אירועי דיומא – 29.08.2023 – כדורגל, כדורסל ואופניים

מוקדמות ליגת האלופות / עמיחי קטן

שלב הפלייאוף – גומלין

22:00 יאנג בויז ברן – מכבי חיפה (0-0 במשחק הראשון):

המשחק הראשון שיקף היטב את ההכנה הטקטית המעולה של שני המאמנים, כשלמעט דקות בודדות עבור כל אחד מהצדדים, כמעט ולא נראו מצבי התקפה מסוכנים לאורך המשחק. שתי הקבוצות הצליחו לשמור על שער נקי אחרי כמה משחקי הגנה פחות מוצלחים, אך מנגד ההתקפות נתקעו בסבך של ההגנה היריבה, כשמי שבלטו במיוחד היו עבדולאי סק ועלי מוחמד של מכבי חיפה.

משחק הגומלין צפוי להיות שונה, ולו בגלל שהשוויצרים כעת הגדילו את עדיפותם על הנייר וצפויים לשחק התקפי יותר אל מול הקהל הביתי. בכל מקרה, אם אחת הקבוצות תיקלע לפיגור היא תיאלץ לקחת סיכונים גדולים יותר, כשמכבי חיפה מראש תצטרך לאלתר מעט ללא המגן השמאלי פייר קורנו שמורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים.

כ-2000 אוהדים ירוקים צפויים להגיע למשחק, אך ברור שהם יהיו בנחיתות משמעותית ויתרון הביתיות יהיה אצל הקבוצה שגם ככה טובה יותר על הנייר, גם אם לא באופן חד-צדדי כמו שנדמה מהפער בין הליגה השוויצרית לישראלית. שתי הקבוצות ירצו לשחק התקפי יותר מאשר במשחק הקודם, אך שתיהן גם מועדות לסיכונים בהגנה, כך שאני מעריך שנראה קרב צמוד ומותח, עם יתרון ליאנג בויז.

אליפות העולם בכדורסל / עמיחי קטן

בית א':

11:00 אנגולה – הרפובליקה הדומיניקנית:

קארל אנתוני טאונס עומד על 38.7% מהשדה בטורניר בינתיים, אף עם נקודות ו-10.5 ריבאונדים הוא הצליח להוביל את הנבחרת שלו ל-2 ניצחונות רצופים ולמקום כמעט מובטח בשלב הבא, כשהם יודחו רק עם הפסד בהפרש של 10 ומעלה בתוספת לניצחון של איטליה. בצד השני, אנגולה צריכים לנצח בהפרש של 10 ומעלה, או לקוות להפסד של איטליה ואז כל ניצחון יספיק להם, כשברונו פרננדו יקווה להוכיח את עצמו בהגנה על טאונס.

15:00 הפיליפינים – איטליה:

הפיליפינים עוד לא הודחו רשמית, אך כדי לעלות הם יקוו לניצחון של הרפובליקה הדומיניקנית על אנגולה, ואז הם יצטרכו לנצח את איטליה בהפרש של 13 ומעלה. לעומת זאת, האיטלקים יעלו עם כל ניצחון, וגם אם יפסידו בהפרש של 12 נקודות ומטה, הם יעפילו אם הרפובליקה הדומיניקנית תנצח את אנגולה. ג'ורדן קלארקסון יקווה לשפר את האחוזים שלו, שעומדים על 34.8% מהשדה ו-14.3% לשלוש, ואילו האיטלקים בינתיים הכי גרועים באחוזים לשלוש ויהיו חייבים לשפר את זה.

סיכום תרחישים:

הרפובליקה הדומיניקנית מנצחים ואיטליה מנצחים – הרפובליקה הדומיניקנית ואיטליה עולים.

הרפובליקה הדומיניקנית מנצחים והפיליפינים מנצחים בהפרש של עד 12 נקודות – הרפובליקה הדומיניקנית ואיטליה עולים.

הרפובליקה הדומיניקנית מנצחים והפיליפינים מנצחים בהפרש של 13 נקודות ומעלה – הרפובליקה הדומיניקנית והפיליפינים עולים.

אנגולה מנצחים והפיליפינים מנצחים – אנגולה והרפובליקה הדומיניקנית עולים.

אנגולה מנצחים ואיטליה מנצחים בהפרש של עד 9 נקודות – איטליה והרפובליקה הדומיניקנית עולים.

אנגולה מנצחים ואיטליה מנצחים בהפרש של 10 נקודות ומעלה – איטליה ואנגולה עולים.

בית ד':

11:45 מצרים – מקסיקו:

שתי נבחרות עם שני הפסדים שיעברו למאבקי המיקום. עבור מקסיקו מדובר בכל היותר במאבק על המקום במוקדמות של האולימפיאדה, ואילו למצרים יש סיכוי מסוים למצוא את עצמם בתור הנציגים המובילים של אפריקה ועם הכרטיס לפריס ביד. המנצחת תסיים שלישית את הבית ותצבור ניצחון חשוב מבחינתה למשחקי הדירוג של 17-32.

15:30 ליטא – מונטנגרו:

שתי נבחרות מושלמות בינתיים, ובעיקר קרב מסקרן מאוד בין יונאס ולנצ'יונאס לניקולה ווצ'ביץ' בקו הקדמי. המנצחת תסיים ראשונה בבית והמפסידה שנייה, אך החשוב יותר הוא הניצחון הנוסף או הפסד שייצבר לקראת שלב הבתים השני, בו שתיהן תשחקנה ככל הנראה נגד ארה"ב, כך שכל הפסד נוסף יהיה קריטי.

סיכום תרחישים:

המנצחת בין ליטא למונטנגרו ראשונה והמפסידה שנייה.

בית ה':

10:30 גרמניה – פינלנד:

גרמניה הבטיחו את ראשות הבית ופינלנד יסיימו אחרונים, אך עבור שתי הנבחרות מדובר במאבק משמעותי לקראת ההמשך. פינלנד זקוקים למיקום גבוה יחסית כדי להישאר במאבק על המקום במוקדמות האולימפיאדה, ואילו גרמניה יודעים שסלובניה עוד מחכה להם בהמשך ככל הנראה, וגם אוסטרליה כנראה אורבת בפינה ותשמח לקפוץ על ההזדמנות הראשונה שתהיה לה לתקן את ההפסד לגרמניה.

14:10 אוסטרליה – יפן:

באופן בלתי צפוי, המשחק הזה הפך לקרב ישיר על המקום השני בבית שמוביל לשלב הבא, ואילו המפסידה תודח ותרד מיד למשחקי הדירוג של 17-32. האוסטרלים פייבוריטים ברורים, כשהפסד מינימלי ליריבה חזקה כמו גרמניה הוא כמובן מאכזב מאוד, אך מתקבל על הדעת. בצד השני, היפנים נתנו רבע אחרון מדהים נגד פינלנד, אבל ככל הנראה זו שירת הברבור של המארחת של הבית הזה.

סיכום התרחישים:

גרמניה ראשונה בכל מקרה והמנצחת בין יפן לאוסטרליה תסיים שנייה.

בית ח':

12:45 צרפת – לבנון:

הצרפתים מקבלים טיול לפרוק עצבים לקראת מאבקי הדירוג, שעבורם הם לא יותר ממאבקי יוקרה, מכיוון שהם כבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים הביתיים. הלבנונים מקבלים עוד הזדמנות להריח שחקני NBA מקרוב, אולי במטרה להפסיד בפחות מה-39 הפרש נגד לטביה וה-55 הפרש נגד קנדה. אל תבנו על זה…

16:30 קנדה – לטביה:

מאז המחצית הראשונה נגד צרפת, הקנדים מטיילים ופירקו את צרפת בחצי השני ואת לבנון בקלילות רבה מהפתיחה. בצד השני, לטביה חוו גם הם את פירוק רצועת הביטחון של לבנון, אך הם נזקקו לרבע אחרון מדהים כדי להמם את צרפת ולהבטיח מקום על חשבונם בשלב הבא, בדרך לקרב הישיר הזה על ראשות הבית. דאוויס ברטנס יפגוש את החברים לקבוצה שיי גילג'ס-אלכסנדר ולו דורט, אבל הם מחפשים להמשיך את ההופעה הדומיננטית שלהם באליפות.

סיכום התרחישים:

המנצחת בין קנדה ללטביה ראשונה והמפסידה שנייה.

תוצאות אמש:

בית ב':

דרום סודן – סין 89- 69:

הסודנים שלטו במשחק לכל אורכו, אך הייתה זו ריצה בתחילת הרבע האחרון שהפכה משחק של 10 הפרש לכזה שמתקרב כבר ל-20, כפי שבאמת היה בסיום.

דרום סודן – קרליק ג'ונס 21 נקודות, קואני קואני 16 נקודות, נוני אמוט 14 נקודות, מריאל שיווק 13 נקודות, מאג'וק דנג 12 נקודות.

סין – קייל אנדרסון 22 נקודות, רואי ז'או 13 נקודות, זו קי 10 נקודות.

סרביה – פורטו ריקו 94- 77:

במחצית זה כבר היה 30 הפרש לזכות הסרבים, אבל רפיון הגנתי שלהם ברבע השלישי, יחד עם קליעה טובה מחוץ לקשת של פורטו ריקו, גרמו להפרש הסופי להיראות צמוד יותר ממה שהיה לאורך כמעט כל המשחק.

סרביה – בוגדן בוגדנוביץ' 17 נקודות, ניקולה יוביץ' 17 נקודות, אלכסה אברמוביץ' 15 נקודות, ניקולה מילוטינוב 12 נקודות ו-15 ריבאונדים.

פורטו ריקו – אייזאה פיניירו 14 נקודות, ג'ורדן הווארד 13 נקודות.

בית ג':

ניו זילנד – ירדן 95- 87 (OT אחרי שוויון 85 בסיום הזמן החוקי):

יתרון 5 עם כדור חצי דקה לסיום אמור היה להספיק לניו זילנד, אבל הוליס-ג'פרסון סחט עבירה בשלשה, ואחרי 2 מהקו של ניו זילנד הוא הוסיף שלשה עם עבירה וכפה הארכה, שבה הירדנים קלעו רק 2 נקודות, הוליס-ג'פרסון בעיקר מסר בה ולא זרק, וניו זילנד עם ניצחון שמשחזר את הניצחון שלהם על ירדן בקרב על המקום השלישי באליפות אסיה הקודמת.

ניו זילנד – אייזאה ליפה 23 נקודות, שה אילי 15 נקודות ו-10 אסיסטים, פיין דילייני 14 נקודות, יאני וצל 13 נקודות.

ירדן – רונדיי הוליס-ג'פרסון 39 נקודות ו-9 ריבאונדים, פרדי איברהים 22 נקודות ו-9 אסיסטים, אחמד אל-דוורי 19 נקודות ו-10 ריבאונדים.

ארה"ב – יוון 109- 81:

היוונים פתחו טוב והובילו בפתיחה, אבל החל מאמצע הרבע השני, השליטה האמריקאית במשחק הייתה מוחלטת, והם משיגים ניצחון נוח במשחק היחיד שהיה יכול לאתגר אותם על הנייר בשלב הראשון.

ארה"ב – אוסטין ריבס 15 נקודות, אנתוני אדוארדס 13 נקודות, ג'יילן ברונסון 13 נקודות, בובי פורטיס 10 נקודות.

יוון – גאורגיוס פאפאיאניס 17 נקודות, ניקוס רוגקבופולוס 14 נקודות.

בית ו':

כף ורדה – ונצואלה 81- 75:

רבע שני של 23- 9 מצד ונצואלה העניק להם את היתרון, והם הובילו ב-10 בתחילת הרבע האחרון, אבל כף ורדה הגיבו עם 22- 9 ברבע האחרון והשלימו מהפך, בדרך לניצחון מפתיע ומרשים מבחינתם.

כף ורדה – ג'ו גומז 22 נקודות, וויל טבארס 20 נקודות, איוון אלמיידה 18 נקודות.

ונצואלה – דוד קוליבאן 15 נקודות, יורמן זמורה 14 נקודות, גארלי סוג'ו 13 נקודות.

סלובניה – גאורגיה 88- 67:

הסלובנים פתחו עם יתרון 14- 2 מוקדם, אך סיימו את הרבע הראשון בפיגור נקודה, מה שלא מנע מהם להשתלט שוב על המשחק בהמשך ומהמחצית הם כבר הובילו בפער דו-ספרתי, שרק הלך וגדל עד לרגעי הסיום.

סלובניה – לוקה דונצ'יץ' 37 נקודות ו-10 ריבאונדים, קלמן פרפליץ' 15 נקודות, זוראן דראגיץ' 12 נקודות.

גאורגיה – סנדרו מאמוקלשווילי 21 נקודות, קחאבר ג'ינצ'ראדזה 12 נקודות.

בית ז':

חוף השנהב – איראן 71- 69:

משחק צמוד מאוד הוכרע בזריקות עונשין של דיאבטה, כשבנוסף ל-2 בהן הוא זכה בזכות עצמו הוא קיבל גם אחת בשל עבירה טכנית של המאמן האיראני, וכך פיגור נקודה הפך ליתרון 2. האיראנים ניסו עוד זריקת ייאוש אחרונה שלא צלחה, ועוד נבחרת רושמת ניצחון היסטורי באליפות הזאת.

חוף השנהב – ניסרה זוזה 17 נקודות, אמאדו סידיבה 10 נקודות, מקסנס דאדייה 10 נקודות.

איראן – בהנאן יחצ'אלי 19 נקודות, מוחמד אמיני 15 נקודות.

ספרד – ברזיל 96- 78:

3 רבעים צמודים הסתיימו ביתרון 5 בלבד של ספרד, אבל ברבע האחרון הספרדים התפוצצו עם 32 נקודות לעומת 19 של הברזילאים וכבר הגיעו ליתרון של 20. ברזיל התקשו בהנעת הכדור ללא ראול נטו שנפצע שלשום, והם סיימו עם 17 אסיסטים על 16 איבודים, לעומת 27 על 8 של אלופת העולם המכהנת.

ספרד – סנטי אלדאמה 15 נקודות, ווילי הרננגומז 14 נקודות, חואן נונייז 13 נקודות, אלברטו דיאז 11 נקודות.

ברזיל – ברונו קבקולו 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, יאגו סנטוס 14 נקודות.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 4

קטע 3 של אתמול היה הראשון במירוץ המיועד למטפסים, עם שני טיפוסים קשים באנדורה. למזלם של הרוכבים, הפעם מזג האוויר היה סביר, וקיבלנו קבוצת בריחה גדולה בחזית עם רוכבים כפייר לאטור, דמיאנו קארוזו ולני קאמנה. קבוצת הבריחה הלכה והתקלפה מחבריה ככל שהגענו לטיפוסים הכבדים, ולבסוף בטיפוס המסיים נותרנו רק עם קאמנה וקארוזו. הגרמני ניסה להיפטר מהאיטלקי מספר פעמים, עד שמלאכתו צלחה כ-5 ק"מ לסיום, עת אחז ביתרון של דקה על קבוצת ה-GC מאחור. כאן קבוצת האמירויות של חואן איוסו לקחה את ההובלה בחזית דבוקת הפייבוריטים, מה שהותיר מאחור חברים כגראן תומאס ומיקל לאנדה. ההתקפה של איוסו לבסוף הגיעה, אך נענתה מייד בהתקפת נגד של ספ קוס. האמריקני הדביק את קאמנה בחזית, והמתין לחבורה על מנת להוביל אותה אל קו הסיום. הפייבוריטים נותרו יחדיו עד לכמה מאות מטרים האחרונים, שם קיבלנו מתקפה עוצמתית במיוחד של רמקו אוונפול. הבלגי ברח קדימה, כשרק יונאס וינגגור מנסה להדביקו. זה לא צלח, ואוונפול חגג את הניצחון בקטע, כשוינגו ואיוסו משלימים את הפודיום. אוונפול ממשיך עונה אדירה, בה זכה בקטעים בג'ירו (לפני שנאלץ לפרוש עקב קורונה), בליאז' בסטון ליאז' ובאליפות העולם בנג"ש זה לא מכבר. הניצחון העלה אותו להובלה במירוץ (כמו גם בקטגוריות הרוכב הצעיר ומלך ההרים), והתרסקות שלו לאחר הסיום, לאחר שנתקל באשת צוות שעמדה קרוב מדי לקו הסיום, מה שגם גרם לפניו לדמם, לא העיבה מדי על שמחתו. הוא כרגע מוביל במירוץ לפני מאס (5+), מרטינז (11+), וינגגור (31+), ולאסוב ואויטדברוקס (33+), בארדה ובויטראגו (35+), קלדרמן ורוגליץ' (37+).
קטע 4 הוא הראשון מבין שניים שיתאימו יותר לחברים המהירים. זהו קטע הכולל מספר טיפוסים מהדרגה הנמוכה, אך כולל כ-30 ק"מ של ירידה לפני הסיום, שיהיה בעלייה קלה. מתאים לכמה מאיצים המועטים שהגיעו לכאן כגרובס, דאינזה, מנטן, מולאנו וקוקאר. שידור ביורוספורט 1 ב-14:30.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה.
    מרגיש כאילו אוונפול במגרש של הגדולים. בלי קשר לאם יקח את הוואלטה (את הגירו בטוח היה לוקח) אני מקווה שהוא יתחרה בטור שנה הבאה…

    1. הוא לגמרי במגרש של הגדולים. הבעייה שלו במירוץ כמו הטור זה לא הוא אלא הקבוצה שמסביבו. בגלל זה כל הדיבורים על אם הוא יישאר שם (למרות שהוא חתום לעוד שלוש שנים).

  2. בינתיים, הרפובליקה הדומיניקנית הבטיחה את ראשות בית א', בזמן שאנגולה תרד למשחקי הדירוג. הפיליפינים צריכים ניצחון ב-12 הפרש כדי לעלות בזמן שכל תוצאה אחרת תעלה את איטליה.
    בבית ד', מצרים הביסו את מקסיקו בקרב חשוב מבחינתם לקראת משחקי הדירוג. ליטא ומונטנגרו ייפגשו לקרב ישיר על ראשות הבית במשחק המאוחר.
    בבית ה', גרמניה ניצחו את פינלנד ויעלו לשלב הבא עם מאזן מושלם, בזמן שפינלנד יקוו להשיג ניצחונות ראשונים במשחקי הדירוג. יפן ואוסטרליה כעת בקרב ישיר על המקום השני.
    בבית ח', הצרפתים נתנו מנוחה לכמה שחקנים והם במשחק צמוד נגד לבנון. קנדה ולטביה ייפגשו לקרב ישיר על ראשות הבית במשחק המאוחר.

  3. תודה עמיחי
    הנה עוד כמה נתוני אליפות עולם
    בית 2 שישוחק מחר
    בית 2
    סרביה 0-2
    פרוטו ריקו 1-1
    דרום סודן 1*1
    סין 2-0
    מח סיום ברביעי
    11.00 סרביה -דרום סודן
    15.00 פרוטו ריקו -סין

    סרביה עולה מהמקום הראשון בניצחון אם תפסיד עד 33 הפרש תעלה מהמקום השני הפסד 34 ומעלה וניצחון פרוטו ריקו והיא יורדת ל 17-32
    דר' סודאן : ניצחון והיא עולה בוודאות ניצחון ב 9 נותן מקום ראשון אם תדאג לא לנצח ב 34 ומעלה תבטיח מאזן פנימי חיובי מול העולה …סרביה הפסד והיא מודחת אלא אם כן סין מדהימה את פרוטו ריקו …אבל בפחוצ מ 41 הפרש
    פרוטו ריקו : אם תפסיד תודח וזה יקרה גם אם סודן תנצח אך לא במעל 34 הפרש
    סין : צריכה תחילה הפסד סודני ואז ניצחון דו ספרתי בכל רבע ובקיצור מעל 40 הפרש על פרוטו ריקו

  4. בית 3 שישוחק מחר
    ארה"ב 0-2
    יוון 1-1
    ניו זילנד 1-1
    ירדן 2-0
    מח סיום ברביעי
    11.40 ארה"ב -ירדן
    15.40 יוון -ניו זילנד
    ארה"ב הבטיחה את הבכורה צריכה ניצחון בכדי להיות מושלמת לקראת השלב השני
    יוון וניו זילנד במשחק להיות או לחדול המנצחת עולה ל 1-16 במאזן 1-2 המפסידה יורדת ל 17-32 במאזן 2-1
    ירדן תשחק ב 17-32 בכל מקרה אם תסנצס תגיעה עם 2-1 ל 17-32 אבל כמובן שתהיה עם 3-0 אלא אם כן ארה"ב תישאר במלון

  5. בית 6
    סלובניה 2-2
    גיאורגיה 1-1
    כף ורדה 1-1
    ונצואלה 2-0
    רביעי 11.00 גיאורגיה -ונצואלה
    14.30 סלובניה -כף ורדה
    סלובניה : עולה בכל מקרה שתנצח
    גם אם תפסיד תעלה כל עוד לא תפסיד מעל 22 הפרש אם גיאורגיה תנצח תזכה בבכורה כל עוד תפסיד עד 17 במידה וגיאורגיה תפסיד תעלה בכל מקרה לשלב הבא
    גיאורגיה : עולה בכל ניצחון אם כף ורדה תנצח את סלובניה מעל 23 ומתחת ל 30 תעלה ממקום 1 במידה ותפסיד צודח אם כף ורדה תסנצס בהנחה שורדה תפסיד הרי שתוכל להפסיד עד 16 ועדיין לעלות אך הפסד יעלה אותה עם מאזן שלילי
    כף ורדה : תעלה אם תנצח וגיאורגיה תפסיד במידה וגם גיאורגיה תנצח תצטרך 23 הפרש על סלובניה בכדי להקדים את סלובניה ו 30 הפרש בשביל ראשות הבית .הפסד שלה והיא בוודאות ב 17-32
    ונצואלה : צריכה ניצחון 16 ומעלה והפסד של כף ורדה בכדי לעלות ל 1-16 וגם אז עם מאזן שלילי

  6. בית 7
    ברזיל 0-2
    ספרד 1-1
    חוף השנהב 1-1
    איראן 2-0
    מח סיום ברביעי
    12.45 ברזיל -חוף השנהב
    16.30 ספרד -איראן
    ספרד תעלה בכל מקרה מהמקום הראשון איראן תשחק בכל מקרה ב 17-32 מהמקום האחרון אך כל אחת תרצה את הניצחון לשיפור עמדות
    ברזיל וחוף השנהב במאבק ישיר להיות או לחדול על הכרטיס ל 1-16 במאזן 1-2

  7. המירוץ לאולמפיאדה
    צרפת כבר כאן
    2 הראשונות מאירופה ומאמריקה יהיו שם
    הראשונה מאסיה אפריקה ואוקיאניה גם כאן

    היתר הולכות למוקדמות
    תמונת מצב
    אוקיאניה :
    אמנם גם אוסטרליה וגם ניו זילנד עם 1-1 במשחק להיות או לחדול אלא שניו זילנד מול יוון ואוסטרליה מול יפן
    סביר שאחרי מחזור הסיום אוסטרליה תבטיח אולימפיאדה

    אירופה :
    כל האירופאיות שיגיעו ל 17-32 יבזבזו את זמנן שכן
    לאירופה רק 2 נציגות אולימפיאדות למעט צרפת המארחת
    כבר עכשיו ליטא ,מונטונגרו ,גרמניה ,ספרד קנדה ולטביה הבטיחו סופית 1-16 כאשר סרביה וסלובניה מעשית שם
    לא בטוח שאפילו חצי גמר יספיק אוטומטית לפריז
    מי שהולכת ל 17-32 אין לה על מה לשחק להבנתי (כרגע זו פינלנד וצרפת )

    אמריקה : 2 כרטיסים לפריז
    ארה"ב כבר ב 1-16 על הכרטיס השני ייאבקו כנראה הדומינקנית ,פרוטו רי קנדה וברזיל
    קנדה נראית כפייבוריטית הברורה

    אסיה :
    רק כרטיס בודד לשלב הבא
    אם תהיה אחת שתפתיע ב 1-16 היא תהיה קרובה מאד להשיג את הכרטיס וסביר שתשיג אותו טרם תחילת השלב
    כרגע יפן עם 1-1 אבל יהיה לה קשה להשיג את הכרטיס ל 1-16 בקרב הישיר מול אוסטרליה
    אם תפסיד ייפתח סיכוי מסוים לפיליפנים המאכזבת ואולי גם לסין ירדן איראן ולבנון שכולם עם 2-0

    אפריקה :
    אנגולה דרום סודן כף ורדה וחוף השנהב במאבק עם 1-1
    מצרים מאכזבת עם 2-0
    בשלב הבא צפוי מפגש בין אנגולה לדרום סודן שבהחלט יוכל להכריע את הכרטיס
    קודם לכן הם מתכננות סנסציה
    אבל זה יהיה קשה מאד
    אנגולה תצטרך ניצחון על הדומינקנית וגם אז יהיה בית משולש והיא בבעיה אלא אם כן תנצח דו ספרתי
    דרום סודן צריכה ניצחון על סרביה
    כך ורדה תצטרך ניצחון על סלובניה וייתכן שגם הפרש
    וחוף השנהב תצטרך לעשות זאת לברזיל
    יהיה מרתק

  8. לגבי ,היתר הולכות למוקדמות
    שמעתי היום לראשונה באחד השידורים מארז אדלשטיין
    שסך כל העולות למוקדמות הם 24 שיחולקו ל 4 בתים של 6
    מכאן אני מסיק את הדברים הבאים
    ידוע שיש כבר 5 עולות מתוך 24 לטורניר המוקדמות והם פולין קרואטיה בהמה קמרון ובחריין
    כאמור 7 נבחרות יעלו מאליפות העולם כפי שהסברתי בהודעה קודמת וכן צרפת המארחת
    מכאן
    שמתוך 24 הנבחרות בטורניר המנדו באסקט חמש נבחרות לא יהיו בקדם אולימפי
    אני עדיין לא יודע האם גם בקדם אולימפי ישנו דירוג לפי יבשות או שכל חמשת האחרונות מודחות מהקדם אולימפי והיתר עולות
    כך או כך 7 יעלו מאליפות העולם השמינית תהיה צרפת המארחת
    19 נבחרות נוספות יגיעו מאליפות העולם לטורניר הקדם אולימפי אליהם יצטרפו החמש שכבר עלו מהטורניר הקדם קדם אולימפי
    (והם כאמור מאירופה טורקיה וקוראוטיה מאמריקה זוהי באהמה מאפריקה קמרון ומאסיה בחריין )
    24 הנ"ל יחולקו ל 4 טורנירים שונים בני 6 נבחרות
    אלופת כל טורניר תהיה בפריז

  9. סיכום שלב 2 באליפות העולם
    הפרש ממוצע
    15.25 לעומת 22.50 במח 1
    חד ספרתי 6 מש לעומת 2
    1 הארכה בין ניו זילנד לירדן כמו בסיבוב 1 בין פרוטו ריקו לדרום סודן
    4 מש עד 5 הפרש לעומת 0 כאלו במח הפתיחה (הארכות נגמרו מעל 5 )
    המשחק הצמוד
    2 הפרש פעמיים
    חוף השנהב – איראן 69-71
    לטביה – צרפת 86-88
    20 ומעלה 5/16 המש לעומת 11/16 בשלב 1
    30 ומעלה 2 מש 1
    40 ומעלה וגם 50 ומעלה מש 1
    קנדה – לבנון 73-128
    שיא הטורניר עד כה שרומס את 42 ההפרש של סרביה – סין ממח 1
    סקור 140 חוף השנהב – איראן שיא טורניר ששובר את 144 בין גרמניה ליפן
    סקור גבוה 201 בניצחון קנדה על לבנון ששובר 197 בין פרוטו ריקו לדרום סודן במשחק
    שהלך להארכה
    185 של סלובניה – ונצואלה היה שיא 40 דק מח קודם

    הכי הרבה נק 128 של קנדה שובר את השיא של לטביה שעמד על 109 מול אותה יריבה.
    לבנון שסופגת 118.50 למשחק
    הכי מעט נק 66 קלעה מקסיקו לסל ליטא הכי מעט במח אך השיא הוא אירני עם 59 מול ברזיל
    האיראנים קולעים 64 בדיוק בממוצע

    דק ג'פרסון המתאזרח הירדני שיחק 43.51 דק במשחק הארכה שבר ב 16 שניות את השיא של
    ווטרס מפרוטו ריקו
    נק אותו ג'פרסון קלע 39 וקבע שיא אליפות עד כה 2 יותר מלוקה במח 1
    ר' 19 של היבנקסון היפני שיא אליפות
    אס של אילי מניו זילנד עדיין 11 של זאגרס לטביה וג'ונס דר.סודאן הם השיא

    מצטייני מח 2
    טאונס מהדומינקנית 24 נק 11 ר בניצחון על איטליה
    ג'פרסון מירדן 39 נק 9 ר בהפסד בהארכה
    שרודר מגרמניה 30 נק 8 אס בניצחון הדרמטי על אוסטרליה
    היבקנסון מיפן 28 נק 19 ר בניצחון על הפינים
    מקראנן הפיני עם 27 נק 12 ר מנגד
    לוקה 34 נק 10 ר 6 אס בניצחון על גיאורגיה
    זאגרס הלטבי 22 נק והדחה על נבחרת צרפת
    פרוניה הצרפתי החזיר 27 שלא הספיקו
    חמישייה טאונס גפרסון שרודר היפני ולוקה
    המצטיין שרודר

  10. מחצית שבה מכבי חיפה היו טובים יותר באופן די משמעותי, אבל שתי טעויות באגף שמאל של ההגנה עולות ביוקר. הצהוב של קורנו מוסיף לחוסר המזל גם את השיפוט המוזר מהמשחק הקודם

  11. אני חייב להודות שבשנה שעברה היה למכבי חיפה לא מעט מזל בסופו של דבר, למרות שהוא בהחלט הלך עם הטובים יותר אז. הפעם חיפה עדיין טובים לא פחות מהיריבה, אבל המזל הולך רק עם קבוצה אחת, וברכות ליאנג בויז על הניצחון הלא משקף והמקום בשלב הבתים.

  12. הרבה מאוד מזל היה לשווייצרים. המזל הזה הוא בעיקר כמה סנטימטרים לכאן או לכאן, חצי נעל של חזיזה בנבדל, קורה, משקוף, הכדור של סק לחיבורים… לעניות דעתי, הסנטימטרים האלה, זה עניין של פוקוס, מנטלי ופיזי, עוד קצת פוקוס והיה תיקו לפחות במחצית. געגועים לגיא צרפתי?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט