סיכום אליפות העולם חלק ב' – דירוג העוצמה / צוות הופס

אתר פיב"א

אחרי שהסיכום הכללי של אליפות העולם כבר עלה, הפעם אנחנו בסיכום של דירוג העוצמה שהעלינו לפני האליפות בשני חלקים – קודם השוואת הדירוג הממוצע שנתנו לדירוג הסופי, ואחר כך בדיקה מי מהמדרגים הצליח יותר.

השוואת הממוצע לדירוג הסופי:

32. חוף השנהב – פוסטר, אורי ועמיחי – 32, רועי – 31. ממוצע – 31.75. דירוג סופי – 27:

הנבחרת שאנחנו חשבנו שתהיה הכי חלשה הצליחה להשיג ניצחון אחד דרמטי על איראן בשלב הראשון, וגם ההפסד לצרפת היה יחסית צמוד והגיע אחרי משחק לא רע בכלל שלהם, מה שהוביל לכך שהם הצליחו להגיע למקום האחרון שהוביל למוקדמות האולימפיאדה בקיץ הבא. הסיכוי שלהם שם קטן מאוד כמובן, אבל עצם ההשתתפות שם יכולה להגביר את הפופולריות של הכדורסל במדינה.

31. לבנון – עמיחי – 30, אורי ורועי – 29, פוסטר – 28. ממוצע – 29. דירוג סופי – 23:

זה התחיל בצמד תבוסות ללטביה וקנדה, כולל התבוסה הגדולה ביותר בכלל באליפות הזאת, אבל בהמשך הם כבר גררו את צרפת לקרב צמוד מאוד, והשיגו צמד ניצחונות על חוף השנהב ואיראן בשלב הבתים השני, כך שסגנית אלופת אסיה מסיימת שנייה בין נציגות אסיה גם כאן, עם ההבדל הקטן שאוסטרליה וניו זילנד נכללות באליפות אסיה, אבל לא נחשבות אסייתיות באליפות העולם.

30. איראן – רועי – 32, אורי – 30, עמיחי – 29, פוסטר – 23. ממוצע – 28.5. דירוג סופי – 31:

אפשר לומר שהצוות זיהה שהאיראנים נחלשו ביחס לאליפות העולם הקודמת, ומדובר באחת מ-3 הנבחרות היחידות באליפות הזאת ללא אף ניצחון. נגד חוף השנהב ולבנון הם היו קרובים, והם לא קיבלו את ארה"ב, מה שסייע להם להימלט מהמקום האחרון.

29. ירדן – עמיחי – 31, פוסטר, אורי ורועי – 27. ממוצע – 28. דירוג סופי – 32:

את תואר הנבחרת הכי גרועה באליפות נשאיר לאיראן, אבל הירדנים מסיימים במקום האחרון בגלל תבוסה ב-48 הפרש נגד ארה"ב. רונדיי הוליס-ג'פרסון נתן כמה תצוגות קליעה יפות, כולל אחת שכפתה הארכה נגד ניו זילנד, אבל באליפות העולם, בניגוד לחלק מהמפעלים באירופה, גם ההפרש בו הפסדת בהארכה מחושב בהפרש הסלים, וזו הסיבה לכך שהם במקום האחרון ולא איראן.

28. מצרים – אורי ורועי – 26, עמיחי – 28, פוסטר – 31. ממוצע – 27.75. דירוג סופי – 20:

הניצחון על ירדן היה די צפוי, אבל החלק המפתיע מבחינת מצרים היה הניצחון המוחץ על מקסיקו 100- 72 בסוף שלב הבתים הראשון, ויחד עם הניצחון של מקסיקו על ניו זילנד, מצרים הצליחו לסיים בראש הבית של משחקי הדירוג ובמקום ה-20 המכובד, במרחק קטן מאוד מהכרטיס הישיר לאולימפיאדה של נציגת אפריקה, אבל רק כמעט והם ישתתפו במוקדמות.

27. אנגולה – עמיחי – 25, אורי ורועי – 28, פוסטר – 29. ממוצע – 27.5. דירוג סופי – 26:

הניצחון שלהם על הפיליפינים בשלב הראשון שם אותם בעמדה טובה, כך שגם העובדה שהם ספגו את הניצחון היחיד של סין לא מנעה מהם להשתלט על המקום השלישי בבית במשחקי הדירוג, ועם הפרש סלים מספיק טוב לאור היריבות בדרך, גם במקום ה-26 שיאפשר להם לקחת חלק במוקדמות המשחקים האולימפיים בשנה הבאה.

26. כף ורדה – פוסטר – 21, עמיחי – 26, רועי – 30, אורי – 31. ממוצע – 27. דירוג סופי – 28:

ניצחון אחד כמעט סנסציוני על ונצואלה שם אותם בעמדה טובה מהצפוי בסיום השלב הראשון, אבל ההצטלבות במשחקי הדירוג עם יפן ופינלנד החזקות גרמה לכך שהם מסיימים במקום ה-28, הטוב ביותר ששווה חופש גדול בשנה הבאה ולא מוקדמות אולימפיאדה.

25. דרום סודן – אורי ורועי – 25, עמיחי – 27, פוסטר – 30. ממוצע – 26.75. דירוג סופי – 17:

לפני האליפות הנחנו שמדובר באחת מ-8 הנמושות של הטורניר, אך הם הוכיחו לנו את הטעות מהרגע הראשון. קרליק ג'ונס להט לאורך כל האליפות והוביל את הנבחרת שלו לקרב צמוד נגד פורטו ריקו שהסתיים רק בהארכה, קרב שבדיעבד הכריע את המקום בשלב השני, ואחר כך הוביל את הנבחרת לניצחונות מוחצים על סין, הפיליפינים ואנגולה, והמקום הטוב ביותר מבין אלו שלא עלו לשלב השני, ששווה גם כרטיס ישיר לאולימפיאדה, בה אולי פחות יזלזלו בהם.

24. ונצואלה – פוסטר, אורי, רועי ועמיחי – 24. ממוצע – 24. דירוג סופי – 30:

לאור ההגרלה הקשה, אף אחד לא היה מאוכזב מונצואלה יותר מדי אם הם היו מסתפקים בניצחון אחד באליפות הזאת, אבל אפילו את האחד הזה הם לא השיגו עם הפסד צמוד לכף ורדה. למזלם, איראן וירדן הובסו בצורה קשה יותר, והם הצליחו לגרור את רוב היריבות למשחקים צמודים יחסית, כך שהם רק במקום ה-30, אבל מדובר בפעם הראשונה שנבחרת שאינה מאסיה או אפריקה מסיימת בלי ניצחון מאז 2010, אז עשתה זאת קנדה.

23. יפן – פוסטר – 26, אורי ורועי – 22, עמיחי – 19. ממוצע – 22.25. דירוג סופי – 19:

למרות בית המוות בשלב הראשון, היפנים הצליחו לעשות קאמבק מרשים מאוד ברבע האחרון נגד פינלנד ולצאת עם ניצחון, ואחר כך לעשות קאמבק ברבע האחרון גם נגד ונצואלה, לפני שהגיע ניצחון נוח יותר נגד כף ורדה שהבטיח ליפנים את הדירוג הטוב ביותר מבין האסייתיות ומקום באולימפיאדה שנייה ברציפות, אחרי שאת הקודמת הם אירחו. בסך הכל טורניר מוצלח לקהל הביתי הזה.

22. הפיליפינים – עמיחי – 22, פוסטר, אורי ורועי – 20. ממוצע – 20.5. דירוג סופי – 24:

הנבחרת המארחת השנייה שהשתתפה באליפות, וזו שמארחת את שלבי ההכרעה, מאוכזבת הרבה יותר מהעניינים, ותודה לניצחון הבודד על סין במחזור הסיום שהקפיץ אותם משמעותית בדירוג הסופי ושולח אותם למוקדמות האולימפיאדה. ג'ורדן קלארקסון סיים שני בנקודות למשחק עם 26, אבל עם 41.1% מהשדה ו-46.7% אפקטיבי הוא היה עם האחוזים הנמוכים ביותר מבין אלו שקלעו יותר מ-14 נקודות למשחק.

21. סין – פוסטר – 25, עמיחי – 20, אורי – 19, רועי – 16. ממוצע – 20. דירוג סופי – 29:

עוד נבחרת שהיו לה ציפיות גבוהות יותר מהתוצאות בסיום, וזה כולל כמה תבוסות קשות בשלב הראשון מבחינתם, ועל אף הניצחון על אנגולה, הגיע במחזור הסיום הפסד לפיליפינים שהחזיר אותם למקום האחרון בבית וה-29 הסופי, מה שאומר שגם הם יראו את המוקדמות של האולימפיאדה מהבית.

