אירועי דיומא – 28.08.2023 – כדורסל ואופניים

אליפות העולם בכדורסל / עמיחי קטן

בית ב':

11:00 סין – דרום סודן:

שתי המפסידות של המחזור הראשון בבית ב', אבל אחת מהן חטפה את התבוסה הגדולה ביותר של המחזור הראשון כולו מידי סרביה, ואילו הסודנים מחזיקים באחד מהסקוררים המובילים של האליפות עד כה, קרליק ג'ונס שקלע 35 והוביל אותם להפסד דרמטי בהארכה נגד פורטו ריקו. משחק קריטי לשתי הנבחרות במאבקי המיקום העתידיים.

15:00 סרביה – פורטו ריקו:

קנדה אתמול שברו את השיא הקצר שסרביה קבעו להפרש הגבוה ביותר באליפות הנוכחית, אבל עכשיו הם מקבלים יריבה קצת יותר מאתגרת על הנייר, כך שהם יסתפקו בניצחון נוח כשההפרש פחות יטריד אותם. פורטו ריקו יקוו להמשיך את המומנטום מהקאמבק נגד דרום סודן ולפחות לתת פייט.

בית ג':

11:45 ניו זילנד – ירדן:

שתי המפסידות מהמחזור הקודם נפגשות, אבל ניו זילנד יצאו עם התחושה שהם יצאו בזול נגד ארה"ב, והם הפייבוריטים המובהקים במשחק הזה, למרות הנוכחות של רונדיי הוליס-ג'פרסון אצל הירדנים. כנראה ההזדמנות היחידה של ירדן לשאוף לניצחון בשלב המוקדם, מכיוון שמחרתיים הם יפגשו את ארה"ב.

15:40 ארה"ב – יוון:

המשחק המאתגר ביותר של האמריקאים בשלב הראשון, כשיוון עשו את העבודה בקלות נגד ירדן, אבל כמובן שכאן זה סיפור אחר לגמרי. עוד הזדמנות לראות האם ועד כמה ארה"ב פגיעים, אבל יוון הנוכחית היא כנראה לא הנבחרת שתעשה את מה שהיוונים עצמם עשו באליפות העולם של 2006.

בית ו':

11:00 ונצואלה – כף ורדה:

שתי המפסידות של בית ו', אבל ונצואלה ירגישו שהם יצאו בזול נגד לוקה והחברים, ואילו אדי טבארס והחברים שלו מבינים שכל ניצחון בשלב הזה יהיה סנסציה, ולאור ההגרלה, ייתכן מאוד שהם יצאו בלי ניצחון בכלל מהאליפות. אולי הפעם זו ההזדמנות הטובה ביותר שלהם, למרות שונצואלה עדיפים.

14:30 סלובניה – גאורגיה:

לוקה דונצ'יץ' נגד קו קדמי מסקרן מאוד של ביטדזה, מאמוקלשווילי ושנגלייה, כשמייק טובי יצטרך לנסות להתמודד איתם. לוקה יקווה לתצוגה התקפית טובה נוספת של טובי וקלמן פרפליץ' שעשו עבודה טובה נגד ונצואלה, יחד עם שיפור הגנתי, כי לא בכל משחק הם ינצחו בקלות כשהם סופגים 85.

בית ז':

12:45 חוף השנהב – איראן:

אולי שתי הנבחרות החלשות ביותר שייפגשו באליפות הזאת, ומשחק שמי שיצפה בו יעשה את זה בגלל שהוא יהיה היחיד בשלב מסוים. שתיהן ספגו תבוסות ב-30 ו-40 הפרש במשחק הקודם, ונופתע אם לא נקבל משהו דומה במשחק הבא, אז זו ההזדמנות שלהן למשחק צמוד.

16:30 ברזיל – ספרד:

קרב מסקרן מאוד בין אלופת העולם ובין הנבחרת החזקה השנייה בבית הזה. שתי הקבוצות ניצחו בקלות במשחק הקודם, אבל אצל ברזיל נפצע ראול נטו, שלא יחזור לפני 2024, מה שגם ישפר את מצבו של ים מדר בפנרבחצ'ה ככל הנראה. בכל מקרה, ספרד פייבוריטים, אבל לא כדאי לזלזל בברזיל בכלל.

תוצאות אמש:

בית א':

הרפובליקה הדומיניקנית – איטליה 87- 82:

המאמן של איטליה הורחק כשהם היו ביתרון 37- 31 ומאז הם הסתבכו, וגם קאמבק מאוחר ברבע האחרון לא הספיק אל מול טאונס והחברים.

הרפובליקה הדומיניקנית – קארל אנתוני טאונס 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, אנדראס פליז 24 נקודות, ז'אן קלאודיו מונטרו ברוה 12 נקודות ו-9 אסיסטים.

איטליה – מרקו ספיסו 17 נקודות, סימונה פונטקיו 13 נקודות, ג'יאמפאולו ריצ'י 12 נקודות, אקילה פולונארה 10 נקודות.

אנגולה – הפיליפינים 80- 70:

הפיליפינים אמורים להיות טובים יותר על הנייר, אבל באחוזי הקליעה הנוכחיים של ג'ורדן קלארקסון, ובמשחק הראשון באליפות כולה שבה נבחרת מסיימת עם קלעי בודד בספרות כפולות, זה מה שקורה ומשאיר למארחת סיכוי קלוש להעפיל ל-16 האחרונות.

אנגולה – גרשון קונצ'אלבס 17 נקודות, גרשון דומינגוס 15 נקודות ו-7 אסיסטים, ברונו פרננדו 14 נקודות, ג'ילסון באנגו 10 נקודות, סילביו דה סוזה 10 נקודות.

הפיליפינים – ג'ורדן קלארקסון 21 נקודות ו-7 אסיסטים.

בית ד':

מונטנגרו – מצרים 89- 74:

בית בשליטה של הגבוהים האירופאים, וניקולה ווצ'ביץ' הוא זה שמוביל את הנבחרת שלו ב-2 המשחקים האחרים, בניגוד לזה שיוזכר במשחק הבא.

מונטנגרו – ניקולה ווצ'ביץ' 16 נקודות ו-3 חסימות, ניקולה איבנוביץ' 15 נקודות, קנדריק פרי 11 נקודות ו-7 אסיסטים, דינו רדוסניץ' 10 נקודות, ולדימיר מיכאלוביץ' 10 נקודות.

מצרים – איהב אמין 26 נקודות, פטריק גארדנר 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, אנס מחמוד 13 נקודות ו-3 חסימות.

ליטא – מקסיקו 96- 66:

יונאס ולנצ'יונאס רושם מספרים לא רעים, אבל הצוות המסייע הוא זה שעושה את עיקר העבודה במקרה שלו בינתיים. יהיה קרב מאוד מסקרן בינו ובין ווצ'ביץ' מחר.

ליטא – יונאס ולנצ'יונאס 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, רוקואס יוקובייטיס 15 נקודות ו-7 אסיסטים, מינדאוגס קוזמינסקאס 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, דומנטס מונטיונאס 10 נקודות, איגנס בראזדייקיס 10 נקודות.

מקסיקו – גבריאל גירון 13 נקודות, פרנסיסקו קרוז 10 נקודות, אורלנדו מנדס-ואלדס 10 נקודות, ישראל גוטיירז 10 נקודות.

בית ה':

גרמניה – אוסטרליה 85- 82:

אולי המשחק הטוב ביותר של האליפות, כשגם ללא פרנץ ואגנר מצליחים הגרמנים להשיג ניצחון דרמטי שמבטיח להם את המקום הראשון בבית, לאור התוצאה במשחק המקביל שמבטיחה להם יתרון במאזן הפנימי על אוסטרליה ויפן, שתי הנבחרות במאזן 1-1 בבית.

גרמניה – דניס שרודר 30 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות, מאודו לו 20 נקודות.

אוסטרליה – פטי מילס 21 נקודות, ג'וש גידי 17 נקודות.

יפן – פינלנד 98- 88:

אחרי התבוסה נגד אוסטרליה, פינלנד שלטו במשחק נגד יפן עד שהתפרקו ברבע אחרון של 35- 15 לזכות היפנים, שהפכו פיגור 73- 63 לניצחון ששולח אותם לקרב מכריע נגד אוסטרליה מחר, בזמן שפינלנד מתחילים למעשה את מאבקי המיקום שלהם, כי את הסיכוי לעלות הם איבדו.

יפן – ג'וש הוקינסון 28 נקודות ו-19 ריבאונדים, יוקו קוואמורה 25 נקודות ו-9 אסיסטים, קייסי טומינגה 17 נקודות, מקוטו היימה 17 נקודות.

פינלנד – לאורי מרקאנן 27 נקודות ו-12 ריבאונדים, מיקאל יאנטונן 13 נקודות, אדון מקסוני 12 נקודות.

בית ח':

קנדה – לבנון 128- 73:

כמו שחזיתי אתמול, ההפרש בסיום היה קצת פחות מ-69, אבל רק קצת. קנדה קלעו ב-18/30 לשלוש, חילקו 44 אסיסטים ועם 9 קלעים בספרות כפולות, עד כה הם חוגגים. יהיה מעניין לראות אותם נגד לטביה בקרב על ראשות הבית מחר, וכנראה נגד ברזיל וספרד בהמשך.

קנדה – אר ג'יי בארט 17 נקודות, טריי בל-היינז 15 נקודות ו-8 אסיסטים, מלווין אג'יים 13 נקודות, קלי אוליניק 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, שיי גילג'ס-אלכסנדר 12 נקודות, זאק אדי 12 נקודות, ניקיל אלכסנדר-ווקר 12 נקודות ו-7 אסיסטים, קייל אלכסנדר 10 נקודות, דילון ברוקס 10 נקודות.

לבנון – עומרי ספלמן 16 נקודות, קארים זיינון 15 נקודות, עלי חיידאר 11 נקודות.

לטביה – צרפת 88- 86:

הלטבים הצליחו להישאר צמודים עד לבריחה צרפתית בסיום הרבע השלישי, אך דווקא אז הלטבים הידקו את ההגנה ועם רבע אחרון של 26- 12 השלימו סנסציית ענק, בלי פורזינגיס הפצוע, והבטיחו את מקומם בשלב הבא תוך כדי שהם שולחים הביתה את מדליסטית הארד המכהנת וסגנית האלופה האולימפית. הצרפתים יתנחמו בזה שמקומם באולימפיאדה כבר מובטח בתור הנבחרת המארחת.

לטביה – ארתורס זאגאס 22 נקודות, רולאנדס סמיתס 20 נקודות, דאוויס ברטנס 15 נקודות, קריסטרס זוריקס 13 נקודות.

צרפת – אוון פורנייה 27 נקודות, גרשון יבוסלה 18 נקודות, ניקולס באטום 13 נקודות.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספניה – קטע 3

קטע 2 של אתמול, שהסתיים על הר היהודים בברצלונה, המשיך לתת לנו עניין, לאו דווקא תמיד מהסוג הנכון. הגשם השוטף המשיך להכות בקטלוניה, מה שהביא את המארגנים לקבל החלטה תמוהה משהו, בדמות ניטרול חלקי של סוף הקטע. לפי השינוי, תשעת הק"מ האחרונים, שכללו את שני הטיפוסים הקצרים והתלולים להר, לא ייחשבו בזמן ה-GC, מלבד זמני הבונוס בסיום הקטע ובטיפוס שלפניו, החלטה שבהחלט השפיעה לבסוף על מהלך העניינים. כמו ביום הקודם, הגשם המשיך להביא להתרסקויות רבות, כמו זאת של פרימוז' רוגליץ' חובב האספלט, אם כי הסלובני חזר במהרה לדבוקה. עוד התרסקות קיבלנו מהמוביל במירוץ, לורנצו מילסי, אם כי הוא נותר מאחור ואיבד לפיכך את החולצה האדומה. קבוצת הבריחה כללה חמישה רוכבים, להם הדבוקה הותירה חבל קצר יחסית רוב הזמן. עם הזמן ראינו נשירות מהבריחה, מה שהותיר אותה לבסוף עם שני רוכבים בלבד – אנדראה פיקולו וחביאר רומו, אך גם הם נתפסו ע"י הדבוקה במרחק 8 ק"מ לסיום. למרות ההחלטה להותיר את זמני הבונוס של סיום הקטע על כנם, חברי ה-GC החליטו לוותר על התענוג, והותירו לזוטרים מהם את המאבק על הקטע. מי שניצל את ההזדמנות במלואה היה אנדראס קרון, שבהתקפה עוצמתית במיוחד בטיפוס הלפני אחרון ברח קדימה, ולא הותיר לאף אחד מאחוריו שום סיכוי, כולל לקיידן גרובס ואנדראה ונדראמה שהיו הראשונים בקבוצה שהגיעה מאחוריו. הדני בן ה-25 מקבוצת לוטו דסטני כבר ראה מספר נצחונות בדרג הוורלד טור, כמו בטורים של קטלוניה ושווייץ, והוא ממשיך את ההצלחה המסחררת של רוכבים ממדינתו. אשר ל-GC, הרי שכאן מי שניצל את קו הסיום החדש והלא ברור היה אותו פיקולו מהבריחה, שהצליח לחצות את אותו הקו לפני שנתפס ע"י הדבוקה באיזור המנוטרל. חגיגה בלתי צפוייה לאיטלקי בן ה-22 מקבוצת EF. הוא כעת מוביל במירוץ 11 שניות לפני חברו לבריחה רומו, ולפני עוד שמונה רוכבים במרחק 13 שניות.
קטע 3 של היום יביא לנו, בשלב מוקדם כדרכה של הוואלטה, קטע טיפוס המיועד לחברי ה-GC. הקטע, המסתיים באנדורה, כולל שני טיפוסים אנדורים מדרגה 1, כשהראשון בשם קול ד'אורדינו יזכה בשניות בונוס, בעוד שהסיום יהיה באתר הסקי ארינסל. היום אנו צפויים להקזת הזמנים הראשונה מאת חברי ה-GC, ובפרט נראה מי מבין רוגליץ', וינגגור, אוונפול, איוסו, תומאס, ולאסוב, מאס ושאר החברים הגיע לכאן בכושר הנכון. שידור ביורוספורט 1 ב-14:30.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. תודה רבה.
    הטיפוס הראשון יותר מתאים לרמקו ואא"כ הבריחה תגיע אליו ראשונה (מה שאני מניח שיקרה) הוא הפיבוריט מבין חברי ה-GC לקחת את הבונוס לדעתי.
    הטיפוס השני מסקרן אותי בעיקר בעניין של האם וינגו יהמר על התקפה או שבשלב הזה הוא ירכוב סולידי וינסה להרוויח זמן על מי שלא יעמוד בקצב, כשאת ההתקפות הוא ישמור לשלבים האכזריים יותר של המירוץ.

    1. חושב שבניגוד לטור פחות יתאבדו פה על שניות בונוס. יש בהמשך כל כך הרבה יותר "הזדמנויות" להתפרק, כך שעניין שימור האנרגיות ישחק כאן תפקיד מכריע. ספציפית לגבי רמקו, הקבוצה שלו פחות טובה מזו של יומבו, אז הוא פחות ינסה לשרוף אותם בשלב מוקדם (עד כמה שהוא גדול בלרכב לבד).

  2. תודה פאקו.
    .
    הספרדים כדרכם מצליחים לעשות בלגן. אני יודע שזו אותה חברת הפקה כמו של הטור, אבל איכשהו העניינים פחות מהודקים באיבריה.
    הנג"ש בחשיכה היה מאוד מוזר…
    בכל מקרה כיף שיש עוד גרנד טור, ולשם שינוי אליפות העולם כבר היתה אז לא נראה הפעם פרישות בשבוע השני כדי להתכונן לזה.
    .
    הסיום היום באתר הסקי ארינסאל.
    בסופ"ש היתה שם תחרות שטח של הסבב העולמי. בקרוס קאנטרי התחרה טום פידקוק מיודעינו, ובניגוד להרגלו הוא לא שרף את המסלול. הפעם סיים "רק" שלישי, אבל אם לומר את האמת היה נראה שאין לו ממש כוח לסיפור הזה הפעם…
    אגב, גם שם היה גשום וקר.

  3. תודה אלכס על סיקור מעולה במשך כל אליפות העולם באתלטיקה. טקסט בדיוק באורך הנכון, עם הרבה אינפורמציה וקצת צבע.
    עכשיו תנוח קצת.
    🙂

  4. מספר משחקים מעניינים יתקיימו כבר ביומה הראשון של אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס (לוחות הזמנים הם בשעון ישראל):
    19:00: איגה שוויונטק – רבקה פטרסון: הפולניה, המדורגת ראשונה בעולם, תנסה להגן על תוארה משנה שעברה. השבדית, שמדורגת 86 בעולם, תנסה להקשות.
    05:00 בבוקר (שעה משוערת): קארולין ווזניאצקי – טטיאמה פרוזורובה: נציגת דנמרק חזרה לסבב בגיל 33, לאחר שפרשה לפני ארבע שנים. בתקופה זאת הספיקה ללדת שני ילדים. ווזניאצקי, שקיבלה 'כרטיס חופשי' לניו יורק, דורגה בעבר במקום הראשון בעולם וזכתה באליפות אוסטרליה ב-2018. יריבתה הרוסיה, בת ה-19, העפילה להגרלה הראשית דרך טורניר המוקדמות.

    12:00: דומיניק תים – אלכסנדר בובליק: האוסטרי, שזכה בטורניר לפני שלוש שנים, ירד בדירוג ורמתו נפגעה עקב פציעות שונות שמהן סבל. יריבו, רוסי שמייצג את קזחסטן, התקדם בשנים האחרונות ומדורג כעת במקום ה-25 בעולם. משחקו של בובליק מתאפיין במכות פתיחה חזקות וחבטות מגוונות ויוצאות דופן. עם זאת, תים עדיין מסוגל להקשות עליו, ולכן צפוי משחק מעניין.
    02:00: סטפנוס ציציפאס – מילוש ראוניץ': סגן אלוף אליפות אוסטרליה, שמדורג שביעי בעולם, מועמד לנצח, אבל משמח יהיה לראות את יריבו הקנדי, שחוזר בהדרגה לסבב, לאחר שנעדר כשנתיים בעקבות פציעות. ראוניץ', שהגיע לגמר ווימבלדון לפני שבע שנים, מגיש בצורה יוצאת מן הכלל, וכל עוד ישמור מכות הפתיחה שלו, הוא יוכל להישאר במשחק.
    05:00: נובאק דג'וקוביץ' – אלכסנדר מולר: הסרבי יחזור לשחק בטורניר, לאחר שנעדר ממנו בשנה שעברה בעקבות הגבלות הקורונה. הוא יפתח מול מולר הצרפתי ויקווה שזכייתו לאחרונה בטורניר המאסטרס בסינסינטי תהיה רמז מטרים גם לאליפות ארה"ב.

  5. האמריקאים משחקים בבלגן, רק האלי עושה שם סדר
    אבל נגד יוון זה מספיק כי חוסר הכישרון שם זועק
    להיות תלוי בתומאס ווקאפ זה לא מבשר טובות, זה בערך כמו נבחרת ברזיל בכדורגל שתלויה בפרד החלוץ (מונדיאל 2014).

  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    המבט הזה של אינגרם זה פריסיילס. הוא נולד עם מבע של אחד שכל החיים על גראס.
    פרסומת מהלכת. אולי יהיה פרומוטור לאהוד ברק בעיסקי החשיש?

  7. לפני שהבוזקן יקח וינכס לעצמו.
    מה שהכי מרשים אותי בנבחרת ארה"ב זו הרוח הטובה והחברית בין השחקנים.
    יש שם וואחד ספיריט ושמחה אמיתית.
    רואים שיש כימיה.
    ילה קח…

  8. שם להם את הגונסון ועוד מעט 30 הפרש.
    היוונים הלכו פארש. אין להם מה למכור בלי האנטיפוקוקו האוריגינאל.

  9. בינתיים בוואלטה, שישה ק"מ לסיום הטיפוס הקשה, לני קמנה הוא האחרון שנותר מהבריחה עם יתרון של דקה וחצי על חבורת ה-GC. יכול ללכת לכל כיוון.

  10. היה יום נהדר :
    פעם אחרונה השנה באנדורה לה וויה
    או עזה של חצי האי האיברי…
    פח האשפה המוצהר של מערב אירופה…מכאן
    אפשר רק לעלות …
    כמה עשרות קילומטרים בודדים מפרידים בין אנדורה לה וויה וואל דה אראן עזה מול ברצלונה
    אז לאן יסעו הישראלים ?
    ברור לחלוטין לאן שישלחו אותם מארגני החבילות…מארגני הדילים …
    למה אפשר לנסוע לבד..
    ?
    הישראלי המצוי צריך שיתנו לו יד ויקחו
    אותו כפי שמוציאים כלב לטיול…
    אזחמה לה וויה ?
    כי אם אפשר לקנות חבילה לעזה במחיר לעזה
    ולמכור אותה במחירי ברצלונה , אז אף מארגן
    לא יקח אתכם לואל דה אראן ,
    בודדים יסיעו אתכם לפאל ארינסל כבר חמש דרגות מעל עזה .
    הסיום החץיה כמובן בפאל ארינסאל לא בעזה,
    אז גמרנו עם עזה לעונת הרכיבה הזו :
    מרגש!

    1. אופס תיקון :
      אסור לכתוב ברמת העייפות הזו .
      פאל ארינסל הוא אתר הסקי של עזה לה וויה .
      ארקאליס עדיין שיחך לנסיכות אך רמה אחרת לחלוטין .
      פאסדה לאס קאסאס האתר השלישי במסיכות
      הוא הטוב משלושתם ,ונחשב כבר ברמה.
      אף אחד מאתרי אנדורה לא מדגדג את האתר
      הסםרדי הטוב מכולם בקירה ברט הנמצא בואל דה אראן :
      משהו ברמה אחרת טוב מכל אתרי פורט דה סולי .
      אך כאמור מארגני החבילות שולחים
      לאן שנוח להם…

  11. תודה לכולם
    סיכום שלב 2 באליפות העולם
    הפרש ממוצע
    15.25 לעומת 22.50 במח 1
    חד ספרתי 6 מש לעומת 2
    1 הארכה בין ניו זילנד לירדן כמו בסיבוב 1 בין פרוטו ריקו לדרום סודן
    4 מש עד 5 הפרש לעומת 0 כאלו במח הפתיחה (הארכות נגמרו מעל 5 )
    המשחק הצמוד
    2 הפרש פעמיים
    חוף השנהב – איראן 69-71
    לטביה – צרפת 86-88
    20 ומעלה 5/16 המש לעומת 11/16 בשלב 1
    30 ומעלה 2 מש 1
    40 ומעלה וגם 50 ומעלה מש 1
    קנדה – לבנון 73-128
    שיא הטורניר עד כה שרומס את 42 ההפרש של סרביה – סין ממח 1
    סקור 140 חוף השנהב – איראן שיא טורניר ששובר את 144 בין גרמניה ליפן
    סקור גבוה 201 בניצחון קנדה על לבנון ששובר 197 בין פרוטו ריקו לדרום סודן במשחק
    שהלך להארכה
    185 של סלובניה – ונצואלה היה שיא 40 דק מח קודם

    הכי הרבה נק 128 של קנדה שובר את השיא של לטביה שעמד על 109 מול אותה יריבה.
    לבנון שסופגת 118.50 למשחק
    הכי מעט נק 66 קלעה מקסיקו לסל ליטא הכי מעט במח אך השיא הוא אירני עם 59 מול ברזיל
    האיראנים קולעים 64 בדיוק בממוצע

    דק ג'פרסון המתאזרח הירדני שיחק 43.51 דק במשחק הארכה שבר ב 16 שניות את השיא של
    ווטרס מפרוטו ריקו
    נק אותו ג'פרסון קלע 39 וקבע שיא אליפות עד כה 2 יותר מלוקה במח 1
    ר' 19 של היבנקסון היפני שיא אליפות
    אס של אילי מניו זילנד עדיין 11 של זאגרס לטביה וג'ונס דר.סודאן הם השיא

    מצטייני מח 2
    טאונס מהדומינקנית 24 נק 11 ר בניצחון על איטליה
    ג'פרסון מירדן 39 נק 9 ר בהפסד בהארכה
    שרודר מגרמניה 30 נק 8 אס בניצחון הדרמטי על אוסטרליה
    היבקנסון מיפן 28 נק 19 ר בניצחון על הפינים
    מקראנן הפיני עם 27 נק 12 ר מנגד
    לוקה 34 נק 10 ר 6 אס בניצחון על גיאורגיה
    זאגרס הלטבי 22 נק והדחה על נבחרת צרפת
    פרוניה הצרפתי החזיר 27 שלא הספיקו
    חמישייה טאונס גפרסון שרודר היפני ולוקה
    המצטיין שרודר

  12. ספקולציות למחזור הסיום
    בית 1
    טבלה
    הדומינקנית 0-2
    איטליה 1-1
    אנגולה 1-1
    הפיליפינים 2-0
    מחזור סיום
    שלישי 11.00 הדומינקנית – אנגולה
    15.00 איטליה הפיליפינים
    הדומינקנית : ניצחון והיא ראשונה ומושלמת תודח אם תפסיד דו ספרתי ואיטליה תנצח
    איטליה: תעלה בכל ניצחון כראשונה אם גם הדומינקנית תפסיד. הפסד וניצחון אנגולי והיא
    והיא מודחת
    אנגולה תעלה בניצחון והפסד איטלקי ניצחון ב 10 ומעלה עולה בכל מקרה
    ניצחון ב24 והיא ראשונה אך הפסד והיא הולכת הביתה
    הפיליפינים תודח אם תפסיד או אם אנגולה תנצח רק הפסד אנגולי וניצחון שלה ב 13
    ומעלה יעלה אותה

  13. בית 2
    סרביה 0-2
    פרוטו ריקו 1-1
    דרום סודן 1*1
    סין 2-0
    מח סיום ברביעי
    11.00 סרביה -דרום סודן
    15.00 פרוטו ריקו -סין

    סרביה עולה מהמקום הראשון בניצחון אם תפסיד עד 33 הפרש תעלה מהמקום השני הפסד 34 ומעלה וניצחון פרוטו ריקו והיא יורדת ל 17-32
    דר' סודאן : ניצחון והיא עולה בוודאות ניצחון ב 9 נותן מקום ראשון אם תדאג לא לנצח ב 34 ומעלה תבטיח מאזן פנימי חיובי מול העולה …סרביה הפסד והיא מודחת אלא אם כן סין מדהימה את פרוטו ריקו …אבל בפחוצ מ 41 הפרש
    פרוטו ריקו : אם תפסיד תודח וזה יקרה גם אם סודן תנצח אך לא במעל 34 הפרש
    סין : צריכה תחילה הפסד סודני ואז ניצחון דו ספרתי בכל רבע ובקיצור מעל 40 הפרש על פרוטו ריקו

  14. בית 3
    ארה"ב 0-2
    יוון 1-1
    ניו זילנד 1-1
    ירדן 2-0
    מח סיום ברביעי
    11.40 ארה"ב -ירדן
    15.40 יוון -ניו זילנד
    ארה"ב הבטיחה את הבכורה צריכה ניצחון בכדי להיות מושלמת לקראת השלב השני
    יוון וניו זילנד במשחק להיות או לחדול המנצחת עולה ל 1-16 במאזן 1-2 המפסידה יורדת ל 17-32 במאזן 2-1
    ירדן תשחק ב 17-32 בכל מקרה אם תסנצס תגיעה עם 2-1 ל 17-32 אבל כמובן שתהיה עם 3-0 אלא אם כן ארה"ב תישאר במלון

  15. בית 4
    ליטא ומונטונגרו 0-2
    מקסיקו ומצרים 2-0
    מח סיום
    שלישי 11.45 מקסיקו -מצרים
    15.30 ליטא -מונטונגרו
    גם כאן העסק פשוט
    מצרים ומקסיקו כבר הודחו וישחקו ב 17-32 המנצחת תגיע לשם ב 2-1 לעומת 3-0 למפסידה
    אותו עיקרון מנחה את ליטא ומונטונגרו הם כבר בשלב 1-16 המנצחת תעשה זאת עם 0-3 לעומת 1-2 למפסידה

  16. בית 5
    גרמניה 0-2
    אוסטרליה 1-1
    יפן 1-1
    פינלנד 2-0
    מח סיום
    שלישי 10.30 גרמניה -פינלנד
    14.10 אוסטרליה -יפן
    גרמניה הבטיחה את המקום הראשון היא רוצה ניצחון בכדי להגיע מושלמת ל 1-16
    הפינים "הבטיחו " את המקום האחרון הם רוצים ניצחון להגיע ל 17-32 עם 2-1 מה שלא אמור להיות משמעותי
    אוסטרליה ויפן במשחק להיות או לחדול המנצחת תגיע לשמינית הגמר בית 1-16 במאזן 1-2 המפסידה תלך ל 17-32 במאזן 2-1

  17. בית 6
    סלובניה 2-2
    גיאורגיה 1-1
    כף ורדה 1-1
    ונצואלה 2-0
    רביעי 11.00 גיאורגיה -ונצואלה
    14.30 סלובניה -כף ורדה
    סלובניה : עולה בכל מקרה שתנצח
    גם אם תפסיד תעלה כל עוד לא תפסיד מעל 22 הפרש אם גיאורגיה תנצח תזכה בבכורה כל עוד תפסיד עד 17 במידה וגיאורגיה תפסיד תעלה בכל מקרה לשלב הבא
    גיאורגיה : עולה בכל ניצחון אם כף ורדה תנצח את סלובניה מעל 23 ומתחת ל 30 תעלה ממקום 1 במידה ותפסיד צודח אם כף ורדה תסנצס בהנחה שורדה תפסיד הרי שתוכל להפסיד עד 16 ועדיין לעלות אך הפסד יעלה אותה עם מאזן שלילי
    כף ורדה : תעלה אם תנצח וגיאורגיה תפסיד במידה וגם גיאורגיה תנצח תצטרך 23 הפרש על סלובניה בכדי להקדים את סלובניה ו 30 הפרש בשביל ראשות הבית .הפסד שלה והיא בוודאות ב 17-32
    ונצואלה : צריכה ניצחון 16 ומעלה והפסד של כף ורדה בכדי לעלות ל 1-16 וגם אז עם מאזן שלילי

  18. בית 7
    ברזיל 0-2
    ספרד 1-1
    חוף השנהב 1-1
    איראן 2-0
    מח סיום ברביעי
    12.45 ברזיל -חוף השנהב
    16.30 ספרד -איראן
    ספרד תעלה בכל מקרה מהמקום הראשון איראן תשחק בכל מקרה ב 17-32 מהמקום האחרון אך כל אחת תרצה את הניצחון לשיפור עמדות
    ברזיל וחוף השנהב במאבק ישיר להיות או לחדול על הכרטיס ל 1-16 במאזן 1-2

  19. בית 8
    קנדה ולטביה 0-2
    צרפת ולבנון 2-0
    מח סיום שלישי
    12.45 צרפת -לבנון
    16.30 קנדה -לטביה
    צרפת ולבנון זה פשוט יהיו ב 17-32 המנצחת תגיע עם ניצחון לצרפת הוא לא משמעותי כי תהיה באולימפיאדה וממילא 17-32 לא ייתן לה דבר
    קנדה ולטביה במשחק חשוב כבר ל 1-16 המנצחת מושלמת וזה משמעותי מאד

  20. המירוץ לאולמפיאדה
    צרפת כבר כאן
    2 הראשונות מאירופה ומאמריקה יהיו שם
    הראשונה מאסיה אפריקה ואוקיאניה גם כאן

    היתר הולכות למוקדמות
    תמונת מצב
    אוקיאניה :
    אמנם גם אוסטרליה וגם ניו זילנד עם 1-1 במשחק להיות או לחדול אלא שניו זילנד מול יוון ואוסטרליה מול יפן
    סביר שאחרי מחזור הסיום אוסטרליה תבטיח אולימפיאדה

    אירופה :
    כל האירופאיות שיגיעו ל 17-32 יבזבזו את זמנן שכן
    לאירופה רק 2 נציגות אולימפיאדות למעט צרפת המארחת
    כבר עכשיו ליטא ,מונטונגרו ,גרמניה ,ספרד קנדה ולטביה הבטיחו סופית 1-16 כאשר סרביה וסלובניה מעשית שם
    לא בטוח שאפילו חצי גמר יספיק אוטומטית לפריז
    מי שהולכת ל 17-32 אין לה על מה לשחק להבנתי (כרגע זו פינלנד וצרפת )

    אמריקה : 2 כרטיסים לפריז
    ארה"ב כבר ב 1-16 על הכרטיס השני ייאבקו כנראה הדומינקנית ,פרוטו רי קנדה וברזיל
    קנדה נראית כפייבוריטית הברורה

    אסיה :
    רק כרטיס בודד לשלב הבא
    אם תהיה אחת שתפתיע ב 1-16 היא תהיה קרובה מאד להשיג את הכרטיס וסביר שתשיג אותו טרם תחילת השלב
    כרגע יפן עם 1-1 אבל יהיה לה קשה להשיג את הכרטיס ל 1-16 בקרב הישיר מול אוסטרליה
    אם תפסיד ייפתח סיכוי מסוים לפיליפנים המאכזבת ואולי גם לסין ירדן איראן ולבנון שכולם עם 2-0

    אפריקה :
    אנגולה דרום סודן כף ורדה וחוף השנהב במאבק עם 1-1
    מצרים מאכזבת עם 2-0
    בשלב הבא צפוי מפגש בין אנגולה לדרום סודן שבהחלט יוכל להכריע את הכרטיס
    קודם לכן הם מתכננות סנסציה
    אבל זה יהיה קשה מאד
    אנגולה תצטרך ניצחון על הדומינקנית וגם אז יהיה בית משולש והיא בבעיה אלא אם כן תנצח דו ספרתי
    דרום סודן צריכה ניצחון על סרביה
    כך ורדה תצטרך ניצחון על סלובניה וייתכן שגם הפרש
    וחוף השנהב תצטרך לעשות זאת לברזיל
    יהיה מרתק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט