אירועי דיומא – 23.08.2023 – כדורגל, אתלטיקה, שחמט ואופניים

מוקדמות ליגת האלופות / עמיחי קטן

שלב הפלייאוף – משחק ראשון

22:00 מכבי חיפה – יאנג בויז ברן:

אלופות ישראל ושוויץ תיפגשנה בשלב הפלייאוף במאבק על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהמפסידה תיאלץ להסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית. יאנג בויז מצטרפים אל המוקדמות רק בשלב הפלייאוף, מכיוון שהליגה השוויצרית דורגה 13 באירופה בסיום עונת 2022, בזמן שאלופת הליגה הישראלית, שדורגה 22, נאלצה לעבור 3 סיבובי מוקדמות טרם שלב הפלייאוף.

מכבי חיפה עברה שבוע חיובי מאוד מבחינתה, שהחל בניצחון בית 3- 1 בגומלין על סלובן ברטיסלבה בשלב הקודם, משערים של פרנדזי פיירו, דיא סבע ודין דוד, המשיך בניצחון 2- 0 על מכבי פתח-תקווה בחצי גמר גביע הטוטו, משערים של ענאן חלאיילי ודין דוד, דולב חזיזה, מכוכבי הקבוצה, האריך חוזה, ובינתיים המגן דניאל סונדגרן קיבל אישור לקבלת אזרחות ישראלית, מה שאפשר לחיפאים להחתים בלם חדש בדמותו של לורנצו שימיץ' הקרואטי שנרשם למשחק, אך ככל הנראה לא צפוי לשחק.

מי שלא יוכל לשחק אצל הירוקים הוא הקשר האחורי מנואל קאפומאנה, המכונה שואו, ששיחק כבר במוקדמות ליגת האלופות במדי לודוגורץ, ואמנם לא הרשים במיוחד בהופעת הבכורה שלו בגביע הטוטו, אך כדאי לציין שהשחקנים הבכירים של אלופת ישראל לא שותפו כלל, ומי שכן שותפו היו 9 שחקני בית, ובראשם ענאן חלאיילי שכיכב עם שער ובישול.

בכל הנוגע לשוויצרים, הם זכו לעדנה מוקדמת בראשית המאה ה-20 עם 6 אליפויות עד 1929 ועוד 4 רצופות בסוף שנות ה-50, אך בין האליפות של 1960 לזו של 2018 הם זכו באליפות בודדת ב-1986. האליפות של 2018 פתחה עידן חדש של שליטה של יאנג בויז בליגה המקומית, ומאז הם זכו בכל אליפות למעט זו של 2022. במסגרת האירופית, מאז ההצלחה בשנות ה-50 שהגיעה לשיא של חצי גמר גביע אירופה לאלופות ב-1959, השוויצרים העפילו לראשונה לשלב הבתים של ליגת האלופות רק ב-2019 ושוב ב-2022, ואילו בעונה שעברה הם הודחו בשלב הפלייאוף של הליגה האזורית.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

אליפות העולם בבודפשט

גם הערב הרביעי של האליפות הניב מספר גמרים מרתקים במקצועות השדה והמסלול השונים. ג'אנמרקו טמברי האיטלקי, האלוף האולימפי המשותף בקפיצה לגובה, הוסיף אמש גם את תואר אלוף העולם. טמברי עבר 2.36מ' וכך גם ג'בון הריסון מארה"ב, אך האיטלקי בן ה-31 ניצח בזכות מעבר הגובה המנצח בניסיון הראשון. שותפו של טמברי למדליית הזהב האולימפי, מועתז עיסא בארשים הקטארי, לא הצליח הפעם להגן על תוארו מאליפות העולם לפני שנה וסיים עם הארד. בניצחונו אמש, טמברי, למעשה, זכה בכל תואר בינלאומי גדול: אליפות אירופה (2016, שם גם נפצע בצורה רצינית), וכאמור המשחקים האולימפיים ואליפות העולם.

מעטות הן הפעמים שבהן נופתע כאשר נראה אתלטית אמריקאית עם מדליית הזהב לצווארה, אך כך קרה אמש, כשלאולאוגה טאוסאגה בת ה-25 זרקה את הדיסקוס בניסיונה החמישי ל-69.49 מטר ושיפרה את שיאה האישי בלא פחות מארבעה מטרים. היא הקדימה את בת ארצה והאלופה האולימפית, ואלרי אלמן, כששלישית סיימה אלופת העולם היוצאת, בין פנג הסינית.

פיית' קיפייגון היתה מועמדת ברורה לניצחון ב-1500 מטר ועשתה זאת באופן משכנע. הקנייתית בת ה-29, שיאנית העולם במקצוע, הובילה לכל אורך הריצה, שהחלה בקצב איטי, יחסית, למדי. הרצות עברו את 800 המטר הראשונים ב-2:11 דקות והחלו להגביר בהדרגה. הסיבוב האחרון של קיפייגון, שמשכה אחריה את כל שדה הרצות, נמשך בכ-56 שניות, וגרם לכך שריצה "טקטית" ומבוקרת, הסתיימה בתוצאה ברמה עולמית גבוהה, 3:54.87 דקות. דיריבה ולטג'י האתיופית לא אפשרה לסיפאן חסן לעקוף אותה בישורת הסיום, והאתלטיות סיימו עם הכסף והארד, בהתאמה. הסיבוב האחרון המהיר גרם גם לשלוש מן האתלטיות המשתתפות לשפר את שיאיהן האישיים. קיפייגון וחסן תזנקנה כבר הערב למוקדמות 5000 המטר וצפויות להעפיל, כמובן, לגמר.

סופיאן אל בקאלי, האלוף האולימפי, וגירמה למצ'ה, שיאן העולם, היו המועמדים לזכיה בגמר 3000 המכשולים. שניהם אכן נאבקו עד הסוף, בריצה שהלכה והתגברה עם כל קילומטר. הרץ המרוקאי עבר את 1000 המטר האחרונים ב-2:29 דקות, והצליח לברוח לאתלט האתיופי, שסיים שני, בפעם השלישית עבורו באליפויות העולם (בנוסף, הוא גם סגן האלוף האולימפי). אברהם קיביווט הקנייתי סיים עם הארד, על אף שנפל לאחר שנתקל במכשול הראשון של הסיבוב האחרון. תוצאת המנצח היתה 8:03.53 דקות.

אירועים בולטים היום

13:29: מוקדמות 200 מטר גברים: בלסינג אפריפה יהיה ראשון האתלטים הישראלים לזנק באליפות בבודפשט. חניכו בן ה-19.5 של יגאל בלון, יזנק במקצה השלישי (מתוך שבעה) וירוץ בשביל השני. על מנת להעפיל לחצי הגמר יהיה עליו לסיים בין שלושת הראשונים במקצה או לחילופין להיות בין שלושת האתלטים שקבעו את התוצאות המהירות ביותר מבין אלה שלא העפילו ישירות. אחד האתלטים שירוצו יחד עם בלסינג במקצה יהיה לטסיל טבוגו מבוצואנה, שסיים שני אחרי אפריפה באליפות העולם לנוער לפני שנה. העונה, האתלט בן ה-20 קבע העונה כבר 19.50 ב-200, וזכה במדליית הכסף במאה מטר ביום ראשון. תוצאת השנה של אפריפה המוכשר היא 20.42 שניות ויש להניח שכדי לעלות לשלב הבא, הוא יצטרך לרוץ כשלוש עשיריות השנייה מהר יותר, בערך. נאחל לו הרבה בהצלחה באליפות ובהמשך דרכו.

20:30: גמר קפיצה במוט נשים: מסתמן שדה פתוח למדי, כשבעלות תוצאות השנה הטובות ביותר הן קייטי מון מארה"ב (4.80), וילמה מורטו הפינית, אלופת אירופה, שקפצה ל-4.80 וטינה סיוטיי הסלובנית (4.82). לא נשכח כמובן את סנדי מוריס האמריקאית בת ה-31, שקפצה בעבר לחמישה מטרים בדיוק, וזכתה במדליות במשחקים האוליפיים ואליפויות העולם.

22:15: גמר 1500 מטר גברים: הפעם האחרונה, אם אינני טועה, שבה יאקוב אינגבריגצן לא ניצח במקצוע הזה, היתה לפני שנה, כשסיים שני לג'ק וייטמן הבריטי (שנעדר מבודפשט עקב פציעה) בגמר אליפות העולם ביוג'ין. האתלט הנורבגי בן ה-22 חווה עונה מעולה, שבה המשיך לשפר את שיאו האישי והיבשתי במקצוע והעמידו על 3:27.14 דקות. יאקוב נראה נינוח למדי במוקדמות ומצא זמן לנופף לקהל כ-130 מטר לתום ריצת חצי הגמר, שלשום. יהיה מעניין להעריך כיצד תתנהל הריצה. האם יאקוב ינסה לפרוץ מהתחלה ולתקוף את שיאו האישי ואף למעלה מכך או שמא הקצב יהיה מעט איטי יותר ויואץ מאוד בהמשך? נציין מספר אתלטים מעולים, שיתמודדו, ככל הנראה, על מדליות הכסף והארד ואולי גם על שיפור שיאיהם האישיים: יארד נגוסה מארה"ב, ג'וש קר הבריטי, מריו גרסיה הספרדי, אבל קיפסנג הקנייתי, עזדין האבז הצרפתי ונארווה נורדאס הנורבגי, שמתאמן תחת הדרכתו של גרט אינגבריגצן, אביו של יאקוב, שכבר אינו מאמן את בנו. אתלט מעניין מאוד נוסף, שעתידו נראה מבטיח מאוד, הוא נילס לארוס ההולנדי. הרץ בן ה-18 הוא כבר שיאן ארצו ב-1500 מטר (3:32.74) וזכה בזהב באליפויות אירופה לקדטים ולנוער, שנערכו בשני הקיצים האחרונים בירושלים. הצטיינותו של לארוס גם ב-800 מטר (1:44) מעידה על מהירותו המצוינת, רכיב שחשוב מאוד במקרים של ריצות טקטיות. ההולנדי גם רץ יפה מאוד ל-5000 מטר ושיאו הוא 13:23.

22:35: גמר 400 מטר נשים: מאריליידי פאולינו מהרפובליקה הדומיניקנית מחזיקה בתוצאה השנה (שמהווה גם את שיאה האישי) הטובה ביותר בשדה המשתתפות, 48.98 שניות. מועמדות נוספות לניצחון הן נטליה קאז'מרק הפולניה, רשידאת אדלקה מאירלנד, סאדה וויליאמס מברבדוס ולייקה קלאבר ההולנדית. האלופה האולימפית הכפולה ואלופת העולם היוצאת, שוניי מילראויבו מאיי הבהמאס, חזרה לאחר חופשת לידה קצרה וכבר השתתפה באליפות, אך לא עברה את הסיבוב הראשון. יש להניח כי תגיע בכושר טוב בהרבה לפריז בעוד שנה ותהיה אחת המועמדות לניצחון.

22:50: גמר 400 משוכות גברים: נראה כי צפויה תחרות מרתקת על הזהב בין שני האתלטים היחידים שירדו העונה מ-47 שניות, קרסטן וארהולם הנורבגי (46.51), האלוף האולימפי ושיאן העולם, לסגנו האולימפי, ראיי בנג'מין מארה"ב (46.62). אליסון דוס סנטוס הברזילאי, אלוף העולם היוצא שחזר מפציעה, יאבק, כפי הנראה, על הארד מול טרוור באסיט האמריקאי, מדליסט הארד מאליפות העולם אשתקד, והג'מייקני בן ה-18, רושון קלארק, שקבע שלשום בחצי הגמר שיא עולם חדש לנוער, 47.34 שניות.

גביע העולם בשחמט / אהרן ברלין

13:50 גמר ומשחק על מקום שלישי – משחק שני

גמר – מגנוס קרלסן (0.5) – פרגנננדה (0.5)

המשחק הראשון בין פרגנננדה למגנוס קרלסן לא קיים הרבה כאשר במהלכו הייתה לשחקנים אפשרות ללכת לווריאציה מורכבת ומתוחכמת והם העדיפו להחליף כלים ולהגיע למשחק שוויוני שבסוף נגמר בתיקו. שני השחקנים נפגשו בעבר (מלבד המשחק אתמול) לשני משחקים קלאסיים, שניהם נגמרו בתיקו. במסגרת הראפיד והבליץ (שתהיה רלוונטית במידה וגם המשחק היום ילך לתיקו) קרלסן מוביל 7-5 על פראג יחד עם 7 תוצאות תיקו. היום קרלסן ישחק בכלים הלבנים וינסה ללחוץ את ההודי שמציג שחמט הגנתי מופלא בתחרות עד כה והצליח לעבור לא מעט משוכות מורכבות כמו היקארו נקמורה ופביאנו קרואנה. ההערכה היא שכהרגלו קרלסן ילך על פתיחה סולידית אם כי לא צפויה וששני השחקנים ימצאו את עצמם בטריטוריה לא מוכרת כבר בשלבים הראשונים של המשחק.

משחק על המקום השלישי – פביאנו קרואנה (0) – ניג'אט אבאסוב (1)

וואו, איזה משחק זה היה. 26 מהלכים בלבד לפני שהאמריקאי זרק את המגבת ונכנע עם שתי טעויות גסות שהובילו לעמדה יפהפיה. לא ברור מה אבאסוב מאכיל את היריבים שלו אבל נראה שזה עובד ושהשחקן, שכבר כמעט בוודאות הבטיח את השתתפותו המפתיעה בתחרות המועמדים, הולך לסיים את התחרות כאשר היחיד שעמד בדרכו הוא מגנוס קרלסן. אבאסוב משחק בביטחון מרשים ויודע לחלק את הזמן שלו נכון במהלך המשחק – לשחק מהר כשהעמדה משחקת את עצמה ולעצור לחשוב ברגעים קריטיים. המשחק אתמול היה הראשון (וכנראה שלא האחרון) בין השניים ויהיה מעניין לראות אם קרואנה יצליח למצוא פתיחה מפתיעה שתוציא את השחקן האזרי היציב משיווי המשקל שלו. דרמה מובטחת.

המשחק הנהדר בין אבאסוב לקרואנה, בעיקר הסיומת:

העמדה הסופית מתוך המשחק. מדוע הלבן זכוי?

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור רנווי – קטע 1

היום ייפתח בבלגיה הטור של רנווי, השם התורן של מירוץ קטעים המוכר לחובבי הענף בשמות קודמים כמו טור אנקו, טור בינקבנק וטור בנלוקס. זהו מירוץ של חמישה קטעים הכוללים שניים שטוחים, שניים גבעיים וקטע נג"ש קצר ושטוח. התוואי הנ"ל הופך את המירוץ בד"כ לצמוד מאד, ובמקרים רבים לכזה המוכרע בפערים של שניות בודדות. על מנת להוסיף עניין, חלק מהקטעים כוללים לקראת הסיום את "הקילומטר הירוק" (בעבר נקרא "קילומטר הזהב") – קילומטר הכולל שלושה מקטעים המזכים בבונוסים של 3,2,1 שניות לשלושת הראשונים בהם. זה גם מאפשר מנעד רחב מאד של מועמדים לזכייה, היכול לכלול קלאסיקנים, שענים ואף מאיצים.
בכל הקשור למועמדים לזכייה במירוץ, אזי אלה יגיעו קודם כל מקרב הקלאסיקנים. המועמד האולי ראשי לזכייה הוא הסלובני מאטיי מוהוריץ', המצוי בכושר אדיר, וינסה להוסיף זכייה נוספת למירוץ בו זכה בעבר. קלאסיקנים חזקים נוספים שנראה כאן הם ארנו דה לי, ואלנטאן מדואס, איב לאמפר, קאספר אסגרין, יאספר סטויבן ומיכל קביאטקובסקי. בקטעים השטוחים נראה שדה איכותי מאד, הכולל את יאספר פיליפסן, טים מרלייה, ארנו דמאר, אולב קואי, דילן גרונבייגן ויורדי מיוס. קבוצת IPT תגיע לכאן בהובלת ג'אקומו ניצולו ודרק ג'י, לו זה יהיה מירוץ הקטעים הראשון מאז הג'ירו המופלא של השנה. להם יסייעו בין השאר איתמר איינהורן ועומר גולדשטיין.
הקטע הפותח של המירוץ הוא קטע שטוח לחלוטין, עליו יתחרו כל אותם מאיצים שהוזכרו לעיל. שידור ביורוספורט 1 ב-15:05.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. תודה אלכס ועמיחי.
    אשמח אם יהיה לינק לריצה של אפריפה בתקווה ובלי נדר לראות את אחת הריצות בלייב.

  2. איך טבוגו כבר הגיע ל-19:50 ואםריםה שניצל אותו באליפות העולם לנוער השנה רק עם 20:42 כששיאו הוא 19:96, עדיין בפער ניכר אחרי טבוגו???

    1. אפריפה סבל מפציעה בפתיחת העונה, שפגעה בהתקדמותו. כל אחד גם מתקדם בקצב שלו וקשה לשפר בכל עונה, קל וחומר כשמדובר בתוצאות כאלה. למרבה הצער, לעתים ההתקדמות נבלמת ואף חלה נסיגה, גם ללא פציעות. זה חלק מהאתלטיקה. ייתכן מאוד שהפוטנציאל של טבוגו גדול יותר וזאת גם אחת הסיבות לפערים ביניהם.

  3. לארה"ב כבר 6 מדליות זהב, 4 כסף ושתי ארד אחרי ארבעה ימים וישנם חמישה ימים נוספים. אחריה ספרד עם שתי זהב ואחריהן עשר מדינות עם מדליית זהב אחת כשהמובילה בהן היא אתיופיה עם 6 מדליות סה"כ (3 כסף), 3 מדינות עם מדליה אחת מכל סוג, אחת עם זהב וכסף וחמש עם מדליית זהב אחת.
    לארה"ב מדליות זהב כמו חמש המדינות שאחריה ומספרן הכולל של המדליות גדול באחת ממספרן הכולל של שלוש המדינות שאחריה.

  4. פליאוף ליגת האלופות נציין את משחקי אתמול
    אנטוורפן השיגה מקדמה קטנה כשניצחה בביתה 0-1 את אאק אתונה
    קופנהגן ניצחה בפולין את ראקוב 1-0
    והיא קרובה לעלייה
    במסלול הליגות
    גלזגאו ואינדהובן נפרדו ב2-2 מרתק אך ההכרעה עוברת להולנד.
    בכל משחקי אתמול יתקיים הגומלין ברביעי הבא 30 לחודש
    דווקא במשחקי היום הגומלין יתקיים כבר בשלישי הבא 29 לחודש בעוד 6 ימים בדיוק
    חוץ מהמשחק של חיפה ישחקו היום
    מולדה הנוורווגית מול גלא המתחזקת
    ובראגה מול פאו
    אשר לינאג בויז
    נציין 2 אנקדוטות
    1 אבי תקווה האח של….שיחק שם
    2 עד עשור לסוף המילניום הקודם הם זכו בתואר אחד לפחות בכל עשור
    בעשור הראשון של המאה הקודמת הם זכו ב2 אליפויות ב 1903 ו 1909
    בעשור הבא הם זכו ב 2 אליפויות נוספות ב 1910-11
    עשור אח"כ הוסיפו עוד ב 1920 ו 1929
    ב 1930 זכו בגביע שהיה התואר היחידי שלהם לעשור ההוא
    בשנות ה 40 הסתפקו בגביע בודד ב 1945
    שנות ה 50 היו המוצלחות ביותר של המועדון עם
    3 אליפיות רצופות 57-59 וכן שני גביעים ב 53 ו 58
    שנות ה60 נפתחו עם אליפות רביעית ברציפות אך בדיעבד זה היה התואר היחידי בעשור
    בשנות ה 70 הסתפקו בגביע ב 77 ששבר רצף של 17 שנה
    בשנות ה 80 זכו באליפות ב 1986 לראשונה זה 26 שנה וגביע ב 1987
    ואז הפוגה ענקית של 31 שנה שחונות וללא תארים
    עד האליפות של 2018 את העשור הקודם היא סיימה עם 2 אליפויות
    ובעשור הנוכחי יש לה כבר
    3 אליפויות ו 2 גביעים
    כבר עכשיו שעוד לא עברנו חצי עשור זהו העידן הטוב בתולדותיה במשותף עם עשור שנות ה 50
    התואר הבא בעשור זה יכתיר אותו רשמית כטוב מכולם עבורה .

    1. תודה רבה. חיבבתי מאוד את משחקו של שלום תקווה וזכור לי השער המתוחכם שהבקיע לרשתו של איציק קורנפיין (הקפצה מעליו מקצה הרחבה) בניצחונה של הפועל ת"א על בית"ר בתוצאה 4:0, בעונת 96-97.

  5. אתלטיקה
    לגבי אתמול דווקא האלוף האיטלקי יצא עם הזהב
    בארשים הפייבוריט מבחינתי הסתפק בארד
    הדיסקוסאית האמריקאית חשודה בעיני
    מעל 4 מטר פתאום לא נראה לי
    אל בקאלי מדהים במה שהיה רשום בטאבו על קנייה
    קייפגון ליגה בפני עצמה אחת הגדולות בכל הזמנים
    במקצוע בודד
    (עוד אאריך בכך אני בעיצומו של פרויקט שייקח קצת זמן אבל יהיה מעניין לחובבי האתלטיקה)

    לגבי היום
    אז

  6. עכשיו רואים את מונדו מתכונן והוא נראה חסר נחת.
    לא נראה לי שהוא במוד לשבור את שיא העולם שלו.

  7. בחידה יש הרבה קווים אבל בגדול הכוונה של הלבן היא להקריב את שני הצריחים על g7 כאשר אם השחור לא לוקח יש מט של מלכה בh6 ולאחריו החייל מתקדם עוד משבצת אחת ויוצר מזלג על המלך והמלכה

  8. בדרום אמריקה מתקיימים השבוע המשחקים הראשונים בשלב רבע הגמר בשני הטורנירים היבשתיים בדרום אמריקה. טורניר הקופה אמריקה והקופה סודאמריקנה.
    הלילה יש שני משחקים מעניינים.
    בליברטדורס משחק בין שתי קבוצות ארגנטינאיות בוקה ג'וניורס נגד ראסינג. את ראסינג מאמן פרננדו גאגו, שחקן העבר של בוקה.
    שידור של המשחק בספורט 1 החל מהשעה 03:20. כדאי, לכל הפחות, להקליט.
    .
    בקופה סודאמריקנה יתקיים משחק מסקרן בין בוטאפוגו הברזילאית לחוסטיסיה אי דפנסה הקבוצה הקטנה והאיכותית מארגנטינה שמשתתפת בשנים האחרונות בקביעות במפעלים היבשתיים ואף זכתה בטורניר הזה בשנת 2020 כאשר הרנאן קרספו מיודענו מאמן אותה. לאחר מכן היא הדהימה את פלמייראס הברזילאית בצמד משחקי הקופה רקופה (מנצחת הליברטדורס נגד מנצחת הסודאמריקה).
    שידור ישיר בערוץ ספורט 4 החל משעה 00:50. מומלץ ביותר לצפות או לפחות להקליט.

  9. תודה רבה לכולם על דיומא גדוש ומרתק, יופי של אליפות אתלטיקה יש עד עכשיו (לא מפתיע שהיא בקושי מקבלת תהודה בתקשורת אצלנו). בניגוד לתחזיות מנחם ארה"ב מפציצה ומובילה בגדול את טבלת הזכיות ויש עוד כמה זהב שיהיו של אמריקנים בוודאות.
    ממש חבל על אפריפה, הוא רץ ממש גרוע היום ולא היה קרוב לעלות ממקצה איטי במיוחד.

  10. ריצת ה 1509 גברים היתה מעולה. אינגהלה פרץ קדימה והיה נראה שכמו כמעט תמיד הוא ישמור על הבכורה. הבריטי קר נאלץ לתת רייס בסיבוב וחשבתי שזה ישבור אותו, אבל לא, הוא נתן סיומת יפה מאוד וניצח בכבוד. הנורווגי השני, ששכחתי את שמו, כנראה נתן סיבוב אחרון מהסרטים כי הוא עבר מהמקום האחרון למקום השלישי.

    1. כן, גמר צמוד ויוצא מן הכלל. ג'וש קר אתלט מעולה וסיים שלישי במקצוע במשחקים האולימפיים. הפעם אכן סגר חזק ב-200 המטר האחרונים ולא אפשר ליאקוב לעבור אותו. נורדאס, הנורבגי שסיים שלישי, הצליח לרוץ נהדר בישורת הסיום, ובאופן כללי – התקדם רבות השנה ושיפר משמעותית את שיאיו האישיים ב-1500 וב-5000.

  11. וורהולם עם יופי של ריצה. דוס סנטוס אכזב אותי, כנראה שהוא עוד לא חזר לכושר.
    כל הכבוד לשתי הזוכות בקפיצה במוט, היתה תחרות צמודה. חבל שהתפשרו ולא נתנו להן להמשיך כדי לקבוע מקום ראשון ושני ״אמיתי״.

    1. חושב שג'נמרקו טמברי ומועתז עיסא ברשים יצרו איזשהו תקדים, כשהסכימו לחלוק ביניהם את הזהב בתחרות האולימפית בקפיצה לגובה לפני שנתיים. כנראה ששתיהן הסכימו על הזהב המשותף. לדעתי זה דווקא די נחמד, אבל מבין היטב גם את החולקים על כך.

      1. כנראה שאתה צודק כי היה איזה קטע כשצילמו את האוסטרלית שלא הבנתי מה קורה, עכשיו אני מבען שהציעו לה את ההצעה והיא התלבטה ואז החליטה ובכתה מהתרגשות

  12. משחק ההגנה הכי טוב של קבוצה ישראלית אי פעם – 0 טעויות. הבעיה היא שגם הצד השני לא טעה. בניגוד למה שיגידו כל מיני פרשנים ביממה הקרובה, דגו עשה נכון שלא לקח סיכונים מוגזמים. יהיה מאוד קשה בברן בשבוע הבא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט