אירועי דיומא – 09.09.2023 – קרבות הדירוג במונדובאסקט, טניס ואופניים

כדורסל / רועי ויינברג

11:45-סלובניה-איטליה. הופעת הפרידה של לוקה דונצ'יץ' מהאליפות ושל ג'יג'י דאטומה מהכדורסל. אחרי שנים בפנרבחצ'ה ובמילאנו, הפאוור עם אחת הקליעות הטובות בתולדות המפעל תולה את הנעליים בסיום האליפות. רק זה מספיק בשביל לראות אותו עולה לפרקט (כשהמתקדמים יזכרו את תקופתו בבוסטון), אבל סלובניה טובה יותר וכנראה תסיים שביעית.

15:00-לטביה-ליטא. משחק מעניין ברמה הטקטית בין 2 מדינות עם שם דומה. מצד אחד הנעת הכדור המהפנטת של הלטבים, בפעם האחרונה בטורניר, ומהצד השני העוצמה של הליטאים בצבע. לכן זה מפגש ששווה צפייה ברמה העכברית, בין 2 אובר אצ'יבריות גדולות. המנצחת תסיים במקום החמישי.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב – גמר הנשים

23:00 (יורוספורט): ארינה סבאלנקה – קוקו גאוף: הבלארוסית בת ה-25, שתעלה בכל מקרה לראש הדירוג העולמי בשבוע הבא, פתחה היטב את השנה, כשזכתה באליפות אוסטרליה, שהיה לתואר הגרנד סלאם הראשון שלה בקריירה. היא תשאף גם לסיים את עונת הגרנד סלאמים עם זכיה נוספת בטורניר גדול. סבאלנקה היא שחקנית גבוהה ובעלת עוצמות חזקות בחבטות מכת הפתיחה שלה ומן הקו האחורי. כל אלה עמדו לימינה כשנדרשה לחזור מפיגור מערכה (ושבירה לחובתה בכל אחת משתי המערכות הבאות) בחצי הגמר מול מדיסון קיז. בת ארצה של האחרונה, קוקו גאוף, נחשבת לטניסאית מנוסה בסבב, על אף 19 שנותיה, כיוון שהפכה למקצוענית בגיל 14. גאוף, שמדורגת שישית בעולם, היא טניסאית מגוונת, שמצטיינת גם במשחק הזוגות, מה שמסייע לה לשחק היטב ליד הרשת. גאוף שיחקה כבר בגמר גרנד סלאם, ברולאן גארוס 2022, והפסידה לאיגה שוויונטק. בנסיונה השני במעמד זה, היא תקווה לתוצאה רצויה יותר מבחינתה, גם בעזרת 30 אלף הצופים שיעודדו אותה במרץ רב.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 14

קטע 13 של אתמול, עם שלושת הטיפוסים הפירנאים הרצחניים המסתיימים בטורמאלה, צפוי להיזכר כזה שסיים את הפרק התחרותי של המירוץ. קבוצת בריחה כצפוי לא ממש הייתה לנו, והדבוקה בראשות יומבו ויסמה התגלגלה קדימה אל עבר הטיפוס הראשון של הקול ד'אוביסק. כבר בטיפוס זה ראינו את אחד משלושת המובילים של האמירויות, ז'ואאו אלמיידה, מאבד מגע עם הדבוקה. אלא שאותו הטיפוס הביא לנו סיפור גדול הרבה יותר, זאת כאשר מי שעוד איבד מגע עם הדבוקה היה רמקו אוונפול. הבלגי נראה רע מאד, כשהדבוקה התרחקה ממנו ומקבוצתו במהירות, מה שגרם לו לאבד בסופו של דבר זמן בלתי נתפס של 27 דקות (מסיבות שלא הובהרו עד כתיבת שורות אלו). מכאן ואילך ניתן האות להתעללות של יומבו ויסמה בשאר חברי ה-GC. הקבוצה הצהובה המשיכה להוביל את הדבוקה בשלושת הטיפוסים הקשים, מה שדילל את הדבוקה עד לטורמאלה לכדי כ-13 רוכבים. על הטיפוס המסיים, כשוילקו קלדרמן סיים את תפקידו כ-8 ק"מ לסיום, מי שעבר לחזית היה יונאס וינגגור. זוכה הטור ניער את שארית הדבוקה מספר פעמים, מה שהותיר מאחור מתחרים כאלכסנדר ולאסוב ומארק סולר. לאחר ניעורים אלה, הדני כבר ברח קדימה במלוא המהירות, כשבשעה זו נותרו בקבוצה, מלבד חבריו ספ קוס ופרימוז' רוגליץ, רק חואן איוסו, אנריק מאס וקיאן אויטדברוקס הצעיר. מלאכת הרדיפה אחר הדני נפלה בעיקר על שני הספרדים, כשניסיון בריחה קצר של מאס קדימה נענה באחד כזה של קוס. וינגו המשיך קדימה, תוך שהוא פותח פער של כדקה על הקבוצה, עד שכק"מ לסיום, היה זה תורו של קוס לברוח קדימה במלוא המהירות. כאן וינגו כבר חצה את הקו ראשון, למה שהפך לניצחון השלישי במירוץ של קבוצתו, לאחר אלה של רוגליץ' וקוס. החולצה האדומה של קוס חצתה את הקו חצי דקה לאחר המנצח, ועל מנת להשלים את ההתעללות, מי שחצה שלישי את הקו היה רוגליץ', שלוש שניות אח"כ, תוך שהוא פותח פער של מספר שניות על שלושת האחרים. ה-1-2-3 של צרעות הטרף בקטע הפך לכזה גם ב-GC, משהו שבאמת לא זכור לחובבי הענף. לפיכך קוס ממשיך להוביל במירוץ, כעת לפני רוגליץ' (1:37+) וינגגור (1:44+), איוסו (2:37+), מאס (3:06+), סולר (3:10+), לאנדה (4:12+), ולאסוב (5:02+), אויטדברוקס (5:30+) ואלמיידה (8:39+).
קטע 14 של היום הוא השני שייקח את המירוץ לפירנאים הצרפתים. כאן נקבל, לאחר פתיחה שטוחה, שני טיפוסים קשים ביותר בדמותם של הקול ד'הוארסר והפוארטו דה לאראו, כשהאחרון הוא אחד הטיפוסים הקשים ביותר במירוץ זה. אך הסיום, המחזיר את הקטע לספרד, ייחתם בטיפוס המעט יותר קל ללארה בלאגואה, טיפוס מדרגה 1 אמנם, אך כזה שהולך ומתמתן לקראת סיומו. לאחר מאורעות אתמול, ניתן לומר שהדינמיקה של המירוץ משתנה לחלוטין. כבר אפשר לומר די בביטחון שקבוצת יומבו ויסמה פחות תתאבד על הקטע ותעבור למוד הגנתי יותר, מה שיאפשר לבריחה גדולה לצאת לדרך, כשצרעות הטרף ידאגו שאף אחד שהוא גבוה מדי ב-GC ימצא עצמו בחזית, מה שיכול בהחלט לקרות פחות או יותר בכל אחד מקטעי הטיפוס מעתה. שידור ביורוספורט 1 ב-12:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. תודה לשניכם
    מדוודב העיף לפנות בוקר את אלקרז ויפגוש בגמר הגברים את נולה.
    הניצחון הזה מהווה הפתעה כשרבים שיערו שהגמר יהיה בין הסרבי לספרדי.
    מה המצב בין מדוודב לנולה בגמרים של תחרויות שנערכו בעבר?
    בטח יש באיזה מקום טניס רפרנס.
    פגרת הנבחרות עוצרת את הליגות בעולם.
    לעניין אחר, חייב להגיד שקראתי את חיים אלמקייס והתחברתי לתלונה שלו נגד יוסי בניון ולהחלטה לוותר על זהבי בנבחרת.
    זו שטות נוראית לוותר עליו. זהבי הוא לוקסוס שאסור לוותר עליו בגלל ענייני אגו מטומטמים במיוחד אם הכל מתחיל ונגמר בחדר לבד במלון. ממש גנון!!!
    אבל תמיד ידענו שיוסל'ה הוא ילדון רגיש.
    מה היתה הבעייה לקבל את ההצעה של זהבי ולתת לו לשלם על החדר במלון כל פעם שהנבחרת ביחד לפני משחקים, במיוחד אחרי שהוא הסביר שאינו ישן טוב כשיש עוד אדם אתו בחדר?
    לא רואה מה הבעיה של הניבחרת לתת לו לשלם על החדר במלון?
    הסיכום? אגו…

    1. מדבדייב הגיש בצורה יציבה מאוד לאורך כל המשחק, דבר שסייע בידו לגבור על אלקראז. המאזן הפנימי בין הטניסאים הוא 9:5 לטובתו של נובאק. הם נפגשו פעמיים בתחילת השנה והחליפו ביניהם נצחונות. המאזן ביניהם בגמרים של גרנד סלאם הוא ניצחון אחד לכל. נובאק ניצח בגמר במלבורן ב-2021 ומדבדייב גבר עליו בגמר בניו יורק באותה השנה.
      אינני יודע אם יש למאזן זה חשיבות מיוחדת. כל משחק מתפתח בצורה ייחודית לו. הטניסאי הרוסי ישתמש, כפי הנראה, ככל היותר במכות הפתיחה המעולות שלו ונובאק יפעיל את משחק ההגנה המצוין שלו, ואולי ינסה להאריך את הנקודות.
      https://www.atptour.com/en/players/atp-head-2-head/novak-djokovic-vs-daniil-medvedev/d643/mm58

    2. מסכים איתך בהחלט לגבי זהבי. חבל מאוד ששחקן מצוין, שמשחק בצורה מאוד יציבה לאורך הרבה שנים, אינו חלק מהנבחרת בגלל שטות כזאת. יכול להבינו שאינו מעוניין לישון עם מישהו אלא מעדיף את הפרטיות והשקט שנדרשים לו כדי להתכונן כראוי למשחק. הוא אינו ילד שיוצא לטיול שנתי ומקור היחס מצד ראשי הנבחרת אינו ברור.
      לעניות דעתי, ישנו קשר קלוש ממילא, במקרה הטוב, בין הלינה המשותפת של שחקני הנבחרת לבין שיפור היחסים החברתיים ביניהם (זוהי הרי בעצם מטרת העניין) והשפעת כל אלה על היכולת במגרש. הם אנשים מבוגרים שגם כך מכירים איש את רעהו מהמשחקים השונים (וכיום גם מן הרשתות החברתיות).

  2. עניין נוסף
    הלילה רעידת אדמה במרוקו, כ 7 בסולם ריכטר באזור מרקש.
    מעניין אם ישראל תשלח משלחת לעזור באיתור ניצולים? יש לנו שלום עם מרוקו (הפלא ופלא….) ואנחנו חייבים לעזור להם עם הניסיון שלנו. מה גם שיש פה בארץ רבים ואנשים טובים מאד דוברי מרוקאית שיכולים להצטרף למשלחות ולעזור בתקשורת.
    זה עושה לנו טוב עם העם המרוקאי ועם העולם.

  3. תודה.
    באסה ממש על רמקו. האמת שנראה כמו נפילה מנטלית.
    יומבו כותבים מחדש את ההגדרה של מה זה קבוצת רכיבה. לזכות בשלושת הטורים שהטור האחרון הוא 1-2-3 של זוכי הטורים זה פסיכי. הם היו נראים משועשעים מדי מהיום הראשון.
    התכנון שלהם פר יום בתוך טור והעבודה המשותפת לכדי שלמות פלוס כנראה אימונים הטובים מכולם (ובתקווה שלא הסימום הטוב מכולם), הופכים אותם למכונה שספק אם נראה שוב.

    1. חבל לי גם על אוונפול, אבל אלה דברים שיכולים לקרות, אפילו לספורטאים ברמתו של הבלגי. אחרי הכל, הוא אנושי בסך הכול ולעתים מרגישים לא טוב והעניינים אינם מסתדרים, קל וחומר במאמצים ארוכים וקשים כאלה. מסכים בהחלט לגבי הרכיבה הקבוצתית המעולה של יומבו-ויסמה.

  4. אמש נערכה תחרות ליגת היהלום בבריסל ונקבעו מספר תוצאות מעניינות.
    יאקוב אינגבריגצן שבר את שיא העולם ב-2000 מטר, מרחק שמשולב לעתים רחוקות בתחרויות השונות. הנורבגי בן ה-23 קבע 4:43.13, ובכך, כאמור, שיפר את שיאו של הישאם אל גארוז', הרץ הגדול ממרוקו, שעמד על 4:44.79. זהו שיא העולם השני שיאקוב שיפר העונה. קדם לו מרחק לא שגרתי נוסף של שני מיילים, שהאלוף האולימפי ב-1500 קבע בו 7:54.10 (עבר 3000 מטר ב-7:21 בקירוב במהלך הריצה).
    תוצאות אלה מעידות גם על היכולת לשפר בעתיד את שיאי העולם ב-1500 (בעל שיא אישי של 3:27.14), ב-3,000 ואולי גם ב-5,000.

    תוצאות מעולות נוספות נקבעו על ידי ארמנד דופלנטיס, שקפץ ל-6.10 במוט, שריקה ג'קסון הג'מייקנית שרצה 200 ב-21.48 ולורה מויר הסקוטית, שניצחה ב-3:55.34 ב-1500 והקדימה אך במעט את קיארה מגין האירית, שסיימה עם שיא לאומי נהדר של 3:55.87, בריצה ששמונה הראשונות בה ירדו מארבע דקות.
    לכל התוצאות:
    https://brussels.diamondleague.com/en/programme-results-brussels/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Brussels2023_CURRENTEVENT_JSON

  5. שני המהלכים האחרונים של דונציץ במחצית רק מראים איזה שקץ נהייה ממנו.
    הגנה זבל ואין לו חילופין וגם איסו במקום איזה אסיסט לפני הבאזר.
    לא כיף לראות אותו משחק.

    1. את החצי השני הוא פותח דווקא טוב אבל איכשהו תמיד יש הרגשה שמה שמעניין אותו באמת זו הסטט שלו.
      מילא הסל במבצע אישי בכלל בלי הנעת כדור אבל לעזוב שחקן בשביל לקחת ריבאונד הגנה? בזה הוא ספץ'

  6. דונציץ גם אם יקלע את השלשה המנצחת הוא אדיוט.
    ברוך אם אתה קורא, בכל יום אני לוקח את טומטום לפני אידיוטיץ.

  7. תודה פאקו.
    איזה יום היה אתמול. אני שמחה בשביל יומבו ומקווה שמבין שלושתם קוס יהיה המנצח, אחרי שעבד כל כך קשה בשבילם והוא מראה שיש לו את היכולת לרכב עד הפסגה.
    כמה שאלות שעלו לי:
    – השידור, או יותר נכון הגרפיקה, אתמול היו ממש חסרים. כאילו הרימו ידיים. לא הראו את הפערים ואת השיפועים בעליה האחרונה כשעוד לא היה ברור שזב סגור ויומבו משתלטים על העסק.
    חלק מזה היה מתוך כבוד לאוונפול, לא להראות כמה רע מצבו?
    – איך אין תחרות ליומבו? איפה אינאוס? איפה עוד רוכבים?
    – מה מצב יומבו לגבי העונה הבאה, עם השחיתות של הבעלים או משהו כזה?
    – מחזיקה אצבעות שלא יתברר עוד כמה שנים שהשתמשו בחומרים ממריצים.

    1. השידור של הוואלטה מזעזע לחלוטין. צריך פשוט לקחת את הצוות שם ולתת להם לעלות לבד את הטורמאלה בתור עונש. מפספסים באופן קבוע אירועים חשובים ומתמקדים על אחרים. הקריסה של אוונפול למשל בכלל לא זוהתה בזמן אמת, רק עד שהפרשנים תהו איפה הוא בכלל בפלוטון. גם אחרי שסטורר לקח את הבונוס בפסגה השנייה, היה איזה רוכב של יומבו ויסמה שלקח את המקום השני, ועד עכשיו לא ברור מי זה היה. הפיגור של רמקו, כמו שאמרת, לא היה ברור כלל, גם לא בזמן אמת. לא מתוך כבוד לרמקו, אלא מתוך חוסר כבוד למקצוע. פשוט זוועה, ואלה רק דוגמאות מאתמול.
      אינאוס שלחו לכאן בתור מוביל את גראן שפשוט מהתחלה לא היה מספיק טוב (בניגוד לג'ירו בו כמעט ניצח). בתכלס אין להם מספיק כח אש. אחרי ההתפרקות של רמקו יש את איוסו ומאס שינסו ללכת על הפודיום, אבל זה מה יש.
      לגבי יומבו ויסמה, זו שאלה ממש טובה. הדדליין הוא סוף השנה הבאה לעזיבה של הבעלים, אבל בינתיים לא נראה שזה משפיע עליהם, כי רוכבים ממשיכים להאריך חוזים עד מעבר לתקופה הזאת. זה באמת יהיה מאד מעניין.
      ולגבי השורה האחרונה, אוהו כמה שגם אני. לאנס היה שברון לב אחד יותר מדי בזמנו. חושב שבינתיים מגיעה להם חזקת החפות, אבל באמת שאי אפשר לדעת. בכל מקרה לא מדובר באותו סדר גודל של חומרים ברמת EPO מהתקופה של לאנס והחברים.

      1. קצת מוזר לי שאין תחרות. תומאס כבר לא צעיר, היו צריכים לחשוב על פלאן בי. בסדר זה הטור ה3 בחשיבותו (?) אבל עדיין חשוב. אני בעד יומבו, כן, אבל בשביל האקשן חבל לי שאין תחרות.

        1. לפני המירוץ זה היה נראה כאילו תהיה אחלה תחרות. אם משווים את זה לג'ירו, יש כאן יותר מתחרים מהסקאלה הגבוהה, והג'ירו הוכרע ממש על הקטע האחרון. אינאוס בשנים האחרונות הם לא מה שהיו לפני, גם מבחינת הטקטיקה. בשנים הקרובות זה אמור להיות אפילו יותר גרוע מבחינתם – הם איבדו המון רוכבים, אפילו שרודריגז בסופו של דבר חתם שם למרות השמועות.

  8. לא נפילה מנטלית ולא סיפורים :
    אני מאד משתדל לא לגלות כאן כל פעם
    מה צפוי ,ולכן לא הגבתי בעבר להערה על
    ספ שען גרוע ,אתם כבר יודעים שהוא לא.
    רק כתבתי בזמנו כאן רמזים שחמט במיטבו
    נעניתי כי ריס השתמש בכלים נסתרים :
    ובכן ספ קוס לא כלי נסתר ?
    לו הייתי כותב כי הוא עתיד לנצח את הוולטה מה היו התגובות.הצפויות ….?
    אז לא כתבתי ,אך אתיחס לגבי.רמקו שכבר
    בבריחה לדעתי מועמד לנצח :
    רמקו הבין כי לנצח את יומבו הוא לא יכול .
    עכשיו נדבר כלכלה :
    רמקו רוכב על :שכרו השנתי 5 מליון אירו :
    לסיים שני שלישי או רביעי לא מצדיק שכר כזה.
    רמקו חייב להיות באור הזרקורים ,שכרו
    נבנה תמורת חשיפה .
    קוויק סטפ בנויה על נצחונות בקטעים
    ומול יומבו כאשר הוא מתחרה על הניצחון
    לא יתנו לו לברוח.
    היום כאשר השיג מאתמול מספיק עודף
    לא שווה ליומבו לרדוף אחריו .
    רמקו צריך להציג נצחונות בקטעים
    יש כרגע שניים על השולחן .
    הוא צריך לקחת כמה שאפשר
    לא נפילה אלא שחמט :
    נסיגה טקטית לצורך התקפה ,לכל קבוצה יש מטרות משלה והיא משתמשת בכליה על מנת להשיגן ,עידו הבין זאת חלקית אתמול ,היום להבנתי יבינו עוד אנשים .

  9. לגהי הבריחה של ווינוגראד :
    הוא היה הפתיון לטובת הרכבת קוס
    ורוגליץ על הגלגלים של מאס ואיוסו
    היה קטע בו היתרון 50 שניות של ווינוגראד
    צומצם על ידי אנריק מאס עד 26 שניות
    ואז ספ קוס חזר למאס וניטרל אותו :
    ניטרל כבר כתבתי בעבר מי שיושבים
    לו על הגלגל מאחור צריך להשקיע 25
    אחוז יותר וזה מאחור משקיע 10 אחוז בערך
    פחות , מהרגע שמאס הבין ,הבחור לא ולוורדה
    הוא לא טיפש….נתן לקצב לרדת לרוגליץ ואיוסו
    לחזור אליהם , היה בערך 2 קמ לסיום למיטב זערוני .
    מכאן היתרון צמח חזרה ל 1:05 לו מאס היה נוהג אחרת היו מוחקים אותו או בהמשך אתמול או היום , מאס כאמור הוא לא אל צ'אווה חימנז
    לא קונטאדור ולא ולוורדה ,הוא יודע בדיוק
    מהי המטרה ואיך לבצע אותה.
    אך הוא לא רוכב מלהיב מה לעשות …
    אנו אוהבים את הדפוקים בראש המתאבדים
    שהולכים עם הראש בקיר עד שהוא הראד נשבר …הקיר אף פעם לא…
    זה מה יש,וכעת אני חוזר לשתוק ומםנה לרמקו
    את הבמה ….

  10. אופס רק אטסיף את הכותרת.לסיכומי המדיה מחר :
    רמקו חזר מהקבר …
    ובכן נכון הכותרת נשמעת טוב :
    יוצרת חשיפה , מלהיבה …לא ?

  11. אם כבר התחלתי אז המטרה האמיתית של הוולטה היא מכירת הסחורה לפעמים הפגומה
    שיש לספרד להציע והפעם מוכרים לנו :
    קורידה דל טורוס …
    על שם המינגווי מדם וחול כלומר :
    מתאבדי שוורים :
    הקטע היום בארץ הבסקים בסביבות פמפלונה
    אלו שהמציאו את הרעיון ההזוי במידה מסוימת
    בעצם מי אני שאומר הזוי,כמי שחי במדינה
    שיותר מחצי מאוכלוסיתה התנדבה לשמש נסיינים למחקר בזריקות רק מפני שראש הממשלה לכאורה המושחת שלה המליץ על שימוש בה….למרות החוסר באישור מרשם ועוד מגורם מוסמך …
    לא רק אפילו כפו את הזריקה בתו ירוק…שאנשים עמדו בתור לקבל….
    ובכן הגירסה הבאסקית היא לרוץ לפני השוורים
    ובכן משחררים את השוורים לרחובות העיר
    ואנשים מן הסתם דפוקים בראש רצים לפני השוורים …אחלה חוויה תיירותית עד לאיצטדיון
    מלחמת השוורים ,
    למי שרוצה החוויה המפוקפקת מתרחשת בסביבות יולי
    ניתן להגיע ולרוץ נדמה לי שצריך לשלם
    תמורת הזכות להתאבד
    היה ורצתם מהר מספיק
    אולי תישארו בחיים ,ובכן
    זו הסחורה אשר הוולטה
    מציעה לנו היום למכירה …
    בדומה לזריקה מי קרא לה חיסון בטוח…
    מי שנפגע מהשוורים הרצים
    בפניקה מובטח לו לחלוטין החזר מהביטוח או שלא….
    בטוח בטוח ,אז בדומה לריצה המובטחת
    הקטע היום קטע למתאבדים שיעיים
    במקרה הזה קתוליים אך דפוקים בראש
    לא פחות והציבור ….:
    כבר אמר ניקו ניתאי בהצגה סוף הנפילה
    הציבור רוצה לראות דם …
    אז לחם ושעשועים קדימה בלגן…
    זה מה שאנו אוהבים ומובטח לנו היום
    בשפע… .

      1. אכזריות שלא תיאמן :
        נבלי האינקוויציה לא מרחמים לא על.שוורים לא על אנשים ולא על נפגעי הזריקות .
        יופי שרמקו בבריחה היום שבעים קמ לסיום
        רמקו ורומיין ברדט כבר מובילים סביב ה 50 שניות .
        רמקו היה היחיד שדיבר לאחר הנפילה הקטלנית בטור השוויצרי .
        רוצה לראות בן אדם רגיש ואיכפתי לסבל מנצח דוקא את הקטע הזה .

          1. לא מאמין בימים לא טובים .
            אםמכבר הוא לא יכול לנצח בוולטה אז צריך לנצח קטעים :
            העלתי הסבר נרחב , רמרו מרוויח לפי חשיפה
            לתת לשדרים להתלהב משמע לשיפה משמע כסך .
            הכל מבוים מראש.

            1. חשיפה זו המשימהשלו לקדם חשיפה
              הוא נמדד לפי זמן מסך !

  12. רמקו כנראה מרגיש טוב יותר היום. מעורב בבריחה קדימה יחד עם רומן בארדה. לא יודע כמה הדבוקה תרדוף אחריו, אבל בקבוצת הרודפים מאחוריו יש בין השאר את לני קאמנה.

  13. קין סימונס נמצא בקבוצת הרודפים השניה
    אחרי רמקו.
    קין היה בטור השוויצרי זה שרכב אחרי הנפטר
    וראה הכל , רוצה לראות גם אותו על הפודיום .

    1. אתה מתבלבל בין שני רוכבים – מי שהיום נמצא בבריחה ובינתיים קצת נפל אחורה זה שון קווין מ-EF. מי שהיה בטור דה סוויס זה קווין סימונס, האלוף המזוקן האמריקאי מטרק, שהיה גם בטור.

      1. חושב שלברדט יהיה קשה מאד לקחת היום .
        אם רמקו חושש ממנו אס. הוא יברח לו עוד הרבה לפני הסיום, ברדט כבר די בסוף.הקריירה, הוא כבר לא הרוכב שהיה בעבר .

          1. רמקו גם למד לטפס ,לכן כבר ניצח בפאל ארינסל , בארדה בשיאו יכל להתמודד איתו .
            אךלאחר יום המנוחה אתמול רמקו רענן הרבה יותר….

      1. פוג הבין שלא ינצח אך עדיין רצה לעלות לפודיום .
        מטרת קבוצותיהן שונות .
        ואכן פוג לא הגיע בכושר שיא .
        קוויק סטפ צריכה נצחונות יותר מאשר פודיום .
        כאמור להבנתי אתמול הוא פשוט נח .
        כעת מצפה לו עטד קטע הרים מחר,
        ומאחר ולקח אתמול מספיק עודף
        גם מחר לא יפריעו לו.

  14. איך, איך אוונפול מצא את הרגליים ואת הראש אחרי אתמול. כנראה הוא באמת נח. חשוד אבל כל כך מיוחד. אפילו מה שקרה לפוג לא לגמרי מזכיר את זה. 27 דקות!!!! והיום נגס ל GC 8 וחצי דקות חזרה. איזה סווינג מופרע.

    1. לא חשוד. פשוט רצה לתת הצהרה אחרי אתמול, וידע יפה לעשות את ה-reset. ה-8.30 דקות זה לא הסיפור, מעכשיו ימשיך לצוד קטעים ולשמור על המנוקדת.

  15. אני רק אגיד דבר אחד לגבי התגובות הקודמות: שכר של 5 מליון דולר כן שווה מקום שני או שלישי.
    כל השאר באמת יכול להיות נכון, למשל שהקבוצה החליטה שהוא ינוח בקטע הקודם ויצוד קטעים ואת החולצה המנוקדת כי זה עדיף להם מסיבה כזו או אחרת (חשיפה תקשורתית או משהו אחר).

    1. זה לא עניין של שכר, זה עניין של ציפיות לאור מה שהוא השיג עד כה. הייתי אומר שהוא עשה את החישוב הקר הזה שאתה אומר, אבל רמקו הוא בערך האחרון שאפשר להגיד עליו את זה. הוא רוכב לגמרי על רגש, מה שיכול להסביר גם את אתמול וגם את היום.

      1. יכול להיות.
        ועדיין רמקו חייל המבצע הוראות .
        אם נתנו לו הוראה לנוח אז יבצע .
        רמקו מאג מעריך את.לפבר ,והאחרון
        הוא בגיוק האדם המחשב את החישובים
        הללו .
        בסופו של יום קוויק סטפ צריכה למכור
        פרקטים ולפבר צריך לשלם משכורת.
        אני לא פוסל שאכן רמקו עבר יום חלש אתמול
        קלקול קיבה אח משהו דומה
        היה לו כזה כבר לפני מספר ימיםאז כנראה מתמשך
        ועדיין ברמתו לא שווה יותר מלהפסיד דקה וחצי
        גג שתיים .
        אבל :
        אם כבר בלאו הכי לנצח לא יוכל היה די ברור אחרי הנג"ש ,מקום שני או שלישי לא מעניין .
        עדיף לקחת כמה קטעי הרים שאפשר .
        כדי לקחת קטעים צריך לרדת אחורה
        בדירוג.אחרת ישבו לו על הגלגל כפי
        שקרה למאס היום ,ואז אין גם ניצחון
        בקטע .
        לרדת אחורה ולהפוך את החיסרון ליתרון
        פלוב הצגה שלא באמת קשהלבצע כי הוא באמת סובל
        מה רע ?
        אם ינצח גם מחר ,נקבל תשובה .

  16. האצטדיון המלא כאשר כל הקהל בחולצות צהובות – מקסים.
    ישראל פתחה בבטחון רב כאשר היא שולחת הרבה שחקנים קדימה, דווקא הקבוצה הביתית שיחקה בצורה יותר מבוקרת.
    ההשמטה של גלזר טרפה את הקלפים. אם ישראל תפסיד, אני מניח שדניאל פרץ יקרא לדגל במשחק הבא

  17. סבלנקה בוחרת להריץ את גוף מצד לצד, אבל קשה מאד לדייק בסדרת חבטות כאלה, דבר שיוצר הרבה שגיאות לא מחויבות.

  18. סבלנקה הזאת זה כח בלי מח.
    המשחק הקודם של גוף מול מוחובה היה המשחק של השנה. קוקו גוף היא קיר בלתי עביר.
    טניס נשים שולט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט