מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.לא ידעתי שבבוסטון שמחים להיפטר מגראנט ויליאמס

ה-SIGN-AND-TRAFE ששלח את גראנט ויליאמס לדאלאס יביא לסלטיקס שתי בחירות סיבוב שני וישאיר את הקבוצה מתחת ה-TAX APRON המקולל, אבל ידלל להם את הקו הקדמי ללא ספק – במיוחד כשכריסטפאס פורז'ינגיס ורוברט ויליאמס הם שחקנים הנוטים להיפצע. וכן, לא שכחתי את אל הורפורד בן ה-37.

מצד שני מי שמתמצא במה שהולך בסושיאל מדיה בבוסטון יודע שרוב אוהדי הקבוצה שמחים להיפטר מגראנט, וכן כמה מחברי קבוצתו שלא אהבו את התנהגותו בחדר ההלבשה.

מה שכן, חייבים להודות ביכולת ההגנתית שלו. בפלייאוף הוא די פישל עד שמאמנו ג'ו מזולה הוציא אותו מהרוטציה. ההרגשה הייתה שהוא מחכה להיות כבר שחקן חופשי, ושכח שקודם חייבים לסיים את העונה בבוסטון.

גראנט הוא רק בן 24 ויש לו חוזה של 13 מיליון, ועתידו לפניו.

2. במקום שהסיפור על דמיאן לילארד יסתיים, הוא רק מתחיל

בתחילה חשבו שזה "מיאמי או כלום". בינתיים היכו מאות אלפי גלים בחוף פורטלנד, ו'מיאמי או כלום' הפך למליצה שאיש כבר לא לוקח ברצינות. 'לילארד רוצה לשחק רק במיאמי' חזרו ואמרו. כן? אז אמרו. היחיד שלא אמר זאת היה דמיאן לילארד. כאלה עם 'DIRECT KNOWLEDGE' לגבי מחשבתו של לילארד טענו שמיאמי היא בראש מאווייוו. אז שמישהו יגלה לי למי יש קו ישיר למוחו של לילארד.

אנשים משקרים כשהם אומרים ש'יש להם ידע על רצונו של לילארד'. הם מניחים שהם יודעים מה רצונו, אבל מה הם יודעים על 'רצונו' לשחק עם הארדן מאחורה כשלפניהם ג'ואל אמביד? האם הוא יסרב לשחק בבוסטון כשלידו ווייט או ברוגדון, ולפניו טייטום וג'יילן בראון?

הדבר הנכון היחיד ש"מגלי המחשבות" האלה יכולים להוציא מפיהם הוא ש"הם יודעים" שדמיאן רוצה לנצח. לא סתם לנצח אלא לנצח עד הסוף והוא לא יסכים לעבור לקבוצה שאין לה סיכוי אמיתי לקחת את הגביע יחד איתו בבק-קורט.

עוד שבוע הוא יהיה בן 33. הוא רוצה הזדמנות לטבעת כשהוא עדיין ב-PRIME של יכולתו. יש לו עוד 200 מיליון ל-4 השנים הבאות אז המינוף שלו – ה_LEVERAGE שלו – הוא מוגבל. מה שלא מוגבל הוא רצונו לנצח, וה-100% שהוא יתן לקבוצה שהוא ינחת בה, מיאמי או כל אחת אחרת – כל זמן שהוא ירגיש שאיתו היא יכולה ללכת עד הסוף.

המסר של ה-GM של הבלייזרס ג'ו קרונין הוא ברור מאד: "תן לנו את ההצעה הטובה ביותר, ואם דמיאן לילארד יאמין שזאת הקבוצה שאיתה הוא יכול ללכת עד הסוף, יש לך דיל".

בינתיים מיאמי לא נתנה לג'ו קרונין את ההצעה שהוא מחפש.

*******

ברגע האחרון (יום חמישי 19:50: הסוכן של לילארד): "מרשי מעדיף בהרבה את מיאמי על כל הקבוצות האחרות. אם הוא ישחק בקבוצה אחרת מלבד מיאמי, לקבוצה שהוא ישחק בה יהיה שחקן שהוא 'VERY UNHAPPY'"

*******

3. ג'ף ואן גנדי חוזר לאמן?

ג'ף ואן-גנדי שפוטר מ-ESPN – הסיבה קיצוצים בתקציב יעני – אמר השבוע לספורטס אילוסטרייטד שאם הוא יקבל הצעה לחזור לאמן הוא "WILL ENTERTAIN THE OFFER".

הוא אימן לאחרונה ב-2007. בינתיים לא מדובר על עמדת מאמן ראשי אלא עוזר מאמן. דאלאס, וושינגטון, יוסטון, ובוסטון דיסקסו לאחרונה אפשרויות למשרת עוזר מאמן ושמו של ג'ף עלה שוב ושוב. זה היה כשהוא ישב עדיין ברווחה על כסאו כאנליסט ראשי את ESPN ו-ABC.

עתה הוא יושב לרווחה על כסאו בחדר האורחים שלו ומחכה לצלצול טלפון. הוא יודע שהוא היה מאמן ראשי שניצח 57% ממשחקיו כמאמן הניקס ויוסטון. מה זה הייתי רוצה לראות אותו עוזר מאמן בויזרדס שתפקידו המוגדר הוא להעלות את דני אבדיה לשלב הבא, כמו שאומרים החברים שלי מבת-ים.

4. אם הסיקסרס לא מקבלים עבור ג'יימס הארדן את מה שהם חושבים שהוא שווה – הוא לא הולך לשום מקום

פילדלפיה סיקסרס דאגה להודיע היום שוב ברבים שהיא "לא מתכוונת לתת לג'יימס הארדן ללכת לשום מקום אלא אם כן אנחנו מקבלים עבורו ערך שווה".

זה מביא אותנו למחשבה מיידית: "מה הארדן שווה". שהוא לא ב-MAX ABILITY ו-MAX CONTRACT יודע אפילו שימון. 2023 היא לא שנת 2020. להארדן אין כבר את כל האופציות שהיה רוצה. ייתכן מאד שהאפשרות הטובה ביותר לשני הצדדים היא להשאיר את הארדן בקבוצה עד שחוזהו יתייבש. והיה ופילדלפיה מצליחה לדוג את דמיאן לילארד? יש מצב שעוד יכתבו את 'שיר השירים' של הכדורסל על הסיקסרס של 2023-24 על הסביקסרס עם דמיאן והארדן.

זה לא חלום באיספניה. זה עלול עוד לקרות בימים הקרובים.

LINE-UP .5 של שלושה סנטרים

לא יאומן אבל לפי כריס פינץ' המינסוטה טימברוולבס הולכת לשחק עם שלושה סנטרים בליינאפ בליגת הקיץ: רודי גובר, קרל-אנטוני טאונד, ונאז ריד. הם יעשו זיגים בשעה ששאר הקבוצות תעשינה זאגים ( Summer League panic level)

6. האם יוסטון שילמה יותר מדי עבור ואן-וליט? או עבור ברוקס?

החוזה שיוסטון רוקטס נתנה לפרד ואן-וליט הוא 130 מיליון לשלוש שנים, אבל השנה השלישית היא אופציה של הקבוצה. אז בינינו, רק 85 מיליון לשנתיים הם מובטחים, ואם הוא לא יעמוד בציפיות, הרוקטס תעצור אותו אחרי 85.

ושאלה נוספת? האם דילחון ברוקס שווה 80 מיליון לארבע שנים? אחד הדברים הבלתי אפשריים לחישוב הוא הערך הכספי האמיתי של השחקנים השונים.

אולי יוסטון שילמה מחיר מוגזם עבור פרד ודילון, אבל מה שכן אני יודע בוודאות ששניהם הם בדיוק השחקנים לטעמו של המאמן אמה אודוקה. שניהם שחקני הגנה מעולים – חובה עבור אודוקה – וואן-וליט יביא איתו בגרות ומקצוענות לחבורת השחקנים עהצעירים של הרוקטס.

7. צ'ט הולמגרן: "כף הרגל מרגישה מצויין, והוספתי 6.5 ק"ג למשקלי

8. קייל פיליפובסקי הפך ל-VILLAIN של כל קהל נגד DUKE, בה החליט לשחק עוד שנה במקום ללכת לדראפט

מי הוא? הוא השחקן שהחליף את כריסטיאן לייטנר, ג'יי ג'יי רדיק, ואלן גרייסון כ'נבל' התורן של אוניברסיטת דוק.

הוא הוביל את דוק עם 15.1 נקודות ו-9.4 ריבאונדים למשחק. היה לו סיכוי להיבחר גבוה בסיבוב הראשון אך הוא כה נהנה בדוק שהוא החליט להישאר עוד שנה (הוריו גם לא זקוקים לכסף שלו.

אני לא יודע מדוע ה-2.14 מ' שמר זאת עד עתה לומר לכל שונאיו בכל המכללות: "אולי אני הג'רק שאתם מקללים אבל כל אחד מכם משלם כסף טוב לראות אותי קורע לאוניברסיטה שלכם את הצורה".

ואז הוא הוסיף:

I use it as fuel to the fire. It makes me laugh because I'm like, 'You guys are talking shit to me while you're watching me play. You're spending your money to watch me beat your ass.' It's very entertaining for me."

או-או. שנה עונה מעניינת מחכה לנו העונה הבאה לפני שנראה אותו ב-NBA.

9. אנשי השמירה של הספארס מנעו מבריטני ספירס להתקרב לויקטור ולהצטלם איתו

Victor Wembanyama on Thursday addressed the incident that took place between San Antonio Spurs security and Britney Spears.

Spears, who frequently performs in Las Vegas, was on her way to dinner with her husband at Catch restaurant in the ARIA Resort and Casino on Wednesday night. They spotted Wembanyama, and Spears approached him with the intent of getting a photo with him. Instead, Spurs security, which was escorting Wembanyama, brushed aside Spears, who had touched the big man. Nobody had realized that the woman who approached the big man was Spears.

Wembanyama was asked Thursday about his perspective on the situation and shared what took place from his standpoint.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כתבה מעולה+++

MacLeod 1
MacLeod 1
07/07/2023 8:13:19

מעורב חריףף ביותר דוק, תודה רבה
הבעיה עם ון וליט ובעיקר ברוקס, לדעתי, זה שלא נראה לי שעמדו בתור כדי לשלם להם כ"כ הרבה… השוק קובע את המחיר ולא שמעתי שהשוק נותן 80 ל4 שנים לדילון ברוקס

שי אבן צור
07/07/2023 8:26:19
Reply to  MacLeod 1

אולי היו מציעים לון וליט משהו דומה אבל החוזה של ברוקס זה הזיה אמיתית

bobby
bobby
07/07/2023 14:04:36
Reply to  MacLeod 1

ברוקס בהחלט הזיה. לא הייתה לי בעיה אם היו משלמים לו 20 לעונה עבוד חוזה של שנתיים. אפילו 25. אבל 20 ל-4 שנים?! גם מחיר מופקע וגם התחייבות ארוכה מדיי.
אבל ואן וליט אני בכלל לא מתלונן, שנתיים + אופציה זה נהדר, גם אם המחיר מעט גבוה לפחות זה לא יחנוק את יוסטון יותר מדיי.

חגי "התותח" ניסני
07/07/2023 14:24:03
Reply to  MacLeod 1

תראו חברים אני מבין קטן מאוד בענייני חוזים וכדומה אבל להבנתי קבוצות חייבות להוציא סכום מסוים של כסף ואם הן מוציאות פחות מדי הן נקנסות או משהו בסגנון. ככה הרוקטס היו צריכים להוציא את הכסף הזה בכל מקרה. זה די הגיוני.

רביד אראל
רביד אראל
07/07/2023 19:40:19

צריכות למלא 90% מהתקרה או שהן לא משתתפות ברווחים של הליגה מקבוצות משלמות מס (או משהו דומה)…
חשיבה עקומה שהמטרה שלה היא לעודד תחרותיות לכאורה ובפועל תדפוק את רוב השחקנים (אלו שלא נופלים על קבוצה עם המון מזומנים לבזבז ) ואת הקבוצות שיהיה להן קשה יותר לנהל חוזים לטווח הארוך.

golan
golan
07/07/2023 22:12:32

יכול להיות. אבל יש מלא שחקנים "חיוביים" בשוק,
לא צריך לשלם יותר מדי ועוד ל4 שנים (אחרי חלק מהארכות החוזה ביוסטון) לדלון ברוקס. מה הוא יכול ללמד את הצעירים ? אתה צריך אחד שמשמש דוגמה.

Berch
07/07/2023 8:20:02

אחלה מעורב
לא נעים להיות בריטני ספירס בשנים אחרונות…
🤷🏻‍♂️

onetwo3
07/07/2023 8:55:32

תודה.
מה וובאניאמה מקשקש?
כל מה שהוא צריך להגיד זה: "אתקשר לגברת ואיישר את ההדורים בצורה חברית".
מה נהייה מבני אדם??

Pitzo
Pitzo
07/07/2023 15:47:19
Reply to  onetwo3

בדיוק

onetwo3
07/07/2023 17:08:08
Reply to  Pitzo

+2.24 או משהו כזה

moni869
moni869
07/07/2023 18:15:28
Reply to  onetwo3

מעורב משובח

MBK
MBK
07/07/2023 9:15:04

המהלכים של יוסטון בקיץ לא ברורים
היו צריכים להביא וטרנים, שחקנים גבוהים
אין להם שום סיבה להחתים את ואן פליץ או את ברוקס בטח שלא בסכומים האלו
בריטני ספירס צודקת, חטפה סטירה מצלצלת מהוובניאמה של ויקטור שלא זיהה אותה והיה במצב מנוחה
אחלה דרך מבחינתה לחזור לכותרות
יאללה, תקבל הזמנה מהספרס לשיר את ההמנון במשחק הבית הבא
שליק שאלק, שולם שולם לעולם, ויקטור לא כזה מושלם

דוקטור רזי הופמן
07/07/2023 11:11:12
Reply to  MBK

🙂

IDO
IDO
08/07/2023 7:35:51
Reply to  MBK

לי זה דיי ברור. הם מעבירים שלוש שנים להתפתחות וטאנקינג

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/07/2023 9:17:14

תודה רבה מנחם

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 9:45:04

הדראפט של השנה הבאה מוגדר על ידי התקשורת כחלש ביותר בשנים האחרונות. לתחושה הזו היה ביטוי בכמות גדולה של שחקני קולגים שהעדיפו לחזור לשנה נוספת ולהשתתף בדראפט הזה כיון שהדראפט של 2023 נתפס כעמוס כשרון.

Pitzo
Pitzo
07/07/2023 15:52:17

בנקודת הזמן של שנה לפני האירוע הוא חלש יחסית לעבר, בטח בגזרה האמריקאית, אבל עוד שנה יכולים להיות שינויים גדולים
אפשר לשים לב שכמה קבוצות חלשות במקום לטנקק מחתימות וטרנים בשביל להיראות יותר טוב במשך השנה,
מה שמחזק את הטענה שלך

רביד אראל
רביד אראל
07/07/2023 19:41:52
Reply to  Pitzo

הן חייבות למלא את השכר במשהו ווטרנים זה הדבר היחיד שהן יכולות לעשות איתו את זה

Pitzo
Pitzo
07/07/2023 21:48:30

גם נכון, נראה במהלך העונה אילו החתמות הן אמיתיות ואילו בגלל ענייני שכר

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2023 9:52:50

לגבי גראנט הטרייד שלו היה לחמוק מאפרון ה2, שהיה שם הגבלות חמורות על בוסטון.
.
הסוכן של לילארד מוריד את הערך שלו יותר ויותר, אני מקווה מאוד שהאהבל בפורטלנד יודע לנהל משא ומתן כיוון שבחוזים אין לו מושג אם ה160 מליון לגראנט (דרך אגב צריך לחזור לדיונים לפני 3 שנים ולמהלך הגאוני אישית שגראנט עשה במעבר לדטרויט). הדרישה חייבת להיות 6 בחירות דראפט ראשונות וטיילר הירו שיעבור לקבוצה שלישית בשביל עוד בחירות.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 10:08:17

כתבתי ועוד אחזור על זה. המהלך שך ה CBA נדחף קדימה כדי לדפוק את ג"ס אבל בפועל הרבה קבוצות יסבלו ממנו.
.
במצב שנוצר יעשה ה G> של פורטלנד בחכמה אם יודע, בשקט, לא צריך לצעוק, למחנה של לילארד שעד שאין הצעה שטובה לפורטלנד לילארד לא הולך לשום מקום. ממילא הוא מכוון לעוד עונה בתחתית.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2023 10:26:32

הCBA לא נועד לדפוק את גולדן סטייט, אלא ליצור באמת תקרת שכר. איזה סיבה יש למועדון כמו דנבר/ סאנס… לדפוק את עצמו? העתיד שלהם היה/כיום הרבה יותר ורוד מזה של גולדן סטייט.
.
אני לא מדבר על העובדה שגולדן סטייט מביאה את הכי הרבה רווחים לNBA ושאר הקבוצות נהנות מזה גם כמו מהתשלומי מס שלהם.
אוהדי גולדן סטייט מצחיקים אותי שחושבים שהליגה נגדם.
.
אני מסכים לגבי לילארד, מקווה שהוא יותר חכם מהדביל בוושינגטון למרות שלא נראה לי אחרי החוזה שנתן לגראנט, ואין ספק שהוא ידע שלילארד עוזב

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 10:46:27

אתה שוכח שהליגה היא למעשה 30 אנשים עשירים כקורח עם אגו של פיל.
.
לייקוב, אחד הפחות עשירים שבהם, דפק את השיטה. הוא היה הראשון להבין שאם אתה הבעלים של האולם זו פרת מזומנים (ראה ניקס) ושעדיף לממן את הבניה לבד. הוא גם עשה את זה בתקופה שהכסף עלה מעט (מענין כמה עליית הריבית משפיעה על היכולת של ג"ס להחזיק את רמת השכר והמס).
.
לשינוי ב CBA היו שני דוחפים, סילבר מתוך מחשבה שפאריטי זה דבר טוב לליגה והבעלים שרצו לדפוק את ליקוב (וגם את באלמר)

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 10:00:06

rant על לילארד, "הנאמן"
https://youtu.be/GroPJ9GZqzE?t=235
מזיין את קבוצתו שנתנה לו הכל, ים כסף, יד חופשית לעשות כרצונו, ובתמורה דורש טרייד לקבוצה אחת ספציפית בכל מחיר

Avri
Avri
07/07/2023 10:10:53

זה עסק, אין נאמנות ואין נעליים וכולם יודעים ומבינים את זה. אם הקבוצה שנתנה לו הכל לא היתה מרוצה ממנו הוא היה מחר על המטוס הראשון למינסוטה בעד בחירות סיבוב שני.

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 10:17:16
Reply to  Avri

נו אז? עדיין היה מקבל הכל – את כל החוזה סופר מקס שחתם הארכה רק לא מזמן (הוא כבול עד 27' לדעתי).
במקרה הזה הוא מזיין את הקבוצה שלו ומנסה להכריח אותה לקבל פינטס בתמורה רק כי בא לו רק יעד אחד.
הדיל הוא כזה – יש לכם חוזים מובטחים של עשרות ומאות מיליונים לא משנה מה?
אתם סחורה ומועברים בליגה לפי הדרישה עם החוזה הזה.
לא ניתן גם לקבל את הכסף, וגם לדרוש טרייד ולבחור את המקום, ולזיין את ערך התמורה בטריקים מסריחים.
לא רוצה להישאר ולא רוצה קבוצה אחרת?
בבקשה, שיתיר את חוזהו ויחתום איפה שבא לו חוזה אחר.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2023 10:33:09
Reply to  Avri

אני מסכים לרוב חברי אשך. כל הקטע בחוזים שצריך לעמוד בהתחייבות שלהם.
.
הGM של פורטלנד צריך ללכת איתו ראש בראש ולא לוותר ולהוציא את המקסימום ערך מהסיטואציה. אין בעיה שישב על הספסל הוא לא מזיק שהוא שם הקבוצה בבנייה

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 11:37:46

מסכים
הפוסט על הארכת החוזה מלפני שנה
https://hoops.co.il/?p=270646

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אני שמח שהבנת שלפעמים צריך להראות אגו ומי הבוס. כמו שהיה צריך לייבש את סימונס עד שהגיע טרייד (פילי אידיוטים שבסוף שילמו לו הכל).
אין לפורטלנד שום בעיה להושיב את דמיאן ביציע שיקליט ראפ ויעשה סימונס. גם ככה יקבלו עבורו רק זבל. לקראת הפלייאוף קבוצות יהיו לחוצות תחת כמו הסאנס וכאלה ויתנו תמורה טובה. לפוקטלנד אין מה להיות בלחץ החוזה של דיים ארוך לשבת ביציע נראה את דיים לא משחק 4 עונות הוא יתחנן לעבור אפילו לדטרויט

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2023 14:26:04

אני הייתי בעד לעשות את זה כם עם הנגר לא הקשיבו

golan
golan
07/07/2023 22:52:11

אתה מקבל שחקן ממורמר בחדר ההלבשה.
לא משחק ? ערך הטרייד שלו רק יורד.
אתה אשכרה תשלם למישהו שיעשה לקבוצה שלך רק רע בשביל אגו ? זאת החלטה עיסקית ?
הבן אדם היה שחקן מס' 1 שלהם עשור. איזה דוגמה אתה נותן לזה שיחליף אותו ?
עדיף להם לעשות את הטרייד רק בשביל לפנות דקות לצעירים ולקבל בחירות. ולצאת לדרך חדשה.

Eladkatz
Eladkatz
07/07/2023 10:17:58

הוא מדגים איך יוצרים מצב של no trade clause אם אין לך כזה בחוזה

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 10:23:11
Reply to  Eladkatz

100+

חגי "התותח" ניסני
07/07/2023 14:30:03

אז מה זה אומר על "אופיו" איך היית מנתח את זה?

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 10:04:16

מכיון ששחקני ג"ס מפרסמים סרטוני פרידה מגורדן פול אני אצטרף:
אני מאד אוהב את פול. הוא נבחר נמוך ובמהלך השנה הראשונה הוגדר לא אחת כשחקן הכי גרוע בנבא. משם הוא טיפס עד לחמישיה בשנה השלישית שלו ורק התחת הגדול של קלי והשמרנות של קר הזיזו אותו משם. אני חושב שעדיף היה לג"ס לו קלי היה מקבל את הדין ועולה כשחקן שישי. אבל לקלי יש אגו חלש וזה אפילו לא עלה על דעתו.
.
בלי פול ג"ס לא היתה זוכה באליפות הרביעית.
פול הוא השחקן הכי קרוב לקרי בשיטת המשחק של ג"ס והיחיד שהצליח בכך. אבל הוא לא קרי.
.
אבל לפול יש נקודת חולשה אחת, הפה שלו רץ חופשי ושופך הרבה מילים וככול הנראה חלק לא בא להרבה אנשים בטוב. גרין הדגים את זה באגרוף.
ראיתי רמיזו שהסיבה שג"ס לא פרסמו מי הדליף את הסרטון של האגרוף זה המחנה של פול. לא יודע אבל אני מניח שעכשו שהוא עזב נדע יותר.
.
בכל אופן הטעות של 2 צירי זמן לא קשורה לפול והוא אפילו נפגע ממנה לדעתי. סביר להניח שבקבוצה עם יותר ותיקים לא היה נוצר קרע בין 2 קבוצות.
לדעתי מה שחרץ את גורלו של פול הקבוצה זה השינוי ב CBA. הקבוצה חייבת לצמצם את רמת השכר ובמצב שקרי, גרין וויגינס מרוויחים כמעט 100 מיליון יחד בחוזים לשלוש שנים אי אפשר היה להחזיק עוד חוזה גדול לטווח של ארבע שנים. הבחירה היתה בין גרין לפול ופה לא היה ספק מה יקרה.
.
בכל אופן הוא יבלוט בוושינגטון. בלי הלחץ של חלום אליפות על הכתפים הקבוצתיות קל יותר אני מקוה שהוא ילמד להיות מנהיג.
.
בהצלחה

Avri
Avri
07/07/2023 10:13:53

די מסכים עם הניתוח שלך. לדעתי קר נכשל בענק עם העברת המושכות לדור ההמשך, בהחלט היה לו עם מה לעבוד והוא מיסמס את זה לחלוטין. נראה מה יעשה עם קומינגה השנה או שגם זה פרויקט שקר חירבן לגמרי.

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 10:22:46
Reply to  Avri

אמת
פול היה השחקן השלישי בחשיבותו באליפות.
קר הפוליטיקאי לא עשה את השינויים הנדרשים – לוותר על גרין וקליי (או להעלותו מהספסל) – וגולדן איבדה את עתידה עקב כך.
בחרו להישאר עם העבר.
בחרו לגבות את הצד האלים, כמו תמיד עם דריימונד.
אותי הם איבדו בעקבות ההתנהלות אחרי התקרית.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 10:38:06
Reply to  Avri

אני לא חושב שקר התכוון להעביר מושכות.
לא לחושב שאף אחד התכוון לכך. מה שכן לייקוב תכנן לבנות את הצעירים במקביל . מה שהפתיע אותם זו העובדה שקרי לא הראה שום ירידה ביכולת וגם גרין הצליח לגבות אותו בזמנים הקריטיים והקבוצה זכתה באליפות.. כאו נכסת תקרת השכר לתמונה. תחשוב שאם וויסמן היה מצליח אפילו בצורה חלקית ג"ס היתה צריכה לשלם גם לו. בג"ס גרין היה רעב לכסף וקלי לכבוד והם לא התכוונו לאפשר לאף אחד לקחת להם את זה.
.
רק ספארס הצליחו להעביר שרביט מהאדמירל לדאנקאן ולהמשיך לנצח. כשהם ניסו את זה עם קוואי הם התרסקו. הלייקרס הצליחו אפילו יותר עם קובי. תחילה עם שאק (למעשה הוא היה מספר 1A) ואז עם גאסול.

golan
golan
07/07/2023 22:56:13

קר פישל פה בענק.
היו לו את קומינגה, מודי, פול ווייסמן, הוא לא הוציא מהם אפילו שחקן אחד לקבוצה. (כמו שאמרו – נראה מה יהיה עם קומינגה)
ופול אפילו הוכיח שהוא יכול לתרום לאליפות.

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 10:13:01

הטור הזה לא הזדקן טוב
https://hoops.co.il/?p=292686

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 10:38:29

🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2023 11:46:58

בכתבה הזו כמה טעויות לגבי קולעי 59 נק' ומעלה ו-60 נק' ומעלה:
1. נכתב שלילארד קלע 59 ומעלה 6 פעמים אך בסוגריים הובאו נקודות של חמישה מש'.
2. בהתייחסות לקולעי 60 נק' ומעלה נכתב שללילארד חמישה מש' כאלו אך בין החמישה מש' הנ"ל ארבעה הם עם לפחות 60 נק' והחמישי הוא של 59.
3. בירד הוא כן ברשימת קולעי 60 נק' ומעלה עם משחק אחד של 60 נק' בדיוק.

עגל
07/07/2023 14:44:08

🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/07/2023 11:27:01

נו, אז בסופו של דבר צדקו כל אלו שאמרו שהם יודעים שרצונו של לילארד לשחק במיאמי והביקור. עליהם לא הייתה מוצדקת!!!

אשך טמיר המקורי
07/07/2023 11:36:18

לילארד חתם על הארכת חוזה בסופר מקס בדיוק לפני שנה
https://hoops.co.il/?p=270646
דפק קופה ועכשיו מכריח אותם להעביר אותו ואת הקופה שלו רק לקבוצה הספיציפית שהוא רוצה.
מה השתנה מלפני שנה שלא ידע?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2023 11:53:39

איזה אקשן רץ פה חחחחח
שדיים יחנק,
עד מתי הG.M והבעלים ימחזרו טעויות. רטורי

NBA בדם
07/07/2023 12:29:51

המצב של לילארד שוב מוכיח מסקנה חשובה: לא משנה כמה השחקן נאמן למועדון שבחר בו, בסופו של דבר, שחקן רוצה להתמודד על אליפות ולהיחשב כשחקן היסטורי עם לגאסי, ופורטלנד לא נתנה לו מספיק הזדמנויות לכך.
אני חושב שאם אחרי תום החוזה השני של השחקן(8-9 שנים), הקבוצה לא מספקת לכוכב שלה מספיק הזדמנויות להתמודד על אליפות, זכותו הלגיטימית לבקש טרייד וזה לא נחשב לחוסר נאמנות.
ברגע ששחקן בקליבר של טופ 10 אצלך וקבוצתו לא מקיפה אותו בשחקנים מתאימים לאורך שנים, היא אשמה בבקשת הטרייד של כוכבה ולא להיפך.

Ohad
Ohad
07/07/2023 14:20:13
Reply to  NBA בדם

כל מילה.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 14:32:08
Reply to  NBA בדם

יש בדרישות של לילארד 2 בעיות:
למה חתם על חוזה חדש ורק אז נזכר לבקש לעבור?
יותר משמעותית זו הדרישה לעבור רק למיאמי, קבוצה שאין לה יכולת להציע לפורטלנד עסקה טובה.

NBA בדם
07/07/2023 14:36:26

מה עדיף שהיה הולך בחינם ואז פורטלנד לא הייתה מקבלת עליו כלום?
מסכים איתך שלמיאמי אין באמת נכסים וזה לא הגיוני לקבל עליו את הירו האוברייטד ובחירות.
הוא חייב לעבור לפילי במקום מקסי.
זה נשמע הכי הגיוני.

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 14:47:07
Reply to  NBA בדם

אני לא חושב שפילי (לא מכיר את ההצעה שלהם) או כל קבוצה אחרת יסכימו לעסקה אם הוא לא יאמר להם ישירות שהוא יבוא לשחק בי לעשות בעיות

NBA בדם
07/07/2023 14:50:44

אני מאמין שהוא לא יעשה בעיות לקבוצה שמתמודדת על אליפות, גם אם זו לא מיאמי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/07/2023 13:10:55

ג'ני באס הבעלים של הלייקרס נשאלה מי לדעתה 5 האנשים המשפיעים ביותר בתולדות הלייקרס: קובי בריאנט, מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'אבר, לברון ג'יימס ופיל ג'קסון.

שאק הגיב לכך שהושאר בחוץ
https://www.instagram.com/p/CuTxA-5ORUk/
שאק אחלה גבר חחחח

רן הנרגן
רן הנרגן
07/07/2023 13:32:29

תוכס ליקרית רצינית.
.
גרי ווסט, קרים, מגיק, שאק, קובי. עכשו השאלה היא לגבי פט ריילי ופיל גקסון. התקופה שלהם מיוצגת כ"א על ידי זוג שחקנים, האם הם בחמישה או לא? אם כן במקום מי? יש גם את גורג מייקן. אז אם חייבים:.
.
מייקין, ווסט, קרים, מגיק,קובי

גיא הירוק
07/07/2023 14:50:57

לילארד, עוד רגע בן 33, כבר 11 שנה בפורטלנד.
הוא הגיע לקבוצה רגע אחרי עידן הפצועים (רוי ואודן),
בהנהגתו הקבוצה שרדה את עזיבת אלדרידג' ונתנה ריצה של 8 עונות פלייאוף ברציפות.
.
הוא הקלע מס' 1 בתולדות הקבוצה (נקודות למשחק, נקודות במצטבר).
הבעיה שלו?
הוא בן 33, אין לו אליפות או פיינלס ברשומה, והקבוצה בחרה ללכת על רוקי צעיר (בצדק) במקום להתחזק בטוח המידי.
מי שמקשיב למתנהל בקבוצה יודע שבקשתו של לילארד לא הגיעה כרעם ביום בהיר.
מי שמקשיב למתנהל בקבוצה יודע שלילארד מוערך שם בצורה יוצאת מן הכלל כאדם וכנותן דוגמה אישית וזו הסיבה שהוא ככל הנראה יזכה להגיע ליעד בו הוא בוחר.
.
ב-99% מהזמן אני סולד מבקשות טרייד,
זה האחוז הבודד,
היוצא מן הכלל שמצביע על הכלל.
דרך אגב, לפני הארכת החוזה האחרונה הופעל עליו מכבש לחצים והובטח לו שהקבוצה תעשה כל שביכולתה להיות תחרותית.
אם היה עוזב השחקן חופשי, פורטלנד היו במצב גרוע בהרבה מתוקה אפשרית (נמוכה ככל שתהיה) מההיט.

NBA בדם
07/07/2023 15:04:24

+127

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2023 15:48:06

גיא אף אחד לא הכריח אותו לחתום, הוא רצה את הארכת הסופר מקס שרק פורטלנד יכלה להציע לו, חתמת על חוזה תעמוד בו פשוטו כמשמעו .

כשחקן חופשי לא היו כמעט אופציות עונה שעברה, בטח לא לקונטדריות.
הדרישה לעבור רק למיאמי ולא לקונטנדרית פוגעת אנושות בקבוצה.

Smiley
08/07/2023 1:22:54

לפי האנלוגיה הזו גם קבוצות מחוייבות לחוזה ולא צריכות להעביר שחקנים בטרייד (אלא אם תהיה הסכמה של שני הצדדים).

ברוך רובין
ברוך רובין
08/07/2023 3:24:10
Reply to  Smiley

מה זה לפי האנלוגיה הזאת? השחקנים יודעים על מה הם חותמים זה חלק מהסכם בליגה , השחקנים מקבלים חוזים של מאות מיליונים ומצד שני לקבוצה מותר להטריד אותם, הניסויי לקנות את המשוואה ומצד אחד לקבל את חוזה הסופר מקב ומצד שני לעבור קבוצה די מביך

Smiley
08/07/2023 4:54:44

אז מה אתה בא אליו בטענות שהוא מבקש טרייד?!?!

Florida man
Florida man
07/07/2023 15:19:24

רק חוקי השכר של הליגה מצדיקים את החוזים שלברוקס וון וליט. ברוקס הוא שודד על טרנינג על מלא…
משחקי המו"מ של פורטלנד ומיאמי הם צפויים מראש וקרונין מנסה להגדיל התמורה הידועה מראש. וכןף הארדן יישאר ביוסטון כי אף אחד לא ייקח אותו לחוזה מקס ארוך אחרי שהתחפף מ3 קבוצות שונות בפחות מ5 שנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי דיים אין שום לחץ לפורטלנד להטריד אותו מהר.
בwwe דברים משתנים במהירות האור בניות מחדש נפילות כוכבים. ובואו אם קבוצה רצינית תדבר עם דיים ישנו את דעתו והוא יתרצה וישחק שם כמו גדול.
צריך לשים אותו ביציע לחכות חצי עונה או שנה ויהיו מספיק קבוצות טובות על הנייר ונואשות שיביאו חבילה טובה עבורו. יש לו חוזה ארוך.
אם פורטלנד תטריד אותו היום תמורת נזיד עדשים היא באמת תצא מטומטמת.
כל הלחץ בסוף יהיה על דמיאן.
אליפויות וזה שטויות לדמיאן היה נוח בפורטלנד כי עשה שם מה שבא לו ולפורטלנד היה נוח איתו כי הוא הכניס דולרים לקבוצה. הנאמנות היחידה היא לבנגמין פרנקלין שם כל הצדדים. רק אוהדים רפי הבנה חושבים שלשחקנים באמת אכפת מהמועדון שהם אוהדים וזה ככה בכל ענף ספורט.

trusttheprocess
trusttheprocess
07/07/2023 20:42:07

האמת היא שה cba הוא יותר מדי מסובך
הנה המקרה המוזר של מונטרז הארל.
להאריך הייתה אופציה שחקן של שכר מינימום 2.7 מליון.
הוא יצא מהאופציה ופילי החתימו אותו מחדש לשנה בשכר מינימום .
למה? הנה התשובה המסובכת , בגלל שהקאפ עלה שכר מינימום הוא עכשיו 2.9 מליון
אבל בגלל כל מיני סעיפים מסוימים ב cba הארל יחשב תחת תקרת השכר רק 2 מליון
אז הארל הרוויח 200 אלף אקסטרא ופילי חסכו 700 אלף בספירה של הטקס שזה בטח כפול מזה בכסף אמיתי

ירון, החלום
ירון, החלום
09/07/2023 9:35:09

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
יוסטון שלי כנראה שילמו יותר מדי…