם לנשום מפתיחת המשחק עד סיומה בהובלת ג’וש אלן שסיים עם משחק סביר של 264 יארד ו2 טאצ’דאונים (אחד שלו ואחד לגייב דיוויס). בנוסף אליו, גם סטפון דיגס הראה נוכחות לאחר שכל פעם שרצה, היה נמלט מהשומר שלו.

סם האול שהיה כל כך טוב עבור קבוצתו בשבועיים הראשונים כקוורטרבק פותח, חטף שוק מול ההגנה של באפלו משום שאיבד את הכדור 4 פעמים וסיים את המשחק עם דירוג של 41.5.

לא נשם לרגע, סאם האוול

דטרויט ליונס (1-2) – אטלנטה פלקונס (1-2) 6-20

בדו קרב הרצים שנבחרו מוקדם מאוד בסיבוב הדראפט הראשון, היה דווקא ג'מיר ג'יבס מדטרויט שניצח את ביג'אן רובינסון.
אטלנטה היא קבוצה של ריצה והגנת דטרויט ידעה את זה ושמה למטרה לעצור את משחק הריצה של אטלנטה שהשיג בסהה"כ 55 יארד מרובינסון וטיילר אלג'יר.
בינתיים משחק הריצה של דטרויט קיבל חיזוק מפתיע כשג'רד גוף משיג את  הט"ד הראשון שלו במדי הליונס בריצה. גוף עם 22/33 ל243 יארד, ט"ד במסירה ואחד בריצה, הוביל את דטרויט לניצחון חשוב על אטלנטה שהתחילה חזק את העונה. אחרי ההפסד המאכזב שבוע שעבר לסיאטל בתוספת הזמן, היה חשוב לליונס לחזור לדרך הישר כשהמון ציפיות מהקבוצה לקחת את בית האנ אפ סי צפון.
הטייט אנד הטירון המעולה סאם לפורטה (8/84 וט"ד) קלט ברבע השני ט"ד שהעניק לליונס את היתרון אחרי שני שערי שדה לכל קבוצה ובתוך מחצית שניה שהציגה חגיגת בעיטות הרחקה פאמבלים וחטיפות, דטרויט הצליחה להשיג ט"ד שני מריצה בת 3 יארד של ג'רד גוף.
אטלנטה יכלה לענות רק בשער שדה נוסף כשהגנת דטרויט מובילה קמפיין של שבעה סאקים על דזמונד רידר (21/38 ל201 יארד) , 2 מתוכם של היידן האטצ'ינסון הדיפנסיב אנד המצויין.

אחותו שרה את ההמנון, היידן האטצ'ינסון

אריזונה קארדילנס (2-1) – דאלאס קאובויס (1-2) 16-28

משחק שעל הנייר נראה כמו הקרב של דוד וגוליית, גם הסתיים כמו בסיפור התנ"כי. הקאובויז, הקבוצה המרשימה ביותר בשני המחזורים הראשון של העונה נכנעו לקארדינלס, שלפני תחילת העונה הסתמנו כקבוצה החלשה בליגה, וכעת הוכיחו כי זה לא המקרה. הציפורים פתחו בסערה והובילו 9-0 אחרי עשר דקות וירדו להפסקה ביתרון 21-10. דאק פרסקוט וחבריו התקרבו והתוצאה עמדה על 21-16 אחרי שער שדה של ברנדון אוברי תשע וחצי דקות לסיום. בדרייב הבא ג'ושוע דובס הוביל את קבוצתו 76 יארדים וסגר את הסיפור עם מסירה לטאצ'דאון של הוליווד בראון. דובס סיים משחק מדויק עם 17/21 מסירות וטאצ'דאון. ג'יימס קונר היה מצוין במשחק הריצה ורשם 98 יארד וטצא'דאון. בצד המאוכזב של דאלאס טוני פולארד היה היחיד שהרשים עם 122 יארדים על הקרקע.

מגיעה לו תמונה, ג'וש דובס

סיאטל סיהוקס (1-2) – קרוליינה פנת'רס (3-0) 27-37

כשמשחק הריצה של סיאטל מתקתק, נראה שהקבוצה לא יכולה להפסיד. היה אפשר לחשוב שפיט קארול הבין את זה כבר ממזמן.
חטיפה של ג'ינו סמית ברבע השני, עזרה לקרוליינה לשמור על יתרון זעום בירידה להפסקה כשסיאטל מצליחה להבקיע רק שערי שדה כל ההמחצית הראשונה.
אבל התפוצצות התקפית של סיאטל שנפתחה ב2 ט"ד בריצה של קנת' וולקר (18/97 בריצה ו 3 ל49 באויר) ובעזרת יום של 112 יארד מ די קיי מאטקאלף, סיאטל לקחה שליטה על המגרש הבייתי הרועש ופתחה פער על קרוליינה.
ללא הק"ב הפותח שלה ברייס יאנג, שמסופסל עם פציעת קרסול, היה זה אנדי דלתון הותיק שלקח את המושכות בקרוליינה. בחזרתו לאקשן אחרי שהועזב מניו אורלינס, דלתון נראה לא רע כשהוא עושה תשליך לכדור 58 פעמים ומשיג 34 תפיסות ל361 יארד ו2 ט"ד. רוב החיבור היה עם אדם ת'ילן הותיק גם הוא שתפס 11 תפיסות ל145 יארד וט"ד.
שני דרייבים מאכזבים של הפנתרים במחצית השניה, שער שדה שפוספס וכישלון בהמרת ניסיון רביעי, היה כל מה שצריך לפתוח לסיאטל את הפתח לענות בנקודות ולהשיג את הניצחון.


משחק ריצה מתקתק, קנת' וולקר הIII

לאס וגאס ריידרס (2-1) פיטסבורג סטילרס (1-2) 23-18

המשחק האחרון לערב פוטבול מצויין לא איכזב כאשר הסטילרס הגיעו לעיר החטאיים עם רצון להמשיך מאיפה שהפסיקו בשבוע הקודם מול קליבלנד. הצמד החדש של ג’ימי ג’י ודבונטה אדמס המשיך להוכיח את היכולות המצויינות שלהם בהתקפה אבל זה לא הספיק עבור קבוצתם לאחר שרשמה הפסד שני לעונה החדשה.

ג’ימי אמנם סיים עם מעל 300 יארד ו2 טאצ’דאונים שהגיעו לידיו של אדמס אבל איבד את הכדור 3 פעמים ותוקל 4 פעמים וסיים את המשחק עם זעזוע מוח.
קני פיקט עם 235 יארד, רובם לג'ורג' פיקנס, ו2 ט"ד באויר ללא חטיפות. טי ג'יי וואט הוסיף עוד 2 סאקים לרזומה.

סאק מאסטר, טי ג'יי וואט

טמפה ביי באקנירס (1-2) – פילדלפיה איגלס (0-3) 25-11

מפגש בין שתי קבוצות שהגיעו למשחק הזה בלתי מנוצחות – אלופי ה-NFC המכהנים מפילדלפיה והבאקנירס המפתיעים, שנחשבו כאחת הקבוצות החלשות בליגה לפני תחילת העונה. אז אחרי ניצחון מרשים במינסוטה ועוד אחד נגד הברס, האדומים מפלורידה פגשו לראשונה העונה קבוצה שגדולה עליהם, במשחק בו הם גם רשמו את שני האיבודים הראשונים שלהם העונה. האיגלס יצאו עם ניצחון חשוב במשחק בו ג'יילן הרטס  לא היה מרשים במיוחד וסיים עם 23/37 מסירות, 277 יארד, מסירה לאנדזון ושני איבודים. דיאנדרה סוויפט היה מצוין עם 130 יארדים על הקרקע ואי ג'יי בראון רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 9 תפיסות ו-131 יארדים. בצד השני גם בייקר מייפילד היה חלש עם 146 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, שלא עזרו לו ולחבריו להניע את משחק ההתקפה של טמפה.

מתחם, אי ג'יי בראון

סינסנטי באנגלס (2-1) – לוס אנג'לס ראמס (2-1) 16-19

בעונה שעברה אחד הרצפים המוזרים שנשמרו לאורך העונה היה מספר הקבוצות שהפסידו בשבוע לאחר מפגש עם הגנת סן פרנסיסקו. הרצף הזה נשבר אמנם שבוע שעבר כשפיטסבורג ניצחו את קליבלנד במנדיי נייט של המחזור השני, אבל הגנת סן פרנסיסקו סיפקה לסינסנטי את התשובה לאיך לנצח את הראמס המתעוררים עם ק"ב שעדיין לא 100% בריא.
להלחיץ את מאט סטאפורד.
שישה סאקים (2 לטרי הנדריקסון) ו2 חטיפות (שניהן של הליינבקר לוגאן ווילסון), ובעזרת כמה עבירות שלקחו לל.א. בין היתר ט"ד, הגנת סינסנטי החזיקה את הקבוצה במשחק למרות מחצית ראשונה נוראית של ג'ו בורו שבה נראה שהבנגלס לא מסוגלים להמיר אף דאון שלישי והולכים אחורה.
במחצית השניה ג'ו בורו (26/49 ל259 יארד, חטיפה), פתאום ניער את פציעת השוק וגם ניער מהנפטלין את הכימיה עם ג'מאר צ'ייס כשהשנים התחברו 12 פעמים ל141 יארד. ג'ו מיקסון (19/65) מצא את האנדזון ברבע השלישי, וזה הספיק להימנע מפתיחה של 3-0.
פוקה נאקווה אמנם ממשיך להיות התופס המוביל של הראמס, אבל תפס "רק" חמישה כדורים מסטאפורד ל72 יארד. וכשמשחק הריצה מקירין וויליאמס לא עוזר להשיג איזון ושליטה ושון מקווי עדיין מעדיף לחייג מסירות ביחס של 1-3 לריצות, יהיה לראמס קשה מאוד לנצח משחקים צמודים.



הכימיה חוזרת, בורו וצ'ייס

לפוסט הזה יש 21 תגובות

    1. בעיקרון הם החליפו את הפותחים כבר ברבע הרביעי, מייק וויט (שהיה מחליף בג'טס) נכנס במקום טואה, אבל ההגנה של דנבר פתחה גם לו רגליים הוא שיגר ט"ד של 68 יארד.
      ממש ממש בסוף הייתה למיאמי הזדמנות לשבור את שיא כל הזמנים (ההוא מ1966) במספר נקודות, אבל מייק מקדניאלס החליט לכרוע ברך ולוותר על שער השדה הנוסף.
      לא ברור לה. הוא טוען מתוך כבוד לשיא. אבל שיאים נועדו לשבירה והוא פיספס לדעתי הזדמנות להיכנס להיסטוריה של הNFL.

    2. הפוך. ברבע הרביעי הם הפסיקו לשחק ואף ויתרו על שער שדה שהיה נותן להם את שיא הנקודות במשחק (73). ההגנה של דנבר הייתה בזיונית וכל ריצה של מיאמי עם הכדור נגמרה ב15-20 יארד.
      זאק וילסון לא שייך למקצוע והג'טס חייבים להעיף אותו ולהביא מישהו שייתן להם משהו נורמלי . זה מביך.

  1. מה שקורה עם אריזונה זה בלתי מובן, ברמה של המחליפים מוושינגטון שניצחו קבוצה של מקצוענים שוברי שביתה מדאלאס ב 1987. גורם לי לחשוב שלא רק אני, אף אחד לא מבין בפוטבול.
    חבורת שחקנים שתווית גדולה של טנקינג מוטבעת על מדיהם ושלהלכה לא היו אמורים להשיג אפילו 10 נקודות למשחק ולחטוף פחות מ 20, מצליחה להשיג נקודות באופן קונסיסטנטי במחצית הראשונה כבר שלושה מחזורים
    אם הג'איינטס ווושינגטון הן קבוצות חלשות, דאלאס הם ונטנדרים לכל דבר ועניין. אם מול הג'איינטס, הם עלו ל 20:0 ואז נראה היה כאילו במחצית הם החליטו להסתפק במה שעשו ולהפסיק לשחק, מול דאלאס פתאום התברר שהם גם יודעים לסגור משחקים
    לך תבין

    1. לדעתי אריזונה תכננו להפסיד במחצית השניה אבל דאלאס לא הצליחו להדביק את הפער.
      ואכן, על מה שקורה עם ג'ושוע דובס באריזונה עוד יכתבו ספרים של תאוריות. לא ברור הקטע בכלל.

  2. אני אוהד ברונקוס ב-30 פלוס השנים האחרונות, וזה הרגע הנמוך ביותר שלנו בתקופה המדוברת.
    אפילו אוהדי ג'טס מרחמים עלינו (וזה אחרי שהתקוות שלהם נופצו – תרתי משמע – דקה לתוך העונה)
    .
    תודה, חברים (כל צוות הפוטבול).
    זו נחמה מסויימת שיש לפחות את מה שאתם כותבים (בכישרון ובריאות מרשימים) ברגעים קשים כאלו…

  3. סיקור מצויין למחזור מצויין, תודה חברים.

    גרין ביי שוב הוכיחו את חשיבות האנליטיקס – אם אתה בפיגור 14 נקודות ומבקיע ט"ד, לך תמיד על המרת שתי נקודות. נכשלת? בפיגור 8 נקודות עדיין ניתן לתקן. הצלחת? בפיגור 6 נקודות ט"ד נוסף ינצח לך את המשחק

  4. תודה רבה על הסיקור, איזה מחזור משוגע היה.
    תוכלו בבקשה לתקן את ניסיונות המסירה של טוטה? הוא ניסה למסור 26 פעמים ולא 36 לפי cbs

  5. תודה על הסיקור. בתור אוהד של הבילס שפוגשים את הדולפינס בשבוע הבא, אני מקווה שלרצים של מיאמי לפחות כואבות קצת הברכיים מכל הריצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט