מעורב הופס לשבת: דמיאן לילארד חתם על הארכת חוזה לשנתיים בשיא 122 מיליון / מנחם לס

1. דמיאן לילארד חתם על הארכת חוזה לשנתיים על 122 מיליון, מה שעושה את חוזהו ל-5 שנים בסך 270 מיליון

Shams Charania of The Athletic reports Friday that Lillard and the Portland Trail Blazers have agreed to a two-year maximum contract extension worth an estimated $120 million. The new deal will take Lillard’s contract through the 2026-27 season for a total of five years and nearly $270 million. That makes Lillard the highest earners in NBA history, Charania notes.

Lillard, who will turn 32 later this month, had three years remaining on his existing contract and could have become a free agent in 2025. But with this latest agreement, Lillard is signed until the age of 37, all but ensuring that he remains with the Blazers for his entire NBA career.

The six-time All-Star Lillard had recently faced rumors of uncertainty over his future in Portland, particularly because of his alleged relationship with franchise owner Jody Allen. But Lillard appears to have sent those rumors to the canvas with this latest commitment to the Blazers.

2. מתבשל טרייד בין קיירי אירוינג וראסל ווסטברוק

בריאן וינדהורסט אמר בתכנית הבוקר (ההופכת יותר ויותר פופולרית) "GET UP" שטרייד בין קיירי אירוינג וראסל ווסטברוק הוא נושא ראשי בפרונט אופיסס של הלייקרס והנטס.

"הטרייד הזה יקרה. שתי הקבוצות רוצות בו, ורק 11 מיליון מפרידים בין משכורתו של ראסל לעונה הבאה לבין זו של קיירי. "זה עניין של 'תן' 'קח' עתה. אין ולא הייתה בעייה עקרונית. זה רק עניין של הסדר כספי ואין כל דחף של זמן אם כי שתי הקבוצות רוצות לסיים את העניין. "ה-11 מיליון הם לא המשוכה היחידה. ישנם עוד כמה עניינים הדורשים פתרון, אבל עתה הדין ודברים הוא על OBSTACLES מינוריים. "אין כאן עתה כל בעייה שהיא INSURMOUNTABLE – לא ניתנת לפתרון.

אז, קומראדים, מוטב שתתחילו להתרגל לנטס עם ראסל ווסטברוק ולייקרס עם קיירי אירוינג.

הערה: סוף סוף אכניס לרוב הגולשים כאן אצבע אמצעית ישר לאוזן כשראסל יככב ודוראנט ירכב על גבו ל-MVP!

(ואני לא עומד לרדת מהקטע הזה אפילו אםעידו גילרי יכתוב לי מאה פעמים, 'די, מל, הכינו את הגופה המתה הזאת מספיק פעמים')

.

3. מייקל ג'ורדן ממשיך לחיות במוח של אייזיה תומאס 'RENT FREE'

בואו נגיד זאת כמו שכתוב בספר: Michael Jordan continues to live rent-free in Isiah Thomas’ head, כמו שאומרים החברים שלי מהחותרים.

אייזיה תומאס לא מסוגל להשתחרר מהמחשבה שמייקל ג'ורדן היה הסיבה שהוא לא נגחר לנבחרת החלומות לאולימפיאדת 1992 בברצלונה.

הוא TWITTED אתמול מלא שנאה אל מייקל וההגבה שלו על מקור הדו-קרב המילולי בין השניים שנמשך כבר יותר מ-30 שנה. אתם בוודאי זוכרים את ההתחלה: ג'ורדן האשים את אייזיה שהוא גרם להקפאתו באול סטאר של 1985.

"הפסק לשקר מייקל עם הסיפור הזה מייקל. במזרח שיחקו מלבדי ד"ר ג'יי, מטזס מלון, לארי בירד, סידני מונקריף, דניס ג'ונסון, ברנרד קינג…הכדור התחלק בין כולם"

הנה הטוויט של אייזיה שלא מסוגל לרדת מהנושא.

אני אומר "ENOUGH IS ENOUGH. די. שחררו אותנו ממה שקרה – או לא קרה – לפני 30 ו-40 שנה!

4. האם קיים קצר תקשורתי בין הבעלים של פורטלנד ג'ודי אלן בין דמיאן לילארד? ('הקצר' לא מנע מהבעלים לשלם לדמיאן את המשכורת הגדולה נאי פעם ב-NBA)

אתמול קראתי בניו יורק פוסט (https://nypost.com/2022/07/07/insiders-trail-blazers-owner-jody-allen-needs-to-sell-team/) שבעלת הקבוצה ג'ודי אלן ושחקנה הטוב ביותר דמיאן לילארד לא רואים עין לעין (ניבון שתורגם מאנגלית). נבר מיינד עין לעין, אבל הם גם לא מדברים, לא כותבים, לא מסמסמים, ולא ניפגשים לארוחות.

בעלת הקבוצה לא מדברת ולא מתייחסת אל דמיאן לילארד שהעז ברוב חוצפתו לבקר את הצורה שהיא (הבאק סטופס היר, לא לשכוח!) מריצה את הקבוצה. לא משנה מי מחליט – – היא עומדת בראש הפירמידה.

הוא רצה לשבת איתה לקונברסיישיון על מה הולך בקבוצה, ולשפוך את לבו, כמו שאומרים, ולהציע כמה הצעות. הוא השאיר לה VOICE MAILS…הוא שלח מסרים…הוא דיבר עם המנכ"ל שידבר איתה שתתן ללילארד חצי שעה מקס עם שעון שוויצרי מתקתק, והיא לא החזירה צלצול, לא ענתה לאימיילים שלו, וכיצד הגיבה למנכ"ל שאמר לה עם כל הכבוד שדמיאן רוצה לשוחח איתה, איש לא יודע.

רק להזכירכם, הבלייזרס נרכשו ע"י הביליונר פול אלן בשנת 1988. הוא הפך את רכושו ל-TRUST על שמו, ואחותו הצעירה ג'ודי כאילו ירשה את העסק והפכה לבעלת הקבוצה דה-פקטו.

מסתבר שג'ודי היא רעל מהלך על שתיים. לילארד הוא לא היחיד שלא מצליח ליצור איתה קשר. גם הפרונט אופיס עומד חסר אונים כי ישנן החלטות שרק תשובה ממנה חותכת את החרדל, ואם היא ברוגז עם כולם, דבר לא נעשה.

בין הטענות? קראו:

Among the claims is that Jody has allegedly deferred all the decision-making for the team to Kolde, who serves as vice chair of the Blazers and was Paul’s college roommate and friend. You can read the report in full here.

היו לאחרונה כמה שמועות שהבלייזרס היא קבוצה שעומדת להימכר ולשנות כתובת לסיאטל, שמועות שג'ודי הגדירv כ'מצוצות מהאצבע'

5. צ'ארלס בארקלי הוא 1 ל-7,500 לנצח את טורניר הסלבריטיס בגולף

חבטת ה-DRIVE של בארקלי לפני 10 שנים:

חבטת ה-DRIVE של בארקלי בהווה: WHO IS LAUGHINJG NOW?

ה-AMERICAN CENTURY CELEBRITY CHAMPIONSHIP נפתח אתמול ב'ברנהו' שבלייק טאהו. 87 סלבריטיס משתתפים בטורניר. סיזר פלאס בלאס ווגאס פתח קו התערבויות על צ'ארלס בארקלי. ההתערבות הפופולרית ביותר היא אם הוא יהיה בין ה-70 הראשונים.

"NO, HELL NO" הגיב סטפן קרי (שהוא אחד מהמועמדים לנצח ב-1 ל-12) כשנשאל אם בארקלי יהיה בין 70 הראשונים. "אין דרך IN HELL שהוא בין 70 הראשונים.

סיזר פלאס נותן 1 ל-7,500 שבארקלי ינצח. שים $10 ותרוויח $75,000 אם בארקלי מנצח. רק 10 התערבו עד עתה לנצחון בארקלי. ההתערבות היקרה ביותר הייתה $10 דולארים. כל 9 האחרות היו על $1 אחד.

מה שכן, בארקלי שיפר את חבטת הדרייב שלו שעד שנה זאת הייתה ממש קומדיה, הפך להיות לדרייב אמיתי.

הקוורטרבק לשעבר של הדאלאס קאובויס ואנליסט הפוטבול של CBS טוני קומו הוא המועמד לנצחון ב-1 ל-3. הטניסטי מרטי פיש הוא שני ב-7-2. הפיצ'ר האגדי ג'ון סמולץ הוא שלישי עם 9-2, וויני דל נגדו הוא הבא ב-7-1. סטף הוא 12-1. אביו דל קרי הוא 85-1. בארקלי כאמור הוא 7,500-1.

"

"

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. חוזה נוראי של פורטלנד. ליגה של מפגרים מחלקים כסף בלי סיבה ובלי תכנון לעתיד, אחת הסיבות למה פורטלנד מועדון כזה כושל היסטורית. דמיאן לילארד בן 32 אחרי פציעות ושינוי החוקים שפגע בו לרעה יותר מכל שחקן בליגה (אולי פרט להארדן), יש לו חוזה ל3 שנים נוספות, למה לא לחכות שנה שנתיים לראות אם הוא מסוגל לשמור על היכולת בגיל 34 לפני שמתחייבים לו עד הפרישה שבטח עד אז הוא לא יהיה גופה לפני שמחתימים אותו על החוזה.
    .
    מנחם חבל על האוזניים שלך להשאר על העגלה של האפס זה מתכון לאסון , דה שוט כבר לא שומע כלום (:
    בסרטון דה שוט ועגלה ראס https://giphy.com/gifs/funny-cute-fail-xYkArTGvP7xqo
    תודה מנחם

    1. צודק. החלטה מטומטמת ממש.
      למה לעשות זאת עכשיו ובמחיר מטורף כזה? הוא בירידה ברורה והיה נוראי השנה + אולימפיאדה.
      וסיימונס היה תותח וייתר אותו לחלוטין.
      בוכטות תמורת נאמנות, העיקר למכור כרטיסים ומרצ'נדייס, ליגה של ביזנס בלבד.

        1. אין גרידיות אמריקאית כל אחד היה מסכים לחוזה כזה במקומו יש מישהו שהיה מסרב ל120 מליון דולר? זה טמטום שהם נכנסים איתו לשיחות משא ומתן שיש לו 3 שנים בחוזה שהוא בירידה אחרי פציעה ושינוי חוקים שהוא בן 32 אם הוא היה בן 28 זה היה חוזה מצויין

          1. ברוך, הגרידיות היא בשיטה, לא באדם ספציפי.
            מבחינת הבעלים שהוא טייקון עסקים ליילארד הוא מגנט שממלא את ה-אקא רוז גרדן, לא גוכר איך הוא נקרא היום.
            ליילארד הוא סמל ומכניס כסף למועדון. הוא הפנים והזהות.

    2. אני חושב שזה קשור לתקרת השכר. תקרת השכר שמשתנה כל שנה לא צמודה לחוזים חתומים כך שבעצם החתימה עכשיו על החוזה מצמידה רק לתקרת השכר השנה ובשנים הבאות שתקרת השכר הקבוצתית תעלה (והיא אמורה לעלות בהרבה בשנים הקרובות) החוזה שנחתם עכשיו לא יוצמד לתקרה החדשה וכך יהיה לקבוצה יותר מקום לשלם לשחקנים אחרים.

        1. כמובן שכל החוזים שנחתמים נכנסים לתקרת השכר אבל יש חוזים שמוצמדים לתקרה ויש שלא (כמו ריבית) לכן חוזים שנחתמים היום כמובן שנמצאים בתקרה של שנה הבאה אבל אם הם לא מוצמדים אליה זה משאיר לקבוצה מקום לתמרון. הסבר ששמעתי השבוע אצל ביל סימונס בהקשר להערכות החוזה.

            1. לא אם החוזה נחתם היום. שיכנס לתוקף התקרה תגדל אבל ההצמדה תהיה לתקרה של היום ואז זה נותן לקבוצה יכולת תמרון ב Mid Level exception. אני לא ממש התעמקתי בחוזי NBA אבל יש סיבות לחתימה על הערכת חוזה לפני הכניסה לתוקף מכיוון של הקלות מס וכו'.

            2. מה שאני מנסה להגיד – זה לא רבלנטי לחוזה הזה. ההארכה של לילארד מוגבלת באמת כמו שאתה אומר לשכר הנוכחי שלו. כלומר 120% מהשכר של השנה האחרונה. כדי שמה שאתה אומר יהיה רבלנטי התקרה צריכה לקפוץ בשלוש שנים הקרובות בכמעט 50מיליון.
              כלומר בסופו של דבר מה שכנראה יגביל טת ההארכה של לילארד הוא דווקא תקרת השכר שלא תעלה מספיק.
              זו הנקודה שניסיתי להעביר.

            3. בכל מקרה בכל הארכה מוקדמת אין שום הקלות ביחס למס המותרות.

    3. ברוך עוד לא למדת את השיטה? אין סימן יותר טוב מחוזה מופרך כדי להבין שהמטרה היא להעיף אותו משם. תזכורת: בלייק גריפין. ראס. הארדן. וול.
      למה קבוצות נותנות חוזה כזה מטורף? קודם כל זו דרך אמריקאית מנומסת – די מטומטמת אני מודה – לאמר תודה לשחקן שהיה פרנצ'ייז.וזה גם משדר לשחקנים אחרים בקליבר של אולסטאר שהמועדון יודע לשלם ושהם יכולים לבוא בשקט. שנית – תמיד ימצא GM לחוץ אליפות שיהיה מוכן לתת את התחתונים כי הוא חושב שכוכב כזה זה החוליה האחרונה שחסרה לו בשביל טבעת עכשיו. אז החוזה הזה מתחיל לנדוד בליגה ובעצם מקשה מאוד בטווח הארוך על קבוצות אחרות בליגה.
      לדעתיאין סימן יותר גדול לזה שלילארד ימצא את עצמו עד סוף העונה הזאת או הבאה מחוץ לפורטלנד. אלא אם כן הם ממש יתנו עונה מהסרטים משהו שאני רחוק מלהאמין שיקרה.

    1. זי זי טופ הם להקת הרוק ששמרה על ההרכב המקורי שלה במשל הכי הרבה שנים (לפחות מכל אלו שהתפרסמו). הם ניגנו בתיאום מושלם ומעולם לא הפסיקו להופיע.
      למעורבים בלייקרס ובנטס יש הרבה מב ללמוד מהם.
      חוצמזה, הארדן הכי מתאים לזי זי טופ.

  2. ברקלי זה הנושא הכי מעניין. ברכותיי הוא כבר לא מזיז את רגל ימין והסןוינג שלו מיושר עם המותניים. אז הכדור לא בןרח שמאלה יותר. אבל הוא בורח ימינה עכשיו. בלי לצחוק על מום גופני הייתי מאשים את הבטן שלו שלוקחת מקום ןגןרמת לנקודת המגע לבוא באיחור.
    מצד שני בחבטה האחרונה עם הברזל הוא הכה סווינג מהמרפקים בלבד וזה היה זהב.
    שנים אני אומר שחובבים כדאי להם לתת סווינג מהמרפק בלבד. פחות דברים מתפשלים הכדור נופל איפה שאתה מכוון אותו ןאורך בחבטה רק קצת יותר קצר. מה שאפשר לפצות במספר יותר נמוך או עוד קצת שרירים.
    אבל עדיף 75מטר שנופל במקום ממאה מור שנופל בשיחים.
    תמשיך לעדכן. זה מרתק.

          1. לגמרי התחת. בזמנו ריק מהורן הוטרד לפילי ובארקלי אמר שהוא שמח שעכשיו יש מישהו בקבוצה עם תחת יותר גדול משלו

        1. תחת גדול לא מפריע כל עוד הוא סימטרי!
          לא נראה לי שהוא עם ידיים ישרות מצליח להגיע מול הפופיק. אותה בעיה כמו של טראמפ. רק שאצלך האחרון יש מי שיזיז את הכגור למקום הנכון
          ZZZ

  3. תודה רבה דוק
    ==
    ראס הוא שחקן גמור. לא מסוגל להשתנות. וחוץ מכמה דקות טובת
    הוא בעיקר יעשה נזקים לקבוצה.
    ==
    חיבור מחדש של השיקוץ עם הדוד דרוז הולך להיות מעניין

    1. הייתי מוותר על הכינוי הזה לקיירי. הוא לא תפס וגם לא ברור.
      הסיבות די ברורות: 1. דרוזים אינם מוסלמים 2. לשייך לשם של דת/לאום דעה קדומה שלילית זה לא משהו, בטח שלא מצחיק.

  4. תודה דוק.
    איך שדוראנט ביקש טרייד כתבתי שזה גם כדי לעזור לחברו קיירי להגיע ללייקרס תמורת ראס.
    כי רק ככה קיירי יגיע ללייקרס כמו שהוא רוצה, וההנהלה יודעת מן הסתם שאם דוראנט בקבוצה אין מצב להביא את ראס.
    אז הוא ישר הוריד את עצמו מהשולחן, כדי לאפשר את הטרייד.

  5. לדוראנט אין
    No Trade Clause
    על ראסל ?

    תודה מנחם
    אבל אתה מגזים בקשר לראסל
    הייתי רוצה לראות אותו יחד עם קיירי וסימונס
    היית יכול לעשות אתגר לשבת: ״תנו כותרת לקבוצה של שלושת הטנורים ראסל, סימונס וקיירי״

    1. בום בום טרח טרח?
      שלושת הקופים (למרות שאני גזען, הקופים פה לא בקטע הגזעני, למי מאנשי הפיצי שאולי לא הבין!)

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אוי בחיי שצחקתי בקול רם.
        ספורט זה בידור להמונים, כמעט כמו פארק היורה.

  6. שאמס קצת נסחף עם הסכומים על לילארד. נשאר לו עוד 137 לשלוש הקרובות וה-122 מיליון יוכלו לקרות רק עם תהיה קפיצה עצומה בתקרת השכר בשלוש השנים האלה (לסביבות ה160).
    מה שיותר סביר שבסוף זה יהיה סביב ה106 אז סך הכל 243 מיליון.

  7. זה קצת מוזר שאנחנו 9 ימים לתוך הפרי אייגנסי ואין שום התקדמות בגזרות של דוראנט ואייטון. נאדה. גורנישט. אפס.
    אם לוקחים את דאגי וג'יי ריץ' ועוד עושים בייאאוט על האיש שאין להגיד את שמו, לפחות שהלייקרס יביאו שתי בחירות. פחות מזה אני לא מוכן לשמוע.
    תודה על מעורב כיפי

    1. זה די מובן. עסקאות איתם / עליהם מחייבות הסכמה בין לפחות 2 קבוצות ולאף קבוצה אין יכולת לבצע צעד חד צדדי (אם מי מהן רצתה לתת לאיטון מקס כבר היתה עושה את זה). עכשו זו שאלה של השלמות לעסקה וכל קבוצה מנסה לצאת טוב יותר. אין לחץ זמן כי מחנות אימונים מתחילים רק בסוף ספטמבר.

  8. סתם שאלה היפוטתית. ווסטברוק אחרי ביי אאוט פונה לגרין וקרי ומבקש לבוא במינימום של ותיק רק רוצה לעלות בחמישיה. מה אומרים לו? להנהלה?

    1. טוב, זה היה קל. עכשו נניח שהוא מוכן לבוא בלי תנאים, רק שיתנו לו צאנס לזכות באליפות. מאמין לו שיצליח לדבוק בדבריו אלו?

      1. הוא לא מתאים למשחק שלכם בשיט – אז מה זה משנה מה הוא מבטיח. קח כבר את קמבה ווקר – הוא לפחות קולע טיפה יותר טוב (ולא מתאים לכם באותה מידה).

    1. זה די חד צדדי. גורדן סיים את הענין מבחינתו כשאיזיה לא צורף לסגל הדרים טיים של ברצלונה 92. מאז הוא לא מתיחס לאיזיאה.

  9. יש מצב שזו העונה האחרונה של ראסל ווסטברוק בנבא?
    בקיץ יגמר החוזה השערורייתי שלו ואני לא רואה קבוצה נותנת לו יותר מ mle לעתיד.השאלה אם יסכים לשחק בשביל שכר נמוך?

    1. זה יהיה כמו כרמלו והווארד. הוא יראה דאף אחת לא רוצה בו יוצר ואז יבין שאם הוא רוצה להמשיך לשחק הוא חייב להבין שהוא כבר לא שחקן כוכב. אם הוא לא יעשה את המהפך הוא אכן יעוף מהליגה

  10. השמועות ממשיכות להתעקש על אייטון באינדיאנה.
    הם (אינדיאנה) מעוניינים בסיין אנד טרייד (טאנר),
    אבל עד לפתרון סוגיית דוראנט הם "בהמתנה".
    המשמעות היא שיש מצב שהם יחליטו על הצעה לאייטון בלי להמתין לסאנס ולסיין אנד טרייד.
    בכל מקרה,
    אינדיאנה, לדעתי, יזכו בשירותים של אייטון
    (ועל הדרך הם יסתדרו לי בירה נוספת מטמיר)

    1. תכל'ס הייתי רוצה לראות את אייטון ממשיך בפיניקס בגלל ההתאמה ואת אייטון לא בפייסרס בגלל הרצון לוובאנימה, אבל אולי עדיף אייטון אחד ביד (כשאתה כבר יודע פחות או יותר מיהו), מאשר יוניקורן על העץ (או בספרס, ככל הנראה). טיימליינית הוא מתאים לנו בסך הכל. אני כבר לא יודע מה לחשוב, למעט הדבר הבא – הצבע היחיד שישתלב עם זהב בצבע המדים של ראסל ווסטברוק בעונה הבאה יהיה הצבע הסגול (ולא הצבע הכחול).
      מה דעתך על הטרייד הבא – סיין אנד טרייד על חוזה כמו 132 מיל' ל-4 (33 מיל' לעונה) תמורת הילד וטרנר (ביחד כמעט 38 מיל' לעונה).

      1. תודה דיון מצויין אני לא גיא אבל אני לא חושב שהסאנס רוצים את הילד בחוזה, סארבר לא רוצה לשלם מס מותרות עדיף לו לדעתי להשאיר את אייטון בפחות.

      2. בלתי אפשרי (הילד וטרנר).
        המתמטיקה היא שעבור הסאנס הערך שעובר בטרייד הוא 50% מסכום החוזה שנחתם בסיין אנד טרייד.
        זה מאפשר לקבל את טרנר, אבל לא את טרנר והילד יחדיו.
        .
        14%
        זה הסיכוי האופטימלי של קבוצה לקבל את הבחירה מס' 1 הדראפט (3 הקבוצות עם המאזן הגרוע בליגה).
        לבנות על חד קרן כאשר הסיכוי הוא אחד ל-7?
        .
        ברמת התאמה,
        אני חושב שאייטון בהחלט יכול להתאים לפייסרס בגרסתם הנוכחית –
        יש רכז כישרוני (לעזאזל, יכל להיות סאנס, וויתרנו עליו),
        יש ווינג חדש מהניילונים עם פוטנציאל אדיר (ויד מבחוץ),
        ויש קלע נוסף שקו ה-3 עבורו הוא משחק ילדים.
        מתכון נהדר להצלחה עבור הסנטר הצעיר.

        1. ראשית, תודה על ההסבר בהקשר השכר
          לגבי התאמת אייטון לפייסרס – מאיץ לנו את הבנייה מחדש, אם כי אני לא בטוח שבאדי הילד יישאר. בכל מקרה אם יגיע אני מאמין שהוא בקלות יוכל להיות שחקן של 20 ו-12, עם הליברטון שמפעיל אותו ואייזיאה ג'קסון שיכול להשלימו בקו הקדמי.
          בסופו של דבר גם ממזמן לא שיחק בפייסרס פוטנציאל כזה. השלישייה האלי-מאת'ורין-אייטון נותנת עתיד למועדון 3-4 שנים קדימה לפחות. יכול להתאים גם מבחינת שכר, אם אייטון חותם ל-4 שנים והופך לחוזה נגמר בשנה שמאת'ורין יוכל לקבל הארכה.
          בכל מקרה זה הכל ספקולציות, בשורה התחתונה אשמח מאוד אם אייטון יגיע, וגם אם לא יש אלטרנטיבה בדמות המירוץ לתחתית.
          ואם אוכל על הדרך להיטיב עם פיניקס – רק בונוס.

    2. ואם זה לא מקס, עדיין ניצחת?
      אני אמרתי שהוא יתפשר על פחות ממקס ויישאר בפיניקס.
      אתה אמרת (אם אני לא טועה) שיקבל מקס ויחתום במקום אחר.
      אם פיניקס בכלל לא הגישו לו הצעה זה די טורף את ההתערבות, לא?

  11. מנחם, האם אתה מאמין שטרייד בין ארווינג לווסטברוק טוב לדורנט?
    אני יותר ויותר משוכנע שדורנט מבקש את הטרייד כדי לצאת מטירופו של ארווינג מבלי להגיד את זה בקול רם, אבל להחליף חוסר מודעות בחוסר מודעות אחרת יכולה לשגע אפילו את סימונס.

      1. הא.
        יש מצב, אבל הרבה פעמים אלה חוזים שקבוצות לא משוות.
        מעניין על מה אינדיאנה ילכו כאן אם בכלל.
        זה שהם מדברים עם הלייקרס על טרנר זה קצת מפתיע בהקשר של אייטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט