סיכום מחזור 2 של ה-NFL / צוות הופס פוטבול

מאת: שגב ליעד, רביב פייג ועמית קאופמן

מרשימים, דאלאס קאובויס


שבוע שני של משחקי ליגת הNFL בספרים ונשארנו עם 9 קבוצות בלתי מנוצחות, לאו דווקא אלו שחשבנו שיהיו, ו8 קבוצות ללא נצחון, שגם שם חלקן מפתיעות.
נהוג להזכיר שהסטטיסטיקה נותנת לקבוצות שמסיימות את השבוע השני ללא נצחון סיכוי של פחות מ10 אחוז להגיע לפלייאוף, אבל שקבוצות כמו הבנגאלס, הצ'ארג'רס, הפטריוטס והויקינגס נמנות בין המאופסות, קשה להאמין שהמהפכים בין עונות בNFL הן כאלו משמעותיים.
הסטטיסטיקה אולי תתישר ואולי לא אבל זה מה שהופך את הליגה הכי מעניינת בעולם לכזו מרתקת.

בנוסף זהו כבר שבוע שני שאנחנו מאבדים לפציעה מסיימת עונה כמה מהכוכבים הבולטים בליגה. אהרון רודג'רס, 4 סנאפים לתוך השבוע הראשון וניק צ'אב, הרץ הנהדר של קליבלנד.
נקווה שבזה זה ייסתיים.

הקבוצה המרשימה ביותר בליגה, משני צידי הכדור, דאלאס קאובויס משייטת לעוד ניצחון לקראת התנגשות הטיטאנים בשבוע 5 עם סן פרנסיסקו, ואפילו הניו יורק ג'איינס צברו סוף סוף נקודות העונה ואפילו ניצחון מול אריזונה החלשה.

וללא עיכובים נוספים, לפניכם סיכום משחקי השבוע:

סינסינטי בנגלס (2-0) – בולטימור רייבנס (0-2) 27-24

השבוע השני עבור אוהדי סינסינטי היה בעל תקוות גבוהות לאחר שאיכזבו מול קליבלנד בשבוע שעבר אך לצערם, האכזבה נמשכת.

בוראו, שנכנס לעונה הזאת כאחד הפייבוריטים לתואר המצטיין של העונה הסדירה, המשיך את הרצף החלוד לאחר שלא הצליח לזרוק לטאצ’דאון עד סוף הרבע השלישי. אם זאת, הנקודות הראשונות של הבנגלס הגיעו בזכות הרוקי החדש שלהם, צ’ארלי ג’ונס, שהחזיר את בעיטת היריבה לאנדזון שלהם. אמנם נדלקו להם המנועים לאחר הטאצ’דאון של בוראו, אך זה היה מאוחר מדי כדי לחזור.

בצד השני של המגרש, לאמאר ג'קסון המשיך מאיפה שעצר מול יוסטון לאחר שזרק ל237 יארד ללא איבוד. בנוסף אליו, גם שאר שחקני ההתקפה נהנו מהזמן שלהם באוהיו עם טאצ’דאון לגאס אדוארדס, מארק אנדרוס ונלסון אגהולור.

מה העניינים מיליונר צעיר? ג'ו בורו

טמפה באיי באקנירס (0-2) – שיקגו בארס (2-0) 17-27

אין אדם בעולם שהיה יכול לצפות לתצוגות כאלו מרשימות משחקן שלפני 2 עונות ציפו שלא ישחק יותר בליגה. בייקר מייפילד השפיל את ההגנה של שיקגו עם זה שזרק ל317 יארד ללא איבוד. בנוסף אליו, השותף להשפלה היה מייק אבנס שסיים עם 171 יארד מ6 מסירות וגם רשם לזכותו טאצ'דאון מופלא.

הבארס לעומת זאת המשיכה לתסכל את אוהדיה והרבה בגלל ההחלטות הכושלות מצד הקוורטרבק הצעיר, ג׳סטין פילדס. סיום משחק עם דירוג של 61 ו2 איבודי כדור זה לא מכביד על הקבוצה בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט המנטלי.

חיים חדשים בפלורידה, בייקר מייפילד

טנסי טייטאנס (1-1) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-0) 24-27

שתי קבוצות שהפסידו משחקים צמודים במחזור הראשון נפגשו באצטדיון ניסאן שבנאשוויל במטרה להשיג ניצחון ראשון העונה, והקבוצה הביתית יצאה עם ידה על העליונה. המשחק החל לא טוב עבור טנסי והם מצאו את עצמם בפיגור 11 בתחילת הרבע השני אחרי שער שדה של ל.א בנוסף לטאצ'דאון של קינן אלן והמרת 2 נקודות מוצלחת. התגובה של דריק הנרי וחבריו הייתה מהירה כשהכוכב של הטייטאנס נכנס לאנדזון אחרי דרייב של 3 מהלכים סה"כ (אחד מהם היה תפיסה של טריילון בורקס ל-70 יארד.) המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 14-10 לאחר שער שדה נוסף לכל קבוצה.

הנקודות היחידות שנרשמו ברבע השלישי הגיעו בדרייב הראשון אחרי טאצ'דאון של ריאן טנהיל בעזרת הרגליים. בתחילת הרבע באחרון ג'סטין הרברט מצא את אלן באנדזון שוב ולאחר טאצ'דאון נוסף של טנסי ושער שדה של המטענים המשחק הלך להארכה. הצ'ארג'רס עשו צ'ארג'רס עם דרייב כושל והפסד אחרי בעיטת ניצחון של ניק פולק שהעניקה ניצחון לחבורה של מייק וראבל, לראשונה מאז נובמבר.
דריק הנרי סיים עם 80 יארד ו-7 נקודות על הקרקע, טנהיל עם סקור אחד על הקרקע ואחד באוויר (אותו תפס ניקולס ווסטרבוק-איקינה), בנוסף ל-246 יארד. בצד המפסיד, קינן אלן תפס 111 יארדים מתוך ה-305 שמסר הרברט בנוסף לשני הטאצ'דאונים. מייק וויליאמס רשם 8 תפיסות ו-83 יארד. קו ההגנה הפיל את טנהיל 5 פעמים (ג'ואי בוסה פעמיים) אך זה לא מנע הפסד שני.

ניצחון בהארכה, טנסי טייטנס

אטלנטה פאלקונס (0-2) – גרין ביי פאקרס (1-1) 24-25

למרות הופעה מרשימה נוספת של ג'ורדן לאב שסיים עם 151 יארדים במסירה ו-3 טאצ'דאונים, הפאקרס מסיימים עם הפסד במשחק שבו הובילו ביתרון דו ספרתי בתחילת הרבע האחרון. כן, קראתם את זה נכון – האטלנטה פאלקונס חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון, לא להפך. לאב וחבריו הובילו 24-12 אחרי 45 דקות אחרי שהמסירות שלו נתפסו באנדזון על ידי ג'יידן ריד (פעמיים) ודונטאביון וויקס. דזמונד רידר, שמסר לידיים העוינות של רסואל דאגלס בדרייב הראשון שלו (במה שהייתה החטיפה הראשונה של רידר במשחקו השישי בקריירה) מסר טאצ'דאון לדרייק לונדון בסוף המחצית הראשונה ונכנס לאנדזון בעצמו ברבע האחרון אחרי פליי-קול נועז בדאון רביעי של המאמן ארתור סמית'. המשחק הוכרע כדקה לסיום עם בעיטה מוצלחת של הבועט יאנגהוי קו, כשאחר כך הפאקרס. לא הצליחו להגיע לטווח בעיטה בזמן הקצר שנותר להם.
רידר סיים עם 237 יארדים באוויר, הרוקי המחשמל ביג'אן רובינסון רשם 124 יארדים בריצה ולונדון תפס 6 מסירות ל-67 יארד, כולל הטאצ'דאון. בהתקפה של גרין ביי אף אחד לא הצליח להתעלות מספיק כדי לפצות על חסרונם של הראנינג בק ארון ג'ונס והתופס כריסטיאן ווטסון, אותם מאט לפלור יקווה לקבל חזרה בהקדם.

עומד בציפיות, ביג'אן רובינסון

אריזונה קארדינלס (2-0) – ניו יורק ג'איינטס (1-1) 31-28

ואם כבר דיברנו על קאמבקים, במשחק הזה התרחש אחד נוסף. מפתיע באותה מידה? תלוי את מי שואלים. לפני שבועיים להמר על ניצחון של הג'איינטס במשחק הזה היה נראה כמו החלטה קלילה. אבל אחרי התבוסה האכזרית לדאלאס היו כאלה שפיקפקו ביכולת של הענקים (ובצדק מוחלט) מול הקבוצה שמסתמנת כחלשה בליגה העונה. למרות הספקות, הציפורים פתחו את המשחק בסערה והובילו 20-0 במחצית תודות לשני שערי שדה ושני טאצ'דאונים על הקרקע של ג'יימס קונר וג'וש דובס (הקוורטרבק הפותח של אריזונה כרגע, אשר הגיע בטרייד לפני חודש). זאת הייתה הפעם הראשונה מאז 1934 שבה הכחולים מניו יורק לא משיגים נקודה בשלוש המחציות הראשונות של העונה.

אחרי מחצית ראשונה עלובה שנראתה כמו המשך ישיר למשחק הכואב בשבוע שעבר, דניאל ג'ונס התעורר. במחצית השנייה ג'ונס הפך לקיובי הראשון אי פעם שמוסר לפחות 250 יארד ו-2 טאצ'דאונים, רושם לפחות 50 יארד וטאצ'דאון על הקרקע ולא מאבד את הכדור במחצית אחת. ג'ונס סיים את המשחק עם ניצחון חשוב כשהוא אחראי בסה"כ ל-380 יארד ושלושה סקורים. 2 המסירות שלו לאנדזון הלכו לאיזייאה הודג'ינס וסקואן בארקלי (שגם רשם סקור על הקרקע).
בצד האדום דובס סיים עם 228 יארד באוויר וקונר עם 106 על הקרקע, כשהוליווד בראון תופס 54 יארדים וטאצ'דאון אווירי. למרות הניצחון, בריאן דאבול צריך להיות מודאג, בעיקר מההגנה שלו שלא הפילה או חטפה את דובס אפילו פעם אחת. באריזונה נראה כי בהפסקת המחצית מישהו הזכיר להם שהמטרה העונה היא הבחירה הראשונה בדראפט, אחרת אין כל כך הסבר לקריסה שכזאת.

חשוד ביותר, אריזונה קארדינלס

יוסטון טקסאנס (2-0) – אינדיאנפוליס קולטס (1-1) 31-20

קרב הקווטרבקים יצא לדרך עם פיצוץ מצד הקולטס לאחר שאנטוני ריצ'רדסון סיים את הרבע הראשון עם 2 טאצדאונים לשמו. הבחירה השנייה בדראפט, סי ג’יי סטראוד, לא וויתר וגם הוא סיים את הרבע הראשון עם מסירה לטאצדאון אך לצערם זה היה הראשון ואחרון לאותו שבוע. 

גרדנר מינשו נכנס במקום ריצ'רדסון משום שחטף מכה בראש לפני המחצית. אמנם יצא אבל זה לא מנע מהקולטס להשפיל את היריבה מהדרום עם עוד 2 טאצדאונים והבקעת בעיטה 42 יארד.

עושה את זה עם הרגליים, אנת'וני ריצ'רדסון

ניו אינגלנד פטריוטס (2-0) – מיאמי דולפינס (0-2) 24-17

אולי לא קיץ במיאמי אבל היא לוהטת לאחר שניצחה משחק נוסף ונשארת כאחת מתוך 8 קבוצות שעוד לא רשמה הפסד במאזן שלה.

טייריק היל, שהביע את ה״חוסר אהבה״ כלפי אוהדי ניו אינגלנד, לא נצץ כמו חברו לקבוצה ראשים מוסטרט שהשיג 2 טאצ׳דאונים וכיסה 121 יארד באמצעות משחק הריצה שלו.

עד הרבע האחרון, הקהל של הפטריוטס היה רדום כי לא הצליחה להשיג נקודה מעבר לבעיטה שהתרחשה ברבע השני. אבל כל זה השתנה לקראת סוף המשחק בה מק ג׳ונס מצא את הרנינגבק האיכותי שלו, סטיבנסון ואת האנטר הנרי לטאצ׳דאון בודד לכל אחד.

ההתלהבות בקרב אוהדי ניו אינגלנד דעכה לאחר שמוסטרט השיג את הטאצ׳דאון השני שלו והבינה שהיה כבר מאוחר מדי על מנת להשלים את ׳הקאמבק׳.

חוגגים, רחים מוסטארט

דנבר ברונקוס (2-0) – וושינגטון קומנדרס (2-0) 35-33

בירת ארה״ב נשארת כבלתי מנוצחת לאחר שהשיגה עוד ניצחון מעל דנבר המתוסבכת.

משחק עם מלא שריקות משונות מצד השופטים אך בסופו של דבר, הברונקס תופסת הראש כי הסיכויים שלה להצלחה לאט לאט מתרחקת ממנה. ראסל ווילסון שלרוב מואשם על ידי התקשורת דווקא שיחק בצורה שמצופה ממנו  ואילו ההגנה היא מי שהפילה את סיכויי הניצחון של דנבר השבוע משום שאיפשרה לקבוצה שמוגדת כ״חלשה״ התקפית, להשיג 35 נקודות.

 בצד ההתקפי של דנבר, ווילסון ומארבין מימס שיחקו בצורה יוצאת מן הכלל לאחר שווילסון סיים עם 3 טאצ’דאונים ומימס כיסה 113 יארד בזכות אותן מסירות.

סם האול ריפה השבוע את הכאב ראש שהיה להנהלה בנוגע למציאת קוורטרבק איכותי עבור קבוצתם לאחר עם דירוג של כמעט 110 וכיסה 300 יארד בעזרת המסירות שלו. בנוסף אליו, גם בראיין רובינסון ג׳וניור שיחק בצורה מופלאה לאחר שרשם לעצמו 2 טאצ׳דאונים וכיסה מעל 100 יארד בעזרת משחק הריצה ותפיסה שלו.

קאמבק קיד, סאם האוול

ג'קסונויל ג'אגוארס (1-1) – קנזס סיטי צ'יפס (1-1) 17-9

הנקמה תצטרך לחכות.
ג'קסונוויל ג'אגוארס הפכו בשנה שעברה לאחת הקבוצות המלהיבות בליגה כשטרבור לורנס עשה את הקפיצה המיוחלת ברמה ושידרג את כל הקבוצה. כתוצאה מכך, הג'אגוארס הגיעו הרבה יותר רחוק ממה שציפו מהם ונעצרו רק בשלב הדיוויזיות על ידי הקנזס סיטי צ'יפס.
חמושים בביטחון הזה וב-31 הנקודות שהמטירו בנצחון על אינדיאנפוליס שבוע שעבר, הג'אגוארס הגיעו למשחק נגד קנזס בתחושת משחק סגירת מעגל. אבל תחושות לחוד ומציאות לחוד כשהגנת הצ'יפס עצרה את טרבור לורנס ללא שום ט"ד וג'קסונוויל הסתפקה בתפוקה התקפית של שלושה שערי שדה כל המשחק.
ולמרות משחק חלש נוסף (במונחים של פטריק מהומס)  של התקפת קנזס סיטי, זה הספיק לצ'יפס לצבור מספיק נקודות כדי להמנע מפתיחה סנסציונית של 2-0.
המחצית הראשונה נפתחה צמוד וחלש כששתי הקבוצות סבלו מטעויות של פאמבלים, חטיפות וחגיגת בעיטות הרחקה.
ט"ד של מהומס (29/41 ל 305 יארד) בסוף המחצית הראשונה לסקי מור ואחד נוסף בתחילת המחצית השניה לטראביס קלסי (ברוך שובך) הספיק כדי לתפוס ולשמור על היתרון עד לסיום.
לורנס ממשיך לפתח כימיה עם קריסטיאן קירק (11/14 ל110 יארד) אבל כאמור, לא הצליח למצוא את האנד זון. שבוע הבא הם אמורים לחזור לתלם במשחק פנים ביתי מול יוסטון החלשה.
למרות חזרתו של כריס ג'ונס לקו ההגנה של הצ'יפס (חתם לשנה אחת) וכבר השיג סאק וחצי ולמרות ההחלמה של טראביס קלסי, קנזס נראים הרבה יותר פגיעים משנים עברו ושתי הפתיחות החלשות יחסית מחזקות את התחושה. שיקגו ברס הבאים בתור וזו הזדמנות ליישר את הספינה.

ברוך שובך, טראויס קלסי



דטרויט ליונס (1-1)  סיאטל סיהוקס (1-1) 37-31 בהארכה
כבר מזה זמן שמשחקים של בין דטרויט וסיאטל מבטיחים ומקיימים.
משהו בשתי הקבוצות האלו מתנגש בצורה טובה, ויעידו על כך גם הסטטיסטיקות של המשחק הזה שכמעט שוות כשמה שעשה את ההבדל בסופו של דבר היו איבודי הכדור של דטרויט. 2 פאמבלים וחטיפה מנעו מהמארחת לקחת שליטה על המשחק שהיה צמוד ברובו עם יתרון קל לאריות עד שהפסיקו לשמור על הכדור.
ברבע הרביעי חטיפה של ג'רד גוף (28/35 ל323 יארד, 3 ט"ד וחטיפה) שהביאה לסיומו של שיא הליגה ברצף מסירות ללא חטיפות, הוחזרה 40 יארד לט"ד ואפשרה לסיאטל להבקיע 2 ט"ד אחד אחרי השני. שער שדה של השניה האחרונה הביא את המשחק הצמוד להארכה  בה ג'ינו סמית' (32/41 ל328 יארד 2 ט"ד) פיצה על הנפילה שבוע שעבר והוביל דרייב מנצח.
סמית' חילק את המסירות שלו כמעט שווה בשווה בין הנשקים שלו אבל טיילר לוקט זכה להיות זה שתופס 2 ט"ד וקנת' וולקר סיים עם 2 משלו על הקרקע.
בדטרויט, אמון סט בראון מצטיין שוב עם 102 יארד כשג'אמיר גיבס, הרץ הטירון שצופה ממנו רבות, עדיין מסתפק בלהיות כינור שני לדיוויד מונטגומרי (67 וט"ד) וסיים רק עם 17 יארד מאכזבים.
שתי קבוצות עם פוטנציאל גבוהה ואחת מהן הייתה צריכה לנצח משחק שווה כוחות. שתיהן פותחות את העונה עם מאזן חצוי אבל עם הרבה תקוות לעתיד.

נחטף, ג'רד גוף



באפולו בילס (1-1) – לאס וגאס ריידרס (1-1) 10-38
ג'וש אלן היה צריך את זה.
אחרי משחק מבולבל ומוזר מול הגנת הג'טס, בו הק"ב המעולה זרק לשלוש חטיפות וספג הפסד מביך לפתיחת העונה, נראה שבאפולו היו צריכים להוציא קצת עצבים והמטירו 38 נקודות על ראשם של הריידרס המסכנים. אלן (31/37 ל274 ו3 ט"ד) שמר הפעם על הכדור ובעזרת הופעה חזקה של ג'יימס קוק על הקרקע ו2 חטיפות של ג'ימי גארופולו שההגנה תרמה, באפולו לא התקשו לשלוט במשחק.
לא משחק שגארופולו (16/24 ל185 יארד, ט"ד ו2 חטיפות)  ירצה לזכור ולמרות שמצא את דוונטה אדמס לט"ד הבודד של הריידרס במשחק, שאר הזמן של התקפת לאס וגאס לא נוצל ביעילות כולל שיא היסטורי של ג'וש ג'ייקובס שהשיג 2- יארד ב9 נשיאות, פאמבל אבוד של הרץ זאמיר וויט וסה"כ 55 יארד על הקרקע במאמץ אבוד מול הגנת באפולו.
דאוונטה אדאמס ספג פגיעת ראש במהלך המשחק ונשלל זעזוע מוח.

התעלה, ג'וש אלן


לוס אנג'לס ראמס (1-1) – סן פרנסיסקו פוקטי ניינרס (0-2) 30-23
פוקה נאקווה תפס 15 מסירות ל147 יארד כשהוא מנפץ שיאי ליגה לטירונים בשתי הפתיחות הראשונות שלהם וגורם לנו לחשוב מה היה קורה לולא הכוכב הבלתי מעורער של התקפת הראמס, קופר קאפ, לא היה פצוע. האם היינו מפספסים את הכשרון האדיר הזה?
מחצית שלמה להגנת סן פרנסיסקו לא היו תשובות להתקפת המסירה של לוס אנג'לס כשמאת'יו סטאפורד (34/55 ל307 יארד, ט"ד ו2 חטיפות) נהנה מאחורי קו התקפה חזק, חשף חולשות של הסקונדרי ונהנה מיום חלש של קו ההגנה העמוק והמצוין בדרך כלל של הניינרס.
אבל התאמות מחצית של מתאם ההגנה סטיב ווילקס שהתחיל להשתמש בבליצים וגישה יותר אגרסיבית, ביחד עם פציעה של הגארד הימני של הראמס, ג'וזף נוטבום, גרמו  לסטאפורד לאבד במחצית השניה 2 כדורים לחטיפה ולספוג את הסאק הראשון שלו העונה.
וכך, לאחר משחק צמוד שנפתח בפינג פונג של הבקעות משני הצדדים והיה בשיוויון בסוף המחצית בראשונה, סן פרנסיסקו שלטה במחצית השניה והצליחה למנוע משון מקווי להוריד את הקוף מהגב שחוגג 9 הפסדים רצופים לשכנה מהמפרץ.
כריסטיאן מקקפרי שוב היה סוס העבודה העיקרי וצבר 116 יארד וט"ד ב20 ריצות ומוביל את כל הרצים בליגה בהפרש ניכר, ודיבו סמואל מתחיל לחזור לפורמה עם 63 יארד באויר ו38 וט"ד על הקרקע.
נראה שמאז שמר אירלוונט עלה לפתוח במדי סן פרנסיסקו, ההמתנה הקולקטיבית לרגע הנפילה שלו חוצה הרבה מגזרים בליגה. ואכן, המשחק השבוע לא היה אחד הרגעים החזקים בקריירה הקצרה מאוד אך גם המאוד מוצלחת של ברוק פרדי. הק"ב הצעיר פיספס תופסים פתוחים לחלוטין בכמה הזדמנויות והשאיר נקודות על המגרש. בכך גם נשבר השיא ששייך לו במספר הפתיחות הרצופות עם 2 ט"ד במסירה למרות שתרם ט"ד בריצה.
אבל בסופו של דבר המפגש בין הק"ב שנבחר מספר 1 כולל בדראפט והק"ב שנבחר בבחירה האחרונה הסתיים בנצחון תשיעי רצוף של האחרון ושל קייל שאנאהן על שון מקווי.

פותח פער, כריסטיאן מקקפרי

דאלאס קאובויז (0-2) – ניו יורק ג'טס (1-1) 10-30

אם הניצחון על בפאלו למרות היעדרו של ארון רוג'רס נתן לאוהדי הג'טס סיבה להיות אופטימיים העונה, הקאובויז דאגו להעלים את רוב האופטימיות בצד הירוק של ניו יורק, אחרי שכבר עשו זאת לצד הכחול בשבוע שעבר. הם הובילו 10-0 כבר בסיום הרבע הראשון אחרי טאצ'דאון שמסר דאק פרסקוט לג'ייק פרגוסון בדרייב הראשון ושער שדה של הבועט ברנדון אוברי (לשעבר כדורגלן ב-MLS) באמצע הרבע השני הגיע בערך הרגע החיובי היחיד של ניו יורק במשחק, כשבמהלך היחיד של הדרייב שלהם זאק וילסון מצא את גארט וילסון שהשאיר אבק לסטפון גילמור ונכנס לאנדזון. בהתקפה הבאה של דאלאס פרסקוט שוב מצא טייט אנד באנזון, הפעם זה היה הרוקי לוק סקונמייקר עם הסקור הראשון שלו ב-NFL. המחצית הייתה לא פחות אומללה עבור הג'טס וכללה פאמבל של דאלווין קוק (עליו רשום שמו של מיכה פארסונס) ושלושה איבודים באוויר של וילסון.

כמו שאמרנו, רוב האופטימיות של הסילונים נעלמה כלא הייתה. המעט שנשארה היא תודות להגנה שלהם שנראתה יותר טוב במחצית השנייה ומנעה טאצ'דאון מחבורתו של מייק מקארת'י. (דבר שבכל זאת לא עזר להם יותר מדי כי אוברי הבקיע את כל 4 הבעיטות שלו במחצית השנייה). זאק וילסון היה חלש כמו בשנים הקודמות עם 170 יארד, 3 איבודים וסקור אחד באוויר, עליו הוא צריך להודות לחברו גארט וילסון, שתפס 83 מתוך היארדים שהוא מסר. ג'רי ג'ונס יכול להמשיך להיות מרוצה מאוד מההגנה שלו, שבנוסף לארבעת האיבודים עצרו את הרצים של הג'טס על 64 יארדים סך הכול, וגם מהקוורטרבק שלו שדייק ב -31 מתוך 38 מסירותיו וסיים עם 255 יארדים. חוץ מפרסקוט, גם סידי לאמב הצטיין עם משחק אדיר של 11 תפיסות ו-143 יארד והבוקרים נראים כמו אחת הקבוצות החזקות בליגה בינתיים העונה.

הדבר האמיתי, מיכה פארסונס

קרוליינה פאנתרס (2-0) – ניו אורלינס סיינטס (0-2) 20-17

כמו בשבוע שעבר נגד טנסי, זה לא היה קל, אך הסיינטס שוב יוצאים עם ידם על העליונה במשחק בעיקר של ההגנות. למעשה, המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 6-3 לקדושים אחרי שהבועטים היו היחידים ששמם נרשם על הלוח, ואחרי איבוד של כל קבוצה (חטיפה שמסר דרק קאר לידיו של וון בל, ופאמבל של ברייס יאנג עליו קפץ פאולסון אדבו). במחצית השנייה שתי ההתקפות נראו יותר טוב כאשר הראנינג בק של ניו אורלינס טוני ג'ונס ג'וניור נכנס לאנדזון פעמיים, במה שהיו שני הטאצ'דאונים הראשונים בקריירה שלו (נזכיר כי הוא משחק בעיקר בגלל חסרונו של אלווין קמארה המושעה). שלוש דקות לסיום המשחק חניכיו של דניס אלן הובילו בבטחה 20-9. ניצחון קל? לא אם שואלים את ברייס יאנג. הבחירה מספר 1 בדראפט הוביל את קבוצתו 75 יארדים בפחות משתי דקות, בדרייב שהסתיים עם מסירה שלו לטאצ'דאון של אדם ת'ילן, במה שהיה הסקור הראשון של התופס הוותיק מאז שעזב את מינסוטה. הצמד יאנג את ת'ילן גם הצליחו להשיג 2 נקודות עם המרה מוצלחת ומצאו את עצמם במרחק שער שדה משוויון עם דקה ורבע לסיום המשחק, אך לצערם בעיטת האונסייד של אדי פיניירו לא הצליחה והשחורים-זהובים השיגו ניצחון חשוב במאבקי ה-NFC דרום. דריק קאר מסר 228 יארד עם איבוד ובלי סקורים באוויר, כריס אולבה אחראי ל-86 יארד מתוכם עם 6 תפיסות. על הקרקע בלטו ג'ונס עם 34 יארד ושתי כניסות לאנדזון, וטייסום היל המיוחד עם 75 יארד. בצד השני יאנג רשם 153 יארדים אווירים עם טאצ'דאון, כשהתופס המוביל שלו היה ת'ילן עם 54 יארד בנוסף לטאצ'דאון. למרות ההפסד נציין לטובה גם את הליינבקר של הפנתרים פרנקי לובו שהיה מעולה והפיל את קאר פעמיים. מנגד, יאנג נזרק לקרקע 4 פעמים כשהאחראים היו מרקוס מיי, דמאריו דייויס, קארל גרדנרסון וניית'ן שפרד.

מתאקלם, אדם ת'ילן

פיטסבורג סטילרס (1-1) – קליבלנד בראונס (1-1) 22-26 פאמבל אבוד של דשון ווטסון ברבע הרביעי, השני שלו במשחק והשלישי של התקפת קליבלנד,  נאסף על יד טי ג'יי וואט לט"ד של 16 יארד והעניק לפיטסבורג את היתרון במשחק הצמוד בין היריבות המרות מבית האי אפ סי צפון.
קליבלנד נאלצה לשחק שלושה רבעים ללא אחד מהנשקים העיקריים שלה,  הרץ המצטיין ניק צ'אב שסבל מפציעה מחרידה, כנראה מסיימת עונה. החליף אותו בהצלחה ג'רום פורד שצבר 106 יארד.
קני פיקט פיצה על הפתיחה המזעזעת שלו בשבוע שעבר מול הגנת סן פרנסיסקו מול הגנה לא פחות חזקה, והגשים חלק מהציפיות מהפוטנציאל שבינו לבין ג'ורג' פיקנס. השניים חברו ב4 תפיסות ל127 יארד וט"ד אבל החלק הפחות טוב של הדיל הזה הוא שפיקנס טורגט 10 פעמים.
משחק הריצה של הסטילרס עדיין לא מצליח להתרומם כשנאג'ה האריס השיג רק 43 יארד במשחק.
אבל כל זה מתגמד לנוכח הניצחון החשוב בבית.
דשון ווטסון (22/40 ל235 יארד, ט"ד וחטיפה) עם שלושה איבודי כדור במשחק, מוכיח אולי שהוא החולייה החלשה בקבוצה מאוהיו.

יחסר, ניק צ'אב


לפוסט הזה יש 29 תגובות

          1. נכון לרגע זה יש 4 מגיבים לכתבה זו, כמות מועטה ביחס להשקעה של הכתבה.
            כל מה שהוא לא כדורגל/כדורסל הוא אזוטרי!

            1. יש 4 מגיבים לכתבה היות שמדובר באחת שהיא אינפורמטיבית ולא כזאת שאמורה לעורר דיון

            2. להלן קישורית לסיכום מחזור כדורסל אקראי, 70 תגובות: https://hoops.co.il/?p=281716
              היה מתעמל מעוטר ״לי נינג״, אני סקרן למה ״לי מינג״?

            3. הנה הגענו כבר לעשר תגובות, ועוד היד נטויה😎

              לי מינג בסינית פירושו שחר שהוא שמי בעברית

            4. חחחח הומור תמיד מתקבל בברכה!
              בעניין שמך, למדתי משהו מעניין.

            5. אתה סופר כמות תגובות ומזה מעיד על איכות או איזוטריה? נשמע לי לא רציני, אם אפשר תספור כמה נכנסו לאייטם ותקבל תמונה אחרת. בכל מקרה מספרים זה לא הכל, בריטני ספירס ונועה קירל מוכרות המון ולא תשכנע אותי גם עוד אלף שנה שהן מייצרות משהו שקרוב לאיכות. פוטבול זה הענף הכי איכותי שקיים במשחקי הכדור הקבוצתי. זו עובדה

            6. לא הזכרתי איכות בשום תגובה.

  1. כיף של סיכום
    זה השלב בעונה שבו צריך לזכור שהמומנטום ישתנה תמיד.
    בשלב הזה בעונה שעברה הבילס נראו בלתי מנוצחים (אני זוכר תהיות על האם יש סיכוי שהם יסיימו עונה 17:0) והצ'יפס די גמגמו
    כרגע הניינרס נראים מצוין והבנגלס לא מצליחים לחבר שני דרייבים מוצלחים אבל לך תדע מה יהיה בנובמבר
    .
    כמה דברים שכן אפשר לראות כבר – הראמס לא נמושות כמו שכולם העריכו (מאיפה הגיע הנאקווה הזה בכלל), הג'טס כנראה עוד לא שם למרות הגנה מצוינת, דווקא טמפה נראים לא רע בכלל ובית NFC מזרח מסתמן כבית הכי תחרותי בליגה כשדאלאס הולכת להסתכל לאיגלס בעיניים בלי למצמץ

  2. זו השנה של הקאובויס !
    כן גבירותיי ורבותיי . שאף לא ישלה את עצמו , דאלאס היא האלופה הבאה . הניינרס ואיגלס יעשו קולות של מפריעים אבל לא יותר מזה ! .
    פולארד ופרסונס זה צמד קטלני וגם לאמב בזמן כתיבת שורות אלו , נמצא בכושר טוב.
    אבל… כן יש אבל .. פציעות . נקווה ונתפלל שהפציעות לא יעצרו את הקטר מטקסס.

    ואפרופו ספורט איזוטרי, מישהו יודע מתי מתחילה הליגה המקומית והמשמימה בכדורסל ?

  3. תודה לצוות. השבוע חטפתי תבוסה קשה בפנטזי, תבוסה שהייתה יכולה להימנע אם הייתי מחליף את לורנס ב-QB המחליף שלו ג'ינו סמית.
    בעניין המשחקים עצמם – פילי, הניינרס ודאלאס מסתמנות לדעתי כ-3 החזקות ב-NFC, בזמן שב-AFC, כל עוד לא יוכח אחרת, קנזס סיטי ביתרון משמעותי על כל האחרות, גם אם הם פותחים בעצלתיים כמו בעונה שעברה.

  4. אחלה סיכום באיכות וארומה של חו"ל.
    בינתיים ה NFC נראה יותר מאיים מאשר ה AFC, אבל חלק מהקבוצות עדיין בשלב החימום ואסור למהר ולהסיק מסקנות נחרצות.

    ולבירדמן המוריד – בבדיקה מדעית הוכח כי כתבות שלא מזכירות את לברון זוכות ל 86.3% פחות תגובות.

      1. בירדמן היקר,
        כמובן שהתלוצצתי, לא עשיתי בדיקה מדעית בנושא כמות תגובות ביחס לנוכחות מילות טריגר מסוימות … למרות שנראה לי הגיוני ש- it's a thing

  5. לא יודע איפה אתם ומה אתם עושים כרגע, אבל לעזב הכול ומהר לפתוח ליגת אלופות מנצ'סטר סיטי נגד הכוכב האדום.

  6. במשחק של דנבר וושינגטון
    היה הייל מארי מטורף של ווילסון לכפות הארכה, פשוט מטורף לחלוטין
    לא הגיוני שהוא לא ניצח את המשחק הזה אחרי המהלך הזה
    חוץ מזה תודה ענקית למדור הכי נפלא שיש לנו באתר הזה ובישראל בכלל
    קורא בשקיקה כל כתבה, לצערי לא מגיב מספיק
    ווילסון של הגטס לא יאומן שהוא נבחר בבחירה השניה
    ברייס יאנג נראה שאין לו את זה בכלל
    פשוט אין לא את המבט בעיניים, הקילר אינסטיקט

    1. שום דבר בהייל מרי לא היה 'של' ווילסון. פוקס שלא קשור אליו בכלל. המשחק לא הגיע להארכה והוא רגיל כבר להפסיד לוושינגטון ככה…

      1. אני רק רוצה לדעת איך מתקדם הפרוייקט של שון פייטון אחרי "עבודת האימון הכי גרועה אי פעם" שהייתה בדנבר שנה שעברה
        האקט אחרי שני משחקים היה 1-1
        פייטון אחרי שני משחקי בית נגד קבוצות חלשות הוא 0-2

כתיבת תגובה

סגירת תפריט