20. ניו זילנד – עמיחי – 23, רועי – 19, פוסטר – 18, אורי – 17. ממוצע – 19.25. דירוג סופי – 22:

בסופו של דבר, ניו זילנד השיגו את התוצאות שהם רצו, כלומר מאזן סביר, הופעות מכובדות בשלב הראשון ומקום במוקדמות האולימפיאדה. עם זאת, שני הניצחונות שלהם על ירדן ומצרים היו צמודים ביותר, אחד בהארכה ואחד ב-2 נקודות, ולא היה חסר הרבה כדי שהם יאבדו גם את המשחקים האלה.

19. גאורגיה – אורי ורועי – 23, עמיחי – 18, פוסטר – 12. ממוצע – 19. דירוג סופי – 16:

המדורגת הנמוכה ביותר בדירוג שלנו שהגיעה ל-16 האחרונות, ובמקרה הזה הנבחרת שגם דורגה בדיוק במקום ה-16. 2 ניצחונות נוחים על כף ורדה ואחר כך ונצואלה בשלב הראשון עשו את העבודה, וכשההפסדים היו לסלובניה, גרמניה ואוסטרליה אפשר להסתכל על זה כטורניר לא רע בכלל עבור הנבחרת של גוגה ביטדזה וסנדרו מאמוקלאשווילי.

18. מונטנגרו – אורי ורועי – 21, פוסטר – 19, עמיחי – 12. ממוצע – 18.25. דירוג סופי – 11:

הנבחרת של ניקולה ווצ'ביץ' לא התקשתה נגד מקסיקו ומצרים, ואף גררה את ארה"ב לקרב צמוד יחסית וניצחה את יוון בקרב צמוד במחזור האחרון, כך שבסופו של דבר היא מסיימת במקום ה-11 המכובד. התבוסה נגד ליטא והעובדה שהם שיחקו נגד ארה"ב הציבו להם תקרה ברורה, אבל הם עשו את המקסימום בהתחשב בתקרה הזאת.

17. פורטו ריקו – פוסטר – 22, אורי – 18, עמיחי – 16, רועי – 14. ממוצע – 17.5. דירוג סופי – 12:

בלי סגל מוכשר במיוחד, פורטו ריקו שמרו על המסורת ורשמו הופעה מכובדת מאוד באליפות. את הקרב העיקרי בשלב הראשון נגד דרום סודן הם ניצחו בהארכה, והניצחון שלהם על הרפובליקה הדומיניקנית בשלב השני הפך לגמרי את הבית, ואפשר להם לסיים גם לפני הנבחרת של טאונס בדירוג הסופי. זה נכון שהם הגיעו לקרב ישיר על רבע הגמר נגד איטליה וקלעו רק 57 נקודות, אבל בסוף המחסור בכישרון ביחס לאיטלקים הכריע את המאבק ההוא.

16. מקסיקו – עמיחי – 21, רועי – 17, פוסטר – 16, אורי – 15. ממוצע – 17.25. דירוג סופי – 25:

רוב המדרגים חשבו שמקסיקו היא נבחרת עדיפה על מונטנגרו ויכולה לעלות לשלב השני, אך לא רק שהם הובסו בידי מונטנגרו וליטא, הם גם הוסיפו תבוסה נגד מצרים, וכמעט שאפילו לא הגיעו למוקדמות, אך צמד ניצחונות במשחקי הדירוג על ניו זילנד וירדן שיפרו את מצבם והם ישחקו במוקדמות האולימפיאדה בשנה הבאה.

15. לטביה – רועי – 18, עמיחי – 17, אורי – 16, פוסטר – 15. ממוצע – 16.5. דירוג סופי – 5:

הסנסציה הגדולה של האליפות. נבחרת לא רעה, אבל עם הגרלה אכזרית במיוחד ובלי הכוכב שלה שנפצע בהכנות לאליפות, והציפיות היו שהם ינצחו את לבנון ואז יודחו. עם זאת, רבע אחרון ענק אחד העלה אותם על חשבון צרפת, ובשלב השני הם היממו את אלופת העולם מספרד ונקבו את החור הראשון בספינה, הביסו את ברזיל בקרב הישיר על רבע הגמר, כמעט היממו גם את גרמניה ברבע הגמר, וסגרו את האליפות עם ניצחון על איטליה, פירוק לגורמים של ליטא, המקום החמישי באליפות ושיא היסטורי של 17 אסיסטים של ארתורס זגארס בניצחון 98- 63 על ליטא.

14. ברזיל – פוסטר – 17, עמיחי – 15, אורי ורועי – 13. ממוצע – 14.5. דירוג סופי – 13:

בשלב הראשון הכל הלך לפי הציפיות עם ניצחונות קלים על איראן וחוף השנהב ומאבק מכובד לפני ההפסד לספרד, אבל ראול נטו נפצע להם נגד איראן. מי שפרח בלעדיו היה הרכז יאגו סנטוס, שהוביל את אחת מהסנסציות הגדולות של האליפות עם הניצחון על קנדה בשלב השני וקרב ישיר על רבע הגמר נגד לטביה, שם הם נכנעו לסנסציה גדולה עוד יותר.

13. יוון – אורי – 14, פוסטר – 13, רועי – 12, עמיחי – 9. ממוצע – 12. דירוג סופי – 15:

ללא יאניס אנדטוקומבו, היוונים עשו את שלהם בשלב הראשון בקושי רב, כשנגד ניו זילנד הם נאלצו לחזור מפיגור 15 בקרב הישיר על המקום בשלב השני. בשלב השני הם כבר הפסידו פעמיים לליטא ומונטנגרו, כך שהם נאלצים להסתפק במקום ה-15 באליפות הזאת ובתקווה שיאניס יבוא למוקדמות האולימפיאדה בשנה הבאה, כי בינתיים חסר להם לא מעט.

12. הרפובליקה הדומיניקנית – עמיחי ופוסטר – 14, אורי – 10, רועי – 9. ממוצע – 11.75. דירוג סופי – 14:

את השלב הראשון סיימה הנבחרת של קארל אנתוני טאונס במאזן מושלם, אבל עם 3 ניצחונות צמודים, והמזל הזה בגד בהם נגד פורטו ריקו, כשהפסד 102- 97 שלח אותם למשחק ראש בראש נגד סרביה. הסרבים פירקו 112- 79 בקרב שאפילו לא היה בין יוקיץ' לטאונס בגלל שיוקיץ' לא השתתף באליפות, והרפובליקה הדומיניקנית סיימה בערך איפה שחזינו לה מראש, אבל אחרי שהיה נדמה שהיא בדרך הבטוחה לרבע הגמר.

11. איטליה – רועי – 15, עמיחי – 13, פוסטר – 9, אורי – 8. ממוצע – 11.25. דירוג סופי – 8:

האיטלקים חוזרים ל-8 הגדולות, לראשונה במאה ה-21, אבל למעט הניצחון המפתיע והדרמטי על סרביה, שסיבך את כולם, קשה לומר שהם הרשימו בצורה יוצאת דופן הפעם. תבוסה 100- 63 לארה"ב שהוציאה עצבים ברבע הגמר, ואחר כך הפסדים ללטביה וסלובניה, מיקמו את האיטלקים במקום ה-8 והאחרון מבין משתתפות רבע הגמר.

10. ליטא – אורי – 12, רועי ועמיחי – 11, פוסטר – 10. ממוצע – 11. דירוג סופי – 6:

הליטאים הפעם הצליחו טוב יותר מהתחזית שלנו והרשימו מאוד בשני השלבים הראשונים, החל מניצחונות קלילים גם בלי להתמודד עם נמושות של ממש, וכלה בניצחון על ארה"ב. עם זאת, ברבע הגמר הם החזיקו רק מחצית נגד סרביה והם סוגרים את האליפות עם תבוסה ב-35 הפרש נגד לטביה, מה שקצת פוגם בתחושה של האליפות הטובה יחסית שהייתה להם.

9. פינלנד – פוסטר ואורי – 11, רועי ועמיחי – 10. ממוצע – 10.5. דירוג סופי – 21:

הנבחרת הפינית קצת אכזבה ביחס לציפיות, כשבנוסף ל-2 הפסדים נגד גרמניה ואוסטרליה הם גם איבדו יתרון משמעותי והפסידו ליפן, אבל במשחקי הדירוג לאורי מרקאנן והחברים תיקנו את הרושם עם 2 ניצחונות קלילים על כף ורדה ואחר כך ונצואלה, כך שהם מסיימים במיקום סביר בהתאם לנסיבות, ויקוו להצלחה גדולה יותר במוקדמות האולימפיאדה בשנה הבאה.

8. סרביה – אורי – 9, רועי – 8, עמיחי – 7, פוסטר – 4. ממוצע – 7. דירוג סופי – 2.

סגנית אלופת העולם מ-2014 שוב מגיעה אל הגמר ונתקעת שם, הפעם אחרי אליפות שבה היו פערים גדולים בין המשחקים הטובים, כמו נגד ליטא וקנדה, ובין המשחקים הפחות טובים, כמו נגד איטליה וגרמניה. התקווה שלהם לאולימפיאדה זה שניקולה יוקיץ' יצטרף לנבחרת שרק צריכה עוד כוח אחד משמעותי כדי ללכת עד הסוף.

7. גרמניה – עמיחי – 8, רועי – 7, פוסטר – 6, אורי – 5. ממוצע – 6.5. דירוג סופי – 1.

אנחנו הסכמנו שמדובר בנבחרת ששווה רבע גמר ולא מעבר, אבל הגרמנים לא הסתפקו בזה והלכו עד הסוף עם מאזן מושלם, כשהם בעיקר צולחים לא מעט קרבות צמודים ודרמטיים, נגד אוסטרליה, לטביה, ארה"ב וסרביה, בניגוד לנבחרות אחרות שהביסו הרבה ואז התקשו ברגעי ההכרעה.

6. ספרד – פוסטר – 8, אורי – 7, רועי ועמיחי – 5. ממוצע – 6.25. דירוג סופי – 9:

אלופת העולם היוצאת פתחה טוב את האליפות עם 3 ניצחונות לא מורכבים יותר מדי בשלב הראשון, אבל אז הסתבכה בשני הרבעים האחרונים הגרועים בתולדותיה שהובילו להפסדים ללטביה וקנדה, וכך אלופת העולם היוצאת מסיימת את חלקה עוד לפני רבע הגמר.

5. סלובניה – פוסטר – 7, אורי ורועי – 6, עמיחי – 4. ממוצע – 5.75. דירוג סופי – 7:

לוקה דונצ'יץ' והחברים פתחו היטב עם 4 ניצחונות רצופים ונוחים, כולל אחד על אוסטרליה שהבטיח להם את המקום ברבע הגמר, אך מאז הדברים הסתבכו עבורם עם תבוסה נגד גרמניה וקרב נגד קנדה ברבע הגמר, בו הם התפרקו בחצי השני ודונצ'יץ' הורחק. הם לפחות יסיימו בטעם טוב עם ניצחון על איטליה והמקום השביעי בסופו של דבר.

4. אוסטרליה – פוסטר – 5, אורי ורועי – 4, עמיחי – 2. ממוצע – 4.25. דירוג סופי – 10:

מצד אחד, נבחרת שחזינו לה גדולות הודחה לפני רבע הגמר, אך מצד שני, קשה לומר שהאוסטרלים אכזבו בצורה יוצאת דופן כששני ההפסדים שלהם היו נגד נבחרות חזקות כמו גרמניה וסלובניה. הפספוס הגדול מבחינתם זה ההפסד הדרמטי לגרמניה בשלב הראשון, במשחק שבו התפתחות שונה הייתה משפיעה על פני האליפות כולה.

3. קנדה – עמיחי – 6, אורי ורועי – 3, פוסטר – 1. ממוצע – 3.25. דירוג סופי – 3.

גם אם מתעלמים מחוסר הניסיון הקנדי והעובדה שמדובר בהישג שיא עבורם במפעל, הנבחרת שלהם עשתה עבודה טובה בהתמודדות עם מגוון מצבים לאורך הטורניר, והם יוצאים עם מדליית ארד ועם תקווה לעשות אולי אפילו יותר מזה באולימפיאדה בשנה הבאה. יש גם סימני שאלה בקנדה, אבל מבחינתם זה טורניר מוצלח, גם אם הפסד בחצי הגמר זה בוודאי מאכזב.

2. צרפת – פוסטר ועמיחי – 3, אורי ורועי – 2. ממוצע – 2.5. דירוג סופי – 18:

האכזבה הגדולה ביותר של האליפות מגיעה מהנבחרת שתארח את האולימפיאדה בשנה הבאה, כשכולם חזו להם מקום גבוה בצמרת, אבל הם הודחו כבר אחרי 2 משחקים. הם כן שיפרו את מצבם קצת במשחקי הדירוג ונמנעו מהפסד מביך במיוחד נגד אחת מבין לבנון, איראן וחוף השנהב, אבל זה בוודאי לא מנחם אותם.

1. ארה"ב – פוסטר – 2. אורי, רועי ועמיחי – 1. ממוצע – 1.25. דירוג סופי – 4.

התקפית, האמריקאים רשמו אליפות מצוינת, אולי למעט ההארכה נגד קנדה וכמה דקות פה ושם, אבל הגנתית הם לא היו מספיק טובים וספגו 110 נקודות נגד ליטא, 113 נקודות נגד גרמניה ו-127 נקודות נגד קנדה (בהארכה, אחרי 111 בתום הזמן החוקי). על מנת להחזיר את הדומיננטיות האמריקאית, הם יצטרכו לבנות נבחרת שיהיה בה תיאום לאורך זמן, במקום להביא שחקנים אקראיים בכל טורניר גדול, מה שיוביל להצלחות לפעמים כנראה, אבל גם כישלונות.

השוואת המדרגים:

את ההשוואה בין המדרגים נעשה על פי ניקוד שלילי שיעבוד לפי הכללים הבאים:

1. בשלב הראשון, מודדים עבור כל נבחרת את הפער בין הדירוג שלה באליפות ובין כמה שכל מדרג נתן לה, ונותנים חצי נקודה על כל פער בדירוג (למשל, איראן סיימו 31, אז מי שדירג אותם 32 מקבל חצי נקודה ומי שדירג אותם 23 מקבל 4 נקודות, וכך עבור כל הנבחרות).
2. מודדים כמה מתוך 16 הראשונות פספס כל אחד מהמדרגים והוא מקבל ניקוד בהתאם. (למשל, אם מישהו מהמדרגים זיהה נכונה 13 מתוך 16 הראשונות, הוא מקבל 3 נקודות שהוא פספס).
3. מודדים כמה מתוך העולות לרבע הגמר פספס כל אחד מהמדרגים והוא מקבל ניקוד כפול 2. (למשל, אם מישהו מהמדרגים זיהה נכונה 5 מתוך העולות לרבע הגמר, הוא יקבל 6 נקודות, שזה 3 שהוא פספס כפול 2).
4. מודדים כמה מתוך העולות לחצי הגמר פספס כל אחד מהמדרגים והוא מקבל ניקוד כפול 3. (למשל, אם מישהו מהמדרגים זיהה נכונה 2 מתוך העולות לרבע הגמר, הוא יקבל 6 נקודות, שזה 2 שהוא פספס כפול 3).
5. לגבי הגמר, זה לא רלוונטי, כי אף אחד מאיתנו על סרביה או גרמניה בין 2 הראשונות.
6. חישוב מצטבר של הניקוד.

jefffoster:

קנדה 2+
ארה"ב 2+
צרפת 15+
סרביה
אוסטרליה 5+
גרמניה
סלובניה =
ספרד 1+
איטליה 1-
ליטא 4-
פינלנד 10+
גאורגיה 4+
יוון 2+
הרפובליקה הדומיניקנית =
לטביה 10-
מקסיקו 9+
ברזיל 4-
ניו זילנד 4+
מונטנגרו 8-
הפיליפינים 4+
כף ורדה 7+
פורטו ריקו 10-
איראן 8+
ונצואלה 6+
סין 4+
יפן 7-
ירדן 5+
לבנון 5-
אנגולה 3-
דרום סודן 13-
מצרים 11-
חוף השנהב 5-
סך הכל – 88.
כמה חסרות ב-16 הראשונות – 3.
כמה חסרות ב-8 הראשונות – 3 (*2=6).
כמה חסרות בחצי הגמר – 1(*3=3)
סך הכל סופי – 100.

אורי:

ארה"ב 3+
צרפת 16+
קנדה =
אוסטרליה 6+
גרמניה
סלובניה 1+
ספרד 2+
איטליה =
סרביה
הרפובליקה הדומיניקנית 4+
פינלנד 10+
ליטא 6-
ברזיל =
יוון 1+
מקסיקו 10+
לטביה 11-
ניו זילנד 5+
פורטו ריקו 6-
סין 10+
הפיליפינים 4+
מונטנגרו 10-
יפן 3-
גאורגיה 7-
ונצואלה 6+
דרום סודן 8-
מצרים 6-
ירדן 5+
אנגולה 2-
לבנון 6-
איראן 1+
כף ורדה 3-
חוף השנהב 5-
סך הכל – 84.
כמה חסרות ב-16 הראשונות – 3.
כמה חסרות ב-8 הראשונות – 3(*2=6).
כמה חסרות בחצי הגמר – 2(*3=6)
סך הכל סופי – 99.

רועי:

ארה"ב 3+
צרפת 16+
קנדה =
אוסטרליה 6+
ספרד 4+
סלובניה 1+
גרמניה
סרביה
הרפובליקה הדומיניקנית 5+
פינלנד 11+
ליטא 5-
יוון 3+
ברזיל =
פורטו ריקו 2-
איטליה 7-
סין 13+
מקסיקו 8+
לטביה 13-
ניו זילנד 3+
הפיליפינים 4+
מונטנגרו 10-
יפן 3-
גאורגיה 7-
ונצואלה 6+
דרום סודן 8-
מצרים 6-
ירדן 5+
אנגולה 2-
לבנון 6-
כף ורדה 2-
חוף השנהב 4-
איראן 1-
סך הכל – 88.
כמה חסרות ב-16 הראשונות – 3.
כמה חסרות ב-8 הראשונות – 3(*2=6).
כמה חסרות בחצי הגמר – 2(*3=6).
סך הכל סופי – 103.

עמיחי:

ארה"ב 3+
אוסטרליה 8+
צרפת 15+
סלובניה 3+
ספרד 4+
קנדה 3-
סרביה
גרמניה
יוון 6+
פינלנד 11+
ליטא 5-
מונטנגרו 1-
איטליה 5-
הרפובליקה הדומיניקנית =
ברזיל 2-
פורטו ריקו 4-
לטביה 12-
גאורגיה 2-
יפן =
סין 9+
מקסיקו 4+
הפיליפינים 2+
ניו זילנד 1-
ונצואלה 6+
אנגולה 1+
כף ורדה 2+
דרום סודן 10-
מצרים 8-
איראן 2+
לבנון 7-
ירדן 1+
חוף השנהב 5-
סך הכל – 77.
כמה חסרות ב-16 הראשונות – 2.
כמה חסרות ב-8 הראשונות – 3(*2=6).
כמה חסרות בחצי הגמר – 3(*3=9)
סך הכל סופי – 94.

דירוג המדרגים שלנו:

4. רועי ויינברג – עם 103 נקודות שליליות.

3. Jefffoster10 – עם 100 נקודות שליליות.

2. אורי הדר – עם 99 נקודות שליליות.

1. עמיחי קטן – עם 94 נקודות שליליות.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. יפה מאוד. תודה רבה.
    רק אומר שהפודקאסט "שוט" היו מאוד קרובים בכל התחזיות שלהם לתוצאות האמיתיות (למעט לטביה/צרפת וקצת איטליה), אז מי ששמע את הפודקאסט לא הופתע בכלל מהתוצאות. אני חושב שההפתעה הכי גדולה של האליפות הזו היא הרמה הכללית והעניין שהיה בה.

  2. כל הכבוד
    ועכשיו לאולימפיאדה
    8 כרטיסים כבר יש
    והם הולכים
    לצרפת המארחת
    יפן נציגת אסיה
    דרום סודאן נציגת אפריקה
    אוסטרליה נציגת אוקינאיה
    ארה"ב נציגת אמריקה
    קנדה נציגת אמריקה
    סרביה נציגת אירופה
    גרמניה נציגת אירופה
    על 4 הכרטיסים הנותרים יתמודדו 24 נבחרות
    והם
    ספרד
    יוון
    סלובניה
    איטליה
    ליטא
    לטביה
    פינלנד
    גיאורגיה
    מונטונגרו
    ברזיל
    הדומינקנית
    פרוטו ריקו
    מקסיקו

    ניו זילנד
    בחריין
    לבנון
    הפיליפינים
    סין
    קמרון
    חוף השנהב
    מצרים
    אנגולה
    בהאמה
    פולין
    קרואטיה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט