פריוויו 2023-4: ספורטלנד טרייל בלייזרס – אני יודע מה לא עשית בקיץ האחרון / ראובן בראל ואורן מנור

פריוויו 2023-4: ספורטלנד טרייל בלייזרס – אני יודע מה לא עשית בקיץ האחרון / ראובן בראל ואורן מנור

אחרי כמעט עשור של קבוצה תחרותית ויציבה שעושה פלייאוף כל שנה ומאיימת ( רק מאיימת ) לפגוע בהגמוניה של הווריירס ולברון במערב, הבלייזרס נכנסו לסחרור ולצניחה חופשית שחומרת התרסקותה עדיין לא ברור. שנה שנייה של פתיחת עונה עם ציפיות שהפכה למופע אימים וטנקינג ברמות היסטוריות ( אמנם קצת פחות מעונת 21/22 אבל עדיין עולב).

בשנה שעברה : הרכב פותח במשחק הראשון : דמיאן לילארד,אנפרני סיימונס, ג'וש הארט ,ג'רמי גרנט, יוסוף נרקיץ'.

החמישיה הפותחת במשחק האחרון : קווין נוקס, סקיילר מייז, שיידון שארפ, ג'ינת'ן וויליאמס,טרנדון ווטפורד .

הקבוצה סיימה את העונה במאזן של 33 נצחונות בלבד ועם הסיכוי החמישי בטיבו לדראפט, אבל הצליחה לזכות לבסוף בבחירה מספר שלוש. ( ותודה לברנדון רוי על הייצוג ) .

תקציר הפרקים הקודמים של השנתיים האחרונות :

נובמבר 21- נשיא המועדון מק'גאוון מתפטר ( עובר לדטרויט טייגרס ( בייסבול)) אחרי עשור במועדון. מיד אחריו המועדון מוציא הודעה שהוקם צוות בדיקה להתנהגותו של ניל אולשיי- הנשיא לענייני כדורסל והאיש החזק במועדון , מי שבחר ובנה את הקבוצה בשמונה שנים שקדמו. הוא פוטר באותו חודש אחרי שמספר רב של עדויות טענו להתנהגות בלי הולמת במקום העבודה. במקומו מקודם ג'ו קרונין- אחד העוזרים ודמות חביבה שעובדת במנגנון כבר עשור ו"מוכנה" לאתגר. הקבוצה מאוד מגמגמת על המגרש ביחס לסגל שנבנה ולדמיאן כאבים בשריר הבטן.

פברואר 22- קרונין וצוותו עושים מהפכה: מטרידים את סיג'יי מקולום, קובינגטון, נורמן פאוול ושאר ירקות בשביל שחקנים סבירים ולא יותר ( הארט, ג'ו אינגלס הפצוע, קיון ג'ונסון ונקיל אלכנסדר) מתוך מטרה להתרסק בעונה ולבנות מחדש בקיץ עם חופש פעולה בגזרת התקציב, בחירות דראפט ומוטיבציה של דמיאן. דיים גם יוצא לניתוח ומושבת עד לסיום העונה. המנטרה החוזרת : "אנחנו רוצים לבנות שוב קבוצה תחרותית סביב דיים".

קיץ 22- ג'רמי גראנט מוחתם , שיידון שארפ נבחר, נרקיץ' ואנפרני סיימונס מקבלים חוזים גדולים אך סבירים, גארי פייטון מגיע כאלוף והקבוצה אופטימית לקראת העונה. אחרי עשרים ומשהו משחקים ברור שזה לא הולך לשום מקום והמועדון מחליט להתרסק שוב. בדרך יש הבלחות וערבי תצוגות של דמיאן (71, 60 פעמיים ) אבל הוא סוס בודד במערכה.

בסיום העונה , במסיבת העיתונאים האחרונה( EXIT INTERVIEWׁׂ ׂ), אחרי הפסד מביך בבית ,המנטרה חוזרת: דיים מצהיר שהוא מוכן ולא רוצה לשחק עם טינאייג'רים יותר וקרונין מצהיר שיש מספיק נכסים כדי לבנות קבוצה רצינית (כסף,טרייד אקפנשן,בחירות גבוהות וכוכב שמסביבו). הוא מוסיף שכל שחקן פנוי להצעות טרייד מקבוצות אחרות . שבועיים אחרי זה סקוט הנדרסון נבחר בדראפט. שחקן שיושב בול על המשבצת של דמיאן שמבין את הרמז,מבקש טרייד ומחול השדים מתחיל/ממשיך/מתחיל.

אנפרני סיימונס- מתחיל עונה חמישית בקבוצה כאחד מבכירי הסגל. הוא היה בטוח שיוטרד בקיץ אבל הבלאגן עם דמיאן השאיר אותו בקבוצה ובתפקיד מוביל. יצטרך לשפר קבלת החלטות, הגנה ולהראות שיש לו הילוך נוסף יותר ממה שהציג עד עכשיו. חוזית הוא בשנה השנייה מתוך ארבע אז אין לו באמת בשביל מה… לא בטוח שיסיים את העונה אם תהיה קבוצה אחרת שתרצה את שירותיו האיכותיים ותציע בחירות מספיק טובות.

מעט מאחורי הקלעים : ב2018 נפטר פול אלן שהיה הבעלים של הקבוצה במשך שלושים שנה. הוא הוריש את הונו ועסקיו לאחותו ג'ודי ( שהגיעה לכל משחק מאז ! ) כולל תבוסות מביכות ובזיונות ותמיד שומרת על ארשת פנים מתעיינת ומעורבת. קברניטי המועדון קבוע משבחים ( חן חן למתחנפן ) את גישתה והאיכפתיות שלה למתרחש. בצוואתו, ביקש פול אלן מהדירקטוריון שמנהל את עסקיו ( פלקון- יושבים בסיאטל ) שימכור את כל האחזקות הפיזיות ושהירושה בסופו של דבר תהיה כסף בלבד ולא בעלות. הצוואה לא מציינת טווח זמנים או הגדרות לביצוע. חשוב מאוד לציין שהבליייזרס הם רק המתאבן של עסקי הספורט שלו ושקבוצת הפוטבול של סיאטל, הסיהוקס הם היהלום שבכתר ושווים קרוב לפי שתיים מפורטלנד. עורכי הדין רואים את המגמה בשוק הספורט ואת עליית ערכם הגדולה של המועדונים בשנים האחרונות ( בעיקר בשל הכנסת הימורים ומיקסום זכויות השידור מהטלוויזיה ) ומחכים לרגע הנכון לבצע את העסקה המקסימלית במטרה עסקית ( כדי שלג'ודי יהיו 66 מיליארד דולר בבנק ולא רק 65…). וכאשר הברונקוס נמכרים ב-4.5 מיליארד , הסאנס ב-4 והקומדורס ב-6 , הדבר המקצועי הוא לחכות לפחות עד לחתימת הסכם הטלוויזיה החדש אשר ישאיר עסק עם הכנסה גדולה ומובטחת לשנים. בדרך עוזר גם לנקות משכורות ( 200 מליון של החוזה של דמיאן…) ולהכין את הקבוצה.

לפי פרסומים זרים, המועדון דחה כבר הצעה על 2 מיליארד מפיל נייט הבעלים של נייקי ( שבסיסה והשפעתה על פורטלנד ואורגון-המדינה היא גדולה בלי קשר). אי אפשר להתעלם מכל דבר שקורה על הפרקט ולנתק אותו מהתמונה הגדולה ומהעשייה העסקית מאחורי הקלעים. האם יש איזושהיא תוכנית על מדוקדקת אני לא יודע אבל די מבין שעד שלא יהיה בעל בית אמיתי בקוצה, יהיה קשה לגבש זהות וחזון גם על המגרש .

יוסוף נרקיץ'- קשר עצמו בטבורו לדמיאן . אחרי שקיבל בראש מרומן סורקין יחזור לעונה חמש ולא ברור למה הוא עדיין כאן וגם האוהדים ( המאוד סבלניים בפורטלנד בדר"כ) לא ששים להישארותו. שחקן בינוני ופציע שכדאי בכל דרך לנסות לקחת צ'אנס על משהו אחר במקומו.

העונה הקרבה :

מאמן- צ'ונסי בילאפס ממשיך לעונה שלישית ( מתוך ארבע בחוזה). בקבוצה בלי צפיות ממשיות הוא יכול להשאר… . לדעתי, על אף שאי אפשר להאשים אותו בשגעונות ההנהלה, הוא פעמיים נכשל בלקחת סגל סביר בתחילת עונה ולרוץ איתו עונה שלמה בצורה חיובית. הגישה הנונשלנטית והרגרועה (רגועה+גרועה) שלו היא לא מה שסגל צעיר צריך ולכן אפשר לחתור לסיום ההתקשרות. הוא אדם מאוד נחמד וקול מחוץ למגרש אבל תפקיד עוזר מאמן יושב עליו יותר טוב.

עזבו : קאם רדיש- קיבל חוזה וכסף מהלייקרס והלך ( לא נורא יותר מדי ). דרו יובנקס – דווקא הבליח בתפקיד משנה וגם נתן מספרים סבירים כפותח אבל הלך לחוזה משופר. הוא יליד העיר וחבל שלא הצליחו להשאיר אותו, לפחות כשחקן דגל.

שוחררו : טרנדון ווטפורד, שאקיל האריסון, ריאן ארצ'ידיאקנו,צ'אנס קומאנצ'י, סקיילר מייז, ג'סטין מניינה, ג'סטיס וינסלו, גרג בראון. – אם מישהו מהם מגיע לסניף ליגת ווינר הקרוב לביתכם- תמסרו ד"ש.

הגיעו : סקוט הנדרסון – בחירה מספר 3 בדראפט – כוכב בשמי הג'י ליג שמתואר כדבר הבא וכאחד שיוכל אולי לעמעמם את העזיבה של לילארד בטווח הקצר ואולי יותר בטווח הארוך. קלעי,רכז, כוכב. נתן מספרים יפים בג'י ליג בשנתיים האחרונות וסומן כבר מהיותו ילד. הוא מאוד בוגר ומקצועי בגישה שלו ומגיע על תקן כוכב מוכח כבר בשלב הזה. האם היכולות שלו יעשו מעבר חלק לליגה ? ( בעיקר הקליעה מבחוץ ) – נחיה ונראה ( איזה כיף). אמור לאלחש את הפרידה מדמיאן ואולי מיד להראות שיש על מי לסמוך לשנים קדימה.

מ-0 ל-00 בפחות מקיץ אחד…

קריס מארי – סמול פורוורד עם הבנת משחק וקליעה. עשה שיפורים יפים כל שנה במכללה ונראה שהוא מוכן לקבל צ'אנס בתפקידי מחליף בליגה. יבחן לפי אחוזי קליעה מבחוץ ותרומה הגנתית ( אישית וקבוצתית) . אח של קיגאן שנבחר שנה לפני ע"י סקרמנטו.

רייאן רופרט- סמול פורוורד צרפתי צעיר ששיחק בליגה האוסטרלית. שחקן בבחירת סיבוב שני אז הוא שייסתדר או שהוא באירופה די מהר.

הושארו/שודרגו – ג'רמי גרנט- קיבל חוזה מפלצתי (יחסי) של 160 מליון לחמש שנים . שחקן איכותי ויציב (הגנה,קליעה ) אבל לא אחד שייקח קבוצה לאנשהוא. מקסימום שחקן שלישי בקבוצה סבירה. אישיות קורנת ותמיד חיובית, גם נולד לו ילד לפני כמה חודשים והוא זורם על החיים. מקווים השנה להביא איתו ראיון ארוך באחד על אחד. החוזה סחיר במידה וירצו גם להפטר ממנו באיזשהו שלב .

מאט'יס ת'ייבול – האוסטרלי עם השם המעצבן , מומחה ההגנה עם הקליעה החשודה שהגיע פלילדלפיה קיבל 33 מליון לשלוש שנים ( אחרי השוואת תנאים לחוזה דומה שהוצע לו ע"י דאלאס ). שחקן פושר אבל חיובי. נדמה שמנטלית הוא קיווה לעבור לתפוס כדורים מלוקה ולא רצה להשאר , אבל בשביל 11 מליון לעונה אז אין ברירה…

במאתיים מיליון$ תקבל קצת עודף.

קווין נוקס- נשאר בסוג של בלית ברירה דו"צ. לא שומר ולא מבין משחק אבל גופה שאולי הפוטנציאל יצא ממנה. (הוא לא) .

שחקנים עבור לילארד שיגיעו בטרייד ובתכלס יקבעו אם יש קבוצה תחרותית משהו או לא- ?

לסיכום – הקבוצה (ג'ו קרונין ) כבר שנתיים מוכרת לעולם שהיא רוצה לבנות קבוצה סביב דמיאן ואז הולכת ברגע האמת ( יום הדראפט והשבועיים פרי-אייג'נסי שאחריהם) ועושה בדיוק ההפך. המדיה,האוהדים ולילארד נשארים בשוק ומבקשים להתנער. דמיאן גם מבקש טרייד למיאמי ויצור פלונטר שעוד לא נפרע. הקבוצה תלויה בכמות וסוג הכשרון שתקבל עבור דיים ועדיין לא יכולה בכלל לתכנן קדימה לעונה הזאת ובכלל, יש כשרון צעיר והרבה פוטנציאל אבל עתידי ולא עכשיוי.

שיישיי- שיידון שארפ. חוזר ומודה שיש לי מנקראש עליו. הקנדי בשנת הרוקי ביצע את המטלות שקיבל : למידה , הסתגלות וקליעה בחלק הראשון של העונה, והצגה של סקורינג בחצי השני עם ממוצע של יותר מעשרים נקודות כשחקן המוביל בעשרים וחמישה משחקים האחרונים. דאנקים ברמה של וינס קרטר ויכולת השגת סל שעוד לא הוצגה במלואה ברמות ( הרשו לי להגזים ) קוואיות. זאת חייבת להיות עונת פריצה שתשים את השם שלו בראש של כולכם לתמיד. רק האופי הרגוע שלו ( או פציעות טפו טפו טפו) יכול למנוע ממנו חייתיות וסופרסטאריות בליגה.

התסריט האופטימי – סקוט הוא ג'ה ושג"א בשחקן אחד- הליגה קטנה עליו והוא עושה מספרים מטורפים ויעילים, ביחד עם שארפ וסיימונס הקבוצה מציגה איכויות התקפיות היסטוריות ומגיעה תחרותית לכל משחק. מספיק למקום 6 במערב , סיבוב פלייאוף והרבה כבוד. פיל נייט מעלה את ההצעה בחצי מיליארד , יש עסקה ויש עתיד. 47 נצחונות.

התסריט הפסימי- סקוט הוא קובי וויט ומרקל פולץ בשחקן אחד- חמש עשרה למשחק באחוזי קוטג' עם כמות איבודים היסטורית. הקבוצה בין החמש החלשות בליגה, משחקת הגנה קטסטרופלית, שבורה מנטלית רוב הזמן ומכוונת לוטרי בלבד. תוך כדי העונה הולכים לריבילד על מלא, מטרידים מכל הבא ליד עבור פיקים והמועדון הופך למדבר בחמש שנים הבאות. פחות מ-30 נצחונות.

התסריט הריאלי- איפשהו באמצע עם הראש כלפי מטה. עם הרבה רוקים בקבוצה,חוזים נמוכים ופוטנציאל שיהיה טוב אם יגיע לשיא עוד שנתיים/שלוש/ארבע הקבוצה בעיקר מפסידה ומנסה להביא עוד בחירת דראפט גבוהה שתרוץ עם סקוט ושיידון לעתיד. משחקים בקצב מהיר , הרבה שואו ואפסייד התקפי אבל פחות הגנה ומחוייבות לנצח. 30 נצחונות.

מנקראש אמרנו

פשוט לבכות
השחקן האהוב על מנחם.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. לא ברור למה בשלב הזה שבו טרייד על לילארד צפוי לשנות מאוד את הקבוצה יוצא לאור. אפשר היה לחכות קצת עם הכתבה.
    הכתבה עצמה ברמה טובה, במיוחד הקטע על הבעלים שחידש לי המון.

      1. ואפילו נכונה
        אתר הופס לא יתכופף וישנה את סדר הפרסום לפי גחמות תאגיד עסקי כלשהו.
        לפחות עד שיקנו את האתר במיליארד דולר.
        במקרה כזה יש על מה לדבר
        🙂

  2. פריוויו מעולה חברים, תודה רבה רבה.
    .
    מועדון בתקופת שינוי. האם יכלו לנהל את השינוי טוב יותר? לדעתי כן, החוזה לגרנט מוגזם, וההשארה של נורקיץ' הזויה, אבל גם בלי אלה, תהליך כזה כואב בכל מקרה. מקווה שהעניינים עם לילארד יסתדרו
    Sooner rather than later
    ושנראה לאן זה הולך
    .
    הפריוויו היחיד העונה שמנתח את דרו יובנקס – האח הידד!!!

    1. חוזה לגרנט מוגזם? אתה יודע כמה חוזים מוגזמים מסתובבים בליגה? בראון מקבל כמעט כפול ממנו.
      נורקיץ יש בכלל ביקוש עבורו? אולי הוא בכלל יזוז בטרייד.הוא ישאר כי יש לו חוזה.

  3. תחזית אופטימית 20 נצחונות ולוטרי גבוה.
    פסימית- 40 נצחונות מקום 14 בלוטרי
    ריאלי- לך תדע עם איזה סגל הם רצים?

  4. צריכים להטריד את לילארד לפני ממחנה האימונים כדי לתת להנדרסון בלעדיות על המפתחות של הקבוצה.
    יצטרכו לתת לשארפ הרבה דקות כי הילד שחקן-שחקן וכל דקה שהוא לא רואה פרקט זה בזבוז.
    יש להם אחלה צעירים וחכמה וותיקים שצריכים ללכת בטרייד עבור צעירים אחרים ו/או נכסים

  5. בגזרת לילארד הדיבורים עכשיו הם על טורונטו. בנוסף יש לא מעט שמועות שבדיל המתגבש נורקיץ יעבור לפיניקס ואייטון לפורטלנד (ועוד שחקן מטורונטו ילך לסאנס).

    1. יכול להיות מעניין – עד לפני שנה חשבתי שאייטון טוב לסאנס אבל חוסר האכפתיות שלו כשהוא משחק זה ממש אנטי כדורסל ואנטי ספורט בכלל. לא יודע אם יש לו תקנה (תירוצים יש לו אבל כמו שאמר בוב גונן על תירוצים: היא לא מעניין)

  6. תודה רבה
    בעיקר התחברתי לשתי מילים שהן המוטו בחיים: איזה כיף.
    47 נצחונות זה פלייאוף או פלייאין?

  7. תודה על הסקירה המצוינת.
    דיים המשיך להראות נאמנות נדירה במקומותינו, אבל למיאמי היט.
    סקוט לא יהיה ג'ה (יהיה טוב ממנו), ולא שרגא (שחקן שונה לחלוטין) – אבל יהיה טוב יותר לקבוצה מדיים וידחוף אותה קדימה במוטיבציה, באנרגיות, ובתחרותיות המטורפת שלו. (כל מה שאין לדיים)
    אני עדיין מאמין בצ'ונסי וביכולתו ליצור קבוצה עם זהות בתנאי שיהיו לו את השחקנים הנכונים.
    מאמין שהגרעין של סקוט, סיימונס (סקורר שלא נופל מדיים), שארפ, גראנט מספיק טוב עבור כך.
    נמתין לראות מה יקבלו הבלייזרס על דיים, יש שמועות שאייטון יגיע בעסקה משולבת עם מיאמי והסאנס, שתשלח גם את נורקיץ' לסאנס.

    1. דיים המשיך להראות נאמנות נדירה במקומותינו, אבל למיאמי היט….. חחחחחח 🙂 צריך איזה לוח מודעות דחוף. הרבה זמן לא צחקתי כמו שצריך 🙂
      אני עדין לא הצלחתי להבין מי זה סקוט הנדרסון אבל ממה שקצת ראיתי יש ריספקט. יש שם ליבה לא רעה אם יצליחו להביא דברים טובים על דיים זו קבוצה שאולי תעשה פליאוף כבר השנה.

  8. איך נפתרו משאקיל, איצ'יקידאנה, קומאנצ'י ומאנייאנה ??????
    מאנייאנה זה העתיד של פורטלנד
    מאנייאנה מאנייאנה
    🙂

  9. תודה רבה על הפריוויו!!
    בקרוב אני מוציא פוסט של דירוג אגדות הליגה, שהכנסתי לו שינוי מסויים שיטיב עימו, וגם הוא יהיה מעודכן לשנה האחרונה.
    יהיה בו בנוסף את דירוג הצמדים הדומיננטיים ביותר.

  10. תודה על הפריוויו.
    אני מאמין שהשנה סוף כל סוף הקארמה תתהפך אצל פורטלנד ובתור קבוצה שידועה ביכולת המדהימה שלה לוותר על השחקן הכי טוב בדראפט,הפעם זה התהפך. יש לנו כאן אחד לאחד דראפט 84.שחקן גבוה בחירה מספר אחת וודאית יש לנו קבוצה שבוחרת במקום השני שמחליטה שיש לה כבר גארד דומיננטי אחד טוב והיא לא צריכה עוד אחד ולכן בוחרת שחקן פנים ויש את הקבוצה במקום השלישי שלא מאמינה שהגארד המדובר כל כך נשאר והיא זוכה לבחור בו.
    אז אחרי שלא בחרה במייקל ופספסה גם את דוראנט יש לי הרגשה שהקארמה התהפכה והמרוויחה הגדולה היא פורטלנד

  11. תודה רבה!
    יש פה רוסטר חזק, גם עם לילארד וגם בלעדיו, עשו לא מעט מהלכים נכונים.
    סקוט ואח של קיגן זה אחלה דראפט ושידון שארפ הראה הרבה שנה שעברה .
    אם הם יתחילו לכוון נכון וכולם בריאים{אם גדול…} הם יכולים לעשות פליייאוף או לפחות להאבק עליו ברצינות, השאלה זה המצב של המועדון שנראה קצת אראי וצונסי שהוא לא כוכב כמאמן.

    1. הם צריכיעם לפתור את סגת לילארד כמה שיותר מהר.
      זה לא מתאים להתנהג ככה לשחקן שהיה יותר מעשור אצלך כוכב, מיקסום במקרה הזה הור הפשרה, מיקסום כמיקסום הוא מיותר ופוגע גם בקבוצה בלילארד, בחזקת לוז לוז סיטואישן..

    2. אתה מתכוון לפלייאוף השנה? קשה לי מאוד להאמין. מצד שני יוטה כמעט עשתה זאת עד ששמו ברקס ועשו טאנקינג חזק.
      אני מחסידיו של סקוט מכיוון שהיכולת להגיע לקו ולהיות פיזי הוא סימן טוב למאבקים צמודים ולפלייאוף. אבל מניסיון, שופטי הליגה באופן לא רשמי לרוב בולעים משרוקיות כשהם שופטים רוקיז. כוכבים רבים שהיום חיים על הקו, קיבלו 3-4 זריקות עונשין למשחק בשנה הראשונה. בנוסף, להערכתי רק בחצי השני של העונה נראה סימנים ראשונים מסקוט כפוינט גארד. לוקח זמן ללמוד את המשחק במיוחד בעמדה הזו. לדעתי בשנה הבאה רק נוכל להבין מה הכיוון שלו. כריס מורי זו בחירה מצויינת. נכון שהוא פחות מוכשר מאחיו, אך הוא עדיין רב גווני. שארפ דווקא הדאיג בליגת הקיץ. ציפיתי לקפיצה גדולה יותר. בנוסף, סיימונס צריך להוכיח שהוא יכול להיות ממוקסם בלי הכדור. הוא היה כול כך הרבה יותר טוב בלי דיים.
      בכול מקרה להערכתי הם ייסיימו במקום האחרון במערב או אולי בשלושת האחרונות, כאשר אפילו יוסטון הולכת לקפוץ קדימה.

    3. השנה אין צל של סיכוי שהם עושים פלייאוף בלי ליליארד. לא משנה כמה כישרון צעיר יש שם אי אפשר להעפיל לפלייאוף בליגה כל כך עמוקה עם חוסר הבשלות שיש שם.

    4. אם דיים נשאר ומשחק בלי שביתות איטלקיות וכאלה (לא נראה לי שזה באופי שלו לעשות כאלו דברים), אז יש שם קבוצה מאוד חביבה, שאכן יכולה להגיע לפלייאוף. אם הוא עוזב, המטרה חייבת להיות להריץ את סיימונס סקוט ושארפ, להפסיד הרבה, ולהפסיד עוד קצת.

  12. הטרייד על דיים היה צריך להיות ממזמן. השטות של בונים סביב דיים היה בדיחה מצחיקה. אבל שיושיבו את דיים ביציע או שיארגן הופעות ראפ במחצית עדיף על הדרעקים שמביאים שם להופיע גם ככה.
    יש סיכוי שתפתיע הקבוצה. אני צופה להם פלייאוף. עוד לא החלטתי מאיזה מקום 😁

  13. האופנה בליגה משתנה. כולם מחפשים קו אחורי גבוה ומתחלף. דיים מביא איתו חוזה עתק לשחקן שהוא 1'6 בגיל מתקדם יחסית. נניח שיש לו שנה או שתיים לתת בראש, הוא עדיין דורש בנייה מאוד ייחודית. בנוסף, הוא אחד הסקוררים הטובים בכול הזמנים, אך מעולם לא היה פוינט גארד טהור שהעלה את הרמה של הסובבים אותו. או במילים אחרות לא מדובר על המעבר של כריס פול לסאנס ב-2021. אז קונטנדריות לא מוכנות להיפרד מנכסים חיונים עבורו. נוסף על כך הדרישה להגיע למיאמי. העניין הוא שפט ריילי לא משתגע לקבל אותו. הוא לא שומר טוב ובפלייאוף כשהכדור עבר דרך באטלר ובאם, כולם אכלו. אילו דיים היה מקבל עליו תפקיד של שחקן הנע ללא כדור חלק מהזמן, מילא, אך זה פחות היה המשחק שלו רוב הקריירה. לכן ההיט מנסה להיפתר משחקן שהם תופסים אותו באופן דומה במחינת סגנון (טיילור הירו) ולהוסיף קצת סוכריות דראפט לעסקה. היה דיבור על יוביץ' החיים האקז ג'וניור. אך הבלייזרס מאמינים שאפשר יותר. לפאט אין שום סיבה למהר. האוהדים לא ירטחו אם דיים לא מגיע אליהם ויעריכו את ריילי אם הוא ישלם מחיר נמוך עבורו. בקיצור פורטלנד נדפקו ולא יקבלו עסקה טובה מדי עבורו. גם הראיון שסקוטי בארנס או סייקום יגיעו הוא פחות סביר בעיני. דווקא הראפטורס ישמחו מאוד לדיים, אך המסרים מהסוכן שלו על שבירת הכלים המוחלטת במידה וייחצה את הגבול לקנדה, בטוח שמרתיעה את הראפטורס

      1. לשחקנים אמרקאים זה קשה מכיוון שהם זרים. זה אומר שכול טיסה הלוך וחזור צריך להתעסק עם דרכונים. המיסים מאוד מורכבים בין ארה"ב לקנדה. יש מכסת מיסים ל-IRS ויש מיסים לרשויות הקנדיות. נשאר לשחקן פחות מכיוון שהמיסים בקנדה דומים למודלים אירופאים.
        צריך גם לקחת בחשבון ששחקנים שגדלו באיזורי חוף קשה עם מזג האויר הקנדי (בדומה למינסוטה). זה מעל חצי שנה של חורף לא פשוט. בכול מקרה את רוב הקיץ והסתיו שמזג האויר בטורונטו מעולה, הם מבלים באזור הבית שלהם, כך שהם בעיקר חווים את החורף.

  14. תודה על הסקירה פורטלנד אכן בפרשת דרכים דיים הביא אותם לכמה מיני-פסגות ואי אפשר לקחת את זה ממנו.
    אפרופו לילארד – הוא השחקן היחידי(!!!!) בליגה שיש לו גם ג'אמפר וגם סט-שוט. תבדקו אותי. הבא בתור אחריו – הגואוט של הסקילס – קיירי אירווינג (תאכלס אין משהו שהוא לא יכול לעשות פשוט הוא בחר לוותר על הסט-שוט)
    .
    אוף טופיק (מחילה כי אין מקום אחר ואני עדיין נפעם, בפעם המי יודע כמה) – ג'וליה רוברטס בארין ברוקוביץ' נותנת תצוגה של קיידי בשיאו. מדהים.

    1. מאיפה הבאת עכשיו את ג׳וליה רוברטס בארין ברוקוביץ? 🙂 פרט טריויה לא חשוב: הידעת שארין ברוקוביץ האמיתית גם היא מופיעה בסרט? תפקיד קטנטן של מלצרית.

  15. עבודה נהדרת. פריויו שכולל אמלוק של חמש שנים אחורה מלמעלה עד למטה. שחקתם אותה.
    .
    \ע\ד היום לא ממש מבין את ההטרדה של סי גיי. במיוחד שיש את נורקיץ ודיים
    .
    צונסי כבר שלישית. מדהים איך הזמן טס..
    .
    נראה שסיפור המכירה לא היה עובר בספורט אירופי והאוהדים היו זועמים ומראים את זה לאור ההשפעות שנובעות מכך
    .
    יש מספיק קבוצות צעירות ומלהביות במערב. לא נראה שהם יתקרבו אליהם.. טאנקינג בדרך

    1. ההטרדה של סיג׳יי היתה אמורה לפנות מקום לסיימונס. בדיעבד היו צריכים בקיץ ההוא לפרק את כל החבילה ולמכור נכסים בשיא. בהחלט מדהים שצ׳ונסי עדיין שם. אף אחד, כולל הוא, לא מבין איך זה קרה.

  16. תודה רבה על הפריוויו . פורטלנד כבר כמה שנים תקועה חזק ורמת ההחלטות שם מאוד לא טובה. כל ההתנהלות בקיץ עם ליארד והבחירה בדראפט של הנדדרסון היא מזעזעת. החוזים הרעים שנתנו לגרנט וט'אייבול ומשחקי הכח על הטרייד המדובר כשברור לכל מה תהיה התוצאה.
    השמועות אומרות שטורונטו הולכים חזק על דיים אבל הם לא יהפכו לקונטנדרים איתו וייתכן שהכל משחקי משא ומתן כדי להעלות המחיר מול מיאמי.

    1. טורונטו יעשו שטות אם יתנו הרבה על דיים, בעיקר אם לא בזין שלו להגיע לשם. מצד שני כל הכבוד להם שהם מסרבים ליפול לטנקינג.

  17. אם הבנאדם לא רוצה לבוא לשם חבל על המאמץ יעשה שביתות איטלקיות ולא יצא כלום מזה. וכן בהחלט מילה טובה לטורונטו ויוג'ירי שמסרבים ללכת לפתרון "הקל" של טנקינג

  18. תודה על הפוסט המצוין. זו קבוצה מעניינת שיהיה שווה לעקוב אחריה. אני מאוד מעריך את ההנהלה שם ואת ההתעקשות לא לוותר לליארד (ביננו מה הוא מחפש ? אליפות? אולי… אבל לי נראה שיותר מתאים לו המזג אויר של פלורידה ועל הדרך אולי לעשות משהו עם באטלר ו…. בסדר הזה). כאחד שעדין כועס על לילארד שבגללו העיפו מפורטלנד את למרכוס אולדרידג' (כמה פוטנציאל היה לשניהם ביחד עד היום מבאס אותי הפירוד הכפוי הזה) לי מאוד מתאים שישלחו אותו לקור של טורונטו במקום לשמש של מיאמי ואם הם יקבלו עליו נכסים טובים ושחקנים בכירים זו יכולה להיות קבוצה סופר מעניינת שילוב מעניין של צעירים ומנוסים ואולי וגם מאוד תחרותית. שווה לחכות בסבלנות לראות מה ילד יום. נראה לי שההתעקשות של ההנהלה לקבל דברים טובים על הכוכב – התעקשות מאוד לא אופיינית בליגה הזאת – מצביעה על זה שהם מבינים שיש להם משהו מיוחד ביד. אני חייב לציין שלא הגעתי למסקנה לגבי הנדרסון אבל ממה שראיתי יותר ויותר אני משתכנע שמדובר במשהו אמיתי. נראה. שווה לעקוב. תודה על הפוסט המצוין.

    1. נ.ב. שלא יתחילו החפירות…. ידוע לי שלמרכוס העיף את עצמו. אבל בסאב טקסט של הדברים די ברור שנוצר שם מאבק מנהיגות שחבל שלא הוכרע בפשרה. זה היה יכול להיות דואו משמעותי בליגה. אני בכל מקרה מאוד אהבתי את למרכוס הוא היה יכול לעשות דברים משמעותיים בליגה אבל הבחירה בסן אנטוניו וסיפורי קוואי היתה פשוט גרועה עבורו קריירה שהסתיימה בהעלמות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט